Emaitzak: 17
2001 | ||
Baina, | zer ebaluatu behar genuen. Elkarrizketa horietan ikasleekin helburuakadostu behar genituela ikusi genuen; eta ikasturtearen hasieran egin behar genuenhori, helburu horien arabera klaseko jarduera markatzeko, eta hortik egunerokomartxa zehazteko. | |
2008 | ||
| Zer ebaluatzen du KGNZk? 22 | |
1.5.2 | Zer ebaluatzen du KGNZk? | |
2012 | ||
| Zer ebaluatu behar da? | |
| Zer ebaluatu behar den aztertzeko, kontuan hartu behar ditugu aipatu ditugun alderdiak: | |
2013 | ||
• Baina | zeren arabera ebaluatzen dugu positiboki edo negatiboki. Zeren arabera goresten edo gaitzesten dugu? | |
2015 | ||
Ebaluazio irizpide falta ere ikusten da. Izan ere, ekoizpenak behar dituen baliabide espezifikoak (egiturazkoak, linguistikoak, hizkuntzaz bestekoak...) lantzen ez badira, | zeren arabera ebaluatuko da. Zer ebaluatu? | |
Izan ere, ekoizpenak behar dituen baliabide espezifikoak (egiturazkoak, linguistikoak, hizkuntzaz bestekoak...) lantzen ez badira, zeren arabera ebaluatuko da? | Zer ebaluatu. Nola ebaluatu? | |
Irakasleen hitzek aukera ematen dute gaiaren gaineko gogoetan sakontzen hasteko eta hainbat galdera proposatzeko: zer gertatzen da arlotik ahozko aurkezpen bat egiteko eskatzen denean?, nola egiten da ahozko hori?, | zer ebaluatzen da?, ebaluatzeko irizpideak argi al daude?, ahozko hori landu al da?, eta noiz eta nola egin behar da lanketa hori?, nork egin behar du?, zein baliabide behar dira horretarako?... | |
Argi dago, ahozkoa, curriculumaren atal inportantea izanda, sistematikoki planifikatu eta landu behar dela eta irakasleen arteko koordinazioa, elkarlana eta gelako esperientziak partekatzeko beharra dagoela. entzuneko materialak (testu motaren eta adinaren arabera sailkatuta ez izatea), ebaluazio txantiloirik ez izatea, | zer ebaluatu behar den ez jakitea, intuizioz jokatzea. Nabarmen ikusi dugu, ahozkoa sistematikoki ez lantzeaz gain, ez dela behar den bezala ebaluatzen. | |
2016 | ||
• Espazioa okupatzea. zein eginkizun eginaraz? | zer ebalua? | |
• jokalari (banakakoa, binakakoa, banakakoa eta binakakoa), • jokozain, • puntu kontalari. | zer ebalua? | |
2018 | ||
| ZER EBALUATU DA8 | |
2019 | ||
| Zer ebaluatu behar da helburuak bete diren, ala ekintzak egoki eta zuzenak izan diren. Ala biak batera? | |
Berriro ere huskeria izan daiteke, zeren testuan barrena murgiltzean argi dago adierazleak, oro har, neurrien (helburuen) betetze maila ebaluatzeko tresna direla; baina ebaluazioaren labirintuan orientatzeko funtsezkoa da nori berea ematea. hortaz, hurrengo galdera hau da: | zer ebaluatu behar da helburuak bete diren, ala ekintzak egoki eta zuzenak izan diren. Ala biak batera? | |
2020 | ||
| Zer ebaluatu. Zehar konpetentziak | |
2023 | ||
| Zer ebaluatu, hura irakatsi, hala dio esaera zaharrak. Ebaluazioak baldintzatzen du zer eta nola ikasten den, eta kalitatezko ikaskuntzarekin ere lotura zuzena du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 17 (0,11) |
Lehen forma
Zer | 8 (0,05) |
zer | 6 (0,04) |
zeren arabera | 2 (0,01) |
ZER | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 7 (0,05) |
UEU | 3 (0,02) |
LANEKI | 2 (0,01) |
Ikas | 2 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer ebaluatu | 17 (0,11) |
Konbinazioak (3 lema)
zer ebaluatu behar | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |