2013
|
|
" Gustuko lekuan aldaparik ez".
|
Zer
sumatzen duzu izango duzula gustuko. Zergatik?
|
|
a)
|
Zer
ikastetxerekin egingo duzu elkartrukea. Zergatik?
|
|
c)
|
Zer
kontatzen du?
|
|
e)
|
Zer
garaitakoa da?
|
|
a)
|
Zer
sentimendu sorrarazi dizu entzundakoak. Zu izango bazina ahots horren jabea, nola sentituko zinateke jendeak zure kantua entzutean izan duen jarreraren aurrean?
|
|
|
Zer
moduz?
|
|
|
Zer
komunikazio asmori dagozkion esapideak.
|
|
b. Kaixo!
|
Zer
egin daiteke Parisen 10 eta 6 urteko haurrekin?
|
|
6
|
Zer
iritzi dute zure etxekoek bideo jolasei buruz?
|
|
10
|
Zer
bazkaldu ohi duzue. Eta afaldu?
|
|
8 Asteburu honetan taberna batean kanta jarrita, gazte kuadrilla handi bat ikusi dut kantuan eta zuk bideoan egiten dituzun keinuak zehatz errepikatzen.
|
Zer
gogoeta eragiten dizu horrek. Asier
|
|
Leku horietan guztietan, albisteez gain, milaka istorio aurkituko zenituen, istorio txikiak, pertsona interesgarriak, memento hunkigarriak... komunikabideetan lekurik izaten ez dutenak.
|
Zer
sentitzen duzu horrelakoetan. Teo
|
|
Nork erabili ditu?
|
Zer
helbururekin?
|
|
a) Irratsaio honetako parte hartzaileek euskararen aldaera bat baino gehiago erabiltzen dute.
|
Zer
aldaera dira, eta nork erabiltzen ditu?
|
|
b)
|
Zer
deritzozue zuzeneko deia egiten dutenek euskalkiekiko duten jarrerari?
|
|
a)
|
Zer
ekarri dio txapelak Xabier Payari?
|
|
a)
|
Zer
nahi duzu, bada, nik galdetzea!
|
|
c)
|
Zer
asmorekin txertatu du idazleak pertsona deskribapena bere jardunean. Zehaztu zein den testu bakoitzari dagokion asmoa.
|
|
Eta nolako izaera?
|
Zer
egiten ote du aisialdi tarteetan. Zer ote du gustuko?
|
|
Zer egiten ote du aisialdi tarteetan?
|
Zer
ote du gustuko?
|
|
1
|
Zer
jakin nahi zenuke zure truke kideari buruz. Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu.
|
|
1
|
Zer
deskribapen plan erabili da kasu bakoitzean?
|
|
Bien deskribapenak egiteko, hamaika hitz hautatu ditugu.
|
Zer
hitz aukeratuko zenuke irudi bakoitzerako. Kontuan izan behin bakarrik erabil daitekeela hitz bakoitza.
|
|
Etxearen inguruan lorategi batek kolore guztietako loreak ageZeren goialdean?
|
Zer
dago goialdean?
|
|
|
Zer
dago lorategiaren bi gune horietan?
|
|
|
Zer
dago alderdi
|
|
1 Honako esaldietan, hitz bat beltzez nabarmenduta dago.
|
Zer
lekuzko deklinabide kasuri dagozkio sintagma horiek. Bereizi, halaber, singularrean ala pluralean dauden.
|
|
|
Zer
nolako informazioa jaso duzu?
|
|
|
Zer
ezaugarri hautatuko duzu?
|
|
Zertan aritu zara ongi?
|
Zer
duzu sakontzeko. Hausnarketa hori egiteko, bete ezazu honako taula hau:
|
|
|
Zer
, nola eta zertarako? 6
|
|
|
Zer
, nola eta zertarako?
|
|
Nolakoak gara?
|
Zer
zaletasun dugu. Non bizi gara?
|
|
Irakur itzazu Eusko Jaurlaritzak prestatu duen IKABIL proiektuari buruzko azalpenak.
|
Zer
helburu dauzka proiektuak?
|
|
|
Zer
koloretakoak dira zure etxeko paretak?
|
|
|
Zer
herritan izan zara maistra?
|
|
a)
|
Zer
egitea eskatzen zaigu?
|
|
Miren Agur Meabe,
|
Zer
da, ba, maitasuna? (Elkar)
|
|
|
Zer
urrats eman behar dituzu eskakizunak gauzatzeko? 1
|
|
|
Zer
ikasi behar duzu horretarako? 3
|
|
|
Zer
da, ba, maitasuna?
|
|
4
|
Zer
esaten ote dute bideoko pertsonaiek. Idatzi haien hitzak.
|
|
Hitz berberak, ahoskera ezberdinak.
|
Zer
aldatu da batetik bestera. Idatziz, sarritan, hitzen ondoan ageri diren ikur misteriotsu horiek baino ez:
|
|
b) Nola kanporatzen dute pertsonaiek sentitzen dutena?
|
Zer
tonu dago bakoitzarengan?
|
|
c)
|
Zer
bolumen dagokio pertsonaia bakoitzaren tonuari?
|
|
e)
|
Zer
jarrera hartzen du pertsonaia bakoitzak?
|
|
1
|
Zer
iradokitzen dute Oteitzak ematen dituen mailu kolpeen hotsek. Bizitasuna eta esperantza, ala tristura eta etsipena?
|
|
Eta zer iradokitzen du poemak?
|
Zer
izen eta adjektibo ipini zaituzte baieztapen horren arrastoan?
|
|
2 Tiriki, tauki, tauki leloa behin eta berriz errepikatzen da.
|
Zer
soinu iradoki nahi dute hitz horiek. Nola irakurri litzateke?
|
|
|
Zer
talde izan da aho korapilo biltzaile eta esatari trebeena?
|
|
Ea egunsentia arte irauten duen!
|
Zer
ez ote nukeen emango Naima orain ikusteko. Berdin zait gosariarekin ala gabe etortzen den.
|
|
1
|
Zer
literatura testu irakurriko zenuke gustura gelakideen aurrean. Zuk idatzi edo eraldatu duzun bat, zure kideren bati entzun diozun bat, ala idazleren batek idatzitakoa?
|
|
4
|
Zer
moduz aritu zara. Dena prestatutako moduan atera al zaizu?
|
|
Gustura gelditu al zara?
|
Zer
moduz gelditu zaizu?
|
|
Taldekideen lekuan jartzeko gai izatea oso garrantzitsua da taldean lan egin ahal izateko!".
|
Zer
ondorio izan ote ditu irakaslearen proposamenak?
|
|
|
Zer
naiz, ba. Horixe bakarrik, bakar bakarrik, zuen artean.
|
|
2 Irakasleak egindako proposamenekin (nork bere sentimenduak adierazteko testuak sortu, testuak trukatu eta irakurketa adierazkorra egin, eraldatu&), zer moduz bukatuko ote zuten Mikelek, Eunatek, Xabik, Urkok eta Mirenek?
|
Zer
uste duzue zuek?
|
|
|
Zer
, nola eta zertarako? 66
|
|
|
Zer
, nola eta zertarako?
|
|
|
Zer
ote da goiko testua. Zer ote da unitate honetako egitekoa?
|
|
Zer ote da goiko testua?
|
Zer
ote da unitate honetako egitekoa. Zer eta zer, zertzeladarik eman al dizue?
|
|
Zer ote da unitate honetako egitekoa?
|
Zer
eta zer, zertzeladarik eman al dizue. Zerbaiten arrastoan jarri al zaituzte?
|
|
1 Ikasle talde batek honako aurreikuspen hauek egin ditu.
|
Zer
uste duzu zuk. Zeinekin zatoz bat?
|
|
1
|
Zer
egoeratan edo zer sentitzen duzula adierazteko erabiliko zenuke honako emotikono hauetako bakoitza?
|
|
Eta inbentarioa?
|
Zer
esan
|
|
Zerekin erlazionatzen duzue?
|
Zer
esanahi ematen diozue?
|
|
2 Lau irudi sobera geratu dira.
|
Zer
egin daiteke horiekin. Honako urrats hauei jarraituz, talde bakoitzak jolas bat prestatuko du beste talde batentzat.
|
|
3
|
Zer
usainek eta zer zaporek dute leku garrantzitsua zure bizitzan. Zergatik?
|
|
1
|
Zer
usain bidaliko zenioke honako sentimendu hauek eragiten dizkizun pertsonari. Idatzi esaldiak, eta adierazi zergatiak, ikasi dituzun egiturak erabiliz.
|
|
2 Aurreko zeregineko zenbait hitz nola sentitzen zaren adierazteko ere erabil ditzakezu.
|
Zer
sentimendurekin lotuko zenituzke honako hauek?
|
|
1
|
Zer
sentimendu adierazteko balio du letra etzanaz idatzitako lokuzio bakoitzak. Lot itzazu bi zutabeak:
|
|
1
|
Zer
sentimendu adierazi ditu testuan artikuluaren egileak. Zein hitz, hitz multzo edo esaldi dira sentimendu horien adierazgarri?
|
|
|
Zer
irudika dezakete?
|
|
|
Zer
lotura izan dezakete?
|
|
|
Zer
irudika dezakete?
|
|
|
Zer
irudika dezakete batzuek eta besteek?
|
|
Antzekotasuna ala kontrakotasuna?
|
Zer
dago bien artean?
|
|
|
Zer
erlazio dago pozaren eta nahigabearen artean?
|
|
|
Zer
erlazio izan dezakete pozak eta eztiak?
|
|
kategoria gramatikal berekoak dira, denak izenak dira.
|
Zer
dakizue kategoria gramatikal horri buruz?
|
|
Imajina ezazu sentimenduekin loturiko zerbait (objektu, gailu, leku, izaki&), edozer, existitzen ez dena, baina existitzea nahiko zenukeena.
|
Zer
izen jarriko zenioke?
|
|
a)
|
Zer
sentimenduk du, zure ustez, zapore gozoa. Eta zeinek garratza?
|
|
c)
|
Zer
dauka zure bizitzak une honetan, lore ala arantza gehiago?
|
|
b)
|
Zer
literatura baliabide erabili du egileak poeman.
|
|
hits, hits, hits/ higa, higa, higa/ lits, lits, lits.
|
Zer
iradokitzen dute, indarra ala nekea. Alaitasuna ala nahigabea?
|
|
c)
|
Zer
moduz bete duzue bigarren zereginaren eskakizuna; alegia, informazioaren kategoria bakoitzerako testu labur bat idaztea. Azter ezazue egin duzuen lana, berrikusketarako gida erabiliz.
|
|
San Ferminetako zezenen aldean, oparo.
|
Zer
ezaugarri ote dituzte behi horiek. Noiztik hartu ote dituzte Indiako kaleak?
|
|
|
Zer
egin du, deskribapen egituraren eskema grafikotik abiatuz, testuaren sarrera idazteko?
|
|
a)
|
Zer
egoeratan erabiliko zenituzke honako atsotitz eta lokuzio hauek. Lotu atsotitzak eta lokuzioak dagokien erabilerarekin.
|
|
3
|
Zer
izenburu jarriko zenioke bost zati horiekin osatutako testuari. Kontuan izan izenburuak, batetik, gaiarekin duela erlazioa.
|
|
Erreparatu berridazketetan egindako aldaketei.
|
Zer
hitzez ordezkatu dira hasierako testuan letrakera lodiz nabarmenduta dauden hitzak?
|
|
2
|
Zer
hitz ordezkatu ditu. Eta zer hitzekin ordezkatu ditu?
|
|
Ezagutzen al dituzu?
|
Zer
eragiten dute. Bikoteka jarrita, eztabaidatu zertarako erabiltzen diren.
|
|
b)
|
Zer
mezu ematea komeni da?
|
|
a)
|
Zer
lan egiten ote dituzte kazetariek zehazki. Zer egiten ikasi duzu zuk kazetari izateko?
|
|
a) Zer lan egiten ote dituzte kazetariek zehazki?
|
Zer
egiten ikasi duzu zuk kazetari izateko?
|
|
Ikertzaile, idazle& Zertan ibiliko zara ondo?
|
Zer
izango duzu gustuko. Zer zailtasun gainditu dituzula aurreikusten duzu?
|
|
Zer izango duzu gustuko?
|
Zer
zailtasun gainditu dituzula aurreikusten duzu?
|
|
1
|
Zer
neurri dute txalapartaren gainaldeko oholek?
|
|
3
|
Zer
atal ditu txalapartak?
|