Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.170

2000
‎Nork agintzen du eta non? Zer nolako arauak ari diraezartzen. Zer nolako irrati eta telebista sistemak ari dira eratzen?
‎Zer nolako arauak ari diraezartzen? Zer nolako irrati eta telebista sistemak ari dira eratzen. Nola ari da bideratzen ikus entzunezko sistemaren bilakaera?
‎Zeinen eskuetan daude Euskal Herrian irakurtzen denprentsa, entzuten den irratia edo ikusten den telebista? Zer nolako itxura erakustendute bertako komunikabideek enpresa ikuspegitik aztertuta?
‎Euskal Autonomia Erkidegoa, Nafar Foru Komunitatea eta Pirinio AtlantikoenDepartamendua; lehenengo eremu administratibo biak Pirinioen hegoaldean; hirugarrena, mendi horien iparraldean. Zer isla du partiketa administratibo horrek masa hedabideetan. Zer nolako nazio edo lurraldea marrazten dute hedabideek beren orrialdeetan?
‎Zer isla du partiketa administratibo horrek masa hedabideetan? Zer nolako nazio edo lurraldea marrazten dute hedabideek beren orrialdeetan?
‎Giza borondateak sortzen eta finkatzen, besteen artean, medioekaparteko zeregina izan ohi dute. Zer rol jokatzen dute gure inguruko medioek lurraldetasunen sorkuntzan eta finkatze lanetan?
‎–Herritarren eta Estatua ren arteko erlazioa: Zer gertatzen da gutxiengoan dagoen taldearekin??
Zer da, bada, gutxiengo egoeran dagoen taldea. Erantzuna erraza ez bada ere, printzipioz nolabaiteko akordioa egon daiteke talde batek biziberritzeko duenborondate kolektiboa dela esatean:
Zer nolako eragina izango du horrek gugan?
Zer nolako urratsak eman lirateke euskal herritarren autodeterminatzeko eskubidea bermatzeko?
‎Guk mahaigaineratzen duguna, atxikimenduaribidea emango dion planteamendua da, hots, eskema bat lortzea non herritarrek etalurralde guztiek sartzeko eta parte hartzeko aukera edukiko duten. Zer gertatzen da, ordea, lurralde modura, gaur egun daukan ordezkaritza instituzionalarekin, Nafarroak proiektuan parte ez hartzea erabakitzen badu. Bada, gure ustez, kasu horretan, eskubidea lurraldearena izatetik herritarrena izatera pasatzen da.
‎Psikoterapia ororen sailkapenaren hastapenean, Bestearen hitzaren eraginean sinesten dut. Zer egin behar duen esaten dion Bestearen existentzia da psikoterapiaororen giltzarria; sufritzen duen subjektuak men egiten dio Beste honi, eta beronenonarpenaren zai dago.
‎Edozein subjektuk ezin dezake egin edo ez du egin behar analisibat, eta albora uzten dut analistaren erantzukizun sozialaren erregistroa. Zer eginbehar du, subjektu batentzat bere, gozamenaren plus a. Bestearen heriotzari barru barrutik lotuta dagoela aurkitzean?
Zer esanik ez, hori ez da ezagutza teoriko edo intelektual soila, bizipenezkoabaizik, eta honek esan nahi duena da, bizitzan jasaten diren bezalaxe, amodioa, gorrotoa, bekaizkeria, atsegintasuna, poza eta tristurak direla talde egoeran.
‎Berak eginiko lanenbati buruzko iritzia plazaratu?, berak landutako gairen bati buruzko zerbait originalegiten saiatu?... Zer egin nezakeen, ordea, arlo horietan trebatu gabea izanik. Irtenbideerraza nuen, Fisikako gairen bati buruzko ikergairen bat aukeratu eta lan akademikohutsa egin, Txillardegiren omenez egina zela esan, eta kito.
‎arreta handizirakurri eta aztertzen genituen, ikasmaterialik egokiena zirelako ziurtasun osoz. Zer ezote genuen ikasi eta zenbat zalantza ez ote zizkigun argitu, zalantza berriak sortuzizkigun aldi berean. Euskararen batasuna orduantxe bideratu zen, dudarik gabe, etahura ahalbidetu zuten batzuk joanak eta behin eta berriro goraipatuak izan diren arren, badira hain goraipatuak eta omenduak izan ez diren beste zenbaitzuk, joanak direnakbatzuk eta bizirik dirautenak bestetzuk, garai hartako gazteen irakasle ez arautuak izanzirenak.
‎Eta horrekbetidanik erakarri nau. Zer du barnean gizon honek, beti ere botere pixka bat izandutenek eztabaidatua eta baztertua izateko. Alderdi eta erakunde politikoetatik hasi etaEuskaltzaindira iritsiz, sekula ez du guztien adostasuna lortu; edo, hobeto esanda, betieztabaida iturri izan da.
‎Beraren ibilbide luzearen ikuspegiaaurrean dugula, erraz uler daiteke Txillardegi gure gaur egungo gizartean inposatunahi diguten kontsentsuaren antipodetan egotea. Zer kontsentsu mota inposatu nahizaigun ikustea besterik ez dago. Izan ere, espainiar estatuaren gidaritzapean, euskaldunen integrazioa da goitik behera inposatu nahi izan zaigun kontsentsua, Espainian, eroso?
‎Hitz batez, etena ekarri du, eta aurreko egoerarekiko etena aldarrikatu du, eten horretan parte hartzera deituz. Zer esanik ez, horimingarri gertatzen zaie, teorian egoerarekin konforme egon ez arren praktikan egoerahorretan eroso bizi direnei, nola edo hala sisteman integraturik daudenei. Eta horrekekarri du bazterketa ofiziala; baina, aldi berean, horrek sortu du askorengan berelanagatiko eta ibilbide osoagatiko estimua.
Zer esanik ez, horrez gain, Txillardegiren beste hainbat euskarazko lan azter ditzakegu, ekimen positibo eta esnatzaileak, guztien begien bistan daudenak. Nork ezdaki arlo askotan bide urratzaile izan dela, hala nola nobelagintzan, gramatika gaietan, fonetikan, euskararen ahoskeraren problematikan, intonazioaren garrantziaren azterketan, linguistika eta matematikaren arteko erlazioan, soziolinguistikan (zenbat informazio ez ote digun eman, herri gutxiengotuen arazo linguistikoez, diglosiaz etaabarrez)...
‎Andrak egin zion: «? Zer pasetan da ba, ardiei adituteko?. Eta orduan, rrra?, ondotik katu bat, ez zuen gehiago gizonik ikusi.. Eta hori askotan?
‎gertatzen zaiola: ? Zer esangodugu Euskal Herrian Euskaraz erakundeaz, edo Abokatu Euskaldunen Elkarteaz, edota Kilometroak jendetsuez (jadanik 23 urtetan ospatuak), edo Arrasateko A.E.D.harrigarriaz, edo beste anitzez. Kanpotarrak harritu egiten dira gure Herri Mugimenduaren indarra ezagutzean (eta bertakook ere, egia aitortzekotan, ez gutxiago!). Mirari dirudi.
Zer nolako kultura dago antolatuta Euskal Herrian, gaiari nola heldu, ez zenerraza izan.
‎Bihotzeko taupadak ere horrenarabera joak izaten dira betiko. Zer esanik ez, burumuineko egitura.
‎zeritzana, eta ni ados antolatzearekin, ekonomia munduaren barnean bizigarelako. ? Zer deitzen dugu euskal kultura, taldekoekin engaiatu nintzen ni, hala ere.Elkarrizketa ongi zihoan.
Zer izan da existentzialismoa. Filosofia jakin bat baino gehiago, galdeketafilosofikoari ekiteko modu arrunt bat, erdigunean gizakiaren existentzia begiestenduena beti, gogoeta ororen oinarrizko datu konkretu artekogabea, inmediatoa, bezala.Abiapuntua gizon emakume konkretua da.
‎Kontuada gaizki aukeratu zuela, eta aukera beti gaizki egiteko arrazoiak pila bat direla. Freud-ekin, nahiz Freud-en beharrik gabe, edozeinek ikus dezakeenez(, ezin gizonakonpreni hormonak aintzakotzat hartu gabe?)?. Zer egin, orduan. Hautua egin gabebizi, Mikel moderno progreak egiten duen legez?
Zer dira gizakiak? (Existentzialistak egiten duen galdera ez da, zer da gizakiA??).
‎Baina hona hemen horren guztiaren muga: ? Zer leku emanantiabertzale diren euskaldunei?? 8 Edo euskara ez dakiten abertzaleei. Ezin erantzun.Impassean gaude, Buesari egurra ematea gauza erraza zen neurrian, zer gertatzen daBuesaren antzeko politika daraman Oliveri euskaldun petoarekin?
‎Zerbait gomendatu dit. Zer egingo duzu gaur. Pentsatzen dutarratsaldean lagunekin aterako naizela:
‎Beste zenbaitetan berriz,, gutxienekin? dagoenak esaten du,? Zer esan dezaket, inork ez dit kasurik egiten eta...!. Nolanahi ere den, arazoa beste nonbait dago, gazteeibegira geure gaitasun bultzagilean, alegia.
Zer pentsatzen zuten honetaz eliz agintariek?
‎I, 346). Zer zen hori?
Zer esanik ez informazioan diren langileez. Euskaldunak daudeneko zerbitzuak edosailak identifikatu.
‎(halako galderak daudenean), zeini arrazoitu nahi diogu? Zer arrazoitu, zer esplikatzeko, zer irabazteko. Hasteko, zeini daukat arrazoitu beharrik eta zer justifikatu behar dizkiot nik inori ene gurariak, desirak, ene askatasun egarria?
Zer dela eta aipatzen digu hemen hizkuntzaren izaera objektiboa. Euskal esentzialismoaren kritikoek aspaldi egindako salaketa dugu hori.
‎zer da, izan ere, hizkuntza bera baino gauza objektiboagorik, geure bizieran objektibitate ororenbitartekotza baldin badugu? Zer litzateke objektibitatea giza bizian hizkuntzarik gabe. Edota garai bateko eztabaida alfer hartara itzuli behar ote dugu gero, berriro ere, tamalez. Alegia, hizkuntzaren izaera gainegituraren mailako kontua dela, ez besterik, edozein ideologia eta kulturaren eredura.
Zer gertatu zaigu, ordea, erdararen zurrunbiloak bere uhinpean estalitako lurraldezabaletan. Herrikidetasunaren moldaeran sorkaririk hegemonikoena mintzaira delaerakusteko, honako egiaztapen honetara joko digu euskaltzaleak:
Zer ote da moneta?
‎Zeri dagokio? Berdinak al dira moneta metalikoa eta paperezkoa? Zer ote da banku moneta?
‎Kojeve k une historiko baten adibide, Rubikon ibaiaren inguruko Zesar gaztearentxangoa jartzen du. Zer dugu orainaldi hutsean. Gizon bat gauez txango, ibai ttikibaten ertzetik:
‎– Zer duk hik hemen? –bota zidan atea ireki bezain laster.
‎– Zer dabil, ba, hemen? –gure aitak harrituta.
‎– Zer du ba?
‎Ta? Zer moduz ezkonbizitza. Ez zinen, ba, horren azkar damutuko?
‎– Zer zaindu eta zer zaindu ondoko. Hemen ez daukazue medikurik eta!
‎– Zer , ba?
‎Hitzaren polisemia sorgina! Zer esan nahi ote zidan. Azare hutsa izan zela ala ezinbestekoa. Eta azken kasuan, Jainkoaren kutizia ala berekideen guraria...?
‎Albistearen egituraketan aldaketatxoak egin daitezke faktore hauek eraginda. Zer eta noiz galdegileei esker, notiziaren iraupena, idazkuntza eta albistegian izango duen garrantzia edo kokapena era batekoa edo bestekoa izango da.
‎* Zer bilatzen du entzuleak irratian?
‎Alde horretatik hizkuntz/ kultur batasunak Estatuaren politika errazten du. Zer gertatzen da batasun hori ez dagoenean. Bada, helburu bihurtzen dela, horretarako uniformea den hezkuntza nazionala ezartzen delarik, uniformizatzeak integrazioa errazten baitio Estatuari:
Zer esanik ez, talde nortasunak (nortasun etnikoaren zentzuan) ez du zertan (ez behintzat nahitaez) nazio ideiarekin lotuta egon, nazioa Estatu moduan antolatuta dagoen edo antolatu nahi duen populazio taldea izan daitekeen aldetik. Baina badakigu kultur ezberdintasunak identitate/ nortasun ezberdintasuna ziurtatzen duen bezala, kultur uniformizazioak populazioaren homogeneizatzea sorrarazten duela.
‎nazio zer den esateko momentuan eta, ondorioz, nazionalismoa definitzerakoan, nazioaren teorien artean dagoen ezadostasunaren aurrean. Zer esanik ez, mundua ulertzeko era guztiz ezberdinak, ideologia kontrajarriak, gurutzatzen dira bidean; eta analisien abiapuntuak eta premisak baldintzaturik aurkituko ditugu, zeren, guztiz logikoa denez, egoera honek baldintzatutako analisiak aurrez aurre jartzen baititu.
‎bihurtuz95, Guizot en hitzak erabiliz. Zer esanik ez, irakaslea Estatuaren begirada zorrotzaren pean eduki behar zen eta, ondorioz, ezarriko zen Estatuaren ikuskaritza mekanismo honen ardatz nagusienetariko bat suertatuko zen: –subreptice?
‎Estatu Nazio espainiarraren nortasun elementua dela esango genuke, eta espainiarrak (omen) diren horien talde identitatearen errepresentazio bilakatzen dela. Zer esanik ez, aurrez aurre dugun apustua Estatu espainiarraren mugen legitimitatea indartzearena da; Frantziaren kasuan gertatzen zen bezala, hemen Espainia bat eta zatiezinaren irudi, naturala, gorpuztu nahi zela esatera iritsiko ginateke.
‎Estatuko irakaskuntza sistema sortzeko nahiari egin zitzaion kritika. Zer esanik ez, horrek irakaskuntza Elizaren eskuetan uztea ekarri zuen, baina, hala eta guztiz, liberalek hasitako hezkuntza sistema nazionala sortzeko prozesuaren sugarra, ez zen itzali, nahiz etenak izan eta abiadura aldakorrekoa izan.
‎Oinarrizko maila hau herritar guztiek nahitanahiez egin behar izango zutela kontuan izanik, gaztelaniaren posizioa guztiz nagusia zela esatea begien bistakoa da. Zer esanik ez, gaztelaniaren garrantzia, modernizazio prozesuaren barruan eta Estatu Nazio espainiarraren eraikitzearen testuinguruan irakurri behar da; Gellner en271 ereduari jarraituz, eta eredu hori Estatu espainiarrari egokituz, liberalek duten gizarte modernoa eraikitzeko nahiak gizarte hori alfabetatzea hizkuntza batean eta eskolaren bidez kultura homogeneoa bultzatzea eskatzen dituela esango g... gaztelania.
Zer esanik ez, hizkuntza homogeneizazioaz hitz egiten dugunean, hizkuntzaren erabilpen osoaz ari gara, ahozko erabilpenera mugatu gabe. Aipaturiko alfabetatzeak begien bistako helburua zuen, eta horrela zehazten zen legean:
2001
‎Honen aurka joango litzateke noizean behinekodedikazioa,, a salto de mata" aritzea... Zer eskatu eta ekarriko luke seriotasunhonek?
‎Izan ere, jarraian ikusiko dugun bezala, ikasgelarako testucorpusa zehazteak baditu inplikazio metodologikoak. Zer esan nahi du horrek. Bada, nolabait, programazioak eratzeko testu tipologia batzuetan edo besteetanoinarritzeak helburu jakinak erdiesteko ahalbide batzuk eskainiko dizkigula, baina, halaber, baita zenbait muga ere.
Zer da, orduan, ikaslearen hizkuntz egoera aztertzea. Azken aldion barra barraerabiltzen dugun berbarekin dauka zerikusia:
‎– Zer lortu da?
‎– Zer geratu da?
‎2) Zer testu mota den: elkarrizketa informal baten, debate formal baten edoeleberri baten aurrean ikasleak gabezia desberdinak eduki ditzake.
‎2) Zer , zenbateraino eta zergatik gertatzen den erabakita, eginkizun horrierantzuteko teknika egokia zein den erabaki dugu.
‎Ikasleak antzeko komunikazio jardun batean kokatubeharko ditugu, egindakoa komentatu, eta baloratu. Zer lortu dugun, zelan baloratuden eta zer geratu zaigun jakiteko. Eta, jakina, gure lanaren fruitua eta gure estrategiaren baliagarritasuna ere zein den erabakitzeko.
‎1 Ariketen helburuak eta prozeduren zergatiak ulertzeko eta horiek ikasleeihelarazteko arazorik izan al duzue. Zer motatako arazoak?
‎3 Zure ustez, zertarako balio izan du esperientzia honek? Zer lortu duguariketa horiekin?
‎– Zer da ataza. APPtik AOIra.
‎– Zer ekar diezaieke testu horren lanketak ikasleei. Zer lantzeko, zeri erreparatzeko, zer hobetzeko erabiliko dugu?
‎Zer ekar diezaieke testu horren lanketak ikasleei? Zer lantzeko, zeri erreparatzeko, zer hobetzeko erabiliko dugu?
‎–Testua naturala da ala ez? Zer atera dezakete hemendik nire ikasleek. Ikasle guztiek erraz ulertuko dute. Atzeratuxeago dabiltzan hiru horiek erekontuan hartu ditut, jakina.
‎1 Talde bi egin genituen, alde batetik erritmo azkarragoa zeramaten bostak etabestetik, apalago zebiltzan beste hirurak. Boskoteari? Zer ote daT, ariketaegiteko eskatu genion:
‎–Lesioen txostena? orriaerabili beharrean, lesioak arbelean zerrendatu edo ikasleei ahoz azal diezazkiokegu;? Zer ote da?, orrian dauden hitzekin eta galderekin ere gauza bera egindezakegu...
‎1 Zer idazki mota da irakurriko duzuena?
‎4 Zer kontatuko du gutunean?
Zer moduz politok?
‎autoikaskuntza zerbitzua. Zer da autoikaskuntza zerbitzua. Ikasleari, berehelburuen arabera, daukan denboraren arabera, bere kabuz lan egiteko aukeraematen diona.
‎Erabiliko dituen irizpideak erabakitzeko, azalpenez gain argudioak ere erabilibeharko ditu ikasleak, eta baita aholkulariak ere. Zer esanik ez, argudioek ikasleakulertzeko modukoak izan dute. Horretarako ustetik frogetarako jauzia eginbeharko da.
Zer da, ordea, kultura. Zein lege ezartzen ditu?
‎a) Zer luke: ertzaintzak ala ertzainek?
‎c) Amaiera ipini posible al da? Zer da ipini. Non ipintzen da amaiera?
‎Etazergatik? Zer denbora antolaketa adierazten du izan da, izaten da eta izan ohida ren arteko aldeak?
‎d) Banandu. Zer da. Fisikoki aldendu?
‎Batetik datorren hitza da. Zer kontzeptuadierazten du bat ek. Osatzeko dagoena?
‎e) Beharra. Zer da beharra. Zergatik behar, norberak aukeratzen badu?
‎2.1 Zer da estrategia eta zer azpitrebetasuna?
‎A: Zer irakurtzen duguegunean zehar?
‎Maila orokor eta zabal gutxi batzuek osaturiko banaketatik hasita, mailazehatzago ugari eskainiko dizkigun banaketa sakoneraino, egitaraua antolatzekoera ugari egongo dira. Zer nolakoak dira, bada, guk nahi ditugun mailak. Egitarauerabilgarria eta praktikoa nahi dugula esan dugu behin eta berriro.
‎Carl Rogers-ek (1975) zioen, ikasten, moldatzen eta aldatzen ikasi duena delagizaki hezitua. Zer da, gure ustez, ikasten ikastea?
‎Bai, hemengoa naiz ni, Trintxerpekoa. Zer , bada? (1)
‎behar izaten dugu. Informatzaileak? Zer , bada?" galdetzen duenean, galderaren egileari azalpena eskatzen ari zaio, hauda: –zer dela eta hasi zara nirekin hizketan??
Zer ereduri jarraitu zitzaion horrelako barruti sarea antolatzeko. Karolingioari, bisigodoari, agian?
‎Lan honen izenburuak berak dioenez, X. menderako, erresuma berri batosatu zen Iruñeko lurretan, geroago, XII. mendetik aitzina, Nafarroako erresumaizen ofiziala hartuko zuena. Zer nolako ezaugarriak zituen monarkia hark. Antolamendu politiko edo. Erdi Arorako hitz anakronikoegia ez bada? –estatu, baten atzean gizarte eredu bat agertu zen.
‎Oso fededuna eta debotua izan zen eta kristau zintzoei nahizmusulmanek zapaldutako katoliko guztiei erruki handia agertu zien. Zer gehiago. Bere lanetan ezzuen inoiz etsi.
Zer ondorio atera daiteke aipatutako ikuspuntu berritik. Hasteko, nobleziarennagusitasuna ukatzen da.
Zer esanik ez, leihotxo monolitikoak harrizko eraikuntzetan barneraturikegongo ziren. Horrelako egiturek ez dute iraun gaur egun arte, desagertu direlakoedota eraldaketa sakonak jasan dituztelako (garai bakoitzeko orientazio estetiko zeinfuntzionalen ondorioz).
Zer esanik ez, erromatarrei buruzko ikerketa lanek Erdi Arokoek bainoosasun hobea izan dute. Euskal Herrian erromatar arkeologiaren hastapenak XVIII.mendearen bukaeran egin ziren, testuinguru intelektual zehatz batean.
‎– Zer duk to.
‎– Zer berri?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
zer esan 141 (0,93)
zer egin 106 (0,70)
zer gertatu 74 (0,49)
zer nolako 59 (0,39)
zer ukan 23 (0,15)
zer pentsatu 15 (0,10)
zer egon 14 (0,09)
zer nahi 13 (0,09)
zer modu 8 (0,05)
zer ote 8 (0,05)
zer ari 7 (0,05)
zer eskatu 7 (0,05)
zer lortu 7 (0,05)
zer behar 6 (0,04)
zer eragin 6 (0,04)
zer funtzio 6 (0,04)
zer neurri 6 (0,04)
zer ondorio 6 (0,04)
zer aldaketa 5 (0,03)
zer axola 5 (0,03)
zer eskaini 5 (0,03)
zer ezaugarri 5 (0,03)
zer gehiago 5 (0,03)
zer harreman 5 (0,03)
zer ikasi 5 (0,03)
zer jakin 5 (0,03)
zer sentitu 5 (0,03)
zer adin 4 (0,03)
zer eduki 4 (0,03)
zer elikagai 4 (0,03)
zer esanahi 4 (0,03)
zer ikertu 4 (0,03)
zer ikusi 4 (0,03)
zer informazio 4 (0,03)
zer irabazi 4 (0,03)
zer leku 4 (0,03)
zer mota 4 (0,03)
zer tresna 4 (0,03)
zer ulertu 4 (0,03)
zer abantaila 3 (0,02)
zer adierazi 3 (0,02)
zer arazo 3 (0,02)
zer bilatu 3 (0,02)
zer ekarri 3 (0,02)
zer erakutsi 3 (0,02)
zer erran 3 (0,02)
zer estrategia 3 (0,02)
zer euskal 3 (0,02)
zer ez 3 (0,02)
zer faktore 3 (0,02)
zer gaitasun 3 (0,02)
zer gogoratu 3 (0,02)
zer hizkuntza 3 (0,02)
zer idatzi 3 (0,02)
zer irakurri 3 (0,02)
zer kontsumitu 3 (0,02)
zer maila 3 (0,02)
zer nola 3 (0,02)
zer ordu 3 (0,02)
zer pertzepzio 3 (0,02)
zer suposatu 3 (0,02)
zer arraio 2 (0,01)
zer aurkitu 2 (0,01)
zer azken 2 (0,01)
zer aztertu 2 (0,01)
zer baliabide 2 (0,01)
zer bereizgarri 2 (0,01)
zer berri 2 (0,01)
zer bilakaera 2 (0,01)
zer biogenetika 2 (0,01)
zer deitu 2 (0,01)
zer ebaluatu 2 (0,01)
zer elementu 2 (0,01)
zer eman 2 (0,01)
zer erantzun 2 (0,01)
zer eskema 2 (0,01)
zer eskubide 2 (0,01)
zer espero 2 (0,01)
zer etorri 2 (0,01)
zer garrantzi 2 (0,01)
zer gauza 2 (0,01)
zer geratu 2 (0,01)
zer helburu 2 (0,01)
zer ikerketa 2 (0,01)
zer iritzi 2 (0,01)
zer jarduera 2 (0,01)
zer jarrera 2 (0,01)
zer koordinatu 2 (0,01)
zer lau 2 (0,01)
zer lotura 2 (0,01)
zer proposatu 2 (0,01)
zer rol 2 (0,01)
zer sintoma 2 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
zer esan ez 69 (0,45)
zer esan nahi 37 (0,24)
zer nahi ukan 10 (0,07)
zer egin behar 9 (0,06)
zer ukan Orixe 8 (0,05)
zer egin ezan 6 (0,04)
zer nolako harreman 6 (0,04)
zer funtzio bete 4 (0,03)
zer aldaketa gertatu 3 (0,02)
zer estrategia erabili 3 (0,02)
zer ezaugarri ukan 3 (0,02)
zer nolako hizkuntza 3 (0,02)
zer pertzepzio ukan 3 (0,02)
zer adin ukan 2 (0,01)
zer aldaketa fisiko 2 (0,01)
zer arazo ukan 2 (0,01)
zer behar ukan 2 (0,01)
zer bereizgarri ukan 2 (0,01)
zer egin horrelako 2 (0,01)
zer egin hortaz 2 (0,01)
zer egin nahi 2 (0,01)
zer egin ordu 2 (0,01)
zer egon hori 2 (0,01)
zer esan ezan 2 (0,01)
zer esanahi hartu 2 (0,01)
zer esanahi ukan 2 (0,01)
zer eskaini ezan 2 (0,01)
zer eskema aplikatu 2 (0,01)
zer eskubide eskuratu 2 (0,01)
zer faktore zehaztu 2 (0,01)
zer gehiago lortu 2 (0,01)
zer gertatu ote 2 (0,01)
zer harreman egon 2 (0,01)
zer ikertu behar 2 (0,01)
zer jakin hori 2 (0,01)
zer jarrera hartu 2 (0,01)
zer koordinatu behar 2 (0,01)
zer lotura egon 2 (0,01)
zer maila ikasle 2 (0,01)
zer modu eman 2 (0,01)
zer nolako alde 2 (0,01)
zer nolako eragin 2 (0,01)
zer nolako funtzio 2 (0,01)
zer nolako gai 2 (0,01)
zer nolako kontratu 2 (0,01)
zer nolako kultura 2 (0,01)
zer ondorio atera 2 (0,01)
zer pentsatu eman 2 (0,01)
zer tresna erabili 2 (0,01)
zer ukan berdin 2 (0,01)
zer ukan komun 2 (0,01)
zer abantaila ukan 1 (0,01)
zer adierazi gura 1 (0,01)
zer adierazi nahi 1 (0,01)
zer ari ukan 1 (0,01)
zer arraio behar 1 (0,01)
zer arraio ibili 1 (0,01)
zer axola esan 1 (0,01)
zer axola heriotza 1 (0,01)
zer axola letra 1 (0,01)
zer azken fin 1 (0,01)
zer baliabide eduki 1 (0,01)
zer baliabide ipini 1 (0,01)
zer behar bultzatu 1 (0,01)
zer bilakaera ari 1 (0,01)
zer eduki sanskrito 1 (0,01)
zer egin aldaera 1 (0,01)
zer egin arazo 1 (0,01)
zer egin argazki 1 (0,01)
zer egin bateraezintasun 1 (0,01)
zer egin edota 1 (0,01)
zer egin etxe 1 (0,01)
zer egin gai 1 (0,01)
zer egin gaixo 1 (0,01)
zer egin Hiroshima 1 (0,01)
zer egin kasu 1 (0,01)
zer egin zaintzaile 1 (0,01)
zer egon dialektologia 1 (0,01)
zer egon egin 1 (0,01)
zer egon erosketa 1 (0,01)
zer egon euskara 1 (0,01)
zer egon guzti 1 (0,01)
zer egon mundu 1 (0,01)
zer egon salgai 1 (0,01)
zer ekarri bat 1 (0,01)
zer ekarri ezan 1 (0,01)
zer elementu eduki 1 (0,01)
zer elementu egon 1 (0,01)
zer elikagai behatu 1 (0,01)
zer elikagai ekoitzi 1 (0,01)
zer elikagai eman 1 (0,01)
zer eman ezan 1 (0,01)
zer erantzun behar 1 (0,01)
zer erran ikastola 1 (0,01)
zer erran nahi 1 (0,01)
zer esan amodio 1 (0,01)
zer esan behar 1 (0,01)
zer esan errepresentazio 1 (0,01)
zer esan franko 1 (0,01)
zer esan genetika 1 (0,01)
zer esan gris 1 (0,01)
zer esan letra 1 (0,01)
zer esan nahasi 1 (0,01)
zer esan parte 1 (0,01)
zer esan teknika 1 (0,01)
zer esan zu 1 (0,01)
zer eskatu behar 1 (0,01)
zer espero ukan 1 (0,01)
zer etorri buru 1 (0,01)
zer etorri gogo 1 (0,01)
zer euskal erakunde 1 (0,01)
zer euskal historia 1 (0,01)
zer ez ote 1 (0,01)
zer ez ukan 1 (0,01)
zer ezaugarri nagusi 1 (0,01)
zer faktore eragin 1 (0,01)
zer funtzio desberdindu 1 (0,01)
zer funtzio ukan 1 (0,01)
zer garrantzi ukan 1 (0,01)
zer gauza triste 1 (0,01)
zer gauza uniboko 1 (0,01)
zer gehiago ekarri 1 (0,01)
zer gertatu Azpeitia 1 (0,01)
zer harreman eduki 1 (0,01)
zer harreman mota 1 (0,01)
zer harreman ukan 1 (0,01)
zer helburu bete 1 (0,01)
zer hizkuntza egon 1 (0,01)
zer hizkuntza forma 1 (0,01)
zer ikerketa aldizkari 1 (0,01)
zer ikerketa metodo 1 (0,01)
zer ikusi jaio 1 (0,01)
zer informazio berreskuratu 1 (0,01)
zer informazio falta 1 (0,01)
zer informazio jaso 1 (0,01)
zer irabazi lortu 1 (0,01)
zer iritzi jakin 1 (0,01)
zer iritzi lexiko 1 (0,01)
zer jakin ni 1 (0,01)
zer jakin talde 1 (0,01)
zer jarduera egin 1 (0,01)
zer jarduera mota 1 (0,01)
zer leku kantatu 1 (0,01)
zer leku ukan 1 (0,01)
zer lortu behar 1 (0,01)
zer lortu borrokatu 1 (0,01)
zer lortu nahi 1 (0,01)
zer maila desberdindu 1 (0,01)
zer modu ezkonbizitza 1 (0,01)
zer modu ibili 1 (0,01)
zer modu kontsumitu 1 (0,01)
zer modu polit 1 (0,01)
zer mota arazo 1 (0,01)
zer mota dispositibo 1 (0,01)
zer mota profesional 1 (0,01)
zer nahi gertatu 1 (0,01)
zer neurri entrenatu 1 (0,01)
zer neurri etiko 1 (0,01)
zer neurri hartu 1 (0,01)
zer neurri neuroesfera 1 (0,01)
zer neurri sartu 1 (0,01)
zer nola egokitu 1 (0,01)
zer nola ulertu 1 (0,01)
zer nola zertzen 1 (0,01)
zer nolako antolaketa 1 (0,01)
zer nolako arau 1 (0,01)
zer nolako bereizketa 1 (0,01)
zer nolako denbora 1 (0,01)
zer nolako dialektika 1 (0,01)
zer nolako diskurtso 1 (0,01)
zer nolako dotorezia 1 (0,01)
zer nolako eguraldi 1 (0,01)
zer nolako erantzun 1 (0,01)
zer nolako erlazio 1 (0,01)
zer nolako estrategia 1 (0,01)
zer nolako ezaugarri 1 (0,01)
zer nolako froga 1 (0,01)
zer nolako hiri 1 (0,01)
zer nolako ideia 1 (0,01)
zer nolako ikasle 1 (0,01)
zer nolako informazio 1 (0,01)
zer nolako irrati 1 (0,01)
zer nolako itxura 1 (0,01)
zer nolako kontrol 1 (0,01)
zer nolako marko 1 (0,01)
zer nolako mundu 1 (0,01)
zer nolako mutazio 1 (0,01)
zer nolako nazio 1 (0,01)
zer nolako oinarri 1 (0,01)
zer nolako paper 1 (0,01)
zer nolako partaidetza 1 (0,01)
zer nolako perfume 1 (0,01)
zer nolako plastikotasun 1 (0,01)
zer nolako tratamendu 1 (0,01)
zer nolako urrats 1 (0,01)
zer ondorio eduki 1 (0,01)
zer ondorio ukan 1 (0,01)
zer ote jakin 1 (0,01)
zer pentsatu eduki 1 (0,01)
zer pentsatu ere 1 (0,01)
zer rol jokatu 1 (0,01)
zer rol utzi 1 (0,01)
zer sintoma agertu 1 (0,01)
zer sintoma ukan 1 (0,01)
zer tresna ireki 1 (0,01)
zer ukan ba 1 (0,01)
zer ukan barn 1 (0,01)
zer ukan gu 1 (0,01)
zer ukan gustuko 1 (0,01)
zer ukan hi 1 (0,01)
zer ukan orainaldi 1 (0,01)
zer ukan to 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia