Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 2.689

2023
‎Tributu zuzenbidearen arauekin zein Administrazio zuzenbidearen arau orokorrekin lege hutsunea bete ezin daitekeenean bakarrik aplikatu ahal da Kode Zibila. Bestalde ere, ezin ahantz daiteke zenbait kasutan Zuzenbide erkide hori Merkataritzako zuzenbidea edo Lan zuzenbidea bera izan daitekeela.
‎Azken finean, Konstituzioak aldarrikatutako autonomia dela bide, lurralde bakoitzak bere tributuen sistema ezartzeko aukera du, muga batzuk errespetatuz gero. Ekonomia Itunaren sistemako euskal erakundeak Lurralde Historiko bakoitzarenak dira; horrela, Foru Aldundiek tributuak aplikatzen dituzte eta Batzar Nagusiek tributu arauketa ezarri eta eguneratzen dute, historian zehar gertatu izan den moduan, eta Eusko Legebiltzarrak duen zeregina aintzat hartuta koordinaziorako, harmonizaziorako eta elkar lanerako . Ondore praktikoei begira, beraz, esan daiteke bost lurralde fiskal daudela:
‎Halakoak alda ditzake, ordea, tributuaren lege substantiboak horixe onartzen duenean". Egungo egunean, dena den, aurrekontu legeek ez dituzte aldatzen lan , gizarte, administrazionahiz tributu arauak; horretarako laguntza lege deritzenak erabili izan dira. Lege horiek urtero onetsi izan dira aurrekontuekin batera eta bertan jaso dira esparru horietako aldaketa guztiak.
‎Gainerako tributu kredituek pribilegio orokorra dute baina %50aren gainean soilik. Ordainketaren hurrenkeran 4 ordinalaren lekuan daude, beraz, aipatutako beste kredituen ondoren eta mendeko ez den lan pertsonaleko zenbait kredituren atzetik kobratuko da, hainbana Gizarte Segurantzaren kredituekin eta Zuzenbide publikoko beste kredituekin batera. c) Kreditu arruntak. Halakoak dira pribilegiorik (berezia nahiz orokorra) ez duten kredituak, eta mendeko kredituak ez direnak.
‎Dena den, ondasunen eta merkatugaien balioa 150.000 eurokoa baino handiagoa izan behar da, jokabidea delitua izan dadin. Halaber, kontrabando delitua gauzatuko dute droga, estupefaziente, arma, lehergai edota horiek edukitzea delitu den beste ondasun batzuekin trafikatzen dutenek, ondasunen edo merkatugaien balioa gorabehera, bai eta tabako lanekin trafikatzen dutenek baldin eta merkatu gaien balioa 15.000 eurokoa edo hortik gorakoa bada. Kasu horietan zigorra izan daiteke urtebeteko espetxealditik bost urtera artekoa eta isun bat (merkatu gaien balioa seikoiztuz).
‎Zigor arloan gertatu aldera, zehatzeko arlo administratiboan askatasuna kentzeko zigorrak debekatzen direlako eta tributu zehapenek ondare izaera hutsa dutelakopertsona juridikoa subjektu urratzailea beti izan zitekeen. Jakina, osagai subjektiboa (dolua ala errua) dagoen ala ez, pertsona juridikoen ordezkari lanetan diharduten pertsona fisikoen jokabideari begiratuta zehaztu litzateke. Zigor arloan, aldiz, societas delinquere non potest printzipio latindarra aplikatzen zen 2010.era arte, orduan Zigor Kodean 31.bis. artikulu berria sartu zelako pertsona juridikoen zigor erantzukizuna berariaz jasoz (eta egun ere horrela jaso da martxoaren 30eko 1/ 2015 Lege Organikoak emandako idazketaren arabera).
‎fakturazio betebeharrak ez betetzea eta dokumentazio betebeharrak ez betetzea. Bigarren horrek, alabaina, zuzeneko zerikusia dauka Zerga Berezien arauketarekin (alkoholaren eta alkoholaren ondoriozko edarien gainekoa, hidrokarburoen gainekoa eta tabako lanen gainekoa , besteak beste). TFAOen zehapenak aplikatuko dira zerga horien arauketak ezarritako zehapenik ez dagoenean soilik, beraz, lehenengo jokabidea jorratuko dugu.
‎Datuak lagatzeko arrazoiak arauak zerrendatzen ditu banan banan Arabako eta Gipuzkoako TFAOen 92 eta 92.bis artikuluetan eta Bizkaiko 94 eta 94.bis artikuluetan (eta TLOren 95 artikuluan): jurisdikzio organoei eta Fiskaltzari laguntzea delitu publikoak ikertzen, adingabekoen eta ezgaitutakoen eskubideak eta interesak babesten, eta ebazpen irmoak betearazten; beste Administrazio batzuei laguntzea; Gizarte Segurantzaren eta Laneko Ikuskaritzari laguntzea, zorrak kobratzen, horren prestazioak bidegabe lortzea eragozten edota autonomoen eta bere konturako pertsonen kotizazioak erregularizatzen; parlamentuetako ikerketa batzordeei laguntzea; Aktiboak Berreskuratu eta Kudeatzeko Bulegoari laguntzea; Kontuen Auzitegiari laguntzea; edota kapitalak zuritzearen aurkako burrukan eta hori saihesteko laguntzea; Abokatuen Elkargoei la...
‎tributu ikuskari, tributu ikuskari laguntzaile, tributu agente, eta ikuskapen prozeduran zereginak egiten dituzten gainerako funtzionarioak, Arabaren kasuan; eta Estrategia Teknologirako eta Ikuskaritzako Zuzendariorde Nagusia, Ikuskaritzako unitate eragileetako buru eta Informazioa aztertzeko Zerbitzuburu, tributuen arloko goi mailako teknikari ikuskariak eta erdi mailako teknikari ikuskariordeak, tributu agente eta Ikuskaritzako Zuzendariordetza Nagusiari laguntzen dioten gainerako unitate eta organoak, Gipuzkoaren kasuan. Ikuskapen lanak egiten dituzten funtzionarioak agintaritzaren agentetzat hartuko dira.
‎Kasu horretan, organo ekonomiko administratiboak, beraz, arbitro zereginetan dihardu, egintzon legezkotasuna finkatzeko helburuarekin. Modu horretara, BEZaren karga tasa zehatza aplikatzeari buruzko eztabaida enpresariaren eta bezeroaren artean erreklamatzeko modukoa izango da, edota faktura igortzeko beharrari buruzkoa ere; gauza bera, lan prestaziotik datozen lanaren etekinen gainean aplikatu beharreko atxikipen tasari buruzko eztabaida langilearen eta enplegu emailearen artean. Ezin daitezke erreklamatu, ostera, kobratu ez den BEZ eskatzeko erreklamazioak edota Ogasunari ordaindutako atxikipenei buruzko eztabaidak atxikipen hori alokairutik kendu ez bada, eztabaida horiek guztiak jurisdikzio arruntean konpondu behar direlako.
‎Kasu horretan, organo ekonomiko administratiboak, beraz, arbitro zereginetan dihardu, egintzon legezkotasuna finkatzeko helburuarekin. Modu horretara, BEZaren karga tasa zehatza aplikatzeari buruzko eztabaida enpresariaren eta bezeroaren artean erreklamatzeko modukoa izango da, edota faktura igortzeko beharrari buruzkoa ere; gauza bera, lan prestaziotik datozen lanaren etekinen gainean aplikatu beharreko atxikipen tasari buruzko eztabaida langilearen eta enplegu emailearen artean. Ezin daitezke erreklamatu, ostera, kobratu ez den BEZ eskatzeko erreklamazioak edota Ogasunari ordaindutako atxikipenei buruzko eztabaidak atxikipen hori alokairutik kendu ez bada, eztabaida horiek guztiak jurisdikzio arruntean konpondu behar direlako.
‎Amaitzeko, ez dira erreklamazio ekonomiko administratiboak onartuko honako egintzei dagozkienean: izapide egintza hutsak, tributuak aplikatzeko eta zehapenak ezartzeko esparruan epigrafe honetako goiko lerrokadan aipatu ez ditugunak; xedapen orokorrak; administrazio bidean erreklamazioa jartzeko aukera ematen dutenak, bide judizialera, arlo zibilean edo lan arloan, jo baino lehen, edo aukera hori agortzen dutenak; administrazio bidea agortuko duen ebazpena Ogasun Saileko foru diputatuak hartu beharreko prozeduretan ematen direnak; eta erreklamazio ekonomiko administratibotik salbuetsita, foru arauen baten edo legeen baten itzalpean ematen diren egintzak.
‎Erakunde hori Ministroen Kontseiluak izendatzen du Ogasun Ministerioaren proposamenari ekinez. Egotez, Kontu hartzailetza Nagusia Gobernuaren menpe dago, baina beraren zeregina behar bezala bete ahal izateko, independentzia funtzionala du kontu hartzaile lanetarako . Horrenbestez, fiskalizatzen dituen agintari zein erakundeei begira, kontu hartzailetzak erabateko autonomia du (ALOren 140.2 eta 144.2 artikuluak).
‎Kontrol hori egiten da kontratazio publikoaren gain, erakunde fiskalizatuen ondare eta aparteko kredituen gain, baita, modu berezian, aurrekontuetako kreditu aldaketen gain ere. Kontuen Auzitegiaren zeregina beste auzitegien lanarekin teilakatzen da, hala nola, autonomia erkidegoetako auzitegiekin eta Europar Batasuneko Kontuen Auzitegiarekin. Azken horrek fiskalizazio eginkizuna Europar Batasuneko sarrera eta gastuen gain betetzen du, baina estatu kideetan ere eskuduna da Europako sarrerak edo gastuak ukitzen diren heinean.
‎Lehenengoaren ildotik, aurrekontuko kredituen bidez asebete nahi diren beharrizanak hartzen dira kontuan (horrela, bi gastu mota nagusi bereizten dira: gastu arruntak eta kapitalnahiz finantza jarduketarako gastuak); sailkapen funtzionalarekin, ostera, aurrekontuko kredituak sailkatzen dira Administrazio publikoak bete nahi dituen eginkizunen arabera (Herri lanak , Osasuna, Justizia...).
‎Hainbat epaitan ikus daitezke halako argudioak: ...kasu batean, arauketa berria indarrean jarri zenean aurreko salbuespena ezabatu zuen, Hidrokarburoen Zerga Berezien gainekoa, eta Auzitegiaren esanetan Konstituzioaren kontrakoa izan zen ez zuelako arrazoi objektiborik salbuespena ezabatzeko (abenduaren 13ko 234/ 2001 Epaia); eta amaitzeko, Konstituzioaren aurkakoa zelako xedapen bat deuseztatu zuen, 1999ko urriaren 1etik aurrera lorturiko PFEZren laneko etekin irregularren gainean, murrizketa aplikagarria gutxitzen zuelako, eta xedapena 2000ko urtarrilaren 1ean indarrean jarriko zenez, aurretiaz amaitutako egoera juridikoei eragingo zielako (atzeraeragin osoa edo benetakoa), segurtasun juridikoaren printzipioaren aurrean alega zitekeen salbuespen kualifikaturik ez zegoelako (azaroaren 7ko 176/ 2011 Epaia).
‎Pertsona fisikoek egutegiko urtean lortu dituzten errentak kargatzen ditu, oro har. Zerga egitatea errenta lortzea da, eta errenten artean etekinak( lanekoak , kapitalekoak eta jarduera ekonomikoak) eta ondare irabaziak daude. Lurralde erkidean, lagatako tributua da autonomiaerkidegoek zergaren bilketaren zati bat eta zerga alderdi batzuetan arautzeko ahalmena dutelako.
‎Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergarekin gertatu aldera egoiliarren gainean ezarri dena, ez da lortutako errenta osoa batera kargatzen, baizik eta errenta bakoitza zatika kargatuko da eta karga tasa ere ezberdina da errentaren mota bakoitzarentzat: kapitalekoa, lanaren etekinak, eta abar...
‎Nortasunik gabeko erakundeen legezko ordezkariei dagokienez, erakundearen ordezkari ondoko pertsonak izan daitezke: ordezkari lanetan diharduen pertsona, inguruabar hori sinesgarriro egiaztatzen badu; kudeaketa edo zuzendaritza itxuraz egikaritzen duena; edo, halakorik ezean, partaideetarik edozein. Botere osoko gozamena edo testamentu ahalordea egikaritzeko zain dagoen jarauntsiaren kasuan, jarauntsiaren ordezkaria botere osoko gozamenduna edo jarauntsiaren administratzailea izango da, hurrenez hurren (Arabako TFAOren 45.4 artikulua).
‎Lurralde jakin batean pertsona batek zenbat denbora eman duen zehazteko, aldi batez kanpoan izandako denbora hartuko da kontuan, egoiliarra izateaz aldatu ezik. Esaterako, Bizkaiko egoiliar den langilea aldi baterako Kantabriara aldatu behar denean, bi hilabetez lanera joan behar delako.
‎Leku hori zein den jakiteko, Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren zerga oinarriaren zatirik handiena zein lurraldetan eskuratzen duen ikusiko da. Kasu honetarako, ez dira kontuan hartuko ondasun higigarrien kapitalak emandako errentak eta ondare irabaziak, ezpada errentak lortzeko lurralde batean egotea beharrezkoa den kasua( lan etekinak edota jarduera ekonomikoarenak).
‎Finantza zuzenbidearen ikuskerari helduta, betebehar horiei aplikatu beharreko arautegiak du garrantzia, arautegi horrek Ogasunaren osaketan eraldaketa dakarren heinean eta neurrian. Bestela esanik, Finantza zuzenbideak ez du arautzen administrazio kontraturik edo funtzionarioen lan baldintzarik. Kontratuok zein lan baldintzok kasuan kasuko administrazio legeak arautuko ditu, eta Finantza zuzenbideari dagokionez, horiek aurrekontuetan duten agerpena bakarrik da interesgarria (zuzenbide horrek arautuko du zein den kontratuok edota lan baldintzok eratorritako gastua finantzatzeko modua, zelan ageri den kontu publikoetan, zein den ordaintzeko modua eta abar).
‎Bestela esanik, Finantza zuzenbideak ez du arautzen administrazio kontraturik edo funtzionarioen lan baldintzarik. Kontratuok zein lan baldintzok kasuan kasuko administrazio legeak arautuko ditu, eta Finantza zuzenbideari dagokionez, horiek aurrekontuetan duten agerpena bakarrik da interesgarria (zuzenbide horrek arautuko du zein den kontratuok edota lan baldintzok eratorritako gastua finantzatzeko modua, zelan ageri den kontu publikoetan, zein den ordaintzeko modua eta abar).
‎Bestela esanik, Finantza zuzenbideak ez du arautzen administrazio kontraturik edo funtzionarioen lan baldintzarik. Kontratuok zein lan baldintzok kasuan kasuko administrazio legeak arautuko ditu, eta Finantza zuzenbideari dagokionez, horiek aurrekontuetan duten agerpena bakarrik da interesgarria (zuzenbide horrek arautuko du zein den kontratuok edota lan baldintzok eratorritako gastua finantzatzeko modua, zelan ageri den kontu publikoetan, zein den ordaintzeko modua eta abar).
Lan etekinen ondoriozko atxikipenak eta konturako sarreren kasuan, lotura puntua lana egin den lurraldea izango da. Horren ondorioz, Euskadin egindako lan edo zerbitzuetatik datozen etekinen gaineko atxikipenak eta konturako sarrerak ordainduko zaizkio lurraldea dela-eta eskumena daukan foru aldundiari.
‎Lan etekinen ondoriozko atxikipenak eta konturako sarreren kasuan, lotura puntua lana egin den lurraldea izango da. Horren ondorioz, Euskadin egindako lan edo zerbitzuetatik datozen etekinen gaineko atxikipenak eta konturako sarrerak ordainduko zaizkio lurraldea dela-eta eskumena daukan foru aldundiari.
‎Lan etekinen ondoriozko atxikipenak eta konturako sarreren kasuan, lotura puntua lana egin den lurraldea izango da. Horren ondorioz, Euskadin egindako lan edo zerbitzuetatik datozen etekinen gaineko atxikipenak eta konturako sarrerak ordainduko zaizkio lurraldea dela-eta eskumena daukan foru aldundiari. Lanak edo zerbitzuak lurralde erkidean eta Euskadiko lurraldean egiten direnean, edo zer tokitan egin diren zehazterik ez dagoenean, uste izango da langilea adskribatuta dagoen lantokia kokatzen den lurraldean egin direla.
‎Lanak edo zerbitzuak lurralde erkidean eta Euskadiko lurraldean egiten direnean, edo zer tokitan egin diren zehazterik ez dagoenean, uste izango da langilea adskribatuta dagoen lantokia kokatzen den lurraldean egin direla. Adibidez, Santanderreko sozietate batek Gasteizko egoiliarra den langilea badauka, lana Estatuko lurraldetik zehar egiten badu baina Gipuzkoan kokatutako lantokira adskribatuta badago probintzia horretan Gizarte Segurantzaren araubide orokorrean altan dagoelakolan etekinen gaineko atxikipenak eta konturako sarrerak Gipuzkoako foru arauketaren arabera kalkulatu behar ditu eta Gipuzkoaren Foru ogasunari ordaindu behar dizkio.
‎Telelanaren kasuan ere, eta lanak edo zerbitzuak atzerrian egiten direnean, edo ontzi handietan, itsasontzi txikietan, itsas artefaktuetan edo itsasoko plataforma finkoetan, uste izango da langilea adskribatuta dagoen lantokia kokatzen den lurraldean egin direla.
‎Probaldian, langileak bere lanpostuari dagozkion eskubide eta betebeharrak izango ditu, plantillakoa balitz bezala. Horren salbuespen gisa, probaldiak iraun bitartean, alderdietako edonork eska dezake lan harremanak suntsiaraztea. Ondorenez, alderdietako batek besteari begira dituen igurikimenak ez betetzea nahikoa da kontratua suntsiarazteko askatasunaz hitz egiteko (ikusi LELTBren 14.2 artikuluaren lehenengo lerrokada).
‎Irizpide klasiko eta garrantzitsuena da kontratuaren iraupenean oinarritzen dena. Hori dela eta, iraupen mugagabeko lan kontratuak eta iraupen jakineko edo aldi baterako lan kontratuak bereiz daitezke.
‎Irizpide klasiko eta garrantzitsuena da kontratuaren iraupenean oinarritzen dena. Hori dela eta, iraupen mugagabeko lan kontratuak eta iraupen jakineko edo aldi baterako lan kontratuak bereiz daitezke.
‎Iraupen mugagabeko kontratuen adibideak: kontratu arruntaz gain, jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa.
‎Irizpide klasiko hori abiapuntu, badira lan kontratuak sailkatzeko beste irizpide batzuk, nahiz eta horiek guztiak elkarren artean pila daitezkeen, zeharkakotasunez. Hortaz, kontratu modalitate jakin bat jarraian aztertzen diren sailkapenetatik bat baino gehiagotara bildu ahal izango da:
‎Adibideak: lanaldi partzialeko lan kontratua; errelebuko kontratua (LELTBren 12 artikulua).
‎(b) Lan harreman arrunten, berezitasunak dituzten lan harreman arrunten eta lan harreman berezien araberako sailkapena.
‎(b) Lan harreman arrunten, berezitasunak dituzten lan harreman arrunten eta lan harreman berezien araberako sailkapena.
‎(b) Lan harreman arrunten, berezitasunak dituzten lan harreman arrunten eta lan harreman berezien araberako sailkapena.
Lan harreman arrunten adibideak: iraupen mugagabeko lan kontratua eta aldi baterako kontratuetatik egiturazko arrazoietan oinarritutakoak.
‎Lan harreman arrunten adibideak: iraupen mugagabeko lan kontratua eta aldi baterako kontratuetatik egiturazko arrazoietan oinarritutakoak.
‎Berezitasunak dituzten lan harreman arrunten adibideak: distantziara egindako lanaren lan kontratua (LELTBren 13 artikulua); baterako lana eta taldeko lana (LELTBren 10 artikulua); ontziratze kontratuak (hegazkinetan nahiz itsasontzietan):
‎Berezitasunak dituzten lan harreman arrunten adibideak: distantziara egindako lanaren lan kontratua (LELTBren 13 artikulua); baterako lana eta taldeko lana (LELTBren 10 artikulua); ontziratze kontratuak (hegazkinetan nahiz itsasontzietan): ez dago arauketa zehatzik.
‎Berezitasunak dituzten lan harreman arrunten adibideak: distantziara egindako lanaren lan kontratua (LELTBren 13 artikulua); baterako lana eta taldeko lana (LELTBren 10 artikulua); ontziratze kontratuak (hegazkinetan nahiz itsasontzietan): ez dago arauketa zehatzik.
‎Berezitasunak dituzten lan harreman arrunten adibideak: distantziara egindako lanaren lan kontratua (LELTBren 13 artikulua); baterako lana eta taldeko lana (LELTBren 10 artikulua); ontziratze kontratuak (hegazkinetan nahiz itsasontzietan): ez dago arauketa zehatzik.
‎Berezitasunak dituzten lan harreman arrunten adibideak: distantziara egindako lanaren lan kontratua (LELTBren 13 artikulua); baterako lana eta taldeko lana (LELTBren 10 artikulua); ontziratze kontratuak (hegazkinetan nahiz itsasontzietan): ez dago arauketa zehatzik.
Lan harreman berezien adibideak: goi zuzendaritzako langileen lan harreman bereziak (1382/ 1985 Errege Dekretua); merkataritzako ordezkarien lan harreman bereziak (1438/ 1985 Errege Dekretua); abokatuen lan harreman bereziak (1331/ 2006 Errege Dekretua).
‎Lan harreman berezien adibideak: goi zuzendaritzako langileen lan harreman bereziak (1382/ 1985 Errege Dekretua); merkataritzako ordezkarien lan harreman bereziak (1438/ 1985 Errege Dekretua); abokatuen lan harreman bereziak (1331/ 2006 Errege Dekretua).
‎Lan harreman berezien adibideak: goi zuzendaritzako langileen lan harreman bereziak (1382/ 1985 Errege Dekretua); merkataritzako ordezkarien lan harreman bereziak (1438/ 1985 Errege Dekretua); abokatuen lan harreman bereziak (1331/ 2006 Errege Dekretua).
‎Lan harreman berezien adibideak: goi zuzendaritzako langileen lan harreman bereziak (1382/ 1985 Errege Dekretua); merkataritzako ordezkarien lan harreman bereziak (1438/ 1985 Errege Dekretua); abokatuen lan harreman bereziak (1331/ 2006 Errege Dekretua).
‎(c) Lan harreman arrunt batzuen berezitasunak pertsona gazteak laneratzeko enplegu politiken ondorio dira. Beraz, enplegu politiken inguruko ad hoc sailkapenaz hitz egin ohi da.
‎Adibidea: prestakuntzarako lan kontratua (LELTBren 11 artikulua).
‎4 Lan kontratu arruntak
‎4.1 Iraupen mugagabeko lan kontratuak
‎Bereizi behar dira iraupen zehaztugabeko lan kontratu arrunta (edo iraupen mugagabeko lan kontratu arrunta) eta jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa.
‎Bereizi behar dira iraupen zehaztugabeko lan kontratu arrunta (edo iraupen mugagabeko lan kontratu arrunta) eta jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa.
‎Bereizi behar dira iraupen zehaztugabeko lan kontratu arrunta (edo iraupen mugagabeko lan kontratu arrunta) eta jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa.
‎4.1.1 Iraupen mugagabeko lan kontratu arrunta
‎Iraupen mugagabeko eta lanaldi osoko kontratua da lan kontratuaren eredua. LELTB osoa da kontratu mota horren oinarri eta eredu.
‎LELTB osoa da kontratu mota horren oinarri eta eredu. Horrela, LELTBren 15.1 artikuluaren arabera, uste izango da lan kontratua iraupen mugagabearekin egiten dela beti. Hori berori ondorioztatzen da, berebat, hurrengo adibideetatik:
‎Lanaldi osoa da LELTBren eredua. Hala ere, legeak ezarritako kasuetan, iraupen mugagabeko lan kontratuak lanaldi partzialekoak izan daitezke. Edozein kasutan, aintzat hartu behar da kasuan kasuko hitzarmen kolektiboetan araututakoa.
‎Edozein kasutan, aintzat hartu behar da kasuan kasuko hitzarmen kolektiboetan araututakoa. Halaber, gogorarazi behar da lan kontratuan hobe daitekeela hitzarmen kolektiboan araututakoa, alderdiek itundutakoaren arabera.
‎4.1.2 Jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa
‎Jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoaren arauketa LELTBren 16 artikuluan jaso da, kalterik egin gabe hitzarmen kolektiboek, enpresa itunek eta lan kontratuek ezar dezaketenari.
‎Jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoaren arauketa LELTBren 16 artikuluan jaso da, kalterik egin gabe hitzarmen kolektiboek, enpresa itunek eta lan kontratuek ezar dezaketenari.
‎Jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa egin behar da:
‎(a) Sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak gauzatzeko (adibidez: nekazaritzakoak, nekazaritzari lotutako industrietakoak, arrain kontserba fabriketan gauzatutako jarduerak edo jarduera turistikoak; baso suteak detektatu, jagon eta itzaltzeko jarduerak; saltoki handietako kanpainak:
‎(a) Sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak gauzatzeko (adibidez: nekazaritzakoak, nekazaritzari lotutako industrietakoak, arrain kontserba fabriketan gauzatutako jarduerak edo jarduera turistikoak; baso suteak detektatu, jagon eta itzaltzeko jarduerak; saltoki handietako kanpainak:
‎nekazaritzakoak, nekazaritzari lotutako industrietakoak, arrain kontserba fabriketan gauzatutako jarduerak edo jarduera turistikoak; baso suteak detektatu, jagon eta itzaltzeko jarduerak; saltoki handietako kanpainak: beherapenak, Gabonak, ikasturtearen hasiera, nahiz eta ekoizpen arrazoiengatiko lan kontratua balia daitekeen zenbait kasutan, 4.2.1 atalean ikusiko den moduan).
‎(b) Sasoikako lanak edo denboraldiko ekoizpen jarduerei lotutako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak gauzatzeko.
‎(b) Sasoikako lanak edo denboraldiko ekoizpen jarduerei lotutako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak gauzatzeko.
‎(b) Sasoikako lanak edo denboraldiko ekoizpen jarduerei lotutako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak gauzatzeko.
‎Modu horretara, data zehatzetan gauzatutako lanen adibide lirateke zinema areto, dantzaleku eta diskoteketako langileen lana; eta ikasturte erregularretan gauzatzen diren lanak: jantokietako lana, eskola zentroak garbitzea, musika eskoletan irailetik uztailera eskolak ematea, lanbide heziketako irakasle gisa irailaren 2tik ekainaren 30era eskolak ematea.
‎Modu horretara, data zehatzetan gauzatutako lanen adibide lirateke zinema areto, dantzaleku eta diskoteketako langileen lana ; eta ikasturte erregularretan gauzatzen diren lanak: jantokietako lana, eskola zentroak garbitzea, musika eskoletan irailetik uztailera eskolak ematea, lanbide heziketako irakasle gisa irailaren 2tik ekainaren 30era eskolak ematea.
‎Modu horretara, data zehatzetan gauzatutako lanen adibide lirateke zinema areto, dantzaleku eta diskoteketako langileen lana; eta ikasturte erregularretan gauzatzen diren lanak : jantokietako lana, eskola zentroak garbitzea, musika eskoletan irailetik uztailera eskolak ematea, lanbide heziketako irakasle gisa irailaren 2tik ekainaren 30era eskolak ematea.
‎Modu horretara, data zehatzetan gauzatutako lanen adibide lirateke zinema areto, dantzaleku eta diskoteketako langileen lana; eta ikasturte erregularretan gauzatzen diren lanak: jantokietako lana , eskola zentroak garbitzea, musika eskoletan irailetik uztailera eskolak ematea, lanbide heziketako irakasle gisa irailaren 2tik ekainaren 30era eskolak ematea.
‎Aitzitik, data zehaztugabeetan gauzatutako lanen adibide izango litzateke portu jakin batean hozkailu kamioietan arraina kargatzeko lana; izan ere, itsasontziak portura sartzearen araberakoa izango da lan hori.
‎Aitzitik, data zehaztugabeetan gauzatutako lanen adibide izango litzateke portu jakin batean hozkailu kamioietan arraina kargatzeko lana ; izan ere, itsasontziak portura sartzearen araberakoa izango da lan hori.
‎Aitzitik, data zehaztugabeetan gauzatutako lanen adibide izango litzateke portu jakin batean hozkailu kamioietan arraina kargatzeko lana; izan ere, itsasontziak portura sartzearen araberakoa izango da lan hori.
‎Halaber, iraupen mugagabeko lan kontratu finkoa egin daiteke:
‎(a) Merkataritzako kontraten edo administrazio kontraten betearazpen esparruan zerbitzuak emateko xedea duten lanak gauzatzeko, kontrata horiek aurreikus daitezkeenean eta enpresaren ohiko jarduera biltzen direnean.
‎(b) Aldi baterako laneko enpresa baten eta horrek enpresa erabiltzaile bati lagatzeko kontratatutako pertsonaren artean, ekainaren 1eko 14/ 1994 Legearen, aldi baterako laneko enpresak arautzekoaren, 10.3 artikuluak ezarritakoaren arabera.
‎(b) Aldi baterako laneko enpresa baten eta horrek enpresa erabiltzaile bati lagatzeko kontratatutako pertsonaren artean, ekainaren 1eko 14/ 1994 Legearen, aldi baterako laneko enpresak arautzekoaren, 10.3 artikuluak ezarritakoaren arabera.
‎Jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa, LELTBren 8.2 artikuluarekin bat etorriz, idatziz egin behar da nahitaez. Gainera, kontratu horrek lan jardueraren oinarrizko osagaiak jaso behar ditu, besteak beste, jarduera aldiaren iraupena eta lanaldia nahiz horren ordu banaketa, nahiz eta azken horiek gutxi gorabeherako izaerarekin jaso, langileari deitzeko unean horiek zehazteko betebeharrari kalterik egin gabe.
‎Jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoa, LELTBren 8.2 artikuluarekin bat etorriz, idatziz egin behar da nahitaez. Gainera, kontratu horrek lan jardueraren oinarrizko osagaiak jaso behar ditu, besteak beste, jarduera aldiaren iraupena eta lanaldia nahiz horren ordu banaketa, nahiz eta azken horiek gutxi gorabeherako izaerarekin jaso, langileari deitzeko unean horiek zehazteko betebeharrari kalterik egin gabe.
‎Jarraitutasunik gabeko langile finkoek eskubidea dute euren antzinakotasuna zenba dadin kontuan hartuz lan harremanen iraupen osoa eta ez benetan emandako zerbitzuen iraupena. Hala ere, salbuespen gisa, baliteke euren izaerarengatik bestelako tratamendua behar duten baldintzak izatea, betiere, salbuespen hori irizpide objektiboen, proportzionalen eta gardenen araberakoa bada.
‎Jarraitutasunik gabeko langile finkoek lehentasuna dute, lan esparruan, enplegurako lanbide prestakuntzaren sistemako prestakuntza ekimenetan parte hartzeko, jarduerarik gabeko aldietan.
‎4.2 Aldi baterako lan kontratuetatik egiturazko arrazoietan oinarritutakoak
‎LELTBren 15 artikuluan araututako bi kontratuak biltzen dira halakoetara, hau da, ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratua eta langilea ordezteko lan kontratua.
‎LELTBren 15 artikuluan araututako bi kontratuak biltzen dira halakoetara, hau da, ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratua eta langilea ordezteko lan kontratua.
‎4.2.1 Ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratua
‎Ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratua LELTBren 15.2 artikuluan jaso da, kalterik egin gabe hitzarmen kolektiboek, enpresa akordioek eta lan kontratuek ezar dezaketenari.
‎Ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratua LELTBren 15.2 artikuluan jaso da, kalterik egin gabe hitzarmen kolektiboek, enpresa akordioek eta lan kontratuek ezar dezaketenari.
‎Dena den, 2020ko azaroaren 10eko (983/ 2020 db. errek. zk.) AGE, 4 Salakoa, aintzat hartuz, plantillako langileen baimenaldien eta oporraldien ondorioz hutsuneak bete behar direla alegatzeak ez du berez justifikatzen ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratua baliatzea. Bestela esanda, justifikatu behar da desoreka nabaria sortzen dela eskuragarri dagoen langile kopuruaren eta gauzatu behar den jardueraren artean; izan ere, printzipioz, atsedenaldiek eta oporraldiek ez dute aparteko egoerarik sortzen, enpresako langile guztiek baitute horiek izateko eskubidea.
‎Edozein kasutan, orain arte kontratu hori egiteko aipatu diren bi objektu horiek izan daitezen hurrengo baldintza bete behar da: inguruabar horiek enpresaren ohiko jardueraren baitan gertatu arren, aldi batean desoreka sortu behar dute eskuragarri dagoen enplegu egonkorraren eta behar den enpleguaren artean, betiere, inguruabar horiek ez badatoz bat LELTBren 16.1 artikuluak jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoak egiteko zein kasu ezarri eta kasu horiekin.
‎Bestalde, ekoizpen inguruabarrak LELTBren 16.1 artikuluan jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoak egiteko zein kasu ezarri eta kasu horiekin bat ez etortzea kontratuan inguruabar horien aldi baterako izaera justifikatzearen araberakoa da. Are gehiago, ondore horietarako, hitzarmen kolektibo batzuek zehaztu dute noiz ulertuko den sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak daudela edo horrelako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak.
‎Bestalde, ekoizpen inguruabarrak LELTBren 16.1 artikuluan jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoak egiteko zein kasu ezarri eta kasu horiekin bat ez etortzea kontratuan inguruabar horien aldi baterako izaera justifikatzearen araberakoa da. Are gehiago, ondore horietarako, hitzarmen kolektibo batzuek zehaztu dute noiz ulertuko den sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak daudela edo horrelako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak. Horrenbestez, hitzarmen kolektiboak zehaztutakora biltzen ez den jarduera oro ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratuen bidez gauzatu ahal izango da.
‎Bestalde, ekoizpen inguruabarrak LELTBren 16.1 artikuluan jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoak egiteko zein kasu ezarri eta kasu horiekin bat ez etortzea kontratuan inguruabar horien aldi baterako izaera justifikatzearen araberakoa da. Are gehiago, ondore horietarako, hitzarmen kolektibo batzuek zehaztu dute noiz ulertuko den sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak daudela edo horrelako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak. Horrenbestez, hitzarmen kolektiboak zehaztutakora biltzen ez den jarduera oro ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratuen bidez gauzatu ahal izango da.
‎Bestalde, ekoizpen inguruabarrak LELTBren 16.1 artikuluan jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoak egiteko zein kasu ezarri eta kasu horiekin bat ez etortzea kontratuan inguruabar horien aldi baterako izaera justifikatzearen araberakoa da. Are gehiago, ondore horietarako, hitzarmen kolektibo batzuek zehaztu dute noiz ulertuko den sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak daudela edo horrelako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak. Horrenbestez, hitzarmen kolektiboak zehaztutakora biltzen ez den jarduera oro ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratuen bidez gauzatu ahal izango da.
‎Bestalde, ekoizpen inguruabarrak LELTBren 16.1 artikuluan jarraitutasunik gabeko lan kontratu finkoak egiteko zein kasu ezarri eta kasu horiekin bat ez etortzea kontratuan inguruabar horien aldi baterako izaera justifikatzearen araberakoa da. Are gehiago, ondore horietarako, hitzarmen kolektibo batzuek zehaztu dute noiz ulertuko den sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak daudela edo horrelako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak . Horrenbestez, hitzarmen kolektiboak zehaztutakora biltzen ez den jarduera oro ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratuen bidez gauzatu ahal izango da.
‎Are gehiago, ondore horietarako, hitzarmen kolektibo batzuek zehaztu dute noiz ulertuko den sasoikako lanak edo denboraldien arabera zein ekoizpen jarduera izan eta jardueroi lotutako lanak daudela edo horrelako lanak izan ez arren, aldizka eta ziurtasunez, data zehatzetan edo zehaztugabeetan, betearaziko diren lanak. Horrenbestez, hitzarmen kolektiboak zehaztutakora biltzen ez den jarduera oro ekoizpen inguruabarrengatiko lan kontratuen bidez gauzatu ahal izango da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan 2.689 (17,70)
Lehen forma
lan 1.760 (11,59)
Lan 346 (2,28)
lana 141 (0,93)
laneko 119 (0,78)
lanean 67 (0,44)
lanaren 55 (0,36)
Laneko 49 (0,32)
lanak 49 (0,32)
lanera 17 (0,11)
lanik 11 (0,07)
lanerako 9 (0,06)
lanarekin 6 (0,04)
lanaren araberako 6 (0,04)
lanarengatik 5 (0,03)
lanari 5 (0,03)
LAN 4 (0,03)
lanen 4 (0,03)
lanetan 4 (0,03)
Lanera 3 (0,02)
lanaren arabera 3 (0,02)
Lanean 2 (0,01)
lanaren bidez 2 (0,01)
lanari buruzkoak 2 (0,01)
lanekin 2 (0,01)
lanetarako 2 (0,01)
LANEn 1 (0,01)
lanarekin batera 1 (0,01)
lanaren gainean 1 (0,01)
lanaren inguruan 1 (0,01)
lanaren truke 1 (0,01)
lanarengan 1 (0,01)
lanari buruz 1 (0,01)
lanean zehar 1 (0,01)
lanei 1 (0,01)
lanekoa 1 (0,01)
lanekoak 1 (0,01)
lanen gainekoa 1 (0,01)
lanetako 1 (0,01)
lanetariko 1 (0,01)
lanetik 1 (0,01)
lani 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan kontratu 625 (4,11)
lan egin 270 (1,78)
lan harreman 208 (1,37)
lan zuzenbide 169 (1,11)
lan agintaritza 102 (0,67)
lan baldintza 93 (0,61)
lan arlo 78 (0,51)
lan hau 56 (0,37)
lan enpresa 54 (0,36)
lan izaera 39 (0,26)
lan arrisku 35 (0,23)
lan zerbitzu 30 (0,20)
lan prestazio 28 (0,18)
lan istripu 23 (0,15)
lan jarduera 23 (0,15)
lan denbora 22 (0,14)
lan arau 20 (0,13)
lan hasi 20 (0,13)
lan ikuskatzailetza 19 (0,13)
lan segurtasun 18 (0,12)
lan hori 16 (0,11)
lan ez 15 (0,10)
lan autonomo 14 (0,09)
lan enpresaburu 13 (0,09)
lan esku 13 (0,09)
lan bizitza 12 (0,08)
lan ordaindu 12 (0,08)
lan egutegi 10 (0,07)
lan ordutegi 10 (0,07)
lan araudi 9 (0,06)
lan esparru 9 (0,06)
lan antolatu 8 (0,05)
lan arteko 8 (0,05)
lan eduki 8 (0,05)
lan gatazka 8 (0,05)
lan gauzatu 8 (0,05)
lan oinarri 8 (0,05)
lan administrazio 7 (0,05)
lan etekin 7 (0,05)
lan legeria 7 (0,05)
lan ministerio 7 (0,05)
lan araubide 6 (0,04)
lan betebehar 6 (0,04)
lan egon 6 (0,04)
lan ondoriozko 6 (0,04)
lan pertsonal 6 (0,04)
lan absentzia 5 (0,03)
lan antolaketa 5 (0,03)
lan bera 5 (0,03)
lan debekatu 5 (0,03)
lan ezaugarri 5 (0,03)
lan garai 5 (0,03)
lan inguru 5 (0,03)
lan joan 5 (0,03)
lan merkatu 5 (0,03)
lan zeregin 5 (0,03)
lan asmakizun 4 (0,03)
lan ekipamendu 4 (0,03)
lan eman 4 (0,03)
lan errolda 4 (0,03)
lan eskubide 4 (0,03)
lan legegintza 4 (0,03)
lan medikuntza 4 (0,03)
lan modu 4 (0,03)
lan mutualismo 4 (0,03)
lan osagarri 4 (0,03)
lan prebentzio 4 (0,03)
lan alokairu 3 (0,02)
lan arautegi 3 (0,02)
lan arautu 3 (0,02)
lan baimen 3 (0,02)
lan berriro 3 (0,02)
lan bildu 3 (0,02)
lan elkartu 3 (0,02)
lan enpresari 3 (0,02)
lan ere 3 (0,02)
lan gisa 3 (0,02)
lan ikuskatzaileorde 3 (0,02)
lan ingurumen 3 (0,02)
lan jurisprudentzia 3 (0,02)
lan kode 3 (0,02)
lan kontratazio 3 (0,02)
lan magistratura 3 (0,02)
lan negoziazio 3 (0,02)
lan ordainsari 3 (0,02)
lan sektore 3 (0,02)
lan sistema 3 (0,02)
lan sozietate 3 (0,02)
lan txanda 3 (0,02)
lan absente 2 (0,01)
lan adibide 2 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
lan harreman berezi 84 (0,55)
lan kontratu eten 55 (0,36)
lan kontratu egin 46 (0,30)
lan kontratu azkendu 43 (0,28)
lan baldintza funts 27 (0,18)
lan egin denbora 25 (0,16)
lan agintaritza mendeko 22 (0,14)
lan egin urte 21 (0,14)
lan zerbitzu eman 21 (0,14)
lan egin akordio 15 (0,10)
lan zuzenbide ezaugarri 15 (0,10)
lan kontratu finko 14 (0,09)
lan arrisku prebenitu 13 (0,09)
lan arrisku prebentzio 12 (0,08)
lan bizitza uztartu 11 (0,07)
lan kontratu arrunt 11 (0,07)
lan harreman arrunt 10 (0,07)
lan hau lehenengo 10 (0,07)
lan kontratu ezarri 10 (0,07)
lan ordaindu txandakatu 10 (0,07)
lan arlo antolamendu 9 (0,06)
lan egin gaitasun 9 (0,06)
lan hau zehar 9 (0,06)
lan kontratu batzuk 9 (0,06)
lan kontratu bide 9 (0,06)
lan kontratu egon 8 (0,05)
lan kontratu ezaugarri 8 (0,05)
lan kontratu geldiarazi 8 (0,05)
lan kontratu lege 8 (0,05)
lan agintaritza eskudun 7 (0,05)
lan arlo arau 7 (0,05)
lan baldintza ez 7 (0,05)
lan baldintza funtsezko 7 (0,05)
lan ez joan 7 (0,05)
lan kontratu baliatu 7 (0,05)
lan kontratu bat 7 (0,05)
lan zuzenbide iturri 7 (0,05)
lan zuzenbide sorrera 7 (0,05)
lan agintaritza ebazpen 6 (0,04)
lan autonomo estatutu 6 (0,04)
lan egin egun 6 (0,04)
lan egin modu 6 (0,04)
lan kontratu iraupen 6 (0,04)
lan kontratu ukan 6 (0,04)
lan zuzenbide aplikazio 6 (0,04)
lan zuzenbide oinarri 6 (0,04)
lan zuzenbide sortu 6 (0,04)
lan agintaritza jakinarazi 5 (0,03)
lan arlo arautegi 5 (0,03)
lan denbora banaketa 5 (0,03)
lan egin behar 5 (0,03)
lan harreman buruzko 5 (0,03)
lan hau bigarren 5 (0,03)
lan izaera ezaugarri 5 (0,03)
lan kontratu arautu 5 (0,03)
lan kontratu artistiko 5 (0,03)
lan kontratu bi 5 (0,03)
lan kontratu ez 5 (0,03)
lan kontratu modalitate 5 (0,03)
lan kontratu objektu 5 (0,03)
lan ondoriozko plus 5 (0,03)
lan prestazio eduki 5 (0,03)
lan zuzenbide bildu 5 (0,03)
lan zuzenbide eratu 5 (0,03)
lan agintaritza enpresaburu 4 (0,03)
lan agintaritza komunikatu 4 (0,03)
lan arlo ohitura 4 (0,03)
lan arteko harreman 4 (0,03)
lan baldintza arautu 4 (0,03)
lan baldintza buruzko 4 (0,03)
lan egin ordu 4 (0,03)
lan egin toki 4 (0,03)
lan garai ez 4 (0,03)
lan harreman arautu 4 (0,03)
lan harreman egon 4 (0,03)
lan hasi eskubide 4 (0,03)
lan istripu buruzko 4 (0,03)
lan jarduera gauzatu 4 (0,03)
lan kontratu alderdi 4 (0,03)
lan kontratu arauketa 4 (0,03)
lan kontratu bereizi 4 (0,03)
lan kontratu eduki 4 (0,03)
lan kontratu egiturazko 4 (0,03)
lan kontratu indar 4 (0,03)
lan kontratu subjektu 4 (0,03)
lan zeregin eman 4 (0,03)
lan zuzenbide bilakaera 4 (0,03)
lan zuzenbide ikuspuntu 4 (0,03)
lan zuzenbide kontzeptu 4 (0,03)
lan agintaritza kontsultaldi 3 (0,02)
lan arlo enpresa 3 (0,02)
lan arlo jurisdikzio 3 (0,02)
lan baldintza guzti 3 (0,02)
lan berriro hasi 3 (0,02)
lan egin ez 3 (0,02)
lan egin igaro 3 (0,02)
lan egin leku 3 (0,02)
lan elkartu kooperatiba 3 (0,02)
lan enpresa bat 3 (0,02)
lan enpresa langile 3 (0,02)
lan enpresaburu gisa 3 (0,02)
lan esku lortu 3 (0,02)
lan esparru enplegu 3 (0,02)
lan harreman ere 3 (0,02)
lan harreman horiek 3 (0,02)
lan harreman juridiko 3 (0,02)
lan harreman kolektibo 3 (0,02)
lan harreman suntsiarazi 3 (0,02)
lan hasi eskabide 3 (0,02)
lan hau muin 3 (0,02)
lan hau toki 3 (0,02)
lan ikuskatzailetza jardun 3 (0,02)
lan izaera harreman 3 (0,02)
lan izaera jo 3 (0,02)
lan kontratu aldarazi 3 (0,02)
lan kontratu begira 3 (0,02)
lan kontratu bera 3 (0,02)
lan kontratu berezi 3 (0,02)
lan kontratu eginkizun 3 (0,02)
lan kontratu eutsi 3 (0,02)
lan kontratu forma 3 (0,02)
lan kontratu hori 3 (0,02)
lan kontratu idatzi 3 (0,02)
lan kontratu itundu 3 (0,02)
lan kontratu lanaldi 3 (0,02)
lan negoziazio kolektibo 3 (0,02)
lan prestazio eman 3 (0,02)
lan zuzenbide at 3 (0,02)
lan zuzenbide bigarren 3 (0,02)
lan zuzenbide erakunde 3 (0,02)
lan zuzenbide esparru 3 (0,02)
lan zuzenbide ez 3 (0,02)
lan zuzenbide ihes 3 (0,02)
lan zuzenbide testuinguru 3 (0,02)
lan zuzenbide ukan 3 (0,02)
lan agintaritza bidali 2 (0,01)
lan agintaritza egin 2 (0,01)
lan agintaritza esanbide 2 (0,01)
lan alokairu osagarri 2 (0,01)
lan antolaketa zerikusi 2 (0,01)
lan antolatu modu 2 (0,01)
lan arau batzuk 2 (0,01)
lan arlo babes 2 (0,01)
lan arlo egitura 2 (0,01)
lan arlo epaitegi 2 (0,01)
lan arlo espezializatu 2 (0,01)
lan arlo jurisprudentzia 2 (0,01)
lan arlo lege 2 (0,01)
lan arlo ondore 2 (0,01)
lan arlo ukan 2 (0,01)
lan arrisku ebaluatu 2 (0,01)
lan autonomo ere 2 (0,01)
lan baldintza hobetu 2 (0,01)
lan baldintza mesedegarri 2 (0,01)
lan betebehar gauzatu 2 (0,01)
lan denbora ETA 2 (0,01)
lan denbora jo 2 (0,01)
lan eduki ukan 2 (0,01)
lan egin ahal 2 (0,01)
lan egin aukeratu 2 (0,01)
lan egin distantzia 2 (0,01)
lan egin ezan 2 (0,01)
lan egin gutxieneko 2 (0,01)
lan egin hasi 2 (0,01)
lan egin jarraitu 2 (0,01)
lan egin lehentasun 2 (0,01)
lan egin ondorioz 2 (0,01)
lan egin zigor 2 (0,01)
lan egutegi egin 2 (0,01)
lan enpresa arautu 2 (0,01)
lan enpresa bakarrik 2 (0,01)
lan enpresa enpresa 2 (0,01)
lan enpresa erregistro 2 (0,01)
lan enpresaburu nor 2 (0,01)
lan esku trafikatu 2 (0,01)
lan gatazka kolektibo 2 (0,01)
lan harreman atxiki 2 (0,01)
lan harreman azkendu 2 (0,01)
lan harreman eskubide 2 (0,01)
lan harreman esparru 2 (0,01)
lan harreman ez 2 (0,01)
lan harreman ezkutatu 2 (0,01)
lan harreman gauzatu 2 (0,01)
lan harreman gertatu 2 (0,01)
lan harreman graduatu 2 (0,01)
lan harreman indartu 2 (0,01)
lan harreman iturri 2 (0,01)
lan harreman lan 2 (0,01)
lan harreman ondorio 2 (0,01)
lan harreman ukan 2 (0,01)
lan hau amaiera 2 (0,01)
lan hau finantza 2 (0,01)
lan hau helburu 2 (0,01)
lan ikuskatzailetza gauzatu 2 (0,01)
lan ikuskatzailetza hurrengo 2 (0,01)
lan inguru modu 2 (0,01)
lan istripu eratorri 2 (0,01)
lan istripu legeria 2 (0,01)
lan izaera beste 2 (0,01)
lan jarduera bete 2 (0,01)
lan kontratazio berri 2 (0,01)
lan kontratu aldeko 2 (0,01)
lan kontratu aplikatu 2 (0,01)
lan kontratu arte 2 (0,01)
lan kontratu artean 2 (0,01)
lan kontratu baldintza 2 (0,01)
lan kontratu berritze 2 (0,01)
lan kontratu betebehar 2 (0,01)
lan kontratu bildu 2 (0,01)
lan kontratu buruzko 2 (0,01)
lan kontratu deusez 2 (0,01)
lan kontratu eratorri 2 (0,01)
lan kontratu eredu 2 (0,01)
lan kontratu errespetatu 2 (0,01)
lan kontratu esanbidezko 2 (0,01)
lan kontratu hala 2 (0,01)
lan kontratu hobetu 2 (0,01)
lan kontratu hurrengo 2 (0,01)
lan kontratu inguru 2 (0,01)
lan kontratu kanpo 2 (0,01)
lan kontratu kateatu 2 (0,01)
lan kontratu langile 2 (0,01)
lan kontratu lotu 2 (0,01)
lan kontratu mota 2 (0,01)
lan kontratu ondorio 2 (0,01)
lan kontratu prestatu 2 (0,01)
lan kontratu sortu 2 (0,01)
lan oinarri estatu 2 (0,01)
lan prestazio gauzatu 2 (0,01)
lan sektore langabezia 2 (0,01)
lan zerbitzu eskaini 2 (0,01)
lan zuzenbide aplikatu 2 (0,01)
lan zuzenbide baita 2 (0,01)
lan zuzenbide buruzko 2 (0,01)
lan zuzenbide eginkizun 2 (0,01)
lan zuzenbide ezagutza 2 (0,01)
lan zuzenbide gauzatu 2 (0,01)
lan zuzenbide gune 2 (0,01)
lan zuzenbide hitz 2 (0,01)
lan zuzenbide izaera 2 (0,01)
lan zuzenbide ondore 2 (0,01)
lan absentzia egon 1 (0,01)
lan absentzia eragin 1 (0,01)
lan absentzia justifikatu 1 (0,01)
lan absentzia ohiko 1 (0,01)
lan administrazio baita 1 (0,01)
lan administrazio eraketa 1 (0,01)
lan administrazio erregistro 1 (0,01)
lan administrazio erreparatu 1 (0,01)
lan administrazio ofizio 1 (0,01)
lan agintaritza ABEEE 1 (0,01)
lan agintaritza alta 1 (0,01)
lan agintaritza arrazoitu 1 (0,01)
lan agintaritza aurkeztu 1 (0,01)
lan agintaritza baimen 1 (0,01)
lan agintaritza baimendu 1 (0,01)
lan agintaritza bera 1 (0,01)
lan agintaritza berdintasun 1 (0,01)
lan agintaritza bi 1 (0,01)
lan agintaritza egiaztatu 1 (0,01)
lan agintaritza egoki 1 (0,01)
lan agintaritza egutegi 1 (0,01)
lan agintaritza emakume 1 (0,01)
lan agintaritza erabaki 1 (0,01)
lan agintaritza erraztu 1 (0,01)
lan agintaritza esku 1 (0,01)
lan agintaritza eurak 1 (0,01)
lan agintaritza ez 1 (0,01)
lan agintaritza ezarri 1 (0,01)
lan agintaritza ezin 1 (0,01)
lan agintaritza hala 1 (0,01)
lan agintaritza hitzarmen 1 (0,01)
lan agintaritza hori 1 (0,01)
lan agintaritza jurisdikzio 1 (0,01)
lan agintaritza kaleratu 1 (0,01)
lan agintaritza komunikazio 1 (0,01)
lan agintaritza onetsi 1 (0,01)
lan agintaritza salbuespen 1 (0,01)
lan agintaritza uste 1 (0,01)
lan alokairu trukatu 1 (0,01)
lan antolaketa bat 1 (0,01)
lan antolatu batzorde 1 (0,01)
lan antolatu egon 1 (0,01)
lan arau estatu 1 (0,01)
lan arau gain 1 (0,01)
lan arau garrantzitsu 1 (0,01)
lan arau gizarte 1 (0,01)
lan arau inolako 1 (0,01)
lan arau jo 1 (0,01)
lan arau sistematizazio 1 (0,01)
lan araubide aldarazi 1 (0,01)
lan araudi arautu 1 (0,01)
lan araudi bera 1 (0,01)
lan araudi ikuspuntu 1 (0,01)
lan araudi osatu 1 (0,01)
lan arautegi bete 1 (0,01)
lan arautegi betearazi 1 (0,01)
lan arautu behar 1 (0,01)
lan arautu helburu 1 (0,01)
lan arlo administrazio 1 (0,01)
lan arlo antolaketa 1 (0,01)
lan arlo arauketa 1 (0,01)
lan arlo demanda 1 (0,01)
lan arlo eduki 1 (0,01)
lan arlo ekin 1 (0,01)
lan arlo epaile 1 (0,01)
lan arlo erakunde 1 (0,01)
lan arlo ere 1 (0,01)
lan arlo estatu 1 (0,01)
lan arlo frogatu 1 (0,01)
lan arlo gai 1 (0,01)
lan arlo halako 1 (0,01)
lan arlo jarduera 1 (0,01)
lan arlo kasazio 1 (0,01)
lan arlo kontu 1 (0,01)
lan arlo legeria 1 (0,01)
lan arlo lehen 1 (0,01)
lan arlo modalitate 1 (0,01)
lan arlo nazioarteko 1 (0,01)
lan arlo neurri 1 (0,01)
lan arlo sala 1 (0,01)
lan arlo sinatu 1 (0,01)
lan arlo tipo 1 (0,01)
lan arlo zuzenbide 1 (0,01)
lan arrisku babestu 1 (0,01)
lan arrisku borroka 1 (0,01)
lan arrisku eragin 1 (0,01)
lan arrisku eratorri 1 (0,01)
lan arrisku larri 1 (0,01)
lan arteko behin 1 (0,01)
lan arteko bereizketa 1 (0,01)
lan arteko gatazka 1 (0,01)
lan arteko harremanetan 1 (0,01)
lan asmakizun eragin 1 (0,01)
lan asmakizun eztabaida 1 (0,01)
lan autonomo arrunt 1 (0,01)
lan autonomo beti 1 (0,01)
lan autonomo gisa 1 (0,01)
lan autonomo hartu 1 (0,01)
lan autonomo xede 1 (0,01)
lan baimen gabe 1 (0,01)
lan baldintza adibide 1 (0,01)
lan baldintza aldarazi 1 (0,01)
lan baldintza aldatu 1 (0,01)
lan baldintza algoritmo 1 (0,01)
lan baldintza baino 1 (0,01)
lan baldintza berri 1 (0,01)
lan baldintza berriro 1 (0,01)
lan baldintza egon 1 (0,01)
lan baldintza enpresa 1 (0,01)
lan baldintza enpresaburu 1 (0,01)
lan baldintza eragin 1 (0,01)
lan baldintza eraldatu 1 (0,01)
lan baldintza eratorri 1 (0,01)
lan baldintza eskaini 1 (0,01)
lan baldintza ezarri 1 (0,01)
lan baldintza izaera 1 (0,01)
lan baldintza kasu 1 (0,01)
lan baldintza kolektibo 1 (0,01)
lan baldintza modu 1 (0,01)
lan baldintza seguru 1 (0,01)
lan baldintza ukitu 1 (0,01)
lan baldintza zehaztu 1 (0,01)
lan baldintza zinez 1 (0,01)
lan bera behar 1 (0,01)
lan bera egin 1 (0,01)
lan bera segurtasun 1 (0,01)
lan bizitza uztatu 1 (0,01)
lan denbora antolaketa 1 (0,01)
lan denbora antolatu 1 (0,01)
lan denbora berrantolatu 1 (0,01)
lan denbora egon 1 (0,01)
lan denbora gisa 1 (0,01)
lan denbora hartu 1 (0,01)
lan eduki ez 1 (0,01)
lan eduki lege 1 (0,01)
lan eduki nabari 1 (0,01)
lan egin aldatu 1 (0,01)
lan egin aldi 1 (0,01)
lan egin antolatu 1 (0,01)
lan egin askatasun 1 (0,01)
lan egin aukera 1 (0,01)
lan egin aurreko 1 (0,01)
lan egin baina 1 (0,01)
lan egin bakarrik 1 (0,01)
lan egin beharreko 1 (0,01)
lan egin benetan 1 (0,01)
lan egin bera 1 (0,01)
lan egin betebehar 1 (0,01)
lan egin debeku 1 (0,01)
lan egin eginbehar 1 (0,01)
lan egin ekarri 1 (0,01)
lan egin eman 1 (0,01)
lan egin enpresa 1 (0,01)
lan egin eragin 1 (0,01)
lan egin errentamendu 1 (0,01)
lan egin ezarri 1 (0,01)
lan egin gabeko 1 (0,01)
lan egin gauza 1 (0,01)
lan egin gehien 1 (0,01)
lan egin gizarte 1 (0,01)
lan egin gogor 1 (0,01)
lan egin inguruko 1 (0,01)
lan egin instalazio 1 (0,01)
lan egin itzuli 1 (0,01)
lan egin jarraitutasun 1 (0,01)
lan egin jaso 1 (0,01)
lan egin konfiantza 1 (0,01)
lan egin kontratatu 1 (0,01)
lan egin kontratu 1 (0,01)
lan egin lan 1 (0,01)
lan egin lanbide 1 (0,01)
lan egin lortu 1 (0,01)
lan egin makina 1 (0,01)
lan egin nahi 1 (0,01)
lan egin nazio 1 (0,01)
lan egin ondorio 1 (0,01)
lan egin ondoriozko 1 (0,01)
lan egin prestazio 1 (0,01)
lan egin saihestu 1 (0,01)
lan egin urteko 1 (0,01)
lan egin utzi 1 (0,01)
lan egin zuzen 1 (0,01)
lan egon gauzatu 1 (0,01)
lan egutegi arauketa 1 (0,01)
lan egutegi informazio 1 (0,01)
lan egutegi jaso 1 (0,01)
lan ekipamendu egoki 1 (0,01)
lan eman atzeratu 1 (0,01)
lan eman une 1 (0,01)
lan enpresa aipatu 1 (0,01)
lan enpresa baliatu 1 (0,01)
lan enpresa barne 1 (0,01)
lan enpresa berau 1 (0,01)
lan enpresa betebehar 1 (0,01)
lan enpresa buruzko 1 (0,01)
lan enpresa egin 1 (0,01)
lan enpresa erantzukizun 1 (0,01)
lan enpresa ere 1 (0,01)
lan enpresa eurak 1 (0,01)
lan enpresa hiruko 1 (0,01)
lan enpresa hitzartu 1 (0,01)
lan enpresa iritzi 1 (0,01)
lan enpresa itxurazko 1 (0,01)
lan enpresa jarraitutasun 1 (0,01)
lan enpresa kalte 1 (0,01)
lan enpresa kontratu 1 (0,01)
lan enpresa laga 1 (0,01)
lan enpresa lanpostu 1 (0,01)
lan enpresa lantoki 1 (0,01)
lan enpresa lege 1 (0,01)
lan enpresa ondo 1 (0,01)
lan enpresa sektore 1 (0,01)
lan enpresa ukan 1 (0,01)
lan enpresaburu irudi 1 (0,01)
lan enpresaburu zehaztu 1 (0,01)
lan enpresaburu zuzendaritzapean 1 (0,01)
lan enpresari ordaindu 1 (0,01)
lan enpresari prezio 1 (0,01)
lan ere ezin 1 (0,01)
lan ere lan 1 (0,01)
lan errolda argitaratu 1 (0,01)
lan errolda bidali 1 (0,01)
lan errolda eskatu 1 (0,01)
lan errolda normalizatu 1 (0,01)
lan esku areagotu 1 (0,01)
lan esku behar 1 (0,01)
lan esku eskaini 1 (0,01)
lan esku gehiago 1 (0,01)
lan esku gehiegi 1 (0,01)
lan esku kopuru 1 (0,01)
lan esku langabetu 1 (0,01)
lan esku ugari 1 (0,01)
lan eskubide bermatu 1 (0,01)
lan esparru egon 1 (0,01)
lan esparru emakume 1 (0,01)
lan esparru geolokalizazio 1 (0,01)
lan esparru hala 1 (0,01)
lan etekin aplikatu 1 (0,01)
lan etekin behin 1 (0,01)
lan etekin edota 1 (0,01)
lan etekin irregular 1 (0,01)
lan etekin ondoriozko 1 (0,01)
lan ez bete 1 (0,01)
lan ez egin 1 (0,01)
lan ez hasi 1 (0,01)
lan ezaugarri berezi 1 (0,01)
lan ezaugarri hartu 1 (0,01)
lan ezaugarri nagusi 1 (0,01)
lan garai heldu 1 (0,01)
lan gatazka arautu 1 (0,01)
lan gatazka buruzko 1 (0,01)
lan gatazka ebatzi 1 (0,01)
lan gatazka ekintza 1 (0,01)
lan gatazka epaiketa 1 (0,01)
lan gatazka modu 1 (0,01)
lan gauzatu begira 1 (0,01)
lan gauzatu egon 1 (0,01)
lan gisa arautu 1 (0,01)
lan gisa hartu 1 (0,01)
lan harreman aldeko 1 (0,01)
lan harreman amaitu 1 (0,01)
lan harreman antolatu 1 (0,01)
lan harreman aplikatu 1 (0,01)
lan harreman arrazoi 1 (0,01)
lan harreman bakar 1 (0,01)
lan harreman bertan 1 (0,01)
lan harreman bizi 1 (0,01)
lan harreman desberdin 1 (0,01)
lan harreman enplegatzaile 1 (0,01)
lan harreman eragin 1 (0,01)
lan harreman eratorri 1 (0,01)
lan harreman eten 1 (0,01)
lan harreman gai 1 (0,01)
lan harreman hasiera 1 (0,01)
lan harreman idatzi 1 (0,01)
lan harreman indar 1 (0,01)
lan harreman iraun 1 (0,01)
lan harreman iraupen 1 (0,01)
lan harreman izaera 1 (0,01)
lan harreman kanpo 1 (0,01)
lan harreman langile 1 (0,01)
lan harreman malgutu 1 (0,01)
lan harreman mandatu 1 (0,01)
lan harreman modu 1 (0,01)
lan harreman objektu 1 (0,01)
lan harreman oinarrizko 1 (0,01)
lan harreman ondore 1 (0,01)
lan harreman sistema 1 (0,01)
lan harreman sozietate 1 (0,01)
lan harreman zeharkako 1 (0,01)
lan harreman zerikusi 1 (0,01)
lan hasi ahalbidetu 1 (0,01)
lan hasi atzeratu 1 (0,01)
lan hasi egin 1 (0,01)
lan hasi ere 1 (0,01)
lan hasi eskatu 1 (0,01)
lan hasi ezintasun 1 (0,01)
lan hasi nahi 1 (0,01)
lan hasi ondoren 1 (0,01)
lan hau asko 1 (0,01)
lan hau asmo 1 (0,01)
lan hau aurrerago 1 (0,01)
lan hau behin 1 (0,01)
lan hau berdin 1 (0,01)
lan hau egin 1 (0,01)
lan hau egon 1 (0,01)
lan hau ekonomia 1 (0,01)
lan hau erabili 1 (0,01)
lan hau ere 1 (0,01)
lan hau ezberdintasun 1 (0,01)
lan hau gai 1 (0,01)
lan hau hausnartu 1 (0,01)
lan hau ikuspuntu 1 (0,01)
lan hau landu 1 (0,01)
lan hau lurralde 1 (0,01)
lan hau ondorio 1 (0,01)
lan hau zeregin 1 (0,01)
lan hori aitzindari 1 (0,01)
lan hori aparte 1 (0,01)
lan hori egin 1 (0,01)
lan hori estatu 1 (0,01)
lan hori ez 1 (0,01)
lan hori gauzatu 1 (0,01)
lan hori honako 1 (0,01)
lan hori ikerketa 1 (0,01)
lan hori konfigurazio 1 (0,01)
lan hori oraindik 1 (0,01)
lan hori ordaindu 1 (0,01)
lan hori xede 1 (0,01)
lan hori zailtasun 1 (0,01)
lan ikuskatzaileorde kidego 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza akta 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza arau 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza besteko 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza eratxiki 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza espediente 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza funtzionario 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza honako 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza kasu 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza oinarrizko 1 (0,01)
lan ikuskatzailetza zerbitzu 1 (0,01)
lan inguru irisgarritasun 1 (0,01)
lan inguru zehaztu 1 (0,01)
lan ingurumen aldizkako 1 (0,01)
lan ingurumen ezegoki 1 (0,01)
lan istripu kopuru 1 (0,01)
lan istripu larri 1 (0,01)
lan istripu nahi 1 (0,01)
lan istripu ondore 1 (0,01)
lan istripu ondoriozko 1 (0,01)
lan istripu saihestu 1 (0,01)
lan izaera aitortu 1 (0,01)
lan izaera auzi 1 (0,01)
lan izaera aztertu 1 (0,01)
lan izaera bera 1 (0,01)
lan izaera bertan 1 (0,01)
lan izaera erakunde 1 (0,01)
lan izaera eskubide 1 (0,01)
lan izaera ez 1 (0,01)
lan izaera gainerako 1 (0,01)
lan izaera gisa 1 (0,01)
lan izaera jazarpen 1 (0,01)
lan izaera modu 1 (0,01)
lan izaera ohiko 1 (0,01)
lan izaera zantzu 1 (0,01)
lan jarduera aldi 1 (0,01)
lan jarduera antolatu 1 (0,01)
lan jarduera begira 1 (0,01)
lan jarduera enpresaburu 1 (0,01)
lan jarduera hasi 1 (0,01)
lan jarduera itsasontzi 1 (0,01)
lan jarduera kanpo 1 (0,01)
lan jarduera lotu 1 (0,01)
lan jarduera modalitate 1 (0,01)
lan jarduera oinarrizko 1 (0,01)
lan jarduera utzi 1 (0,01)
lan jarduera zein 1 (0,01)
lan joan behar 1 (0,01)
lan joan bera 1 (0,01)
lan joan eragotzi 1 (0,01)
lan joan ondoriozko 1 (0,01)
lan kode lehenengo 1 (0,01)
lan kontratazio justifikatu 1 (0,01)
lan kontratu abiapuntu 1 (0,01)
lan kontratu abokatu 1 (0,01)
lan kontratu adierazi 1 (0,01)
lan kontratu adostasun 1 (0,01)
lan kontratu adostu 1 (0,01)
lan kontratu ageri 1 (0,01)
lan kontratu aldi 1 (0,01)
lan kontratu alokairu 1 (0,01)
lan kontratu amaitu 1 (0,01)
lan kontratu antzekotasun 1 (0,01)
lan kontratu aplikazio 1 (0,01)
lan legegintza egon 1 (0,01)
lan legegintza zuzendu 1 (0,01)
lan legeria adingabe 1 (0,01)
lan legeria betearazi 1 (0,01)
lan legeria joera 1 (0,01)
lan magistratura buruzko 1 (0,01)
lan magistratura jurisdikzio 1 (0,01)
lan medikuntza xede 1 (0,01)
lan merkatu beharrizan 1 (0,01)
lan merkatu behin 1 (0,01)
lan merkatu bildu 1 (0,01)
lan merkatu malgutu 1 (0,01)
lan merkatu transformatu 1 (0,01)
lan ministerio agindu 1 (0,01)
lan ministerio bakarrik 1 (0,01)
lan ministerio hala 1 (0,01)
lan ministerio kontsulta 1 (0,01)
lan ministerio lan 1 (0,01)
lan ministerio onetsi 1 (0,01)
lan modu definitu 1 (0,01)
lan modu desberdin 1 (0,01)
lan modu hori 1 (0,01)
lan modu oro 1 (0,01)
lan mutualismo ez 1 (0,01)
lan mutualismo iritzi 1 (0,01)
lan mutualismo prozedura 1 (0,01)
lan oinarri geratu 1 (0,01)
lan oinarri iritzi 1 (0,01)
lan oinarri lege 1 (0,01)
lan ondoriozko produktu 1 (0,01)
lan ordainsari berezi 1 (0,01)
lan ordutegi aukeratu 1 (0,01)
lan ordutegi bide 1 (0,01)
lan ordutegi mota 1 (0,01)
lan ordutegi ukan 1 (0,01)
lan pertsonal egin 1 (0,01)
lan pertsonal zenbait 1 (0,01)
lan prestazio antolatu 1 (0,01)
lan prestazio begira 1 (0,01)
lan prestazio behar 1 (0,01)
lan prestazio behin 1 (0,01)
lan prestazio betearazi 1 (0,01)
lan prestazio egon 1 (0,01)
lan prestazio emaitza 1 (0,01)
lan prestazio etorri 1 (0,01)
lan prestazio ez 1 (0,01)
lan prestazio geldiarazi 1 (0,01)
lan prestazio guzti 1 (0,01)
lan prestazio inguruabar 1 (0,01)
lan prestazio izaera 1 (0,01)
lan prestazio lan 1 (0,01)
lan prestazio lanbide 1 (0,01)
lan prestazio zuzendu 1 (0,01)
lan segurtasun arau 1 (0,01)
lan sektore bat 1 (0,01)
lan sozietate estatutu 1 (0,01)
lan txanda antolatu 1 (0,01)
lan zerbitzu eduki 1 (0,01)
lan zerbitzu ezin 1 (0,01)
lan zerbitzu inguruabar 1 (0,01)
lan zuzenbide abiapuntu 1 (0,01)
lan zuzenbide adostasun 1 (0,01)
lan zuzenbide ahalbidetu 1 (0,01)
lan zuzenbide antolatu 1 (0,01)
lan zuzenbide aplikagarritasun 1 (0,01)
lan zuzenbide arau 1 (0,01)
lan zuzenbide arteko 1 (0,01)
lan zuzenbide autonomia 1 (0,01)
lan zuzenbide baldin 1 (0,01)
lan zuzenbide baztertu 1 (0,01)
lan zuzenbide begira 1 (0,01)
lan zuzenbide benetako 1 (0,01)
lan zuzenbide bera 1 (0,01)
lan zuzenbide direlako 1 (0,01)
lan zuzenbide ere 1 (0,01)
lan zuzenbide errealitate 1 (0,01)
lan zuzenbide euskara 1 (0,01)
lan zuzenbide Franco 1 (0,01)
lan zuzenbide funtsezko 1 (0,01)
lan zuzenbide garatu 1 (0,01)
lan zuzenbide gutxieneko 1 (0,01)
lan zuzenbide II. 1 (0,01)
lan zuzenbide ikasi 1 (0,01)
lan zuzenbide interesatu 1 (0,01)
lan zuzenbide lan 1 (0,01)
lan zuzenbide laster 1 (0,01)
lan zuzenbide manu 1 (0,01)
lan zuzenbide modu 1 (0,01)
lan zuzenbide nondik 1 (0,01)
lan zuzenbide ohiko 1 (0,01)
lan zuzenbide parametro 1 (0,01)
lan zuzenbide printzipio 1 (0,01)
lan zuzenbide sendotu 1 (0,01)
lan zuzenbide trantsizio 1 (0,01)
lan zuzenbide uztartu 1 (0,01)
lan zuzenbide xede 1 (0,01)
lan zuzenbide zantzu 1 (0,01)
lan zuzenbide zein 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia