2001
|
|
|
Lan
bera.
|
|
Zure
|
lana
artoski egina bada, hiru altuera horiek puntu beretik iraganen dira. D D f} Zuk hautatu dimentsioko hirukia egizu.
|
|
Aldi honetan ere, zure
|
lana
artoski egina bada, hiru altuerak puntu beretik iraganen dira.
|
|
DEF hirukia marraz ezazu eta azalera kalkula.
|
Lan
bera egizu GHJ hirukiarentzat. (bi hiruki horiek hemen tipiturik agertzen dira).
|
2002
|
|
Geomen
|
lana
ezazü: lehen laukidüran ageri diren püntüak kürütxez erakusten dütü bigerrenean.
|
|
I> lehen laukitxoa, bigarrena, hirugarrena... Ondotik, Zirrimarraren
|
lana
lerroz lerro aztertzen da.
|
|
Haien
|
lana
egiazta ezazü. Kanikak hamarnaka bil, konpara eta ihardets.
|
|
[[]
|
Lan
bera haurrek billeteak eta txanponak berek marraztu behar dituztelarik. doazkion buruketak
|
|
[fil 2tik abiatuz 3 bateko jarraian gehitu. Taldean egiten den irudiaren aipamenak
|
lanaren
ulertzen laguntzen du: telealkia heltzean, jadanik 2 pertsona badira eta alki bakoitzean beste 3 heldu dira...
|
|
[g Norberak zuzendu problema: bakoitzari bat eman (20 orrialdeko
|
lan
bera).
|
|
Gainera,
|
lan
gehienentzat, bi pertsonaiaren laguntza dugu, Geom eta Zirrimarra: lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez.
|
|
lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin,
|
lan
zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
|
|
lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta
|
lan
okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
|
|
lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki
|
lan
egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
|
|
� Seg i: Ber
|
lana
egizü 3 eta 4 etxeetan.
|
|
[[] eta [g Bi pertsonairen ezagutza: Geom
|
lan
geometriko guziak kausitzen dituen
|
|
1> Geomen
|
lana
taldean azterturik, marraztuko denaren helburua finkatuko da: hemen kolore bereko 2 ttitta lotu marra" xuxen xuxena" eginez.
|
|
erregela ongi ezarri, bazterra arkatzarekin ongi segitu eta ttittetan gelditu. Ttittak urrunago eta
|
lana
zailago.
|
|
Maritxuk egin
|
lana
begista eta aitzina eraman.
|
|
Geroxeago beren
|
lana
frogatuko dute arbela altxatuz eta galdetua zen zenbakiari doakion laukitxoari begira� tuz (gisa horretan, taula nork bere lanaren zuzentzeko baliatzen da}. Hor ere, egin den lana azaltzen da, adibi� dez:
|
|
Geroxeago beren lana frogatuko dute arbela altxatuz eta galdetua zen zenbakiari doakion laukitxoari begira� tuz (gisa horretan, taula nork bere
|
lanaren
zuzentzeko baliatzen da}. Hor ere, egin den lana azaltzen da, adibi� dez:
|
|
Geroxeago beren lana frogatuko dute arbela altxatuz eta galdetua zen zenbakiari doakion laukitxoari begira� tuz (gisa horretan, taula nork bere lanaren zuzentzeko baliatzen da}. Hor ere, egin den
|
lana
azaltzen da, adibi� dez: " berrogeita zazpi", 4" hamar" (edo hamarreko} eta 7" bat" (edo bateko} da; badira 10 kanikako 4 kutxa eta beste 7 kanika; zenbaki hau" hamar" guzieri
|
2005
|
|
|
Lan
anitz, josteta guti, jende xumearen zortea
|
|
Jaunak mana, zaldunak guda
|
lana
|
|
Monasterioen bidez hasieran kristautasuna pixkanaka sartu zen Euskal Herrian. Eguneroko
|
lanetan
irakurtze eta idazte lanak egiten zituzten fraideek.
|
|
Monasterioen bidez hasieran kristautasuna pixkanaka sartu zen Euskal Herrian. Eguneroko lanetan irakurtze eta idazte
|
lanak
egiten zituzten fraideek.
|
|
Baionako artxibotegiko dokumentua, gaskoieraz idatzia 1336an. Fraideek holako
|
lanak
egiten zituzten monasterioetan.
|
|
Zer
|
lan
egiten zuten fraideek Erdi Aroan monasterioetan?
|
|
Gudaria edo gerlaria lurren jaun eta jabe zen. Meneko zituen laborariek
|
lanaren
parte bat zor zioten gerizaren truke eta eskubide guti zeukaten.
|
2008
|
|
EDRO URRUNDU ZEN baloia joz eta nehor ez baitzen harekin karrikan jostatzeko, joan zen lasterka beste puntara
|
lanetik
aita etxera ekarriko zuen autobusaren beha egoiteko.
|
|
Hatsa barna hartu zuen eta karrikari tristeki behatu zion. Argia baldin bazen ere oraino,
|
lanetik
emeki itzultzen ari ziren gizonak baizik ez ziren ageri.
|
|
Haurrak haur dituk, sinpleki. Hire adineko haurrek eskolara joan behar ditek,
|
lan
anitz egin, jostatu eta burasoekin prestuak izan.
|
|
Ulertu duzue? Erran nahi baita zer egiten duzuen eskolatik itzultzean eta zuen burasoek zer egiten duten
|
lanetik
etxeratu eta. Etortzen diren adiskideak.
|
|
• Eta zuek biek ez duzue
|
lanik
egiten?
|
|
Pedrok arkatzaren punta listu piska batekin busti zuen, hatsa barna hartu eta abiatu zen: " Ene aita
|
lanetik
etxera itzultzen delarik... "
|
|
" Ene aita
|
lanetik
itzultzen denean, autobus geltokira banoa haren igurikatzera. Batzuetan, Ama etxen da eta Aita heldu delarik, erraten dio:
|
|
Are, Pedrito, haugi jatera, orduan mahaian jartzen gara eta beti denetarik jaten dut eltzekaria salbu, ez baitut maite. Gero, arratsero, ene ama eta ene aita beren besaulkietan jartzen dira eta xake jokoan ari dira, eta nik ene eskolako
|
lanak
bururatzen ditut.
|
2012
|
|
Kroskoa garbitu ondoren, taulen artean estupa ezartzen dute, eta gero kroskoa breaz edo mundrun berotuaz emokatzen dute. Istinkatzea deitzen da
|
lan
hori.
|
|
Elkarte horretako Elhuyar anaiek
|
lan
gaitza egin zuten XVIII. mendeko Europa zientifikoan: Hego Amerikan, tungstenoari eta meategien berrikuntzari buruzko ikerketak egin zituzten. liburu andana.
|
|
1 dok. Haietarik anitz tratu txarren edo Europatik jin eritasunen ondorioz hil zen. Espainolek eta portugesek, haietarik batzuk meategietan
|
lanean
aritzera bortxatzen zituzten. 3 eta 4 dok. Jende guti axolatu zen hango populuen aldera.
|
|
13 000ko bat bizilagun zituen hiri hori, negoziolari eta bankari batzuek kudeatzen zuten. Jende horien biziaren parte handiena portuko
|
lanei
lotua zitzaien.
|
|
Leonardo Da Vincik() Mona Lisaren (Gioconda) potreta egin zuen, perspektiba eta argiaren inguruko
|
lana
konbinatuz errealitatearen itxuratzeko. 2 dok.
|
|
|
Lanek
berrogei urtez goiti iraun zuten eta 40 000 langile baino gehiago ari izan zen lanean. 2 dok.
|
|
Lurrak emanarekin bizitzera saiatzen ziren. 2 eta 3 dok. Euskal Herrian 1 dok.
|
laneko
tresnak, kabalak eta jendeak denak aterpe berean aurki zitezkeen. 4, 5 eta 6 dok.
|
|
Arrantzaleek otsailetik apirileraino
|
lan
egiten zuten eta 35 000 bakailao karga zitzaketen ontzietan.
|
2013
|
|
• Eltzegile trebeenak, buztingile artexenak, ofiziale adituenak deituko ditut. Berrogeita bederatzi egunen buruan beren
|
lana
erakutsiko dizute eta den katilu ederrena hautatuko duzu, zure irriñoak ez baitu preziorik.
|
|
• Eltzegile trebeenak, buztingile artexenak, ofiziale adituenak deituko ditut. Berrogeita bederatzi egunen buruan beren
|
lana
erakutsiko dizute eta den katilu ederrena hautatuko duzu, zure irriñoak ez baitu preziorik.
|
|
Lehena aritu zen
|
lan
eta lan, gauak gauari, buztin xuriena landuz, labeko sua geldi geldia egurraz haziz, esmaila eta koloreak sailkatuz, marrazki eta entsegu franko eginez.
|
|
Lehena aritu zen lan eta
|
lan
, gauak gauari, buztin xuriena landuz, labeko sua geldi geldia egurraz haziz, esmaila eta koloreak sailkatuz, marrazki eta entsegu franko eginez.
|
|
Lehena aritu zen
|
lan
eta lan, gauak gauari, buztin xuriena landuz, labeko sua geldi geldia egurraz haziz, esmaila eta koloreak sailkatuz, marrazki eta entsegu franko eginez.
|
|
Lehena aritu zen lan eta
|
lan
, gauak gauari, buztin xuriena landuz, labeko sua geldi geldia egurraz haziz, esmaila eta koloreak sailkatuz, marrazki eta entsegu franko eginez.
|
|
Artean, haren lehiakidea ez zen
|
lanean
aritzetik gelditu: labe gorria ez zen hoztu eta etxolan pilatu zituen goporrak, kolore guzietakoak, urdin ilunetik gorri argira.
|
|
Artean, haren lehiakidea ez zen
|
lanean
aritzetik gelditu: labe gorria ez zen hoztu eta etxolan pilatu zituen goporrak, kolore guzietakoak, urdin ilunetik gorri argira.
|
|
zer errespetu eskasa, zer kopeta! Nora joan zen egun horietan eta zergatik ez zen
|
lanari
lotu galdetua izan zitzaion bezala?
|
|
zer errespetu eskasa, zer kopeta! Nora joan zen egun horietan eta zergatik ez zen
|
lanari
lotu galdetua izan zitzaion bezala?
|
|
Takara anderea zutitu zen, luzaz eta luzaz begiratu zien lehenik
|
lanari
lotu zitzaionaren katilu koloretsuei, iduritu baitzitzaion lertsunak eta amiamokoak dantzan ari zirela, lore usaintsuak hunkitzen ahal zituela. Portzelanazko katilu arinak ziren eta ez zekien xuxen zein hauta, denak zein ederragoak baitziren.
|
|
Takara anderea zutitu zen, luzaz eta luzaz begiratu zien lehenik
|
lanari
lotu zitzaionaren katilu koloretsuei, iduritu baitzitzaion lertsunak eta amiamokoak dantzan ari zirela, lore usaintsuak hunkitzen ahal zituela. Portzelanazko katilu arinak ziren eta ez zekien xuxen zein hauta, denak zein ederragoak baitziren.
|
2016
|
|
|
Lan
moldeak guziz egokia egokia ez arras egokia
|
|
Taldekako
|
lana
, talde bakoitzak objektu kopuru bera eta geziak baditu.
|
|
Ikastalde osoa; bakarkako
|
lana
.
|
|
...arnasketa arrabol ateko marra aulki suediar aurkari aurtiki aurtikitze eremu aurtikitze libro ausazko azal punpakor gaineko jauzi baliza barnatasun barra basaberetegi beheititu, apaldu beherako jauzi bela belaki belaki malda belaki zilindro erdi belatz berezko bermatu (zerbaitetan) berme, bermagailu beroketa bertigo besoa plegatuz aurtikitzea besoko biltze biraketa birarazi biratuz aurtiki birazka
|
lan
egin biribildu biribilkatu biritxi bizkarrez erori bizkarrez ur gainean egon bizkor boleibol borroka joko brauki bular igeriketa bularka igeri egin bulkada bulkada jauzi bulkatze buxon disko hegalari driblin driblin bikoitza eginbehar egonkortu engaino baliza eraztun erdilari erraketa joko errebesez jo erreferatu errotula eskalatu eskolako korrale eskuaire joko eskualdatze eskubaloi eskukatu esku...
|
|
...oriko gurpil eta lerratze jarduera eskuaire joko aurkari aurtikitze eremu ausazko saiheska etzanik aldizka zabaltasun eraztun lerragaitz kontrajoko berme, bermagailu alderantzizko bermakuntza jokozain biribildu junta, juntura, giltzadura aitzinlari beheititu, apaldu kulunkatu baliza engaino baliza pilota lastatu aireko baloi aulki suediar barra saskibaloi igerigune garbiontzi zango pikaldi birazka
|
lan
egin buxon flotagailu sorka (n) ari izan itzulneurri besoko bular igeriketa bularka igeri egin brauki pentoka urpeko kaiola gerriko uztai uztai zapal joko atorra zaldi axiroin, aztal belarri, orkatila denbora neurtzaile jomuga aizturretan ari izan klaskagailu xingilika gibelka kontatu kono seinale kono urraskako agindu itzulikatu hertsadura maskor soka soka korapilodun gorputzez gorputz jauzi sok...
|
|
Antolamendu mota bat baino gehiago erabili behar dira, aldizka. Ikasleek kausitu behar dituzten jokamoldeei eta duten heldutasun mailari egokituak izan behar dira, materialaren eta taldearen antolamendua kontuan hartuz dezaten
|
lan
egiteko usaia har.
|
|
|
Lan
moldea
|
|
Egin daitezkeen ustiapenak
|
lana
taldeka edo binaka eskolako korralean:
|
|
◦ Arte eta kultura heziketako ibilbideari esker, gorputzari doazkion gaiak lantzen ahal dira. Proiektuen bidez, lankidetza, talde
|
lana
eta tresnen erabilpena lantzen dira.
|
|
Antolamendu mota bat baino gehiago erabiliko dira, aldizka. Zaindu da antolamendu horiek egokituak izan daitezen xedatu jokamoldeei eta haurren heldutasun heinari,
|
lan
usaiak har ditzaten, talde antolamendua eta, materiala errespetatuz.
|
|
▶ Erdiko gunea handitzea belatzaren
|
lana
errazteko.
|
|
• Dantza horiek noizbehinka berregiten dira, ikasleek jestu memoria
|
lan
dezaten eta haiek sortu dantza bat berregiteak eta ikastaldeari erakusteak ematen duen plazera ezagut dezaten.
|
|
...arnasketa arrabol ateko marra aulki suediar aurkari aurtiki aurtikitze eremu aurtikitze libro ausazko azal punpakor gaineko jauzi baliza barnatasun barra basaberetegi beheititu, apaldu beherako jauzi bela belaki belaki malda belaki zilindro erdi belatz berezko bermatu (zerbaitetan) berme, bermagailu beroketa bertigo besoa plegatuz aurtikitzea besoko biltze biraketa birarazi biratuz aurtiki birazka
|
lan
egin biribildu biribilkatu biritxi bizkarrez erori bizkarrez ur gainean egon boleibol borroka joko brauki bular igeriketa bularka igeri egin bulkada bulkada jauzi bulkatze buxon disko hegalari driblin driblin bikoitza eginbehar egonkortu engaino baliza eraztun erdilari erraketa joko errebesez jo erreferatu errotula eskalatu eskolako korrale eskuaire joko eskualdatze eskubaloi eskukatu eskukatze e...
|
|
...oriko gurpil eta lerratze jarduera eskuaire joko aurkari aurtikitze eremu ausazko saiheska etzanik aldizka zabaltasun eraztun lerragaitz kontrajoko berme, bermagailu alderantzizko bermakuntza jokozain biribildu junta, juntura, giltzadura aitzinlari beheititu, apaldu kulunkatu baliza engaino baliza pilota lastatu aireko baloi aulki suediar barra saskibaloi igerigune garbiontzi zango pikaldi birazka
|
lan
egin buxon flotagailu sorka (n) ari izan itzulneurri besoko bular igeriketa bularka igeri egin brauki urpeko kaiola gerriko uztai uztai zapal joko atorra zaldi axiroin, aztal belarri, orkatila denbora neurtzaile jomuga aizturretan ari izan klaskagailu xingilika gibelka kontatu kono seinale kono urraskako agindu itzulikatu hertsadura maskor soka soka korapilodun gorputzez gorputz jauzi soka laster...
|
|
• ikasleen heinari egokitua zaion
|
lan
eremua erabiltzea.
|
|
• ikasleak parte harrarazteko eta haien motibazioa zaintzeko moldeak aldatzea: zailtasuna, ekintzen kopurua, egiten dituzten aitzinamenduak, egoera berriak (nahiz egoera berak berriz bizitzea gustukoa duten), jokoa, autonomia, binakako
|
lana
...
|
|
Barnatasun ttipian, binazka
|
lan
egin.
|
|
Beso eta zangoen
|
lana
sinkronizatzea.
|
|
• Ikastalde erdika
|
lan
egin da.
|
|
Urteko
|
lan
programa adibidea
|
|
Programa horretan oinarrituz, irakasleak urteko
|
lan
programa finkatzen du.
|
|
Antolamendu mota ezberdinak erabili dira, aldizka. Jokamolde egokiei eta haurren heldutasun mailari egokituak direla zaindu da; halaber, ikasleek jendarte antolamendua eta materiala errespetatzen dutela eta
|
lan
usaiak lortzeko bidean direla.
|
|
GkHri dagokionez eta Christian Méarden ikerketa
|
lanak
erreferentzia gisa hartuz, bi osagai ezberdintzea proposatzen dugu: alde batetik, GkH saioetan erabiltzen den ahozko hizkuntza, adierazpen tresna gisa (molde arras mugatuan erabilia), eta, bestetik, GkH saioen aitzineko edota ondoko hizkuntza jarduerak, irakasgai gisa.
|
|
Ikasleen kaieren, afixen eta talde
|
lanaren
bilduma egitea:
|
|
▶ Ibilbideka
|
lan
egin ordez, jardueraka aritzea.
|
|
• Ikastalde erdika
|
lan
egitea egoki da, bai indarberritzeko denbora uzteko, bai ikusleen behaketarako: behaketa eta ebaluazio irizpideak (geldialdiak eta figura aldaketak musikarekin xuxen etortzea, multzokatzearen segitzea, dantzarien jokamoldea...) 3 zikloko ikasleek arras ongi ulertzen dituzte.
|
|
papera, kartoia, metala, koloreak... •
|
lana
.
|
|
6 eremu bereizi. launakako
|
lana
, laukitan, laurek objektu bera dute. Ariketa erakutsi ondotik, beste objektu bat hartzen dute.
|
|
...arnasketa arrabol ateko marra aulki suediar aurkari aurtiki aurtikitze eremu aurtikitze libro ausazko azal punpakor gaineko jauzi baliza barnatasun barra basaberetegi beheititu, apaldu beherako jauzi bela belaki belaki malda belaki zilindro erdi belatz berezko bermatu (zerbaitetan) berme, bermagailu beroketa bertigo besoa plegatuz aurtikitzea besoko biltze biraketa birarazi biratuz aurtiki birazka
|
lan
egin biribildu biribilkatu biritxi bizkarrez erori bizkarrez ur gainean egon boleibol borroka joko brauki bular igeriketa bularka igeri egin bulkada bulkada jauzi bulkatze buxon disko hegalari driblin driblin bikoitza eginbehar egonkortu engaino baliza eraztun erdilari erraketa joko errebesez jo erreferatu errotula eskalatu eskolako korrale eskuaire joko eskualdatze eskubaloi eskukatu eskukatze e...
|
|
...oriko gurpil eta lerratze jarduera eskuaire joko aurkari aurtikitze eremu ausazko saiheska etzanik aldizka zabaltasun eraztun lerragaitz kontrajoko berme, bermagailu alderantzizko bermakuntza jokozain biribildu junta, juntura, giltzadura aitzinlari beheititu, apaldu kulunkatu baliza engaino baliza pilota lastatu aireko baloi aulki suediar barra saskibaloi igerigune garbiontzi zango pikaldi birazka
|
lan
egin buxon flotagailu sorka (n) ari izan itzulneurri besoko bular igeriketa bularka igeri egin brauki urpeko kaiola gerriko uztai uztai zapal joko atorra zaldi axiroin, aztal belarri, orkatila denbora neurtzaile jomuga aizturretan ari izan klaskagailu xingilika gibelka kontatu kono seinale kono urraskako agindu itzulikatu hertsadura maskor soka soka korapilodun gorputzez gorputz jauzi soka laster...
|
|
Musika tresna merkea da (76 € tik goiti) eta zenbait hilabetez landu eta, kantu mota guziak aise lagun daitezke, akorde plakatuak erabiliz. Gitarra klasikoak edo jazz gitarrak
|
lan
sakonago bat eskatzen dute.
|
|
Vibratorik gabeko erranaldi honek erakusten du biolin joileak intonazioari begira egin behar duen
|
lanaren
zailtasuna.
|
|
Musikariak eskolara etorraraztea eskatzen du –ondikotz gutitan gertatzen dena–, edo publiko zabalarendako eginak diren liburuen irakurtzea eta entzutea, jakinez gehienetan osatugabeak edo eskola adineko haurrentzat ezegokiak direla. Beraz, liburu berri baten proposatzea izan da Les Éditions Buissonnières argitaletxearen asmoa, 6 urte arteko haurrentzat ulergarria, eskoletan gero eta gehiago erabiltzen diren
|
lan
teknikei egokitua, eta oroz gainetik irakasle batzuek haurrentzat egin soinu dokumentu batek lagundua. Izpiritu horretan ari izan dira lankidetzan, Finistèreko Elorn Ibai hegietako Herriarteko Musika Eskolarekin.
|
|
Eta orkestra desberdinetan
|
lanean
ari diren musikari profesional hauek:
|
|
Bi zortzidun baino pixka bat ttipiagoa da. Musika tresna guzietatik, hedadura ttipiena hark du, nahiz jende heldu batek hedadura hori 3 zortzidun edo gehiagoraino zabal dezakeen
|
lan
erregular (eta oso luze) bati esker.
|
|
Eragiketa honen abantaila hau da: ordenagailuak nehork baino hobeki daki zenbakiez
|
lan
egiten. Horrela, musika sekuentzia bat alda daiteke:
|
|
Zeharkako flautak aldiz, nahiz tinbre aberats eta dirdiratsuago bat izan, arreta gehiago eskatzen du hastapenean. Jokoaren kalitatea
|
lan
teknikoaren bidez lortzen da: lan hori aiseago da giltzadun flauta batean (zeharkako flauta handian) diseinu bakuneko txiruletan baino (moko txiruletan), azken hauek erhi joko konplexuak eskatzen baitituzte ahalik eta nota gehien lortzeko.
|
|
Jokoaren kalitatea lan teknikoaren bidez lortzen da:
|
lan
hori aiseago da giltzadun flauta batean (zeharkako flauta handian) diseinu bakuneko txiruletan baino (moko txiruletan), azken hauek erhi joko konplexuak eskatzen baitituzte ahalik eta nota gehien lortzeko. Hatsaren lana, bereziki haren erregulartasuna eta iraunkortasuna, baitezpadakoa da soinu homogeneo eta tinbratu baten kausitzeko, bai eta intonazioaren lortzeko.
|
|
lan hori aiseago da giltzadun flauta batean (zeharkako flauta handian) diseinu bakuneko txiruletan baino (moko txiruletan), azken hauek erhi joko konplexuak eskatzen baitituzte ahalik eta nota gehien lortzeko. Hatsaren
|
lana
, bereziki haren erregulartasuna eta iraunkortasuna, baitezpadakoa da soinu homogeneo eta tinbratu baten kausitzeko, bai eta intonazioaren lortzeko. Moko flautaren prezioa oso merkea da:
|
|
Aise da soinu baten ateratzea, baxuan salbu, honek praktika gehiago galdegiten baitu. Musikariak soinu bero, biribil eta tinbratua lortuko du hatsaren
|
lanari esker
: hatsak ez du baitezpada indartsua izan behar, baizik eta erregularra eta iraunkorra.
|
|
hatsak ez du baitezpada indartsua izan behar, baizik eta erregularra eta iraunkorra. Teknika
|
lan
erregular bati esker lortzen da eta giltza joko osatu batek sinplifikatzen du. Saxofoi altu baten prezioa 760 eta 3 000 € artekoa da.
|
|
Tronpeta 9 urtetik goiti ikas daiteke. Hatsaren
|
lana
(erregulartasuna, iraunkortasuna, jarrera) da tronpetaren ikaskuntzaren betebehar nagusia. Tronpeta edo korneta baten prezioa 300 eta 2 300 € artekoa da.
|
|
Tronpa 8 urtetik goiti ikas daiteke. Hatsaren
|
lan
handia eskatzen du, erregularra izan behar baitu eta batez ere ongi kontrolatua, jarrera eta arnasketa higiene ezin hobeei loturik. Tronpa baten prezioa 1 200 eta 2 300 € artekoa da.
|