Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3.472

2013
‎5 Mireiari adierazi diozu azaldu beharrekoa, eta berak honela erantzun dizu: " Nik lehendik ere idatzi izan ditut deskribapenak, baina, tira, orain, hobeto egiten ikasiko dut. Eta, bloga dela eta, nik ez dut inoiz blog era ezer igo, baina irakasleak irakatsiko digu!".
‎a) Eta zuk," beti ongi nahi duenak maiz gaizki" dabilela jakinda, nola ikusten duzu zeure burua? Jo ezazu berriz ere taulara, eta jaso informazio hori hirugarren zutabean.
‎BHko 1 mailako gazte euskaldunen artean harremanak sustatzeko eta elkar ezagutzeko aukera paregabea daukazue; zeregin horretan, etengabe arituko zarete elkarri galderak formulatzen: bizkaitarrak" zelakue zara?" galdetuko du, gipuzkoarrak," nolakua zera?", nafarrak," nolkua zara?" & baita horiek erantzuten ere . Hizkera ezberdina erabiltzea oztopo izango al da elkarrekin komunikatzeko?
‎noski! Izan ere , nahiz eta hitzez ezberdinak izan, guztiok gera euskaldun, guztiok
‎Euskal Herriko ikastetxe batekin egingo duzue informazio trukea. Beraz, euskaraz hitz egingo duzue, edozeinekin delarik ere . Euskara batuaz aritzen bazarete, ez duzue elkar ulertzeko arazorik izango, hizkuntzari dagokionez, behintzat.
‎2 Zuen euskalkian ere izango da kantu berezi edo ezagunen bat. Talde txikitan elkartuta, hautatu zuen eskualdeko kantu bat, eta osa ezazue hari dagokion fitxa, honako ezaugarriak azalduz:
‎Baita zuri ere . Mila esker.
‎1 Halakoak esateko, zer esapide erabiltzen duzue zuen herrian? Irakasleek edo jende helduak ere horiexek erabiltzen al dituzte. Taldean bilduta, pentsa ezazue zer nolako esapideak erabiltzen diren zuen herrian; osatu esapide zerrenda bat, eta zehaztu zertarako erabiltzen den bakoitza.
‎Orain ere konektatuta?
‎A ia ere ageri. Kirola egiteko ekipatuta zegok ala ingurukoren batera joan diat?
‎Ikusi dugun bezala, galderak helburuarekiko egokia izan behar du. Horretaz gainera, nori egiten zaion galdera ere garrantzitsua da, erantzun egokia jaso nahi badugu.
‎Jakin nahiko nuke zer anpli eta gitarra mota erabili dituzun Haria diskoaren grabaketan. Baita ere zein diren erosi dituzun pedalera berriak. Eskerrik asko!
‎2 Birtualak badira ere , horiek elkarrizketak dira, ezezagunen artekoak. Nola adierazi diote begirunea elkarri?
‎Irrati elkarrizketetan ere izaten dira galdera erantzunak. Baina egokiak al dira beti?
‎2 Entzun berriz ere elkarrizketa, eta, talde txikietan elkarturik, erantzun honako galdera hauei:
‎Eta, bat batean, esatea gradu hori niri eman didatela edota nik irabazi dudala... Urtetan egindako lanaren emaitza da, baina ez nik egindakoarena bakarrik; nigatik egin dutena eskertzeko modua ere bada. Eta aurrera jarraitzeko akuilua.
‎Ondo pasatzeko aitzakia. Itzulpengintzaren arlotik ere nahiko landu dut. Askotan ibili naiz bertsoak itzultzen.
‎Hamaika urte pasatu nituen pianoa jotzen. Flautarekin ere zazpigarren mailara arte. Quebecera joandakoan, utzi egin nituen.
‎Quebecera joandakoan, utzi egin nituen. Dantza ere , zoritxarrez, utzi egin behar izan nuen, musikarengatik. Mila saltsatan ibiltzea gustatzen zait.
‎Ni oso Ruiz naiz. Amak dio, batez ere , oso Braceras Badillo naizela; gure amaren abizenak dira horiek. Itxuran ere amaren partekoa naiz oso.
‎Amak dio, batez ere, oso Braceras Badillo naizela; gure amaren abizenak dira horiek. Itxuran ere amaren partekoa naiz oso. Payatarretatik zer daukadan?
‎Horrek ez du esan gura aita maite ez dudanik. Nik, finalean, ama aipatzen nuenean, aitak badaki, zeharka, bera ere aipatzen nuela. Berak onartu duelako, berak erabaki duelako, amak dena eramatea.
‎Estres hori gero transmititu egiten dut, eta ez zait gustatzen, jendeak erreta nagoela pentsa dezakeelako. Kirolaren kontu hori ere badago. " Mens sana in corpore sano" bete gura dut.
‎Asko laguntzen dit gauzak ondo banatzen eta zehazten. Kanpora joateko ere itzelezko gogoa daukat. Bertsozale Elkartea, garai batean, neure bidaia agentzia izan da.
‎Quebeceko urteak asko aldatu zidan bizimodua; kirol asko egin nuen, bizimodu ordenatua nuen& Ez dakit noiz, baina ihesalditxoren bat egin nahi nuke. Musikari ere heldu nahi nioke; orain ere, etxera haserre heltzen naizenean, pianoaren aurrean jartzen naiz.
‎Quebeceko urteak asko aldatu zidan bizimodua; kirol asko egin nuen, bizimodu ordenatua nuen& Ez dakit noiz, baina ihesalditxoren bat egin nahi nuke. Musikari ere heldu nahi nioke; orain ere , etxera haserre heltzen naizenean, pianoaren aurrean jartzen naiz.
‎b) Loroa ere gurekin bizi da.
‎Jardueraz jarduera, ikasi duzu besteekiko begirunez jarduten, informazio helburuaren eta hartzailearen araberako galdera egokiak formulatzen, baita horiek zuzen idazten ere . Beraz, gaia edozein dela ere, dagoeneko prest zaude hartu emanetan galderak formulatzeko.
‎Jardueraz jarduera, ikasi duzu besteekiko begirunez jarduten, informazio helburuaren eta hartzailearen araberako galdera egokiak formulatzen, baita horiek zuzen idazten ere. Beraz, gaia edozein dela ere , dagoeneko prest zaude hartu emanetan galderak formulatzeko. Horiek egoki eta zuzen formulatzen dituzula bermatzeko, ondo etorriko zaizu kontrol zerrenda bat izatea.
‎2 Hurrengo urratsa galdera horiek zure truke kideari helaraztea izango da. Kontuan izan posta elektronikoaren erabilera segurua dela, baina hori ziurtatzeko, protokoloari jarraitu behar diozula, baita ikastetxean ere :
‎4 Ez itzazu erantzun eduki iraingarria duten mezu elektronikoak edo deseroso sentiarazten zaituztenak. Zuk ere zain ezazu bidaltzen dituzun mezuen edukia.
‎5 Ez zabaldu, Internet bitartez, zeure informazioa edo datuak (etxeko helbidea, telefonoa, pasahitzak&), ez eta zure ezagunen datuak ere .
‎4 Gisa honetako trukeetan ez ezik, zure eguneroko bizitzan ere , etengabe ari zara besteekin elkarrizketan: korridorean beste gelako lagun batekin ari zarenean, sare sozialetan, irakasleak taldeka lanean jartzen zaituztenean& Orain arte ikasi duzun guztia kontuan harturik, zure ingurukoekin begirunez jokatzeko konpromisoa hartu nahi zenuke.
‎nformazioa trukatzea ez da galderak egitera mugatzen. Galderei erantzutean, informazioa eman ere egin behar da. Galderen erantzunak oso laburrak izan daitezke (bai, ez&), esaldi bakarrekoak& Beste batzuetan, berriz, galderak azalpen luze bateko erantzuna eskatzen du:
‎Gehienbat umeentzako musika egin izan du bere ibilbide guztian, eta horietako asko herri kantu bilakatu dira. Hezkuntzaren esparruan ere , kantuen bitartez, irakasteko eredu bat sortu du. Argizaiola sariarekin, Gerediaga Elkarteak urtetan egin duen eta egiten jarraitzen duen lana eskertuko dio.
‎a) Zaila da zuri aurre egitea; izan ere , ideiak garbi dituzunean, ez duzu erraz amore ematen, zeureari eusten diozu etengabe.
‎d) Bizitza gogorra izan duzu; hala eta guztiz ere , egoera zailenak ere alderik onenetik ikusteko edo hartzeko joera duzu.
‎d) Bizitza gogorra izan duzu; hala eta guztiz ere, egoera zailenak ere alderik onenetik ikusteko edo hartzeko joera duzu.
‎h) Alde guztietan nabarmen geratzen zara; izan ere , ahora datorkizuna botatzeko joera duzu, batere pentsatu gabe.
‎i) Jende artean gustura aritzen zara. Harremanetan, batzuetan gorabeherak izan arren, guztiekin ondo moldatzen zara, oro har, baita irakaslearekin ere .
‎kedarrik ere ez luke emango
‎da. Izan ere , egiten da. e) Jadanikezduanaiaezagutzen.Ameriketatikitzulidenetik, denaberarentzatgordetzendu;
‎f) Gelakideen eta lagunen konfiantza ez ezik, gurasoena ere galdu omen du. Ez da harritzekoa du eta.
‎h) Ikusi al duzu gure Mari? Ondotik pasatu da, eta begiratu ere ez! Hori, beti bezala,
‎Trukea benetan gauzatzen baduzue, horien tankerako galderak bururatuko zaizkizu. Trukaketa informazioa partekatzera mugatzen bada ere , jakin nahiko duzu nolakoa den kidearen ikastetxea, etxea, herria& Hortaz, atal honetan, halako informazioa ematen trebatuko zara, alegia, leku deskribapenak egiten.
‎Hitzez ez ezik, irudi bidez ere egin daitezke lekuen deskribapenak. Horietan ere egin behar izaten da deskribapen plan bat.
‎Hitzez ez ezik, irudi bidez ere egin daitezke lekuen deskribapenak. Horietan ere egin behar izaten da deskribapen plan bat. Adibidez, argazkilariak, batzuetan, hurbildu egiten du argazki kameraren objektiboa jaso nahi duen errealitatera, xehetasunei erreparatuz; beste batzuetan, urrundu egiten du objektiboa, ikuspegi orokorragoa jasotzeko.
‎Unitatearen ibilbidean zehar, atalez atal, hainbat gauza ikasi dituzu: galdera egoki eta zuzenak egiten, pertsonak deskribatzen, lekuak deskribatzen& Kantak abestu dituzu gelakideekin, euskalki batean eta bestean agurtzen eta eskerrak ematen ikasi duzu, grabaketak egin dituzu, galderak eta deskribapenak elkartrukatu dituzu posta elektronikoaren bidez, jolasak ere egin dituzu (Nor da nor?, Altxorraren bila) & Sekulako abentura da ikastea! Ez al zaizu iruditzen?
‎1 Abentura honetan, aukera paregabea izan duzu lagun berriekin harremanetan jartzeko eta informazioa trukatzeko. Baina ziur badela, oraindik ere , elkarrengandik jaso ez duzuen informazioren bat eta hura ezagutzeko irrikaz zaudela. Orain duzu urratsa egiteko unea:
‎b) Behin behineko galdetegia prest dagoenean, bidal iezaiozu zure truke kideari. Kontuan izan zuk ere hark egindako galderei erantzuna zor diezula.
‎2 Zure urruneko lagun berriarekin informazioa trukatzeko gogoa izango duzu, eta, seguruenik, zure ikaskideei lagun hori nor den eta nolakoa den kontatzeko gogoa ere bai.
‎a) Gelakideei ahoz azalduko diezu nor den eta nolakoa den zure truke kidea: izaera, zaletasunak, gustuak& Horretarako, idatz ezazu lagunaren deskribapen labur bat; aurrez aurre ezagutzen ez baduzu ere , adierazi nola irudikatzen duzun, unitatean zehar jaso duzun informazioaren arabera.
‎5 Abiadura zaindu: ez azkarregi hitz egin, ezta motelegi ere .
‎Truke horretan eroso egoteko, hainbat informazio trukatu duzue, elkarri galderak eginez eta erantzunez, jendeak eta tokiak deskribatuz, abestiak partekatuz& Asko ikasteko aukera izan duzu, ezta? Baina, garrantzitsuena, ikasitakoa beste egoera batzuetarako ere baliagarria izango zaizula da. Ea egia den!
‎Etxean eztabaida serioa izan duzue horri buruz. Izan ere , txakurrak lotuta joan zukeen, ez aske. Zalantzan izan duzue zer eta nola egin:
‎Jardun eta jardun, heldu zara unitatearen amaierara. Eta, ikasitakoak baliatuz, egoera berri baten aurrean ere aritu zara.
‎Ikasleen arteko elkartrukeek aukera paregabea eskaintzen dute herrialde bateko eta besteko adin bertsuko gazteak harremanetan jartzeko, elkar ezagutzeko eta elkarbizitza lantzeko. Izan ere , halako ekintzek gazteen hartu emanak sustatu egiten dituzte, ez bakarrik trukean, baita trukearen prestatzeeta antolatze lanetan ere.
‎Ikasleen arteko elkartrukeek aukera paregabea eskaintzen dute herrialde bateko eta besteko adin bertsuko gazteak harremanetan jartzeko, elkar ezagutzeko eta elkarbizitza lantzeko. Izan ere, halako ekintzek gazteen hartu emanak sustatu egiten dituzte, ez bakarrik trukean, baita trukearen prestatzeeta antolatze lanetan ere .
‎a) Taldeka berriz ere , eta lehengo baldintza beretan, jarraitu osatzen fitxaren zerrenda.
‎" Kirolaren kontu hori ere badago. " Mens sana in corpore sano" bete gura dut.
‎Hona hemen maitasunari eta maitasun beharrari buruz diharduten bi poema. Maiteminduta bazaude, eta ez bazaude ere , irakur itzazu, eta erantzun hurrengo bost zereginei.
‎5 Eraldatu bigarren poema, honako baldintza hau bete dezan: bikotea elkarrekin dago berriz ere , eta poetak maiteari adierazten dio nola sentitzen zen hura falta zitzaionean. Kasu honetan ere, hautatu aditz egokiak:
‎bikotea elkarrekin dago berriz ere, eta poetak maiteari adierazten dio nola sentitzen zen hura falta zitzaionean. Kasu honetan ere , hautatu aditz egokiak:
‎Aditzak, molde jokatuan, ekintzaz edo egoeraz gain, beste hainbat informazio ematen du: ekintzan parte hartzen duten pertsonak, ekintzaren denbora& Pertsonei dagokienez, euskaraz aditz jokatuak, berak bakarrik, beste hizkuntza batzuetan baino informazio gehiago ematen du; izan ere , euskarazko aditz jokatuak ematen duen informazioa emateko, elementu gehiago behar dira beste hizkuntza batzuetan. Hona adibide batzuk:
‎Poema honetan ere , norbaiti ari zaio hizketan Juan Kruz Igerabide. Eraldatzeko probak egingo dituzu.
‎1 Irakurri berri duzun poemaren bertso lerroen tartean berri batzuk idazteko ahalegina egingo duzu, ematen dizkizugun ereduei jarraituz. Izenak aldatu egin dira, eta, horien baitan, aditzetan ere aldaketak egin dira. Binaka jarrita, ahoz eta txandaka, batak esaldiaren hasiera irakurriko du, eta besteak aditz egokiarekin osatuko.
‎Olerkiak ez ezik bertsoak ere aproposak dira sentimenduak adierazteko; esaterako, J. Martin tristuraz ari da bertso honetan:
‎Jaiotzetiko bizimina dut nire barren barrenean, loreak ere ximeltzen ditut be (g) iratzen ditudanean.
‎2 Identifikatu berri dituzun hitzak beste batzuez ordezkatuz, tristura adierazteko ez ezik, beste hainbat sentimendu adierazteko ere erabil liteke bertso hori: haserrea, ausardia& Seiko taldetan jarrita, taldekide bakoitzak olerkiaren eraldaketa bat egingo du, honako jarraibide hauek baliatuz:
‎gainerako taldekideek gehitutako hitzak erabili ditu horretarako. Kasu honetan ere , erlazioa ezartzeko zergatia adierazi behar du.
‎Eta nire bihotzeko eguzkia itzali zait. Horregatik, egunez ere farolak piztuta uzteko eskatu diet lagunei.
‎1 Eraldatzeko eskaini zaizkizun ereduetatik, hautatu bihotzera iritsi zaizun bat, zure sentimenduei buruzko testu poetikoen bildumara eramango zenukeena, alegia. Idatz itzazu zure aukeraren arrazoiak; poetikoki egiten baduzu, zure iruzkina ere jaso dezakezu bilduman, ereduarekin batera.
‎2 Egin dituzun eraldatzeetatik, bereziki harro al zaude horietako batez? Hura ere zure bilduman jasoko duzu; jarri izenburua, eta, beharrezkoa ikusten baduzu, egin azkeneko txukunketak.
‎Ez dugu berdin hitz egiten triste gaudenean, edo pozik gaudenean, edo haserre& Egoeraren arabera, ahotsaren bolumena aldatu egiten da, bai eta gorputzaren keinuak ere . Hortaz, irakurketa adierazkorra ozenki egiten denean, ezin dira testu guztiak bolumen eta keinu bertsuekin irakurri, ez eta testu bateko atal guztiak ere.
‎Ez dugu berdin hitz egiten triste gaudenean, edo pozik gaudenean, edo haserre& Egoeraren arabera, ahotsaren bolumena aldatu egiten da, bai eta gorputzaren keinuak ere. Hortaz, irakurketa adierazkorra ozenki egiten denean, ezin dira testu guztiak bolumen eta keinu bertsuekin irakurri, ez eta testu bateko atal guztiak ere .
‎Berreskura itzazu 42 jardueran egin dituzun Jon Martinen bertsoaren eraldatzeak. Gogoan izan zer sentimendu ezkutatzen duen eraldaketa bakoitzak, bai eta zein diren sentimendu bakoitza iradokitzen duten hitzak ere ; ez al dira horiek poemaren guneak?
‎2 Orain, irakurri berriz testua, baina puntuazio markei erreparatu gabe, ezabatuta baleude bezala. Grabatu berriz ere , eta gorde.
‎3 Bukatzeko, berridatzi poema, puntuazio markak soilik aldatuz, eta irakurri eta grabatu elkarrizketa. Gorde hirugarren grabazio hau ere .
‎Literatura testuen irakurketa adierazkorretan ez ezik, eguneroko solasaldietan ere presente daude ikur txiki horiek. Entzun honako elkarrizketa hau:
‎A & hori besterik ez & neska begi berde, ile beltz, gorputz bikaineko neska bat besterik ez & Ba & hori bakarra baldin bada, ez da deus ere
‎Oso ozen eta keinuez lagunduta hitz eginagatik, hitzak osorik eta argi ahoskatzen ez badira, ez du askorako balio. Esatari ezagunenek ere trebatu behar izaten dute, ahotsarekin ariketak eginez. Horixe da egingo duzuena:
‎zait haren hitzik ere ulertzen ez badut. Orain haren irribarrearen beharra daukat, inguruan norbait dudala sentitu behar dut
‎Poemak ezagutu dituzu, batzuk irakurri, beste batzuk antzeztu& Iritsi da unea, beraz, zure lana ezagutzera emateko. Izan ere , irakasleak honela esan dizue: " Biharko saioa gure testu poetikoen errezitaldia egiteko erabiliko dugu!
‎Hautatutako testua beste kide baten laguntzaz irakurri nahi baduzu, ea norbait konbentzitzen duzun! Bestalde, ez ahaztu autorregulaziojardueran zehaztuta dauden alderdiei erreparatzea, izan ere , gelako kide batek horren arabera ebaluatuko du zure lana.
‎3 Esan bezala, ardura bikoitza duzu: batetik, zure testua irakurtzekoa, eta, bestetik, kide baten irakurketa adierazkorra ebaluatzekoa, horretarako ere autorregulazio jarduerako alderdiei erreparatuta. Bigarren horretarako ere prestatu egin behar!
‎batetik, zure testua irakurtzekoa, eta, bestetik, kide baten irakurketa adierazkorra ebaluatzekoa, horretarako ere autorregulazio jarduerako alderdiei erreparatuta. Bigarren horretarako ere prestatu egin behar! Izan ere, kontu handiz egin behar dira beti kritikak, are gehiago sentimenduak gora eta sentimenduak behera zabiltzan unitate honetan.
‎Bigarren horretarako ere prestatu egin behar! Izan ere , kontu handiz egin behar dira beti kritikak, are gehiago sentimenduak gora eta sentimenduak behera zabiltzan unitate honetan.
‎2) Bestetik, gogoratu, 45 eta 61 integrazio jardueretan, testu batzuen aldeko hautua egin duzula bildumarako; eta hiru osagaiko autorregulazio jardueretan (21, 44, eta 60 jarduerak), zehaztuta dituzu testuek bete behar dituzten hainbat ezaugarri. Horiek ere lagunduko dizute bildumarako aleak aukeratzen. Izan
ere , bildumak unitatean ikasitakoaren erakusgarri izan behar duenez, testu idatziak, audioak eta bideoak egon dute; testuek sentimenduak adierazten dituzten izenak, adjektiboak, aditzak, loku zioak, metaforak eta konparazioak izan behar dituzte; adierazkortasunez irakurritako testuetan, ikasitako baliabideak erabili dira
‎Bildumari aurkibide bat idatziko diozu, testuen ordenaren eta antolaketaren berri emango duena. Bildumako testuetan bezala, aurkibidean ere hitzekin eta sentimenduekin jolas zaitezke: bilduma sentimental poetikoari aurkibide sentimental poetikoa dagokio!
‎bildumak ere merezi du horrelakorik. Egin ezazu, beraz sarrera bat, zure bildumaren nondik norakoak azalduz:
‎Hark taldekideen izenak esan dituenean, inortxok ez du ezer esan, baina hainbat keinu egin dituzte. Keinuak sentimenduen adierazpena dira, eta sentimenduen eragile ere bai.
‎Mirenek laguntzen dit lanekin; taldekide hain ordenatua izatea baliotsua da niretzat. Baina, askotan, nik bakarrik ezin dezakedala ezer egin adierazten dit, eta nire lanak ere bere gain hartzen ditu.
‎" Bakoitzak testu bat idatziko du, taldean bizitako sentimenduren bat adieraziz. Badakit ez dela erraza hotz hotzean sentimenduei buruz idaztea, izan ere , zerbaitengatik baliatu izan da literatura horretarako!". Irakaslearen proposamenari kasu egin, eta bakoitzak testu bat idatzi du.
‎1 Probatzeko, zergatik ez duzue zuek ere ariketa bera egiten. Hemen dituzue bost ikaslek sortu zituzten testu poetikoak.
‎ikusten ditudanean, batez ere adorea falta zaidala ikusten dut.
‎1 Oraingoan ere probatzea izango da onena. Irakasleak eskatutako eraldatzeak egingo dituzue:
‎Sentimenduak eta gu; gu eta sentimenduak. Literaturan ez ezik, gure eguneroko bizitzan ere presente daude sentimenduak: sentitu, ahotsez eta keinuz adierazi, eta sentiarazi.
‎Sentimenduak, ezkutatu nahiko genituzkeenean ere , bat batean azaleratzen zaizkigu. Nori ez zaio inoiz lotsa masaila gorrietatik irten?
‎Eguneroko sentimental honek dioena irakurtzen edo entzuten duenak ere hobeto ezagutuko nau.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere 3.472 (22,86)
Lehen forma
ere 3.466 (22,82)
ERE 6 (0,04)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ere egin 68 (0,45)
ere ez 62 (0,41)
ere bai 59 (0,39)
ere ukan 52 (0,34)
ere erabili 43 (0,28)
ere egon 38 (0,25)
ere zuzendu 37 (0,24)
ere esan 19 (0,13)
ere eman 18 (0,12)
ere aztertu 17 (0,11)
ere egoera 17 (0,11)
ere ikusi 17 (0,11)
ere eragin 16 (0,11)
ere aipatu 15 (0,10)
ere ezagutu 15 (0,10)
ere aldatu 14 (0,09)
ere ikasi 14 (0,09)
ere sortu 14 (0,09)
ere hainbat 13 (0,09)
ere jaso 13 (0,09)
ere kontu 13 (0,09)
ere oso 13 (0,09)
ere bera 12 (0,08)
ere deitu 12 (0,08)
ere jakin 12 (0,08)
ere gertatu 11 (0,07)
ere adierazi 9 (0,06)
ere agertu 9 (0,06)
ere bada 9 (0,06)
ere behar 9 (0,06)
ere berdin 9 (0,06)
ere erraz 9 (0,06)
ere hartu 9 (0,06)
ere iritsi 8 (0,05)
ere landu 8 (0,05)
ere zehaztu 8 (0,05)
ere baliagarri 7 (0,05)
ere bi 7 (0,05)
ere aldaketa 6 (0,04)
ere azaldu 6 (0,04)
ere beharrezko 6 (0,04)
ere bete 6 (0,04)
ere gehitu 6 (0,04)
ere halako 6 (0,04)
ere handitu 6 (0,04)
ere idatzi 6 (0,04)
ere lagungarri 6 (0,04)
ere lortu 6 (0,04)
ere zaindu 6 (0,04)
ere antzeko 5 (0,03)
ere ari 5 (0,03)
ere aritu 5 (0,03)
ere asko 5 (0,03)
ere aukera 5 (0,03)
ere baliatu 5 (0,03)
ere eskaini 5 (0,03)
ere ezagun 5 (0,03)
ere garrantzitsu 5 (0,03)
ere gu 5 (0,03)
ere hasi 5 (0,03)
ere hedatu 5 (0,03)
ere hori 5 (0,03)
ere islatu 5 (0,03)
ere jarri 5 (0,03)
ere kezkatu 5 (0,03)
ere prestatu 5 (0,03)
ere unitate 5 (0,03)
ere ageri 4 (0,03)
ere berak 4 (0,03)
ere desberdin 4 (0,03)
ere eduki 4 (0,03)
ere eragiketa 4 (0,03)
ere erakutsi 4 (0,03)
ere erantsi 4 (0,03)
ere eskatu 4 (0,03)
ere euskara 4 (0,03)
ere galdu 4 (0,03)
ere gauza 4 (0,03)
ere hasiera 4 (0,03)
ere hil 4 (0,03)
ere hura 4 (0,03)
ere irakurri 4 (0,03)
ere iruditu 4 (0,03)
ere lagundu 4 (0,03)
ere lan 4 (0,03)
ere ohiko 4 (0,03)
ere osatu 4 (0,03)
ere saldu 4 (0,03)
ere txiki 4 (0,03)
Konbinazioak (3 lema)
ere zuzendu eduki 37 (0,24)
ere kontu hartu 9 (0,06)
ere aldatu egin 7 (0,05)
ere erabili ezan 6 (0,04)
ere ez ukan 6 (0,04)
ere behar ukan 5 (0,03)
ere egin behar 5 (0,03)
ere handitu egin 5 (0,03)
ere eragin ukan 4 (0,03)
ere kezkatu egon 4 (0,03)
ere zehaztu behar 4 (0,03)
ere aipatu behar 3 (0,02)
ere asko lagundu 3 (0,02)
ere aukera ukan 3 (0,02)
ere egin ezan 3 (0,02)
ere eragiketa egin 3 (0,02)
ere hasiera egoera 3 (0,02)
ere jaso ezan 3 (0,02)
ere oso kontu 3 (0,02)
ere ukan zeresan 3 (0,02)
ere ukan zerikusi 3 (0,02)
ere aldaketa egin 2 (0,01)
ere asko erabili 2 (0,01)
ere berdin egin 2 (0,01)
ere egin nahi 2 (0,01)
ere egon eskatu 2 (0,01)
ere ez egin 2 (0,01)
ere ez egon 2 (0,01)
ere ez jakin 2 (0,01)
ere ezagutu den 2 (0,01)
ere ezagutu nahi 2 (0,01)
ere gauza gehiago 2 (0,01)
ere hainbat talde 2 (0,01)
ere halako ukan 2 (0,01)
ere hartu behar 2 (0,01)
ere ikasi behar 2 (0,01)
ere ikusi ezan 2 (0,01)
ere lan hori 2 (0,01)
ere oso baliagarri 2 (0,01)
ere oso erabilgarri 2 (0,01)
ere oso interesgarri 2 (0,01)
ere sortu ezan 2 (0,01)
ere ukan amaiera 2 (0,01)
ere ukan beste 2 (0,01)
ere unitate hasiera 2 (0,01)
ere zaindu behar 2 (0,01)
ere agertu behar 1 (0,01)
ere aldaketa bat 1 (0,01)
ere aldaketa gertatu 1 (0,01)
ere aldaketa handi 1 (0,01)
ere aldaketa kimiko 1 (0,01)
ere aldatu ari 1 (0,01)
ere aldatu joan 1 (0,01)
ere antzeko bat 1 (0,01)
ere antzeko iritzi 1 (0,01)
ere antzeko tarte 1 (0,01)
ere antzeko zerbait 1 (0,01)
ere aukera apropos 1 (0,01)
ere azaldu behar 1 (0,01)
ere azaldu komeni izan 1 (0,01)
ere aztertu behar 1 (0,01)
ere bada halakorik 1 (0,01)
ere baliagarri gertatu 1 (0,01)
ere baliatu ezan 1 (0,01)
ere beharrezko jo 1 (0,01)
ere beharrezko ukan 1 (0,01)
ere bera bizitza 1 (0,01)
ere bera ekarpen 1 (0,01)
ere bera ekarri 1 (0,01)
ere bera gain 1 (0,01)
ere bera harta 1 (0,01)
ere bera kopiaketa 1 (0,01)
ere bera lagun 1 (0,01)
ere bera partekatu 1 (0,01)
ere bera presentzia 1 (0,01)
ere bera sinatu 1 (0,01)
ere bera ukan 1 (0,01)
ere berak fitxa 1 (0,01)
ere berak herrialde 1 (0,01)
ere berak ukan 1 (0,01)
ere berdin balio 1 (0,01)
ere berdin gertatu 1 (0,01)
ere berdin jokatu 1 (0,01)
ere bete behar 1 (0,01)
ere bete ukan 1 (0,01)
ere bi elementu 1 (0,01)
ere bi emakume 1 (0,01)
ere bi era 1 (0,01)
ere bi magnitude 1 (0,01)
ere bi mota 1 (0,01)
ere bi multzo 1 (0,01)
ere bi talde 1 (0,01)
ere deitu ohi 1 (0,01)
ere eduki argitu 1 (0,01)
ere eduki gaindegi 1 (0,01)
ere egin al 1 (0,01)
ere egin ohi 1 (0,01)
ere egoera berdintsu 1 (0,01)
ere egoera bizi 1 (0,01)
ere egon amaiera 1 (0,01)
ere egon arrisku 1 (0,01)
ere egon asko 1 (0,01)
ere egon azalpen 1 (0,01)
ere egon bestelako 1 (0,01)
ere egon edertasun 1 (0,01)
ere egon emaitza 1 (0,01)
ere egon erromatar 1 (0,01)
ere egon hainbat 1 (0,01)
ere egon han 1 (0,01)
ere egon hor 1 (0,01)
ere egon tartean 1 (0,01)
ere erabili buru 1 (0,01)
ere eragiketa lehentasun 1 (0,01)
ere eragin garrantzitsu 1 (0,01)
ere eragin positibo 1 (0,01)
ere erakutsi ezan 1 (0,01)
ere erakutsi nahi 1 (0,01)
ere erantsi ezan 1 (0,01)
ere erraz adierazi 1 (0,01)
ere erraz bilakatu 1 (0,01)
ere erraz egin 1 (0,01)
ere erraz garraiatu 1 (0,01)
ere erraz identifikatu 1 (0,01)
ere erraz ikusi 1 (0,01)
ere erraz interpretatu 1 (0,01)
ere erraz kalkulatu 1 (0,01)
ere esan arrastu 1 (0,01)
ere eskatu behar 1 (0,01)
ere eskatu egin 1 (0,01)
ere euskara irakurri 1 (0,01)
ere ez begiratu 1 (0,01)
ere ez beti 1 (0,01)
ere ez etorri 1 (0,01)
ere ez euripe 1 (0,01)
ere ez nahiko 1 (0,01)
ere ez organiko 1 (0,01)
ere ez ote 1 (0,01)
ere ez zaki 1 (0,01)
ere ezagun ukan 1 (0,01)
ere galdu botere 1 (0,01)
ere galdu omen 1 (0,01)
ere gauza bera 1 (0,01)
ere gauza ondo 1 (0,01)
ere gehitu behar 1 (0,01)
ere gehitu ezan 1 (0,01)
ere gertatu ote 1 (0,01)
ere gu bizi 1 (0,01)
ere gu etorri 1 (0,01)
ere gu gizarte 1 (0,01)
ere gu hurbil 1 (0,01)
ere gu izaera 1 (0,01)
ere hainbat aldaketa 1 (0,01)
ere hainbat elementu 1 (0,01)
ere hainbat galdera 1 (0,01)
ere hainbat gauza 1 (0,01)
ere hainbat gizon 1 (0,01)
ere hainbat hipotesi 1 (0,01)
ere hainbat iritzi 1 (0,01)
ere hainbat irudi 1 (0,01)
ere hainbat oztopo 1 (0,01)
ere hainbat xehetasun 1 (0,01)
ere hainbat zalantza 1 (0,01)
ere halako garrantzi 1 (0,01)
ere hasiera abiatu 1 (0,01)
ere hedatu fase 1 (0,01)
ere hil egin 1 (0,01)
ere hil merezi 1 (0,01)
ere hori erabili 1 (0,01)
ere hori ez 1 (0,01)
ere hori islatu 1 (0,01)
ere hori tiraka 1 (0,01)
ere hura egin 1 (0,01)
ere hura hiru 1 (0,01)
ere hura jaso 1 (0,01)
ere hura zordun 1 (0,01)
ere idatzi ezan 1 (0,01)
ere ikusi entzunezko 1 (0,01)
ere ikusi zer 1 (0,01)
ere irakurri ezan 1 (0,01)
ere irakurri moduko 1 (0,01)
ere iritsi ur 1 (0,01)
ere jakin behar 1 (0,01)
ere jakin ezan 1 (0,01)
ere jakin ezin 1 (0,01)
ere jarri ohi 1 (0,01)
ere jaso ukan 1 (0,01)
ere kezkatu agertu 1 (0,01)
ere kontu gutxi 1 (0,01)
ere lagundu ondo 1 (0,01)
ere lagungarri gertatu 1 (0,01)
ere lan aritu 1 (0,01)
ere lan egin 1 (0,01)
ere ohiko ote 1 (0,01)
ere osatu egon 1 (0,01)
ere oso erabili 1 (0,01)
ere oso maiz 1 (0,01)
ere oso mantso 1 (0,01)
ere oso unitate 1 (0,01)
ere prestatu aritu 1 (0,01)
ere prestatu egin 1 (0,01)
ere prestatu ezan 1 (0,01)
ere ukan alderantzizko 1 (0,01)
ere ukan baliagarri 1 (0,01)
ere ukan bera 1 (0,01)
ere ukan berak 1 (0,01)
ere ukan egin 1 (0,01)
ere ukan erantsi 1 (0,01)
ere ukan gaitasun 1 (0,01)
ere ukan hori 1 (0,01)
ere ukan ikusgai 1 (0,01)
ere ukan inguruan 1 (0,01)
ere ukan kasu 1 (0,01)
ere ukan kezka 1 (0,01)
ere ukan koaderno 1 (0,01)
ere ukan kontu 1 (0,01)
ere ukan lan 1 (0,01)
ere ukan leku 1 (0,01)
ere ukan makina 1 (0,01)
ere ukan talde 1 (0,01)
ere ukan uste 1 (0,01)
ere ukan zer 1 (0,01)
ere unitate aldaketa 1 (0,01)
ere unitate atal 1 (0,01)
ere unitate langai 1 (0,01)
ere zaindu ezan 1 (0,01)
ere zehaztu ukan 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia