Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 163

2015
‎idazleei elkarrizketak, nobedadeak, irakurle eta liburu saltzaileen gomendioak eta booktuberrenak, besteak beste. Zer den booktuber bat. Youtube baliatuz liburu baten inguruan mintzo den pertsona.
‎Ikasia dut lezioa, beraz, eta juxtu kontrakoa egingo dut hemen, hasieratik aitortu harremana, Gipuzkoako eskolarteko txapelketan, hamar urte inguru nituela, aipamen berezi bat eman zidatela, alegia, paperezko bertsoen sailean. Zer dirudien ezdeusa, ezta, bertso bat osatu izanak, bakarra, hamarreko handia zen gutxienez, nahiz eta antza denez hori ere baden nire bertso ezjakintzan gaizki ulertu dudan zerbait, akaso meritu handiena ez delako silaba gehiago betetzea ezpada gutxiagorekin esatea esan beharreko guztia; edonola ere, badirudi ezdeusa ezta, bertso bakar horrek hamaika plazetako hamaika aleen alboan; bat batean osatu... Dena dela, bakarra izan arren ondo gogoan dut, besteak beste deskubrimendua egin zutenek bidali didatelako pieza ez behin ezpada bi bider, emailez eta whatsappez, eta atzera begira balio izan didalako hantxe 10 urte freskorekin Gipuzkoako ez naiz akordatzen zer herritan idatzi nuen hark, neure buruari analisi txiki bat egiteko eta erronkatxoa jotzeko.
‎Ez Lazkao Txikik bakarrik, ia ia bertsolari guztiek kantatzen zuten horrela doinu horretan. Zer esatea nahi duzue. Gaur beste eredu batek agintzen duela!
‎Izan ere, nola dokumentatzen da bertsoa? Zer dokumentu mota sortzen dira bertsolarien jardunean. Zeintzuk dira bilketarako lehentasunak?
2016
‎Ni elkarrizketa horiek ikusten ari naiz eta jende horren izenak agertzen dira. Zer gertatu daiteke izen horiek argitaratzen badira?
‎J.G. Zer erraztasun daukagun edozein musikari “herrikoia” izendapena jartzeko. Nola herrikoia?
Zer esanik ez gorpuztu ezkero
Zer egingo dut ja honezkero
‎– Audientziaz ari garela, zein izaten da zuen audientzia hori? Zer espazio motatan jarduten duzue eta zer jende klase hurbiltzen zaizue?
‎Eta zenbaterainoko eduki ideologiko politikoa dago zure jardunean eta Galesko bardoen jardunean oro har? Zer funtzio ikusten diozu poesiari alde horretatik?
Zer aurrelan eskatzen dizue kontzertu batek?
‎Ez dute egiten errimarekin, ez dute egiten bertso estrukturarekin, baina kantuan egiten dute. Zer egiten dute. Berba jolasarekin jarraitzen dute, eurek egiten dituzte euren errepikak.
‎Manuel Lasarteren aurrean txundituta egon nintzen, EGAko ahozko proban zelako cum laudea aterako zuen imajinatuz, ahozkoan sintaxia hobeto erabiltzen duenik ez dudalako ezagutu inoiz. Zer lotura, zer komunztadura haren berbetan! Orioko Loretxo tabernan bazkaltzen zuen egunero, eta hiru ordu laurden generamatzala berak amaitu zuen elkarrizketa, Hauxe da guztia!
‎Nola sortu zen? Zer azaldu du?
Zer jaso du aldiz aldi?
2017
‎Saioa amaitu zenean, nire ondoko gizon bati galdetu nion: Zer –Zeinek irabazi du?
‎Doinua sarkorra, eta neurria bederatzi puntuko handia, puf! Zer zen hori. Bat batean deskribapen hura?
Zer esan jakin ez?
‎Zuk inoiz bertsorik idatzi ez duzun horrek. Zer da, bada, lotsatzea ez bada besteen begirada norberaren azal egitea?
‎bertsolarion pilota hitzak dira, mezuak; eskuz ordez, ahoz bidaltzen ditugu, eta entzuleen erreakzio hormatik bueltan iristen dira kidearengana, honek ere airera dagokien hitz forman bidal ditzan. Zer abiadura eta intentsitaterekin bidali, hala erantzun ohi du ondokoak ere. Pilotariak jardun daitezke mihia aterata, eta bertsolariak, patrikan hatzak igurtziz.
‎Nolatan hasi zinen euskara ikasten? Zer harreman zenuen hizkuntzarekin?
Zer eman dizu euskarak?
Zer garrantzi du zure ustez diasporan eta Argentinan euskararen transmisioak?
‎Eta euskaraz jakiteak zer eman dizu? Zer aldatu dizu?
Zer du bertsolaritzak poloniar bat hainbeste harrapatzeko?
Zer ekipo erabiltzen duzu argazkiak ateratzeko?
Zer sentitzen duzu argazki bat hartzen duzuenean?
Zer ikusten duzu bertsolari baten aurpegian?
Zer da Euskal Herria filosofo baten begietatik?
‎Herriko bigarren euskaldun berria izan zinela esan didazu. Zer aldatu da geroztik.
Zer dinon goiko Juezak:
Zer esan dozun goizian? ”
2018
‎Krisi soziala ere areagotu zen. Zer ote zeukan buruan Nicolas Sarkozyk kapitalismoa berrasmatu behar zela aldarrikatu zuenean. Etorkizuna ez dago inoiz determinatuta, baina badakigu hirugarren industria iraultza martxan dela, eta horrek dena aldatzen duela.
‎Eta sortzailerik gabe ez dago kulturarik. Zer egin liteke egoera hobetu eta sortzaileek lan baldintza duin eta egonkorrak izan ditzaten?
‎ikerketa kualitatiboa eta ikerketa kuantitatiboa. Zer informazio ematen du bakoitzak?
‎Saio kopuruari dagokionez, laukoiztu egin da (ez dira 90eko hamarkadakoak bezain saio jendetsuak). Zer irakurketa egin genezake eta zer ondorio ekar ditzake horrek?
Zer diren konplaintak
‎Euskal Herriko bertso eskoletan neska mutil mordoa dabil, duela ez hainbeste gizonezkoen espazioa bazen ere. Zer gertatzen da, baina, gazteek eskolarteko fasea bukatzean. Zergatik uzten diote plazan kantatzeari neska gehienek?
‎Bertsolaritzaren munduan izandako nondik norako batzuk idatz ahal nitzakeen esan zidatenean, hustasun bat sumatu nuen nire baitan. Zer konta nezake bertsozaleek ez dakitenik. Baina barneko inurritegiari buelta eman eta idazteari ekin diot.
‎Luzianoren hitzen lekuko bakarra apaiza izan zen; eta apaizak ez bazuen egia esan? Zer motibo egon zitezkeen ausazko erabaki horren atzean?
Zer gertatu da, ordea. Irudiaren gizarte bihurtu zaigula gure hau, eta hitz hutsezko jardun batek hor kokatzeko bere burua derrigor berrasmatu behar izan duela.
‎Maindire azpira sartu aitzinetik, kanpoan oihu batzuk adituta, leihora atera zen. Zer ari ote ziren han barna Tomas Alcaine eta Frantzisko Mendiola. Gauza onik ez.
‎Apaindura parametroak badu zerikusirik doinuarekin, beraz? Zer gertatu da apaindurekin?
‎Interesgarria da doinua nola lantzen den pentsatzea. Zer da, doinua ikasi eta kito?, modu berean behin eta berriz errepikatuta. Doinu bat aldatuko da emandako errodajearen arabera; adibidez, azentu eta errimen kontua, doinuarekiko.
‎Orain zer ari da egiten intonazioarekin? Zer ari da egiten…. Orain gehiago fijatzen naiz, baina saioetan ez dit eragiten.
‎Hezkuntzan egundoko haur eta gaztetxo multzoari iristen zaio, ia astero, bertsolaritza lantzeko eta bertsotan gozatzeko abagunea. Zer esanik ez, horretarako, Unitate Didaktikoetan jaso den materiala egokitu, osatu, aberastu da, eta metodologia aproposarekin landuko duten irakasleen formazio beharrak asetzeko ahalegina egin dugu.
‎1) Zure burua berbagin bezala definitzen duzu Twitterren. Zer da sare hau berbagin batentzat. Eta, kuriositatez, nolatan aurretik ingelesezko hitza (wordker)?
‎2) Plaza bat gehiago dela irakurri dizugu, zer irizpide jartzen diozu? Zer elkarbanatu eta zer ez?
‎6) Zer dira 140 karaktere?
‎4) Zuk zer bilatzen duzu Twitterren? Zer ematen dizu. Eta bertsolaritzaren mugimenduari ekarri al dio ezer?
‎6) Zer dira 140 karaktere?
Zer indar dakarren
Zer dira ertzak?
‎Azken urteetan, nahiz eta kirolari edo ehizari buruz ezer gutxi jakin, bagenekien jakin beharrekoetan sartzen zirela eta ahots horietatik nola abestu jakin behar genuela. Zer gertatu da. Ba, orain rol hegemoniko horietatik at zeuden pertsonaia batzuk ekarri direla erdigunera eta, noski, etxeko lanak egin behar.
‎Hedabideen eta sare sozialen jarraipena. Zer iruditu zaizue?
‎Zerk motibatzen du? Zer da beretzat hor gertatzen ari dena. Zer esanahi ematen dio?
‎Zer da beretzat hor gertatzen ari dena? Zer esanahi ematen dio. Bada, metodo zientifiko soziologiko berritzaile eta huts egiten ez duena erabili dugu hautsak harrotzera datorren ikerketa honetan:
2019
Zer esan horrelako gizonaz?
Zer topatu dut euskeran
‎Emakume identitatetik eta gorputzetik bertsolaritzaren esperientzia oso bestelakoa dela eta desberdintasun hori zertan oinarritzen den argitaratu du Lisipeko bildumako ale batean Uxue Alberdi bertsolariak, horrek dakarren guztiarekin, entzun eta aldaketarako prest dagoenarentzat zein errealitate batzuen aurrean entzungor eta ihes egin nahi duenarentzat ere. Zer gertatzen da indarkeria eta botere harremanak aztertzeko genero ikuspegia azaleratzen denean. Deserosotasunak, beldurrak, gatazka, segurtasun galera… baina baita ere erreparazioa, aldaketarako motorra, zerbait berria eraikitzeko aukera, moduak eta harremanak eraldatzeko aukera, zein espazioak eta giroak berrantolatzeko parada.
‎ito ala lehertu. Zer pentsatu handia ematen zidaten etxera joan ziren neskek. Neuk ere zer beharrizan neukan eusten ari nintzenari eusteko?
‎Bi ikerketa egin dituzu, bertsogintzan umore sistemaren eta genero sistemaren uztarketari erreparatu diozu. Zer dela-eta hautatu zenuen gai hori?
‎Lan batean zein bestean, elkarrizketek hartu dute prozesuaren zati handi bat. Zer kontatu dizute?
‎Zure ikergalderetako bat umorea definitzearekin lotuta dago. Zer da umorea?
‎Bertsozalearen azalean sartuko naiz. Zer txalotzen dugu. Bertsoaren mezua, diskurtsoa, tonua, bertsolariaren itxura, jarrera… entzuleak berdina espero al du oholtzakoa emakumea edo gizona denean?
‎Zergatik ez gara larritzen plazetan kantari dabiltzan neskak asko direla jakin, eta mikrofono aurrean %100 edo %80 arrak direnean? Zer egin genezake jarrera matxistez jabetu eta bertsolaritza ikuspegi feministarekin eraikitzeko?
‎Lusitania untzi handi hartako bi mila eta gehiago jendetarik omen dira 703 bizirik athera dituztenak 45 ondoan hil direlako berria dugu. Itho dire 1502 Zer jendetza! Gero ta samurrago dire Norte Amerikanoak, zuzenik gabe hil diozkotela hoik oro eta untzi bat ederra suntsitu dutela, anglesa izanik ere jauz araz etzezaketena gerlako legen arabera.
‎Zergatik ez? Zer bilatzen dute hika egiten dutenean. Baliagarria da hitanoa bertsotarako?
‎Baliagarria da hitanoa bertsotarako? Zer arazo planteatzen die. Galdera horiei erantzuteko, 12 bertsolariko lagin askotarikoa elkarrizketatu dugu.
2020
‎—Zer egin dek? Zer egin dek?
‎—Nola ote dago gure Andoni? Zer koraje ote du? –galdetzen nion neure buruari eta deitzea erabaki nuen.
‎Hasi ginen bertsotan, mutilzahar horren aipamenak egin genituen eta, saioa bukatu genuenean, etorri zitzaigun haserre, eta bazekiela, esan zigun, zein putasemek eman zigun informazio hura. Zer esan ez genekiela geratu ginen. Arratsaldean zehar beste pare bat saio egin behar genituen, eta bertsotan jarraitzeko gorputzaldi ederrarekin gelditu ginen.
‎Hasi zenean, nire helburua zen erabateko tratamendu integrala egitea bertsolaritzari. Zer esan nahi dut horrekin. Alde batetik, ikuspegi historikoa lantzea; bestetik, egunerokotasun garaikideari garrantzia ematea; eta, azkenik, entzuleei partaidetza eskaintzea.
Zer ekarpen egin zuen Hitzetik Hortzerak bertsolaritzaren boom horretan?
Zer iruditu zitzaizun zuri?
‎Hitzetik Hortzera hasi aurretik, Ahotik ahora izeneko programa bat emititu zuen ETBk. Zer dakizu programa hari buruz?
‎Zergatik? Zer eragin izan zuen horrek?
‎Diario de Burgos egunkarian 1958an argitaratu zuten biolin jotzaileen lehiaketa batean Basarri delako batek irabazi zuela eta bigarren postuan berdinduta gelditu zirela Uztapide, Mattin eta Shalvador izeneko hiru gizon. Zer izan zen hori?
‎Bertsolaritza, ahots subalternoen adierazpena dela defendatzen duzu. Zer esan nahi duzu horrekin?
‎Orain, ordea, plazara bueltatzeko momentua iritsi dela sentitu duzu. Zer aldatu da zure barruan?
Zer gogoratzen duzu egun hartaz?
Zer alde dago, jaialdi eta taberna giroko saioen artean. Zein nahiago duzu, eta zergatik?
Zer eman eta zer kendu dizu plazak?
Zer ote litzateke herri bat, mundu bat, kanturik, bertsorik literaturarik, antzerkirik, filmik gabea?
Zer jana ere falta litekeen garaietan, zail izaten da kulturaren garrantziaz hitz egitea. Baina elikadura da bera ere.
Zer ote litzateke herri bat, mundu bat, kanturik, bertsorik literaturarik, antzerkirik, filmik gabea?
Zer datorkigun jakin gabe, datorkiguna aurreikusten eta prestatzen hasi gara. Pandemia honek gure gabeziak eta ahuleziak, asko, agerian utzi ditu.
‎Zerbitzari, sukaldari, oihal saltzaile, sukaldari irakasle, talogile azoketan, jostun eta negoziante. Zer ez. Baita autoa izaten emakume gutxietako bat 50eko hamarkadatik aurrera.
‎Bertsolaritzaren zuztarreko galderetako batera garamatza horrek. Zer da bertsolaritza. Edo, zehatzago:
‎Kritika sozialerako eta kronikarako erabiltzen zituen hitzak; kronista eta narratzailea zen, baina bazekien metafora eta irudi polit bezain eraginkorrak bilatzen, lirikara arrimatzen. Zer da bestela, agintari sozialistei botatako “belar txarraren zainak atera eta kendu” hura; baina bazekien bere baitara bildutakoak ere idazten, tonu intimista konfesatzaileago batean. Liburuxka berean bildutakoak dira behazuneko harriak kentzeko egindako ebakuntzari jarritako bi bertsoak ere:
Zer hago edanda?
Zer ote ükenen nüan pattako hekiko
2021
‎16 urte arte neska eta mutilen kopurua antzekoa da, eta 16tik aurrera mutilek bakarrik jarraitzen dute gehienbat. Zer dago horren atzean. Ekhiñe Martinen bertsokidea da.
‎Urko da Martinen lagun leialena. Zer sinbolizatzen du?
‎Komikian Martin saiatzen da “pribilegioen eraztuna” apurtzen. Zer egin behar da horretarako?
Zer kontatu duzue komiki honen bidez?
Zer nolako esperientzia izan da proiektua zuretzat?
‎“MAISU JUAN: (…) Zer daantzut? … Kanteetan… Gagozan isillik zer dinuan… Peru, artu dozu goguan koplatxuba? (…)
‎Nok osatu eban? Berso oneek gejaguen eske dagoz (…) Zer esan dau?
‎Sagu bi zelai baten/ Egozan gauzak esaten,/ Bata zan basokua,/ Bestia etxekua./ Dirautsa ak oni; Gurozu neugaz etorri?/ Bai ordu onian/ Adiskide usainian./ Baña emen kanpuetan/ Zelai basuetan/ Zer dogu guk janto?/ Ezdeustazu emongo (…)
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
zer esan 16 (0,11)
zer egin 11 (0,07)
zer gertatu 7 (0,05)
zer egon 4 (0,03)
zer ote 4 (0,03)
zer ukan 4 (0,03)
zer aldatu 3 (0,02)
zer eman 3 (0,02)
zer ez 3 (0,02)
zer iruditu 3 (0,02)
zer kontatu 3 (0,02)
zer ari 2 (0,01)
zer eragin 2 (0,01)
zer iritzi 2 (0,01)
zer jakin 2 (0,01)
zer modu 2 (0,01)
zer nolako 2 (0,01)
zer abiadura 1 (0,01)
zer alde 1 (0,01)
zer arazo 1 (0,01)
zer arraio 1 (0,01)
zer asmo 1 (0,01)
zer aurrelan 1 (0,01)
zer azaldu 1 (0,01)
zer balio 1 (0,01)
zer beste 1 (0,01)
zer bilatu 1 (0,01)
zer dina 1 (0,01)
zer do 1 (0,01)
zer dokumentu 1 (0,01)
zer eduki 1 (0,01)
zer ekarpen 1 (0,01)
zer ekipo 1 (0,01)
zer elkarbanatu 1 (0,01)
zer erakutsi 1 (0,01)
zer erraztasun 1 (0,01)
zer esanahi 1 (0,01)
zer espazio 1 (0,01)
zer etorri 1 (0,01)
zer funtzio 1 (0,01)
zer gai 1 (0,01)
zer galdetu 1 (0,01)
zer garrantzi 1 (0,01)
zer gogo 1 (0,01)
zer gogoratu 1 (0,01)
zer harreman 1 (0,01)
zer harrera 1 (0,01)
zer ikusi 1 (0,01)
zer indar 1 (0,01)
zer informazio 1 (0,01)
zer irakurketa 1 (0,01)
zer jan 1 (0,01)
zer jaso 1 (0,01)
zer jendetza 1 (0,01)
zer komeria 1 (0,01)
zer lanbide 1 (0,01)
zer lotura 1 (0,01)
zer mezu 1 (0,01)
zer moduzko 1 (0,01)
zer motibo 1 (0,01)
zer nahi 1 (0,01)
zer ostia 1 (0,01)
zer pentsatu 1 (0,01)
zer proiektu 1 (0,01)
zer puntu 1 (0,01)
zer sentitu 1 (0,01)
zer sinbolizatu 1 (0,01)
zer topatu 1 (0,01)
zer txalotu 1 (0,01)
zer zama 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
zer esan ez 6 (0,04)
zer esan nahi 5 (0,03)
zer egin behar 2 (0,01)
zer egin ezan 2 (0,01)
zer modu egon 2 (0,01)
zer alde egon 1 (0,01)
zer arazo planteatu 1 (0,01)
zer ari ote 1 (0,01)
zer arraio eskatu 1 (0,01)
zer aurrelan eskatu 1 (0,01)
zer balio ukan 1 (0,01)
zer beste nahi 1 (0,01)
zer dina goiko 1 (0,01)
zer do bide 1 (0,01)
zer dokumentu mota 1 (0,01)
zer eduki erran 1 (0,01)
zer egin de 1 (0,01)
zer egon edan 1 (0,01)
zer egon hori 1 (0,01)
zer egon pil 1 (0,01)
zer ekarpen egin 1 (0,01)
zer ekipo erabili 1 (0,01)
zer erraztasun eduki 1 (0,01)
zer esan ezan 1 (0,01)
zer esan horrelako 1 (0,01)
zer esan jakin 1 (0,01)
zer esanahi eman 1 (0,01)
zer espazio mota 1 (0,01)
zer etorri jakin 1 (0,01)
zer funtzio ikusi 1 (0,01)
zer gai jarri 1 (0,01)
zer galdetu ukan 1 (0,01)
zer garrantzi ukan 1 (0,01)
zer gogo ukan 1 (0,01)
zer harreman ukan 1 (0,01)
zer indar ekarri 1 (0,01)
zer informazio eman 1 (0,01)
zer irakurketa egin 1 (0,01)
zer iruditu ezdeus 1 (0,01)
zer jakin programa 1 (0,01)
zer jakin zahartu 1 (0,01)
zer jan ere 1 (0,01)
zer komeria Aitor 1 (0,01)
zer kontatu ezan 1 (0,01)
zer mezu espero 1 (0,01)
zer moduzko digestio 1 (0,01)
zer motibo egon 1 (0,01)
zer nahi ukan 1 (0,01)
zer nolako esperientzia 1 (0,01)
zer ostia egin 1 (0,01)
zer ote eduki 1 (0,01)
zer pentsatu handi 1 (0,01)
zer proiektu eduki 1 (0,01)
zer puntu antzeman 1 (0,01)
zer ukan bertsolaritza 1 (0,01)
zer ukan bide 1 (0,01)
zer ukan eguraldi 1 (0,01)
zer ukan lur 1 (0,01)
zer zama aritu 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia