Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 900

2000
‎Non daude ofizioz literaturaren azterketa egunez egun egin behar dutenak? Zer irakasten da unibertsitateetan, eta nola?
‎/ zenburuak berak dioenez, Migel Unamunok bere bizitzan zehar euskararekiko izan zuen, edo, hobeki esan, izan zituen jarrerak jorratzeko asmotan natorkizue. Zer esanik ez, honi buruz lehen ere asko esan eta idatzi da, baina oraindik bazterretan entzun eta irakurri behar izaten ditugunak gogoan izanik, ez dut uste gaizki etorriko zaigunik Bilboko idazle eta filosofo handiak gure hizkuntzaz adierazi zituenak berriz maiseatzea, haiek testuinguru egokian hobeki ulertzeko.
‎• Zer motatako defentsa behar dute?
Zer egin dezaket udako arratsalde gorri batean eguzkiak nere leihoari beldurra badio eta zu ez bazaude, udak ustekabean neguaren erdian harrapatzen banau derrepentean hostoak isiltzen badira lau kanpai hots entzuten diren bitartean hiru tanta lehor eta epel bat haize hilaren gainetik nora jo dezaket kalean topatuko ez bazaitut gauzak nahiko gaizki ez doazen bitartean tanta epel eskas bat atsoen pauso azkarrak berotzeko nola jakingo dut arbolak bizirik ote dauden soinurik egiten ez badute sirenen hotsa itzaltzeko. gauza ez badira nork esango dit zer gertatzen zaidan lehenengo malkoa oraindik sortu ez denean zeinen eskuak astinduko ditu betazaletan ezkutatu diren kanpaiak non babestuko naiz zure besoak urruti badaude nondik sortuko da elektrizidadea udak baimenik ematen ez badu hiru kanpai ergel eta laugarren bat zeinen arnasak berpiztuko ditu adarrak ni ere uda bihurtu naizenean zer egin dezaket udako usainak sortzen duen izerdi motelak bereganatzen
Zer entzuten dut adi nagola?
‎euskal gaiei buruz idatzitako eta argitaratzen zen guzti guztia biltzea. Zer esanik ez dago asmo honetan oinarritutako bibliografia honek bere garaian izugarrizko laguntza suposatu zuela (eta oraindik suposatzen duela) ikerlarientzat eta beste edozein interesaturentzat. Beraz, lan honi jarraipena ematea luke.
Zer nolako Euskal Liburutegi Nazionala, iburutegiak, informazio eta zerbitzugune gune gisa, gero eta garrantzi handiagoa du egungo gizartearen baitan," informazioaren gizartea" deitzen den honetan hain zuzen ere.
‎Nolako ote? Zer ikusten da ba. Hain kontu gutxi, Gerhard Bahr, Legazpiko semea, uniforme nazia jantzita duela, Hitlerren erretratu ofiziala atzean duelarik...
‎. 69 zk. (1992), 51 Javier Muguerza: erresistentziaren etika. 71 zk. (1992), 49 Argitaletxeen irizpideak. 93/ 94 zk. (1996), 97 Iritzi bilketa. 93/ 94 zk. (1996), 109 Eliza katolikoa Euskal Herrian Kontzilioaren ondoren. 95 zk. (1996), 88 Zer da Kontseilua? 112 zk. (1999), 15 XXI. mendeko akordioa:
‎GARAGORRI, Xabier Zer da eskola porrota? 46 zk. (1988), 7
‎35 zk. (1985), 92 Biolentzia eta beldurra (Orain eta Hemen). 35 zk. (1985), 93 Zer gertatzen da hitzaldiekin (Orain eta Hemen). 35 zk. (1985), 99 ETB:
‎" Euskal idazleak gaur". 3 zk. (1977), 98 Azurmendi, J.: " Zer dugu Orixeren kontra. Zer dugu Orixeren alde".
‎" Zer dugu Orixeren kontra. Zer dugu Orixeren alde".
‎4 zk. (1977), 69" Irudi ona" eta laguntza (Orain eta Hemen). 7 zk. (1978), 96 Zer gertatzen da hitzaldiekin (Orain eta Hemen). 35 zk. (1985), 99
‎GARAGORRI, Xabier Zer da eskola porrota? 46 zk. (1988), 7
‎ASKOREN ARTEAN Zer da Kontseilua? 112 zk. (1999), 15 XXI. mendeko akordioa:
‎" Euskal idazleak gaur". 3 zk. (1977), 98 Azurmendi, J.: " Zer dugu Orixeren kontra. Zer dugu Orixeren alde".
‎" Zer dugu Orixeren kontra. Zer dugu Orixeren alde".
2001
‎Euskararen garapenaren alde dagoen nafar gizartean ez dugu lortu sentimendu hori defendituko duen edo, gutxienez, neutrala izango den alternatiba politikorik Diputazioaren Jauregira eramatea. Zer pentsatua ematen du horrek. Arrazoiak eta aitzakiak eranitzak izan daitezke, baina EAEn diseinatutako estrategia politikoak Nafarroan zuzen zuzen aplikatu izanak lohi hauek agerrarazi dituela pentsatzea oso zilegi da.
Zer moduzko harrera egiten zien jendeak zure eskariei. Laguntzarik izaten zenuen, ala bakarbakarrik jardun behar izaten zenuen lan horretan?
‎Eta orduan, alboan den Zeru txiki tabernatik gau pasazale batzuk kantuan hasi ziren. Zer kantatuko eta Ramon Artola tolosar bertso jartzaile oparoaren bertso
‎bildu bai baina sekula argitaratu gabeko material mo rdoa eduki behar duzula hor nonbait gordeta. Zer diozu, artxiboarekin mito bat egin da.
‎Lehenago ere aipatu dugu, baina non dago eta zer da, jakin badaiteke, zure artxiboa? Zer material klase da?
Zer ordenamendu dauka?
‎Orain, berriz, erdarazko narrazioak eta historiak biltzeari ekin diozu. Zer dela eta. Zer topatu duzu oraingo zeure berriemaile erdaldunengan?
‎Zer dela eta? Zer topatu duzu oraingo zeure berriemaile erdaldunengan?
‎Izan, ordea, uste baino eskasagoak dira, tamalez, gaur egun. Lanerako kemena nortasun kontua ere izan liteke, baina gaia zinez maitea behar du izan, hainbeste urtetan etengabe haren jiran jarduteko. Zer ikusten ote du, bada, aita Zavalak herri literaturan, hartaz horrela maite etalanmintzeko?
‎Sei senide zineten, eta lau anaia zaudete gaur egun bizirik. Zer geratu zaizu gogoan zeure umearotik, etxeko girotik?
‎Handik, berriz, Eskolapioetara. Zer moduzko ikaslea zinen?
‎Eguerdian, ordu t’erdiko tartea bazkaltzeko. Zer moduzko ikaslea nintzen. Estudiatzen nuen, bai, baina leher egin gabe.
‎" Zer ikusi, hura ikasi", dio esaera zaharrak. Zavalaren kasuan, ordea, ez dirudi, orain arte kontatu digunetik behintzat, txikitan etxean bizi izandako giroak kutsatuta hartu zuenik hartu zuen bidea.
Zer gertatuko zain, Estatu Batuetako erasoen ondorioz Bilbora, Guggenheim era berandu iritsitako erakusketa baten gomendioa: museoaren bilduma iraunkorreko Thannhausser bildumaren aukerak.
‎Zuek hau irakurtzerako, memoria eta hemerotekan bakarrik egongo da Italiako jostunaren lana, baina aurtengo udaran, Paris, Milan edo Madrilgo dendetan ez ezik, Guggenheim Bilbao museoaren espazio nagusiak bereak izan ditu. Zer egiten du jostun baten lanak museoan. Moda (janzkeraren inguruko moda), hori ere artea al da?
Zer eskain diezaioke EBk euskarari?
‎Orain dela zenbait hilabete gutxi arte burtsaren printze berriak ziruditen puntocom enpresa asko eta asko pikutara joan dira bat batean, euforiak gainbehera egin du, are stian modan zegoen Ekonomia Berriaren argi gorri guztiak piztu dira eta zorioneko iraultza maldan behera erori da. Zer pasatu da. Ba sareak urteak zeramatzala itxuraz hazten eta hazten baina gauza berberetsuak eskaintzen, noizbait loratuko zen publizitatearen zain eta honek lekarkeen etorkizunaren itxaropenetan, eta publizitatea ren porrot egin duenean etorkizuna hutsala bihurtu dela.
Zer da, ba, euskara batua. Batzuentzat, proiektu politikoa; okerrago dena, ETAk asmatua.
‎Askok ez dute zentzu horretanulertu nahi, ordea. Hiztegiko adiera arrunta ematen diote hitzari," normal/ anormal", baita zentzu patologikoa ere. Zer egiten du orduan hizkuntz normalkuntza ren legeak. Anormala (gutxiengoaren hizkuntza) normal (guztion hizkuntza) bihurtu, eta normala (espainiera) anormalbihu rtu.
‎Etxekoak ez daudela errurik gabe. (Errua, zer da errua?) Zer azterturik eta aldaturik badagoela etxe bueltan ere. Lan hau ez da hooligan baten lana:
‎Lehen kapituluan (batez ere) EAEko hezkuntza sistemari buruzko iritzi sorta bildu dugu. Zer salatzen zaion. Hezkuntza ideologizatua izatea, eta indarkeriaren eta arrazakeriaren sortzaile.
‎Hezkuntza ideologizatua izatea, eta indarkeriaren eta arrazakeriaren sortzaile. Zer proposatzen den. Konpetentziak murriztea, eta hezkuntza sistema eskuz aldatzea.
‎lekukoen anonimatoa. Zer ez da jartzen ustezko solaskide izengabeko horien ahotan! Erreportaje horiek, hau da hirugarren ezaugarria, ez dute ikertzen, informazio berririk ez dute ematen.
‎Diskurtso ongi landurikoa baino adierazgarriagoa da askotan testuak bere gordinean ezagutzea, jatorrizko hitz eta tonu propioan. Zer esaten den garrantzizkoa da, baina nola esaten den ere bai.
‎Nire hatzak ETAri biktimak seinalatuko bailizkion. Zer da hori," konplizitatea", ala are gehiago da. Gaurko lan honegatik ere salakuntza bera egin lezakete.
Zer egin. Kontseiluak zeregin garrantzitsua du horretan.
‎Euskal Herria ren nazio kontzientzia posibilitatzen duten elikagaiak usteldu beharrean daude. Zer ba?
Zer da, ordea, une honetan aztoratzen gaituena. Bistan da galdera egiterakoan Hegoaldetik eta Hegoaldeaz ariga rela, Iparraldekoa beste kapitulu batean sartzen dugulako.
‎2. Zer nolako eragina izaten ari da eta izango du horrek guztiak euskalduntze prozesuan, euskararen normalkuntzan, euskarazko irakaskuntzan?
Zer egin. Errezetarik ez dago seguruenik.
‎Elkarbizitza aipatu dut aurretiaz eta horretara ekarrinahi nuke, azkenez ere, nire esatekoa. Zer ekar diezaioke euskalgintzak gizarte honi. Talde batzuen esku itxietan bada, ezer gutxi.
2002
‎Hori guztia kontuan hartuta, euskalgintzak bere jarduerari buruz gogoeta egin eta datozen urteotan euskararen normalizazioan jauzi garrantzitsu bat emateko erronka nagusiak zeintzuk diren zehaztea da EuskalgintzarenPlan Estrategikoaren helburua. Zer aldatu behar dugu, zein urrats berri egin behar dugu, normalizazio prozesua errotik bizkortzeko?
‎Zein urratsetan gaude? Zer ekimen motatan jarri behar ditugu bereziki gure indarra eta kemena. Azken finean, Albe rt Bastardasek jarritako itaunei erantzuteko balioko digu Gurpil horrek.
Zer eta zertarako irakatsi behar dugu?
‎Unibertsitateek goi mailako profesionalak prestatu behar dituzte Zer eta zertarako irakatsi behar dugu?
‎4 Zer egingo Bruselako ULB VUB delakoaz?
Zer adierazten digu honek. Euskal Herriko zati baten egoera administratiboari dagokionez, Espainiako marko juridikoaren barruan, legalki bideragarria den proiektua dugula Euskal Unibertsitatea, edo, behintzat, euskarazko Unibertsitatea, ez baitira gauza bera.
Zer nolako
‎ghettoa, EHU euskal irakaslez hustutzea... Zer azpimarratuko zenuke zuk?
‎Hain egitate ezberdinak karikatura bakar batekin esplikatutzat emateak ez luke onarpen intelektual minimorik aurkitubeha r. Zer dute komunean Asia hego ekialdeko Indonesiak eta Bosniak. Edo otomandar inperioaren suntsimendutikso rtutako diktadura militar eta absolutistek eta Mindanaoko moroek edo Indiako minoria musulmanak?
‎Galdera berriro ere perspektiba eurozentrista batetik abiatzen da. Zer da demokrazia eta zer modernitatea?
‎frustrazioa, ustez hizkuntza ikasteko zuten gaitasun ezagatik eta euskalduna izateko asmo zapuztuagatik; baita ikasten emandako hamaika ordu eta gastatutako diruen inbertsio ustelagatik ere. Zer dela-eta, hainbat porrot?
‎Gaur egun, aldiz, ikastoletan hezitako euskal internautak batez ere sarearen eskasiaz dira kexu. Zer pasatu da?
2003
‎Gaur egun, mendebaldeko Europan bederen, badirudi gizabanako gehien gehienek argi pentsatzen dutela ez direla herri gisa dituzten interesak gerra bidez bilatzearen aldeko, baina, hala ere, oraindik bada indarkeria Euskadin, ez dirudi guztiz bazter utzi denik Irlandakoa, eta Kosovo, Txetxenia eta Palestinakoak ere gure ate ondoan daude. Zer dio edo zer du esateko antropologiak herri, etnia, nazioko bizipenei buruz. Kontuan hauxe eduki behar dugu:
‎1 Zer ezagutzen dugu giza jokabideari buruzegungoegoera azalduko diguna?
‎herriak ezin duenean bere kultura eta autogobernua garatu kokatua dagoen Estatuak edo Estatuek eragozten diotelako, nola deitzen zaio horri? Zer jarrera hartu behar dute nazioarteko erakundeek. Zeintzuk dira herri gisa heldutasunera iritsi nahi duten gizon emakumeek erabil ditzaketen legezko bideak?
‎Beharbada bidai literaturen biltegi bat, Euskal Herrira etorri diren idazleena bakarrik izan gabe, horiek bereziki artatuko lituzkeena, mintegiak eta antolatuz. Zer ikasi asko baitaukagu horiengandik. Esaterako, ikusten ikasi.
‎Hara non topatzen dudan, ustekabean, poeta Ischiara heldu eta(" Salutal’ile d’Ischia"), bere bertsoak entzuten dizkiola honek ere neska bati kantatzen(" une voix inconnue/ Qui recite au poete un refrain de ses vers"). Zer , XIX. mendeko poeta zoro frantses hauek, mundu guztiko neskek kantatuak izan nahi al dute. Orduan nire aspaldiko Machadoz oroitu naiz (baina Antonio zen ala Manuel?
‎Urrunetik kanta zetorren" esaten da(" Fernher kam Gesang")... Zer patu ederragorik poesiarentzat, herri xume, naturalaren kanta bilakatzea baino. Lirikaren jatorria herri primitiboetan kanta eta dantza izan da.
‎" Nothing of him that doth fade...". Zer zebiltzan hauek denak —poetak, pintoreak—, sortetxea utzi eta Hegoaldeko bide guztietan zehar bidazti, beren idealen aberria ren bila baino. Etxetik urrun, hemen aurkitu dute beren azkeneko atsedenaren lekua," mundu berrira" ezin arribatuak.
‎Eta zer ikustera etortzen gara gu —bidazti, turista— bidazti iragan hauen hilobiari beha isilik egotera? Zer ikusi dute, ikusi nahi genukeena guk ere. Munduan edonongo gizon emakumeen patuak, aristokraten, haurren, pintore eta poetenak, anonimoenak, bihozkideek lurrean maitekiro sehaskaratuak agur hitz zail minduekin hilarrian, meditazio bertsoekin han hemen, itxaropen opaeskain zailekin, hemen ainguratuak mendeetandenboragabezia ren urdinpean.
‎Espainia bilin bolon dabil. Zer da Europa, gogoetari jarraituz, Hugok, iraganaldian dominatu duten bi Inperio handiak, Turkia eta Espainia, biak lurjota ikusten ditu.
‎Haur eta gaztetxoak euskalduntzeko bidegurutzean dagoen familiaren bidea alde batera utzi eta aurrera egin nahi duen hizkuntza politikak zer egin dezake hizkuntzaren transmisio gune naturalena den horri erantzun sendorik eman gabe? Zer lor daiteke guraso euskaldunak alfabetatu gabe eta erdaldunak euskalduntzeko bidean abiarazi gabe. Zer egin dezake eskolak etxe barruko euskararen aldeko hizkuntza politika alde batera utzita?
‎Zer lor daiteke guraso euskaldunak alfabetatu gabe eta erdaldunak euskalduntzeko bidean abiarazi gabe? Zer egin dezake eskolak etxe barruko euskararen aldeko hizkuntza politika alde batera utzita. Ezer askorik ez.°
‎2. Zer eginik ez dagoela esan nahi al du horrek guztiak. IRALE, euskaltegiak eta gainerako ikasketa elkarteak alferrik al daude hemendik aurrera, irakasmunduari dagokionez?
‎Horregatik guztiagatik, egindako ibilbideaz plazaratu beharreko beste galdera bat, hauxe da: Zer gertatu da urte hauetan erdaldun asko euskara ikastera joan arren, euskal dundu ez daitezen?
‎Bada jaitsiera! Zer adierazten du horrek?
‎1. Zer gertatu da urte hauetan erdaldunak euskara ikastera joan ez daitezen eta euskaldun alfabetatu gabeak alfabetatzera hurbil ez daitezen. Zer aldatu da gure gizartean?
‎1. Zer gertatu da urte hauetan erdaldunak euskara ikastera joan ez daitezen eta euskaldun alfabetatu gabeak alfabetatzera hurbil ez daitezen? Zer aldatu da gure gizartean?
‎2. Euskal gizartea euskalduntzea helburu, zer egin behar da? Zer garrantzi dute eta nola eragin behar dute helduen euskalduntzeak eta alfabetatzeak Euskal Herria euskalduntzeko prozesuan?
Zer egin dezakegu?
‎Artean zuzendari nagusia zenak galdetu zion kontseilariari: " Zer da, proposamenak egiteko, hobetzeko, edo, besterik gabe, bere horretan onartzeko? ". Lagunak erantzun zion hori zela gobernuaren asmoa.
Zer esanik ez, euskararen aurkari —aurrejuzku politikoengatik etsai beligerante— direnen posizioak sendotu egiten ditu. Eta ugaritu aurkari aktiboen multzoa.
‎2. Zer iritzi duzu euskalgintzaren alorretik, oro har, neurri ildo horri ematen ari zaion erantzunaz. Egokiak al dira, zure ustez, politika horren aurrean euskaltzaleen aldetik planteatzen diren aterabideak?
‎Hori da, niretzat, benetan inportantea. Zer pentsatzen dugun, zer erraten dugun eta zer egiten dugun nafar euskaldunok. Ez gara nortas unik gabeko gutxiengo bat, ez gara soilik ehuneko ttiki bat (disku rtso politiko ofizialetik aurkeztu nahi gaituzten bezala), ez gara talde pasibo bat, gertatzen denaren aitzinean inolaz erreakzionatzen ez duena.
‎Ohikoa izaten jarraitzen du alderdi zein sindikatu horietako batzuen egoitzetara deitu eta telefono hartzaileak gazteleraz hitz egitera behartzea, baita ikastola batzuetan ere. Zer esanik ez lan hizkuntzari buruz, herri mugimendu abertzaleetan, hainbat ikastoletan, Euskara Zerbitzuko funtzionario askoren artean gaztelania da lan hizkuntza, edo euska ñol kontzientza zuritzailea batzuetan, aurrerakoi itxura negargarrikoa gehienetan.
‎Ezerk/ inork ez du erakusten euskaraz komunikatzea derrigorrezkoa denik, herri honetako elebitasunak, gaizki ulertutako elebitasunak, den dena gaztelaniaz edo frantsesez errepikatzera eraman gaituelako. Zer irakur zitekeen Egun karia n esklusiban (Egunkaria n eta ez beste inon). Ia ezer ez, nahiz eta hamahiru urteko historian primizia sorta bat lortu.
‎Egunkaria ren esklusibak ere biharamunean gaztelaniazko periodikoetan agertzen ziren. Zer entzun daiteke euskarazko irratietan gainerakoetan entzungo ez dena? (informazio munduaz ari naiz, Anjel Alkain, Pello Zabala edo antzeko fenomenoak, zorionez, euskaldunonak bakarrik baitira).
‎(informazio munduaz ari naiz, Anjel Alkain, Pello Zabala edo antzeko fenomenoak, zorionez, euskaldunonak bakarrik baitira). Zer telebistan?
‎Jon Alonsok(" Zer egunkari?") zioen:
Zer dakit. Autoebaluazioa 1 hiruhilabetekoa.
Zer dakit. Autoebaluazioa 2 hiruhilabetekoa.
Zer dakit. Autoebaluazioa 3 hiruhilabetekoa.
Zer duzu, Nuria?. (b/ i).
Zer egin behar da.../ Que hacemos en caso de.... (e). LARRIALDIEI AURREGITEKO ZUZENDARITZA.
Zer egin dezaket DBHren ondoren?: batxilergoa, lanbide heziketa, lanbide hastapena, musika, dantza, arte plastikoak eta diseinua, eta hizkuntzak:
Zer egingo dut?. (i).
Zer ikusi, hura erosi. HABE// Amutxastegi, Aitor; Arzeluz, Sabin.
‎benetan uste al dugu euskararen unibertsoaren aurka esan eta egi (te) n den guztiak ez duela inolako eraginik? Zer egi (te) n dugu politikoki diskurtso horri aurre egiteko. Isiltasuna ez da soluzio.
‎Euskara baztertzaile eta politikoki konnotatu gisa salatu izan denean, euskalgintzan zer egin dugu gure diskurtsoa gaurkotu eta zabaltzeko? Zer egiten da (dugu) euskararen prestigio soziala bermatzeko eta indartzeko?
‎Joño, niri ere esplikazio borobilak asko gustatzen zaizkit. Zer esanik ez esplikazio horiexek berberak baldin badira The New York Times ek edo The Washington Post ek munduaren etorkizuna esplikatzeko erabiltzen dituztenak. Labadoraren motor estropeatua konpontzeagatik ia 300 euro ordaindu ditut, baina labadoraren motorrarenfabrikatzailea Rolls Royce etxearen filial bat da, eta badakizu Rolls Roycek hegazkinentzako motorrak ere egiten dituela, eta sektore aeronautikoa lur jota dabil Irailaren11z geroztik, beraz horregatik atera zait hain garestia etxeko labadoraren motorra konpontzea.
‎Nola geratu bertan pare bat minutuz halako liburu edo ez dakit nongo diskoari begira? Zer esanik ez, gainera, euria egiten badu. Logistika arazoak, Gerediagakoek egoitza berriari esker konpondu nahi dituzten logistika arazoak, zama astuna dira azokarentzat.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
zer egin 87 (0,57)
zer esan 78 (0,51)
zer gertatu 67 (0,44)
zer ukan 43 (0,28)
zer nolako 17 (0,11)
zer ikusi 12 (0,08)
zer pentsatu 10 (0,07)
zer ekarri 9 (0,06)
zer iritzi 8 (0,05)
zer moduzko 8 (0,05)
zer egon 7 (0,05)
zer erran 7 (0,05)
zer ez 7 (0,05)
zer jakin 7 (0,05)
zer modu 7 (0,05)
zer eduki 6 (0,04)
zer ikasi 6 (0,04)
zer aldatu 5 (0,03)
zer behar 5 (0,03)
zer eragin 5 (0,03)
zer geratu 5 (0,03)
zer gogoratu 5 (0,03)
zer ari 4 (0,03)
zer eman 4 (0,03)
zer erantzukizun 4 (0,03)
zer galdu 4 (0,03)
zer irakaspen 4 (0,03)
zer irakatsi 4 (0,03)
zer nahi 4 (0,03)
zer neurri 4 (0,03)
zer ote 4 (0,03)
zer pasatu 4 (0,03)
zer ulertu 4 (0,03)
zer zentzu 4 (0,03)
zer adierazi 3 (0,02)
zer aldaketa 3 (0,02)
zer arraio 3 (0,02)
zer axola 3 (0,02)
zer besterik 3 (0,02)
zer bide 3 (0,02)
zer etorkizun 3 (0,02)
zer ezkutatu 3 (0,02)
zer gehiago 3 (0,02)
zer hizkuntza 3 (0,02)
zer idatzi 3 (0,02)
zer irabazi 3 (0,02)
zer irakurri 3 (0,02)
zer irizpide 3 (0,02)
zer jan 3 (0,02)
zer jarrera 3 (0,02)
zer material 3 (0,02)
zer mezu 3 (0,02)
zer ondorio 3 (0,02)
zer abertzaletasun 2 (0,01)
zer asmo 2 (0,01)
zer bilakaera 2 (0,01)
zer ekarpen 2 (0,01)
zer ekimen 2 (0,01)
zer entzun 2 (0,01)
zer era 2 (0,01)
zer erantzun 2 (0,01)
zer eskaini 2 (0,01)
zer espero 2 (0,01)
zer falta 2 (0,01)
zer gaitz 2 (0,01)
zer giro 2 (0,01)
zer helburu 2 (0,01)
zer ibili 2 (0,01)
zer iruditu 2 (0,01)
zer kantatu 2 (0,01)
zer kosta 2 (0,01)
zer lan 2 (0,01)
zer neurtu 2 (0,01)
zer pisu 2 (0,01)
zer sentitu 2 (0,01)
zer uste 2 (0,01)
zer abantaila 1 (0,01)
zer aberastasun 1 (0,01)
zer adibide 1 (0,01)
zer agertu 1 (0,01)
zer ahots 1 (0,01)
zer akademia 1 (0,01)
zer aldarrikapen 1 (0,01)
zer alderdi 1 (0,01)
zer antolatu 1 (0,01)
zer arropa 1 (0,01)
zer atera 1 (0,01)
zer aurkitu 1 (0,01)
zer autore 1 (0,01)
zer azkar 1 (0,01)
zer azpimarratu 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
zer ukan Orixe 26 (0,17)
zer esan ez 23 (0,15)
zer esan nahi 16 (0,11)
zer egin ezan 10 (0,07)
zer egin behar 6 (0,04)
zer gertatu ote 4 (0,03)
zer nahi ukan 4 (0,03)
zer pentsatu eman 4 (0,03)
zer behar ukan 3 (0,02)
zer erantzukizun ukan 3 (0,02)
zer etorkizun nahi 3 (0,02)
zer abertzaletasun gehiago 2 (0,01)
zer asmo ukan 2 (0,01)
zer besterik behar 2 (0,01)
zer egin ez 2 (0,01)
zer egin nahi 2 (0,01)
zer ekarpen egin 2 (0,01)
zer ekarri hori 2 (0,01)
zer ekimen mota 2 (0,01)
zer gehiago eskatu 2 (0,01)
zer hizkuntza ukan 2 (0,01)
zer ikusi ukan 2 (0,01)
zer jan ez 2 (0,01)
zer material hasi 2 (0,01)
zer moduzko harreman 2 (0,01)
zer moduzko ikasle 2 (0,01)
zer nolako eragin 2 (0,01)
zer nolako harreman 2 (0,01)
zer pentsatu ugari 2 (0,01)
zer ukan euskalgintza 2 (0,01)
zer ukan komun 2 (0,01)
zer ulertu ezan 2 (0,01)
zer uste ukan 2 (0,01)
zer zentzu ukan 2 (0,01)
zer abantaila aurki 1 (0,01)
zer adibide jarri 1 (0,01)
zer aldaketa ekarri 1 (0,01)
zer aldaketa eragin 1 (0,01)
zer aldaketa sentitu 1 (0,01)
zer aldatu behar 1 (0,01)
zer antolatu gu 1 (0,01)
zer arraio egin 1 (0,01)
zer arraio entzun 1 (0,01)
zer arropa sentitu 1 (0,01)
zer autore eduki 1 (0,01)
zer axola guri 1 (0,01)
zer axola ukan 1 (0,01)
zer behar jalgi 1 (0,01)
zer besterik egin 1 (0,01)
zer bide egin 1 (0,01)
zer bide egon 1 (0,01)
zer bide geratu 1 (0,01)
zer eduki bildu 1 (0,01)
zer eduki filosofia 1 (0,01)
zer eduki gau 1 (0,01)
zer eduki ikusi 1 (0,01)
zer egin ahul 1 (0,01)
zer egin ari 1 (0,01)
zer egin beldur 1 (0,01)
zer egin Brusela 1 (0,01)
zer egin demokrazia 1 (0,01)
zer egin eman 1 (0,01)
zer egin euskal 1 (0,01)
zer egin lehendabiziko 1 (0,01)
zer egin momentu 1 (0,01)
zer egin mundu 1 (0,01)
zer egin ni 1 (0,01)
zer egin sarrera 1 (0,01)
zer egon ahul 1 (0,01)
zer egon gu 1 (0,01)
zer egon hori 1 (0,01)
zer egon joko 1 (0,01)
zer egon muturreko 1 (0,01)
zer ekarri ez 1 (0,01)
zer ekarri ezan 1 (0,01)
zer ekarri nahi 1 (0,01)
zer era eztabaida 1 (0,01)
zer era larrialdi 1 (0,01)
zer eragin eduki 1 (0,01)
zer eragin espero 1 (0,01)
zer erantzukizun handi 1 (0,01)
zer erran besterik 1 (0,01)
zer erran ez 1 (0,01)
zer erran nahi 1 (0,01)
zer erran Pierre 1 (0,01)
zer erran prostituzio 1 (0,01)
zer esan arestian 1 (0,01)
zer esan auzo 1 (0,01)
zer esan behar 1 (0,01)
zer esan eboluzio 1 (0,01)
zer esan emakume 1 (0,01)
zer esan eman 1 (0,01)
zer esan eskarmentu 1 (0,01)
zer esan euskal 1 (0,01)
zer esan garai 1 (0,01)
zer esan gura 1 (0,01)
zer esan ibili 1 (0,01)
zer esan nazio 1 (0,01)
zer esan sailkapen 1 (0,01)
zer esan zentral 1 (0,01)
zer eskaini ezan 1 (0,01)
zer espero behar 1 (0,01)
zer ez ote 1 (0,01)
zer gaitz ukan 1 (0,01)
zer gertatu ari 1 (0,01)
zer gertatu ezan 1 (0,01)
zer gertatu zain 1 (0,01)
zer giro bizi 1 (0,01)
zer giro topatu 1 (0,01)
zer helburu sortu 1 (0,01)
zer hizkuntza egin 1 (0,01)
zer ibili hauek 1 (0,01)
zer idatzi behar 1 (0,01)
zer idatzi ez 1 (0,01)
zer ikasi asko 1 (0,01)
zer ikasi behar 1 (0,01)
zer ikusi ez 1 (0,01)
zer ikusi gehiago 1 (0,01)
zer ikusi iradoki 1 (0,01)
zer ikusi ote 1 (0,01)
zer irakaspen atera 1 (0,01)
zer irakurri gustatu 1 (0,01)
zer iritzi gaur 1 (0,01)
zer irizpide erabili 1 (0,01)
zer irizpide jokatu 1 (0,01)
zer jakin ni 1 (0,01)
zer jarrera hartu 1 (0,01)
zer jarrera ukan 1 (0,01)
zer lan egin 1 (0,01)
zer lan egokitu 1 (0,01)
zer material klase 1 (0,01)
zer mezu edota 1 (0,01)
zer mezu helarazi 1 (0,01)
zer modu ari 1 (0,01)
zer modu atera 1 (0,01)
zer modu euskal 1 (0,01)
zer modu harreman 1 (0,01)
zer modu joan 1 (0,01)
zer modu konpondu 1 (0,01)
zer moduzko bizimodu 1 (0,01)
zer moduzko giro 1 (0,01)
zer moduzko harrera 1 (0,01)
zer moduzko udalburu 1 (0,01)
zer neurri eragin 1 (0,01)
zer neurri kezka 1 (0,01)
zer neurri markatu 1 (0,01)
zer nolako aukera 1 (0,01)
zer nolako desberdintasun 1 (0,01)
zer nolako diglosia 1 (0,01)
zer nolako euskal 1 (0,01)
zer nolako garrantzi 1 (0,01)
zer nolako lotura 1 (0,01)
zer nolako maitale 1 (0,01)
zer nolako mitologia 1 (0,01)
zer nolako ondorio 1 (0,01)
zer nolako partaidetza 1 (0,01)
zer nolako sufrikario 1 (0,01)
zer ondorio eraman 1 (0,01)
zer ondorio ukan 1 (0,01)
zer ote egon 1 (0,01)
zer pisu ukan 1 (0,01)
zer ukan animalia 1 (0,01)
zer ukan aste 1 (0,01)
zer ukan egin 1 (0,01)
zer ukan eskola 1 (0,01)
zer ukan gogo 1 (0,01)
zer ukan hura 1 (0,01)
zer ukan literatura 1 (0,01)
zer ukan proposatu 1 (0,01)
zer ukan zeru 1 (0,01)
zer zentzu frantses 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia