Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.383

2013
‎a) Eta zuk," beti ongi nahi duenak maiz gaizki" dabilela jakinda, nola ikusten duzu zeure burua. Jo ezazu berriz ere taulara, eta jaso informazio hori hirugarren zutabean.
‎a) Zer sentimendu sorrarazi dizu entzundakoak? Zu izango bazina ahots horren jabea, nola sentituko zinateke jendeak zure kantua entzutean izan duen jarreraren aurrean?
‎2 Esapideak idatzi egin dituzue, baina nola ahoskatzen dira. Gelakide guztien artean, esapide horiek grabatu egingo dituzue.
‎Bada, erantzunak beti egon du baitan; hau da, galderaren eta erantzunaren artean lotura eta ordena logikoa egon behar da. Gainera, aurrez aurrekoa bada, zaindu egin behar da nola erantzun agurrari, etab.
‎Leku deskribapenak espazio bat nolakoa den azaltzen du, leku horretako elementuak izendatuz eta horien berri emanez. Baina nola izendatu behar dira elementu horiek. Bata bestearen atzetik zerrendatuz?
‎a) Adieraztea erabakiko bazenu, zer esango zenioke, eta nola
‎a) Gelakideei ahoz azalduko diezu nor den eta nolakoa den zure truke kidea: izaera, zaletasunak, gustuak& Horretarako, idatz ezazu lagunaren deskribapen labur bat; aurrez aurre ezagutzen ez baduzu ere, adierazi nola irudikatzen duzun, unitatean zehar jaso duzun informazioaren arabera.
‎Eta egoera berrien aurrean, nola
‎Izan ere, txakurrak lotuta joan zukeen, ez aske. Zalantzan izan duzue zer eta nola egin: jendartean zabaldu ala ez, albaiteroari laguntza eskatu, basozainarengana jo& Zuen etxea ez da betikoa txakurrik gabe, eta, zuek bakarrik, laguntzarik gabe, ez duzue aurkituko.
‎2 Binaka jarrita, txakurraren jabearen eta aurkitu duen pertsonaren arteko elkarrizketa egingo duzue, aurrez prestatu dituzuen galderei jarraituz. Erabaki nork emango dion hasiera elkarrizketari, eta nola ; adostu esango duzuen guztia eta esateko modua.
‎Zer, nola eta zertarako? 6
‎Eta egoera berrien aurrean, nola –53
‎Zer, nola eta zertarako?
‎2 Bizitzako une batzuk beste norbaitekin partekatzera goazenean, oso interesgarria izan daiteke beste batzuek bizi izandako antzeko esperientziak ezagutzea. Entzun dezagun nola bizi izan duen esperientzia hori Altsasuko zuen adineko gazte talde batek.
‎5 Eraldatu bigarren poema, honako baldintza hau bete dezan: bikotea elkarrekin dago berriz ere, eta poetak maiteari adierazten dio nola sentitzen zen hura falta zitzaionean. Kasu honetan ere, hautatu aditz egokiak:
‎b) Erreparatu esaldi hasieretako izenei; horiek kontuan izanik, nola izango litzateke maitasun istorio baten hurrenkera. Zerekin hasten dira maitasun istorioak?
‎Elkarren artean izan ditzaketen erlazioak ez dirudi oso agerikoak direnik; ala bai? Utzi zuen imajinazioari lan egiten, eta ea nola erlazionatzen dituzuen! Ondoren, bakoitzak paper batean idatziko du zer hitz erlazionatu dituen eta zein den lotura horretarako arrazoia.
‎1 Poemaren irakurketa adierazkorra egitean, nola ahoskatu lirateke hitz esanguratsu horiek, indarrez ala ahul. Hori jakiteko, probak egitea da onena.
‎Hona hemen taldean irakurtzeko beste poema bat. Osatu, zentzua eman, eta, eztarria eta gorputza berotuta, ea nola taularatzen duzuen!
‎4 Behin poema osatuta duzula, haren mezua kontuan hartuta, adostu ezazue nola baliatu ahotsa eta keinuak, poemaren leloa, hitz esanguratsuak, puntuazio markak& adierazkor egiteko. Jolastu tonuarekin, bolumenarekin, keinuekin, koru eta errepikarekin.
‎1 Irakurri, entzuten duzun bitartean, Leire Bilbaoren" Egonarria" poema. Azpimarratu idatzitik ahozkora aldatu diren hitzak, eta idatzi, bakoitzaren aldemenean, nola ahoskatu dituen.
‎1 Bikotekide batek testua irakurriko du. Besteak, lagunak idatzitakotik ezberdin ahoskatu dituen hitzak azpimarratuko ditu, eta, albo batean, nola ahoskatu dituen idatziko.
‎Eta egoera berrien aurrean, nola
‎Ikasle talde batek gelan bizi izan duen esperientzia aztertuko duzue. Mikel, Xabi, Eunate, Miren eta Urko dira ikasleak; haien lekuan jarriz, pentsa ezazue nola sentitu diren, zer bizipen izan dituzten, zer ekintza egin dituzten zailtasunei aurre egiteko
‎1 Adieraz ezazue nola sentitu den taldeko kide bakoitza; horretarako, erabili hemen jaso dugun taldekide bakoitzaren izaeraren deskribapena, egoera hori ilustratzen duten irudiak, eta, jakina, daukazuen eskarmentua. Betiere, zuen erantzunen zergatiak emango dituzue.
nola sentitzen naizen pentsatzeko?
‎aztertutako taldean, taldekideen izaera, egin eta ikusitako keinuak eta nire esperientzia kontuan hartuz, bakoitza nola sentitu den ondorioztatu badut.
‎Hitz egitean, solastean, literatura testuak ozen irakurtzean& hitz serioak zabaltzen ditugu, biziak, lehorrak, kantariak, sentituak, dantzariak&, denak adierazkorrak! Bi pertsonak nola egiten duten ikusiko dugu bi bideotan:
‎Zer, nola eta zertarako? 66
‎Eta egoera berrien aurrean, nola –125
‎Zer, nola eta zertarako?
‎Aktoreok, pertsonaiak eraikitzeko, nola sentitzen eta bizitzen duten ulertzeko, ondo ezagutu behar ditugu geure burua, bihotza, azala& Gure sentimenduekin konektatzen dugunean soilik konektatzen dugu besteenekin.
‎Erabiliko al duzu emotikonorik zure eguneroko sentimentalean? Hitzekin batera, nola sentitzen garen adierazteko erabili ohi dira emotikonoak. Azpian dituzu hainbat.
‎Izan ere, belarrietatik, begietatik, sudurretik, ahotik eta azaletik iristen zaizkigu sentimenduak burura eta bihotzera. Eta bihotzari nahiz buruari entzuteak eta begiratzeak, bihotza usaindu, dastatu eta ukitzeak, batetik, nola sentitzen garen esaten digu, eta, bestetik, gure burua ezagutzen laguntzen digu: sentitzen dugulako gara.
‎Honako izen eta adjektibo hauek erabiliz, esan zer hots ateratzen duen zure bihotzak, alegia, nola sentitzen zaren. Hona bi adibide:
‎2 Aurreko zeregineko zenbait hitz nola sentitzen zaren adierazteko ere erabil ditzakezu. Zer sentimendurekin lotuko zenituzke honako hauek?
‎Triste gaudenean, lagun batek besarkada bat ematen digunean, igarri egin du nola sentitzen garen eta laguntzeko asmoa adierazten digu. Izan ere, azalaren bidez, ukimenaren bidez, sentimenduak partekatzen ditugu.
‎1 Kopeta argitu zaiona nola sentitzen da?
‎Belarrietatik, begietatik, sudurretik, ahotik eta azaletik sentitu eta sentiarazi duzulako, zara. Baina nola moldatu zara unean unean sentitu duzun hori izendatzeko. Nola, sentitutakoa zergatik sentitu duzun adierazteko?
‎Nola, sentitutakoa zergatik sentitu duzun adierazteko? Eta nola , hitzak, keinuak, hotsak eta usainak bitarteko direla, sentitzeko eta sentiarazteko?
‎Hori baino hobea izan zen ikustea nola zuzentzen zuten beren haserrea kalera protestara irtendako herritarrek bortxaketak eta sexu indarkeria justifikatzen dituen gizarte eta kultura baten aurka. Kaleko gizon eta emakume arruntek sexu indarkeriaren arrazoiei aurre egiteko eta amaiera ipintzeko
‎2 23 jardueran ikusitakoaren harian, nahikoa iruditzen al zaizu izenak besterik gabe hautatzea? Ikusi duzu izenen artean badirela halako loturak; bestela, nola multzokatu! Hona hemen hainbat hitz; ea gai zaren multzotan banatzeko, ondoren ematen dizkizugun izenei segida emanez:
‎1 Adjektibo batekin adierazi behar bazenu, nola esango zenuke sentitzen dela poeta?
‎Irakurri jatorrizko testuan nola azaltzen ziren informazioak, eta ziurtatu ondo ulertu dituzula.
‎B) Testu honetan," Euskal pastela" noiz eta non sortu zen, izena nondik datorkion, zer osagai dituen eta nola prestatzen den azaltzen da.
‎2 Bi sarrerak irakurrita, zein dira, zure ustez, bi artikuluetan garatzen diren azpigaiak edo kategoriak? Konparatu sarrera batean eta bestean nola eman diren aditzera azpigai horiek.
‎Horretarako, Igorrek iradokitzaileago bihurtu nahi du sarrera. Bildu ditu hainbat baliabide, baina ez daki nola erabili. Ea ideiak ematen dizkiozun.
‎b) Itzul gaitezen Igorrek idatzi duen sarrerara. Non eta nola erabiliko zenituzke aurreko urratseko baliabideak. Ematen zaizkizun honako proposamen hauei jarraituz, eraldatu sarrera.
‎Handik eta hemendik erregistratutako informazioa nola antolatu ikasten aritu zara oraingoan, hau da, dibulgazio artikuluen planifikazioan trebatzen.
‎enbat lan eta zenbat ikaskuntza! Dagoeneko heldu zarete dibulgazio artikulua nola gauzatu ikasteko osagaira. Nola josiko edo egokituko duzue aurreko osagaietan hautatu, erregistratu eta antolatutako informazioa?
‎1 paragrafo bat osatu du. Ikus dezagun nola egin duen. Batetik, paragrafoa osatzeko erabili dituen hiru esaldiak jaso ditugu.
‎2 Bikoteka jarraituz, har ezazue" Maskarak Euskal Herriko usadioan" artikulua, eta manipula ezazue. Ea gai zareten edizio ezaugarriak nola erabiltzen diren deskubritzeko. Eskatutakoa egiteko zailtasunak izanez gero, egin klik bideo tutorialean.
‎2 Gogoratzen al duzue nola txertatzen diren irudiak. Behatu honako eredu hauei eta ea deskubritzen duzuen nola iritsi garen eredu bakoitza sortzera.
‎2 Gogoratzen al duzue nola txertatzen diren irudiak? Behatu honako eredu hauei eta ea deskubritzen duzuen nola iritsi garen eredu bakoitza sortzera.
‎3 Ireki dokumentu berri bat, eta probatu Interneteko irudi galeriatik bi irudi txertatzen. Eginkizun hori nola burutzen den ahantzia baldin baduzu, jo ezazu bideo tutorialera.
‎5 Ortografia arauez gainera, tipografia arauak ere biltzen ditu ortotipografiak, hau da, nola erabili puntuazio markak, letra larriak, letrakera lodia, letrakera etzana, kakotxak edo nola idatzi siglak eta akronimoak, hitz elkartuak, neurri zientifikoak, beste hizkuntzetako hitzak, izen bereziak
‎2 Begiratu diogu webgunearen antolaketari. Baina nola bilatu informazio zehatza. Ea bidea topatzeko gai zaren.
‎Zer, nola eta zertarako? 138
‎Eta egoera berrien aurrean, nola –201
‎Zer, nola eta zertarako?
‎5 Ortografia arauez gainera, tipografia arauak ere biltzen ditu ortotipografiak, hau da, nola erabili puntuazio markak, letra larriak, letrakera lodia, letrakera etzana, kakotxak edo nola idatzi siglak eta akronimoak, hitz elkartuak, neurri zientifikoak, beste hizkuntzetako hitzak, izen bereziak
‎Baina hori aski ez denez, aldizkari osoari begiratua emanez, erraz identifikatzen dira publizitate iragarkiak, artikuluak, egileak, aldizkariaren jabeak, argitaratze data, etab. Webguneetan, berriz, informazioa beste era batera antolatzen da. Ikus dezagun nola antolatzen den eta nola bilatzen den informazioa webgune batean. Sar zaitez Ikasnews webgunean.
‎Baina hori aski ez denez, aldizkari osoari begiratua emanez, erraz identifikatzen dira publizitate iragarkiak, artikuluak, egileak, aldizkariaren jabeak, argitaratze data, etab. Webguneetan, berriz, informazioa beste era batera antolatzen da. Ikus dezagun nola antolatzen den eta nola bilatzen den informazioa webgune batean. Sar zaitez Ikasnews webgunean.
‎Eta egoera berrien aurrean, nola
‎Hemen behean daukazu. Lehiaketako oinarrietan jarritako baldintzak kontuan hartuz, txantiloia berrikusten hasi zarete, eta nola hobetu daitekeen aztertu duzue.
‎Planifikazio jardueran aurrez ikusi zenuen bezala, dibulgazio artikuluak idazteko ezinbestekoa da informazioa identifikatzea eta erregistratzea. Hori eraginkortasunez nola egin ikasten aritu zara osagai honetan.
‎Sendabelarren inguruko bi testu entzungo dituzu. Testuei buruzko galderei erantzunez, zer informazio ematen den eta hura nola antolatu den aztertuko duzue. Testuak entzun aurretik, irakurri testu bakoitzari lotutako galderak, horrela, entzuketan zeri jarri behar diozun arreta jakingo duzu.
‎c) Intsusa infusioa nola egin adieraztea.
‎Aurreko jarduerako erantzunetatik abiatuta, entzun dituzun bi testuetan informazioa nola dagoen antolatuta aztertuko duzu.
‎Sendabelarren ezaugarriei buruzko informazioa ematen zuen testuak era batera antolatu du informazioa, eta intsusa infusioa egiteko urratsak azaldu nahi zituenak beste era batera. Eta zuek, nola antolatuko duzue zuen dibulgazio artikulua. Oraintxe ikusiko duzue!
‎Badakizue, adibidez, Euskal Herrian eguna denean Japonian gaua dela, munduko toki guztietan ez dela beti ordu bera, alegia. Baina nola jakin dezakegu zer ordu den munduko beste lekuetan. Eta hautatu duzuen bizilekuan?
‎1 Ikus ezazue Eguna eta gaua bideoa, Eguzkiak Lurra nola argitzen duen konturatzeko.
‎2 Ikus ezazue arretaz Greenwicheko meridianoa bideoa, ordu eremuak nola antolatzen diren jakiteko, eta erantzun galderei. Amaitutakoan, erantzunak osatu denen artean.
‎Mapek ematen diguten informazioa lantzen aritu gara. Orain, haietan erliebe elementuak satelite irudietan eta mapa topografikoetan nola irudikatzen diren sakonago aztertuko dugu. Gero, irudi horien bitartez, informazio ugari atera ahal izango duzu hautatu duzun bizilekuaren erliebeari buruz.
‎1 Gelakide guztien artean, argazki bikoteen arteko desberdintasunei arretaz behatu eta adieraz ezazue, ahoz, nola eraldatu diren paisaia horiek. Egiten dituzuen ekarpenak denen artean bildu, hurrengo ariketarako dituzue eta.
‎uen balizko bizileku berriaren kokapena ezagutu duzue, baita erliebea ere; baina leku bat egokia den ala ez erabakitzeko garaian, badira beste ezaugarri fisiko esanguratsu batzuk ere; hala nola , zer eguraldi egiten duen, zer klima duen, hango
‎3 Taulako zerrendan, hainbat faktorek kliman nola eragiten duten agertzen da. Saia zaitez eragin horiek ezarri dituzun faktoreekin elkartzen.
‎Ikusi duzuen bezala, kliman eragiten duten faktoreek leku bateko tenperatura eta prezipitazioak baldintzatzen dituzte. Jarduera honetan, faktore horiek munduko hainbat lurraldetako klimetan nola eragiten duten ezagutuko duzue.
‎2 Lehen nola egoten zen ibaia?
‎Eta egoera berrien aurrean, nola
‎Baina zalantza asko daukate programa grabatzeko lekuaren inguruan. Hori erabakitzeko, oso garrantzitsua da lurraldeen kokapena eta ezaugarriak ezagutzea; izan ere, urruti badago, bidaia garesti aterako zaie; orduetan alde handia badago, zaila suerta daiteke zuzeneko programak egitea; eguraldiak ere grabaketak zaildu ditzake eta, nola ez, erliebeak nahiz biomak ekintzak baldintzatuko ditu.
‎Zer, nola eta zertarako? 6
‎Eta egoera berrien aurrean, nola –66
‎Zer, nola eta zertarako?
‎Handik Euskal Herrira nola bidaiatu daitekeen: hegazkinez, autoz
‎izileku berria hautatu duzue, eta datozen jardueretan hainbat ezagutza jasoko dituzu hautatu duzun bizilekuaren ezaugarri batzuk balioesteko; hala nola , non dagoen (kokapena), han zer ordu den (ordu eremuak) eta nolako ingurua duen (erliebea); izan ere, baldintza horiek guztiek eragina izaten dute gure bizitzan.
‎4 Lurralde horretako animaliak( nola belarjale, hala haragijale), eta haien egokitzapenak.
‎2 Aurkezpena gelakideei ahoz azalduko diezue; beraz, ongi prestatu zer eta nola azaldu. Horretarako, baliagarriak izango zaizkizue honako iradokizun hauek.
‎nitatearen hasieran aurkeztu zitzaizuen zereginean, hautatutako lurraldeari buruz balioespena egiteko eskatu zitzaizuen. Dagoeneko, asko dakizue balizko bizilekutzat hautatu zenuten lurraldeari buruz; beraz, azken atal honetan, balioespenak nola egiten diren ikasten jardungo duzue.
‎1 Kilometroak jaira joateko asmoa duzue, eta zuen ikastetxetik nola joan jakin nahian zabiltzate. Aurtengo Kilometroak non den jakin, eta bilatu zer distantzia dagoen zuen herritik haraino.
‎Koordenatuak adierazteko modu hori gero eta gehiago erabiltzen da gaur egungo nabigatzaile eramangarrietan. Beraz, horiek nola irakurri jakitea garrantzitsua da edozein bidaia egiteko. Jarduera hau eta hurrengoa egiteko, mapa digitalen aplikazioa erabili behar duzue.
‎Aipatu dugu puzzleetan Historiako aro batzuk agertzen direla, baina horretan hasi aurretik, ikus dezagun ea gogoratzen duzun historia zer den, nola antolatuta dagoen eta irudikatzeko zer modu dituen.
‎Oroimenaren nahastea da, oroitzapenen erabateko galera edo galera partziala sortzen da. Pertsona amnesikoak ez ditu zertan beste gogamen prozesuak galdu; hala nola pertzepzioa edo aditasuna, eta ez du hizkuntza arazorik izaten. Amnesia duen pertsonak ez ditu iraganeko gauzak gogoratzen.
‎Unitatearen eskakizunari aurre egiteko, zer eta nola egin planifikatu behar duzue.
‎Hemen dituzu, nahas mahasean; ezarri bakoitza dagokion gelaxkan. Ondoren, zehaztu zure burua nola ikusten duzun egiteko horien aurrean.
‎3 Eta nola egingo duzue hori guztia. Ea hau guztia bideratzeko gai zaren.
‎Taldeka? Erabaki zeregin bakoitza nola bideratuko duzuen. Amaitzeko, ezarri bururatzen zaizkizuen oharrak edo azalpenak.
‎bildu dugu. Baina hori egin aurretik, historia zer den, nola irudikatzen den eta historia idazteko informazioa nola lortzen den ere landuko dugu.
‎bildu dugu. Baina hori egin aurretik, historia zer den, nola irudikatzen den eta historia idazteko informazioa nola lortzen den ere landuko dugu.
‎Arkeologia zientzia garrantzitsua da antzinako bizimodua nolakoa zen jakiteko. Ikus dezagun nola lan egiten duten arkeologoek.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nola egin 81 (0,53)
nola moldatu 81 (0,53)
nola ikusi 34 (0,22)
nola antolatu 31 (0,20)
nola sentitu 31 (0,20)
nola sortu 31 (0,20)
nola erabili 30 (0,20)
nola eragin 27 (0,18)
nola adierazi 25 (0,16)
nola gertatu 24 (0,16)
nola funtzionatu 22 (0,14)
nola egon 21 (0,14)
nola osatu 19 (0,13)
nola banatu 16 (0,11)
nola transmititu 14 (0,09)
nola aldatu 13 (0,09)
nola baliatu 13 (0,09)
nola eman 13 (0,09)
nola irudikatu 13 (0,09)
nola jokatu 13 (0,09)
nola bizi 12 (0,08)
nola jakin 12 (0,08)
nola kalkulatu 12 (0,08)
nola azaldu 11 (0,07)
nola eratu 11 (0,07)
nola lortu 10 (0,07)
nola idatzi 9 (0,06)
nola konpondu 8 (0,05)
nola abiatu 7 (0,05)
nola erantzun 7 (0,05)
nola iritsi 7 (0,05)
nola ahoskatu 6 (0,04)
nola eraiki 6 (0,04)
nola hartu 6 (0,04)
nola hasi 6 (0,04)
nola ibili 6 (0,04)
nola bete 5 (0,03)
nola esan 5 (0,03)
nola neurtu 5 (0,03)
nola sailkatu 5 (0,03)
nola bideratu 4 (0,03)
nola bilatu 4 (0,03)
nola bukatu 4 (0,03)
nola dantzatu 4 (0,03)
nola egokitu 4 (0,03)
nola ez 4 (0,03)
nola hedatu 4 (0,03)
nola joan 4 (0,03)
nola kudeatu 4 (0,03)
nola mugitu 4 (0,03)
nola amaitu 3 (0,02)
nola aplikatu 3 (0,02)
nola deitu 3 (0,02)
nola elkartu 3 (0,02)
nola erabaki 3 (0,02)
nola eraldatu 3 (0,02)
nola gauzatu 3 (0,02)
nola gobernatu 3 (0,02)
nola heldu 3 (0,02)
nola hil 3 (0,02)
nola interpretatu 3 (0,02)
nola kokatu 3 (0,02)
nola kontatu 3 (0,02)
nola lotu 3 (0,02)
nola metatu 3 (0,02)
nola prestatu 3 (0,02)
nola taularatu 3 (0,02)
nola zuzendu 3 (0,02)
nola aritu 2 (0,01)
nola aurkeztu 2 (0,01)
nola aurkitu 2 (0,01)
nola aurre 2 (0,01)
nola azkartu 2 (0,01)
nola aztertu 2 (0,01)
nola bat 2 (0,01)
nola bildu 2 (0,01)
nola definitu 2 (0,01)
nola diseinatu 2 (0,01)
nola elikatu 2 (0,01)
nola erlazionatu 2 (0,01)
nola eskuratu 2 (0,01)
nola froga 2 (0,01)
nola frogatu 2 (0,01)
nola garatu 2 (0,01)
nola hobetu 2 (0,01)
nola ikertu 2 (0,01)
nola irakurri 2 (0,01)
nola izendatu 2 (0,01)
nola justifikatu 2 (0,01)
nola kontrolatu 2 (0,01)
nola lekualdatu 2 (0,01)
nola marraztu 2 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
nola egon antolatu 9 (0,06)
nola baliatu asmatu 8 (0,05)
nola osatu egon 7 (0,05)
nola egin ezan 6 (0,04)
nola egin ikasi 5 (0,03)
nola antolatu egon 3 (0,02)
nola bizi ukan 3 (0,02)
nola egin adierazi 3 (0,02)
nola egin behar 3 (0,02)
nola egin jakin 3 (0,02)
nola egon osatu 3 (0,02)
nola antolatu ikasi 2 (0,01)
nola aurkitu ote 2 (0,01)
nola aurre egin 2 (0,01)
nola baliatu frogatu 2 (0,01)
nola banatu egon 2 (0,01)
nola bat egin 2 (0,01)
nola bideratu jakin 2 (0,01)
nola egin planifikatu 2 (0,01)
nola egon banatu 2 (0,01)
nola egon erlazionatu 2 (0,01)
nola eman behar 2 (0,01)
nola hasi lan 2 (0,01)
nola ibili jakin 2 (0,01)
nola ibili ziurtatu 2 (0,01)
nola jakin ezan 2 (0,01)
nola lortu helburu 2 (0,01)
nola adierazi ezan 1 (0,01)
nola adierazi hobetu 1 (0,01)
nola amaitu bigarren 1 (0,01)
nola antolatu gogoratu 1 (0,01)
nola antolatu jakin 1 (0,01)
nola antolatu pentsatu 1 (0,01)
nola aplikatu asmatu 1 (0,01)
nola aztertu behar 1 (0,01)
nola baliatu ahots 1 (0,01)
nola banatu aurkeztu 1 (0,01)
nola bete ukan 1 (0,01)
nola bete zalantza 1 (0,01)
nola bilatu informazio 1 (0,01)
nola bildu behar 1 (0,01)
nola bukatu gustatu 1 (0,01)
nola egin dokumentu 1 (0,01)
nola egin ere 1 (0,01)
nola egin eztabaidatu 1 (0,01)
nola egin hori 1 (0,01)
nola egin kontsultatu 1 (0,01)
nola egin lortu 1 (0,01)
nola egin ote 1 (0,01)
nola egon aztertu 1 (0,01)
nola egon esan 1 (0,01)
nola egon gaixo 1 (0,01)
nola egon kokatu 1 (0,01)
nola erabaki behar 1 (0,01)
nola erabili erabaki 1 (0,01)
nola erabili komeni izan 1 (0,01)
nola erabili planifikatu 1 (0,01)
nola erabili puntuazio 1 (0,01)
nola erabili webgune 1 (0,01)
nola eragin dieta 1 (0,01)
nola eraiki bideo 1 (0,01)
nola eraiki ikasi 1 (0,01)
nola erantzun adostu 1 (0,01)
nola erantzun agur 1 (0,01)
nola erantzun dieta 1 (0,01)
nola eratu erabaki 1 (0,01)
nola esan jakin 1 (0,01)
nola ez harrapatu 1 (0,01)
nola garatu enpatia 1 (0,01)
nola gauzatu behar 1 (0,01)
nola gauzatu ikasi 1 (0,01)
nola hartu ezan 1 (0,01)
nola hartu ukan 1 (0,01)
nola hedatu ere 1 (0,01)
nola hobetu ezan 1 (0,01)
nola idatzi helbide 1 (0,01)
nola idatzi sigla 1 (0,01)
nola interpretatu aztertu 1 (0,01)
nola irakurri jakin 1 (0,01)
nola irudikatu irudi 1 (0,01)
nola irudikatu jakin 1 (0,01)
nola izendatu behar 1 (0,01)
nola izendatu konposatu 1 (0,01)
nola jakin atomo 1 (0,01)
nola jakin espezie 1 (0,01)
nola jakin fidagarri 1 (0,01)
nola jakin hiri 1 (0,01)
nola jakin ireki 1 (0,01)
nola jakin noiz 1 (0,01)
nola jakin zenbat 1 (0,01)
nola jakin zenbateko 1 (0,01)
nola joan jakin 1 (0,01)
nola joan kontrolatu 1 (0,01)
nola jokatu behar 1 (0,01)
nola jokatu erabaki 1 (0,01)
nola jokatu ulertu 1 (0,01)
nola konpondu jakin 1 (0,01)
nola konpondu pentsatu 1 (0,01)
nola kontatu erabaki 1 (0,01)
nola lortu gorputz 1 (0,01)
nola lortu pentsatu 1 (0,01)
nola moldatu ari 1 (0,01)
nola mugitu ezan 1 (0,01)
nola neurtu ere 1 (0,01)
nola prestatu adierazi 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia