2013
|
|
2 Eskaera horri erantzuteko, zer ezagutu behar da?
|
Zer
ikasteko proposatzen zaizu unitatean. Zer ikasi behar da ikertzeko dituzun gai horietan aurrera egiteko?
|
2015
|
|
ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
|
ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
2016
|
|
ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
|
ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
|
ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
|
ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
|
2013 urtean ziren hil amaierara zailtasun handiz iristen zirenak erraz iristen zirenak baino.3 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran.
|
|
Aurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
|
Aurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|
2017
|
|
P= 2= 16 34 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze ja
|
|
3050ANTZINAROA ERDI AROAGaur egunANTZINAROKO EGIPTO ERROMAKO INPERIOA4 Planifikazio jardueraXVI. mendeaXVII. mendeaXVIII. mendeaAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Aurrenik, argi izan behar duzu zer eskatzen den lehenengo jardueran aurkeztutako egoeran. Irakur ezazu berriro ere, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei: a) Zer egitea eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueretan.
|
|
Aurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko
|
zer
ikastea proposatzen zaizun unitate honetan?
|