Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 52

2000
‎Ez dira baina beti elkarrenbaliokide. Hain zuzen ere, norbanakoaren eta egitura politiko jakin baten artekoloturaren inguruan jardutea izango da lan honen xedea. Horretarako nortasunareneraikitze prozesuak baino, nortasunaren adierazle diren elementu zenbait hartukoditut kontuan, batik bat, agiri ofizialak eta haien inguruan sortutako eztabaidak etaproposamenak.
Lan honen xedea Estatu espainiarraren hezkuntza sistema nazionalaren sorrera aztertzea da, nazio identitate espainiarraren aldetik ezinbesteko erreferentzia izango dela uste baitugu, espainiar nazioaren eraikitzearekin bat ez datozen, edo etorriko ez diren, beste nazio proiektuentzako nahitaezkoa izan behar duen bezala, hezkuntza sistemak ezarritako mugak eragiten duen neurrian eta gainditzeko edota egokitzeko premia eskatuko lukeen aldetik.
2001
‎Bestalde, saio honetan urte jakinhonetako eleberrien lehenengo irakurketa batek iradokitakoaren inguruan jardungodugu: ez da bertan bestelako azterketa sakonik topatuko, luze joko bailuke (eta ezbaita hori lan honen xedea). Izan ere, lan honen asmoa urte horretan argitaraturikolanen berri emanez, gaur egun indarrean dauden joera horien inguruan gogoetaegitea baita.
2002
‎Nabari nabaria denez, eskualde bakoitzaren ezaugarriak aztertzeak luzeegijoko liguke, lan honen xede apalak erabat gaindituz. Hori dela eta, EAE hiruhiriburu nagusirekin eta eskualdeka egituratuz lortzeko asmotan diren zenbaithelburu baino ez ditugu aipatuko.
‎Auzi ekologikoak erakusten du sistemaz harago (paradigma kapitalista eta industriala) ez dagoela ezer. Lan honen xedeetako bat egoera izendatzearen garrantzia azpimarratzea izan da. Zentzu horretan, eta ilustrazio modura, sistema bere mugetara heldu dela esateko, mugaz harago, ez espazio, ez denborarik, Melucci ren, planetarizazioa?
2004
‎Bistan denez, batzuk begikoago ditugu; besteak ez horrenbeste. Nolanahi ere, gure lan honen xedea ez da batez ere harako haren iritzi usteak arbuiatzea, honako honenak goretsi eta txalotzeko. Halere, kritikarik gabe ez goaz inora.15 Oroz gain, euskalgintzaren eremu kontraesankorrean dauden ikuspegien bilduma egin nahi genuke hemen kontrako iritzi jarreren ñabardurak agerian jartzeko.
2007
Lan honen xedea Argazkigintzaren historiaz ideia orokor bat ematea baino ez denez, era laburtuan paper gaineko prozesuen garapena aztertuko dugu.
2008
‎Ugari dira izengoitietan oinarritutako oikonimoak Nafarroan. Ez da lan honen xedea horien guztien jatorria zehatz mehatz aztertzea, bai ordea hel buru horretara bideratzea, oikonimoen osagaiak azalduz eta erreferentzien araberako sailkapena eskainiz.
2009
Lan honen xedeetariko bat, hain justu, estaturik gabeko nazio baten ikuspegitik hurrengo urteotan Europar Batasunean zelako aukerak zabaltzen zaizkion aztertzea da.
‎Eta hori ez da neure helburua. Lan honen xedea honakoa da: ulertu eta azaltzea kontzeptuen edo pentsamenduaren genesiaren historia (argi gelditu da hori hasieran, hasieratik).
2010
‎Bilgune horretan hautemandakoa, ikusitakoa, entzundakoa, sentitutakoa, esangurazko eremu baten mugarria da, aldiro aldiro eraberritzen den espazio denbora baten bidegurutzearen atarian. Lan honen xedea, sormen lurralde eremuko sinbolismo kulturala aztertzea da, eta horretarako Dan Sperber en dispositibo sinbolikoaren mekanismoa abiaburu, narrazio kulturalaren eszenaren kontzeptu ardaztaileen deskribapena egin dugu. Espazio hori intentzio batekin eraikita dago eta sormen eraiketa horretan ebokazio/ gogoramena lehendik jasotako oinarri kulturalaren gainean eraikita dagoenez, diskurtso berriak eta irudi berriak eraikitzeko duen garrantzia agerian jarri ohi du iruditegi kolektibo eguneratzeko prozedura biziberrituz.
Lan honen xedea, unibertsitateko Gizarte Hezkuntzako ikasleen artean emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko irudikapenak, biolentzia horren jatorriari buruzko usteak eta prebentzio estrategiak aztertzea litzateke. Bi helburu nagusirekin:
Lan honen xedea, unibertsitateko Gizarte Hezkuntzako ikasleen artean (N= 125) emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko irudikapenak aztertzea da. Irudikapen sozialaren eredu teorikotik abiatuta (Moscovici, 1961) eta metodologia parte hartzailearen bitartez, emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko esanahiak, indarkeria honen jatorriari buruzko usteak eta prebentzio estrategien proposamenak aztertzen dira, helburu bikoitzarekin:
2011
‎Prozesu hau erritu tradizional baten barne nola sortzen den ikustea da lan honen xede nagusia. Marijesiak Gabonetako bederatziurren bat dugu.
2012
‎Horretan oinarriturik, eta horren argitan, lau herritako egoera aztertzen ahaleginduko naiz, hainbat datu konparatuz eta horien interpretazioa eginez eta hipotesiak botaz. Lan honen xedea xumea da: arnasgune diren lau herritako behaketa egitea.
Lan honen xedea arnasgune jakin batzuetako egoera aztertzea izan da. Dislokazio ezberdinen eragina noraino gertatzen ari den ikustea.
‎Hogei urte baino gehiagoko jardunaren berri ematea ez da lan honen xedea, datu gutxi batzuk baino ez dira aipatu erakutsi ahal izateko zenbait euskal herritanberdintasunaren alde hasitako bidea, emankorra zenbait auzitan, ez horrenbestebeste batzuetan3 Feminismo instituzionalak lideratutako bidea izan da, emakumeentalde zein talde feministekin harremanetan, betiere ahal izan den kasuetan.
‎25 Inork ez dezan pentsa diktadura eskuindarren izate odoltsu eta lotsagarriaz ahazten garela. Baina lan honen xedea Euskal Herriko ezkerrean egin daitekeen gogoeta erraztea da. Eta gure artean inoiz ez dut entzun Mobutu eredugarria denik, nahiz eta behin baino gehiagotan Mengisturen aldeko jarrerak ikusi...
2013
Lan honek xedetzat du Nietzsche-ren mamuak konjuratzea, «sakrifizio zaharrak espiritu berri bati eskaintzea, arima zaharra gorputz berri baten bidez eraldatzea» (Nietzsche, 2010: 4 (17)).
‎Nazioartean ezagun egin duten film laburrak. Razielen itzulera (1997), Belarra (2002), Amuak (2004), Midori (2006), Columba Palumbus (2007), Ahate pasa (2009) eta Deus et machina (2012)? oinarri harturik, haren zinema iradokitzailearen giltzarriak ezagutzera ematea da ikerketa lan honen xede nagusia. Alegia, zuzendari donostiarraren zineman nagusi diren gaiak, baliabide narratiboak nahiz aukera estetikoak ere doitasun osoz biluztea.
2014
‎Hauxe da kuantifikatzaileenbesarkaduraren teoria sintaktikoaren oinarria, besarkadura teoria gehienek, haienartean desberdintasunak egon arren, onartzen dutena (ikus besteren artean May, 1977, 1985; Aoun eta Hornstein, 1985; Aoun eta Li, 1989, 1993; Hornstein, 1995; Beghelli, 1993; Beghelli eta Stowell, 1997; Fox, 2000; ikus Szabolcsi, 2000, 2010; Ruys eta Winter, 2011, teoria hauen laburpen baterako). Ez gara halere eztabaidahorretan sartuko, oso interesgarria izan arren, lan honen xedea hori baino xumeagoabaita: galdegaiak kuantifikatzaileen interpretazioan nola eragiten duen aztertzea.
‎Artikulu honetan1 euskal nazionalismoak2 Hego Euskal Herrira iritsi diren migrazio fluxuekiko garatu dituen ildo nagusiak berrikusten dira; eta, horretarako, arreta Espainiatik iritsitako immigrazioan jartzen da. Izan ere, euskal nazionalismoak naziotasuna definitzeko moduan izandako bilakaera aztertzea da lan honen xedea. Azterketaren eremua Hego Euskal Herrira mugatzen da; eta denbora tartea euskal nazionalismoaren sorreratik ezkerreko abertzaletasun berria finkatu artekoa da, XIX. mendearen amaieratik 1970eko hamarkadaren bukaera aldera3 Aldi berean, aztergaiaren zabalera kontuan hartuta, haren erpin guztiak behatu beharrean, nazionalismoaren ikuspegitik aztertu nahi dugu gaia, eta, horretarako, arreta abertzaletasunaren diskurtsoan eta ikuspegi teorikoan, nazionalismoa eta naziotasunaren definizioari loturik?
‎Gaian gehiegi sakondu barik, hori ez baita lan honen xedea, kultura postmodernoa postmodernisten buruez haratago hedatu izan da, ikuspegi anitzetatik baitabil; balio modernoen gainbehera eta etsipenaren erraietan ere topatzen da. Laburbilduz, unibertso sozial postmodernoan bizi ez garen arren, oso bestelakoak diren bizimodu eta antolakuntza sozial berrien aurrean topatzen ari gara oraindik ere Modernismoak nagusi izaten jarraitzen duen arren— Zer edo zer aldatzen hasia da jada.
Lan honen xedea ez da, ordea, epaile lanak egitea —zer iruditzen zaigun onargarria eta zer ez adieraztea—, aniztasun horren zilegitasuna nabarmentzea baizik; gure ikuspegia beste askoren artean beste bat gehiago baino ez dela aitortzea. Labur esanda, Egiaren jabe omen den Mendebaldeak eredugarri izan nahi duen arren, errealitatearen eraikuntza bat gehiago baino ez du eskaintzen.
2015
‎Zer pentsatua ematen du nola 1980an Tropikalak, inolako babes instituzionalik gabeko aldizkari underground batek, 2000 aleko tirada izan zuen eta hiru hamarkada geroago Euskaltzaindiak publikatutako literatur aldizkari batek, ordukoaren zuzendari bera duenak, 1700ekoa duen. Ez da lan honen xedea horren balizko kausak aztertzea, baina dudarik gabe badago zer ikertua euskararen normalizazioaren, literaturaren sozializazioaren, euskal literatur sistemaren garapenaren, Euskal Herriko hezkuntzaren ibilbidearen, kultur laguntzen politikaren, eta gisako beste hainbat gairen inguruan.
‎Emakume preso ohiak izan dira ikerlan honen erdigunea, eta tratamenduaren barruko praktika fisikoak zein tratamenduz gaindikoak haien ongizatean izan zuten eragina aztertu da. Ikerketa hau aurrera eramateko hautatutako metodologia kualitatiboa izan da, zeren lan honen xedea Euskal Autonomia Erkidegoko bost emakume preso ohik espetxean egindako jarduera fisikoaren inguruko bizipenen oroitzapenak jasotzea eta horiei esanahiak bilatzea izan baita. Esanahietatik abiatuta, jarduera fisikoa egiteak espetxeko haien bizi kalitatean zuen eragina aztertu nahi zen.
2016
‎Euskal Herriko kale erabilera hori hainbat herritan neurtu izan du Soziolinguistika Klusterrak eta lekuan lekuko emaitzak argitara emanik daude han hemen. Argitalpen monografikoei dagokienez oso kontuan hartzekoak dira, gure lan honen xedea kontuan izanik, Bermeoko, Gernikako, Lekeitioko, Ondarroako, Baztango, Altsasuko, Andoaingo, Errenteriako, Tolosako eta Zestoako kale neurketen emaitzak. Badira horietan izan ere, alde eta bereizgarri nabarien ondoan, amankomuneko puntuak.
Lan honen xedea nagusiki Txillardegi politikoa bada ere, intelektual konprometitutzat zeukala bere burua eta alde horretatik giza zientzien alor askotan, nagusietan beharbada, bere garaian boladan zeuden intelektualak guri, euskaldunoi, ezagutzera emateko egin zuen lanaz deus esango ez bagenu, huts egingo genuke. Hori esanda, esan behar era berean oso gaingiroki eta axaletik baino ez dugula jorratuko Txillardegiren alderdi interesgarri hau.
‎1988ko apirilean datatua. Gure lan honen xedea ez da literarioki aztertzea. ETAko gudariei, egindako gorazarrezko eleberri hori.
2017
Lan honen xedea Arrangoitzeko eskualdearen ahoskeraren lehen deskribapen baten ekartzeada, baita hein batean haren bilakaeraren berri ematea ere. Horretarako bereziki baliagarriak izanzaizkigu L. L. Bonaparte dialektologoak bertan XIX. mende erdian egin inkesten eskuizkribuak1, XIX. mende bukaeran E. Bourciezek Arbonan eta Arrangoitzen eginaraziriko itzulpenak (in Vinson1907) eta XX. mende bukaeran K. Artolak bertan bilduriko datuak (in Yrizar 1997).
2018
‎15 Hemen aztergai ditugun hamahiru esperientzia hauez gain, 2013 eta 2016 urteen artean, izan ditugu beste lau esperientzia, antolatu eta abiatu bai, baina arrazoi ezberdinengatik, aurreikusitako bi hilabeteko epe hori osatu ez dutenak. Lan honen xedea eusle metodologiaren ezaugarriak eta lortzen diren emaitzak azaltzea izanik, dena den, ez gara hemen arituko osatu gabe geratu diren esperientzien xehetasunez. Gainera, eusle metodologiaren ikerketarako darabilgun informazio sinple eta mugatua kontutan izanik, oso oinarrizko eta zeharkako informazioa baino ez dugu ongi garatu ezin izan diren esperientzia horiei buruz.
‎Zentsura itzulpena ideologia loturak oinarri hartuta, bikoitza da lan honen xedea: ikerketa programa bat proposatzea eta eskura ditugun datuak sailkatzen hasteko adibide bat eskaintzea.
2019
‎Horixe izan da honako lan honen xedea. Helburua kontuan izanik, lanaren amaieran liburu hau batxilergoan lantzeko material xume bat prestatu nahi izan dugu, gure gazteak baitira etorkizuna alda dezaketen bakarrak.
Lan honen xedea da epe luzeko okupazio dinamika hauek aztertzea, Gipuzkoako nahiz Bizkaiko lauherri eta auzotan lortu diren emaitzak adibide gisa hartuta (1 irudia). Ikerketa laginaren hautaketaerregistroen partzialtasunak mugatu duen arren, okupazio sekuentzia luzeak dituzten eta bailaradesberdinetan kokatuta dauden lau adibide aztertu ahal izan ditugu, azken urteetan ikertzen ari garenAizarnako kasua barne.
Lan honen xede nagusia izan da, batik bat, LHn Interneten erabilera arduratsua lantzeko ikerketa formazio ekintza diseinatzea eta baloratzea, segurtasun digitalaren garrantziari buruzko kontzientzia garatzeko eta LHn Interneten erabilera segurua eta kritikoa indartzeko zenbait gako eskaintzeko.
Lan honen xedea da epe luzeko okupazio dinamika horiek aztertzea, Gipuzkoako nahiz Bizkaiko lau herri eta auzotan lortu diren emaitzak adibide gisa hartuta (1 irudia). Ikerketa laginaren hautaketa erregistroen partzialtasunak mugatu duen arren, okupazio sekuentzia luzeak dituzten eta bailara desberdinetan kokatuta dauden lau adibide aztertu ahal izan ditugu, azken urteetan ikertzen ari garen Aizarnako kasua barne.
‎Orduan, nola izan zen trantsizio hura? Komunikazioaren ikuspuntutik transmisio hura (eboluzio hitza ez erabiltzeagatik) nola eman zen irudikatzeko, bertzerik gabe, Astarloaren ikerketa izan da burura etorri zaiguna; baina, ez gara hortik ere joanen, hori ez delako izan lan honen xedea.
‎Haren idazlana, beraz, puntu horretatik abiatuz jorratu litzateke bai ala bai, hizkuntzaren ezaugarri formaletan sakondu nahi izanez gero, behintzat. Alabaina, ez dugu hemen bidaia hori era sistematikoan burutzeko asmorik, alde batetik lan honen xederako interes gehiegirik ez lukeelako eta, bestetik, alferlana litzatekeelako, aipatu irizpide ortodoxoen arabera espero zitezkeen ezaugarriak ez baitira uste bezain maiz eta garbi ageri haren obran, eta bai, aldiz, berezko hizkerari ez bide dagozkionak franko.
Lan honen xede behinena da toponimiaren informazioan sakontzea eta, orobat, lekukotasun berriak eskuratu eta ezagutaraztea, ahal den neurrian, aspaldikoak eta, horiekin batera, lehendik argitara emandako batzuk ere, lagungarritzat jo direnean. Lekukotasun berri horien bidez, zenbait toponimoren inguruko zalantzak argitzeko aukera izaten ahal da, toponimo horien nondik norakoak hobeki aztertu eta orain arte argitara emandako lanak osatzeko.
2020
Lan honek xede izango du GU k hizkuntza plangintzarako duen tresna garrantzitsuenetakoa, EP, eraginkorragoa egitea.
‎Gauza jakina da Venezuelak, urte batzuetatik hona, krisialdi politiko, ekonomiko eta sozial sakona bizi duela, herrialdearentzako zorigaiztoko ondorioak izaten ari dena. Lan honen xedea, ordea, ez da aipatu krisialdiaren jatorri eta arrazoien gainean eztabaidatzea izango, Konstituzio Zuzenbidearen ikuspegitik haren azken adierazpenetako baten azterketa egitea baizik.
‎Urruntzen ari naiz eskola lan honen xedetik. Helburua zen pertsonaia mitologiko bat aukeratu eta gaur egunera ekartzea; mitoaren aktualizazioa, dotore esanda.
‎Gauza jakina da Venezuelak, urte batzuetatik hona, krisialdi politiko, ekonomiko eta sozial sakona bizi duela, herrialdearentzako zorigaiztoko ondorioak izaten ari dena. Lan honen xedea, ordea, ez da aipatu krisialdiaren jatorri eta arrazoien gainean eztabaidatzea izango, Konstituzio Zuzenbidearen ikuspegitik haren azken adierazpenetako baten azterketa egitea baizik.
2021
‎Alde batetik errutinen nahiz pentsamendu errutinen printzipioak, bestetik, Bularretik Mintzora egitasmoak hasierako etapetan egindako lanaren aurrendaritza, eta azkenik, ikerketek oro har frogatzen dituzten emaitzak aintzat hartuz, Bigarren Hezkuntzarako literatur errutinak eraiki eta proposatu nahi da XXI. mendeko literaturaren didaktikarako baliabide esanguratsu gisa. Hala eta guztiz ere, ez da lan honen xedea errezetak edota literaturaren didaktikak dituen erronka guztientzako konponbideak eskaintzea; baina, arestian adierazitakoaren haritik zein gure ikerketatik ondorioztatutakoak kontuan hartuz, norabide horretan bidea urratzen hasiko den ekarpen didaktikoa egitea bai. Horrezaz gain, marko teorikoan proposatutako printzipio epistemologikoetan oinarritutako irakaskuntza ikuspegia ere eskaintzeko bokazioa du lanak, jakina, proposamena horiekiko koherentziaz errotzen baita.
‎Auñemendiko Loreak eskaintzen dituen historiaren eta azal eta ehundura ideologikoen berri emateko ahalegina eta osatze lana genituzke, beraz, hemen hizpide. Agerian gera bedi, hortaz, ez direla ondarrutarrak irudikatutako istorioak, jolasak edota literatur artifizioak aztertzea lan honen xedea, obra bat ulertzeko biziki interesgarriagoa eta adierazgarriagoa den azal azpiko errelatoari erreparatzea baizik.
‎2. Hitza ulergarria izan behar da. Lan honen xedea hiztunei baliabideak ematea denez, hitza ulertzea oso garrantzitsua da. Hori dela eta, izengoiti batzuk, duda sortzen dutenak edo desitxuratze baten ondorioz ulertzen ez direnak lan honetatik kanpo uztea erabaki dut.
‎Ez da lan honen xede nagusia izkribu antiterroristen kritika egitea, baina kanpaina horren oraingo interpretazioak aipatuko ditugu, eta gero gertakariak berak eta haien garaiko testuak ekarriko ditugu, interpretazio eta egitateen arteko loturak (edo hutsuneak) ikertzeko.
Lan honen xedea da helburu, estrategia eta etikaren arteko artikulazioa ikertzea, egin zenaren zentzua argitzeko.
‎Berriz erranen, lan honen xedea ez da Ezker Abertzalearen historia egitea, baizik eta ekintza armatuari lotu arazoak ikertzea.
2022
‎Bai akademian bai kalean nolabaiteko zeresana ematen ari da azken boladan. Lan honen xede nagusia, labur esanda, honako hau da: hitanoaren egoeraren gaineko errebisio garaikide kritikoa egitea.
‎13 Lan honen xedea da Ramon Saizarbitoriaren 100 metro (1976) nobelaren irakurketa bat proposatzea memoriaren ikuspegitik. Horretarako, memoria ikasketetan funtsezkoak diren kontzeptu batzuk erabiliko ditugu, eta memoriaren errepresentazioa literaturan ikertzeko tresna analitikoak ere deskribatuko ditugu, narratologia kulturalaren esparruan.
2023
Lan honen xede nagusia izan da Eman Hegoak egitasmoari, indarguneak azpimarratzeaz gain, hutsuneetatik hobekuntza proposamenak luzatzea. Horrela, honako hauek dira, emaitzak marko teorikoarekin eztabaidan jarri ostean, ateratako ondorioetatik egiten ditugun hobekuntza proposamenak:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia