Emaitzak: 9
2004 | ||
Lixa papera hainbat | lanetarako erabili behar da, batez ere zur arotzeriako lanetan, baina baita beste gainazal batzuetan ere, hala nola metalean, beiran, plastikoan eta zeramikan. Landu beharreko lanak eta materialak zehazten dute lixa mota egokiena. | |
2009 | ||
Adibidez, GPS bat espazioan dagoen satelite baten bitartez dabil eta era berean oso egokia da bideak jakiteko, arraiak itsasoan non dauden lokalizatzeko,. Kasu honetan, GPSa izango litzateke gure | lanean erabili behar dugun teknologia.Nire ikasleek lau lan aurkeztu dituzte: 2 lan DBH ko komikien arloan, lan bat DBH ko ipuinen arloan eta beste lan bat batxilergoko ipuinen arloan. Txapelketako antolatzaileek oso sistema egokia dute beraien web orria erabiliz lanak bidaltzeko. | |
2010 | ||
Hizkuntza ekologiaren teoriak hizkuntzak espezie bizidunak balira bezala kontsideratzen ditu eta, metafora eginez, ekologiaren paradigma aplikatzen die hizkuntzei ere. Horrela, hizkuntzen ikuspegi ekosistemakoan zentratzen da diskurtso hori. ingelesa | lanerako erabili behar dutenak, nagusiki Kutxa nazioarteko finantza sistemarekin lotzen dutenak, hor ingelesa baita lingua franca. | |
| Lanerako erabili behar ez badugu edo teklatua nahitaezko ez bazaigu, badira Blackberry baino aukera hobeak. | |
generoak, egitura, elementu narratiboak edo pertsonaien eraikuntza. Parte hartzaileek beren | lanetan erabili behar dute teoria, eta saioetan aurkeztu Praktika edozein idazketa tailerren funtsezko zatia da. Ikastaro horietan, parte hartzaileek beren lanetan aplikatu behar dute teoria, eta hurrengo saioetan azaldu. | |
2012 | ||
Ezagutzak etengabe berritzea, | lanean erabili behar diren ezagutzak eguneratuta mantentzeko. | |
Ikaslea “zehaztasunez eta eraginkortasunez adierazteko gai den gizabanako gisa erabat garatu” nahi da. Horretarako, 40.000 ahots eta lokuzio baino gehiago ditu, “bigarren hezkuntzako eta batxilergoko ikasle batek bere | lanean erabili behar duen oinarrizko hiztegia jasotzeko hautatuak”. | |
2018 | ||
Pertsona asko ez dira gai sentitzen euskarazko elkarrizketa bat izateko beste erabiltzaile euskaldun batzuekin; beldurra edo lotsa sentitzen dute, edo zailtasunak dituzte naturaltasunez eta egokitasunez hitz egiteko. Kasuren batean, pertsonaren batek adierazi du zigor gisa bizi duela euskara eguneroko | lanean erabili behar izatea. | |
Alegia, zergatik egin du aurrera Hezkuntza sarearen euskalduntzeak? Bada, euskara ikasi eta gero | LANEAN ERABILI BEHAR ZELAKO HALABEHARREZ, eta lan unitateak (eskolak) osorik euskalduntzera jo delako (zehaztapenak zehaztapen), delibero argiz. Zergatik egin du porrot Jaurlaritzaren euskalduntzeak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
lanean | 4 (0,03) |
LANEAN | 1 (0,01) |
Lanerako | 1 (0,01) |
lanerako | 1 (0,01) |
lanetan | 1 (0,01) |
lanetarako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
barren.eus | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan erabili | 8 (0,05) |
LAN erabili | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lan erabili behar | 8 (0,05) |
LAN erabili behar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |