Emaitzak: 10
2005 | ||
\ Euskarak, testuinguru eleanitzean, hizkuntza nagusi behar du izan hezkuntza komunitatean. Euskara hizkuntza akademiko soil bihurtu ez eta benetako komunikazio hizkuntza izan dadin, ikastetxearen jarduera eta esparru | guztietan eragin behar da modu sistematikoan: eremu instituzionalean, hau da irakasle eta langileen artean, familia eta gizartearekiko harremanetan, zuzendaritza organoetan, zein eremu pedagogikoan, ikasgela barruan zein kanpoan. | |
2007 | ||
Kontseiluak eragin arlo zabala du, eremu | guztietan eragin behar baitugu euskararen normalizazioaren alde. Halere, oraindik bidea dago ibiltzeko euskararen garapen osorako falta dena kontuan hartzen badugu. | |
2012 | ||
Galdera da ea zergek teknologia mota bakar bati eragingo dioten, erantzuna ez da, bidegabea izango litzatekeelako. | Guztiei eragin behar die”, esan zuen. | |
Udaletan garatu nahi dugun Politika Feministak estrukturala den arazo bati erantzun nahi dionez, ezinbestean politika integrala izan behar du emakumeen bizitzaren arlo | guztietan eragin behar duelako. | |
2015 | ||
Ba al dugu boterea eta interakzio ereduak birpentsatzeko beharrik?" Fishmanek diona gogoan hartuz, argi dago eskola arnasgune bat dela baina eskolarekin ez dela nahikoa eta hori erakusten digute berriki argitaratu diren Arrue ikerketako datuek. Hala, esparru | guztietan eragin behar da, benetan eskolan inbertitutako indarrak gero beste testuinguruetan isla daitezen. Hortaz, familia, eskola eta gizarte inguru hurbilean eragin da. | |
2018 | ||
Eta bikote umegile | guztiei eragin behar diegun galdera/ hausnarketa horrelako zerbait behar likek (komunikatiboago esanda, noski): | |
2021 | ||
Edonola ere, gaitasun gako gisa ikusten da irakurmenarena eta hortik konpetentzia linguistikoaren baitan lantzeko beharra. Hala ere, jakintza arlo guztietarako nahiz bizitzako alor askotarako duen garrantziaz ohartarazita, IE6 k eta IE7 k irakurmen gaitasunean jakintza arlo | guztietatik eragin behar dela adierazten dute eta arloen alfabetizaziorantz jo, horretarako, ikastetxeko klaustroak adostasunera eramango dituen ekimenak proposatuz. | |
Harengan ere eragin da? Dudarik gabe. Gizarte, politika eta ekonomiako eragile | guztiengan eragin behar da. Batzuengan irisgarritasun handiagoa izanen dute gizarte mugimenduek. | |
2022 | ||
Erabilera etxean, lanean, lagunartean, eskolan gertatzen da lehendabizi. Kale erabilera adierazle egokia da bilakaera eta dinamika soziolinguistikoak ikusteko, baina espazio | horietan guztietan eragin beharra dago, kale erabileran ere aurrerapausoak ikusteko. | |
2023 | ||
Ipar Euskal Herriarekiko harremana indartu behar dela, euskarak eta kulturak «herritarr guztien eskubide» izan behar dutela, eta zerga sistemaren inguruan hausnarketa sakon bat egin behar dela ere azaldu du Iriartek. «Gobernantza feministak lehentasun bat izan behar du; alor | guztietan eragin behar du», gaineratu du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 10 (0,07) |
Lehen forma
guztietan | 5 (0,03) |
Guztiei | 1 (0,01) |
guztiei | 1 (0,01) |
guztiengan | 1 (0,01) |
guztietatik | 1 (0,01) |
horietan guztietan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti eragin | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti eragin behar | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |