2005
|
|
François I.a eta François II.a Frantziako erregeen enbaxadore ibili zen hau ere, Alemanian eta Suitzan, erregeen aholkulari eta kofesatzaile kargua ere bazuela. Aitortu behar da ez zitekeela
|
lanik gabe
eremu honetan, gure erregeak batere kofesatzen baldin baziren bederen.
|
2009
|
|
|
Lan
eremu honen helburu nagusia batxilergoko artistikoko ikasleek institutuaren eta ondoko sorkuntzarekin loturiko ikasketen artean lortura bat luzatzea da.
|
|
|
Lan
eremu honen helburu nagusia institutuaren eta ondoko sorkuntzarekin loturiko ikasketen artean zubi bat luzatzea da, parte hartzaileei sorkuntzaren arloan jarduteko aukera emanez, eta sorkuntza ekintzarako, parte hartzeko eta gizartea irudikatu eta aldatzeko dela ulertarazteko, irudikapen plastikorako teknika batzuen eta besteen erabileran trebetasun handiagoa edo txikiagoa izatearekin loturiko be... Lan eremu hau sorkuntza garaikidearen eta sormen aplikatuaren munduan sartzeko interesa duten gazteentzako elkartzeko eta gogoeta egiteko esparru berri bat izatea nahi da.
|
|
Lan eremu honen helburu nagusia institutuaren eta ondoko sorkuntzarekin loturiko ikasketen artean zubi bat luzatzea da, parte hartzaileei sorkuntzaren arloan jarduteko aukera emanez, eta sorkuntza ekintzarako, parte hartzeko eta gizartea irudikatu eta aldatzeko dela ulertarazteko, irudikapen plastikorako teknika batzuen eta besteen erabileran trebetasun handiagoa edo txikiagoa izatearekin loturiko betekizun estetiko bat baino gehiago.
|
Lan
eremu hau sorkuntza garaikidearen eta sormen aplikatuaren munduan sartzeko interesa duten gazteentzako elkartzeko eta gogoeta egiteko esparru berri bat izatea nahi da.
|
2010
|
|
Ekonosoziolinguistika klusterra martin ugalde, kp/ 20140 andoain 17 miaz bereziki arduratzen diren euskarazko komunikabide espezializaturik egon ez arren, prentsa idatzian eta irratian, beste gai batzuk jorratzen diren bezala, ekonomiaz ere jarduten da. Duela 15 urtetik geroztik kazetari eta ekonomialari elebidunak ateratzen ari dira unibertsitatetik, eta hizkuntza ezberdineko informazio iturriak erabiltzen dituzte; beraz, eleaniztasuna ezinbesteko ezaugarri bihurtu da
|
lan
eremu honetan.
|
2014
|
|
Enpresa egitura ez duten edota hortik bizi ez diren antzerki taldeak? Definitzen zaila den arren, hainbat antzerki talde ari da
|
lanean
eremu honetan, baina horrek ez du kalitate ezarekin ikustekorik inolaz ere. Batzuk zaletu porrokatuak dira, besteek lehen kontaktua besterik ez dute izan oraino.
|
2015
|
|
Bereziki hizkuntzaren ikuspegi soziala era diakronikoan nabarmentzea du helburu, hau da historikoan, alde batera lagatzeke xehetasun antropologiko eta psiko soziologikoak.Horretarako EHSean
|
lan
eremu hau landu duten eskolak aztertzen dira: soziolinguistika historikoa, hizkuntzalaritza soziohistorikoa, hizkuntzaren historia soziolinguistikoa eta hizkuntzaren historia sozialaren arteko eztabaida teorikoak; azkenik ondorioztatzeko, frantsesaren eremuan Michel de Certeauk, Dominique Juliak eta Jacques Revelek eta ingelesaren eremuan Peter Burkek eta Roy Porterrek,. Social History of Language?
|
2018
|
|
Profesionalek eskura dituzten baliabideak eta haien trebakuntzan izan ditzaketen gabeziei erreparatuta, etorkizunean haien hezkuntza prozesuetan gai honen inguruko elementuak txertatzea ezinbestekoa izango dela aurreikusten da, bai gaur egun
|
lan
eremu honetan dihardutenentzat, bai etorkizunean heziketa prozesuetan inplikatuko direnentzat.
|
|
Eta, azkenik, hezitzaileen zereginetan zentratu behar dugu. Nahiz eta esparru nahiko berria izan Gizarte Hezkuntzaren arloan, gero eta elkarte gehiago dira beren
|
lana
eremu honetara bideratzen dutenak, gazteen sustapena bultzatzeaz arduratzen direnak. Gazteen eta lonjen fenomenoaren inguruko programak, beraz, gero eta
|
2019
|
|
lehenengo terminoa ondo letorke inoiz arnasgune izan ez direnentzat, eta bigarrena arnasgune fasera itzuli direnentzat28 proposamen hutsa da noski: irakurleek eta
|
lan
eremu honetan jardun nahi dutenek dute hitza.
|