Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5.284

2006
‎ikerkuntza, materialak sortzea, adituen inplikazioa, adituen arteko guneak irekitzea (informatika teknologiak aprobetxatuz), INGUMA datu basea eguneratzea, eta abar. Hauek denak garrantzitsuak dira, baina zenbakia irakaskuntzari buruzkoa denez, artikulu guztietan ez dira jaso irakaskuntzatik kanpo egiten diren horiek, eskatu ez zitzaielako. Hala ere, merezi du jasotzen diren aipamenak kontuan hartzeak, aberatsak diren neurrian.
‎2) Berezia dei dezakeguna, titulaziotik kanpo ematen dena: bestelako guztiak (UEU, HIZNET). Bien arteko ezberdintasunak nabariak dira, adibidez:
‎Taulan 1981, 1986 eta 1991ko euskaldunak, hurrenez hurren, dagokien urteko euskaldungo osoaren% 65,06,% 68,81 eta% 58,71 dira. Nolanahi ere euskaldunen gehiengoa kasu guztietan . Eskuin aldeko zutabeetan, aztertzen ari garen tarteetako irabazi/ galerak agertzen dira; 81 epealdian, galdutako euskaldunak, adin tarte zaharrenetan ematen dira, 50 urteetatikaurrera, 2.587 hiztun, eta multzo horrekiko erlatiboki kopuru txikia da eta, hiztun galerak zio naturalak (heriotzak,...) eragindakoak direla pentsatzera eramanez.
‎Eskuin aldeko zutabeetan, aztertzen ari garen tarteetako irabazi/ galerak agertzen dira; 81 epealdian, galdutako euskaldunak, adin tarte zaharrenetan ematen dira, 50 urteetatikaurrera, 2.587 hiztun, eta multzo horrekiko erlatiboki kopuru txikia da eta, hiztun galerak zio naturalak (heriotzak,...) eragindakoak direla pentsatzera eramanez. Epealdi bereani rabazitakoak hiztun, ostera, guztiak helduak izanik ezin pentsa daiteke berezkoak direnik, horiek, duda izpirik gabeeuskaldun ikasiak dira, euskaldun berriak alegia. Baldin eta gure datuen arabera 81 epealdian 66.028 euskaldun gehiago lortu baziren horietatik helduen euskalduntzearen ekarpen zuzena% 34’15a dela estima daiteke.
‎Helduen artean, 1986an 16 eta 64 urte zituztenen artean, galerak dira nagusi. Irabazitakoak 1991 baino ez dira eta guztiak adin tarterik gazteenetakoak, galdutakoak, berriz, 14.685 Hau da, aurreneko epealdian helduen euskalduntzeak irabazitako euskaldunetatik% 34’15a ekarri bazuen ere, bigarren epealdian/ 91irabazitako 28.583 hiztunetatik helduen euskalduntzeak% 6’97a (1991 heldu euskaldun berri) baino ez du azaltzen. Zer gertatu da?
‎Gure gaurko gizarte merkatu honetan salgai orori jatorrizko izendapena ezarri beharzaio, jakin beharbaitugu nongoazer den, kalitatea tarteko omen. Dagoeneko ez gaitu harritzen eusko labelak; izan ere izugarrizko lorpena izanik guk geuk eskuragai guztiei labela bilatzen baitiegu. Gure mendiko abelgorriak, ardoak, barazkiak eta arte-lanak merkatura orduko labela behar dute nonbait; labelik ez duenak ez du piperrik ere saltzen, edo, saltzekotan oso susmagarritzat hartu ohi da.
‎Dena den label guztiak ez dira guztion gustokoak, esaterako euskarak eta euskal kulturak ez dute labelik, horren dira sakratuak eta handiak non adjektiborik ez duten merezi ere. Beste hizkuntza eta kulturekin nahasian bizitzeko lehia gorrian jarrita dago euskara.
‎Dena den label guztiak ez dira guztion gustokoak, esaterako euskarak eta euskal kulturak ez dute labelik, horren dira sakratuak eta handiak non adjektiborik ez duten merezi ere. Beste hizkuntza eta kulturekin nahasian bizitzeko lehia gorrian jarrita dago euskara.
‎Informazio zuzena eta zehatza izatea, denok dakigunez, erabakiak hartzeko ezinbestekoa baita. Hori egia bada ere ez dituzte hizkuntz arazoa duten herrialde guztietan hiztunen erroldak edo zentsuak burutzen; Belgika adibidez. Beste batzuetan mende bat baino gehiago Zentsu eta Udal erroldetan hizkuntzari buruz galdezka aritu dira, Gales kasurako.
‎" Ez dituzte hizkuntz arazoa duten herrialde guztietan hiztunen erroldak edo zentsuak burutzen; Belgika adibidez. Beste batzuetan mende bat baino gehiago Zentsu eta Udal erroldatan hizkuntzari buruz galdezka aritu dira, Gales kasurako.
‎Orain 1.a.) eta 1.b.) tipologiak nahasten baditugu3 jatorrizko hiztun, bider 7 hiztun mota ezberdin, multzo ezberdin suertatzen zaizkigu. Soziolinguistikoki edota psikolinguistikoki guztiak gaitasun edo ezaugarri desberdinetakoak. Oso interesgarria zinez.
‎Sailkapen berri honi atxikiz geureari lotuko gatzaizkio berriro ere. Zazpi ezagueraren arabera aurrenen, hiru jatorrizko hizkuntzaren arabera eta beste hiru etxeko maizeneko hizkuntzaren arabera, guztiak batera ekarriz, zenbat hiztun mota desberdin atera daiteke. Kasu honetan ezin biderketarik egin hizkuntz erabilera ez baita posible aurreneko hiztun mota guztiengan.
‎Zazpi ezagueraren arabera aurrenen, hiru jatorrizko hizkuntzaren arabera eta beste hiru etxeko maizeneko hizkuntzaren arabera, guztiak batera ekarriz, zenbat hiztun mota desberdin atera daiteke? Kasu honetan ezin biderketarik egin hizkuntz erabilera ez baita posible aurreneko hiztun mota guztiengan . Hau da, bidezkoa bada jatorrizko euskaldun erdalduna, ez da zilegi jatorrizko euskaldun erdaldun etxeko euskalduna.
‎" Euskaldunak batez beste gero eta gazteagoak izatea zantzu positibo bezala ulertu behar dugu" udalerriak, galera galgatua/ etengabea,... Gure ustetan arlo horretan erabili ohi diren sailkapen guztiei izaera politikoa datxikie, sailkapen guzti horien funtsa hizkuntz politikaren ihardueran baitatza.
‎" Euskaldunak batez beste gero eta gazteagoak izatea zantzu positibo bezala ulertu behar dugu" udalerriak, galera galgatua/ etengabea,... Gure ustetan arlo horretan erabili ohi diren sailkapen guztiei izaera politikoa datxikie, sailkapen guzti horien funtsa hizkuntz politikaren ihardueran baitatza.
‎Dena den badira beste sailkapen asko, ezinezkoa izango litzateke guztiak hona ekartzea, zein baino zein interesgarriagoa eta ulergaitzagoa direnak. Sailkapen bakoitzak ñabardura bat azpimarratzen du, aldagai bat alegia.
‎Sailkapen bakoitzak ñabardura bat azpimarratzen du, aldagai bat alegia. Eta aldagaiaz hitz egiterakoan sailkapen guztiak osatzeko aldagai sozio ekonomikokulturalak txerta diezazkiokegu dagokion sailkapenari eta orduan sekula baino argiago ikusiko dugu sinpletasuna (partsimonia) beharrezkoa dela.
‎Elebidun funtzionala, euskaldun elebakarra, aktiboa,... berreskurapen biziko udalerriak, eutsi indar handikoak,... Guztiak oso interesgarriak eta azterketa eta ikerketetarako liluragarriak. Haatik, horietako gutxik azaltzen du euskararen benetako egoera eta are gutxiagok argitzen du hizkuntza zaharraren etorkizuna.
‎Aurreko hori guztia kontutan hartuz EUSTATek luzatutako datuen azterketan murgilduko gara. Hasteko, II. Taulan funtsezko hiru hiztun taldeek izandako bilakaera aurkezten dizuegu.
Hau guztia , aldaketa demografikoak aztertzeak, euskararen berreskurapenerako funtsezkoa dela soziolinguista guztiek aitortzen dute. Era berean jakina da ere euskararen berreskurapena ezin izan daitekeela berezko prozesua.
‎Hau guztia, aldaketa demografikoak aztertzeak, euskararen berreskurapenerako funtsezkoa dela soziolinguista guztiek aitortzen dute. Era berean jakina da ere euskararen berreskurapena ezin izan daitekeela berezko prozesua.
‎Esandako guztia zenbaki errealetara ekarrita:
‎Gizarte batek, konzienteki ala ez, hizkuntzaren gainen duen ekintza ulertzeko dituen teoria ezberdinak adierazten ditu, izan dadila gizarteak frantsesa eta hizkuntza gutxituaren estatusak zehazten dituelarik, elearen erabilera batzuk zigortzen dituelarik ala eskolak ekoizpen batzuk aztertzen dituenean. Hala ere, glottopolitika, zabalegia da, mota guztietako gertaerak biltzen baititu.
‎hizkuntzen arteko harreman baketsu ala gatazkatsuak hizkuntza politika baten bidez jorratu nahi direlarik, beraien osagai indibidual zein kolektiboak kontutan hartu behar dira, zeren hizkuntz aniztasuna komunitateen eta pertsonen kontua da. Beraz, hizkuntza politika guztiek bi oinarri kontutan hartzen dituzte:
‎Duela denbora gutxi sortu diren legeek ingelesaren eragin geroz eta handiagoari aurre egin nahi diote, batik bat hiztegigintzan. Adibidez, 1975ko legearen aurretik dekretu batek hiztegi batzordeen sorrera aurreikusten zuen Estatuaren administrazio guztietan , beharrak ala eskatu ezkero. 1975ko legean esku hartze esparrua komunikazio eta jarduera sozial anitzetara hedatzen zen:
‎" izendapenean, eskaintzan, aurkezpenean, idatzizko edo ahozko publizitateetan, erabilpen moduan, zerbitzu ala hontasun baten hedapenean eta berme baldintza baita ordain-agiri eta zor agirietan, frantsesaren erabilpena derrigorrezkoa da. Kanpotar hitz ala esaeren baliapen guztiak debekatuak dira". Lege horrek zigorrak aurreikusten ditu, nahiz eta ez gauzatuak izan.
‎Batzuk Renon bizi dira baina beste batzuk Nevadako beste herriren batean edo Nevadatik kanpo ere bai. Ikaslea nahi duenean hasten da lanean eta urtebete dauka irakasgaiaren betebehar guztiak egiteko: 26 irakasgairi buruzko lan laburrak eta azterketa bi.
‎oso urrun dauden eta inguruan ezin har dezaketen irakasgaia eta tutoretza eskaintzen zaie ikasleei, internet, plataforma eta posta elektronikoari esker. Atzerriko ikasleek Euskal Herriko berri zehatza izan dezakete eta Renoko Mintegiak euskal ikasketetan gai oso ezberdinen gaineko formazioa eskain dezake, modu errazean, eta irakasle guztiak bertan izateko behar barik. Beraz, abantaila ekonomikoak, bai ikasle bai erakundearentzat, agerikoak dira.
‎Mintegiak euskal ikasketetan gai oso ezberdinen gaineko formazioa eskain dezake, modu errazean, eta irakasle guztiak bertan izateko behar barik. zabalkuntza aipatu behar da. Gerora begira, irakasgaia gaurkotzen den heinean azken lanen berri ere emango da eta horiek zabaltzeko ere balioko du.
2007
‎Horixe da, beraz, abiapuntua. Euskararen berreskurapen prozesuan, hizkuntzaren biziraupenean eta hemendik aurrerako guztietan HEAk estrategikoki duen garrantziaz aspaldian jabetu ginen, eta horixe da geure lanaren ardatza. Ez dago euskararen etorkizuna bermatzerik tarteko belaunaldia bermatuta ez badaukagu.
‎Erabilera euskara ez galtzeko behar dugun gauza bat da. Euskara ikastea konpromiso pertsonala ere baden neurrian, egiten ari garen esfortzu guztiak erabilgarritasun konkretu batera eramaten ez bagaitu, onerako baino frustraziorako eta denbora galtzearen sentipenerako bide ere izan daitekeelako.
‎Euskara Euskal Herriko berezko hizkuntza izateaz gain, EAEko hizkuntza ofiziala1 da. Administrazio publikoei dagokie, beraz, eskubide hau, beste eskubide guztiak bezala, bermatzea, gizartean euskararen ezagutza eta erabilera areagotuz.
‎Orotara, 64 euskaltegi homologatu ari gara lanean EAEn, baina gure eragin esparrua ehunka herri eta auzotara heltzen da. 1.000tik gora irakaslek osatzen dugu Helduen Euskalduntze eta Alfabetatzearen Sektorea, guztiak HABEk homologatuak. Euskara irakasleok, EGA titulua edo baliokideren bat eta lizentziatura edo diplomatura ikasketak ditugu, edota HABEk antolaturiko Diplomatura edo Habilitazioaren bidezko homologazioa.
‎irakasleen kualifikazioa, azpiegituraren baldintzak, ikasle kopuruak eta abar. Jarduera akademikoari dagokionez, HABEk osaturiko" Helduen Euskalduntzerako Oinarrizko curriculuma" ezinbesteko oinarritzat hartuta, euskaltegi guztiok garatu dugu geure Curriculum Proiektua.
‎Orotara, 64 euskaltegi homologatu ari gara lanean EAEn, baina gure eragin esparrua ehunka herri eta auzotara heltzen da. 1.000tik gora irakaslek osatzen dugu Helduen Euskalduntze eta Alfabetatzearen Sektorea, guztiak HABEk homologatuak. Euskara irakasleok, EGA titulua edo baliokideren bat eta lizentziatura edo diplomatura ikasketak ditugu, edota HABEk antolaturiko Diplomatura edo Habilitazioaren bidezko homologazioa.
‎Eginkizun hau ez dagokigu bakarrik euskaltegioi, baina gure arlo honetan, ezin diogu muzin egin gure erantzukizunari. Guregana hurbiltzen den ikasleari ezagutzaren eta erabileraren artean dagoen jauzian laguntza eman behar diogu gure esku dagoen guztia eginez. Gabezia horretaz konturatuta abian jarri ziren aspaldian Berbalagun edo Mintzalagun izenekin ezagunak diren egitasmoak.
‎Ikasleei euskara erabiltzeko aukerak erraztea ere euskaltegiaren funtzioa da; arestian aipatutako egitasmoak bide egokiak izan daitezke ikaslea euskaldunei era ez traumatikoan hurbiltzeko. Horri guztiari erantzuteko nahian, AEK k Praktika Jarduerak izeneko zerbitzua eskaintzen du, euskaltegietan zubi lana beteko dituzten programak landuz eta bultzatuz: asteburuetako barnetegiak, transmisio barnetegiak, berbalagun edo mintzalagun programak...
‎Hizkuntza eta kultura aniztasuna balio nagusitzat harturik, euskararen aldeko sentiberatze ekintzak antolatu behar dira. Hau guztia bideratzeko ez da nahikoa egun bateko kanpainak antolatzea, Euskarak sustapen kanpaina iraunkorrak garatu behar ditu. ereduko matrikulazio kanpainak nabarmen gora egin badu, etengabeko sustapena egin zaiolako izan da.
‎• Euskararen dibulgazio kanpainak sustatuz, hiztun hartzaile izatera animatu —elkarrizketa erraz bati erantzuteko gai izatea, nahiz eta aurrera jo ahala" barkatu, erdaraz mesedez, ikasten ari naiz" esan behar— Kanpaina hauek komunikabide publiko guztietan (eta, ahal den neurrian, pribatuetan) egingo lirateke helburu bikoitzarekin: bata, euskaraz zuzentzen bazaizkizu, beldurra galtzea; bestea, euskara ikastea guztiz lorgarria dela aldarrikatzea, ia ezinezko delako ustea gainditzen laguntzeko.
‎• Euskararen dibulgazio kanpainak sustatuz, hiztun hartzaile izatera animatu —elkarrizketa erraz bati erantzuteko gai izatea, nahiz eta aurrera jo ahala" barkatu, erdaraz mesedez, ikasten ari naiz" esan behar— Kanpaina hauek komunikabide publiko guztietan (eta, ahal den neurrian, pribatuetan) egingo lirateke helburu bikoitzarekin: bata, euskaraz zuzentzen bazaizkizu, beldurra galtzea; bestea, euskara ikastea guztiz lorgarria dela aldarrikatzea, ia ezinezko delako ustea gainditzen laguntzeko. Kanpaina hauetan euskaraz komunikatzeko egoerarik arruntenetan moldatzeko ikastunitateak landuko lirateke komunikabideetan; adibidez, tabernan:
‎Nabarmena da azken urteotan euskaltegiok elkarlanean egindako lana fruituak ematen ari dela, hor dago Kultura Sailarekin izandako negoziazioen emaitza ona. Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin: baliabideak, formazioa, sustapena... etengabeko lana eta jarraipena eskatzen duten arloak dira, etorkizunean ere elkarlanean aritzea eskatuko dutenak.
‎Epe ertain eta luzera begira planifikatzen ikasi behar dugu. Baina, hau guztia ez dago gure esku bakarrik. Izan ere, administrazioek Euskararen Normalizazioan zer asmo duten jakitea ezinbesteko da.
‎Beste askok, ordea, hasi bai baina gero bertan behera utzi dute ikas prozesua. Honetaz guztiaz hausnartu beharra daukagu. Ikas prozesua azkartu behar da.
‎Nabarmena da azken urteotan euskaltegiok elkarlanean egindako lana fruituak ematen ari dela, hor dago Kultura Sailarekin izandako negoziazioen emaitza ona. Dena dela, atzera begiratzeak ematen duen poza alde batera utzi gabe, ezin dugu ahaztu oraindik ere lan handia dagoela egiteko HEA guztiz normalizatutako arloa izatera hel dadin: baliabideak, formazioa, sustapena... etengabeko lana eta jarraipena eskatzen duten arloak dira, etorkizunean ere elkarlanean aritzea eskatuko dutenak.
Honetaz guztiaz hausnartu beharra daukagu. Ikas prozesua azkartu behar da.
‎•" Euskara, Euskal Herriko berezko hizkuntza baita, Euskadiko hizkuntza ofiziala izango da, gaztelaniarekin batera, eta hiritar guztiek dute bi hizkuntzak ezagutu eta erabiltzeko eskubidea.
‎Beraz, alde nabarmena eman da, batez ere, 1995 ikasturtetik 200203ra bitartean, arauzko udal euskaltegi izan gabeko eskaintza publikoak desagertu egin baitira (HABEk diruz ez laguntzean), eta euskaltegi pribatu guztiak homologatu edo desagertu egin dira. Baina euskaltegi libre horietako gehienak AEK koak izaki, 1996an abian jarri zen irakasleen homologazio prozesuarekin batera, euskaltegien homologazioa ere gauzatu zen, horretarako eskualde mailako egiturak sortuz, hala behar zenean.
‎Beraz, alde nabarmena eman da, batez ere, 199596 ikasturtetik 2002 bitartean, arauzko udal euskaltegi izan gabeko eskaintza publikoak desagertu egin baitira (HABEk diruz ez laguntzean), eta euskaltegi pribatu guztiak homologatu edo desagertu egin dira. Baina euskaltegi libre horietako gehienak AEK koak izaki, 1996an abian jarri zen irakasleen homologazioprozesuarekin batera, euskaltegien homologazioa ere gauzatu zen, horretarako eskualde mailako egiturak sortuz, hala behar zenean.
‎Ikasle gazteenei buruz aritzean, horien euskara mailari buruzko datu bat eman badugu ere, hemen ikasle guztien ikasturte hasierako mailari erreparatuko diogu, eta horretan gertatu den bilakaera azalduko dugu (aldaketa uste baino eskasagoa izan bada ere):
‎Oro har, ikasle hasiberri guzti hauek honela bana ditzakegu, euskara mailari dagokionean:
‎" labur" baina zailtasun handiko honetan, ezin ahaztuko ditugu bidean izandako milaka oztopo (judizial, politiko eta beste...). Oztopo horiek guztiak gainditzeko ezinbestekoa izan da Euskal Herri mailako erakunde bateko parte izateak eman digun sostengua eta bermea. AEK ko euskaltegien sarea indartzeak eta erakundetzeak Nafarroako Gobernuaren dirulaguntzen izozte eta murrizketei aurre egiten lagundu digu, eta modu horrek bizirauteko bermea eman digu.
‎Azken bost urteetan jaitsiera pixkanaka gertatzen ari bada ere aipagarria da 1998ko urrian 1600 ikaslek eman zutela izena geurean eta, orain, urte guztiko datuak kontuan izanda ere, ez gara kopuru horietara ailegatzen.
‎Erabilera guneak sortu, emaitzak aztertu eta baloratu, bitarteko ekonomikak erdietsi... Hori guztia ezin euskaltegiek bakarrik egin, beraz, instituzioek eta jendarteak badugu zer egin elkarrekin euskalduntzea baldin bada gure helburua.❚
‎Denbora berean Mende Berri izenesoziolinguistika klusterra martin ugalde, kp/ 20140 andoain 83 ko taldea lehen barnetegiak antolatzen hasi zen, Iparraldeko euskaldun berrien lehengo belaunaldia sortuz. Urte gutxi barne, iniziatiba horiek guztiak koordinatzen hasi ziren. Arloaren diagnosia eta beharrak egin ondoren taldeetako irakasleek eta animatzaileek urrats kualitatiboaren beharra ikusi zuten, beren lana emankorrago izateko.
‎Ondoko urteetan Euskal Herri 2010 deituriko gogoetatik ateratako Lurralde Antolaketa Eskeman hizkuntza kapitulua idatzi zen, helduei euskalduntze alfabetatze alorra sustatzeko helburua barne. Azkenik 2001ean Iparraldea gobernatzen duten Erakunde guztiek (Estatua, Akitania, Departamendua) AEKrekin hitzarmena izenpetu zuten, bere lanaren garrantzia ezagutuz eta zazpi urteko dirulaguntza segurtatuz.
‎• Metodologiari dagokionez, lan guztiak kuantitatiboak izan dira, teknika erabili da, eta, datuen analisi estatistikoa egin da gero. Batzuetan ehuneko soilak besterik ez dira eskaintzen.
‎Gehienbat, unibertsitari, langile, oraindik bere lehenengo lan tokira iritsi gabeko gazte, etxekoandre, izango diren garaadinekoengana euskeraren irakaskuntza heleraztea du helburu eta, hori guzti hori , bigarren hizkuntzen irakaskuntzarako teknikabideekiko ikerketa, irakaspideekiko azterlanak, entzun ikuste bidezko baliapidea, irakasleak gertatzea eta gaitzea bezala horri datxekon aurrerapide guztiekin batean, eta hoiei guztiei Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea HABESortarazi eta Euskaltegiak Araupetzeaz baliatuz bideak ematen zaizkiela.
‎Gehienbat, unibertsitari, langile, oraindik bere lehenengo lan tokira iritsi gabeko gazte, etxekoandre, izango diren garaadinekoengana euskeraren irakaskuntza heleraztea du helburu eta, hori guzti hori, bigarren hizkuntzen irakaskuntzarako teknikabideekiko ikerketa, irakaspideekiko azterlanak, entzun ikuste bidezko baliapidea, irakasleak gertatzea eta gaitzea bezala horri datxekon aurrerapide guztiekin batean, eta hoiei guztiei Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea HABESortarazi eta Euskaltegiak Araupetzeaz baliatuz bideak ematen zaizkiela.
‎...i, langile, oraindik bere lehenengo lan tokira iritsi gabeko gazte, etxekoandre, izango diren garaadinekoengana euskeraren irakaskuntza heleraztea du helburu eta, hori guzti hori, bigarren hizkuntzen irakaskuntzarako teknikabideekiko ikerketa, irakaspideekiko azterlanak, entzun ikuste bidezko baliapidea, irakasleak gertatzea eta gaitzea bezala horri datxekon aurrerapide guztiekin batean, eta hoiei guztiei Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea HABESortarazi eta Euskaltegiak Araupetzeaz baliatuz bideak ematen zaizkiela.
‎Gainera, Europako Erreferentzi Marko Bateratuak ikaslearen ikasprozesuan eragiten duten elementuak zehazteaz gain, hauen deskribatzaile mailakatuak proposatzen ditu. Testuinguru bakoitzari egokitu beharreko deskribatzaile hauek helburuen zehaztapenerako, programaziorako, eta ebaluaziorako guztiz erabilgarriak izan daitezke.
Hau guztia kontuan izanda, euskalduntze alfabetatzea plangintzetan integratzeko egokitze prozesu bat egin litzateke, lurralde irizpidez antolatuta dauden euskaltegiez gain, arlokako bereizketa ere bultzatuz. Honek, noski, aldaketa esanguratsuak eskatuko ditu aritzeko eta antolatzeko moduan arlo eta maila ezberdinetan.
‎tranpa egin ahal zaie. Mundu guztiak daki zeintzuk urrats eman dituen nahi duen titulua lortzeko. Gauzak horrela, eginbeharreko horiek egitera bideratutako ikas prozesua egitea besterik ez dago.
‎Gainera, ikasleek azterketa pila bat egiten dituzte, aukera gehiago izateko azterketa guztietara aurkeztu ohi dira eta. Adibidez, goi mailako titulua lortu nahi duen irakasle gaia EGA, Hizkuntz Eskolako Goi Zikloa, IRALEko 2.HE, eta HAEEko 3.HE lortzeko azterketetara joango da.
‎Aditu guztien arabera , gure hizkuntzak aurrera egingo badu neurriak azkar hartu behar dira. Argi dago hizkuntzaren berreskurapenean erdibidean geratzea ez dela konponbidea.
‎Dakigunez, plangintzak, ezberdinak dira aplikazio esparru, helburu, iraupen, dimentsio eta abarri dagokienean, baina guzti guztiek dituzte plangintzaren eragileak eta parte hartzaile edo jasoleak. Zentzu horretan, geure erabilera plan ezberdinetan parte hartzaileak izango diren langile, guraso, gazte edo aisialdiko monitoreak, beraien plangintza ezagutzeaz gain, horren aldeko jarrera izatea funtsezkoa izango da, subjektu aktibo izan eta eragile garrantzitsu bihurtzeko.
‎Dakigunez, plangintzak, ezberdinak dira aplikazio esparru, helburu, iraupen, dimentsio eta abarri dagokienean, baina guzti guztiek dituzte plangintzaren eragileak eta parte hartzaile edo jasoleak. Zentzu horretan, geure erabilera plan ezberdinetan parte hartzaileak izango diren langile, guraso, gazte edo aisialdiko monitoreak, beraien plangintza ezagutzeaz gain, horren aldeko jarrera izatea funtsezkoa izango da, subjektu aktibo izan eta eragile garrantzitsu bihurtzeko.
‎Motibazio instrumentalak motibazio integratzailea ekarriko dio, zalantzarik gabe. Hau guztia horrela izanik, arlokako euskalduntze plangintzak ugaritzea izan litzateke helburua. Ikasle kopurua handitzeaz gain, arlo eta gune ezberdinetan eragingo genuke, bertako euskaldunei euskaraz aritzeko aukera emateaz gain, besteengan euskara ikasteko beharra eta irrika sortuz.
‎Atal edo lerro hauek, gainera, beste atalak euskalduntzeko eredu eta esperientzien bilgune izango dira. Aurreko batean esan bezala, Galdakaoko ospitalean lanean dauden eta Euskal Herri osoko euskaltegietan euskara ikasten dabiltzan guztiek euskaltegia bertan izango balute, bertan gertatzen diren komunikazio egoeretan trebatuko bagenitu, unean uneko laguntza praktikoa emango bagenie, egundoko bultzada izango litzateke euskararen normalizazioa bultzatze aldera. Erabileran eragin zuzena izango genuke eta erabiltzaile guztiak euskaraz aritzera animatuta sentituko lirateke.
‎Aurreko batean esan bezala, Galdakaoko ospitalean lanean dauden eta Euskal Herri osoko euskaltegietan euskara ikasten dabiltzan guztiek euskaltegia bertan izango balute, bertan gertatzen diren komunikazio egoeretan trebatuko bagenitu, unean uneko laguntza praktikoa emango bagenie, egundoko bultzada izango litzateke euskararen normalizazioa bultzatze aldera. Erabileran eragin zuzena izango genuke eta erabiltzaile guztiak euskaraz aritzera animatuta sentituko lirateke.
‎Galdakaoko ospitalean lanean dauden eta Euskal Herri osoko euskaltegietan euskaraikasten dabiltzan guztiek euskaltegia bertan izango balute, bertan gertatzen diren komunikazio egoeretan trebatuko bagenitu, unean uneko laguntza praktikoa emango bagenie, egundoko bultzada izango litzateke euskararen normalizazioa bultzatze aldera. Erabileran eragin zuzena izango genuke.
‎Argi ikus daiteke banaketa honen eta EBPN eta Bai Euskarari Plan Estrategikoaren arteko lotura. Elementu hauek guztiak baliatuko ditugu ikas prozesua antolatu eta esanguraz jantzitako jarduera didaktikoak antolatzeko.
‎Hizkuntzaren erabilera guztiak alderdi hauekin loturik egongo dira. EEMBn banan banan biltzen dira atal guztiak, eta ikasleak hauetako bakoitzean eman beharreko urratsak deskribatuz, helburuak zehazteko, prozesua antolatzeko eta ondoren ebaluatu beharrekoa zedarritzeko tresna paregabea eskaintzen zaigu.
‎Hizkuntzaren erabilera guztiak alderdi hauekin loturik egongo dira. EEMBn banan banan biltzen dira atal guztiak , eta ikasleak hauetako bakoitzean eman beharreko urratsak deskribatuz, helburuak zehazteko, prozesua antolatzeko eta ondoren ebaluatu beharrekoa zedarritzeko tresna paregabea eskaintzen zaigu.
‎Azkenik jarduera hauek burutzeko erabili beharreko estrategiak bereizten ditu. Hauei guztiei , jakina, guk geuk ikasleekin batera identifikatzen ditugun jarduerak gehitu genizkieke, tokian tokiko beharretara egokituz.
‎auto ebaluazio, irakaslearen ebaluazio eta kanpo ebaluaziorako. Ebaluazioa, gainera, arlo guztietan egin beharreko ariketa da. Ikas/ irakas prozesuan parte hartzen duen edozein arlo ebaluatu behar da (metodoak, ikaslearen asebetetasuna, estrategiak...).
Honek guztiak , zalantzarik gabe, egokitzapen izugarria eskatzen du, bai ikas prozesuari dagokionez, bai euskaltegien antolaketari dagokionez. Euskalduntze alfabetatzean aldaketa sakonak gertatu behar dira.
‎Euskalduntze alfabetatzean aldaketa sakonak gertatu behar dira. Aditu guztiek diote Europako Erreferentzi Markoari jarraituz lan egiteak egundoko txip aldaketa eskatuko lukeela. Irakasleek ikaragarrizko prestakuntza plana genuke, eta ikasleengan ere aldaketa eskatuko luke.
‎Euskara Elkarteek gizarte esparru guztietan euskararen erabilera sustatzea izan dute beti helburu nagusia. Gizarte esparru guztietan sustatu behar da euskaren erabilera, hala legez arautu daitekeen horietan nola erabilera askeko guneetan.
‎Euskara Elkarteek gizarte esparru guztietan euskararen erabilera sustatzea izan dute beti helburu nagusia. Gizarte esparru guztietan sustatu behar da euskaren erabilera, hala legez arautu daitekeen horietan nola erabilera askeko guneetan. Biak dira garrantzizkoak baina orain arte gure ustez erabilera askeko guneetan egin beharreko lanari ez zaio duen garrantzia aitortu.
‎Datu hauek argi adierazten digute jendearen gustuko programak direla hauek, motibazio ezberdinetatik abiatuta mintzapraktika egitasmoetara gero eta gehiago hurbiltzen baitira. tesian hizkuntzaren ikas prozesuan parte hartzen duten hiru elementuak ezagutza, motibazioa eta erabilera direla azaltzen da. " Txepetx" ek azaltzen dituen hiru faktoreak gurera ekarrita, motibazioa izango litzateke hizkuntza bat ikastera edo hizkuntza batean irautera bultzatzen duten arrazoiak, desioak, emozioak edo interesak; ezagutza, hizkuntzaren funtzionamenduaz jabetzeko prozesua zein ahalmena; eta erabilera, hiztun komunitatearen esparru guztietan eta hizkuntza funtzio guztietan jardutea.
‎Datu hauek argi adierazten digute jendearen gustuko programak direla hauek, motibazio ezberdinetatik abiatuta mintzapraktika egitasmoetara gero eta gehiago hurbiltzen baitira. tesian hizkuntzaren ikas prozesuan parte hartzen duten hiru elementuak ezagutza, motibazioa eta erabilera direla azaltzen da. " Txepetx" ek azaltzen dituen hiru faktoreak gurera ekarrita, motibazioa izango litzateke hizkuntza bat ikastera edo hizkuntza batean irautera bultzatzen duten arrazoiak, desioak, emozioak edo interesak; ezagutza, hizkuntzaren funtzionamenduaz jabetzeko prozesua zein ahalmena; eta erabilera, hiztun komunitatearen esparru guztietan eta hizkuntza funtzio guztietan jardutea.
‎Orain arte azaldutako guzti horretatik sortzen dira Mintzapraktika egitasmoak. Herri gehienetan dago euskarazko harreman sare osatua duen jende multzoa (ohiko harremanak euskaraz izaten dituena, lagunartean, dendatan, familian, administrazioan,...); baita euskarazko harreman sare horietan parte hartzeko aukera gutxi dituztenak ere.
‎Euskaraz hitz egiteko ohiturarik ez duen jendea askotarikoa da: euskara ikasten ari direnak, euskara inoiz ikasita ere erabili ez izanagatik abilezia galdu dutenak, inguruan hitz egiteko aukerarik ez dutenak edota hirira iritsi berriak direnak,... eta gure ustez horiengana guztiengana iristeko modua hau izan daiteke: sare berriak eskaintzea, harreman sare ez formaletan eragitea, zaletasunen inguruko erabilera guneak eratzea,... azken batean euskaraz bizitzeko aukerak ugaritzea.
‎Hori da egitasmoak eskatzen duen konpromiso maila bakarra. Hortik aurrerako guztia taldekideek beraien artean arautzen dute, beren harremanaren barruan.
‎Oro har, harremanak errazteko sortuak dira (kultur ekitaldiak, askaritxoak, irteerak, tailerrak, abesbatzak... ...elkar ezagutza sustatuz eta herriko gainerako euskaldunekin harremanetarako aukerak zabalduz; beti ere gero eta tokiko hizkuntza komunitate trinkoagoa sustatu nahian; beste batzuk beste herri edo eskualde bateko programetako gainerako partaideekin (hurbil dauden bi edo hiru egitasmoen partaideen artean harremanak sustatuz), eta azkenik badago Euskal Herri osoko Mintzapraktika programetako partaide guztiei zuzenduta dagoena: Mintza eguna.
‎Egitasmoa bultzatzen dutenak herrian edo eskualdean erreferenteak izatea garrantzitsua da eta Mintzapraktika egitasmoetan interesa izan dezaketen guztiek egon lukete: euskara elkarteak, euskaltegiak, ikastetxeak, administrazioa,... Guztion artean egitasmoa elkarlanean antolatzeak interes handia du, bakoitzak bere ekarpena egiten baitio programari bere ikuspegitik.
‎Egitasmoa bultzatzen dutenak herrian edo eskualdean erreferenteak izatea garrantzitsua da eta Mintzapraktika egitasmoetan interesa izan dezaketen guztiek egon lukete: euskara elkarteak, euskaltegiak, ikastetxeak, administrazioa,... Guztion artean egitasmoa elkarlanean antolatzeak interes handia du, bakoitzak bere ekarpena egiten baitio programari bere ikuspegitik. Eta bakoitzak bere inguruan eta esparruan egitasmoaren zabalkundea egingo du.
‎Bestalde, elkarlana hitzetik hortzera erabiltzen den kontzeptua izaten da sarri, baina askotan ez dugu asmatzen nola eta zertarako egin. Mintzapraktika egitasmoek aukera paregabea eskaintzen digute, egitasmo zehatz baten gainean( guztion helburuetan ondo egokitzen dena gainera) elkarlan ariketa praktiko bat egiteko.
‎Zabalkundea modu progresiboan egin nahi genuke, Euskal Herriko txoko guztietara zabaltzeari interesa ikusten baitiogu. Hala ere, lehentasunak ondoko irizpideei jarraituz markatu ditugu:
‎Euskaraz hitz egiteko ohiturarik ez duen jendea askotarikoa da: euskara ikasten ari direnak, euskara inoiz ikasita ere erabili ez izanagatik abilezia galdu dutenak, inguruan hitz egiteko aukerarik ez dutenak edota hirira iritsi berriak direnak,... eta gure ustez horiengana guztiengana iristeko modua hau izan daiteke: sare berriak eskaintzea, harreman sare ez formaletan eragitea, zaletasunen inguruko erabilera guneak eratzea.
‎Irakaslearen klaseko diskurtsoa xede hizkuntzara ahalbait arinen ekartzen saiatzen gara, baita ikasleari klasean euskara erabiltzeko aukerak ematen ere. Mintza-praktikarako uneak ia programazio guztietan agertzen dira, gehiago mailen eskalan gora egin ahala. Ikuspegi metodologikoaren eta irakasleen jokaera ezberdinaren arabera praktika ataza hauen uztarketa
Hau guztia kulturaren kontzepzio zehatz batetik zetorren, kultura mundua eta komunitatea eraikitzeko eta eraldatzeko ekinbide bezala ulertzen zen, kulturgintza aktibitate sozial eraikitzailea da beraz. Ikuspuntu pedagogikoa eta normalizatzailea ardatz batean lotzen ziren horrela:
‎Zertan da hau guztia gaur egun?
‎• EBI programa eredu zurrunegia zen nonbait. Oso jardunbide estua ipintzen zien irakasleei, eta zaila suertatzen zen beti horrela programatzea eta elementu guztiak uztartzea.
‎Helduen euskalduntze alfabetatzea (HEA) hasiera batetik euskara normalizaziorantz eroango duen prozesuaren adarretako bat kontsideratu izan da. Izan ere, euskara inoiz Euskal Herriko hizkuntza" normala" eta" naturala" izango bada eta herri honetan maila guztietako hartu emanetarako erabiliko badugu, hartarako behar diren baldintza politiko administratiboak, hizkuntzarekiko jarrerak eta hizkuntz eredu normalizatuarekin eta abarrekin batera, herritarrak hizkuntza arlo guztietan erabiltzeko trebatzea dugu zer eginetako bat da.
‎Helduen euskalduntze alfabetatzea (HEA) hasiera batetik euskara normalizaziorantz eroango duen prozesuaren adarretako bat kontsideratu izan da. Izan ere, euskara inoiz Euskal Herriko hizkuntza" normala" eta" naturala" izango bada eta herri honetan maila guztietako hartu emanetarako erabiliko badugu, hartarako behar diren baldintza politiko administratiboak, hizkuntzarekiko jarrerak eta hizkuntz eredu normalizatuarekin eta abarrekin batera, herritarrak hizkuntza arlo guztietan erabiltzeko trebatzea dugu zer eginetako bat da.
‎Oinarrizko curriculum honek azken urteetako ekarpen pedagogikoak jasota helduen euskalduntzeari marko berria ezarri nahi izan zion. Legezko dokumentua izanda, epe baten barruan EAEko euskaltegi guztiek haren gainean euren Euskaltegiko Kurrikulu Proiektua (EKP) eraiki behar izan zuten. Nola ikusten du HEOK honek normalizazioa?
‎Neurri batean, euskaltegi edo sare bakoitzaren esku gera daiteke honen garapena. Ez ditugu EKP guztiak ezagutzen, eta ez dakigu berorietan estrategia zehatzagorik planteatzen denentz, baliteke, baina plazara behintzat albiste gutxi heldu da azken urteotan.
‎... Baina oraindik euskal gizartean ez da beharrezko euskara jakitea eta lehen aipatu diren behar horiek maila sinbolikoan geratzeko arriskua dute. Honek guztiak , esan bezala, eragina du ikasteko motibazioan eta, ondorioz, emaitzetan.
‎Neurri batean, euskaltegi edo sare bakoitzaren esku gera daiteke honen garapena. Ez ditugu EKP guztiak ezagutzen, eta ez dakigu berorietan estrategia zehatzagorik planteatzen denentz, baliteke, baina plazara behintzat albiste gutxi heldu da azken urteotan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
guztiak 1.065 (7,01)
guztietan 749 (4,93)
guztiek 527 (3,47)
guztiz 387 (2,55)
guztien 359 (2,36)
guztia 227 (1,49)
guztiei 154 (1,01)
guztietako 148 (0,97)
horiek guztiak 115 (0,76)
guztiok 109 (0,72)
hori guztia 82 (0,54)
guztiekin 78 (0,51)
guzti 63 (0,41)
Hori guztia 60 (0,39)
guztietara 46 (0,30)
horiek guztiek 46 (0,30)
guztien artean 43 (0,28)
guztientzat 43 (0,28)
guztion 36 (0,24)
guztietatik 34 (0,22)
horrek guztiak 34 (0,22)
hau guztia 32 (0,21)
Horrek guztiak 29 (0,19)
guztian 27 (0,18)
guztietarako 27 (0,18)
horien guztien 26 (0,17)
guztiaren 25 (0,16)
hauetan guztietan 24 (0,16)
horietan guztietan 24 (0,16)
guztiarekin 22 (0,14)
Hau guztia 21 (0,14)
hauek guztiak 20 (0,13)
horren guztiaren 19 (0,13)
Guztiak 16 (0,11)
guzti horiek 16 (0,11)
Horiek guztiak 15 (0,10)
guzti hauek 15 (0,10)
Guztiek 12 (0,08)
guztiena 12 (0,08)
guztientzako 12 (0,08)
Guztia 10 (0,07)
guztien arteko 10 (0,07)
hauek guztiek 10 (0,07)
honek guztiak 10 (0,07)
Guztiz 9 (0,06)
Horren guztiaren 9 (0,06)
guztiekiko 9 (0,06)
guztioi 9 (0,06)
Honek guztiak 8 (0,05)
guztiengana 8 (0,05)
guztiko 8 (0,05)
guztiontzat 8 (0,05)
horiei guztiei 8 (0,05)
Horiek guztiek 7 (0,05)
guzti hori 7 (0,05)
guztiari 7 (0,05)
guztietakoak 7 (0,05)
horretan guztian 7 (0,05)
Guztiok 6 (0,04)
Horien guztien 6 (0,04)
Guzti hau 5 (0,03)
Guztien artean 5 (0,03)
Honekin guztiarekin 5 (0,03)
Horri guztiari 5 (0,03)
guzti horietan 5 (0,03)
guztiarekiko 5 (0,03)
guztien arabera 5 (0,03)
guztiengan 5 (0,03)
guztiez 5 (0,03)
guztiona 5 (0,03)
guztirako 5 (0,03)
Guztiarekin 4 (0,03)
Guztietan 4 (0,03)
Honen guztiaren 4 (0,03)
guzti hauetan 4 (0,03)
guztiagatik 4 (0,03)
guztian zehar 4 (0,03)
guztiaz 4 (0,03)
guztien artetik 4 (0,03)
guztion artean 4 (0,03)
guztiotan 4 (0,03)
honetan guztian 4 (0,03)
horrezaz guztiaz 4 (0,03)
horri guztiari 4 (0,03)
GUZTIEKIKO 3 (0,02)
Guztien 3 (0,02)
Guztion 3 (0,02)
Guztion artean 3 (0,02)
guzti horien 3 (0,02)
guztiaren gainetik 3 (0,02)
guztiarentzat 3 (0,02)
guztien aurrean 3 (0,02)
guztietatik kanpo 3 (0,02)
guztitan 3 (0,02)
horiekin guztiekin 3 (0,02)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
guzti ez 157 (1,03)
guzti euskara 146 (0,96)
guzti ere 139 (0,92)
guzti kontu 92 (0,61)
guzti egin 74 (0,49)
guzti ukan 68 (0,45)
guzti hizkuntza 61 (0,40)
guzti bat 51 (0,34)
guzti eragin 41 (0,27)
guzti guzti 36 (0,24)
guzti erabili 35 (0,23)
guzti euskaldun 34 (0,22)
guzti egon 31 (0,20)
guzti jakin 31 (0,20)
guzti gertatu 29 (0,19)
guzti hartu 27 (0,18)
guzti eman 26 (0,17)
guzti bezala 25 (0,16)
guzti bete 22 (0,14)
guzti hitz 22 (0,14)
guzti esan 20 (0,13)
guzti zabaldu 18 (0,12)
guzti aurre 17 (0,11)
guzti eduki 17 (0,11)
guzti aintzat 16 (0,11)
guzti berdin 16 (0,11)
guzti bildu 16 (0,11)
guzti erdara 16 (0,11)
guzti jaso 16 (0,11)
guzti landu 16 (0,11)
guzti balio 15 (0,10)
guzti behar 15 (0,10)
guzti parte 15 (0,10)
guzti ados 14 (0,09)
guzti elebidun 14 (0,09)
guzti elkar 14 (0,09)
guzti emaitza 14 (0,09)
guzti erantzun 14 (0,09)
guzti adierazi 13 (0,09)
guzti aztertu 13 (0,09)
guzti bi 13 (0,09)
guzti datu 13 (0,09)
guzti euskal 13 (0,09)
guzti gain 13 (0,09)
guzti gu 13 (0,09)
guzti hiztun 13 (0,09)
guzti iritsi 13 (0,09)
guzti ondorioz 13 (0,09)
guzti osatu 13 (0,09)
guzti erakunde 12 (0,08)
guzti gaztelania 12 (0,08)
guzti helburu 12 (0,08)
guzti oso 12 (0,08)
guzti aplikatu 11 (0,07)
guzti berdintasun 11 (0,07)
guzti ezin 11 (0,07)
guzti ikusi 11 (0,07)
guzti ingeles 11 (0,07)
guzti aipatu 10 (0,07)
guzti bera 10 (0,07)
guzti galdu 10 (0,07)
guzti oinarri 10 (0,07)
guzti % 9 (0,06)
guzti aldatu 9 (0,06)
guzti azaldu 9 (0,06)
guzti egia 9 (0,06)
guzti erabilera 9 (0,06)
guzti erakutsi 9 (0,06)
guzti garatu 9 (0,06)
guzti garrantzi 9 (0,06)
guzti lortu 9 (0,06)
guzti nagusi 9 (0,06)
guzti agertu 8 (0,05)
guzti arabera 8 (0,05)
guzti baldintzatu 8 (0,05)
guzti baliatu 8 (0,05)
guzti beharrezko 8 (0,05)
guzti bermatu 8 (0,05)
guzti bizi 8 (0,05)
guzti bultzatu 8 (0,05)
guzti entitate 8 (0,05)
guzti entzun 8 (0,05)
guzti eskaini 8 (0,05)
guzti esku 8 (0,05)
guzti eurak 8 (0,05)
guzti euskaldundu 8 (0,05)
guzti ezagutu 8 (0,05)
guzti ezberdin 8 (0,05)
Konbinazioak (3 lema)
guzti kontu hartu 69 (0,45)
guzti euskara egin 22 (0,14)
guzti ez ukan 22 (0,14)
guzti hitz egin 20 (0,13)
guzti ez egon 15 (0,10)
guzti aintzat hartu 13 (0,09)
guzti aurre egin 10 (0,07)
guzti bat etorri 9 (0,06)
guzti euskara jakin 9 (0,06)
guzti parte hartu 9 (0,06)
guzti euskara erabilera 8 (0,05)
guzti bat besteko 7 (0,05)
guzti euskara ikasi 7 (0,05)
guzti euskara hitz 6 (0,04)
guzti behar ukan 5 (0,03)
guzti bi hizkuntza 5 (0,03)
guzti ez jakin 5 (0,03)
guzti garrantzi bera 5 (0,03)
guzti kontu hartz 5 (0,03)
guzti aplikatu behar 4 (0,03)
guzti bat egin 4 (0,03)
guzti egin ere 4 (0,03)
guzti eurak erabilera 4 (0,03)
guzti euskara mintzatu 4 (0,03)
guzti hartu behar 4 (0,03)
guzti parte hartz 4 (0,03)
guzti ukan gaztelania 4 (0,03)
guzti ados erantzun 3 (0,02)
guzti aurre eraman 3 (0,02)
guzti balio ukan 3 (0,02)
guzti bete ote 3 (0,02)
guzti bezala euskara 3 (0,02)
guzti bildu gai 3 (0,02)
guzti eduki kontsumitzaile 3 (0,02)
guzti egin ebaluazio 3 (0,02)
guzti erabilera gertatu 3 (0,02)
guzti eragin zuzen 3 (0,02)
guzti erantzun behar 3 (0,02)
guzti esan nahi 3 (0,02)
guzti esku egon 3 (0,02)
guzti euskal hedabide 3 (0,02)
guzti euskaldun ukan 3 (0,02)
guzti euskara leial 3 (0,02)
guzti ez bada 3 (0,02)
guzti ez esan 3 (0,02)
guzti ezin ukan 3 (0,02)
guzti hartu ezan 3 (0,02)
guzti helburu bera 3 (0,02)
guzti hizkuntza bat 3 (0,02)
guzti hizkuntza eskubide 3 (0,02)
guzti hizkuntza hori 3 (0,02)
guzti jakin behar 3 (0,02)
guzti jakin euskara 3 (0,02)
guzti ukan zailtasun 3 (0,02)
guzti ados egon 2 (0,01)
guzti agertu den 2 (0,01)
guzti aintzat hartz 2 (0,01)
guzti aldatu joan 2 (0,01)
guzti aplikatu muga 2 (0,01)
guzti balio sortu 2 (0,01)
guzti bat euskal 2 (0,01)
guzti bat hartu 2 (0,01)
guzti bat kondentsatu 2 (0,01)
guzti beharrezko jo 2 (0,01)
guzti bera arrasto 2 (0,01)
guzti bera hizkuntza 2 (0,01)
guzti berdin berdin 2 (0,01)
guzti berdin tratatu 2 (0,01)
guzti berdintasun aldarrikatu 2 (0,01)
guzti berdintasun ukan 2 (0,01)
guzti bermatu aukera 2 (0,01)
guzti bermatu behar 2 (0,01)
guzti bezala bera 2 (0,01)
guzti bi multzo 2 (0,01)
guzti bizi ukan 2 (0,01)
guzti datu erabili 2 (0,01)
guzti datu harrigarri 2 (0,01)
guzti egia hizkuntza 2 (0,01)
guzti egin ezin 2 (0,01)
guzti egin gogoeta 2 (0,01)
guzti egin kokatu 2 (0,01)
guzti egin lan 2 (0,01)
guzti egon ere 2 (0,01)
guzti egon hizkuntza 2 (0,01)
guzti egon lotu 2 (0,01)
guzti elkar egon 2 (0,01)
guzti elkar hartu 2 (0,01)
guzti emaitza batezbesteko 2 (0,01)
guzti emaitza horiek 2 (0,01)
guzti eman nahi 2 (0,01)
guzti entzun den 2 (0,01)
guzti erabilera datu 2 (0,01)
guzti erabili behar 2 (0,01)
guzti eragin behar 2 (0,01)
guzti eragin dieta 2 (0,01)
guzti eragin ere 2 (0,01)
guzti erakunde antolatu 2 (0,01)
guzti erantzun eman 2 (0,01)
guzti erantzun nahi 2 (0,01)
guzti erdara egin 2 (0,01)
guzti erdara kontsumitu 2 (0,01)
guzti ere euskara 2 (0,01)
guzti ere ez 2 (0,01)
guzti ere eztabaidatu 2 (0,01)
guzti ere gaztelania 2 (0,01)
guzti ere iraultza 2 (0,01)
guzti ere ukan 2 (0,01)
guzti eskaini behar 2 (0,01)
guzti euskal herri 2 (0,01)
guzti euskal hiztun 2 (0,01)
guzti euskaldun zahar 2 (0,01)
guzti euskaldundu ari 2 (0,01)
guzti euskara aritu 2 (0,01)
guzti euskara bertsio 2 (0,01)
guzti euskara beste 2 (0,01)
guzti euskara egon 2 (0,01)
guzti euskara elkarte 2 (0,01)
guzti euskara eskaini 2 (0,01)
guzti euskara ez 2 (0,01)
guzti euskara garrantzi 2 (0,01)
guzti euskara gutxien 2 (0,01)
guzti euskara jardun 2 (0,01)
guzti euskara nahiz 2 (0,01)
guzti euskara ondo 2 (0,01)
guzti euskara ukan 2 (0,01)
guzti euskara zahar 2 (0,01)
guzti ez inplikatu 2 (0,01)
guzti ezin kontatu 2 (0,01)
guzti galdu ukan 2 (0,01)
guzti garrantzi eman 2 (0,01)
guzti gaztelania egon 2 (0,01)
guzti gu gain 2 (0,01)
guzti guzti bera 2 (0,01)
guzti guzti erabili 2 (0,01)
guzti guzti euskara 2 (0,01)
guzti guzti ez 2 (0,01)
guzti guzti nahi 2 (0,01)
guzti guzti zarauztar 2 (0,01)
guzti helburu bat 2 (0,01)
guzti helburu berberak 2 (0,01)
guzti hizkuntza bakar 2 (0,01)
guzti hizkuntza gutxitu 2 (0,01)
guzti hizkuntza irizpide 2 (0,01)
guzti hizkuntza komun 2 (0,01)
guzti hizkuntza ofizial 2 (0,01)
guzti hizkuntza titular 2 (0,01)
guzti hizkuntza trebetasun 2 (0,01)
guzti hiztun aurkitu 2 (0,01)
guzti hiztun errolda 2 (0,01)
guzti hiztun gaitu 2 (0,01)
guzti ikusi entzunezko 2 (0,01)
guzti ingeles ala 2 (0,01)
guzti iritsi modu 2 (0,01)
guzti jakin gaztelania 2 (0,01)
guzti nagusi euskal 2 (0,01)
guzti oinarri hartu 2 (0,01)
guzti oinarri sendo 2 (0,01)
guzti oso irakurleria 2 (0,01)
guzti ukan abiapuntu 2 (0,01)
guzti ukan behar 2 (0,01)
guzti ukan bi 2 (0,01)
guzti ukan erabakigune 2 (0,01)
guzti ukan ezaugarri 2 (0,01)
guzti ukan hitz 2 (0,01)
guzti ukan pentsatu 2 (0,01)
guzti ukan pisu 2 (0,01)
guzti ukan proposamen 2 (0,01)
guzti ukan zer 2 (0,01)
guzti ukan zeresan 2 (0,01)
guzti zabaldu ahalegindu 2 (0,01)
guzti zabaldu egon 2 (0,01)
guzti adierazi kontu 1 (0,01)
guzti ados agertu 1 (0,01)
guzti ados gehitu 1 (0,01)
guzti agertu behar 1 (0,01)
guzti aintzat ez 1 (0,01)
guzti aipatu erabili 1 (0,01)
guzti aipatu filosofia 1 (0,01)
guzti aipatu luze 1 (0,01)
guzti aipatu nahi 1 (0,01)
guzti aldatu ari 1 (0,01)
guzti aldatu egin 1 (0,01)
guzti aldatu ere 1 (0,01)
guzti aplikatu ez 1 (0,01)
guzti aurre begi 1 (0,01)
guzti aurre diagnosi 1 (0,01)
guzti aurre joan 1 (0,01)
guzti aurre landu 1 (0,01)
guzti azaldu ez 1 (0,01)
guzti azaldu nahi 1 (0,01)
guzti aztertu behar 1 (0,01)
guzti aztertu funtsezko 1 (0,01)
guzti aztertu ikuspegi 1 (0,01)
guzti baldintzatu ezan 1 (0,01)
guzti balio azpimarratu 1 (0,01)
guzti balio dial 1 (0,01)
guzti balio ekarri 1 (0,01)
guzti balio eman 1 (0,01)
guzti balio mantendu 1 (0,01)
guzti bat aldizkari 1 (0,01)
guzti bat bildu 1 (0,01)
guzti bat ekarri 1 (0,01)
guzti bat erantzun 1 (0,01)
guzti bat gehiago 1 (0,01)
guzti bat heldu 1 (0,01)
guzti bat hiru 1 (0,01)
guzti bat itun 1 (0,01)
guzti bat katalan 1 (0,01)
guzti behar aldarrikatu 1 (0,01)
guzti behar berezi 1 (0,01)
guzti behar bezainbeste 1 (0,01)
guzti behar bezala 1 (0,01)
guzti behar egon 1 (0,01)
guzti behar erantzun 1 (0,01)
guzti behar ikusi 1 (0,01)
guzti beharrezko suertatu 1 (0,01)
guzti bera bukaera 1 (0,01)
guzti bera doktorego 1 (0,01)
guzti bera elkarrekintza 1 (0,01)
guzti berdin entzun 1 (0,01)
guzti berdin errepikatu 1 (0,01)
guzti berdin funtzionatu 1 (0,01)
guzti berdin gertatu 1 (0,01)
guzti berdin hitz 1 (0,01)
guzti berdin omen 1 (0,01)
guzti berdin ote 1 (0,01)
guzti berdin sentitu 1 (0,01)
guzti berdintasun aldarrikapen 1 (0,01)
guzti berdintasun egon 1 (0,01)
guzti berdintasun ulertu 1 (0,01)
guzti bermatu ahalegindu 1 (0,01)
guzti bete ahal 1 (0,01)
guzti bete bete 1 (0,01)
guzti bete ere 1 (0,01)
guzti bete ukan 1 (0,01)
guzti bezala ohitura 1 (0,01)
guzti bi ele 1 (0,01)
guzti bi formatu 1 (0,01)
guzti bi heren 1 (0,01)
guzti bi hilabete 1 (0,01)
guzti bi iruditu 1 (0,01)
guzti bi oinarri 1 (0,01)
guzti bildu datu 1 (0,01)
guzti bildu egoki 1 (0,01)
guzti bildu ezan 1 (0,01)
guzti bultzatu jarraitu 1 (0,01)
guzti datu baikor 1 (0,01)
guzti datu bildu 1 (0,01)
guzti datu bilketa 1 (0,01)
guzti datu eduki 1 (0,01)
guzti datu hartu 1 (0,01)
guzti datu jaso 1 (0,01)
guzti datu kontu 1 (0,01)
guzti datu landu 1 (0,01)
guzti datu sendo 1 (0,01)
guzti eduki ama 1 (0,01)
guzti eduki beste 1 (0,01)
guzti eduki bi 1 (0,01)
guzti eduki eman 1 (0,01)
guzti eduki esanguratsu 1 (0,01)
guzti eduki gutxi 1 (0,01)
guzti eduki jarrera 1 (0,01)
guzti eduki puntu 1 (0,01)
guzti eduki toki 1 (0,01)
guzti eduki zabaldu 1 (0,01)
guzti eduki zilegitasun 1 (0,01)
guzti egin beharrean 1 (0,01)
guzti egin beharreko 1 (0,01)
guzti egin bera 1 (0,01)
guzti egin egon 1 (0,01)
guzti egin eskatu 1 (0,01)
guzti egin ezan 1 (0,01)
guzti egin gako 1 (0,01)
guzti egin komeni izan 1 (0,01)
guzti egin ohi 1 (0,01)
guzti egin proiektu 1 (0,01)
guzti egin ukan 1 (0,01)
guzti egin zirimola 1 (0,01)
guzti egon aintzat 1 (0,01)
guzti egon behar 1 (0,01)
guzti egon behintzat 1 (0,01)
guzti egon beste 1 (0,01)
guzti egon bildu 1 (0,01)
guzti egon euskara 1 (0,01)
guzti egon haur 1 (0,01)
guzti egon herritar 1 (0,01)
guzti egon hobetu 1 (0,01)
guzti egon Internet 1 (0,01)
guzti egon iruditu 1 (0,01)
guzti egon kultura 1 (0,01)
guzti egon legez 1 (0,01)
guzti egon ondorioz 1 (0,01)
guzti egon zeregin 1 (0,01)
guzti elebidun gehien 1 (0,01)
guzti elkar bildu 1 (0,01)
guzti elkar bizi 1 (0,01)
guzti elkar bizkar 1 (0,01)
guzti elkar ezagutu 1 (0,01)
guzti elkar harreman 1 (0,01)
guzti elkar hobeto 1 (0,01)
guzti elkar jarri 1 (0,01)
guzti elkar konparatu 1 (0,01)
guzti elkar oreka 1 (0,01)
guzti elkar ulertu 1 (0,01)
guzti emaitza aztertu 1 (0,01)
guzti emaitza bildu 1 (0,01)
guzti emaitza harrigarri 1 (0,01)
guzti emaitza idatzi 1 (0,01)
guzti emaitza irakurri 1 (0,01)
guzti emaitza laburtu 1 (0,01)
guzti eman al 1 (0,01)
guzti eman asti 1 (0,01)
guzti eman behar 1 (0,01)
guzti eman hitz 1 (0,01)
guzti eman hizkuntza 1 (0,01)
guzti eman iritsi 1 (0,01)
guzti entitate eurak 1 (0,01)
guzti entitate euskara 1 (0,01)
guzti entitate hauek 1 (0,01)
guzti entitate inplikatu 1 (0,01)
guzti entitate zuzendu 1 (0,01)
guzti entzun bat 1 (0,01)
guzti entzun landu 1 (0,01)
guzti erabilera % 1 (0,01)
guzti erabilera bat 1 (0,01)
guzti erabilera eragin 1 (0,01)
guzti erabilera handi 1 (0,01)
guzti erabili ari 1 (0,01)
guzti erabili egoki 1 (0,01)
guzti erabili ez 1 (0,01)
guzti erabili saiatu 1 (0,01)
guzti erabili trebatu 1 (0,01)
guzti erabili zilegi 1 (0,01)
guzti eragin bizi 1 (0,01)
guzti eragin gaitasun 1 (0,01)
guzti eragin gaurko 1 (0,01)
guzti eragin gogo 1 (0,01)
guzti eragin nabarmen 1 (0,01)
guzti eragin neurtu 1 (0,01)
guzti eragin ukan 1 (0,01)
guzti eragin urrats 1 (0,01)
guzti erakunde ezberdin 1 (0,01)
guzti erakunde harreman 1 (0,01)
guzti erakunde praktika 1 (0,01)
guzti erakunde publiko 1 (0,01)
guzti erakunde utzi 1 (0,01)
guzti erantzun bitarteko 1 (0,01)
guzti erantzun garrantzitsu 1 (0,01)
guzti erantzun gehien 1 (0,01)
guzti erantzun jaso 1 (0,01)
guzti erantzun zehaztu 1 (0,01)
guzti erdara egon 1 (0,01)
guzti erdara eskolatu 1 (0,01)
guzti erdara gutxi 1 (0,01)
guzti erdara huts 1 (0,01)
guzti erdara izen 1 (0,01)
guzti erdara jakin 1 (0,01)
guzti erdara jo 1 (0,01)
guzti erdara pasatu 1 (0,01)
guzti erdara sortu 1 (0,01)
guzti ere alor 1 (0,01)
guzti ere antzeko 1 (0,01)
guzti ere azken 1 (0,01)
guzti ere bai 1 (0,01)
guzti ere baldintzatu 1 (0,01)
guzti ere bat 1 (0,01)
guzti ere berebiziko 1 (0,01)
guzti ere bi 1 (0,01)
guzti ere busti 1 (0,01)
guzti ere egin 1 (0,01)
guzti ere egoera 1 (0,01)
guzti ere emakume 1 (0,01)
guzti ere eragin 1 (0,01)
guzti ere hizkuntza 1 (0,01)
guzti ere hori 1 (0,01)
guzti ere inplikatu 1 (0,01)
guzti ere kanpoko 1 (0,01)
guzti ere kontu 1 (0,01)
guzti ere noski 1 (0,01)
guzti ere ondo 1 (0,01)
guzti ere oso 1 (0,01)
guzti ere sartu 1 (0,01)
guzti ere soinu 1 (0,01)
guzti ere uste 1 (0,01)
guzti esan ahal 1 (0,01)
guzti esan atzeraldi 1 (0,01)
guzti esan ere 1 (0,01)
guzti esan eurak 1 (0,01)
guzti esan Europa 1 (0,01)
guzti esan euskara 1 (0,01)
guzti esan ezan 1 (0,01)
guzti esan gauzatu 1 (0,01)
guzti esan hitano 1 (0,01)
guzti esan oso 1 (0,01)
guzti esan zalantza 1 (0,01)
guzti eskaini aurreikusi 1 (0,01)
guzti eskaini egoki 1 (0,01)
guzti eskaini xede 1 (0,01)
guzti esku jarri 1 (0,01)
guzti esku ukan 1 (0,01)
guzti eurak garrantzi 1 (0,01)
guzti eurak kultura 1 (0,01)
guzti eurak nortasun 1 (0,01)
guzti eurak orrialde 1 (0,01)
guzti euskal elebidun 1 (0,01)
guzti euskal Herria 1 (0,01)
guzti euskal ikasketa 1 (0,01)
guzti euskal izaera 1 (0,01)
guzti euskal musikari 1 (0,01)
guzti euskal soziolinguistika 1 (0,01)
guzti euskaldun ala 1 (0,01)
guzti euskaldun berri 1 (0,01)
guzti euskaldun garbi 1 (0,01)
guzti euskaldun gizarte 1 (0,01)
guzti euskaldun huts 1 (0,01)
guzti euskaldun irudikatu 1 (0,01)
guzti euskaldun osatu 1 (0,01)
guzti euskaldun sentitu 1 (0,01)
guzti euskaldun soil 1 (0,01)
guzti euskaldun zeharo 1 (0,01)
guzti euskaldundu neurri 1 (0,01)
guzti euskara abestu 1 (0,01)
guzti euskara aholku 1 (0,01)
guzti euskara ahozko 1 (0,01)
guzti euskara alderdi 1 (0,01)
guzti euskara balio 1 (0,01)
guzti euskara batu 1 (0,01)
guzti euskara batzorde 1 (0,01)
guzti euskara bazter 1 (0,01)
guzti euskara behar 1 (0,01)
guzti euskara bete 1 (0,01)
guzti euskara bezainbat 1 (0,01)
guzti euskara eman 1 (0,01)
guzti euskara erabili 1 (0,01)
guzti euskara erantzun 1 (0,01)
guzti euskara erdigune 1 (0,01)
guzti euskara ere 1 (0,01)
guzti euskara eroso 1 (0,01)
guzti euskara eskaintza 1 (0,01)
guzti euskara ezagutu 1 (0,01)
guzti euskara ezagutza 1 (0,01)
guzti euskara funtzionatu 1 (0,01)
guzti euskara gehiago 1 (0,01)
guzti euskara gutxieneko 1 (0,01)
guzti euskara hartu 1 (0,01)
guzti euskara huts 1 (0,01)
guzti euskara ikusi 1 (0,01)
guzti euskara inolako 1 (0,01)
guzti euskara irudi 1 (0,01)
guzti euskara komunikabide 1 (0,01)
guzti euskara kontu 1 (0,01)
guzti euskara lehen 1 (0,01)
guzti euskara lurralde 1 (0,01)
guzti euskara maila 1 (0,01)
guzti euskara murgildu 1 (0,01)
guzti euskara nagusitasun 1 (0,01)
guzti euskara normalizatu 1 (0,01)
guzti euskara plan 1 (0,01)
guzti euskara presente 1 (0,01)
guzti euskara tekniko 1 (0,01)
guzti euskara ulertu 1 (0,01)
guzti euskara zenbat 1 (0,01)
guzti euskara zuzendu 1 (0,01)
guzti ez baita 1 (0,01)
guzti ez bezala 1 (0,01)
guzti ez delako 1 (0,01)
guzti ez eduki 1 (0,01)
guzti ez etorri 1 (0,01)
guzti ez ezan 1 (0,01)
guzti ez ibili 1 (0,01)
guzti ezagutu nahi 1 (0,01)
guzti ezberdin erakutsi 1 (0,01)
guzti ezin bada 1 (0,01)
guzti ezin euskaltegi 1 (0,01)
guzti ezin normal 1 (0,01)
guzti gain bi 1 (0,01)
guzti galdu arte 1 (0,01)
guzti galdu ere 1 (0,01)
guzti galdu ez 1 (0,01)
guzti galdu irabazi 1 (0,01)
guzti garrantzi maila 1 (0,01)
guzti garrantzi ukatu 1 (0,01)
guzti gaztelania ahozko 1 (0,01)
guzti gaztelania argitaratu 1 (0,01)
guzti gaztelania bakarrik 1 (0,01)
guzti gaztelania hitz 1 (0,01)
guzti gaztelania ikusi 1 (0,01)
guzti gaztelania jakin 1 (0,01)
guzti gertatu ari 1 (0,01)
guzti gertatu den 1 (0,01)
guzti gertatu ohi 1 (0,01)
guzti gu asko 1 (0,01)
guzti gu belaunaldi 1 (0,01)
guzti gu eragin 1 (0,01)
guzti gu eskaera 1 (0,01)
guzti gu esker 1 (0,01)
guzti gu geu 1 (0,01)
guzti gu kode 1 (0,01)
guzti gu lan 1 (0,01)
guzti gu lanketa 1 (0,01)
guzti guzti alde 1 (0,01)
guzti guzti aparteko 1 (0,01)
guzti guzti aplikagarri 1 (0,01)
guzti guzti arnasgune 1 (0,01)
guzti guzti berak 1 (0,01)
guzti guzti bertan 1 (0,01)
guzti guzti egin 1 (0,01)
guzti guzti emaitza 1 (0,01)
guzti guzti erakutsi 1 (0,01)
guzti guzti ezinbesteko 1 (0,01)
guzti guzti gertatu 1 (0,01)
guzti guzti hazi 1 (0,01)
guzti guzti hitano 1 (0,01)
guzti guzti islatu 1 (0,01)
guzti guzti jarraipen 1 (0,01)
guzti guzti kontraesankor 1 (0,01)
guzti guzti monitorizatu 1 (0,01)
guzti guzti nornahi 1 (0,01)
guzti guzti sartu 1 (0,01)
guzti guzti ukan 1 (0,01)
guzti hartu eman 1 (0,01)
guzti helburu ekonomiko 1 (0,01)
guzti helburu ingeles 1 (0,01)
guzti helburu lagungarri 1 (0,01)
guzti helburu ondo 1 (0,01)
guzti helburu ukan 1 (0,01)
guzti hitz hartz 1 (0,01)
guzti hitz ukan 1 (0,01)
guzti hizkuntza aniztasun 1 (0,01)
guzti hizkuntza arau 1 (0,01)
guzti hizkuntza bera 1 (0,01)
guzti hizkuntza berdin 1 (0,01)
guzti hizkuntza berri 1 (0,01)
guzti hizkuntza bi 1 (0,01)
guzti hizkuntza bide 1 (0,01)
guzti hizkuntza biziberritu 1 (0,01)
guzti hizkuntza erkide 1 (0,01)
guzti hizkuntza erregional 1 (0,01)
guzti hizkuntza eskakizun 1 (0,01)
guzti hizkuntza harreman 1 (0,01)
guzti hizkuntza hautu 1 (0,01)
guzti hizkuntza jakin 1 (0,01)
guzti hizkuntza jokaera 1 (0,01)
guzti hizkuntza komunitate 1 (0,01)
guzti hizkuntza kudeaketa 1 (0,01)
guzti hizkuntza lokal 1 (0,01)
guzti hizkuntza osasungintza 1 (0,01)
guzti hizkuntza plangintza 1 (0,01)
guzti hizkuntza sendotu 1 (0,01)
guzti hizkuntza transmisio 1 (0,01)
guzti hizkuntza zein 1 (0,01)
guzti hizkuntza zenbateraino 1 (0,01)
guzti hizkuntza zerbitzu 1 (0,01)
guzti hiztun bat 1 (0,01)
guzti hiztun elebidun 1 (0,01)
guzti hiztun erabili 1 (0,01)
guzti hiztun jarrera 1 (0,01)
guzti hiztun komunikatu 1 (0,01)
guzti hiztun nor 1 (0,01)
guzti ikusi eman 1 (0,01)
guzti ikusi entzule 1 (0,01)
guzti ikusi ezan 1 (0,01)
guzti ingeles erabili 1 (0,01)
guzti ingeles idatzi 1 (0,01)
guzti ingeles kontsumitu 1 (0,01)
guzti ingeles ukan 1 (0,01)
guzti iritsi ahalmen 1 (0,01)
guzti iritsi nahi 1 (0,01)
guzti jakin berba 1 (0,01)
guzti jakin etorri 1 (0,01)
guzti jakin ez 1 (0,01)
guzti jakin frantses 1 (0,01)
guzti jakin jolastu 1 (0,01)
guzti jakin leku 1 (0,01)
guzti jakin zeintzuk 1 (0,01)
guzti jaso ahalegindu 1 (0,01)
guzti jaso behar 1 (0,01)
guzti jaso emaitza 1 (0,01)
guzti jaso eskubide 1 (0,01)
guzti jaso ikuspegi 1 (0,01)
guzti jaso informazio 1 (0,01)
guzti jaso transmisio 1 (0,01)
guzti kontu ez 1 (0,01)
guzti landu egin 1 (0,01)
guzti lortu ahalbidetu 1 (0,01)
guzti lortu baliagarri 1 (0,01)
guzti lortu bide 1 (0,01)
guzti lortu ekintza 1 (0,01)
guzti oinarri guraso 1 (0,01)
guzti oinarri hezitzaile 1 (0,01)
guzti oinarri lexikal 1 (0,01)
guzti oinarri metodologiko 1 (0,01)
guzti osatu aldagai 1 (0,01)
guzti oso baliagarri 1 (0,01)
guzti oso euskaldun 1 (0,01)
guzti oso garbi 1 (0,01)
guzti oso gogo 1 (0,01)
guzti oso interesgarri 1 (0,01)
guzti oso maila 1 (0,01)
guzti oso mesedegarri 1 (0,01)
guzti oso ongi 1 (0,01)
guzti oso pasarte 1 (0,01)
guzti parte bat 1 (0,01)
guzti ukan administrazio 1 (0,01)
guzti ukan askotariko 1 (0,01)
guzti ukan balio 1 (0,01)
guzti ukan berak 1 (0,01)
guzti ukan derrigortasun 1 (0,01)
guzti ukan duintasun 1 (0,01)
guzti ukan enplegu 1 (0,01)
guzti ukan eragin 1 (0,01)
guzti ukan erronka 1 (0,01)
guzti ukan eskubide 1 (0,01)
guzti ukan eskura 1 (0,01)
guzti ukan eskuratu 1 (0,01)
guzti ukan euskara 1 (0,01)
guzti ukan galiziera 1 (0,01)
guzti ukan geu 1 (0,01)
guzti ukan gogo 1 (0,01)
guzti ukan harreman 1 (0,01)
guzti ukan hedapen 1 (0,01)
guzti ukan hura 1 (0,01)
guzti ukan irabazi 1 (0,01)
guzti ukan katalan 1 (0,01)
guzti ukan leku 1 (0,01)
guzti ukan ondare 1 (0,01)
guzti ukan paradigma 1 (0,01)
guzti ukan plangintza 1 (0,01)
guzti ukan segitu 1 (0,01)
guzti ukan unitate 1 (0,01)
guzti ukan zerbait 1 (0,01)
guzti ukan zeregin 1 (0,01)
guzti ukan zuzen 1 (0,01)
guzti zabaldu ari 1 (0,01)
guzti zabaldu ariketa 1 (0,01)
guzti zabaldu interes 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia