2007
|
|
Hala ere, Europako Kontseiluan
|
lan
ildo honi hasiera baino ez zaio eman; izan ere, lehenengo urrats horiek garatzeko oraindik lan handia egin behar da eta ziurrenik hori ez da lan erraza izango. Horren adibidea da, hain zuzen, Biltzar Parlamentarioak gomendioak onartu bai, baina horiek garatzeko protokoloa egiteari uko egin diola momentuz.
|
2008
|
|
Hala, HTT ekipoen lana omen da" tropei hobeto ulertaraztea zein EZ den beren etsaia" eta laguntza handia eskaintzen omen diote AEBetako armadari" bertako herritarrengan eraginez tresna ez hilgarriekin". Militarrek babesten dute
|
lan
ildo hau: " Kultura ulertu behar dugu irabazi ahal izateko", deklaratu zuen Kongresuan Schweitzer koronelak berrikitan.
|
2009
|
|
–Edukiak gizarteratzeko planaren barruan, leku berezia izan lukete, alde batetik, euskarazko testu corpusak elikatzeko, egituratzeko, estandarizatzeko eta erabiltzaileen eskueran jartzeko lanak koordinatzeak eta bestetik Euskararen Erreferentzia Corpusa lantzeko oinarriak jartzeak?.
|
Lan
ildo honen ondorioz, euskarri digitalean dira gaur egun Orotariko Euskal Hiztegiaren testu corpusa, XX. mendeko euskararen corpus estatistikoa, Euskal Onomastika Corpusa eta beste hainbat datu base, hala nola Euskaltzaindiaren Arauak, Hiztegi Batua, Jagonet datu basea, Ikertegia eta Jagontegia?
|
2010
|
|
1992tik zetorren apustua zen hura, ikastolen kolektiboan, lehen aldiz, II. Batzar Nazionalean sortu zelako Euskal Curriculum bat osatzeko proiektua. Baina 1993ko EAEko Euskal Eskola Publikoaren inguruko prozesuak talde nazionalaren aldeko erabakia martxan jartzea oztopatu zuen bezala, Euskal Curriculumaren aldeko
|
lan
ildo hau abian jartzea eragotzi zuen.
|
|
Alde batetik, Europako enpresen arauetan funtsezkoak ziren alderdi batzuk Europa mailan homogeneizatzea izan zen
|
lan
ildo honen helburua. Horrekin batera, Sozietate Europarra eta Sozietate Kooperatibo Europarraren estatutuak onartu eta ezarri dira kide diren estatuen legedian.
|
2015
|
|
Aurreko galderei erantzunak sarri partikulen fisikaren ikuspuntutik ematen saiatzen gara. Oso zabaldua den ideia du oinarri
|
lan
ildo honek, hau da, unibertsoa gaztea zenean eta oso energia altukoprozesuak gertatzen zirenean gaur egungo fisikaren zutabe diren teoria nagusienak, kuantikoa eta erlatibitate orokorra, teoria orokorrago baten bilduta zeudela. Beraz erlatibitate orokorrak azal ditzazkenprozesu kosmologikoen oinarri mikroskopikoa ulertzea lortzen badugu energia altuko teorien bitartez, egun erantzunik ez duten galderak erantzuteko gai izan gintezke.
|
|
Egileon
|
lan
ildo hau ematen ari den bibliografi lanetan, gero eta azpimarratuago gelditzen ari da zeinen eragile garrantzitsua den ere osagaia, askotan aukerakoa izan arren, bai polaritate mota ugariren ikuspegitik, bai eta emendiozko lokailuen zeregin ugariren ikuspegitik. Izan ere, gure osagai honek uztartu egiten ditu polaritate eta emendiozko harreman oso ezberdinak eta ugariak, bestelako hizkuntzetan lokailu desberdin gehiagotara eta sintaxi anizkoitzagoetara jotzen bada ere.
|
2016
|
|
Modu horretan, esan dezakegu —behintzat antropologiaren eremuan—, gorputz antropologia emozioen antropologiarekin batera garatu dela. Azkeneko
|
lan
ildo honek hiru hamarkada bete ditu Michelle Rosaldok (1980) Ilongot komunitatearen inguruan egindako liburua mugarria izanik. Bere testuarekin, Rosaldok, gizartea zein kultura definitzeko bide berriak ireki zituen, bertan emozioen pisu/ garrantzi kulturala nabarmenduz.
|
2017
|
|
Honenadibideetako bat da Ikergazte 2015ean aurkeztu zen lana (Lasa et al., 2015), Janargi produktuareninguruan.
|
Lan
ildo honi jarraituz dator artikulu honetan aipatzen den proiektua, DANOBATGROUP S.COOP enpresako makinen Erabiltzaile Makina Interfazeen (EMI) diseinua, erabiltzailearen esperientzian oinarrituz.
|
|
• Trebeziak eta ahalmenak hobetu. Zenbait ekimenekin egiten da
|
lan
ildo honetan: Gamigazte, Demola Bilbao, Ahalbidetu, Formula Student y Moto Student.
|
2018
|
|
Seguruenik paradigma aldaketa bat ere abian jarri beharrekoa izango da. Eta hitz handi horiek guztiak mahai gainean izanik, bistakoa da
|
lan
ildo honek ez dituela aje denak konponduko.
|
|
Hizkuntza ohituren aldaketetan neurri sozialek izugarrizko garrantzia dute. Eta oraindik diseinu fasean dagoela esan badugu ere, egia da baita ere pertsonen borondateari neurri sozialak gehitzea Euskaraldiaren
|
lan
ildo honen bigarren parea dela. Aurreikusia 2019rako dago, baina aurreikusia badago.
|
|
[...] Eta oraindik diseinu fasean dagoela esan badugu ere, egia da baita ere pertsonen borondateari neurri sozialak gehitzea
|
lan
ildo honen bigarren parea dela
|
|
Tresna sinplea eta eraginkorra suertatzen ari da metodologia hau euren hizkuntza ohiturak euskararen aldera aldatu nahi dituzten taldeentzat eta, hala, metodologia aplikatu den kasu guztietan euskararen erabilerak gora egin du modu adierazgarrian. Erabilerari ikuspegi kolektibo batetik begiratzen diogu
|
lan
ildo honetan, eta aztertutako esperientzietan taldea da erreferentzia, ez banakoa. Hala, metodologia horren bitartez, eratzen da dinamika berri bat non, talde borondatea oinarri, lankide batzuen euskarazko erabilera berriak zentzua eta zilegitasuna dituen, modu horretan ohituren aldaketari atea zabalduz.• Hitz gakoak:
|
|
Baina gidoigintzaren egoera tamalgarri honen ardura ezin da, bakarrik, egileen bizkar gainera bota. Ondo finkatutako ekoizpen etxeek interes urria erakutsi baitute urteetan, salbuespenak salbuespen, lehendik jada hurbilekoak ez zituzten autoreen lanarekiko, eta Gidoi ingurua bezalako gidoien pitching edo aurkezpen saioak antolatu izanagatik ere, oso gutxi izan dira haietara benetako interesarekin hurbildu diren ekoizleak, pixkanaka pixkanaka
|
lan
ildo honen balioa debaluatuz. Egiatan, film laburrena izan da azkenean ikus entzunezko sorkuntza eta berrikuntzaren iturri nagusia azken urte hauetan guztietan, belaunaldi berrien zoritxarrezko prekaritatearen kontura.Zinemagintzaren garai berriek sorkuntza lagundu eta babesteko modu berriak eskatzen dituzte, daudenak baztertu gabe, sistema trinkoago eta konplexuago egingo dutenak, sareak eta zubiak eratuko dituztenak agenteen artean.
|
2019
|
|
|
Lan
ildo honek baina, badu bere ifrentzua: herrietako eskoletako irakasle eta gurasoen edo beste elkarte eta erakundeetako partaideen formazioa eleaniztasunaren inguruan, etorri berrien hizkuntzekiko errespetuan trebatzeko eta hizkuntzok erabil ditzaten eta etxeetan mantendu eta transmititu ditzaten lortzeko.
|
|
|
Lan
ildo honi jarraipena emateko, lehenik eta behin corpusaren tamaina handitzeko beharra ikusten da, gutxienez corpusaren tamaina bikoiztu litzateke, hobekuntzarik dagoen ikusteko, eta ahal dela EPEC corpusosoa (300.000 hitz) etiketatu. Etiketatze hau modu erdi automatikoan egin daiteke, aipamenak eta korreferentziaerlazioak aipamen detektatzailea eta Standfordeko sistema erabiliz etiketatu eta ondoren zuzenduz.
|
|
Esperimentaziozko
|
lan
ildo hau batzuetan inprobisatua iruditu arren, lan ildo honekiko sormen prozesua neurtua zela esan daiteke, bat batekotasunik gabea, ongi hausnartutako esparrua zen (Aurtenetxe, 2011: 393).
|
|
Esperimentaziozko lan ildo hau batzuetan inprobisatua iruditu arren,
|
lan
ildo honekiko sormen prozesua neurtua zela esan daiteke, bat batekotasunik gabea, ongi hausnartutako esparrua zen (Aurtenetxe, 2011: 393).
|
2020
|
|
A: Etorkizunerako lanen harira, norabide aldaketa bat planteatzen duzu edo
|
lan
ildo honetan jarraituko duzu?
|
2021
|
|
Milurteko berriarekin indartuz joan zen
|
lan
ildo hau. 2000 urtean berriro ere gogoeta prozesua burutu zuen Elkarteak.
|
|
Bestalde, eta aldi berean, hedabideratze hori modu egokian gauzatzea ere zaindu du, bere garaian telebistarekin zeukan hitzarmena eteteraino: " Bertsolaritzaren hedapen eutsia eta orekatua lortzea du ipar
|
lan
ildo honek. Kontua ez da besterik gabe eta ‘zenbat eta gehiago, hobe’ lelopean bertsoa hedatzea, baizik eta modu eutsigarri batean zaletasuna sendotzea" (Garzia, Sarasua eta Egaña, 2001:
|
2023
|
|
Bertsolaritzaren historian eztabaida gehien piztu duen
|
lan
ildoa hau izan da [1]. Epaileen lanaren inguruko polemikak Lore Jokoekin hasi ziren eta gaurdaino jarraitzen dute.
|
|
Oso proiektu polita izan dela azpimarratu du, «ikasleak gustura ibili dira lanean, eskertza asko jaso dituzte. Etorkizunera begira
|
lan
ildo hau lantzeko asmoa daukagu. Aurtengo eguberrietan, minbizia pasatzen ari diren Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako haur eta gaztetxoei goxoak prestatu eta eraman dizkiegu, herrialde bakoitzeko elkarteen bidez. Horrelako produktu solidarioak eginez jarraitu nahi dugu, berrikuntza eta jasangarritasuna txertatuz».
|