2005
|
|
Gure ustez ikertzaileak bere metodoaren gabeziak (sintaxia adibidez detektatzeko ezintasuna) iberierari proiektatzen dizkio.
|
Honek guztiak
badu zer ikusia egileak Euskal Herriko historia ulertzeko duen moduarekin, berak izaera atabikodun herriaren irudia duelako buruan, hau da, determinismo geografikoak garapena ahalbidetu gabeko hizkuntzadun herria imajinatzen baitu:
|
2007
|
|
Argi dago prozesu hauetan alde
|
guztiek
dutela zer irabazi eta zer galdu: afrikar artisauak zerbait irabaziko du bere produktuak Europan salduz gero (nahizeta bidezko salerosketa ez izan), guk ere kontsumitzaileak garen aldetik zerbaitirabazten dugu Ikean altzariak erosita (nahiz eta munduko kultur dibertsitateariizugarrizko kaltea egin). Neurri txikian denok irabazle, baina neurri handian zer ariden gertatzen ez dugu ikusten.
|
2008
|
|
Eragile sozio-ekonomiko ugarirekin, alegia. Azken finean,
|
horiek guztiek
badute zer esanik eskualdearen garapenari buruz.
|
|
Oraindik publikatu gabe, eta jende
|
guztiak
zuen zer esanik Kirmen Uriberen nobelaren inguruan. Seguruenik, zarata sobera alde guztietatik.
|
2009
|
|
Neska mutilak hasieran aho zabalik gelditu baziren ere, handik gutxira sortu zen algara! Anai arreba
|
guztiek
baitzuten zer esanik, honek hau, horrek hori eta hark hura.
|
|
Bargouthiren ustez,
|
guztiok
badugu zer egin egoera bidegabe honen aurka: Israeli boikota!
|
|
Neska mutilak hasieran aho zabalik gelditu baziren ere, handik gutxira sortu zen algara! Anai arreba
|
guztiek
baitzuten zer esanik, honek hau, horrek hori eta hark hura.
|
2010
|
|
...tea izan behar dugu. zalantzarik gabe, bi hizkuntzen parekidetzea lortzerakoan, elebakar direnek dute zer egin nekezena. elebidun izatera iristeak ahalegin handi bat eskatuko dio, beste hizkuntza ikastea, baina ahalegina ez da hauena bakarrik, guztiena baizik. guztiok elebidun izatea, arlo guztietan, etxean, lanean, aisian, bi hizkuntzak maila berdinean erabili ahal izatea esan nahi du eta honetan
|
guztiok
dugu zer egina. gaur egun, hizkuntzari begira, gure herriak duen erronka: gizarte eleanitza eraikitzea da.
|
|
Probintzia bat bera ere ez da geratu azterketa gainditu gabe, baina
|
guztiek
badute zer hobetua zerbitzuen eta informazioaren atalean (emaitza onargarria baizik ez dute erdietsi).
|
2011
|
|
3.2.4
|
Honek guztiak
badu zer ikusirik konpaktazio kontzeptuarekin. Konpaktazioari buruzko ikuspegi okerra zabaldu da:
|
|
Nerabeentzako obra bat bezala irakur daiteke, zer esanik ez. Baina badago haratago eramaten duen elementurik, eta nagusia, nire aburuz, onen eta gaiztoen arteko lehiarik ez aurkeztean datza; izan ere, obra honetan ez dago onik edo gaiztorik, edo, hobeto esanda, pertsonaia ia
|
guztiek
dute zertaz lotsatu: Corto Malteseren anbiguotasuna eta eszeptizismoa nabarmenak, eta, aldi berean, erakargarriak?
|
2013
|
|
Lurrak ematen zigunarekin egiten genuen aurrera. Lau senide ginen eta
|
guztiok
genuen zer jan. Hori bai, beti babarrunak eta urtean behin edo bitan hildako txerriarekin ateratzen ginen aurrera, ez genuen beste aukerarik, gaur egun bezala.
|
|
Garaxi Tabernak, Bortzirietako Euskara Mankomunitateko ordezkariak azaldu digunez, «herritarrentzat egiten dugu lan, horregatik, beraiei eman nahi diegu hitza». Gainera azpimarratu du gogoeta hauetan parte hartzeko ez dela beharrezkoa aditua izatea «herritar guztiak dira garrantzitsuak eta
|
guztiek
badute zer esana».
|
2014
|
|
Protestan ikusi ditugu irakasleak, bankuko langileak, autobus gidariak, kale garbitzaileak, mediku eta erizainak, indigenak, faveletako herritarrak…
|
Guztiek
dute zer aldarrikatu, zer salatu. Ikusteke dago Kopa amaitzean haserre horrek guztiak zein norabide hartuko duen.
|
2017
|
|
Hala eginez helburua gauzatzeko bidean abiatuko gara. Honetan abiadura baino norabidea da garrantzizkoa eta, norabide zuzenean,
|
guztiok
dugu zer egin, norberak duen Euskararen ezagutza zernahi dela.
|
2018
|
|
|
Guztiek
zuten zer esana. Proposamenak egiten hasi ziren.
|
|
Adibide batzuk: plazan mutikoak futbolean ibiltzen dira eta gainerakook, pasatzeko beldurrez; ikastetxeetako patioetako panoramak; lagunarteko zein familiarteko bazkarietan umeen arduradunak; edadetuen kargu egiten direnak –nahiz eta gero eta gehiago ikusi–; kirol arloan, lan munduan… Norberak daki etxe barruan zer duen, baina
|
guztiok
dugu zer egina eta zer irabazia.
|
2019
|
|
Geroxeago inguru hartara Tom eta Joeren lagunak inguratu ziren.
|
Guztiek
zuten zer esan ugari. Bi mutil haien azio guztiak gogoan zituzten.
|