Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 45

2001
‎Kepa Junkera ez da ekoizlea soilik izan, berak bultzatu zituen Igor eta Harkaitz lan hau burutzera, lagundu zituen gonbidatuak bilatzen, abesti gehienak egin zituen... Partaide garrantzitsua izan da lanean.
Lan hau burutzerakoan kontuan izan ditut Aizpea Azkorbebeitia ikerlariak egindako zenbait ohar, testuan aipatuko denez. Lan honek ez zuen aurrera egingo Asier Astigarragaren iradokizunak bidean izan ez baziren, berarekin egindako elkarrizketek biribiltasun berezia eman diote nire hainbat iritziri, bera barik liburu hau ez litzateke dena izango.
2003
‎Eta zertan esanik ez, nire esker berezi bereziak Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura, Euskara, Gazteria eta Kirol Departamentuari luzatu nahi dizkiot, hasieran bezala bukaeran, lan hau burutzeko eman didan laguntza ekonomikoagatik.
2004
‎Horregatik, eskermila? eman nahi diet elkarrizketatu guztiei, beraien laguntzarik gabe ezin izango nukeelako lan hau burutu.
2005
‎Eta zertan esanik ez, nire esker berezi bereziak Gipuzkoako Foru Aldundiko Euskararen Normalkuntzako Zuzendaritza Nagusiari luzatu nahi dizkiot, hasieran bezala bukaeran, lan hau burutzeko eman didan laguntza ekonomikoagatik.
2006
‎Eta zertan esanik ez, gure esker berezi bereziak Gipuzkoako Foru Aldundiko Hizkuntza Berdintasuneko Zuzendaritza Nagusiari luzatu nahi dizkiogu, bilketa lan hau burutzeko eman digun laguntza ekonomikoagatik.
2007
‎Hezkuntza adituen zeregina litzateke ikuspegi hau gauzatzea eta beste eragileei ezagutzera ematea. Haatik, adituen lan hau burutzeko Eskola erakuntza zientziaren laguntza ezinbestekoa da.
‎– Lan hau burutzeko eskuetan izan dugun idatzizko informazioa aberastea, elkarrizketen bidez lekukotasun berriak agertuz.
Lan hau burutzeko funtzezko izan zaizkigu 1996 eta 1998 urteen artean egindako elkarriztetak, 1930 eta 1940 hamarkadetako Iparraldeko euskalzale edo garaikideei egindakoak.
Lan hau burutzeko metodologia era batekoa baino gehiagokoa izan da. Oinarri gisa duela 15 urte argitaratu nuen Autonomia Ogasunak eta Europako Komunitateko Aurrekontuk liburua, Euskal Autonomia Erkidegoko 2002ko Ekonomia Ituna eta Nafarroako 2003an aldatutako Ekonomia Hitzarmena erabili ditut, baita azken urteetan gai honi buruz argitaratu diren artikulu eta liburu.
2011
‎Ahozko ondarea batzeko metodologia ezbardinak dagoz. Geu, Labayru Ikastegian, Joxe Miel Barandiaranek sortutako Etniker lantaldeen filosofiaren jarraitzaile modura, konbentziduta gagoz euskal kulturearen ahozko altxorra batzeko metodorik egokiena lan hau burutzeko erabili dogun etnografikoa dala. Hori dinogu, ahozko ondarea, edozein giza adierazpide legez, bere kultura ingurunean lekutu behar dalako, gizartearen barruan beteten dauan funtzinoa ulertu gura badogu, sikiera.
‎Jurisdikzioaren kontzeptuak inpartzialtasuna dakar berekin: ezin da epaitu eta epaitutakoa betearazi, lan hau burutzen duena gatazkaren alderdi bada. Horrela, prozesu orotan, alderdien aurrean, hobe gainean, inpartziala den hirugarrena dago, epailea alegia.
‎Bukatzeko, esker ona. Lehenengo, liburuaren eskaintzan jasotzen den moduan, Sestaoko herriari, bake justizia barrutik ezagutzeko aukera eman didalako; jarraian, Euskal Herriko Unibertsitateari, lan hau burutzeko laguntza eman zidalako euskarazko materialgintza sustatzeko diru-laguntzen 2008ko deialdian; ondoren, Udako Euskal Unibertsitateari, euskararen alde egiten duen ahaleginagatik, eta bukatzeko, Bizkaiko Foru Aldundiari, lan hau, herri guztietako bake epaileen eskuetan egoteko egindako esfortzuagatik.
2012
‎Hala, artxibo zaharrak arakatzeaz gain, ahozko informazio iturriak erabili dira. Ikerketa honetan leioaztar batzuek modu aktiboan hartu dute parte, eta euren memorian gorderik zuten informazioa emanda, euren laguntza eta ekarpena funtsezkoak izan dira lan hau burutu ahal izateko. Modu berean, Goizalde Ugartek esan duenaren arabera, liburua, herritarrei zuzendutako lana da.
Lan hau burutu dut Iulen Madariagaren txostenak ukan dituen erantzunak arakatzeko. Hogei izkribu jaso dut.
2013
‎Javier Hernández Landazabal artista gasteiztarrak, Verónica Werckmeister artista eta IMVGren sortzaileetako batek zein bertan parte hartuko dute bestelako osatuko dute lan hau burutuko duen talde artistikoa. Antolatzaileen esanetan, “arte komunitarioaren prozesuak oso inportanteak izan daitezke erlazioak sortzeko orduan, gizartean zubiak eraikitzeko, bizikidetza sustatzeko eta bere indarra agerian uzteko”.
2015
‎Horrek ez du esan nahi, ezta gutxiagorik ere, gure lana eskasa edo arina denik. Puntu hauxe baieztatzeko, ikusi besterik ez dago lan hau burutzeko erabili dugun Bibliografia (liburuaren bukaeran).
‎J. Berasategiri eta J. M. Canalesi eskertu nahi diegu ikerketa honetan emandako laguntza.Eskerra eman nahi dizkiogu Eusko Jaurlaritzaren Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailarieta Europako Eskualde Garapenerako Funtsari lan hau burutzeko eskainitako laguntzaekonomikoagatik (BATAPLO, IG/ 0000887 GAITEK 2014).
‎Gure eskerrik beroenak UPV/EHU ri, ikerketa lan hau burutzeko jasotako laguntzagatik. Baita IXA7, Aholab8 eta Bertsozale Elkarteari9 ere, lankidetza sustatu eta proiektua bultzatzeko egindako ahaleginagatik.
Lan hau burutzeko ondoko instituzioen laguntza jaso dugu: Novo Nordisk Foundation, The Lundbeck Foundation eta The Augustinus Foundation.
‎– Lan hau burutzeko ondoko erakundeen laguntza jaso dugu: Eusko Jaurlaritza, Bizkaiko Foru Aldundia, ProteoRed ISCIII eta CIBERe^d.
‎l.Taula. Lan honetan burututako polimerizazio desberdinak, CeO2edukia eta bukaerako SE aldatuz.
2017
Lan hau burutzeko, hainbat iturritatik jaso dugu informazioa: sukaldaritza mintegiko irakasleen apunteetatik, gastronomiari buruzko zenbait bildumatatik, kultura, turismo eta gastronomiari buruzko web orritatik, etab.
‎Hainbat dira lan hau burutzeko emateko ditugun urratsak, besteak beste berehala egitekoenartean ditugu a) baliatuko diren irudiei Euskal Herriko hiztunek esleitzen dizkieten izenetanbatasuna dagoen ezagutzea (name agreement) eta b) logopeda edo ortofonisten iritzia jasotzea.Ondoren, testa baliagarritasuna frogatuko dugu burmuineko kalterik gabeko euskal hiztunengan, eta gero estandarizatzeko patologiarik gabeko e... Afasia aztertzeko tresna honen estandarizazioa arlo klinikoan (terapeutentzat etagaixoentzat) oso baliagarria gertatuko dela uste dugu.
‎Ikerketa lan hau burutzeko hainbat seinale grabatu ziren hainbat subjektu osasuntsurekin.Grabaketetarako neurketa protokolo bat hnkatu zen, lau agertokiz (arnasketa moduz) osatua: arnasketalibrea, geldoa (9min), normala (12min) eta azkarra (18min).
Lan hau burutzeko hainbat erakunderen diru laguntzaz baliatu da. Euskal gobernutik Pedro Grandesjaunari BCG IT764 laguntza esleitu zaio; SAF2015 R laguntza Pedro Grandes jaunariministeriotik; Euskal Herriko unibertsitatetik UPV/EHU UFI11/ 41 laguntza; Adikzio nahasmenduensaretik Instituto de Salud Carlos III RD12/ 0028/ 0004 laguntza Pedro Grandeseri eta JEH EuskalHerriko Unibertsitatearen kontratu dauka (PIF 15/ 255).
‎Mila eskerJosean Rodriguez eta Ane Olazabal DUB en isilarazpenerako materiala uzteagatik eta zuenaholku guztiengatik. Azkenik, eskertu baita Euskal Herriko Unibertsitateari eta EuskoJaurlaritzari, doktoretza programa batean parte hartzeko eta lan hau burutzeko aukeraemateagatik.
2018
‎Lan honen iturri bibliografikoei dagokienez, aitortu behar dut lan hau burutzeko kontsultatu ditudan liburuez gain (ikus Bibliografia), nire oroimena ere baliatu dudala, ia konturatu gabe urteak hasi zaizkidalako bizkarrean pilatzen eta datu eta zehaztasun asko daude nire burmuinean, eta haietariko asko non ikasi edo entzun ez jakinki.
‎Egindako lana eskertu zuen Urrutiak liburuaren aurkezpen orrialdeetan: " Euskaraz, lingua navarrorum delakoan, idazten duten gure poeten aukeraketan Iñaki Zabaletak eman laguntza osoa eskertu beharrean nago, bera gabe ezin izanen bainuen lan hau burutu, hizkuntza behar bezala menperatzen ez dudalako eta, ondorioz, adierazpen poetikoa euskaraz ere ez".
2019
‎Euskal txiolari gazte eta helduen errealitatea aztertuko duen ikerketa lan hau burutzeko, lana hiru zati ezberdinetan zatitzea erabaki da. Lehenik eta behin datuen erauzketa gauzatu da, Twitter sare sozialean euskalerabiltzaileak identifikatu eta hauen datuak batu.
Lan hau burutzeko hainbat erakunderen diru laguntzaz baliatu da. Eusko Jaurlaritza BCG IT764 13laguntza; Espainiako Ministeritza SAF2015; UPV/EHU UFI11/ 41; Adikzio nahasmenduensaretik Instituto de Salud Carlos III RD12/ 0028/ 0004 eta JEH Euskal Herriko Unibertsitatearenkontratu dauka (PIF 15/ 255).
‎Mila esker JoseanRodriguez eta Ane Olazabal DUB en isilarazpenerako materiala uzteagatik eta zuen aholkuguztiengatik. Azkenik, eskertu baita Euskal Herriko Unibertsitateari eta Eusko Jaurlaritzari, doktoretza programa batean parte hartzeko eta lan hau burutzeko aukera emateagatik.
2020
‎Eskerrik asko kulturak zein emakumeek Euskal Herrian duten egoera aztertzeko aukera eman didan Eusko Jaurlaritzako Kulturaren Behatokia zuzentzen duen Arane Antolagirre eta bere lantalde osoari. Guztiz interesgarria izan da lan hau burutzea eta plazer handiz partekatuko ditut nire ikerketaren ondorioak zuekin, hemen eta orain.
2021
‎Mimendiko arrapala berria eraikitzeko gaur bertan esleipen prozesua martxan jarri zitekeen eta horren kontra bozkatu zuten, 145.000 € ko kostea duen obra bat, eta berriz ere iaz bezala 160.000 € jartzen dituzte ur kontadoreen berrikuntzak egiteko, 2020 urtean arlo horretan ezer ez dutenean egin eta oraindik udaletxean lan hau burutuko duen iturgina kontratatzeko hautaketa prozesua hasi ez denean. Juanita Alkaingo saneamendua, herriko merkataritzaren digitalizaziorako proiektua, Goiburuko plaza konpondu… ezezko botoa guztiei.
‎Jean Strouse, Esther Allen, Elizabeth Macklin eta Luis Martin Estudillori, babesagatik. Rafa Yuste eta Stephanie Goloben laguntasuna ezinbestekoa izan da lan hau burutzeko. Xabier Uribe Etxebarriaren XUE taldeak diruz lagundu du egitasmoa.
‎Hasteko, etnografoen lana, ondotik etnologoetara igaroaz lehenek jasotako ahozko produktuak, arte plastikozkoak eta idatzizkoak izan ditugu esku artean. Eta lan hau burutzeko antropologoetara heltzen gara. Gainera, gaur egun lekuan lekuko zientzietan ezinbestekoak diren soziologoak, psikologoak eta historiagileak ere presente edukiko ditugu eginkizun honetan.
2022
‎Ikastetxeetan tradizionalki pisu handirik izan ez badu ere, aditu asko dira soziolinguistika eta hizkuntza ekologiaren lanketa gazteen hizkuntza jarrera eta ohituretan eragiteko eta euskararen erabilera sustatzeko ezinbestekotzat jotzen dutenak. Hala izanik, helburu nagusi bat izan dugu lan hau burutzerako orduan: Euskal Herrian lanketa hori Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan burutzeko dauden materialak eta baliabideak biltzea, aztertzea eta sailkatzea.
‎Helburu nagusi bat izan dugu lan hau burutzerako orduan: Euskal Herrian lanketa hori Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan burutzeko dauden materialak eta baliabideak biltzea, aztertzea eta sailkatzea.
‎Bukatzeko, gure lanetik ateratako ondorio nagusiak (6 atalean) eta azken gogoetak (7 atalean) bilduko ditugu. Horietan, lan hau burutzetik ondorioztatutako ideia nagusiak azaldu, lan honek egin dezakeen ekarpenaz jardun, baita etorkizunerako proposamen ildoak aurkeztuko ere.
Lan hau burutzeko erabili diren tresnak eta metodoak definitu aurretik, aipatzekoa da ikerketa honetan hezkuntza eremuko edo horrekin lotura estua duten 45 pertsona zein eragileren eta 160 material eta baliabide inguruko lagina izan dugula, beraz, gure lagina nahiko zabala izan bada ere, esan beharra dago ikerketa honek ezin isla dezakeela bere osotasunean Euskal Herrian hezkuntza arautuan soziolingu... Hori argiturik, lan honetan definitutako ikerketa galderei erantzuteko tresnak aurkeztuko dira atal honetan, baita jarraitu dugun metodologiaren inguruko ebaluazioa.
‎Errebisiorako interesa izan zezaketen bost artikulu aukeratu ziren. Horien irakurketa egin ostean hiru artikulu hautatu ditugu lan hau burutzeko.
‎Errebisiorako interesa izan zezaketen bost artikulu aukeratu ziren. Horien irakurketa egin ostean hiru artikulu hautatu ditugu lan hau burutzeko.
‎Lan hau Medikuntza Graduko Gradu Amaierako Lanetik eratorria da. Hortaz eskerrak eman nahi dizkiot lan hau burutzea posible egin duen Haritz Esnal Amundaraini, momentu oro emandako arreta eta feedbackarengatik, gertutasunarengatik eta eskainitako laguntzarengatik. Eta ezin ahaztu, ezkutuagotik baina beren laguntza eman didaten Iñigo Martin Alvarez psikologo eta medikua, eta Eulalia Mariñelarena Mañeru egoiliarrenganako bidea errazteagatik.
‎Datu baseen hasieratik 2021eko abendura arte publikatutako lanak barne hartu dira. Horrela, barneratze eta kanporatze irizpideak kontuan izanik guztira 17 artikulu hautatu dira lan hau burutzeko.
‎Datu baseen hasieratik 2021eko abendura arte publikatutako lanak barne hartu dira. Horrela, barneratze eta kanporatze irizpideak kontuan izanik guztira 17 artikulu hautatu dira lan hau burutzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia