Emaitzak: 11
2002 | ||
Poeta garaikideen artean, Atxaga, Sarrionandia edo J. M. Lekuona izango lirateke, segur aski, egile aztertuenak. Edonola ere, horrelako baieztapen batek hausnarketa luzeagoa eskatuko lukeenez, irakurleak | lan honen amaieran datorren bibliografiara jo dezake egungo hainbat narratzailek eragin duten azterketa oparoa frogatzeko.9 b) Euskal eleberriari buruzko ikerketak zertan diren | |
2005 | ||
| Lan honen amaieran azken berba batzuk aurkituko ditu irakurleak; egindako gogoeta garrantzitsuenen bilduma, laburpen edo compendiuma da azken idatzi hori. | |
2008 | ||
ageri direnez, Apeos> de> Navarra> > 1726> y> 1727> agirietatik eta XVII. mendeko bertze Apeo> batzuetatik jasoak batik bat, eta | lan honen amaieran aipatzen den bibliografiatik ere. Kontuan izan behar da XVIII. menderaino nahiko zuzen eta itxura aldatze handiegirik gabe transkribatu ohi zirela toponimoak Nafarroako agirietan. | |
2012 | ||
Hegoaldeko eta Iparraldeko gastu sozialen arteko aldea oso handia da; izanere, Hegoaldean ez da% 18ra iristen, eta Iparraldekoa% 33tik gorakoa da, eta horida, hain zuzen ere, haren mehatxu nagusietako bat, | lan honen amaieran jorratukodugun bezala. | |
2016 | ||
| Lan honi amaiera emateko liburuaren hasierako lerroetan ageri zaizkigun paragrafo esanguratsu batzuk eskaini nahi dizkizuet, lan osoaren nondik norakoez egokiago jabetzeko bide izango dituzuelakoan. | |
Mapi Sagasetak eta Armando del Riok osatzen dute La mentira antzezlaneko antzezle taldea. Bikote bizitzari eta bikote bizitza barruko egiei eta gezurrei buruzko ttratatua den | lan honen amaiera" harrigarritzat" jo dute. | |
2019 | ||
13 Erreferentzia zerrenda | lan honen amaieran aurki daiteke. lantzeko, beraz, erosoena erreferentzien zerrenda guk ematea da. Gainera, ikasleek oraindik agian ez dute sekula literatura modu honetan landu, gehienetan azterketa bat gainditzeko edota lan bat egiteko irakurtzen baitute Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan. | |
2020 | ||
Hirugarrenak, gizakiaren eboluzioari begira, lankidetzak aurrera egiteko egin diren proposamenak azaltzen ditu. Azkenik, | lan honen amaieran, berriro itzultzen gara Azurmendiren kooperaziorako proposamenera, horren argi itzalak zein diren zirriborratzeko asmoz. | |
2021 | ||
26 Ikus | lan honen amaierako Eranskina. | |
2023 | ||
| Lan honen amaieran, azkenik, egindako azterketaren ondorio nagusiak azaltzen dira. Ondorio horiek lanean zehar agertzen diren hausnarketen laburpena izateaz gain, etorkizunean gaia aztertzeko geldituko den oinarria izan daiteke. | |
JIMENEZ Asensiok modu honetara adierazten du: " Baina, muga horiek gorabehera, ETEL ixteko erakunde arauaren izaerak agerian uzten du haren aurreikuspenek, | lan honen amaieran ikusiko den bezala, foru erakundeen erabaki politikoak eta haien arau adierazpenak mugatzen dituztela, toki autonomiari eragiten diotenean, arau testu honetan azaldu den bezala". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 11 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 2 (0,01) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Karmel aldizkaria | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau amaiera | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |