Emaitzak: 9
2007 | ||
Ikasleei euskara erabiltzeko aukerak erraztea ere euskaltegiaren funtzioa da; arestian aipatutako egitasmoak bide egokiak izan daitezke ikaslea euskaldunei era ez traumatikoan hurbiltzeko. | Horri guztiari erantzuteko nahian, AEK k Praktika Jarduerak izeneko zerbitzua eskaintzen du, euskaltegietan zubi lana beteko dituzten programak landuz eta bultzatuz: asteburuetako barnetegiak, transmisio barnetegiak, berbalagun edo mintzalagun programak... | |
Dagoeneko 1.250 aztertu ditu, eta, horiei esker, gutxi gorabehera 25.000 gai zientifiko planteatu ditu, guztiak elikagaiei buruzkoak, sukaldarien sorkuntza prozesuari buruzko ideia, teoria eta esaera tradizionalak zalantzan jar ditzaketenak. Frantsesak galdera | guztiei erantzun nahi die pixkanaka, alderdi horiek guztiak erakutsiz edo ezeztatuz. «Zenbaki handia da», dio, «baina garrantzitsua da egitea, sukaldeko liburuen idazleek ez baitituzte kontuan hartu zehaztasun falta asko». | |
2011 | ||
| Horri guztiari erantzun nahi dio eskuetan duzun lan honek. | |
2014 | ||
Bada halako hainbat espazio zeinetan euskaldun ugari biltzen diren eta bertako hizkuntza ohikoena, nagusia, euskara den. genuke zertan lehentasun konturik behar. Baina, errealitate gordinak halako mugak jartzen dizkigunez, hobe lehentasunak finkatzea eta eraginkortasunez jokatzea, | guztiari erantzun nahi izateagatik, inolako eraginkortasunik ez izatea baino. | |
2017 | ||
Hartzen nuen dei bat, eta bukatu baino lehen beste lau dei edo mezu nituen. Ez genituen | guztiak erantzun nahi, baina, hala nahi izanda ere, teknikoki ezinezkoa izango zen?. Azkenerako kide bati eman zion telefonoa, deiak eta kudea zitzan. | |
| Honi guztiari erantzun nahi izan dio orain lau urte Ikastolen Elkarteak abian jarri zuen EKI proiektu metodologiko berritzaileak. Euskal Curriculuma, integrazioaren pedagogia eta konpetentziak oinarri hartzen dituen metodologia berritzaile honen ardatzetako bat konpetentzia digitala da, eta Europako komisioak DIGCOMP (Ferrari, 2013) konpetentzia digitalaren markoaren lehenengo bertsioa hartzen du oinarritzat konpetentzia digitalaren lanketarako. | |
2018 | ||
| Hauek guztiak erantzutea nahi duzu? | |
2022 | ||
Idoia desberdin asko erakusteko ariketa egin dut: hamabi irudi sortu ditut, barruan mugitu zaidan | guztiari erantzuteko nahitik abiatuta. | |
2023 | ||
Bada, artikulu honetan aurkeztu den ekintza ikerketak | horri guztiari erantzun nahi izan dio, erantzun ere. Hala, erdal jatorria duten haurrentzako harrera plan baten esku hartzea da ekinez ikertu dena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 9 (0,06) |
Lehen forma
Horri guztiari | 2 (0,01) |
guztiari | 2 (0,01) |
Hauek guztiak | 1 (0,01) |
Honi guztiari | 1 (0,01) |
guztiak | 1 (0,01) |
guztiei | 1 (0,01) |
horri guztiari | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti erantzun | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti erantzun nahi | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |