2010
|
|
Beranduago hitz batzuk zuzendu zizkidan baxu baxu: ?
|
Zer
moduz zaude, Txema. Ondo??
|
|
Kezka? ?
|
Zer
egingo bihar: deklaratu ala ez?
|
|
Hala ere, ziegan burua bueltaka: ?
|
Zer
egin ote dute Joan Marik eta besteek. Agian deklaratzea hobe??
|
|
Gorantza orain ere.
|
Zer
arraio nahi zuten oraingo honetan. Goiko pasiloetara igo eta betikoa:
|
|
Joan Mari TORREALDAI (Egunkaria SAko Administrazio Kontseiluko Lehendakaria), Txema AUZMENDI (Administrazio Kontseiluko Idazkaria), Iñaki URIA (Egunkaria SAko Kontseilari Ordezkaria), Martxelo OTAMENDI (Euskaldunon Egunkariako Zuzendaria) eta Xabier OLEAGA (Euskaldunon Egunkariako Zuzendariorde ohia).
|
Zer
eskatzen dute gure kontra. Herri salatzaileek?? 14na urteko espetxealdia eta 15nako inhabilitazioa.
|
|
Omenaldia lendabizitikeman banun ere ontzat, nere barrenak maiz galde egin dit: zer dala ta ori neretzat?
|
Zer
dala eta Euskal Erriakartu bear nau ni aintzat. Omenaldia gogoratzeanbiotza eroritzen zat.
|
|
Bai?
|
Zer
–Diga. Zer?
|
|
Zer? Diga?
|
Zer
–Bai zera!
|
|
Jesus Mari Txurrukak Leioako Campusean barraskiloen eta bareen artzain denak txintxo bezain fin garraiatu zuen arbela, hartan ere metroan Bilboko Batzar Nagusietako aretoraino.
|
Zer
da, baina, kontua. Hainbeste neke kostatako arbel hori Mendebaldeko Jardunaldietako hizlari bakan batek ere ez zuela erabili.
|
|
Kontatu ohi zuen Maria Arrieta Mungiakoak, behinolako abade bati pulpituan tente jarria zelarik, ahaztu egin zitzaiola berbaldia.
|
Zer
egingo. Orain zutunik, orain makurturik jartzen hasi zela, banakusu, enakusuesanik, ea tarte horretan memoria freskatzen zitzaion.
|
|
–: [
|
Zer
da dabillen eztabaidian], Euzkadi,, 4 or. (sarreratxoa, prosaz).
|
|
Lehenago, eskola bizitzan den dena erdara hutsean izan arren, eskolatik kanpoko bizitza euskaraz egiten genuen, hau da, euskaldun izaten jarraitzen genuen.
|
Zer
dela eta. Gizarte euskaldunean bizi ginelako.
|
|
ikerlanaren aurkezpena egin ziguten. Amaitzeko, Iñaki Arruti jaunak?
|
Zer
egin dezaket nire udalean (nire inguruan) nerabeek aisian eta lagunartean euskara gehiago erabiltzeko?, itauna mintzagai hartuz zenbait iradokizun eskaini zizkigun.
|
|
2.3 Benetan datu interesgarriak eskaini zizkigun, baita ere, Iñaki Arrutik?
|
Zer
egin dezaket nire udalean (nire inguruan) nerabeek aisian eta lagunartean euskara gehiago erabiltzeko, txostena aurkeztean.
|
|
Baina ez da konprenigarria Jesus ezagututa ere haren signoak ez hartzea estudiogai.
|
Zer
gatik ez?. Eta hori ez diet bakarrik ateo materialistei galdetzen, baita galdetzen diet ere eskrituristei, apaizak direnak.
|
|
–
|
Zer
dela eta Reimplantación izena. Egia esan, gure artean Restauración izena erabili izan da XX. mendean barrena ia beti eta argitalpen honetan ere, 4 orrialdean, latinezko izenburua honela dator:
|
|
Zeintzuk autore?
|
Zer
nolako gaiak?
|
|
15 Autoedizioa.
|
Zer
dela eta?
|
|
|
Zer
nolako ikasketak egin dituzu. Non?
|
|
|
Zer
dela eta kokatu duzu zure eleberria Euskal Herrian?
|
|
|
Zer
dela eta eleberriaren bi pertsonaia garrantzitsu (Lartaun eta Patxi) daude nolabait lotuta ETArekin. Zergatik ETA?
|
2011
|
|
Sinesturik nago, euskaltzaletasunaren motor barik ezinezkoa dela halako adorea eta doako beharra.
|
Zer
edo zergatik da euskarazko taldeetatik erne proiektu guztia. Oinarrian, proiektu guztirako Euskarako taldeak eta euskaltzale sutsuak topatuko ditugu:
|
|
Inoiz entzun ez dodan esaldi bi oso ausartak dakaz.
|
Zer
esanik ez, esaldiok analogikoki ulertu behar dirala. –Ezer nahastu eta galdu barik?.
|
|
Hirugarrena, otoitza (oratio).
|
Zer
konbertsio premia daukagu geure buruan eta bihotzean eta egiteetan. Hori egiten da, Jaunari parkamena eskatuz, edo erregu bat eginez edo eskerrak emonez.
|
|
Laugarrena, konpromisoa (actio).
|
Zer
egingo dogu lagun hurkoaren alde. Zer egin besteen zerbitzuan?
|
|
Zer egingo dogu lagun hurkoaren alde?
|
Zer
egin besteen zerbitzuan?
|
|
Haren bizi hariaren atal txiki bat.
|
Zer
hartzen dau atal honek. Harek bere euskal lanetan ziharduala, euskaltzaleekin izan zituan hartu emonak.
|
|
Euskalki askotan idatzi eban. Gehienez, gipuzkeraz (Diario Vascon eta Jaunaren Deian) eta bizkaieraz (Karmel,
|
Zer
, eta abarretan).
|
|
Dena, ustez, xuxen xuxen badoa, seinale ona ez da izaten. ?
|
Zer
moduz. Ondo, oso ondo, ondo esan dugu?.
|
|
Iratzeder poeta.
|
Zer
ote darabil gogoan Xabier gure poetak. Ahuldurik ote du harat honateko sena?
|
|
Eta gu ere bagoaz, egunean zehar jaso dugunaz.
|
Zer
daramagu, ordea, zorroan?
|
|
Hirur urthez faltatu andere gaztiakJose Pozolek ditu hatzeman guziak.Tratamendu krudelak errezebitiak.
|
Zer
miserikordiak galdurik biziak!
|
|
Azkue andiaren iztegian dator, eta Baztanen aurkitu eban itza da.
|
Zer
esan nai dau. Santutegi baterako erromesak Santutegia lenengoz eta azkenekoz ikusten ebeneko lekua.
|
|
Nolako arrera izan ote zuen euskaldunen artean?
|
Zer
erantzun asmatu ezinik gaude. (?) Euskalerriak nolako arrera egin zion nolabait asmatzeko, argi zirrintatxo bat ere ez zaigu agertzen.
|
|
Zelina:
|
Zer
esaten deutsazu Jesusi. Thérèse: Ezer be ez! Zelina:
|
|
|
Zer
esanik ez, honelako lan bat burutzeko lanari ekiten zaionean, berehala etortzen zaizkigu burura erabiltzaileak. Gorago aipatu dut, gure asmoa Motxilako Hiztegia deritzanean euskarako aldean agertzen diren sarrerei euskarako definizioak ematera datorrela.
|
|
Argizagiak zelütikargitzen dizü ejerki.Ene maite pollita ez düzü ageri: Zelüko Jinko Jauna!
|
Zer
eginen düt nik. Zer eginen düt nik?
|
|
Argizagiak zelütikargitzen dizü ejerki.Ene maite pollita ez düzü ageri: Zelüko Jinko Jauna! Zer eginen düt nik?
|
Zer
eginen düt nik?
|
|
Baita Meza Santuaren katekesia eta Eukaristiaren zatien eta errituen azalpenak be.
|
Zer
esanik ez, autortzari buruzko katekesia eta kontzientziaren azterketa zorrotza be.
|
|
Nor gara gu?
|
Zer
gara gu, dino euskal kanta ezagun batek.
|
|
Karmengo artxiboan mekanografiaturik gordetzen diran paperetan ikusi leitekenez, horretan aurrelaritzat hartu geinkezan Justo Arrieta herriko alkateak eta A. Migel Maria (Manuel Juaristi) Karmengo Nagusiak lehenengo elkarrizketa eta hartu emonak izan zituen.
|
Zer
zan, izatez, elkarrizketa honeetan erabili eben gai nagusia. Markina Xemein eta ingurua euskera onaren gunetzat jotzen zala aspaldidanik; inguru honetako euskerak ospe handia ebala Euskal Herri osoan; eta halan be, Markina Xemein euskera galtzeko arrisku larrian zala une haretan.
|
|
Egia esan, errealitate sozial bati buruz gutxi dakigunean, ikerketa esploratzaileak oso egokiak dira, aztergai den fenomenora lehen hurbilpena egiteko.
|
Zer
aurkituko dugun aldez aurretik ez dakigunez, galdera orokorrak eta irekiak planteatzen dira. Ikerketa esploratzaileetan, oso onak dira behaketak, eztabaida taldeak eta sakoneko elkarrizketak; hau da, aztergai den fenomenoari buruz ideia orokorra ematen diguten teknikak.
|
|
Zein metodologia erabili behar da euskal gatazkaren kontaketa egiterakoan?
|
Zer
nolako teknikak erabili behar dira ikerketan. Artikulu honetan, Gizarte Zientzien ikuspuntutik, euskal gatazka deitu izan denaren berreraiketa eta kontaketa egiteko hartu behar diren erabaki epistemologiko batzuei buruzko gogoeta aurkezten dut.
|
2012
|
|
L. B. Haren argia bristadaka legez sumatzen dugu gaurko kristinauen bizitzan, mezu batzuk gugan itsatsi edo bide ziur bat seinalatu nahirik.
|
Zer
da, berba gitxitan, harek guretzat daukana. Barruko bizitzaren altxorra.
|
|
Bizkaian asko erabiltzen den testamentu mota da alkar poderosodelakoa, eskuordetza bidezko testamentua?, eta mendeetan ere asko erabili da. Zuzenbide zibil orokorrean debekatuta egon arren, zuzenbide zibil orokorra aplikatzen zaien bizkaitarrek erabil dezakete; halere, eskuordekoaren ahalmenak ezberdinak dira foru zuzenbide zibilak bizkaitar forudunentzat ezarritako eskuordetza bidezko testamentuak ezarritakoekiko.
|
Zer
da, bada, testamentu mota hori? «Pertsona batek bere ondasunak banatzeko boterea ematen dio konfiantzazko beste pertsona bati; normalean, ezkontideari edo izatezko bikoteari.
|
|
Beraz, guk arestian, nekatu gabe, demostratu dugu ezen ezagutza unibertsalik ezinezkoa dela cosmos material honetan, baina Jesusek, Bere signoekin, badu demostratzen Berak baduela ezagutza unibertsal hori, erakutsi ez badigu ere.
|
Zer
ondorioztatzen ahal da hortatik?, Jesus, eta Bere ezagutza, ez dela cosmos honetakoa?, eta beste cosmos batekoa bada cosmos hori, bistan dago, goragokoa dela?. Nik hori ikasten dut behintzat haren signoak, aparatu handirik gabe, ikertuz.
|
|
Gu denok gara momentu historiko batean sortuak, eta deituak gara inmortal izateko, baina Jainkoa (Jesusen arabera, aditu egin behar zaio, Trinitate Santua) eternoa da.
|
Zer
erakusten du horrek?, bada Jainkoaren baitatik gure baitara beti dagoela distancia bat infinitua, beti. Eta horregatik esaten da meza santuan ezen Bera dela Santu den bakarra, nahiz eta guk, partizipazioz, badugun santutasuna iristeko modua, graziaz, jakina.
|
|
Bere antzera itxaroten egoan bat ikusi eban han, ordura arte ezagutzen ez ebana.
|
Zer
edo zer esatearren, eta han erdera baino ez zala entzuten eta,. Esperando, eh!, esan ei eutsan.
|
|
–Berak, irribarretxua ezpanetan, sorbaldeagaz atzera aurreratxu bat egin, eta badinost: ?
|
Zer
, euskalduna zara??. Nik:
|
|
Saran zegoela, beste gauza askoren artean, hilerriko gurutzea ezagutu eta ikertu zuen, eta dirudienez, gurutzearen oinarrian zizelaturiko irudiak nolabaiteko ekarpena eragin zuen harengan.
|
Zer
ikusi zuen Sarako gurutzean. Apaiza eta fededuna izanik, badirudi Jainkoaren irudikapena ikusi zuela bertan, Jaungoikoa baita kristauentzat, mundu honen alfa eta omega, hasiera eta amaiera, genesia eta apokalipsia.
|
|
|
Zer
izango da gerora, laster, Larrako istoria au. Senide eta adiskide arteko konfiantzaz egiten deutsuegu berba.
|
|
Eta orain itsasoak zorrak eskatzen ditu.
|
Zer
kendu diogu itsasoari zorrak edukitzeko. Olatuak ekarritako zapata abandonatuak galdera ikurra itxi du.
|
|
Behin Jesusi bere entzuleak egindako galdera honek badau gaurkotasuna: ?
|
Zer
egin behar dogu Jaungoikoaren lanak egiteko?. Eta Jesusen erantzuna oso argia da:
|
|
Galdezka datorkigu Santiago apostolua: ?
|
Zer
balio deutso, ene anaiok!, nik badot sinismena dinoanari, egintzarik ez badau. Halakoa sinismenak salbatu ete daike?
|
|
Ez ote da euskararen eta euskal kulturaren kalterako izanen? eta 2
|
Zer
egin euskararen erabilera eta euskal kultura bera herrian indartzeko?
|
2013
|
|
Horrela hasieratik kokatzen dau gaia eta haritik urten barik adi adi egoten laguntzen dau azkeneraino. Esaterako, lehenengo katekesian,?
|
Zer
da fedea??, honelako galderekin hasten dau hitzaldia: Badauko zentzunik gaur egun fedeak, zientziaren et teknologiaren eskuetan makurtuta bizi dan gizartearentzat?
|
|
Badauko zentzunik gaur egun fedeak, zientziaren et teknologiaren eskuetan makurtuta bizi dan gizartearentzat?
|
Zer
esan gura dau gaur sinisteak?
|
|
Gaurko munduaren egoera begi bistan jarri ondoren beste galdera honeek dakaz:
|
Zer
helburu dauko gure bizitzak. Badaukagu etorkizunik?
|
|
Baina hau ikusi ez, eta beste garai batzuetakoa kontatuko baligute, nork sinets dezake?
|
Zer
arrazoiz atera dezakegu, har bat eta erle bat bezalako izaki hain arrazoi gabeak gure onerako lan egiten hain arduratsuak eta hainbesteko trebetasunaz ari direnak izan daitezkeenik, hartxo gaixoak bizia ahalegin horretan galtzeraino. Besterik esaten ez badizuet ere, zati baterako baduzue hemen, ene ahizpak, hausnartzeko, horretan gure Jainkoaren miragarriez eta jakinduriaz gogoeta egiteko aukera baituzue?
|
|
Eskaria ahul dago, baina nolakoa da eskaintza?
|
Zer
nolako egoera dute berbazko komunikazioa darabilten euskal kultura enpresak. Zeintzuk dira hauen sendotasunak eta ahultasunak?
|
2014
|
|
Berak gaiak jarri, berak epaimahaikoak bilatu, handik hemendik bertsolariei emoteko sariak lortu...
|
Zer
ez. Inor izatekotan, ha izan zan surtako hauts artean bai itzaliko ez itzaliko zan bertsolaritza zirika eta zirika barriro garretan jarriko ebana?.
|
|
|
Zer
esan nezake nikindigaztainondoen gerizaz, ondoezaz, konformatu beharraz.
|
|
Eskaria ahul dago, baina nolakoa da eskaintza?
|
Zer
nolako egoera dute berbazko komunikazioa darabilten euskal kultura enpresak. Zeintzuk dira hauen sendotasunak eta ahultasunak?
|
|
Urruñak bere zintzarrotsa emana zuen eta urruñarren artean lagunarte eta herri giro ezin hobea sortu da.
|
Zer
gehiago eska daiteke. Eta ikusgarri hau elkarrekin egin dugun azken ekitaldia izanen ez delakoan gaude.
|
|
Nire gurasoak alkarri adi adi begiraturik, berbarik bage, zeozer esan eutsoen alkarri.
|
Zer
–Niri tiro hots harek Muxikako fusilamendu hotsa ekarri eustan gogora.
|
|
Jesus erruki zaitez nitaz.
|
Zer
erran nezake nire alde?, bada nire izkribuetan, beste gai batzuk ikutu baditut ere, batez ere nire fedea arrazonatu dudala, eta makur asko egin baditut ere (oraindik ez dut amaitu filosofiako karrera), interesantea iruditu zait nire lana, eta horregatik, makur eta guzti, hor ibili naiz saiatzen publikatzeko, besteei transmititzeko nire fedebidea. Eta hori guzti hori euskaraz, eredu inperialistari eredu internazionalista oposatzen diodalako (interesante dena lingua franca nagusira itzuli daiteke), iruditzen baitzait etikoki askoz aurreratuago (zentzu horretan iruditzen zait berba egin duela aita santuak Corean erran duelarik ezen bere tradizioak mantentzen dituen herria herri jakintsua dela).
|
|
Arrazoi eta arazo batzuengatik aurrez aurre izan zituen gizarteko botereak, adibidez, Éboliko printzesa edo teologo batzuk, baita autoritate zibil nahiz elizakoak ere..., baina Teresak oztopo guztiak gainditzen zituen.
|
Zer
zuen emakume hark?
|
|
|
Zer
daukazu, ene Jauna, mirabe kaskarrarentzat. Zer langintza da duzunamenpeko txatxar honentzat. Hemen nauzu, ene kutuna, hementxe nauzu maitea, zer nahi duzu egitea?
|
|
Zer daukazu, ene Jauna, mirabe kaskarrarentzat?
|
Zer
langintza da duzunamenpeko txatxar honentzat. Hemen nauzu, ene kutuna, hementxe nauzu maitea, zer nahi duzu egitea?
|
2015
|
|
Azkenean, hurreratu da Andolin lagunengana, eta hauek luzeiritzita: ?
|
Zer
, esan dizu nora joan gaitezkeen, ezta. Kia!
|
|
–Arrakasta ez da/ Jainkoaren izenetako/ bat (Martin Buber)?.
|
Zer
zeukan Andolinek guri esateko zoriontasunaren gaineko olerki horretan. Ez dakigu.
|
|
Zein emazte da, bere senarragandik bitxi preziatuak hartu ondoren, eraztun bat behinik behin emango ez dionik, ez hark duen balioagatik, dagoeneko senarrak guztia baitu berea, hil arte senarrarena izango den seinaletzat baizik?
|
Zer
gutxiagorik merezi du, bada, Jaun honek. Ezereza den gauza bat eman, eta gainera eutsi eta tati eginez haren lepotik barre egitea?
|
|
Zuri baino itzal handiagoa zor ote digute, beharbada?
|
Zer
hoberik egin ote diegu adiskidetzat har gaitzaten. Zer da hau?
|
|
Zer hoberik egin ote diegu adiskidetzat har gaitzaten?
|
Zer
da hau. Jaunaren ontasungatik hazteri kirasdun hura gabe gaudenok zeri begira gaude, beste haiek honezkero deabruarenak baitira?
|
|
Horregatik diot askatasuna dakarrela berarekin, jauregi hau handi bihurtzeko ahalmena duelako.
|
Zer
guztia dago erabaki sendoaz berarentzat ematean, eta eragozpenak kentzean, bere gauzan bezala ipini eta kendu egin dezan. Eta arrazoia du Haren Maiestateak; ez diezaiogun uka.
|
|
|
Zer
dugu hau, ene Jaun eta ene Jainkoa! Edo eman amaiera munduari, edo jar erremedioa hain gaitz larriei; ez baita bihotzik hau jasan dezakeenik, ezta hain kaskarrak garenon bihotzik ere.
|
|
|
Zer
da europako hizkuntza aniztasunaren goi bilera?
|
|
Hartan ere, bizkaierako aberastasunak baztertu barik jagoteko, zeren edozein euskaltzalek baitaki euskara batuko testurik gehienetatik datorren moldea, forma batzuetan mehaztuta etortzen dena.
|
Zer
bermatzea lortzen dugu idazleokin, alegia, Kerexeta, Etxenagusia Mikel Zarate eta Akesolorekin. Tradizioaren bermea.
|
|
–Judeguen historia da antzinako dokumentu bakarra ia ingeles guztiek ezagutzen dutena?.
|
Zer
adierazteko mintzatzen zaigu termino horietan. Bada, iragartzera emateko ingelesek amankomunean dutela kulturako sail handi hori, hain zuzen, Mendebalde osoko umibertso kulturalari dagokiona.
|
|
izeneko olerkian:
|
Zer
hotza dunan hemen! Alta, maiatzean gauden.
|
|
Nirekin joan ziren merkatariek esaten zidaten, munduko ezergatik ere ez zuketela nahi izango hara joan gabe geratzerik.
|
Zer
den, gero, bertutea; erakargarriago gertatu baitzitzaien txirotasun hura beraiek zituzten aberastasun guztiak baino, eta arima ase eta kontsolatu baitzien!
|
|
|
Zer
izango ote da, ba, argigoren gorena ikustean, Andres gurutzea ikusizhain alai jarri zenean. Oi, ez du ez falta izangoatseginik, sufritzeak! Zer izango Zu ikusteak!
|
|
Zer izango ote da, ba, argigoren gorena ikustean, Andres gurutzea ikusizhain alai jarri zenean. Oi, ez du ez falta izangoatseginik, sufritzeak!
|
Zer
izango Zu ikusteak!
|
|
Denak badira haren beldur, nola duzu poza hiltzean, noalako, zorionik gorenean! Oi Jainko, zure heriotzaksendo egin ditu ahulenak!
|
Zer
egingo Zu ikusteak!
|
|
Eskaria ahul dago, baina nolakoa da eskaintza?
|
Zer
nolako egoera dute berbazko komunikazioa darabilten euskal kultura enpresak. Zeintzuk dira hauen sendotasunak eta ahultasunak?
|
|
Gure argitalpen honetan 469 gutun biltzen dira; gutunen eranskinean biltzen diren beste 18 puska gehituz gero, 487ko multzoa osatzen dute.
|
Zer
da hori, idatzi zuen multzo harrigarriaren ondoan. Hoberenean ere, altxor guztiz estimagarria, baina urriegia haren lumaren ekoizpen osoa kontuan hartuz.
|
|
(?) Zein emazte da, bere senarragandik bitxi preziatuak hartu ondoren, eraztun bat behinik behin emango ez dionik, ez hark duen balioagatik, dagoeneko senarrak guztia baitu berea, hil arte senarrarena izango den seinaletzat baizik?
|
Zer
gutxiagorik merezi du, bada, Jaun honek. Ezereza den gauza bat eman, eta gainera gutxiagorik merezi du, bada, Jaun honek?
|
|
Eta haren Seme santuak oparitzat sarri sarri eskain dezagun, hain bitarteko ona jarri zuenez gero, baliagarri izan dadila dohain preziatu hau, luterotar hauen artean Sakramentu guztiz Santu hau zegoen tokietan egiten diren bezalako gaitz handi handi eta lotsagabekeriak, elizak suntsituz, hainbeste apaiz galduz, sakrametuak kenduz, aurrera joan ez daitezen.
|
Zer
dugu hau, ene Jaun eta ene Jainkoa! Edo eman amaiera munduari, edo jar erremedioa hain gaitz larriei; ez baita bihotzik hau jasan dezakeenik, ezta hain kaskarrak garenon bihotzik ere.
|
|
|
Zer
egin bizi dituan esperientzia mistikoak azaltzeko. Ganorazko hitzik ez daukanez barneko gauza horreek adierazteko, horra hor Teresaren sormena konparazioak eta alegoriak eta metaforak eta irudiak eta parabolak eta sinboloak asmatzeko.
|
|
Izan ere, ongi begiratuz gero, ene ahizpak, zintzoarenarima ez da besterik paradisu bat baizik, Jaunak bere atsegin guztiak dituela dioena.
|
Zer
deritzazue bada, izango dela Errege hain ahaltsu, jakintsu, hain garbi eta guztizko ondasunez hain betea denak atsegin hartzeko gela. Nik ez dut ezer aurkitzen arima baten edertasunari eta lekuaren handitasunari berdintzekorik; eta, egiaz, gure adimena, denik eta zorrotzena ere, nekez iritsiko da hori ulertzera, Jainkoa ulertzera iristerik ez duen bezala, Berak esan zuenez gero bere irudi eta antzera egin gaituela.
|
|
Bosgarren egoitzan, itaun hau egiten dau Teresak: ?
|
Zer
behar da Jainkoaren borondatearekin guztiz bat eginik egoteko?? (ikus:
|
|
Liburu hau, batez ere, Jaungoikoak Teresarengan egindako historia da. ?
|
Zer
da hau, ene Jauna!... Hau idazten ari naizela, uste dut zure laguntzaz eta zureerrukiagatik esan nezakeela San Paulok zioena, egokitasun harekin ez bada ere, honezkero ez naiz ni bizi, Zu, ene Kreatzailea bizi zara nigan?
|
2016
|
|
|
Zer
egin. Mundu guztia konturatu egin behar da, esplotazioa ez dala bidea.
|
|
|
Zer
ote duten erakargarrijakin nahi eta ezin.Atzoko ziztadek min, bihar izango omen da argi.
|
|
8
|
Zer
irakur dezakegu aurkezpen lerroetan?
|
|
Orduan sentitzen dut niklaztan gozoa zugandik, bihotzezko besarkadazinez bertatik bertara.Neurekin zaitut berriro, Zurekin naiz maitekiro; bai gora nauzula ni igoamildegitik goraino!
|
Zer
da, Jaun ona, zerua, Zu zauden tokia baino. Zeruak izan behar du, maiteminduen otordu.
|
|
|
Zer
poztasun gozoa Jainko ona zuzena dela pentsatzea; hau da, ezagutzen dituela gure ahultasunak, ongi ezagutzen duela gure izaeraren argaltasuna! Zeren beldur izan naiteke, ba, ni?
|
|
Oi, Jesus, bai zoriontsu dela zure txoritxoa ahul eta txiki izanik!
|
Zer
gertatuko ote litzaioke handia balitz?... Ez duela sekula ere zure aurrean agertzeko, zure aurrean erdi lo egoteko ausardiarik izango?
|
|
|
Zer
esan itzulpen lan honetaz
|
|
Berba larregirik ez dut erranen.
|
Zer
proposatzen dut nik egoera honen aurrean?. Inperiozaletasunari oposatzen zaio, gaur egun, internazionalismoa.
|