2000
|
|
|
Zer
lortu nahi duzu lan honekin?
|
|
Egia izan daitekeena da komunikabideek behar bezala ez lantzea baina leku emateak onurak ekarri behar dizkio berez. Formula egokiak bilatu egin behar dira eta horretarako formula desberdinak landu
|
zer
lortu nahi den jakinez.
|
|
—Eta gorpuari hatz nagia moztuta
|
zer
lortu nahi zuen Ripodasek. Oparia, hik dioan bezala, are gehiago pozoitu?
|
2001
|
|
Nondik zetorren gorroto bizi hura?
|
Zer
lortu nahi zuten. Azken hamarkadan historialari talde batek gaia sakon eta zabal aztertzen dihardu. Ikerketak aurrera egin ahala bandoen arteko gatazka gero eta konplexuagoa bihurtzen ari da:
|
|
– Euskaltegietako ikastaroen bidez
|
zer
lortu nahi zuten galdetu denean, gehienek beren helburu nagusia ondo hitz egitea zela esan zuten (%63, 7). Ondoren, eta oso urrun, bestelako helburuak datoz: ondo ulertu (%9, 6), gramatika ezagutzak (%3, 5), EGA (%6, 9), oinarrizko ezagutza (%7, 2)... Baina horren ostean helburuak bete zituzten ala ez galdetu zitzaienean, aspektu kezkagarri bat azalarazi zuten:
|
2002
|
|
|
Zer
lortu nahi dugun gizartearentzat, horixe da galdera. Niretzat, ongizatea gero eta gehiago banatzea, edo giza eskubideen lorpenetan aurrera egitea, esaterako, helburu desiragarriak dira.
|
|
|
ZER
LORTU NAHI DUZU IKASTARO HONETAN?
|
2003
|
|
Eskaera Eskubidea baliatuko duzue.
|
Zer
lortu nahi duzue bide horren barnean?
|
|
Antologia honen orrietan ezkutaturik dagozan aberastasunak ahalik ondoen aurkitu ahal dagizuzan, hirulau aurkibide be jarri deutsuguz, irakurle. Izan be, honelango liburu bat ez da egiten, eskuetan hartu eta jarraian irakurteko; era askotara erabili daiteke eta erabili behar da, bakotxean
|
zer
lortu nahi dan eta horixe bilatuz, irakasle argi baten zuzendaritzapean, ahal bada.
|
|
Nahikoa argi dago, ba, lehenengo ekintza horregaz
|
zer
lortu nahi dan. Bigarren ekintza, zein da?
|
2004
|
|
Araba Euskaraz ekin
|
zer
lortu nahi duten ere galdetu diogu: " Lehenengo Araba Euskaraz egin zenean beste gabezia batzuk zeuden Bastidan, hastapenekoak edo.
|
|
Kasu honetan, gainera, galdera kezkagarria datorkit gogora:
|
zer
lortu nahi izan du ETAk gaurkoan?
|
|
Unibertsaltasuna sistema (nazional) abstraktu gisa aurkezturik, sistemaren hezur eta haragi diren osagarri elementu bereziak zehazteke utzirik,
|
zer
lortu nahi da kontzeptu maltzur horren bitartez. Betoz unibertsaltasunaren dotrina goren guztiak, ongi etorriak izango dira eta, baldin eta, jakina, sistema orokorraren mozorropean hegemonia menderatzailearen balioak eta ereduak ezarri nahi ez badira.
|
|
Neurri honen bidez, hobeto jateaz gain, gutxiago jan nahi da. Eta
|
zer
lortu nahi da gomendio hauekin. Behin eta berriz esan behar dut ez dela infartuei aurrea hartzeko bezain programatutako dieta, berrinfartuak saihesteko baizik.
|
2005
|
|
diagnostikaturiko beharra edo arazoamugatu egin behar da. Arazo eta beharrak mugatzeko, ongi definitu behar dirahoriek zertan oinarritzen diren, nola gauzatzen diren, zertarako landu behar diren, zehazki
|
zer
lortu nahi dugun eta abar. Beharra edo arazoa ongi mugatzeko, honakogalderak egin ditzakegu:
|
|
Beraz, planifikazioaren bidez
|
zer
lortu nahi dugun aurreikusi nahi dugu.Planifikazioan hiru maila nagusi bereiziko nituzke: planifikazio motza (urte bateanlortu beharreko helburuak), planifikazio ertaina (2 urteko epea dago helburuaklortzeko) eta planifikazio luzea (3 urteko epea).
|
|
Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...),
|
zer
lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nol...
|
|
Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan
|
zer
lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nola landua, ebaluazio etaaldaketa prozedurak...)....
|
|
|
Zer
lortu nahi dugu?
|
|
Lehen urratsa egina. Zer nahi duen azaltzeko orduan, ostera, arazoak, berak ere ez baitaki oso argi
|
zer
lortu nahi duen.
|
2006
|
|
Artikuluetan jaso diren ebaluaketak ere, gehienbat UPV/EHUren egoeraren aurkezpenetan, nahiko bat datoz hitzaurre honetan esaten ditugunekin. Hala bada ere, gerora begira zer espero daitekeen ikustea, eta
|
zer
lortu nahi den ikustea ere, epe motzean eta luzean, da garrantzitsuena, baina hau beste baterako utziko dut.
|
|
“Uste dugu potentzial handia dagoela jokoak ondo erabiltzeko” esan zuen Hope Labeko Richard Tatek, “Re Mission” sortu zuen konpainiak, minbizia duten haurrentzako bideo-jokoa. “Ondo pentsatu eta diseinuarekin
|
zer
lortu nahi duzun argi izatea da kontua”, gehitu zuen. Roxxi heroi bizidunaren historia kontatzen du “Re Mission” filmak.
|
|
Lortutako emaitzak leihatila gogaikarriak.
|
Zer
lortu nahi du Microsoftek benetan. Analista asko Microsoften benetako asmoekin espekulatu dute.
|
|
neuk inor menpean hartzerik bilatu ez banuen ere, zeuk ematen zenidan zeure burua opari, piztia otzandu baten gisan, nahieran joka nezan. Joko hori ez nuen maite ordea; alferrikako umiliatze bat iruditzen zitzaidan zure aldetik;
|
zer
lortu nahi zenuen zeure burua horrela zigortuta?
|
|
Estrategia zaharkitua da, noski, baina oraindik ere erabiltzen dena, eskolako adina duten haurrekin batik bat.
|
Zer
lortu nahi ote dugu. Gogora datorkigu garai batean zigarroa erretzeko izaten genituen komeriak eta orduko konponbidea:
|
2007
|
|
Hizkuntzaren normalizazioan eragin nahi badugu hau da lehenengo galdera, galdera kurrikularra nonbait: Zer da normalizazioa eta
|
zer
lortu nahi dugu. Baliteke alferrikako galdera dela pentsatzea, baina nago gutariko askori ez litzaigukeela erraza egingo azalpen argia ematea.
|
|
Zeren eta gehienetan, jendeaklan egin behar duela ikusten du, baina, beharbada, ez daki zertarako. Erakundeanaldaketak egin nahi badira, azaldu egin behar da zertarako diren,
|
zer
lortu nahi deneta langileak non kokatzen diren proiektu horretan. Aldaketa bakoitzak berekomunikazioa eskatzen du, ezinbestean.
|
|
|
Zer
lortu nahi da Kazeta proiektuarekin?
|
2008
|
|
Niretzako grabatzea eta produzitzea mundu bat da bere horretan:
|
zer
lortu nahi den, zein simulakro bide egin behar den. Azkenean teknika bati buruz ari gara, giro bat erreproduzitzea eta abar.
|
|
" Kanta ontzaile" horrek kanta bat egiten duenean,
|
zer
lortu nahi du?
|
|
Castrejanak adierazten dio zertan egin duen hobera eta zer zailtasun antzematen dituen, eta espezialistak hainbat xehetasun ematen dizkio: zein teknika erabiliko duen saioan eta
|
zer
lortu nahi duen.
|
|
Aldagai sozialek ere baldintzatzen dute hizkuntz formen aukeraketa (adina, sexua, maila soziala, hezkuntza soziala). Faktore pragmatikoen arabera molde batzuk hautatu eta beste batzuk baztertuko dira (norekin, non, zein testuingurutan,
|
zer
lortu nahi den). Baldintza kulturalak ere zerikusia dute (amankomunak ditugun ezaupideen arabera).
|
|
|
Zer
lortu nahi dute multinazionalek politiko ohiak kontratatzen dituztenean?
|
|
Presoak bizi dituen eguneroko une, sentsazio txikiez ari da. Eta,
|
zer
lortu nahi zuen argi izanda egin du sormen lana: «jendea identifikatzea, abestia bere sentitzea» bilatu du.
|
|
Roberto Martinez Tiko aurkeztu du Eibarrek, eta oso argi dauka
|
zer
lortu nahi duen: berriz ere futbolaria dela sentitzea
|
|
|
Zer
lortu nahi duzue eduki guztiak atari batean bilduta?
|
|
–Gezurra da, ez dakit
|
zer
lortu nahi duzun, baina horrelako gezurrekin ez duzu ezer lortuko, bota diot lehor, azken hitza izateko esperantzarekin.
|
2009
|
|
Baina oraindik falta zaigu argi azaltzea zein helbururekin abiatu dugun proiektua.
|
Zer
lortu nahi dugu esandako guztiarekin?
|
|
Kontzientzia oso lasai daukat, eta espero dut hala etortzea. Garbi daukadana da ez duda ezer egin, eta ez dakit
|
zer
lortu nahi duten, adierazi du.
|
|
Claudio Bravok 2013 urtera arte luzatu du la hitzarmena Realarekin eta horrek, modu batera edo bestera, zuzenean eragiten dio atezain gipuzkoarrari. Ez dakit
|
zer
lortu nahi ote duten renobazioarekin. Euskal Telebista ikusten nengoela jakin nuen eta bai, izugarri harritu nahi.
|
|
KANDIDO.
|
Zer
lortu nahi zenuen. Niri min egitea?
|
|
JULIA.
|
Zer
lortu nahi duzu?
|
|
Hori horrela izanda, esan dezakegu La Baskonia aldizkariak (bertako kazetaria zen Bozas Urrutiaren bidez) partaidetza zuzena izango zuela euskal etxe berri horren sorreran. Irakurtzen jarraitzen badugu, horrekin
|
zer
lortu nahi zuten aurkituko dugu35:
|
|
Iragarlea bera izaten da batzuetan horrelako kanpaina bati hasiera eman nahi izaten diona. Gehienetan geu izaten gara
|
zer
lortu nahi duen ezagutu ondoren horrelako ekimen bat eraginkorra izan daitekeela ikusi eta aukera ematen diogunak. Izan ere, guk zerbitzu osoa eskaintzen dugu.
|
|
Bide horretan, diseinu aldaketa nabaria izan da.
|
Zer
lortu nahi izan duzue?
|
|
35 orduko. Greba honekin
|
zer
lortu nahi duzue?
|
|
Beste oker bat ere aurpegiratuta bota du atzera Auzitegi Nazionalaren erabakia: . Oso arrazonamendu laburrean ahaztu egiten du ezartzen zaion zigorraren bidez
|
zer
lortu nahi den zehaztea?.
|
|
Halere, lekua ez zen behar bezala gelditu Udalak ez ziolako kasurik egin Jai Batzordeak egindako eskaerari; garbiketa makina pasatzeko, hain zuzen.
|
Zer
lortu nahi du Iru, eko Udalak jarrera honekin. Ez da izanen parkearen erabiltzaile eta kaldereteetako partaideen arteko gatazka bilatzen ari dela?
|
|
|
Zer
lortu nahi du gidaritza batzordeak biharko bilkuran?
|
|
Basfek argi eta garbi esan du
|
zer
lortu nahi duen lantegien itxierarekin: Horrela nabarmen handituko dugu lantegi horien gaitasuna [lanean jarraituko dutenena] eta hobetu egingo dugu kostuen egitura.
|
2010
|
|
EAk eta ezker abertzaleak sinatutako akordio estrategikoaren ondoren, elkarrizketak izaten ari zarete beste alderdi batzuekin.
|
Zer
lortu nahi duzue elkarrizketa horiekin?
|
|
|
Zer
lortu nahi dute Lisboan NATOren bileraren hitzordu alternatiboarekin?
|
|
Zergatik?
|
Zer
lortu nahi du horrekin. Beste pertsonak laguntzea edo bere burua ongi sentitzea bilatzen du?
|
|
Erabilpenaren dinamika garantizatzea posible nola egin daitekeen erabaki behar da eta horrek helburu batzuk markatzea eskatzen du:
|
zer
lortu nahi dugun alor bakoitzean, zer administraritzan, zer komertzio munduan, zer banketxeetan... Zer proposatu behar diegu. Zer negozia daiteke beraiekin?
|
|
K.O erakusketan Nadia Bakarte artistaren bildumako zenbait irudi jaso dira. Artistak bat batean egiten dituen irudiak dira, askotan Lapsus hutsak baino ez, beste zer edo
|
zer
lortu nahian. Nadia Bakarteren barne txantxak eta sentsazioak ikusgai dira Bilboko Garabat Galerian.
|
|
Estatuan ezarri nahi dituzten neurriokin
|
zer
lortu nahi duten argi dago: bankak, gobernuek eta patronalak sortu duten krisia langileok eta klase xumeok ordaintzea.
|
|
Hiru izar estatubatuarrek mutilei aholku nagusi bat emango diete: berekoiak ez izateko (ez ohean, ezta maitasunarekin lotura duen beste edozertan ere): Gustuko duzun neska biluztea bada zure helburua, ongi pentsatu zer eskaintzen diozun, ez zuk
|
zer
lortu nahi duzun. Agian gol bat sartuko diozu baina neskak zuen egoismoa urrunera usaintzeko gai gara eta ez zaigu interesatzen, adierazi du, esaterako, Demi Moorek.
|
|
Siviwe, zuri zer ekarriko dizu gertakari horrek?
|
Zer
lortu nahi duzu?. ... Lan gehiago...
|
|
Ez du merezi. Ez dakit gizon horiek gu proban jarrita
|
zer
lortu nahi zuten ere.
|
|
Zure pazientziaz eta zure bizitzaren luzeraz baliatu zara nire adiskide egin eta niri zentzua osteko, Agamenoni egin zenion bezala.
|
Zer
lortu nahi duzu. Mendeku hartu nahi duzu Hektorren heriotzarengatik?
|
|
" Lizarrako Lehendakari naizela leporatzen didate, horrela aurkezten naute" azpimarratu zuen," baina herritar guztiak ordezkatzen ditut nik; euskaldun guztien askatasunaren alde ari naiz lanean, borondate horrek gidatzen ditu nire ekintzak". Eta bere kezka adierazi zuen
|
zer
lortu nahi ote zuten irain gogor horiekin eta Gobernuari hiltzaileekin kolaboratzen zuela leporatzearekin, ez ote zen modu bat" gure ideiei uko egitea inposatzeko, eta hori ez bidea". Irainak irain, hitz egitearen alde azaldu zen:
|
2011
|
|
17
|
Zer
lortu nahi da S1 sarreran 1 balioa jarrita. Eta 0 jarrita. Zergatik?
|
|
17
|
Zer
lortu nahi da S1 sarreran 1 balioa jarrita. Eta 0 jarrita. Zergatik?
|
|
11 Azaldu ezazu zertan datzan hobekuntza plan bat:
|
Zer
lortu nahi da hura ezarrita. Zer baldintza behar ditu arrakasta izan dezan?
|
|
zer zentzu du niretzat lortu nahi dudan horrek?
|
Zertarako
lortu nahi dut. Zer asmo dut?
|
|
Zakur kakak bertan uzten dituzten zakurren jabeek lotsa pixka bat sentitzea nahi genuke, ea lortzen dugun astintzea horien kontzientzia zibikoa”. Aste honetan guraso talde batek ekimenarekin
|
zer
lortu nahi duten argi daukate.Lopez de la Calle parkeko kasua bereziki deigarria da. Plastiko zorroen bi makina ipinita dauden aren, gorotzak han hemen ageri dira.
|
|
|
Zer
lortu nahi duzue honekin guztiarekin?
|
2012
|
|
Sistema edo hizkuntza politika berrian kokatuta, nire buruari galdetzen diot ea
|
zer
lortu nahi dugun geratzen zaigun beste erdiarekin. Orain arte ez ditugu erakarri edo ez dute beharrik sentitu gurera etortzeko.
|
|
Zein ekarpen egin nahi duzue?
|
Zer
lortu nahi duzue. Guk ez dugu inongo esparrurik mespretxatuko bakegintzaz eta akordioez hitz egiteko, eta bertan parte hartuko dugu.
|
|
|
Zer
lortu nahi du datu pertsonalak bateratuta?
|
|
–
|
Zer
lortu nahi zuen Xabier horrek Manurengandik?
|
|
Beraz, geure buruari egin behar diogun galdera honakoa da:
|
Zer
lortu nahi dut proiektu honekin. Zein da helburu nagusia?
|
|
–Bai, baina orain anbizio profesional hori da duzun guztia. Gaztea zinenean zure inguruko errealitateaz jabetzen hasi zinen, zure nortasuna moldatzen eta bizitzan
|
zer
lortu nahi zenuen erabakitzen. Aitak unibertsitate elitista horietaz hitz egin zizun, berariaz, semea hara bidaltzeko ametsa beteko zen esperantzaz.
|
|
Zergatik sinetsarazi didazu berak utzi zuela lana?
|
Zer
lortu nahi zenuen?
|
|
LEO. (Malenkoniatsu) Baina... badakigu
|
zer
lortu nahi dugun?
|
|
Idatzizko dokumentazioa eraginkorra izateko garbi eduki behar da dokumentu bakoitzaren xedea, baita dokumentua norentzat den eta harekin
|
zer
lortu nahi den ere.
|
|
–
|
Zer
lortu nahi da dokumentuaren hartzaileengandik?
|
|
Helburu didaktikoen araberako materialak erabili behar dira, hau da, hezitzaileak argi izan behar du
|
zer
lortu nahi duen txokoan erabiltzen dituen materialekin, gero, helburuak lortzeko balio izan dioten ala ez eta aldatu behar diren jakiteko. Hezitzaileak materialen aurkezpen sinplea eta azalekoa egingo du, haurrengan jakin mina eta esploratzeko gogoa pizteko.
|
|
Helburu orokorrek adierazten dituzte ikastetxeak, bere nortasun ezaugarriekin bat etorriz, bere buruari planteatzen dizkion helmuga edo xedeak. Ikastetxe gisa
|
zer
lortu nahi dugu, galderari erantzun behar diote.
|
|
Eskolarentzako helburu batzuk irudikatu, galdera honen arabera:
|
Zer
lortu nahi dugu eskola gisa. Ahal bada, bereizi helburu motak.
|
|
|
Zer
lortu nahi dugu. Helburuak zehaztuz adierazi behar da.
|
|
– Lasai,
|
zer
lortu nahi dut? –.
|
|
–
|
Zer
lortu nahi da. Beharra identifikatu ondoren, programaren helburua zein den zehaztu behar da.
|
|
Europako 30 herrialdetako hezkuntza ministerioek, eskolek, irakasleek eta ikertzaileek osatzen dute, eta eragile horiek elkarlanean aritzea sustatzen du, etorkizuneko gelaren ezaugarriak zehazteko. Future Classroom Lab en helburuak argi deskribatzen du
|
zer
lortu nahi den: “ikasgela konbentzionalak eta ikasteko beste espazio batzuk erraz berrantolatzeko modua ikusten laguntzea, irakaskuntza eta ikaskuntza estiloak aldatzen laguntzeko”.
|
2013
|
|
Autonomia eskasagoa zentroetan, curriculum gero eta ezarriagoa, kultur transmisioa bermatu gabe, euskara ezin nahi den askatasunarekin eman... Ez da aski metodologia libre izatea; ez bada erabakitzerik
|
zer
lortu nahi den, ez bada hezkuntza askea gauzatzeko aukerarik, bost axola edozein didaktika erak. Hori dakar lege horrek. Pedagogia aurreratuetan erreferente izan da euskal hezkuntza.
|
|
Beste instrumentu batzuek ez dituzten zailtasunak dituztelako.
|
Zer
lortu nahi duzu interpretatzen duzunean. Galdera horri erantzuteko orduak nituzke [barrez].
|
|
Oinarrizko hiru osagai izan behar ditu:
|
zer
lortu nahi da, nola? (horretarako erabili behar diren tresnak edo teknikak), eta zertarako?
|
|
1.1 > > Jardunaren ebaluazioaren kontzeptuaJardunaren ebaluazioaren xedea da plangintza bat ezartzea, non bilduko baitira azken emaitzak (helburuak) eta adieraziko baitira nola gauzatu haiek (konpetentziak), betiere jarraipen etengabe eta sistematiko baten esparruan, eta langileen jarduna eta, beraz, erakundearen emaitzak hobetzeko helburuarekin.Hala, bada,
|
zer
lortu nahi dugun zehaztuko dugu, helburuak jarrita, eta nola lortuko ditugun adieraziko dugu, helburuak erdiesten lagunduko diguten konpetentziak ezarrita (6.1 irudia).
|
|
Adierazi nor garen,
|
zer
lortu nahi dugun eta zertaz hitz egingo
|
|
(Adierazi
|
zer
lortu nahi duzun, ikerketa honekin)
|
|
(Adierazi
|
zer
lortu nahi duzun ikerketa honekin)
|
|
(Adierazi
|
zer
lortu nahi duzun ikerketa honekin)
|
|
(Adierazi
|
zer
lortu nahi duzun ikerketa honekin)
|
|
Landareak, esaterako, lehia bizia dute elkarren artean. Esango al zenuke
|
zer
lortu nahian lehiatzen diren. Biodibertsitatean eraginik ba ote du horrek?
|
|
(Adierazi
|
zer
lortu nahi duzun ikerketa honekin)
|
|
2 Prozesu bat programatu aurretik, argi eduki behar da
|
zer
lortu nahi den. Idatzi pseudokodea, eta adierazi fluxu diagrama batean zer ibilbide egin duten pertsonaiek egoera bakoitzean.
|
|
OMEren datuen arabera, erretzaileen erdiak (650 milioi pertsona inguru) garaiz hilko dira, zigarroen eraginez, eta tabakoa inoiz kontsumitu ez duten ehunka mila milakok, berriz, kanpoko kearen eraginpean geratuko dira. Artikulu honetan Tabakorik Gabeko Munduko Eguna eta tabako ohiturak eragiten dituen ondorio hilgarriak
|
zer
lortu nahi den azaltzen da.
|
2014
|
|
Lehen fasearen hedapenarekin
|
zer
lortu nahi du Barcinaren gobernuak?
|
|
|
Zer
lortu nahi da zehatz helburu horien bitartez?
|
|
Bertan hainbat galdera erantzuten saiatuko dira eta orri zuria bide orri antzeko bihurtzen:
|
zer
lortu nahi den, zer printzipioen arabera, nola parte hartu, zein harreman egin... Udazkena haizetsu dator gainera, Eskoziako eta Kataluniako erreferendumek hauspotuta; Gure Esku Dagoko sustatzaileen asmoa da gertaera historiko horietan parte hartzea:
|