2000
|
|
|
Zer
lortu nahi duzu lan honekin?
|
|
Egia izan daitekeena da komunikabideek behar bezala ez lantzea baina leku emateak onurak ekarri behar dizkio berez. Formula egokiak bilatu egin behar dira eta horretarako formula desberdinak landu
|
zer
lortu nahi den jakinez.
|
|
—Eta gorpuari hatz nagia moztuta
|
zer
lortu nahi zuen Ripodasek. Oparia, hik dioan bezala, are gehiago pozoitu?
|
|
Bada, begiradan, hizketa moduan, orrazkeran, eskuen dardarizoan, besoetan zintzilik gelditzen zitzaizkien orratzetan.
|
Zer
lortzen zen horrela. Errespetua, programarekiko begirunea.
|
|
Logikaren proposizioek, analitikoek, esanahi faktualik ez daukatela esateak ez du nahi esan absurduak direnik, metafisikarenak diren bezala.
|
Zer
lortzen dugu haietatik, beraz. Ez informazio enpirikorik, jakina, kontzeptuak eta beren zeinuak erabiltzeko moduaren argitze era bat baizik.
|
2001
|
|
Nolakoa izango zen bere ezkondu bizitzan arazo larriak zituztenen itomena, xoxak izanik (ezinbesteko baldintza), nahiago zutela Erromako Elizaren" Rota" Auzitegira joan, Espainiako estatuak zeuzkanetara baino: Erromakoan, batzuek, zer edo
|
zer
lortzen zuten; besteetan, berriz, gehienek jai zuten...
|
|
Nondik zetorren gorroto bizi hura?
|
Zer
lortu nahi zuten. Azken hamarkadan historialari talde batek gaia sakon eta zabal aztertzen dihardu. Ikerketak aurrera egin ahala bandoen arteko gatazka gero eta konplexuagoa bihurtzen ari da:
|
|
Nolanahi ere, aurrera egin zenuten.
|
Zer
lortu zenuten horrekin?
|
|
– Euskaltegietako ikastaroen bidez
|
zer
lortu nahi zuten galdetu denean, gehienek beren helburu nagusia ondo hitz egitea zela esan zuten (%63, 7). Ondoren, eta oso urrun, bestelako helburuak datoz: ondo ulertu (%9, 6), gramatika ezagutzak (%3, 5), EGA (%6, 9), oinarrizko ezagutza (%7, 2)... Baina horren ostean helburuak bete zituzten ala ez galdetu zitzaienean, aspektu kezkagarri bat azalarazi zuten:
|
|
3.2 Azken batean,
|
zer
lortu genuke normalizazioaren klabe hori izanda?
|
|
–
|
Zer
lortu da?
|
|
Ikasleak antzeko komunikazio jardun batean kokatubeharko ditugu, egindakoa komentatu, eta baloratu.
|
Zer
lortu dugun, zelan baloratuden eta zer geratu zaigun jakiteko. Eta, jakina, gure lanaren fruitua eta gure estrategiaren baliagarritasuna ere zein den erabakitzeko.
|
|
3 Zure ustez, zertarako balio izan du esperientzia honek?
|
Zer
lortu duguariketa horiekin?
|
|
2. Eraso bide hauek berreuskalduntze prozesua eten eta atzera bidean jartzea dute helburu, baina
|
zer
lortuko dute?
|
|
Orain zera laga behar dugu argi: nire adimenak eta zentzumenek eta ez dakit
|
zerk
lortua nire gogo —ni gogo— epailearen aurrean ipintzen dudala, eta nik gogoak neurtzen dudala ezaguera horren balioa eta ematen epaia. Ez dago egiaren beste epailerik edo neumdunik, gizakia bera baizik.
|
|
Zuk falta duzu informazioa, eta gainera, batez ere, informazioak maneiatzeko, manipulatzeko, errealitateak sortzeko aukerak. Adibidez, nik potxak babarrun gorriekin nahasten baditut, eta" hau potxa bat da" esaten badut, babarrun gorri bat seinalatuz,
|
zer
lortzen dut. Zer aldatu da?
|
2002
|
|
«Duela 25 urte nola geunden gogoratu eta begira egun
|
zer
lortu dugun» eta antzekoak esateko joera baztertu eta gauzak ez direla duela 25 urte uste zuten bezain ondo joan onartzen du: «Gure asmoak ez dira bete.
|
|
|
Zer
lortu nahi dugun gizartearentzat, horixe da galdera. Niretzat, ongizatea gero eta gehiago banatzea, edo giza eskubideen lorpenetan aurrera egitea, esaterako, helburu desiragarriak dira.
|
|
Bai, baina gure herri honetan une orotan gogorarazi genuke arazoa ez dela hainbeste
|
zer
lortu behar den esatea baizik eta nola egin behar den. Hor dago koska.
|
|
Zertarako egin dugu hau?
|
Zer
lortu dugu honekin?
|
|
|
ZER
LORTU NAHI DUZU IKASTARO HONETAN?
|
|
Horretarako, ikaslea ariketa horietan nola sentitu den, nolako zailtasunakizan dituen, eta, azken finean,
|
zer
lortu duen ikertu behar du irakasle tutoreak. Horrez gain, ikasleari fase honen garrantzia argitu behar diogu, noizeta zertarako egingo den azalduz.
|
|
92 2000 urtean, 327 2001ean eta 318 2002n, Ministerioko idazkariorde Pablo Vázquezek azken agerraldi parlamentarioan esan zuenez. Baina,
|
zergatik
lortzen dute bezeroa hain erraz argaltzaile ez seguruek. Gaian adituak direnentzat, helburuak ia baliabide guztiak justifikatzen ditu:
|
2003
|
|
ardikoak Roquefortera eramanez, frisiar behiak zituztenak Holandara eroaten, nekazariak Israelera...
|
Zer
lortu genuen. Batetik, bertako baserritarrak elkar ezagutzea, eta bestetik besteengandik ikastea.
|
|
Eta guk gure mediku azterketetan proba hori egiten dugu.
|
Zer
lortzen duzu. Bestela detektatuko ez liratekeen sintomak detektatzea.
|
|
Eskaera Eskubidea baliatuko duzue.
|
Zer
lortu nahi duzue bide horren barnean?
|
|
Antologia honen orrietan ezkutaturik dagozan aberastasunak ahalik ondoen aurkitu ahal dagizuzan, hirulau aurkibide be jarri deutsuguz, irakurle. Izan be, honelango liburu bat ez da egiten, eskuetan hartu eta jarraian irakurteko; era askotara erabili daiteke eta erabili behar da, bakotxean
|
zer
lortu nahi dan eta horixe bilatuz, irakasle argi baten zuzendaritzapean, ahal bada.
|
|
Nahikoa argi dago, ba, lehenengo ekintza horregaz
|
zer
lortu nahi dan. Bigarren ekintza, zein da?
|
|
Ni zuri laguntzeko nago, hori bai zin egiten deutsut, baina laguntzen itxi behar deustazu, bestela... ordurako Ainhizek burdin jantzia zeraman soinean, eta irribarre ernagarria eskaini zion. Badakizu
|
zer
lortuko dauan zure amak, neskak ezezka buruaz, zuk gitxien gura dozuna, bera lako alabea egitea.
|
|
Izoztea: nola funtzionatzen duen eta
|
zer
lortzen duen Hotzak patogenoen jarduera inhibitzen du eta elikagaien aldaketa abiadura moteltzen du Izoztean, elikagaiei zero gradutik beherako tenperaturak aplikatzen zaizkie, eta uraren parte bat izotz bihurtzen da. Sistema honen kontserbazioaren printzipioa hoztearena bera da; izan ere, tenperatura zenbat eta baxuagoa izan, orduan eta urrunago gaude mikroorganismoak ugaltzen diren baldintza egokietatik, eta, beraz, elikagaia ia ez da aldatzen.
|
|
Haur eta gaztetxoak euskalduntzeko bidegurutzean dagoen familiaren bidea alde batera utzi eta aurrera egin nahi duen hizkuntza politikak zer egin dezake hizkuntzaren transmisio gune naturalena den horri erantzun sendorik eman gabe?
|
Zer
lor daiteke guraso euskaldunak alfabetatu gabe eta erdaldunak euskalduntzeko bidean abiarazi gabe. Zer egin dezake eskolak etxe barruko euskararen aldeko hizkuntza politika alde batera utzita?
|
2004
|
|
Araba Euskaraz ekin
|
zer
lortu nahi duten ere galdetu diogu: " Lehenengo Araba Euskaraz egin zenean beste gabezia batzuk zeuden Bastidan, hastapenekoak edo.
|
|
Orain arte aipatutako kanpainetan zer edo
|
zer
lortzeak zaila ematen badu, zer esan bosgarrenaz: monarkia eleanitzaren aldeko kanpaina, alegia.
|
|
Dena den, oraindik teoriaz hitz egiten ari gara eta saiakera amaitu arte ezin izango dugu jakin etorkizunean praktikan
|
zer
lortu ahal izango den.
|
|
Kasu honetan, gainera, galdera kezkagarria datorkit gogora:
|
zer
lortu nahi izan du ETAk gaurkoan?
|
|
Aurka jartzea gehiegi edo sobera eskatzean oinarritzen bada, aurka jartze horrek ez du betearazpenaren bidea etengo, salbu eta alderdi exekutatuak bere ustez zor duen kopurua auzitegiaren esku jartzen duenean, auzitegiak kopuru hori berehala eman diezaion alderdi betearazleari. Azken kasu horretatik kanpo, betearazpenak aurrera egingo du; baina enbargatutako ondasunak saltzearen ondorioz
|
zer
lortu eta hori ez zaio alderdi betearazleari emango, aurka jartzea erabaki arte, lortu denak alderdi exekutatuak aitortutako zorra gainditzen duen kopuruan.
|
|
Unibertsaltasuna sistema (nazional) abstraktu gisa aurkezturik, sistemaren hezur eta haragi diren osagarri elementu bereziak zehazteke utzirik,
|
zer
lortu nahi da kontzeptu maltzur horren bitartez. Betoz unibertsaltasunaren dotrina goren guztiak, ongi etorriak izango dira eta, baldin eta, jakina, sistema orokorraren mozorropean hegemonia menderatzailearen balioak eta ereduak ezarri nahi ez badira.
|
|
Tamalez, bizitzari lotutako jakinduria galtzen ari da, Argia, 2002/2/10 Gontzal Mendibil: . Ordua dugu dagoeneko, noren bidez datorren baino, zer dakarren eta ondorioz
|
zer
lor genezakeen kontutan hartzeko eta ez da izango, euskararen politizaziorik, alderdi guztiak euskararen alde eta euskaraz lehian jardungo balute?.
|
|
|
Zer
lortu duzu oraingoan?
|
|
|
Zer
lortu duzu?
|
|
Ez, ba! Ikusten
|
zer
lortu duzun, burugabe horrek?
|
|
Neurri honen bidez, hobeto jateaz gain, gutxiago jan nahi da. Eta
|
zer
lortu nahi da gomendio hauekin. Behin eta berriz esan behar dut ez dela infartuei aurrea hartzeko bezain programatutako dieta, berrinfartuak saihesteko baizik.
|
|
Kasu horretan ere, kaltetutako taldeak hil lirateke.
|
Zer
lortzen da txertoarekin. Lehen agerraldiaren ondoren, «ez izan hamar granja infektaturik, horixe izango zenuke txertorik gabe, hiru baino ez», azaltzen du aditu horrek.
|
|
–Eta horrekin
|
zer
lortzen da?
|
|
Lau urte Oppenheimer eta biak antzezlan hura guztia antolatzen hasi zirenetik. Eta
|
zer
lortu zuten. Hainbeste hartxintxar zapata abailduetan...
|
2005
|
|
Hasteko, G8ko agintariengan
|
zer
lortu zen baloratu du Hodkinsonek. Bob Geldof antolatzaileak bere lagun Bono kantariarekin hau deklaratu zuen kontzertuen biharamunean:
|
|
Beraz, pausoak kontuz eta tentuz ematea beharrezkoa gertatuko da eta hor ere ebaluazioak izan luke oinarri. Hots, aurreragoko pausoak eman aurretik
|
zer
lortzen ari garen ikusi behar genuke, zer hobetu litekeen aztertzen eta identifikatzen saiatuz.
|
|
Baina, aitak Bolshoi Baleta zuzentzen zuen Moskun, eta han ere hazi zen neska. Berlinen ere bizi izan zen arte ikasle garaian, eta Parisen mimo ikasten ibili zen Marcel Marceau handi eta mitikoarekin, eta Munichen
|
zer
lortuko eta, Municheko Max Planck Institutuan Astrofisika Doktore egitea. Wallace Bain kazetariaren eskutik emakume ikusgarri honen berri izango dugu; Santa Cruz Sentinel egunkaritik hartu eta laburtu dugu ondoren doakizuena.
|
|
diagnostikaturiko beharra edo arazoamugatu egin behar da. Arazo eta beharrak mugatzeko, ongi definitu behar dirahoriek zertan oinarritzen diren, nola gauzatzen diren, zertarako landu behar diren, zehazki
|
zer
lortu nahi dugun eta abar. Beharra edo arazoa ongi mugatzeko, honakogalderak egin ditzakegu:
|
|
Beraz, planifikazioaren bidez
|
zer
lortu nahi dugun aurreikusi nahi dugu.Planifikazioan hiru maila nagusi bereiziko nituzke: planifikazio motza (urte bateanlortu beharreko helburuak), planifikazio ertaina (2 urteko epea dago helburuaklortzeko) eta planifikazio luzea (3 urteko epea).
|
|
Proiektuaren baliabideak(
|
zeren bidez
lortuko ditugu helburuak?). Baliabide motak zehazten saiatuko gara:
|
|
Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...),
|
zer
lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nol...
|
|
Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan
|
zer
lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nola landua, ebaluazio etaaldaketa prozedurak...).
|
|
|
Zer
lortu nahi dugu?
|
|
–
|
Zer
lortu behar duzu gure etorkizuneko harremanak egokiak izateko?
|
|
Orrialde nagusi bat ona bada, jendeari azaltzen badio zer eduki edo zerbitzu dauden eskuragarri web orrian, jende asko sartuko da orduan; beraz, bi mailetan lan egin behar duzu: orria oso erakargarria izatea, erraz ikustea, eta, aldi berean, oso komunikatiboa izatea
|
zer
lortuko duzun barruan. Eta, jakina, edukia ere landu behar duzu:
|
|
Lehen urratsa egina. Zer nahi duen azaltzeko orduan, ostera, arazoak, berak ere ez baitaki oso argi
|
zer
lortu nahi duen.
|
2006
|
|
Zein da harrera bikain horren gakoa?
|
Zergatik
lortzen ditu hainbeste jarraitzaile hemen egindako umoreak. Erantzunen bila gidoilariengana jo dugu eta, ororen gainetik, arrakastaren atzean lan handia dagoela ikusi ahal izan dugu.
|
|
Artikuluetan jaso diren ebaluaketak ere, gehienbat UPV/EHUren egoeraren aurkezpenetan, nahiko bat datoz hitzaurre honetan esaten ditugunekin. Hala bada ere, gerora begira zer espero daitekeen ikustea, eta
|
zer
lortu nahi den ikustea ere, epe motzean eta luzean, da garrantzitsuena, baina hau beste baterako utziko dut.
|
|
Zenbait jenderi gustatu egiten zaizkio abesti horren hitzak, eta ni horrekin ez nengoke lotsaturik. Ez dakit
|
zer
lortu dugun, ziurrenik gauza gutxi, baina garai batean anbizio intelektual pixka bat bagenuela, hori garbi dago.
|
|
Labeguerie izan zen, Raimonen ondoren, gitarra soil batekin
|
zer
lortu zitekeen agertu ziguna. Labeguerie, gero, kantuen arrakastaren ondoren, politikan sartu zen, eta sartu zuten haiek laidoz eta irainez lurperatu zuten handik gutxira, Txipri Arbelbidek Enbatari buruzko bere liburuan ongi esplikatu duen bezela.
|
|
“Uste dugu potentzial handia dagoela jokoak ondo erabiltzeko” esan zuen Hope Labeko Richard Tatek, “Re Mission” sortu zuen konpainiak, minbizia duten haurrentzako bideo-jokoa. “Ondo pentsatu eta diseinuarekin
|
zer
lortu nahi duzun argi izatea da kontua”, gehitu zuen. Roxxi heroi bizidunaren historia kontatzen du “Re Mission” filmak.
|
|
Lortutako emaitzak leihatila gogaikarriak.
|
Zer
lortu nahi du Microsoftek benetan. Analista asko Microsoften benetako asmoekin espekulatu dute.
|
|
neuk inor menpean hartzerik bilatu ez banuen ere, zeuk ematen zenidan zeure burua opari, piztia otzandu baten gisan, nahieran joka nezan. Joko hori ez nuen maite ordea; alferrikako umiliatze bat iruditzen zitzaidan zure aldetik;
|
zer
lortu nahi zenuen zeure burua horrela zigortuta?
|
|
Estrategia zaharkitua da, noski, baina oraindik ere erabiltzen dena, eskolako adina duten haurrekin batik bat.
|
Zer
lortu nahi ote dugu. Gogora datorkigu garai batean zigarroa erretzeko izaten genituen komeriak eta orduko konponbidea:
|
2007
|
|
Hizkuntzaren normalizazioan eragin nahi badugu hau da lehenengo galdera, galdera kurrikularra nonbait: Zer da normalizazioa eta
|
zer
lortu nahi dugu. Baliteke alferrikako galdera dela pentsatzea, baina nago gutariko askori ez litzaigukeela erraza egingo azalpen argia ematea.
|
|
Erraza zen esatea, noski, baina urte osoan ligatzeko gai izan ez baginen,
|
zer
lortuko genuen udan? –Neskak orain gogotsuago egoten dituk?, esan zuen Eduk, jakintsuarena eginez.
|
|
Dinamika horrekin
|
zer
lortzea espero duzue?
|
|
Zeren eta gehienetan, jendeaklan egin behar duela ikusten du, baina, beharbada, ez daki zertarako. Erakundeanaldaketak egin nahi badira, azaldu egin behar da zertarako diren,
|
zer
lortu nahi deneta langileak non kokatzen diren proiektu horretan. Aldaketa bakoitzak berekomunikazioa eskatzen du, ezinbestean.
|
|
Lehenengo lerroa irudikatzerakoan, jakin behar da
|
zergatik
lortu zuen lortuzuen arrakasta ISO 9000k, zergatik bihurtu zen ia nahitaezkoa enpresentzat.Momentu batean sortu zen iritzi egoerari jarraiki «ez badaukazu ziurtagiri hori, ez zoaz inora». Zergatik gertatu zen hori?
|
|
Teknika hori sofistikatuz joan den arren, gaur pazienteari aplikatzen dizkiogun sentsoreak ditugu.
|
Zer
lortzen duzue hiru estimulazio mota horiekin. Ez dakigu nola funtzionatzen duen zehazki, baina lortzen duguna da pertsona, antsietate eta min oroitzapenak dituena, une tragikoak eta istripua nahi gabe bizi dituena, desentsibilizatzea eta oroitzapen horiek guztiak aztoragarri izateari uztea.
|
|
“Chinook” en aurkariak maisutasunez jokatzen badu ere, ez du inoiz amaituko giza lehiakidearen garaipena. “Uste dut muga gainditu dugula, eta nahikoa, ordenagailuen teknologian eta adimen artifizialean
|
zer
lor daitekeen jakiteko” esan zuen informatikako adituak. Schaeffer ek azaldu zuenez, sistema horrek “ikaskuntza metodo enpirikoak ordezkatzen ditu ezagutza sistema perfektu baten bidez, eta horrek erakusten ditu softwareak eta hardwareak dagoeneko lor ditzaketen aukerak”.
|
|
|
Zer
lortu nahi da Kazeta proiektuarekin?
|
|
Eta,
|
zer
lortu dugu. Bilbo’n esan nuena:
|
|
Abokatuak hegazkin txartel merkeak lortu ditu Interneten, Miarritze Ajaccio, eta mezulariak etxera eraman dizkionean, oraindik ohean dagoen neskarengana joan da, eta atearen langan kukuturik astindu ditu, begira
|
zer
lortu duen zure gizonak. Neskak harrituarena egin du, eta ohera hurbiltzeko esan dio, etorri hona, gerrikoa askatu dio, zilborra hozkatu, ipurdia esku hotzez tenkatu, biloa ezpainez tiratu.
|
2008
|
|
Berritu beharreko gauza bakarra, geu gara eta geure ulermena eta garenaren betetasuna. Arnasa hartu dugu, lagunartea, etxekoak, bidaiak..., eta
|
zer
lortzeko. Giroa aldatu, beste jende batekin egon, geure buruak baretu... eta zertarako?
|
|
Bazuten-eta aukera bidaia hori hogei minutuan egiteko.
|
Zer
lortu da. Garraiobide azkarragoa ipini denez, joan etorri kopurua biderkatu dugu.
|
|
Indar politikoak legez kanpo uzteari buruzko EBren iritzia ezaguna da.
|
Zer
lortzen da milaka pertsona hauteskundeetatik kanpo utzita. Horregatik ez dira beren ideiak aldatzen, aitzitik, errepresioaren ondorioz gotortzen dira.
|
|
" Zibilizazioaren akabera uste baino hurbilago egon daiteke" eta enparauak. Eta
|
zer
lortzen dute?
|
|
Niretzako grabatzea eta produzitzea mundu bat da bere horretan:
|
zer
lortu nahi den, zein simulakro bide egin behar den. Azkenean teknika bati buruz ari gara, giro bat erreproduzitzea eta abar.
|
|
" Kanta ontzaile" horrek kanta bat egiten duenean,
|
zer
lortu nahi du?
|
|
Castrejanak adierazten dio zertan egin duen hobera eta zer zailtasun antzematen dituen, eta espezialistak hainbat xehetasun ematen dizkio: zein teknika erabiliko duen saioan eta
|
zer
lortu nahi duen.
|
|
Esan dizuet lehenago gelditu behar genuela. Begira
|
zer
lortu dugun!
|
|
Eta poliziak eta medikuak iristen diren bitartean esperimentuaren emaitzak bilduko dituen txostena idazten hasi da irribarrez; isunak isun, lortuko duen fama eta prestigioa imajinatuz. . Begira
|
zer
lortu dugun?.
|
|
–Bai, begira
|
zer
lortu dugun, esan du esperimentuaren buruak.
|
|
Hara
|
zer
lortu zuen Nataliak: bere arazoaz amarengana hitz egitera joan, eta amaren arazoa azkenean nagusi!
|
|
Zertarako sartu horrelako kristo baten?
|
Zer
lortzen dute kaleak garbituta. Poliziak aginduak betetzen ditu?
|
|
|
Zer
lortzen dute agenteek?
|
|
Aldagai sozialek ere baldintzatzen dute hizkuntz formen aukeraketa (adina, sexua, maila soziala, hezkuntza soziala). Faktore pragmatikoen arabera molde batzuk hautatu eta beste batzuk baztertuko dira (norekin, non, zein testuingurutan,
|
zer
lortu nahi den). Baldintza kulturalak ere zerikusia dute (amankomunak ditugun ezaupideen arabera).
|
|
GERMAN: Eta
|
zer
lortuko zenuke horrela?
|
|
KANDIDO. Azkenean, begira
|
zer
lortu dudan. Etxetik alde egin du!
|
|
Gero, gatz larria bota eta gatzarekin estaltzen dut. Ea gatz honekin
|
zer
lortzen dugun. Gatzak xurgamen handia duenez, haragiaren zukuak xurgatzen ditu, eta behean pelikula mamitzen den bitartean, hau da, koipearen azukreak karamelatzen diren bitartean, haragiaren zukuak hortxe erdian geratzen dira.
|
|
Foru erregimenarekin lur jabeek udalaren kontrola mantentzen zuten, eta harrigarria da protesta edo eskakizun txikienik aurkitu ez izana udal hauteskundeak konstituzioak agintzen zuen erara burutzeko.
|
Zer
lortzeko borrokatu zuten orduan Eibarko 479 milizianoek. Isiltasun hau are arraroagoa egiten da, gerra irabazita, estatu espainiarraren gidaritza liberalen esku gelditu zenean.
|
|
Milizia liberalean parte hartu zuten 479 lagunen artean, ez ote zegoen inor udaletik baztertuta sentitzen zenik foru erregimenan? Zertarako borrokatu zuten orduan,
|
zer
lortzeko. Benetan bitxia iruditzen zait kontzientzia politikoaren adierazgarririk ez aurkitzea hain oldarkorrak izandako miliziano ohiengan.
|
|
Baina erasotzaile batek komando interpretatzailearen kopia lokal bat egiten badu, eta root jabea jarri zein setuid bita aktibatzen badio,
|
zer
lortuko du. Edozein komando exekutatzea root moduan.
|
|
|
Zer
lortu nahi dute multinazionalek politiko ohiak kontratatzen dituztenean?
|
|
Presoak bizi dituen eguneroko une, sentsazio txikiez ari da. Eta,
|
zer
lortu nahi zuen argi izanda egin du sormen lana: «jendea identifikatzea, abestia bere sentitzea» bilatu du.
|
|
Roberto Martinez Tiko aurkeztu du Eibarrek, eta oso argi dauka
|
zer
lortu nahi duen: berriz ere futbolaria dela sentitzea
|
|
: Ez, nik hasieratik badakit gutxi gorabehera
|
zer
lortu behar dudan. Ez dakit zenbat orri izango dituen zehatz mehatz, baina badakit gutxi gorabehera 6 edo 15 izango dituen.
|
|
|
Zer
lortu nahi duzue eduki guztiak atari batean bilduta?
|