Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4.967

2006
‎% 10 Ariketa praktikoak: % 10 Lan bat egitea (Landa laneko Metodologia, material bilketa, materialen tratamendua eta analisia): % 30 Azken azterketa (Derrigorrezkoa da, indarrean dagoen legediaren arabera):
‎% 10 Ariketa praktikoak: % 10 Lan bat egitea (Landa laneko Metodologia, material bilketa, materialen tratamendua eta analisia): % 30 Azken azterketa (Derrigorrezkoa da, indarrean dagoen legediaren arabera):
‎Aipatutako hau aztertzen dugun prozesuaren beste ezaugarri bat baino ez bada ere, gure ustez oso kontutan hartu beharrekoa da. Hala ere lan honetarako adinari lotutako beste alderdi batzuk gehiago interesatzen zaizkigu.
‎Soziolinguistika arlo urria da Deustuko Unibertsitatean. Fakultate bitatik bideratu daiteke holako lana : Filosof� a eta Letren Fakultateko Filologia sailetik eta Soziologiatik.
‎Ikerkuntzari dagokionez, lehen eta behin ikasleek egindako lanak aipatu gura nituzke: bai Soziologia Sailean bai Euskal Filologian ikasketaamaierako tesina lanak egiteko aukera dago eta ikasle batzuek soziolinguistikaren inguruko gaiak hartu dituzte horretarako.
‎Ikerkuntzari dagokionez, lehen eta behin ikasleek egindako lanak aipatu gura nituzke: bai Soziologia Sailean bai Euskal Filologian ikasketaamaierako tesina lanak egiteko aukera dago eta ikasle batzuek soziolinguistikaren inguruko gaiak hartu dituzte horretarako. Ixiar Basterretxea (Etxebarria 2000, adibidez), Rosa Miren Pagola, eta Itziar Turrez (Gonzalez 1999, Molina 2001) irakasleen zuzendaritzapean soziolinguistika lanak burutu dira urteetan zehar.
‎bai Soziologia Sailean bai Euskal Filologian ikasketaamaierako tesina lanak egiteko aukera dago eta ikasle batzuek soziolinguistikaren inguruko gaiak hartu dituzte horretarako. Ixiar Basterretxea (Etxebarria 2000, adibidez), Rosa Miren Pagola, eta Itziar Turrez (Gonzalez 1999, Molina 2001) irakasleen zuzendaritzapean soziolinguistika lanak burutu dira urteetan zehar. Azken urteetan beste ikerketa batzuetan, nahiz eta soziolinguistikari buruz propio egindako lanak ez izan, aldagai sozialak kontuan izan dituzte azter eremua mugatzeko orduan (esate baterako, Iribar eta Turrez 2001).
‎Ixiar Basterretxea (Etxebarria 2000, adibidez), Rosa Miren Pagola, eta Itziar Turrez (Gonzalez 1999, Molina 2001) irakasleen zuzendaritzapean soziolinguistika lanak burutu dira urteetan zehar. Azken urteetan beste ikerketa batzuetan, nahiz eta soziolinguistikari buruz propio egindako lanak ez izan, aldagai sozialak kontuan izan dituzte azter eremua mugatzeko orduan (esate baterako, Iribar eta Turrez 2001).
‎Gaur egun tesina lanak egitea posible bada ere, tamalez ikasleek ez dute ikerketa askorik egiten soziolinguistikaren arloan. Bestetik, unibertsitateak onartutako ikerketa lerro bakarra dago eta ez dago ikerketa talderik horretan, irakasle bakarra (ni neu) baino.
‎Ikerketa ildoak soziolinguistikaren gai batzuk biltzen ditu (azken bost urteko lanak baino ez dira aipatuko):
‎• aniztasun linguistikoa (UNESCO Etxeko Amarauna taldekide bezala egindako lana : Mart� et al 2005a, 2005b, 2006a, 2006b, Amorrortu et al 2004a, 2004b, 2005, Barreña et al 2005, 2006, Uranga et al 2005) • soziolinguistika orokorrean (Amorrortu 2003b)
‎Ikerkuntzari dagokionez, lehen eta behin ikasleek egindako lanak aipatu gura nituzke: bai
‎Euskal Filologian ikasketa amaierako tesina lanak egiteko aukera dago eta ikasle batzuek soziolinguistikaren inguruko gaiak hartu dituzte horretarako. Ixiar
‎Turrez (Gonzalez 1999, Molina 2001) irakasleen zuzendaritzapean soziolinguistika lanak burutu dira urteetan zehar. an esan bezala, 2003tik indarrean dagoen ikasketa planean jorratzen den euskal filologoaren profilean soziolinguistika arloan ikasleak behar duen prestakuntza eta lanean modu praktikoan, arduratsuan, eta profesionalean aritu ahal izateko jorratu behar dituen gaitasunak beren beregi aipatzen dira.
‎Turrez (Gonzalez 1999, Molina 2001) irakasleen zuzendaritzapean soziolinguistika lanak burutu dira urteetan zehar. an esan bezala, 2003tik indarrean dagoen ikasketa planean jorratzen den euskal filologoaren profilean soziolinguistika arloan ikasleak behar duen prestakuntza eta lanean modu praktikoan, arduratsuan, eta profesionalean aritu ahal izateko jorratu behar dituen gaitasunak beren beregi aipatzen dira.
‎Gaur egun soziolinguistikaren arloan dagoen gabeziarik handiena falta da, eta batez ere ikerkuntzaren arloan. Ikerlari gutxi ari gara arlo honetan, eta gaudenak edo bakarka edo kanpoko taldeekin ari gara lanean . Deustuko Unibertsitatean soziolinguistika arloa indartzeko gabezi garrantzitsu hau gainditzen saiatu genuke.
‎Etorkizunerako aukera handienak ikasleek soziolinguistika lanak jorra ditzaten arloan ikusten ditut: soziolinguistika eta gainerako irakasgaien formazioa hartuta tesina lanetan gehiago sakon daiteke eta practicumaren bidez ikasitakoa praktikan ipin daiteke.
‎Etorkizunerako aukera handienak ikasleek soziolinguistika lanak jorra ditzaten arloan ikusten ditut: soziolinguistika eta gainerako irakasgaien formazioa hartuta tesina lanetan gehiago sakon daiteke eta practicumaren bidez ikasitakoa praktikan ipin daiteke.
‎Soziolinguista gehiago ez kontratatzea eta ikerketa lerroa ez indartzea dira mehatxu nagusiak soziolinguistika arlorako Deustuko Unibertsitatean. Soziolinguistikan interes berezia duten irakasleak egon ezik gaitza da talde lana sortzea eta ikerketa ildoa indartzea.l
‎Gaur egun soziolinguistikaren arloan dagoen gabeziarik handiena talde lan falta da, eta batez ere ikerkuntzaren arloan. Ikerlari gutxi ari gara arlo honetan, eta gaudenak edo bakarka edo kanpoko taldeekin ari gara lanean.
‎Gaur egun soziolinguistikaren arloan dagoen gabeziarik handiena talde lan falta da, eta batez ere ikerkuntzaren arloan. Ikerlari gutxi ari gara arlo honetan, eta gaudenak edo bakarka edo kanpoko taldeekin ari gara lanean . Deustuko Unibertsitatean soziolinguistika arloa indartzeko gabezi garrantzitsu hau gainditzen saiatu genuke.
‎Honakoa gertatzen da: familian eta lagunen artean emazteek forma berritzaileak erabiltzen dituzte, aintzindariak izanez, aldiz lanean ala publikoan beraien hizkuntza gehiago zaintzen dute.
‎Hizkuntza merkatua ez da inoiz batua, batez ere Frantzian non hizkuntza bakarreko ohitura dagoen, bai eskolan, bai lan munduan. Beraz, nahiz eta merkatu ofizial bat egon, inguraldeko merkatuak daude non hizkuntza arauen araberako jazaepena eta hastura nagusi diren.
‎Funtsean, soziolinguistika 13 eskoletan banatzen da, Rouen go eskolako linguistika sozialetik eta dialektologiatik, Bourdieu k inspiratu duen erreferentzien teoriara, eskola okzitandarretik igaroz. Ez dago soziolinguistikaren batasunik zeren oso ezberdinak diren lan taldeak, beraien erreferentzia teoriko, objetu eta problematikekin, aurkatzen dira jakingaiaren definizioaren inguruan. Soziolinguistika garaikidea, hizkuntza komunitatera, hizkuntzen arteko harremanetara ala nortasun bera duten giza taldeetara interesatzen da.
‎Frantziako soziolinguistikaren aurkezpena amaitzerakoan, zera agerian geratzen da, alegia, herri bateko soziolinguistikataz ez duela zentzu handirik. Hain zuzen ere, Kebek, Suiza, Katalunia, Euskal Herri ala Frantziako ikerlariek munduan zehar plazaratzen diren lanak irakurtzen eta eztabaidatzen dituzte. Labov, Fishman ala Bourdieu gehienek ezagutzen dituzte eta beraien teorien ekarpenak zein mugak agerian uzteko gaitasuna daukate.
‎Ondorioz, ez dago soziolinguistikaren batasunik. Oso ezberdinak diren lan taldeak, beraien erreferentzia teoriko, objetu eta problematikekin, aurkatzen dira jakingaiaren definizioaren inguruan.
‎3 Hizkuntza komunitatearen barruan suertatzen diren aldaketa soziolinguistikoen analisia. Landa lanean burututako ikerketa horietan, hizkuntza baten aldaketen ibilmolde soziolinguistikoen azterketa burutzen da, esaterako egitura gramatikal baten aldaketa.
‎Euskal Bildumak 50.000 liburu eta 1.500 aldizkari ditu. Mintegiko irakasleak eta ikerlariak honako gai hauen inguruko lanak ari dira argitaratzen: antropologia, historia, emakumearen eta kulturaren inguruko ikerketak, literatura, bibliografia eta lexikografia.
‎antropologia, historia, emakumearen eta kulturaren inguruko ikerketak, literatura, bibliografia eta lexikografia. Soziolinguistika ez da berez Mintegian lantzen den arloa, ez delako hango irakasleren baten intereseko gaia, baina beti daude pozik ikerlari bisitariak hartzeko eta modu horren bidez badago aukera hango liburutegi eta giro akademiko ezin hobeaz aprobetxatu eta bertan lanak burutzeko.
‎Batzuk Renon bizi dira baina beste batzuk Nevadako beste herriren batean edo Nevadatik kanpo ere bai. Ikaslea nahi duenean hasten da lanean eta urtebete dauka irakasgaiaren betebehar guztiak egiteko: 26 irakasgairi buruzko lan laburrak eta azterketa bi.
‎Ikaslea nahi duenean hasten da lanean eta urtebete dauka irakasgaiaren betebehar guztiak egiteko: 26 irakasgairi buruzko lan laburrak eta azterketa bi.
‎Bigarren aukera nazioartean euskal soziolinguistikari buruzko ikerketa eta lanen berri eman ahal izatea da. Ingelesez idatzitako liburuak (Amorrortu 2003) euskal soziolinguistikaren ikuspegi orokorra eskaintzen du, ingelesdunari begira, baina euskaldunentzat ere baliagarria izan daiteke, atzerrian euskal soziolinguistikari buruz aztertutakoaren berri ere ematen baita.
‎Mintegiak euskal ikasketetan gai oso ezberdinen gaineko formazioa eskain dezake, modu errazean, eta irakasle guztiak bertan izateko behar barik. zabalkuntza aipatu behar da. Gerora begira, irakasgaia gaurkotzen den heinean azken lanen berri ere emango da eta horiek zabaltzeko ere balioko du.
‎Bestetik, liburua bertoko irakurle euskaldunentzat baliagarri izan daiteke euskal soziolinguistikari buruz ingelesez irakurtzea eta AEBetan egin eta Euskal Herrian gutxi ezagutzen diren lanen berri izatea.
2007
‎Ezer baino lehen honakoa aitortu nuke: halako lan hau enkargatzeko deitu zidatenean, asunto honi ezin izango niola inolaz ere aurre egin pentsatu nuen. Batetik, gauden datetan gaudelako (KORRIKA 15 gain gainean dugu eta hori geure jarduera osoa baldintzatzen duen gaia da), eta bestetik, idazle kaskarra naizen neurrian, zail egiten zaidalako holakoetan sartzea.
‎Horixe da, beraz, abiapuntua. Euskararen berreskurapen prozesuan, hizkuntzaren biziraupenean eta hemendik aurrerako guztietan HEAk estrategikoki duen garrantziaz aspaldian jabetu ginen, eta horixe da geure lanaren ardatza. Ez dago euskararen etorkizuna bermatzerik tarteko belaunaldia bermatuta ez badaukagu.
‎Tarteko belaunaldi hori da (batzuek, lotsagabeki nire ustez, galdutzat eman duten belaunaldi hori) euskararen transmisioaren giltzarria, euskara hizkuntza osoa badela eta izan daitekeela erakutsiko diguna: ez haur hizkuntza, ez eskolakoa, ez etxerako lanetan baino erabiltzen ez dena, baizik eta hizkuntza oso bat, geure artean normaltasunez erabiltzen duguna, familiatik hasten dena (seme alaba eta guraso) eta edozein esparru, une eta gaitan erabil daitekeena. Hortxe kokatzen dugu guk, beraz, arloaren estrategikotasuna, eta hortik abiatzen gara lan horri benetan heldu behar diogula esateko.
‎ez haur hizkuntza, ez eskolakoa, ez etxerako lanetan baino erabiltzen ez dena, baizik eta hizkuntza oso bat, geure artean normaltasunez erabiltzen duguna, familiatik hasten dena (seme alaba eta guraso) eta edozein esparru, une eta gaitan erabil daitekeena. Hortxe kokatzen dugu guk, beraz, arloaren estrategikotasuna, eta hortik abiatzen gara lan horri benetan heldu behar diogula esateko. Honekin ez dugu inondik inora esan nahi bestelako arlo batzuk ez direla garrantzitsuak edo eta estrategikoak.
‎Sektore moduan, inoiz baino batuago gaudela begi bistakoa da; sakabanaketa historiko horien gainditze bidean jarri gara, eta ahalegin handiak egiten ari gara sektoretik estrategia bateratuak planteatzeko eta gure lanean eraginkorragoak izateko.
‎Horrek lagundu egin digu, eta lagundu digu denean, sektoreko batasunean bertan ere lagundu digu-eta; eta hori, zintzoki aipatu beharreko zerbait da. Beste batzuek ez dute inolako pausorik eman, baina eman dutenen lana aipatu beharrekoa da.
‎Bestalde, euskarak gelatik kanporako pauso hori eman dezan lan egin behar dugu. Hor daude mintzapraktika programak, zenbaki honetan bereziki aipatzen direnak.
‎Beraz, hitzak balio badu, HEAri etorkizun oparoa opa nahi diot. Ondorengo orrietan doazkizue bide horretan egindako hainbeste lan txukun. Bejondeizuela! •
‎Ikusten denez, izen proposamen hutsa baino, definizioa ere bada: batzordeen bidez koordinatutako herri mugimendua eta bere lana euskaltegi edo euskal eskoletan burutzen duena.
‎AEKren sorrerak ez zuen aurretiaz aritzen ziren taldeen lanaren haustura ekarri, baizik eta egoera berri baten aurrean lanean jarraitzeko hauspoa.
‎AEKren sorrerak ez zuen aurretiaz aritzen ziren taldeen lanaren haustura ekarri, baizik eta egoera berri baten aurrean lanean jarraitzeko hauspoa.
‎Ikusten denez, izen proposamen hutsa baino, definizioa ere bada: batzordeen bidez koordinatutako herri mugimendua eta bere lana euskaltegi edo euskal eskoletan burutzen duena. AEKren sorrerak ez zuen aurretiaz aritzen ziren taldeen lanaren haustura ekarri, baizik eta egoera berri baten aurrean lanean jarraitzeko hauspoa.
‎batzordeen bidez koordinatutako herri mugimendua eta bere lana euskaltegi edo euskal eskoletan burutzen duena. AEKren sorrerak ez zuen aurretiaz aritzen ziren taldeen lanaren haustura ekarri, baizik eta egoera berri baten aurrean lanean jarraitzeko hauspoa.
‎batzordeen bidez koordinatutako herri mugimendua eta bere lana euskaltegi edo euskal eskoletan burutzen duena. AEKren sorrerak ez zuen aurretiaz aritzen ziren taldeen lanaren haustura ekarri, baizik eta egoera berri baten aurrean lanean jarraitzeko hauspoa.
‎Gure eginkizun nagusia helduen euskalduntze eta alfabetatzea da. Orotara, 64 euskaltegi homologatu ari gara lanean EAEn, baina gure eragin esparrua ehunka herri eta auzotara heltzen da. 1.000tik gora irakaslek osatzen dugu Helduen Euskalduntze eta Alfabetatzearen Sektorea, guztiak HABEk homologatuak.
‎euskararen erabilera. Ildo horretan, euskaltegiak euskalgintzaren eragile dira, euskalduntze eta alfabetatze hutsean bezala hari dagokion sustapen lanean . Horrez gain, euskaltegiek badute beste berezitasun bat, alegia, azpiegitura egokiak eta behar den beste gizabaliabide, erabilera sustatzeko lanean jarduteko.
‎Ildo horretan, euskaltegiak euskalgintzaren eragile dira, euskalduntze eta alfabetatze hutsean bezala hari dagokion sustapen lanean. Horrez gain, euskaltegiek badute beste berezitasun bat, alegia, azpiegitura egokiak eta behar den beste gizabaliabide, erabilera sustatzeko lanean jarduteko.
‎Hortaz, orain arte azaldutako testuinguru horretan ulertu behar da gure lana : euskararen normalizazio prozesuan gizarteari eskaintzen diogun zerbitzu bezala.
‎Gure eginkizun nagusia helduen euskalduntze eta alfabetatzea da. Orotara, 64 euskaltegi homologatu ari gara lanean EAEn, baina gure eragin esparrua ehunka herri eta auzotara heltzen da. 1.000tik gora irakaslek osatzen dugu Helduen Euskalduntze eta Alfabetatzearen Sektorea, guztiak HABEk homologatuak.
‎Euskara ikasi dutenen kopuruak nabarmen egin du gora; erabilera, ordea, ez da nahi bestekoa. Beraz, argi dago oraindik ere lan handia dugula egiteko, euskarak aurrera egingo badu ezinbestekoa da urratsak ematea erabileran. Ikasle heldu batek euskara ikasten egiten duen esfortzua oso handia da, gero erabilera ezagatik ikasi duen hori galtzen badu, eta handik eta urte batzuetara euskaltegira hurbildu behar badu.
‎Euskara ikasi dutenen kopuruak nabarmen egin du gora; erabilera, ordea, ez da nahi bestekoa. Beraz, argi dago oraindik ere lan handia dugula egiteko, euskarak aurrera egingo badu ezinbestekoa da urratsak ematea erabileran. Ikasle heldu batek euskara ikasten egiten duen esfortzua oso handia da, gero erabilera ezagatik ikasi duen hori galtzen badu, eta handik eta urte batzuetara euskaltegira hurbildu behar badu.
‎Arestian esan bezala, erabilera areagotzea ez da bakarrik euskaltegion zeregina. Gizarte osoaren inplikazioa beharrezkoa da; irakaskuntzako eragileak, lan munduko eragileak, zein gizarte eragileak administrazioekin elkarlanean landu behar dugu hainbeste kezkatzen gaituen erabileraren arloa. Dena dela, lagungarri izango delakoan, hona hemen arlo bakoitzean abian jarri behar diren zenbait ekinbide:
‎Ikasleei euskara erabiltzeko aukerak erraztea ere euskaltegiaren funtzioa da; arestian aipatutako egitasmoak bide egokiak izan daitezke ikaslea euskaldunei era ez traumatikoan hurbiltzeko. Horri guztiari erantzuteko nahian, AEK k Praktika Jarduerak izeneko zerbitzua eskaintzen du, euskaltegietan zubi lana beteko dituzten programak landuz eta bultzatuz: asteburuetako barnetegiak, transmisio barnetegiak, berbalagun edo mintzalagun programak...
Lan munduan:
‎• Lan munduan euskara erabil dezaten laguntzeko trebatzaileak jarri.
‎• Bezeroekin aurrez aurre lanean ari diren lanpostuak euskalduntzeko erraztasunak eman (emaitzei lotutako liberazioen finantziazioa).
‎• Lanean euskararen erabilera ahalbideratuko duten programak abian jarri.
‎• HEAn diharduen lan-taldearen profesionaltasuna goraipatu eta euskaltegiek urte hauetan egindako lana eskertu kanpaina publikoen bidez.
‎Izan ere, lehiakideak garela ahaztu gabe, komunean ditugun beharrak identifikatu behar ditugu eta horiei erantzuna emateko lankidetza bideak jorratu behar ditugu. Nabarmena da azken urteotan euskaltegiok elkarlanean egindako lana fruituak ematen ari dela, hor dago Kultura Sailarekin izandako negoziazioen emaitza ona. Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin:
‎Nabarmena da azken urteotan euskaltegiok elkarlanean egindako lana fruituak ematen ari dela, hor dago Kultura Sailarekin izandako negoziazioen emaitza ona. Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin: baliabideak, formazioa, sustapena... etengabeko lana eta jarraipena eskatzen duten arloak dira, etorkizunean ere elkarlanean aritzea eskatuko dutenak.
‎Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin: baliabideak, formazioa, sustapena... etengabeko lana eta jarraipena eskatzen duten arloak dira, etorkizunean ere elkarlanean aritzea eskatuko dutenak.
‎Giza baliabideen joan etorriarekin amaitu behar da. Behin euskaltegi batean lanean hasita, ibilbide profesionala bertan garatzeko bideak jarri behar dira. Horretarako lan baldintzak hobetu behar direla oso argi dago, baina horrekin batera formazioan, irakaskuntzako materialetan, baliabide teknologikoetan eta beste arlo batzuetan asko inbertitu behar da.
‎Behin euskaltegi batean lanean hasita, ibilbide profesionala bertan garatzeko bideak jarri behar dira. Horretarako lan baldintzak hobetu behar direla oso argi dago, baina horrekin batera formazioan, irakaskuntzako materialetan, baliabide teknologikoetan eta beste arlo batzuetan asko inbertitu behar da. Azken finean, giza baliabideen asebetetasuna gora egiten duen neurrian lortuko dugu behin behinekotasunetik behin betikora pasatzera.
‎Nabarmena da azken urteotan euskaltegiok elkarlanean egindako lana fruituak ematen ari dela, hor dago Kultura Sailarekin izandako negoziazioen emaitza ona. Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin:
‎Nabarmena da azken urteotan euskaltegiok elkarlanean egindako lana fruituak ematen ari dela, hor dago Kultura Sailarekin izandako negoziazioen emaitza ona. Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin: baliabideak, formazioa, sustapena... etengabeko lana eta jarraipena eskatzen duten arloak dira, etorkizunean ere elkarlanean aritzea eskatuko dutenak.
‎Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin: baliabideak, formazioa, sustapena... etengabeko lana eta jarraipena eskatzen duten arloak dira, etorkizunean ere elkarlanean aritzea eskatuko dutenak.
‎Honetarako hainbat arrazoi aipa badaiteke ere( lan egoeraren aldaketa, jendeak geroz eta denbora gutxiago duela zernahitarako,...), bada sektorearen beraren bilakaeran datu aipagarri bat: euskaltegietan programa orokorrak nagusi (edo ia erabatekoak) ziren garaitik, ikasleen beharrei zuzendutako ikastaroak antolatu eta ematera pasatu da.
Lanik egin gabeak
‎Bada sektorean zenbait irakasle, zuzenean eskolak eman gabe, eskolaren inguruko lanetan dihardutenak: materialgintza, antolaketa,... Azterketa honetan eskolak eman dituztenak bakarrik hartuko ditut kontuan, ez baitugu gainerakoen lana eskuratu eta kuantifikatzeko aukerarik.
‎Bada sektorean zenbait irakasle, zuzenean eskolak eman gabe, eskolaren inguruko lanetan dihardutenak: materialgintza, antolaketa,... Azterketa honetan eskolak eman dituztenak bakarrik hartuko ditut kontuan, ez baitugu gainerakoen lana eskuratu eta kuantifikatzeko aukerarik.
‎Sektoreko lanak (ikasle eta taldeak) behera egin duten neurrian, irakasle gutxiago behar izan dituzte euskaltegiek, eta horien murrizte nabarmena dago 1995 ikasturtetik 2002 bitartean.
‎Beraz, esan daiteke sektoreko irakaslea sasoiko bada ere (batez beste 38 urte), aski eskarmentu baduela, baita formazio akademikoa ere, bere lana egoki burutu ahal izateko.❚
‎Bestalde, irakasleen lan baldintzak pixkanaka hobetuz joan badira ere, oraindik bide luzea dugu euskara irakasten gurekin aritu nahi duen edonori lan baldintza duinak eskaintzeko. Oraindik aje asko ditugu eta zenbait lekutan irakasleak topatzeko zailtasun handiak.
‎Bestalde, irakasleen lan baldintzak pixkanaka hobetuz joan badira ere, oraindik bide luzea dugu euskara irakasten gurekin aritu nahi duen edonori lan baldintza duinak eskaintzeko. Oraindik aje asko ditugu eta zenbait lekutan irakasleak topatzeko zailtasun handiak.
‎Oraindik aje asko ditugu eta zenbait lekutan irakasleak topatzeko zailtasun handiak. Esaterako, Erribera edo Zangozaldeko kasuan, nahi adina ikasle hartzeko ezintasuna dugu eta horrek eskaintza garatzeko zailtasun handiak suposatzen dizkigu; bestalde, gure euskaltegien lan filosofiari helduta bertako irakasleak topatzea hobetsi izan dugu beti, irakasle itineranteak bidali beharrean. Irakaslearen integrazioak berezko lekuan emaitza oparoagoak eskaintzen ahal dizkie ikasleei, euskararen erabileran aurrerapausoak emateko orduan bermea baita irakaslearen gertutasuna.
‎bai Oinarriak en zein Kontseiluaren Vascuencearen legearen inguruko tentsionamenduaren eta beronen betiereko aldaketa eskatzera behartuak gaude. Gure lana helduei euskara irakastea da gehienean. Baina egun ditugun baldintza kaskarretan bistan da Nafarroan hausnarketa bateratu batetik abiatuta neurriak hartu beharrean garela eta euskalgintzaren indar bateratuak baino ezin ekarriko duela aldaketa hori.
‎Zentzu honetan, egun jasotzen dugun dirulaguntza itxuragabeak, askotan salatu izan dugun moduan galbidea baino ez digu ekartzen. Agenda politikoan gure lekua topatu behar dugu, modu honetan euskalgintzak Nafarroan duen lan orokor horren baitan geure eskakizunak txertatu eta arloa gorpuztu behar dugu nafar jendartearen aurrean. Zentzu berean ulertu behar dugu ikasleak euskaltegietara erraztasunez hurbiltzeko beharrezkoak diren fondoak garatzea beka sistemetarako.
‎Zentzu berean ulertu behar dugu ikasleak euskaltegietara erraztasunez hurbiltzeko beharrezkoak diren fondoak garatzea beka sistemetarako. Zentzu honetan, Nafarroako hainbat udalen eta mankomunitateren lana aipatu gabe ezin utzi, bertako biztanleei berezko eskubidea duten euskara ikastea ekonomikoki hain pisutsua ez izatea ahalbideratzen dutelako.
‎Baliabide eskasekin bada ere, irakasleen prestakuntzan ahaleginak egiten jarraitu, ikasmaterialen sorrera, ikasleak euskaltegira hurbiltzeko ahaleginak bikoiztu,... Nahiz eta jakin euskara ikastea askori ez zaiola lan sobera erraza suertatzen, metodologian eta kurrikuluetan berrikuntzak txertatuz, lan itzela dugu hobekuntzak garatzen eta ikaslearen ikas prozesuan ahalik eta pauso handienak ematen, berau samurtzeko eta batez ere bizkortzeko.❚
‎Baliabide eskasekin bada ere, irakasleen prestakuntzan ahaleginak egiten jarraitu, ikasmaterialen sorrera, ikasleak euskaltegira hurbiltzeko ahaleginak bikoiztu,... Nahiz eta jakin euskara ikastea askori ez zaiola lan sobera erraza suertatzen, metodologian eta kurrikuluetan berrikuntzak txertatuz, lan itzela dugu hobekuntzak garatzen eta ikaslearen ikas prozesuan ahalik eta pauso handienak ematen, berau samurtzeko eta batez ere bizkortzeko.❚
‎Urteak dira Nafarroan gau eskola eta euskaltegi bilakatu zirenak hasi zirela lanean lurralde osoaren luze zabalean. Aski ezaguna den moduan gau eskola eta talde espontaneoen sorrerak ekarri zuen gerora AEK izanen zena eta gainerako lekuen moduan Nafarroan ere izan zen antolamendu hau.
‎Jakina den bezala, ditugun gobernatzaileek ez dute helduen euskalduntze lana behar bezala ez aitortu eta ez diruz lagundu euskaltegi eta gau eskolentzako dirulaguntzak hasi ziren garai haietatik. Horrek askotan prekarietate egoeretara eraman du AEK ko irakasleria eta, oraindik orain, askotan AEK ko irakasleak bere lana ahalik eta kalitate handienarekin egiteaz gain, bere burua behartua ikusten du dirua nondik atera pentsatzen eta lantzen, Nafarroako Gobernuan oraindainokoan egon direnek euskararen eta helduen euskalduntze alfabetatzearen kontra egin dituzten sarraskiak azalerazten eta salatzen, eta bestelako egoera batean burutu ez lituzketen hainbat lan burutzen.
‎Jakina den bezala, ditugun gobernatzaileek ez dute helduen euskalduntze lana behar bezala ez aitortu eta ez diruz lagundu euskaltegi eta gau eskolentzako dirulaguntzak hasi ziren garai haietatik. Horrek askotan prekarietate egoeretara eraman du AEK ko irakasleria eta, oraindik orain, askotan AEK ko irakasleak bere lana ahalik eta kalitate handienarekin egiteaz gain, bere burua behartua ikusten du dirua nondik atera pentsatzen eta lantzen, Nafarroako Gobernuan oraindainokoan egon direnek euskararen eta helduen euskalduntze alfabetatzearen kontra egin dituzten sarraskiak azalerazten eta salatzen, eta bestelako egoera batean burutu ez lituzketen hainbat lan burutzen. Uztarri handia da AEK ko irakasleak lotuta izan dituena urteetan eta hori larrutik ordaindu izan dugu eta oraindik orain ere ordaintzen dugu.
‎Jakina den bezala, ditugun gobernatzaileek ez dute helduen euskalduntze lana behar bezala ez aitortu eta ez diruz lagundu euskaltegi eta gau eskolentzako dirulaguntzak hasi ziren garai haietatik. ...leria eta, oraindik orain, askotan AEK ko irakasleak bere lana ahalik eta kalitate handienarekin egiteaz gain, bere burua behartua ikusten du dirua nondik atera pentsatzen eta lantzen, Nafarroako Gobernuan oraindainokoan egon direnek euskararen eta helduen euskalduntze alfabetatzearen kontra egin dituzten sarraskiak azalerazten eta salatzen, eta bestelako egoera batean burutu ez lituzketen hainbat lan burutzen. Uztarri handia da AEK ko irakasleak lotuta izan dituena urteetan eta hori larrutik ordaindu izan dugu eta oraindik orain ere ordaintzen dugu.
‎Baina Vascuencearen legeak eremu ez euskaldun definitzen duenaz mintzo bagara, Iruñerritik hegoaldera alegia, gauza are okerrago bilakatzen da. Euskara ikastea motibazio handiz egin beharreko lana da. Eremu horietan lan egitea gero eta konplexuagoa da.
‎Euskara ikastea motibazio handiz egin beharreko lana da. Eremu horietan lan egitea gero eta konplexuagoa da. Konplexua da taldeak osatzeko nahiko ikasle izatea, konplexua da eskolak emateko jendea topatzea, konplexua da ikasleak nahiko ordu emateko prest egotea, euskaltegian denbora epe arrazoizko batean euskara ikasteko.
‎Ikasle hauetaz landa, autoikaskuntzan badira 15 eta euskaltegietatik kanpo ematen diren eskoletakoak 50 inguru aurten. Lan munduan sarrera txiki bat egin dugu, azken hiru urte hauetan bost lantegitan hasi baikara klaseak ematen. Astean 2 edo 4 ordukoak izaten dira, ordea, eskola hauek, beraz, euskalduntzeari begira ez oso eraginkorrak.
‎Euskaraz aritzen ote dira? Bada ikasten eta erabiltzen duenik, bere laneko hizkuntza duena, lagunekin eta etxekoekin euskaraz mintzatzen dena, bada, euskaltegitik landa hitz egin ez eta urte batzuen buruan berriz etortzen dena gogoratzera, ingurune arras erdaldunean bizi delako, euskaldun gutxi dagoelako edota euskaldunak izanik ere identifikatzerik ez dugulako; norberaren izaera dela eta, lotsatia delako, prozesua erdizka uzten duenik ere bada,...
‎Ikasle hauetaz landa, autoikaskuntzan badira 15 eta euskaltegietatik kanpo ematen diren eskoletakoak 50 inguru aurten. Lan munduan sarrera txiki bat egin dugu, azken hiru urte hauetan bost lantegitan hasi baikara klaseak ematen. Astean 2 edo 4 ordukoak izaten dira, ordea, eskola hauek, beraz, euskalduntzeari begira ez oso eraginkorrak.
‎Urte gutxi barne, iniziatiba horiek guztiak koordinatzen hasi ziren. Arloaren diagnosia eta beharrak egin ondoren taldeetako irakasleek eta animatzaileek urrats kualitatiboaren beharra ikusi zuten, beren lana emankorrago izateko. Hegoaldean sortu berri zen AEK federazioarekin naturalki harremanetan sartu ziren eta 1980ko azaroan Iparraldean ere egitura xutik ezartzea erabaki zuten.
‎Gau eskoletako lana ezagutu eta laguntzeko prest agertu ziren lehen instituzioak Herriko Etxe batzuk izan ziren, AEKri bere liberatuen sarea hedatzeko parada emanez. Ondoko urteetan Euskal Herri 2010 deituriko gogoetatik ateratako Lurralde Antolaketa Eskeman hizkuntza kapitulua idatzi zen, helduei euskalduntze alfabetatze alorra sustatzeko helburua barne.
‎Ondoko urteetan Euskal Herri 2010 deituriko gogoetatik ateratako Lurralde Antolaketa Eskeman hizkuntza kapitulua idatzi zen, helduei euskalduntze alfabetatze alorra sustatzeko helburua barne. Azkenik 2001ean Iparraldea gobernatzen duten Erakunde guztiek (Estatua, Akitania, Departamendua) AEKrekin hitzarmena izenpetu zuten, bere lanaren garrantzia ezagutuz eta zazpi urteko dirulaguntza segurtatuz.
‎Azken urteetan, agintarien aldetik HEAren garrantzia estrategikoa gero eta onartuagoa dela erran daiteke. Herriko etxe nahiz Departamenduko langileei lan denboran euskara ikasteko parada eskainia izan zitzaien eta 2006ko hondarrean lehen aldikoz Iparraldean, erakunde publikoek, Euskararen Erakunde Publikoan bildurik, plazaratu duten hizkuntza politika egitasmoan HEA alorrari bere leku osoa aitortzen diote.
‎Departamenduko langileei lan denboran euskara ikasteko parada eskainia izan zitzaien eta 2006ko hondarrean lehen aldikoz Iparraldean, erakunde publikoek, Euskararen Erakunde
‎Hala nola, 2002tik Euskal Konfederazioak Herriko Etxeei proposaturiko hitzarmenaren ildotik euskararen presentzia bermatzen hasi da herri administrazioan eta ondorioz bertako langileen formakuntza garatzen. Gisa berean duela 2 urte Departamenduko agintariek euskara ikasteko parada (parte batez lan denboran eta dohainik) eman diote beren langileei. Galdeari erantzuteko irakasle bat kontratatu dute eta AEKrekin ere hitzarmen bat izenpetu.
‎Nahi dut ahal bezainbat euskaraz mintzatu nire harremanetan, nire lanean
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan 4.967 (32,70)
Lehen forma
lan 2.395 (15,77)
lana 748 (4,92)
lanean 375 (2,47)
Lan 373 (2,46)
lanak 321 (2,11)
lanaren 139 (0,92)
lanetan 112 (0,74)
lanerako 89 (0,59)
laneko 49 (0,32)
lanen 35 (0,23)
lanera 35 (0,23)
lanari 34 (0,22)
lanik 32 (0,21)
lanek 23 (0,15)
lanarekin 21 (0,14)
lanetik 20 (0,13)
Lanean 15 (0,10)
lanaz 13 (0,09)
lanarengatik 10 (0,07)
Laneko 7 (0,05)
lanagatik 7 (0,05)
lanei 7 (0,05)
lanekin 7 (0,05)
lanetarako 6 (0,04)
lanari esker 5 (0,03)
lanetatik 5 (0,03)
lanez 5 (0,03)
Lanerako 4 (0,03)
lanaren inguruko 4 (0,03)
lanen artean 4 (0,03)
lanez gain 4 (0,03)
LAN 3 (0,02)
Lanen 3 (0,02)
Lanik 3 (0,02)
lanari buruzko 3 (0,02)
lanean zehar 3 (0,02)
Lanok 2 (0,01)
lAnAren 2 (0,01)
lanaren arabera 2 (0,01)
lanaren bidez 2 (0,01)
lanaz gain 2 (0,01)
lanen arteko 2 (0,01)
lanetako 2 (0,01)
lanetara 2 (0,01)
lani esker 2 (0,01)
Lanean zehar 1 (0,01)
Lanekoa 1 (0,01)
Lanen arteko 1 (0,01)
Lanera 1 (0,01)
Lanetik kanpo 1 (0,01)
Lanetik kanpoko 1 (0,01)
Lanotan 1 (0,01)
lAn 1 (0,01)
lanaK 1 (0,01)
lanarekiko 1 (0,01)
lanaren aldekoak 1 (0,01)
lanaren aldetik 1 (0,01)
lanaren aurrean 1 (0,01)
lanaren bitartez 1 (0,01)
lanaren gaineko 1 (0,01)
lanaren ondoren 1 (0,01)
lanarentzat 1 (0,01)
lanari buruz 1 (0,01)
lanekin batera 1 (0,01)
lanekoan 1 (0,01)
lanekoekin 1 (0,01)
lanekoetan 1 (0,01)
lanen arabera 1 (0,01)
lanen gaineko 1 (0,01)
lanen inguruan 1 (0,01)
lanena 1 (0,01)
lanengatik 1 (0,01)
lanetik kanpokoa 1 (0,01)
lanik gabe 1 (0,01)
lanok 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan egin 625 (4,11)
lan hau 454 (2,99)
lan mundu 276 (1,82)
lan hori 140 (0,92)
lan hizkuntza 102 (0,67)
lan ildo 84 (0,55)
lan handi 76 (0,50)
lan esparru 72 (0,47)
lan bat 58 (0,38)
lan ari 49 (0,32)
lan euskara 41 (0,27)
lan jardun 40 (0,26)
lan talde 40 (0,26)
lan horiek 38 (0,25)
lan ere 35 (0,23)
lan ez 28 (0,18)
lan aritu 27 (0,18)
lan asko 27 (0,18)
lan burutu 25 (0,16)
lan jarraitu 25 (0,16)
lan merkatu 25 (0,16)
lan zail 24 (0,16)
lan guzti 23 (0,15)
lan hasi 22 (0,14)
lan arlo 19 (0,13)
lan oinarritu 19 (0,13)
lan harreman 18 (0,12)
lan batzuk 17 (0,11)
lan aipatu 16 (0,11)
lan erraz 16 (0,11)
lan eskerga 16 (0,11)
lan oso 16 (0,11)
lan eremu 15 (0,10)
lan emaitza 13 (0,09)
lan erraztu 13 (0,09)
lan ardatz 12 (0,08)
lan argitaratu 12 (0,08)
lan baldintza 12 (0,08)
lan erabili 11 (0,07)
lan bilera 10 (0,07)
lan gehien 10 (0,07)
lan giro 10 (0,07)
lan helburu 10 (0,07)
lan lerro 10 (0,07)
lan tresna 10 (0,07)
lan zabal 10 (0,07)
lan hura 9 (0,06)
lan modu 9 (0,06)
lan ordaindu 9 (0,06)
lan produktibo 9 (0,06)
lan sustatu 9 (0,06)
lan tekniko 9 (0,06)
lan ukan 9 (0,06)
lan aurkitu 8 (0,05)
lan bide 8 (0,05)
lan jaso 8 (0,05)
lan ondorio 8 (0,05)
lan sakon 8 (0,05)
lan topatu 8 (0,05)
lan aukera 7 (0,05)
lan aurre 7 (0,05)
lan behar 7 (0,05)
lan bera 7 (0,05)
lan berri 7 (0,05)
lan bila 7 (0,05)
lan egoera 7 (0,05)
lan gehiago 7 (0,05)
lan hipotesi 7 (0,05)
lan hiru 7 (0,05)
lan lotu 7 (0,05)
lan programa 7 (0,05)
lan sartu 7 (0,05)
lan zein 7 (0,05)
lan abiatu 6 (0,04)
lan argitaragabe 6 (0,04)
lan atera 6 (0,04)
lan bi 6 (0,04)
lan bildu 6 (0,04)
lan dinamika 6 (0,04)
lan eman 6 (0,04)
lan eredu 6 (0,04)
lan finko 6 (0,04)
lan garrantzitsu 6 (0,04)
lan hartu 6 (0,04)
lan hauek 6 (0,04)
lan jarduera 6 (0,04)
lan koaderno 6 (0,04)
lan kontu 6 (0,04)
Konbinazioak (3 lema)
lan handi egin 42 (0,28)
lan hau helburu 42 (0,28)
lan egin behar 34 (0,22)
lan mundu euskara 31 (0,20)
lan egin modu 13 (0,09)
lan hau egin 13 (0,09)
lan mundu euskaldundu 13 (0,09)
lan asko egin 12 (0,08)
lan egin ahal 12 (0,08)
lan egin ezan 12 (0,08)
lan egin nahi 12 (0,08)
lan egin aukera 11 (0,07)
lan mundu organizazio 10 (0,07)
lan bat egin 9 (0,06)
lan hizkuntza modu 8 (0,05)
lan hori egin 8 (0,05)
lan egin ez 7 (0,05)
lan hau asmo 7 (0,05)
lan hau xede 7 (0,05)
lan mundu ere 7 (0,05)
lan egin beharrezko 6 (0,04)
lan egin gaitasun 6 (0,04)
lan handi egon 6 (0,04)
lan hau bi 6 (0,04)
lan hizkuntza gisa 6 (0,04)
lan hizkuntza nagusi 6 (0,04)
lan ildo hau 6 (0,04)
lan mundu hizkuntza 6 (0,04)
lan egin gai 5 (0,03)
lan egin ukan 5 (0,03)
lan euskara egin 5 (0,03)
lan handi ukan 5 (0,03)
lan hau aztertu 5 (0,03)
lan hau euskal 5 (0,03)
lan hizkuntza ukan 5 (0,03)
lan talde bat 5 (0,03)
lan asko egon 4 (0,03)
lan bilera euskara 4 (0,03)
lan egin katalan 4 (0,03)
lan egin lagundu 4 (0,03)
lan egin tresna 4 (0,03)
lan ez ukan 4 (0,03)
lan hau atera 4 (0,03)
lan hau bera 4 (0,03)
lan hau burutu 4 (0,03)
lan hau erakutsi 4 (0,03)
lan hau euskara 4 (0,03)
lan hau ez 4 (0,03)
lan hau hasiera 4 (0,03)
lan hau ikerketa 4 (0,03)
lan hau ikusi 4 (0,03)
lan hau lehen 4 (0,03)
lan hizkuntza bezala 4 (0,03)
lan hizkuntza esparru 4 (0,03)
lan ildo batzuk 4 (0,03)
lan ildo nagusi 4 (0,03)
lan mundu aukera 4 (0,03)
lan oinarritu egon 4 (0,03)
lan talde osatu 4 (0,03)
lan ardatz nagusi 3 (0,02)
lan aurre eraman 3 (0,02)
lan bat ere 3 (0,02)
lan bat eskatu 3 (0,02)
lan berri eman 3 (0,02)
lan egin ahalbidetu 3 (0,02)
lan egin ari 3 (0,02)
lan egin behartu 3 (0,02)
lan egin era 3 (0,02)
lan egin eraman 3 (0,02)
lan egin eskubide 3 (0,02)
lan egin euskara 3 (0,02)
lan egin jarraitu 3 (0,02)
lan egin metodologia 3 (0,02)
lan egin prestakuntza 3 (0,02)
lan egin sortu 3 (0,02)
lan emaitza jaso 3 (0,02)
lan ere bai 3 (0,02)
lan eskerga egon 3 (0,02)
lan esparru erabilera 3 (0,02)
lan esparru ordenazio 3 (0,02)
lan euskara erabilera 3 (0,02)
lan ez egon 3 (0,02)
lan giro hizkuntza 3 (0,02)
lan hau abiapuntu 3 (0,02)
lan hau beste 3 (0,02)
lan hau hizkuntza 3 (0,02)
lan hau zehar 3 (0,02)
lan hau zeharkako 3 (0,02)
lan hipotesi modu 3 (0,02)
lan hiru hizkuntza 3 (0,02)
lan hizkuntza erabilera 3 (0,02)
lan hori emaitza 3 (0,02)
lan ildo berri 3 (0,02)
lan ildo ezberdin 3 (0,02)
lan ildo gisa 3 (0,02)
lan ildo hori 3 (0,02)
lan ildo markatu 3 (0,02)
lan jardun pertsona 3 (0,02)
lan modu eutsi 3 (0,02)
lan mundu egon 3 (0,02)
lan oso baliagarri 3 (0,02)
lan aipatu gura 2 (0,01)
lan aritu hartu 2 (0,01)
lan arlo estrategia 2 (0,01)
lan aurkitu balio 2 (0,01)
lan aurre egin 2 (0,01)
lan baldintza ezagutu 2 (0,01)
lan bat abiatu 2 (0,01)
lan bat etorri 2 (0,01)
lan batzuk egin 2 (0,01)
lan batzuk ere 2 (0,01)
lan behar ukan 2 (0,01)
lan bera lankide 2 (0,01)
lan berri diseinatu 2 (0,01)
lan bila ari 2 (0,01)
lan bila ibili 2 (0,01)
lan bila joan 2 (0,01)
lan dinamika hori 2 (0,01)
lan egin asmo 2 (0,01)
lan egin efektu 2 (0,01)
lan egin erabaki 2 (0,01)
lan egin erraz 2 (0,01)
lan egin esan 2 (0,01)
lan egin filosofia 2 (0,01)
lan egin gero 2 (0,01)
lan egin gu 2 (0,01)
lan egin hasi 2 (0,01)
lan egin hautatu 2 (0,01)
lan egin ikasi 2 (0,01)
lan egin ilusio 2 (0,01)
lan egin konpromiso 2 (0,01)
lan egin merezi 2 (0,01)
lan egin ohitu 2 (0,01)
lan egin ondoren 2 (0,01)
lan emaitza positibo 2 (0,01)
lan erabili behar 2 (0,01)
lan ere hor 2 (0,01)
lan eredu heldu 2 (0,01)
lan eremu hau 2 (0,01)
lan erraztu ezan 2 (0,01)
lan eskerga burutu 2 (0,01)
lan eskerga egin 2 (0,01)
lan eskerga eman 2 (0,01)
lan esparru bakar 2 (0,01)
lan esparru egoera 2 (0,01)
lan esparru ere 2 (0,01)
lan esparru hori 2 (0,01)
lan esparru udal 2 (0,01)
lan euskara bete 2 (0,01)
lan euskara biziberritu 2 (0,01)
lan euskara ederto 2 (0,01)
lan finko bat 2 (0,01)
lan guzti ezinbesteko 2 (0,01)
lan harreman informal 2 (0,01)
lan harreman testuinguru 2 (0,01)
lan hau agerian 2 (0,01)
lan hau amaitu 2 (0,01)
lan hau antzeman 2 (0,01)
lan hau argi 2 (0,01)
lan hau atal 2 (0,01)
lan hau aurkeztu 2 (0,01)
lan hau aurre 2 (0,01)
lan hau aztergai 2 (0,01)
lan hau bertan 2 (0,01)
lan hau bezero 2 (0,01)
lan hau ekarpen 2 (0,01)
lan hau erabilera 2 (0,01)
lan hau ere 2 (0,01)
lan hau eredu 2 (0,01)
lan hau Espainia 2 (0,01)
lan hau etorkizun 2 (0,01)
lan hau eusko 2 (0,01)
lan hau ezinbesteko 2 (0,01)
lan hau eztabaida 2 (0,01)
lan hau funts 2 (0,01)
lan hau gazte 2 (0,01)
lan hau hasi 2 (0,01)
lan hau heldu 2 (0,01)
lan hau hipotesi 2 (0,01)
lan hau hiru 2 (0,01)
lan hau ikertu 2 (0,01)
lan hau komunikabide 2 (0,01)
lan hau komunikazio 2 (0,01)
lan hau lau 2 (0,01)
lan hau muga 2 (0,01)
lan hau muin 2 (0,01)
lan hau mundu 2 (0,01)
lan hau oinarri 2 (0,01)
lan hau proposatu 2 (0,01)
lan hau sinatzaile 2 (0,01)
lan hau sortu 2 (0,01)
lan hauek etorri 2 (0,01)
lan helburu nagusi 2 (0,01)
lan helburu ukan 2 (0,01)
lan hiru gai 2 (0,01)
lan hizkuntza ardatz 2 (0,01)
lan hizkuntza bihurtu 2 (0,01)
lan hizkuntza egon 2 (0,01)
lan hizkuntza gaztelania 2 (0,01)
lan hizkuntza normal 2 (0,01)
lan hizkuntza zerrenda 2 (0,01)
lan hori baina 2 (0,01)
lan hori berezitasun 2 (0,01)
lan hori burutu 2 (0,01)
lan hori datu 2 (0,01)
lan hori ezin 2 (0,01)
lan hori gazte 2 (0,01)
lan hori helburu 2 (0,01)
lan hori jarraitu 2 (0,01)
lan hori oinarritu 2 (0,01)
lan hori parte 2 (0,01)
lan hori sarritan 2 (0,01)
lan hori sortu 2 (0,01)
lan hori Zadar 2 (0,01)
lan horiek batzuk 2 (0,01)
lan horiek bete 2 (0,01)
lan horiek egin 2 (0,01)
lan horiek erabili 2 (0,01)
lan horiek ezagutu 2 (0,01)
lan horiek ukan 2 (0,01)
lan hura erabaki 2 (0,01)
lan ildo azaldu 2 (0,01)
lan ildo bat 2 (0,01)
lan ildo ere 2 (0,01)
lan ildo hartu 2 (0,01)
lan ildo hedapen 2 (0,01)
lan ildo interesgarri 2 (0,01)
lan ildo jarraitu 2 (0,01)
lan ildo kokatu 2 (0,01)
lan ildo nondik 2 (0,01)
lan ildo proposatu 2 (0,01)
lan ildo zehaztu 2 (0,01)
lan jardun egituratu 2 (0,01)
lan jardun eragile 2 (0,01)
lan jardun erakunde 2 (0,01)
lan jardun nahi 2 (0,01)
lan jardun oso 2 (0,01)
lan jarraitu bat 2 (0,01)
lan jarraitu behar 2 (0,01)
lan jarraitu hauspo 2 (0,01)
lan koaderno digital 2 (0,01)
lan lerro horiek 2 (0,01)
lan lotu zerbait 2 (0,01)
lan merkatu egon 2 (0,01)
lan merkatu kalte 2 (0,01)
lan merkatu sartu 2 (0,01)
lan merkatu zein 2 (0,01)
lan modu egoki 2 (0,01)
lan mundu arlo 2 (0,01)
lan mundu egin 2 (0,01)
lan mundu eragile 2 (0,01)
lan mundu eragin 2 (0,01)
lan mundu eragotzi 2 (0,01)
lan mundu eremu 2 (0,01)
lan mundu esparru 2 (0,01)
lan mundu ez 2 (0,01)
lan mundu garrantzi 2 (0,01)
lan mundu globalizatu 2 (0,01)
lan mundu integratu 2 (0,01)
lan mundu isolatu 2 (0,01)
lan mundu kualifikatu 2 (0,01)
lan mundu lotura 2 (0,01)
lan mundu oso 2 (0,01)
lan mundu sarrera 2 (0,01)
lan mundu sartu 2 (0,01)
lan oinarritu gogoeta 2 (0,01)
lan oinarritu ikerketa 2 (0,01)
lan oso garrantzitsu 2 (0,01)
lan oso mugatu 2 (0,01)
lan oso soziolinguistika 2 (0,01)
lan sakon aritu 2 (0,01)
lan sustatu ukan 2 (0,01)
lan talde eratu 2 (0,01)
lan talde hasiera 2 (0,01)
lan talde hau 2 (0,01)
lan talde norbait 2 (0,01)
lan topatu ez 2 (0,01)
lan ukan integrazio 2 (0,01)
lan ukan oinarri 2 (0,01)
lan zail gelditu 2 (0,01)
lan zein zerbitzu 2 (0,01)
lan abiatu baizik 1 (0,01)
lan abiatu orduan 1 (0,01)
lan aipatu behar 1 (0,01)
lan aipatu bezala 1 (0,01)
lan aipatu bi 1 (0,01)
lan aipatu ezin 1 (0,01)
lan aipatu iritsi 1 (0,01)
lan aipatu modu 1 (0,01)
lan ardatz amankomun 1 (0,01)
lan ardatz estrategiko 1 (0,01)
lan ardatz guzti 1 (0,01)
lan ardatz markatu 1 (0,01)
lan argitaratu aukera 1 (0,01)
lan argitaratu bidean 1 (0,01)
lan argitaratu pauso 1 (0,01)
lan ari zare 1 (0,01)
lan aritu adostu 1 (0,01)
lan aritu behar 1 (0,01)
lan aritu den 1 (0,01)
lan aritu egon 1 (0,01)
lan aritu ezinbesteko 1 (0,01)
lan arlo baita 1 (0,01)
lan arlo bektore 1 (0,01)
lan arlo bera 1 (0,01)
lan arlo bigarren 1 (0,01)
lan arlo bultzada 1 (0,01)
lan arlo egokitu 1 (0,01)
lan arlo gabezia 1 (0,01)
lan arlo garatu 1 (0,01)
lan arlo hizkuntza 1 (0,01)
lan arlo jakin 1 (0,01)
lan arlo katalan 1 (0,01)
lan arlo ugari 1 (0,01)
lan asko argitaratu 1 (0,01)
lan asko bera 1 (0,01)
lan asko berri 1 (0,01)
lan asko gertatu 1 (0,01)
lan asko indartu 1 (0,01)
lan asko praktika 1 (0,01)
lan asko sortu 1 (0,01)
lan asko ukan 1 (0,01)
lan atera kontzeptu 1 (0,01)
lan atera ondorio 1 (0,01)
lan aukera asko 1 (0,01)
lan aukera bat 1 (0,01)
lan aukera bultzatu 1 (0,01)
lan aukera etab. 1 (0,01)
lan aukera hori 1 (0,01)
lan aukera sustatu 1 (0,01)
lan aukera ugari 1 (0,01)
lan aurkitu ezan 1 (0,01)
lan aurkitu profil 1 (0,01)
lan aurre aurreko 1 (0,01)
lan aurre joan 1 (0,01)
lan baldintza aldatu 1 (0,01)
lan baldintza duin 1 (0,01)
lan baldintza egokitu 1 (0,01)
lan baldintza eragin 1 (0,01)
lan baldintza eskakizun 1 (0,01)
lan baldintza hobetu 1 (0,01)
lan baldintza pixkanaka 1 (0,01)
lan baldintza prekario 1 (0,01)
lan bat agertu 1 (0,01)
lan bat aldizkari 1 (0,01)
lan bat ari 1 (0,01)
lan bat atzeman 1 (0,01)
lan bat autore 1 (0,01)
lan bat aztertu 1 (0,01)
lan bat berri 1 (0,01)
lan bat beste 1 (0,01)
lan bat besteko 1 (0,01)
lan bat bezala 1 (0,01)
lan bat bildu 1 (0,01)
lan bat egokitzapen 1 (0,01)
lan bat egon 1 (0,01)
lan bat eman 1 (0,01)
lan bat galdu 1 (0,01)
lan bat garatu 1 (0,01)
lan bat heldu 1 (0,01)
lan bat hizkuntza 1 (0,01)
lan bat hurbildu 1 (0,01)
lan bat Jone 1 (0,01)
lan bat proposatu 1 (0,01)
lan bat zenbaitzuk 1 (0,01)
lan batzuk are 1 (0,01)
lan batzuk argitaratu 1 (0,01)
lan batzuk berhartu 1 (0,01)
lan batzuk erantzun 1 (0,01)
lan batzuk etorri 1 (0,01)
lan batzuk ez 1 (0,01)
lan batzuk gutxiespen 1 (0,01)
lan batzuk heldu 1 (0,01)
lan batzuk hiztun 1 (0,01)
lan batzuk laguntza 1 (0,01)
lan batzuk nabarmendu 1 (0,01)
lan batzuk ondoren 1 (0,01)
lan batzuk ondorio 1 (0,01)
lan behar baita 1 (0,01)
lan behar bezain 1 (0,01)
lan behar bezala 1 (0,01)
lan bera bera 1 (0,01)
lan bera berezi 1 (0,01)
lan bera fruitu 1 (0,01)
lan bera marko 1 (0,01)
lan bera osotasun 1 (0,01)
lan berri ere 1 (0,01)
lan bi atal 1 (0,01)
lan bi helburu 1 (0,01)
lan bi ikertzaile 1 (0,01)
lan bi kontzeptu 1 (0,01)
lan bi modu 1 (0,01)
lan bi talde 1 (0,01)
lan bide aurre 1 (0,01)
lan bide bezala 1 (0,01)
lan bide bilatu 1 (0,01)
lan bide egoki 1 (0,01)
lan bide ireki 1 (0,01)
lan bide zein 1 (0,01)
lan bildu kartel 1 (0,01)
lan bildu material 1 (0,01)
lan bilera aipatu 1 (0,01)
lan bilera berezi 1 (0,01)
lan bilera egin 1 (0,01)
lan bilera erabili 1 (0,01)
lan burutu adostu 1 (0,01)
lan burutu egin 1 (0,01)
lan burutu erabili 1 (0,01)
lan burutu esperientzia 1 (0,01)
lan burutu Europa 1 (0,01)
lan burutu ikerketa 1 (0,01)
lan burutu metodologia 1 (0,01)
lan burutu nolako 1 (0,01)
lan dinamika bateragarri 1 (0,01)
lan dinamika kalte 1 (0,01)
lan egin aholkularitza 1 (0,01)
lan egin ai 1 (0,01)
lan egin Aia 1 (0,01)
lan egin aldeko 1 (0,01)
lan egin analisi 1 (0,01)
lan egin animatu 1 (0,01)
lan egin apustu 1 (0,01)
lan egin arau 1 (0,01)
lan egin aritu 1 (0,01)
lan egin askatasun 1 (0,01)
lan egin asko 1 (0,01)
lan egin aukerako 1 (0,01)
lan egin aurretiko 1 (0,01)
lan egin aztertu 1 (0,01)
lan egin baina 1 (0,01)
lan egin bakarrik 1 (0,01)
lan egin baliabide 1 (0,01)
lan egin berak 1 (0,01)
lan egin bertan 1 (0,01)
lan egin bete 1 (0,01)
lan egin bildu 1 (0,01)
lan egin bilgune 1 (0,01)
lan egin dinamika 1 (0,01)
lan egin eduki 1 (0,01)
lan egin egitura 1 (0,01)
lan egin egon 1 (0,01)
lan egin egundoko 1 (0,01)
lan egin erabili 1 (0,01)
lan egin eragin 1 (0,01)
lan egin erakutsi 1 (0,01)
lan egin esker 1 (0,01)
lan egin esku 1 (0,01)
lan egin estrategia 1 (0,01)
lan egin etorri 1 (0,01)
lan egin euskaldun 1 (0,01)
lan egin ezin 1 (0,01)
lan egin ezinbesteko 1 (0,01)
lan egin gabe 1 (0,01)
lan egin gauza 1 (0,01)
lan egin hartu 1 (0,01)
lan egin helburu 1 (0,01)
lan egin hizkuntza 1 (0,01)
lan egin ikusi 1 (0,01)
lan egin iritsi 1 (0,01)
lan egoera aldaketa 1 (0,01)
lan egoera ere 1 (0,01)
lan egoera heldu 1 (0,01)
lan egoera kudeaketa 1 (0,01)
lan emaitza azpimarratu 1 (0,01)
lan emaitza aztertu 1 (0,01)
lan emaitza baliotsu 1 (0,01)
lan emaitza txosten 1 (0,01)
lan eman dieta 1 (0,01)
lan eman ere 1 (0,01)
lan eman urrats 1 (0,01)
lan erabili lagin 1 (0,01)
lan ere aipatu 1 (0,01)
lan ere argitaratu 1 (0,01)
lan ere balio 1 (0,01)
lan ere bildu 1 (0,01)
lan ere egin 1 (0,01)
lan ere egoki 1 (0,01)
lan ere euskara 1 (0,01)
lan ere galdetu 1 (0,01)
lan ere hartu 1 (0,01)
lan ere hobe 1 (0,01)
lan ere ibili 1 (0,01)
lan ere ingeles 1 (0,01)
lan ere inportante 1 (0,01)
lan ere jarri 1 (0,01)
lan ere katalan 1 (0,01)
lan ere Nafarroa 1 (0,01)
lan ere zehatz 1 (0,01)
lan eredu aipagarri 1 (0,01)
lan eredu berri 1 (0,01)
lan eredu hau 1 (0,01)
lan eredu teoriko 1 (0,01)
lan eremu bakoitz 1 (0,01)
lan eremu bat 1 (0,01)
lan eremu egin 1 (0,01)
lan eremu eragin 1 (0,01)
lan eremu erdaldun 1 (0,01)
lan eremu euskaldundu 1 (0,01)
lan eremu galiziera 1 (0,01)
lan eremu hori 1 (0,01)
lan eremu uztartu 1 (0,01)
lan erraztu asmo 1 (0,01)
lan erraztu begira 1 (0,01)
lan eskerga bat 1 (0,01)
lan eskerga eragin 1 (0,01)
lan eskerga eskatu 1 (0,01)
lan eskerga ezagutu 1 (0,01)
lan eskerga handi 1 (0,01)
lan esparru aplikatu 1 (0,01)
lan esparru bereziki 1 (0,01)
lan esparru desberdin 1 (0,01)
lan esparru egon 1 (0,01)
lan esparru era 1 (0,01)
lan esparru eraman 1 (0,01)
lan esparru erdara 1 (0,01)
lan esparru espezifiko 1 (0,01)
lan esparru ET 1 (0,01)
lan esparru euskaldun 1 (0,01)
lan esparru euskara 1 (0,01)
lan esparru ezin 1 (0,01)
lan esparru funtzionamendu 1 (0,01)
lan esparru gero 1 (0,01)
lan esparru hainbat 1 (0,01)
lan esparru hurbil 1 (0,01)
lan esparru jardun 1 (0,01)
lan esparru kolaboratibo 1 (0,01)
lan esparru konfiantza 1 (0,01)
lan esparru lokal 1 (0,01)
lan esparru nagusi 1 (0,01)
lan esparru tarteko 1 (0,01)
lan esparru ukan 1 (0,01)
lan esparru zabal 1 (0,01)
lan euskara berariazko 1 (0,01)
lan euskara bizitasun 1 (0,01)
lan euskara burutu 1 (0,01)
lan euskara egoera 1 (0,01)
lan euskara erabili 1 (0,01)
lan euskara eskaini 1 (0,01)
lan euskara jardun 1 (0,01)
lan euskara kasu 1 (0,01)
lan euskara normalizatu 1 (0,01)
lan euskara normalizazio 1 (0,01)
lan euskara plan 1 (0,01)
lan euskara transmisio 1 (0,01)
lan ez baina 1 (0,01)
lan ez ez 1 (0,01)
lan ez lagundu 1 (0,01)
lan garrantzitsu egon 1 (0,01)
lan garrantzitsu hartu 1 (0,01)
lan gehiago burutu 1 (0,01)
lan gehiago egin 1 (0,01)
lan gehiago eskaini 1 (0,01)
lan gehiago proposatu 1 (0,01)
lan gehiago sakondu 1 (0,01)
lan gehien arestian 1 (0,01)
lan gehien baloratu 1 (0,01)
lan gehien beste 1 (0,01)
lan gehien Europa 1 (0,01)
lan gehien euskara 1 (0,01)
lan gehien jaso 1 (0,01)
lan gehien jorratu 1 (0,01)
lan gehien katalan 1 (0,01)
lan giro egoki 1 (0,01)
lan giro euskaldun 1 (0,01)
lan giro hurbil 1 (0,01)
lan giro jardun 1 (0,01)
lan giro positibo 1 (0,01)
lan guzti atera 1 (0,01)
lan guzti bezala 1 (0,01)
lan guzti bildu 1 (0,01)
lan guzti egin 1 (0,01)
lan guzti emaitza 1 (0,01)
lan guzti euskara 1 (0,01)
lan guzti familia 1 (0,01)
lan guzti guzti 1 (0,01)
lan guzti ikusi 1 (0,01)
lan guzti kontu 1 (0,01)
lan guzti kuantitatibo 1 (0,01)
lan guzti landu 1 (0,01)
lan guzti nola 1 (0,01)
lan guzti ondorengo 1 (0,01)
lan guzti oso 1 (0,01)
lan guzti pertsona 1 (0,01)
lan guzti Zadar 1 (0,01)
lan handi ekarri 1 (0,01)
lan handi eskatu 1 (0,01)
lan handi esparru 1 (0,01)
lan handi gelditu 1 (0,01)
lan handi giltzarri 1 (0,01)
lan handi hartu 1 (0,01)
lan handi merezimenduzko 1 (0,01)
lan harreman berri 1 (0,01)
lan harreman egin 1 (0,01)
lan harreman egon 1 (0,01)
lan harreman erabilera 1 (0,01)
lan harreman ere 1 (0,01)
lan harreman eredu 1 (0,01)
lan harreman euskaldundu 1 (0,01)
lan harreman gabe 1 (0,01)
lan harreman gehien 1 (0,01)
lan harreman sare 1 (0,01)
lan hasi berehala 1 (0,01)
lan hasi erretiro 1 (0,01)
lan hasi ezinbesteko 1 (0,01)
lan hasi katalan 1 (0,01)
lan hau abiatu 1 (0,01)
lan hau adin 1 (0,01)
lan hau agertu 1 (0,01)
lan hau Aia 1 (0,01)
lan hau aitortu 1 (0,01)
lan hau alderdi 1 (0,01)
lan hau aldi 1 (0,01)
lan hau ardatz 1 (0,01)
lan hau argitalpen 1 (0,01)
lan hau Arrasate 1 (0,01)
lan hau asko 1 (0,01)
lan hau azaleratu 1 (0,01)
lan hau azken 1 (0,01)
lan hau azterketa 1 (0,01)
lan hau baliotu 1 (0,01)
lan hau bat 1 (0,01)
lan hau berariazko 1 (0,01)
lan hau bereziki 1 (0,01)
lan hau Donostialdea 1 (0,01)
lan hau Eduardo 1 (0,01)
lan hau EITB 1 (0,01)
lan hau Elgoibar 1 (0,01)
lan hau Gabiria 1 (0,01)
lan hau Gasteiz 1 (0,01)
lan hau Larrazabal 1 (0,01)
lan hau Mondragon 1 (0,01)
lan hau Oarsoaldea 1 (0,01)
lan hau Ondarroa 1 (0,01)
lan hau Zadar 1 (0,01)
lan hauek aurre 1 (0,01)
lan hauek erreferentzia 1 (0,01)
lan hauek gu 1 (0,01)
lan helburu aurkeztu 1 (0,01)
lan helburu Europa 1 (0,01)
lan helburu gazte 1 (0,01)
lan helburu gradu 1 (0,01)
lan helburu komunikatibo 1 (0,01)
lan hipotesi aurkeztu 1 (0,01)
lan hipotesi gisa 1 (0,01)
lan hipotesi orokor 1 (0,01)
lan hiru atal 1 (0,01)
lan hiru ertz 1 (0,01)
lan hizkuntza administrazio 1 (0,01)
lan hizkuntza aipatu 1 (0,01)
lan hizkuntza bakar 1 (0,01)
lan hizkuntza baliabide 1 (0,01)
lan hizkuntza bereizi 1 (0,01)
lan hizkuntza bilakatu 1 (0,01)
lan hizkuntza bultzatu 1 (0,01)
lan hizkuntza delako 1 (0,01)
lan hizkuntza EB 1 (0,01)
lan hizkuntza ere 1 (0,01)
lan hizkuntza esan 1 (0,01)
lan hizkuntza euskara 1 (0,01)
lan hizkuntza ezagutza 1 (0,01)
lan hizkuntza funtzio 1 (0,01)
lan hizkuntza hizkuntza 1 (0,01)
lan hizkuntza identifikatu 1 (0,01)
lan hizkuntza ikerketa 1 (0,01)
lan hizkuntza ingeles 1 (0,01)
lan hizkuntza katalan 1 (0,01)
lan hizkuntza modura 1 (0,01)
lan hizkuntza neurri 1 (0,01)
lan hizkuntza ofizial 1 (0,01)
lan hizkuntza pedagogia 1 (0,01)
lan hizkuntza plangintza 1 (0,01)
lan hizkuntza zein 1 (0,01)
lan hori aipatu 1 (0,01)
lan hori alda 1 (0,01)
lan hori alderdi 1 (0,01)
lan hori aplikazio 1 (0,01)
lan hori areagotu 1 (0,01)
lan hori ari 1 (0,01)
lan hori automatikoki 1 (0,01)
lan hori azterketa 1 (0,01)
lan hori babes 1 (0,01)
lan hori bat 1 (0,01)
lan hori batera 1 (0,01)
lan hori behar 1 (0,01)
lan hori benetan 1 (0,01)
lan hori berri 1 (0,01)
lan hori bi 1 (0,01)
lan hori Biblia 1 (0,01)
lan hori dinamizatu 1 (0,01)
lan hori distortsio 1 (0,01)
lan hori egoera 1 (0,01)
lan hori egun 1 (0,01)
lan hori ekin 1 (0,01)
lan hori erakutsi 1 (0,01)
lan hori ere 1 (0,01)
lan hori erraz 1 (0,01)
lan hori euskaldun 1 (0,01)
lan hori ez 1 (0,01)
lan hori ezagutarazi 1 (0,01)
lan hori gako 1 (0,01)
lan hori garatu 1 (0,01)
lan hori gehiago 1 (0,01)
lan hori gu 1 (0,01)
lan hori hartu 1 (0,01)
lan hori hiru 1 (0,01)
lan hori ikerlan 1 (0,01)
lan hori ikuspegi 1 (0,01)
lan hori instantzia 1 (0,01)
lan hori irudikatu 1 (0,01)
lan hori jarraipen 1 (0,01)
lan hori kalte 1 (0,01)
lan hori kokatu 1 (0,01)
lan hori koordinatu 1 (0,01)
lan hori laguntza 1 (0,01)
lan hori maila 1 (0,01)
lan hori mesede 1 (0,01)
lan hori neu 1 (0,01)
lan hori oinarri 1 (0,01)
lan hori ondoko 1 (0,01)
lan hori ordezkatu 1 (0,01)
lan hori sakondu 1 (0,01)
lan hori sendotu 1 (0,01)
lan hori ttantta 1 (0,01)
lan hori ukan 1 (0,01)
lan hori UNESCO 1 (0,01)
lan hori xehetasun 1 (0,01)
lan hori XXI. 1 (0,01)
lan hori zuzendari 1 (0,01)
lan horiek ari 1 (0,01)
lan horiek asko 1 (0,01)
lan horiek baino 1 (0,01)
lan horiek balidatu 1 (0,01)
lan horiek banandu 1 (0,01)
lan horiek e. 1 (0,01)
lan horiek egile 1 (0,01)
lan horiek egokitasun 1 (0,01)
lan horiek euskal 1 (0,01)
lan horiek ez 1 (0,01)
lan horiek garrantzitsu 1 (0,01)
lan horiek hasi 1 (0,01)
lan horiek hobeto 1 (0,01)
lan horiek ikusi 1 (0,01)
lan horiek Katalunia 1 (0,01)
lan horiek lagundu 1 (0,01)
lan horiek oinarri 1 (0,01)
lan horiek online 1 (0,01)
lan horiek oso 1 (0,01)
lan horiek plangintza 1 (0,01)
lan hura egin 1 (0,01)
lan hura emaitza 1 (0,01)
lan hura euskal 1 (0,01)
lan hura ikusi 1 (0,01)
lan hura lan 1 (0,01)
lan hura ondorioztatu 1 (0,01)
lan ildo abiatu 1 (0,01)
lan ildo aletu 1 (0,01)
lan ildo aurkeztu 1 (0,01)
lan ildo bera 1 (0,01)
lan ildo bizi 1 (0,01)
lan ildo definitu 1 (0,01)
lan ildo edota 1 (0,01)
lan ildo eskaini 1 (0,01)
lan ildo estrategiko 1 (0,01)
lan ildo finkatu 1 (0,01)
lan ildo garrantzitsu 1 (0,01)
lan ildo gero 1 (0,01)
lan ildo guzti 1 (0,01)
lan ildo hauek 1 (0,01)
lan ildo iradoki 1 (0,01)
lan ildo juridiko 1 (0,01)
lan ildo landu 1 (0,01)
lan ildo nazional 1 (0,01)
lan ildo osatu 1 (0,01)
lan ildo ukan 1 (0,01)
lan ildo zehatz 1 (0,01)
lan ildo zein 1 (0,01)
lan ildo zerrendatu 1 (0,01)
lan jarduera berezitasun 1 (0,01)
lan jarduera ezberdin 1 (0,01)
lan jarduera lokal 1 (0,01)
lan jarduera nola 1 (0,01)
lan jarduera posible 1 (0,01)
lan jardun ahal 1 (0,01)
lan jardun antolatu 1 (0,01)
lan jardun azterketa 1 (0,01)
lan jardun etengabe 1 (0,01)
lan jardun euskaldundu 1 (0,01)
lan jardun euskaltzale 1 (0,01)
lan jardun garatu 1 (0,01)
lan jardun gauzatu 1 (0,01)
lan jardun igogailu 1 (0,01)
lan jardun jende 1 (0,01)
lan jardun Lore 1 (0,01)
lan jardun prest 1 (0,01)
lan jardun profesional 1 (0,01)
lan jardun talde 1 (0,01)
lan jarraitu asmo 1 (0,01)
lan jarraitu bide 1 (0,01)
lan jarraitu datu 1 (0,01)
lan jarraitu funtsezko 1 (0,01)
lan jarraitu garrantzi 1 (0,01)
lan jarraitu proposamen 1 (0,01)
lan jaso finantziazio 1 (0,01)
lan koaderno bat 1 (0,01)
lan koaderno erregistratu 1 (0,01)
lan koaderno gisa 1 (0,01)
lan koaderno osatu 1 (0,01)
lan kontu ari 1 (0,01)
lan kontu hartu 1 (0,01)
lan lerro aurkeztu 1 (0,01)
lan lerro aztertu 1 (0,01)
lan lerro bat 1 (0,01)
lan lerro ere 1 (0,01)
lan lerro hori 1 (0,01)
lan lerro kokatu 1 (0,01)
lan lerro sartu 1 (0,01)
lan lerro sendo 1 (0,01)
lan lotu baizik 1 (0,01)
lan lotu erabilera 1 (0,01)
lan merkatu aje 1 (0,01)
lan merkatu begira 1 (0,01)
lan merkatu eragin 1 (0,01)
lan merkatu hobe 1 (0,01)
lan merkatu hurbildu 1 (0,01)
lan merkatu murgildu 1 (0,01)
lan merkatu oinarri 1 (0,01)
lan merkatu ondorio 1 (0,01)
lan merkatu txertatu 1 (0,01)
lan merkatu ukan 1 (0,01)
lan merkatu zabaldu 1 (0,01)
lan merkatu zentsu 1 (0,01)
lan modu aldarazi 1 (0,01)
lan modu lankidetza 1 (0,01)
lan modu praktiko 1 (0,01)
lan mundu agertu 1 (0,01)
lan mundu ardura 1 (0,01)
lan mundu ari 1 (0,01)
lan mundu artean 1 (0,01)
lan mundu aurre 1 (0,01)
lan mundu begira 1 (0,01)
lan mundu benetako 1 (0,01)
lan mundu Bermeo 1 (0,01)
lan mundu bertako 1 (0,01)
lan mundu bi 1 (0,01)
lan mundu bihurtu 1 (0,01)
lan mundu burutu 1 (0,01)
lan mundu egokitu 1 (0,01)
lan mundu ekintza 1 (0,01)
lan mundu enpresa 1 (0,01)
lan mundu epe 1 (0,01)
lan mundu erabilera 1 (0,01)
lan mundu erakunde 1 (0,01)
lan mundu eratu 1 (0,01)
lan mundu erdaldun 1 (0,01)
lan mundu erdaldundu 1 (0,01)
lan mundu errealitate 1 (0,01)
lan mundu erreparatu 1 (0,01)
lan mundu esaterako 1 (0,01)
lan mundu espazio 1 (0,01)
lan mundu estrategia 1 (0,01)
lan mundu euskal 1 (0,01)
lan mundu gai 1 (0,01)
lan mundu garatu 1 (0,01)
lan mundu genero 1 (0,01)
lan mundu gero 1 (0,01)
lan mundu gune 1 (0,01)
lan mundu hurbil 1 (0,01)
lan mundu ia 1 (0,01)
lan mundu irakaskuntza 1 (0,01)
lan mundu irentsi 1 (0,01)
lan mundu jardun 1 (0,01)
lan mundu jarraipen 1 (0,01)
lan mundu jarri 1 (0,01)
lan mundu jauzi 1 (0,01)
lan mundu lehiakor 1 (0,01)
lan mundu lortu 1 (0,01)
lan mundu lotu 1 (0,01)
lan mundu murgildu 1 (0,01)
lan mundu normal 1 (0,01)
lan mundu normalizatu 1 (0,01)
lan mundu ofizio 1 (0,01)
lan mundu ongi 1 (0,01)
lan mundu osatu 1 (0,01)
lan mundu plan 1 (0,01)
lan mundu prestakuntza 1 (0,01)
lan mundu saio 1 (0,01)
lan mundu sarbide 1 (0,01)
lan mundu sarri 1 (0,01)
lan mundu sozializazio 1 (0,01)
lan mundu sustatu 1 (0,01)
lan mundu tasun 1 (0,01)
lan mundu transnazional 1 (0,01)
lan mundu zer 1 (0,01)
lan oinarritu gel 1 (0,01)
lan ondorio atera 1 (0,01)
lan ondorio aurkeztu 1 (0,01)
lan ondorio gero 1 (0,01)
lan ondorio orokor 1 (0,01)
lan ordaindu atal 1 (0,01)
lan ordaindu bera 1 (0,01)
lan oso aipagarri 1 (0,01)
lan oso amaitu 1 (0,01)
lan oso eraginkor 1 (0,01)
lan oso gozatu 1 (0,01)
lan oso kontu 1 (0,01)
lan oso mardul 1 (0,01)
lan produktibo bezala 1 (0,01)
lan produktibo euskara 1 (0,01)
lan produktibo garai 1 (0,01)
lan produktibo gizon 1 (0,01)
lan produktibo mundu 1 (0,01)
lan produktibo sustatu 1 (0,01)
lan programa aurreratu 1 (0,01)
lan programa aztertu 1 (0,01)
lan programa barru 1 (0,01)
lan programa hori 1 (0,01)
lan programa prestatu 1 (0,01)
lan sakon aztertu 1 (0,01)
lan sakon egin 1 (0,01)
lan sartu hizkuntza 1 (0,01)
lan sartu katalan 1 (0,01)
lan sustatu ideia 1 (0,01)
lan talde arduradun 1 (0,01)
lan talde erabaki 1 (0,01)
lan talde erdi 1 (0,01)
lan talde finkatu 1 (0,01)
lan talde guzti 1 (0,01)
lan talde ia 1 (0,01)
lan talde Indonesia 1 (0,01)
lan talde kide 1 (0,01)
lan talde lan 1 (0,01)
lan talde ondo 1 (0,01)
lan talde ordezkapen 1 (0,01)
lan talde osaketa 1 (0,01)
lan talde oso 1 (0,01)
lan talde sendo 1 (0,01)
lan tekniko abian 1 (0,01)
lan tekniko bera 1 (0,01)
lan tekniko enpresa 1 (0,01)
lan tresna baliagarri 1 (0,01)
lan tresna esparru 1 (0,01)
lan tresna euskaldundu 1 (0,01)
lan tresna integral 1 (0,01)
lan tresna jarri 1 (0,01)
lan tresna pedagogiko 1 (0,01)
lan ukan bera 1 (0,01)
lan ukan gai 1 (0,01)
lan ukan hizpide 1 (0,01)
lan ukan hori 1 (0,01)
lan zabal bat 1 (0,01)
lan zabal ezinbesteko 1 (0,01)
lan zabal helburu 1 (0,01)
lan zabal hori 1 (0,01)
lan zabal horiek 1 (0,01)
lan zabal irakurri 1 (0,01)
lan zein datu 1 (0,01)
lan zein gizarte 1 (0,01)
lan zein ikerlari 1 (0,01)
lan zein orri 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia