Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 698

2001
‎Seraz bi jokabideen elkar lotzeari kasu eginen da, ad., azalaraziz kakotxaren mugitzea 1, 2, 3... lerroz ezker aidera{ edo eskuin aidera) taulan, 10ez, 100ez, 1 OOOz... zatitzea (edo biderkatzea) dela. Sekuentzia honek m2 aren anizkoitzen aurkezteko parada ekartzen du. Horien intuizioa landu behar da{ ad.
‎Zer da irudi honen perimetroa. Zenbateko perimetroa?
‎5 ► lrudi honen perimetroa eta azalera kalkula itzazu.
‎€ F konbertsioen egiteko Europako Bankuak ba/ io hau erabiltzen du:
‎Jarduera honetan , beste ikas/ e batekin/ an eginen duzu. Anitz biderketa eginen duzue.
‎0 Begira ezazu Mirentxuk eta lnakik problema hau nola ebazten duten.
‎Aldi honetan ere, zure lana artoski egina bada, hiru altuerak puntu beretik iraganen dira.
‎ABC hirukian, A erpineko altuera hau da:
‎Hiruki honen azaleraren kalkulatzeko... ... a altuera marrazten da eta neurtzen (a= 27 mm).
‎Zerrenda honetan , desberdintza doblean koka daitezkeen zenbakiak aurki itzazu. Desberdintza kopia zenbaki egokiez osatuz.
‎@ lrudi honek simetria ardatzik ba ote du?
‎@) Zer da irudi honen perimetroa?
‎• D zuzena irudi honen ... da.
2002
‎0 Kartu hontan 9 ttitta ikusten dütüt. lkusten düdana asma ezazü.
‎Urtxintxak kontatzen du. Marratu duena zuzenean ikusten du Dedek, 6 kanikak gisa honetan kentzen baititu: 5 eta 1.
‎[Q] Scenario hau erakasleak erakusten du lehenik, adibidez: 9 7, 10 6, 4 3, 9 5, 6 4 eta 7 5 Zenbaki ttipi bat kentzen balitz bezala da (ikus 47 or.) baina hemen behereko puntuak dira gordetzen.
‎10 egiten düan B ariketako bardintzak gaztelü hontan kopia eta beste zonbait idatz.
‎10 baino gehiagoko bildumak antolatu, kopurua aiseago egiaztatzeko. Horrela, zenbakikuntza erraiten du irakasleak eta 10erainoko hamartarrera buruz ari gara, zenbakiak gisa honetan pentsatuak baitira: 11= 10+ 1, 12= 10+ 2, etab. osagaia idazten dute ikasleek.
‎65 orrialdean bezalako ariketak. B rentzat, zenbaki hitzak ez ditzakete zuzenean kopia ikasleek (ereduzko zerrenda orri bestaldean baita); gogoan atxiki behar dituzte 65 orrialdean" gogoan hartu" dituztenetik orrialde honetan eman arte. Gisa horretan, memoria lantzen dute.
‎Erakasle honek nola idazten dü, eskü ezkerrez ala eskü esküinez, ldazteko baliatzen düzün esküa Üngüra ezazü eta hitzak irakur.
‎[ [I eta [g Aldaketa hau ulertu: lehenago bilduma barreiatua da; gero, 10naka antolatua.
‎Kütxa betea delarik: hau da hamarreko, eta gelditzen dena
‎{ 7S. orrialdean bezala). baliatzen dutela ohartu. Diruaren taula erabil daiteke (fitxategiaren bukaeran ikus). lkasleek 10 euroko billeteak baizik ez baitituzte, egoera honetan ere deskonposaketak 10ekin egin dituzte. C eta D jardueretan, ikasleek billeteak eta txanponak eskematikoki marrazten dituzte, 104 orrialdeko A jardueran bezala.
‎2 zifrako 2 zenbakiren gehitzeko (ikus 113 or.), ikasleek kalkulu jokabide hau ikasiko dute: batekoen batura (8+ 5 adibidez) 10+ 3 moldean idatziko dute (beste 10eko bat osatua da).
‎batekoen batura (8+ 5 adibidez) 10+ 3 moldean idatziko dute (beste 10eko bat osatua da). Jokabidearen parte hau aurreikusten da.
‎� Kalkulu [fil" Zenbakien hiztegi" hau zenbakien lerroaren zati bat da: horizontalki kopuru bat 4 moldetan adierazten da eta bertikalki zalua:
‎10ekoak osatu. Satura 10 duten bi zenbaki inguratu eta elkarlotu egin molde hau baliatuko da 2 zifrako 2 zenbakiren batura kalkulatu delarik (113 orrialdean ikus).
‎Fitxategi honen bürüan, süpizte� kotan gradüatü erregela edirenen düzü. Erregela hori eLürzaerkauhatuse: k erhien artean süpizteko 1 en lüzegoa;
‎� 89rainoko zenbakien diktaketa. Jarduera hau Zenbakien taularen jokoarekin hasten da (ikus 105 orrrialdeko oharra).
‎Marra honek ko lüzera dü. Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü. Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎: M: a: rm honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü. •
‎[Q] Bilduma handi bat zenbatu (kontaketa eta hamarnakako multzoak erkatu). 116 orrialdeko E jarduerako prestatzen gaitu ariketa honek .
‎Marra honek ko lüzera dü. Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü. Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra lüzeena da. (106 ostoaldeko zerrenda baliatzen ahal düzü.) Üinürriak badira osto honen bi aldeetan (115 eta 116 ostoaldeetan). Orotara, zonbat üinürri bada?
‎+ ikurra ez da bakarrik bi 7rentzat, adibidez, 5 erhi altxatzen ditu esku eskuinean eta 2 esku ezkerrean. lkasleek galdatua den zenbakiren batuketan erabiltzen. zenbakia idazten dute. Jarduera hau alderantzizko ariketa honekin has daiteke: irakasleak zenbaki Bestalde, zeroa sartzen da hemen:
‎+ ikurra ez da bakarrik bi 7rentzat, adibidez, 5 erhi altxatzen ditu esku eskuinean eta 2 esku ezkerrean. lkasleek galdatua den zenbakiren batuketan erabiltzen. zenbakia idazten dute. Jarduera hau alderantzizko ariketa honekin has daiteke: irakasleak zenbaki Bestalde, zeroa sartzen da hemen:
‎� 10 kanika eduki ditzakeen Kanikarren kutxa handia baliatzen da Gtik 10erainoko zenbakien egituratzeko, 5 eta 10 ezaupide direla. Bitan antolatua den kutxa handi honek 5 laukitxo baditu aide bakoitzean.
‎[fil Kutxa handi hau ez da beti betea. Alde bat betea delarik, estalkia ezartzen zaio.
‎[QJ Lehen aldian, scenarioa gisa honetan eramaiten du irakasleak: 9 2, 4 2, 9 1, 5 1 eta 7 2 (ikasleek emaitza arbelean idazten dute).
‎Konta eta ihardets. ita1tJl□□a01□g, �.. Ostoalde hontan
‎Ostoalde hontan badira tinbre. Badira badira tinbre orotara.
‎Bilduma handiak zenbatu. Xori kopuruaren asmatzeko, denak konta genitzake edo ainara kopurutik abia gaitezke W!, 21, 22, 23,...). Zenbakien balioa (20 eta 5) eta zenbaki handia lehenik finkatua izaiteak egin molde honi ohartzea errazten dute. C n, egin molde bera balia daiteke lehen zenbakia 20 ez izanik ere.
‎[fil lrudi bat laukiduran egin. lrudia, pundu urdinetik abiaturik, ordulariaren orratzen mugimenduari jarraikiz marrazten baldin bada, Zirrimarraren hutsak gisa honetan azter daitezke: lehen irudiko lehen lerro horizontala (gainekoa) sobera laburra da; bigarrenekoaren marra bertikala sobera luzea da, etab. I>
‎Egin moldea probaturik, badakigu" scenario" honek denbora berean 9 2=... idazkeraren ulertzen eta emaitzaren aurkitzen laguntzen duela. Alabainan, CP mailako ikasle bati 9 2 ulert erraza zaio egoera honetan . Hasteko, 9 gauza ikusi ditu, gero horietarik 2 gorde dira eta orain zenbat ikus daitezkeen bila� tzen du.
‎lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎IKASek fitxategi honen euskaratzen ari izan diren irakas/ eak, bai eta testuen zuzentzen ari izan direnak eskertzen ditu. lrakasleen parteari doakionez, irakaslearen gidaren ba/ iatzea gomendatzen du.
‎Fitxategi hau pertsona honena da Eskola
‎Fitxategi hau pertsona honena da Eskola
‎1 eta 2 zifren kaligrafia. Gisa honetako jardueran trebatzeko, fitxategi bukaerako kartoia ere balia daiteke.
‎Geomen marrazkia begista ezazü eta Zirrimarraren 3 hütsak atzeman. Geomek hasi marrazki hau segi ezazü:
‎izeia, errotak eta traktorearen argia. Geomen eta Zirrimarraren marrazkien azterketak metodo hau adierazten du: ezabatzearen beharrik ez izaiteko, traktorearen marrazteko errotetatik hasi behar da, izeiaren marrazteko gainetik hasi behar da, eta abar.
‎Marra honek ko
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎• Zonbat lili dira lili sorta hontan
‎Euskarri hau 86 orrialdeetako
‎Gero taula hau laukitxoz laukitxo azter daiteke, zenba� kien segidaren zati bat ikertuz (ad., 7tik 13ra, 17tik 23ra, 27tik 33ra, etab.} aldi oroz zenbaki idatziaren eta doa� kion kanika kopuruaren baliokidetasuna azalduz:
‎" bat" (edo bateko) da; 10 kanikako 3 kutxa badira eta beste 2 kanika; zenbaki hau " hamarren" kopurua adie� razten duen 3 zifraz eta kanika bakarren kopurua adie� razten duen 2 zifraz idazten da.
‎" Taularekilako jokoa... ,, lkasleek arbela taula gainean pausatzen dute galdegai izanen diren zenbakien gordetzeko. lzaitez, irakasleak ahoz galdegin laukitxo batean zer ikusten den aitzindu behar dute (desordenan, aldi honetan ):
‎Hor ere, egin den lana azaltzen da, adibi� dez: " berrogeita zazpi", 4" hamar" (edo hamarreko} eta 7" bat" (edo bateko} da; badira 10 kanikako 4 kutxa eta beste 7 kanika; zenbaki hau " hamar" guzieri
‎3 Geomen marrazkia begista eta Zirrimarraren 3 hütsak atzeman itzazü. Geomen marrazki hau bürüala ezazü. cm-tan gradüatü erregelarekin marrak neurt itzazü eta OSOt.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎Gisa berean karratua laukizuzen erregularra dela erran genezake eta horrela karratuaren ikusmolde matematikoari hurbil gaitezke. Jarduera honetan , marrazkiaren egiteko behar diren irudien bilatzea erraza da irudi handiak suziri handiaren egiteko baliatuak baitira, ertainak suziri ertainarendako, eta abar. Zirrimarraren hutsetarik bi irudiak gaizki ezarririk gertatu dira (hiruki bat gaizki jarria eta arte handiegia suzirien artean}.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎Geomen marrazkia begista ezazü eta Zirrimarraren 3 hütsak atzeman. Geomek hasi marrazki hau aitzina eramazu: cm-tan gradüatüa den erregelarekin, marrak neurt itzazü eta OSOt.
‎Marra honek ko lüzera dü. Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü. Marra honek ko lüzera dü.
‎Marra honek ko lüzera dü.
‎hirurogei kanika eta beste hamahiru. Zenbakiaren idazkera hamarrekotan eta batekotan deskonposatzen da, kasu honetan : 7 hamar (edo hamarreko) eta 3 bat (edo bateko).
‎7 hamar (edo hamarreko) eta 3 bat (edo bateko). Taularekilako joko honetan , 6 eta 1eko anto� lamenduak ez du 5 eta 2koak baino garrantzia gehiago izanen, premiatsua dena ikasleek zifrazko idazkeraren araberako 7 hamarrak ongi marraztea baita.
‎Gisa berean," laurogei" 4 aldiz 20 bezala erakusten da;" laurogei 8 hamar edo 8 hamarreko" ere dela ohartaraz dezake irakasleak. Bestalde, gorago ikusi bezala, eta hau azpimarratzekoa da, 8 hamarreko bai� zik ez dituzten" laurogei" rekin hasten diren zenbakiak eta hamarreko bat gehiago duten" laurogei" rekin has� ten diren zenbakiak badirela aztertuko da.
‎Adibide hau 56 orrialdekoa da.
‎Kartu hau sakolani garden batetan ezarrazü eta ezaba daitezkeen margoekin balia.
‎Kartu hau sakolani garden batetan ezarrazü eta ezaba daitezkeen margoekin balia.
‎Buzi hau ken ezazü.
‎Buzi hau ken ezazü.
‎5+ n edo n+ 5 motako batuketak (n $ 9 delarik). [!] Zenbakien lerroko 10, 20, 30 ezaupideak balia zenbaki bati doakion Adibidez, hau dia irakasleak: " 8+ 5, 8 Dedek bezala irudika ezazue...
‎" 1 ulatzen ikasi 5 eta 10 lkasbide berezi honi esker , kopuruak 5 eta 10 ezaupideen arabera irudikatzen ditu haurrak. 8rentzat, adibidez:
‎Buruketa honen ebazteko, haur zenbaitek lau erhi esku batean eta hiru erhi bestean kontatzen dute eta ondotik, 7 erhiak bederazka berriz kontatzen.
‎Kalkulatzen ikastea funtsezko helburua da CPtik. Baina galde hau zailagoa da: kontaketatik kalkulatzerako urratsa no/ a lagunt?
‎Programen arabera, hau " kalkulu pentsatua" edo" kal� kulatzeko jokabidea" da. baki eta geometria bur keten
‎Norberak zuzendu problemak haurrari eskainiz, problemen ebazten laguntzen da eta urru� nago joanez problema bat zer den asmatzen ere, ezen aitzi� netik dakusanaren egiaztatzera ekartzen da. Gisa honetan , problemen ebazpenari zentzua emaiten dio haurrak.
‎* Taldean baliatzeko Boîte de Picbille izeneko ikasmaterial hau
‎Horregatik fitxategi honetan ikasgelako ikasle guz1e1 emaiten ahal zaizkien ariketak bildu ditugu baina jarduera bereko ebazpen hein diferentak eskainiz, erran nahi baita hein errazenetik zailenera, eta hori urtean zehar. Zenbakien sailean, adibidez, hein errazena kontaketa da eta zailena kal� kulua.
‎Beraz, pedagogia diferentziatuko ikastresna gisa egina da fi� txategi hau . Jokamolde hau gustukoagoa dugu ezenez eta hein bereko haur taldeen sortzea, horrek diferentzien finka� tzeko jaidura baitu.
‎Beraz, pedagogia diferentziatuko ikastresna gisa egina da fi� txategi hau. Jokamolde hau gustukoagoa dugu ezenez eta hein bereko haur taldeen sortzea, horrek diferentzien finka� tzeko jaidura baitu. Gainera, esperientziak erakustera emaiten du ez direla beti haur berak ikasteko denbora gehiagoren beharretan direnak.
‎bistan da, kenketa baten emaitza bilatzen den buruketa, bai eta emendatze baten balioa bilatzen denarena(" Jonek 17 irudi baditu, 32 dituen Soniak bezainbat nahi lituzke, zenbat erosi du?"). Kenketa kopurua emen� datzen den buruketaren ebazteko balia daiteekela ikasleei ulertaraztea funtsezkoa zaigu aritmetika eragiketa honen era� kaspenean. Orduan, CP mailako urte guzian kenketa beti kentze edo ttipitze bati lotzen baldin bada, anitz ikasle biga� rren" zentzura" nekez helduko da.
‎Horregatik ere, kenketa banaketa desberdinaren egoerare� kin abiatzeko hautua berresten dugu (ikus 46 eta 58 orrialdeak). Egoera honetan baliatzen den" eman" aditza batuketa buruketetan ere aurkitzen da (adibidez: " Jonek 17 irudi baditu, Soniak 5 emaiten dizkio...").
‎Gisa horretan, ez da kenketa automatikoki eginaraz lezakeen" seinale hitza" ger� tatzen. Azkenean, banaketa desberdineko egoera hau " neu� troagoa" da," ken" hitzaren preso izaitetik begiratuz. Eta hu� rrengo aitzinamenduak ez dira behaztopatzen.
‎• Bizkitartean, kenketaren sarbide hau begi bistakoa ez zaie haur batzuei. Horregatik, 47 eta 59 orrialdeetako" scenarioa" eskaini dugu (ikus D jarduerak), irakasleak ikasgelan balia dezan.
‎Horregatik, 47 eta 59 orrialdeetako" scenarioa" eskaini dugu (ikus D jarduerak), irakasleak ikasgelan balia dezan. Adibidez, 9 2 kalkuluaren erakasteko, 9 ttitta dituen kartoi bat apailatzen du, marrazki honetan bezala.
‎Egin moldea probaturik, badakigu" scenario" honek denbora berean 9 2=... idazkeraren ulertzen eta emaitzaren aurkitzen laguntzen duela. Alabainan, CP mailako ikasle bati 9 2 ulert erraza zaio egoera honetan.
2005
‎" Horren egiteko gogoa dut." Eta, lagun gutirekin, zaldi gainera igan eta artzainari jarraiki zitzaizkion. Honek jarri zuen lekutik haiek etsaiak banatu, suntsitu eta zatika zitzaketen. Eta erregeak hau ikusi zuenean, ez zuen geroko utzi nahi izan eta esproina sartu zion zamalkatzen zuen mandoari, ez baitzezakeen haren hazta edozein animaliak jasan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
hau 268 (1,76)
honetan 139 (0,92)
honek 89 (0,59)
honen 77 (0,51)
honetako 26 (0,17)
Hau 16 (0,11)
Honen 10 (0,07)
Honek 9 (0,06)
honi 8 (0,05)
honekin 7 (0,05)
honen azpian 6 (0,04)
honi esker 5 (0,03)
hontan 5 (0,03)
honen arabera 4 (0,03)
honetatik 4 (0,03)
Honen gainetik 2 (0,01)
Honetan 2 (0,01)
Honi esker 2 (0,01)
honen bidez 2 (0,01)
honen gainean 2 (0,01)
honengatik 2 (0,01)
honetakoak 2 (0,01)
honetara 2 (0,01)
Honen lekuko 1 (0,01)
honen gainera 1 (0,01)
honen inguruan 1 (0,01)
honen kontra 1 (0,01)
honen ondotik 1 (0,01)
honena 1 (0,01)
honentzat 1 (0,01)
honetaz 1 (0,01)
huntan 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hau ko 18 (0,12)
hau ere 8 (0,05)
hau bezala 7 (0,05)
hau idatzi 7 (0,05)
hau bi 6 (0,04)
hau agertu 5 (0,03)
hau egin 5 (0,03)
hau ikusi 5 (0,03)
hau osatu 5 (0,03)
hau pertsonaia 5 (0,03)
hau ukan 5 (0,03)
hau eman 4 (0,03)
hau entzun 4 (0,03)
hau ez 4 (0,03)
hau mundu 4 (0,03)
hau soinu 4 (0,03)
hau adierazi 3 (0,02)
hau aditz 3 (0,02)
hau ageri 3 (0,02)
hau apailatu 3 (0,02)
hau ariketa 3 (0,02)
hau aterpetu 3 (0,02)
hau baliatu 3 (0,02)
hau bera 3 (0,02)
hau bezalako 3 (0,02)
hau erakutsi 3 (0,02)
hau hunki 3 (0,02)
hau igorri 3 (0,02)
hau jarri 3 (0,02)
hau kendu 3 (0,02)
hau kopia 3 (0,02)
hau perimetro 3 (0,02)
hau probatu 3 (0,02)
hau sonoritate 3 (0,02)
hau talde 3 (0,02)
hau tentsio 3 (0,02)
hau ur 3 (0,02)
hau a 2 (0,01)
hau aipatu 2 (0,01)
hau aise 2 (0,01)
hau baitezpadako 2 (0,01)
hau begi 2 (0,01)
hau begiratu 2 (0,01)
hau berridatzi 2 (0,01)
hau beste 2 (0,01)
hau eder 2 (0,01)
hau egon 2 (0,01)
hau elur 2 (0,01)
hau emazte 2 (0,01)
hau eragin 2 (0,01)
hau erosle 2 (0,01)
hau erran 2 (0,01)
hau frogatu 2 (0,01)
hau fruitu 2 (0,01)
hau gero 2 (0,01)
hau gertakari 2 (0,01)
hau ha 2 (0,01)
hau hastapen 2 (0,01)
hau helburu 2 (0,01)
hau hiru 2 (0,01)
hau hitz 2 (0,01)
hau irakasle 2 (0,01)
hau izen 2 (0,01)
hau jolastu 2 (0,01)
hau landare 2 (0,01)
hau metalezko 2 (0,01)
hau moko 2 (0,01)
hau nahi 2 (0,01)
hau nola 2 (0,01)
hau nota 2 (0,01)
hau ondorioztatu 2 (0,01)
hau piper 2 (0,01)
hau proposatu 2 (0,01)
hau segitu 2 (0,01)
hau zail 2 (0,01)
hau zein 2 (0,01)
hau zenbaki 2 (0,01)
hau zorte 2 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
hau osatu ezan 4 (0,03)
hau mundu neska 3 (0,02)
hau pertsonaia nagusi 3 (0,02)
hau apailatu laguntza 2 (0,01)
hau berridatzi ezan 2 (0,01)
hau beste gisa 2 (0,01)
hau bi alde 2 (0,01)
hau elur egin 2 (0,01)
hau eragin León 2 (0,01)
hau fruitu idor 2 (0,01)
hau ha non 2 (0,01)
hau kopia ezan 2 (0,01)
hau moko irekidura 2 (0,01)
hau piper landa 2 (0,01)
hau soinu oso 2 (0,01)
hau talde sartu 2 (0,01)
hau tentsio hari 2 (0,01)
hau zorte on 2 (0,01)
hau a zenbaki 1 (0,01)
hau aditz beste 1 (0,01)
hau aditz guzi 1 (0,01)
hau aditz jokatu 1 (0,01)
hau aise ezagutu 1 (0,01)
hau ariketa egin 1 (0,01)
hau ariketa fitxa 1 (0,01)
hau begi bistako 1 (0,01)
hau begi hetsi 1 (0,01)
hau begiratu errege 1 (0,01)
hau bera eztabaidagarri 1 (0,01)
hau bezalako erranaldi 1 (0,01)
hau bezalako ohiko 1 (0,01)
hau bi azal 1 (0,01)
hau bi metro 1 (0,01)
hau bi pertsonaia 1 (0,01)
hau bi tutu 1 (0,01)
hau egin aitzin 1 (0,01)
hau egin ezan 1 (0,01)
hau egon bagina 1 (0,01)
hau egon lur 1 (0,01)
hau emazte sexualitate 1 (0,01)
hau ere ageri 1 (0,01)
hau ere amore 1 (0,01)
hau ere Compostela 1 (0,01)
hau ere debalde 1 (0,01)
hau ere deskonposaketa 1 (0,01)
hau ere ezin 1 (0,01)
hau ere lokartu 1 (0,01)
hau erran nahi 1 (0,01)
hau frogatu argumentu 1 (0,01)
hau frogatu gisan 1 (0,01)
hau gero Baiona 1 (0,01)
hau gertakari hori 1 (0,01)
hau gertakari non 1 (0,01)
hau hastapen Patxi 1 (0,01)
hau helburu nota 1 (0,01)
hau hiru hitz 1 (0,01)
hau hiru zilo 1 (0,01)
hau hitz bakoitz 1 (0,01)
hau hitz egoki 1 (0,01)
hau idatzi ezan 1 (0,01)
hau irakasle gida 1 (0,01)
hau irakasle ikasturte 1 (0,01)
hau izen Afrika 1 (0,01)
hau izen afrikar 1 (0,01)
hau jarri egin 1 (0,01)
hau jarri ere 1 (0,01)
hau landare banako 1 (0,01)
hau landare hobeki 1 (0,01)
hau metalezko disko 1 (0,01)
hau metalezko zeharkako 1 (0,01)
hau mundu lehen 1 (0,01)
hau nahi ote 1 (0,01)
hau nahi ukan 1 (0,01)
hau nola ebatzi 1 (0,01)
hau nola idatzi 1 (0,01)
hau nota baxu 1 (0,01)
hau nota iraunkor 1 (0,01)
hau pertsonaia elkarrizketa 1 (0,01)
hau soinu moko 1 (0,01)
hau soinu zurezko 1 (0,01)
hau sonoritate bero 1 (0,01)
hau sonoritate flauta 1 (0,01)
hau sonoritate kolpekatzaile 1 (0,01)
hau talde egin 1 (0,01)
hau tentsio doitu 1 (0,01)
hau ukan hi 1 (0,01)
hau ukan ordena 1 (0,01)
hau ukan pubertaro 1 (0,01)
hau ukan zerikusi 1 (0,01)
hau ur azpi 1 (0,01)
hau ur ez 1 (0,01)
hau zein xehetasun 1 (0,01)
hau zenbaki lerro 1 (0,01)
hau zenbaki taula 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia