Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 79

2001
‎Leihatilaz lehiatilablokearen kasuan, gainera, idatzizkoaren ulermena hobetzeko irakurmen ariketaren bat txertatzen da, hala nola herri aldizkari ofizialenpasarteren bat. Atal honetan irakasleak material osagarria erants dezakeikasleen behar zehatzei erantzuteko.
‎ikasleakariketarik kaskarrenak prestatu dituztenak. Beste alde batetik, denborak aurreraegin ahala ariketen prestaketarako irizpideak ilundu edo galdu egin direla uste dut.Eta puntu honetan irakaslea da bekatari nagusia, protagonismoa ikasleei pasatzekoahalegin horrekin urrunegi joan eta ikasleak feed-back egokirik gabe utzi dituelako. Zinez uste dut, ez zela gertatuko irizpide galtze hori, baldin eta ariketarendiseinuari buruzko feed-backa eman izan banie.
2002
‎Irakasle euskaldunen egoera aztertzerakoan, batez ere kalitateari dagokionez, ezinbestekoa da ikasleen kopurua/ irakasleen kopurua direlako ratzoak ezagutzea.Parametro hori kalkulatzeko, aurretik irakasleen kopurua zuzentzea komeni da, irakasle guztien arduraldia osoa ez delako. Honen arabera irakasleen kopuruakalkulatzeko, honako formula hau aplikatu da: , non irakasleen kopuru
‎Zenbat, omen? erabili duzu?... Zerrenda honetan irakasleak saioan zehar izan dituen inpresioak jasotzen ditu.
‎Titulazio honetako irakasleek ahalegin handia egin dute material didaktikoaren sorkuntzan. Modulu bakoitzaren hasieran, modulu horri dagokion material idatzia jasotzen dute ikasleek.
‎5.000 urte badaramatza, gutxienez arreta pixka bat merezi du. Medikuntza azkarragoa eta merkeagoa da”, azaldu du Cristina Blancok, medikuntzarekin eta Gorputz Hezkuntzarekin lotutako hogeita hamar profesionalez osatutako talde honetako irakasleak. Patologia jakinik gabe, masajea zirkulazioaren mesedegarri gisa hartzen da, bihotz maiztasuna handitu eta toxinak kanporatzen ditu.
‎Baina unibertsitate baten pisua eduki akademikoek markatzen dute, eta ez barneko harreman burokratikoek. Bestetik, eta hauere azpimarratzekoa da, gaur egun eta hemen euskal unibertsitatea sortzeak eragin handia izango luke EHUn, kalterako, unibertsitate honetako irakasle eta ikasle batzuk (agian ez uste ditugun bezainbat) hara pasatzeko joera izango luketelako. Eta beldur naiz, hain zuzen ere, ideologia jakin bateko jendea pasatuko litzatekeela batez ere.
2004
‎Gida hori duela hiru urte ia mila irakasleri egindako inkesta baten bidez egin zen, eta ikusi zen gehienek ez zutela asmari buruzko informaziorik, nahiz eta gela bakoitzean batez beste hiru haur asmatiko dauden. Gida hau irakasleentzat da bereziki. Izan ere, adituen arabera, haur asmatikoak, jakina, eskolan ere agertzen dira, eta krisiak oso ondo ager daitezke eskolan; beraz, irakasleek gai izan behar dute jakiteko haur batek noiz dituen arazo horiek eta ondo kontrolatuta dagoen.
2005
‎Bai. Zamudion apaiz nengoela Derioko seminario honetako irakasle ere izan nintzen, ondoan zegoen eta. Gero Galdakaora bidali ninduten, baina Durangon nintzen Galdakaora sartu orduko.
‎Kasu hau irakasleen eta hezitzaileen arteko komunikaziorik ezaren adibidegarbia da. Haur hori gatazkatsutzat jotzen zuten irakasleek, eta zentrotik lehenbailehen ateratzea lortu nahi zuten.
‎–Antton Ihartzegarai nauzu. Etxe honetan irakasle izana.
2007
‎Hizkuntzarekiko lotura afektibo ideologikoa eta askotan jarrera aktiboa sustatzea izan da asmoa. Honetarako irakasleak diskurtso kontzientziatzailea zabaltzetik, kanpaina handietarako (Korrika,..) tartea daukagu. Hor erdian:
2008
‎Kasu batzuetan ikasle berriek ez dute ez euskara eta ez gaztelaniaren ezagutzarik eta horrek komunikazioa erabat mugatzen du. Egoera honek irakasleengan ezinegon handia sorrarazten du, hizkuntza ezinbesteko tresna delako pertsonen arteko harremanetarako, gizartean integratzeko eta ikaskuntzarako.
2009
‎Erabaki hori Zuzendariaren zoritxarra izango da, bere ametsetako udalekuak jasango duen eraldaketa ikustean. Inbertsio honi esker irakasle berriak helduko dira Basakabira, eta musika, dantza eta interpretazioan oinarritutako punta puntako hezkuntza jasoko dute ikasleek. Amodioak, kondairak, ezkutuko altxorrak?
‎Inbertsio honi esker irakasle berriak helduko dira Basakabira: Jota (Karlos Nguema), Telmo (Jox Berasategi) eta Miren (Yolanda Pascualena).
2010
‎Iritsi da ordua, aste honetan irakasleak lanera itzulita, hurrengoan Hego Euskal Herriko ikasleena izango da txanda. Denera, Hego Euskal Herriko 3 urteko 13.175 ikasle inguruk ekingo diote ikasturte berriari.
‎Horrela, bada, lan honetan aipatzen ditugun zenbait autorek komunikazio gaitasuna osatzen duen ezagutzaren berri eman dute. Halaber, lan honetan irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna zehaztu dugu eta horretarako bi bide hartu ditugu; batetik, irakasleak bere eguneroko jarduera akademikoan dituen hiru lan eremuak zehaztu ditugu; bestetik, Europako Erreferentzi Marko Bateratuak aipatzen duen C1 hizkuntza maila oinarri hartuta, irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna aipatutako hiru eremuotan azpimarratu dugu....
‎Ebaluazioa: atal honetan irakasleak jarduera zuzentzeko erabiliko dituen banakako eta taldeko ebaluazio irizpideak azaltzen ditu. Oro har, irakasleek kontuan hartzen dituzte, besteak beste, informazioaren bilaketa zehatza eta egokia, aurkezpen ona, ikasleen arteko lankidetza eta lan kolektiboa.
‎Medikuntzako doktorea eta Sevillako Unibertsitateko Fakultate honetako irakaslea, Nutrizio Kliniko eta Dietetikoko Andaluziako Elkarteko lehendakaria, José Antonio Irles, ziur dago eskolako menu on batek “informazioa eta prestakuntza oinarri hartuta soilik lortuko duela haurren dieta hobetzeko asmoa”. Bere irakaslana unibertsitate geletatik haratago doa, eta ahaleginak egiten ditu gurasoak eragile aktiboak izan daitezen haurren dieta aldatzeko eta elikadura osasungarriaren oinarrizko arauetara hurbiltzeko helburu komunean.
‎Leioako Udalak duela 19 urte egin zuen euskaltegi honetako irakasleon azken balorazio orokorra. Harrezkero, Udaleko gainontzeko langileen balorazioa bi aldiz egin bada ere, guri ez zaigu halakorik egokitu.
2011
‎Liburu hau geLA (Arriskuan dauden hizkuntzen Ikerketa Taldea) proiektuaren parte da, eta ikasleekin hizkuntza aniztasuna lantzea da xedea. Material honekin irakasleek kreditu bat antola dezakete, eta horren helburuak asko dira; adibidez, munduko hizkuntza aniztasuna ezagutzea, hizkuntza guztien berdintasuna ulertzea, hizkuntza aurreiritziekiko jarrera kritiko bat bultzatzea, hizkuntza ukipenaren osotasuna agerian uztea, munduko hizkuntza homogeneizazioaren prozesuari buruz hausnartzea, hizkuntzen hiltzeko arriskuaz ohartaraztea... Liburuaren osagarri gisa 2000 urtean ere argitaratutako gida didaktikoa dugu.
‎Gai honen irakasleak, jakintza arlo bateko unibertsitateko departamentuetan zeuden, hau da, jakintza arloren bateko titulazio akademikoa zuten, baina Euskara Zientifikoko irakasleak ziren. Horrela gertatu zen Zientzia Fakultatean Euskara Zientifiko irakasgaia sortu zenean:
‎Horregatik euskara irakasleak ez ziren unibertsitateko irakasleak, baizik eta unibertsitateak orduka ordaintzen zituen euskaltegi edota gau eskoletako irakasleak. Kasu honetan irakasle haiek euskaltegian klaseak eman beharrean, unibertsitatean ematen zituzten, baina ez zen beste diferentziarik. Juan Luis Goikoetxeak aipatzen du, berau ibilia zela euskaltegietan klaseak ematen, D mailako titulua eskuratzeko kurtsoak ematen, testugintza prestatzen, metodoak egokitzen, hiztegiak egiten, alfabetatze kanpainetan, hitzaldiak ematen herrietan eta abar.
‎Atari espezializatuak Sareak hainbat atari tematiko ditu, eskola etapetako literatura irakasgaiari dagozkion curriculum edukietan espezializatuak. Hizkuntza eta Literatura irakasgai honetako irakasle eta ikaslearentzako hezkuntza baliabideen ataria da, Vicente Llop irakasleak sortua. Hainbat material didaktiko biltzen ditu; besteak beste, literatura garai desberdinetako zenbait autore espainiarren literatura lan osoak, eta softwarearen atal bat, ikaskuntza mehatxatzeko aplikazio interaktiboak biltzen dituena.
2012
‎Bestalde, Idazleak ikastetxeetan programaz eta argitaletxeen promozio lanez gain, sariei ere erreparatzen diete multzo honetako irakasleek. Gogora dezagun euskal idazle eta kritikariek aipatu dutela erdiguneak eratzean hiru sari direla garrantzitsuak:
‎Unitate horiek hasierako ebaluazioa egiten dute, horri buruz dituzten ezagutzak ezagutzeko. Bigarren Hezkuntzan, irakasgai honetako irakasleen ekarpenekin osatutako ataria da. Hasiera batean irakasleentzat bada ere, azterketei eta ariketei buruzko atal bat du, Bigarren Hezkuntzako bigarren zikloko (3 eta 4) eta Batxilergoko (1 eta 2) ikasleek aprobetxa dezaten.
‎Urtean zehar burututako lanaren erakuslehioa da astelehen honetan burutuko den ekitaldia. Euskara ikasgaiaren barruan kokaturiko egitasmo honetan irakasle lanetan diharduen Unai Muñoa lasartearrak joan den asteko NOAUA! ko elkarrizketan zioenez," jaialdi honek bi helburu ditu; batetik, zer ikasi edo egin den erakustea eta bestalde, ikasle bakoitzak hortik aterako duena legoke. Guk jaialdia jendaurrekotik asko enfokatzen dugu.
‎Joan den astean hemengo gure unibertsitatera iritsi dira protestak eta greba egunak. Oraingo honetan irakasleek egin dute bereziki grebaldia eta protesta ez zen batik bat hezkuntza sistema orokorrean hobetzeko, baizik eta hileroko diru soldata igotzeko. Eta maila bat jaitsiz, unibertsitateko ez den irakaskuntzan, esan beharra dago gauzak ez daudela askoz hobe.
‎Nota: Bibliografia hau irakaslearen gidan osatua da gaiaren arabera, obra edo artikulu jakin batek gai berezi bati buruz egiten dituen ekarpenak zehaztuz.
2013
‎Azterketaren bukaerako atal honetan irakaslearen elkarrizketatik aurretiaz aipatutakoa osatzen duen transkripzioaren atal batzuk aztertzen dira. Pasarte honetan ikertzaileak (I) galdetzen dio tutoreari (T) proiektuan aurrezagutze eta testuinguratzearen estrategia zein puntutaraino aintzat hartzen den.
‎Ikerketa honetan lehenengo bi sekuentziak aztertu dira eta bakoitzetik hasierako interakzioen atalak aztertu dira, 1 eta 2 tauletan aurrez zehaztutako adierazleen arabera. Bukaeran, ikerketa honetarako irakasleari egindako transkripzioen azterketaren atal esanguratsuenak agertzen dira.
‎Eragiketa, problemen soluzio, geometria edo grafikoetan sakontzen den web orrietarako esteka ugari ditu. Blog hau irakasleentzat pentsatuta dago, baina gurasoek eta ikasleek erabil ditzakete praktikatzeko proposatzen diren baliabideak. Matematika eta ingelesa aldi berean praktikatzea Matematikarekin batera, hizkuntzak dira ikasleen beste irakasgai bat.
2014
‎25 pertsona inguru izango dira gutxi gorabehera, operan. Bestalde, eskola honetako irakasle askok dihardute antolaketan, zuzenean edo zeharka.
‎Renanentzat erlijio berria zientzia da eta filosofia berria humanitatea. . L, idée de l, humanité est la grande ligne de démarcation entre les anciennes et les nouvelles philosophies?; humanitatearen filosofia berri honen irakaslea, ordea, Renanen arabera, Herder da eta ez beste inor (227). Herder da Renanen maisu gorena, beti halakotzat aitortua (nola bururatu zaio Finkielkrauti, Alemania eta Frantzia kontrajarri nahita, nahiko egingo zoroa hori bera?
‎Esperientzia honetan irakasleak hainbat herrialdeko irakasle ugari ezagutu zituen eta esperientzia asko zeuden.
2015
‎Euskararen transmisioaren bide berriak zenbaki monografikoa prestatzen ari ginela izan genuen Joshua A. Fishmanen heriotzaren berri (1926 – 2015), eta ezin dugu hasi hitzaurre hau irakasle eta aitzindari handiari omenezko aipamena egin gabe. Soziolinguistika zientzia modura garatu dadin hark egindako ekarpena neurtezina da.
‎lehena, hizkuntza irakaslearena bakarrik ez, baizik eskolarena dela gai honen ardura; eta kate beraren segida, eskolarena bakarrik ez, baizik eskolarekin harremanetan diren subjektu guztiena ere badela ardura. " Herrietako euskara teknikariek ere beharrizantzat hartu lukete ahozkotasuna, gai honi irakasleek bakarrik heldu ez diezaien", Kike Amonarrizek esandakoa gure egiten dugu.
‎–Imajina ezak hau irakasle baten kotxea dela, edo izorratu hauen norbaitena.
‎11 Hartu eman estua izan zuten Jose Ignazio eta Sabino Aranak. Honen irakasle izan zen hura (ikus in Altuna 2000), eta biek egin zituzten proposamen berdintsuak ortografia alorrean. Biak ziren, esate baterako, tileta erabiltzearen aldeko.
‎Hizkuntzaren bidez komunikatzeko konpetentzia hori maila hoberenera eramateko, berriz, ingurune eleaniztunean, funtsezkoa da hizkuntza erabiltzaileek eskura edukitzea orientabideak eta baliabideak, idatzizko prosa arina eta efizientzia handikoa eraikitzeko euskaraz. Horregatik da garrantzitsua jakitea, oro har, ikasmaila guzietako irakasleek zer nolako irizpideak erabiltzen dituzten erranaldiko elementuen hurrenkerak balioesteko, bat hobesteko eta bertzea gaitzesteko, bat lehenesteko eta bertzea «ondoko esteko», zeren hori jakiteak argia emanen baitu gai honetan irakasleen hasierako eta etengabeko prestakuntzan eragiteko.
2016
‎Haurrak adin honetan irakaslearekin zein dinamizatzailearekin duen harremana gurasoekin duen harremanaren isla izango da. Honela, poliki poliki haiekiko arreta gutxitu eta eskola/ kale/ taldeko kideekiko interesa handiagoa izango du.
‎Azkenik, aipatzekoa da kurtso mota honetan irakasleak duen zeregina. Epaile moduan aritu beharrean koordinatzaile gisa arituko da, taldekideen eta horiek lan egiten duten informazioaren arteko bitartekari lanetan arituz.
‎Tailer honen irakaslea Miren Begoña Lauzirika izango da. Euskaraz zein gazteleraz eskainiko da astelehenetan, apirilaren 4tik 25era arte (euskaraz) ala maiatzaren 2tik 23ra arte (gazteleraz), 18:00etatik 20:00etara, Foru Liburutegiko 2 solairuan.
‎Xedeak liburu honek irakasleak ikasturtean zehar lau gaitasunak gauzatzen laguntzeko edukiak poposatzen ditu.
2017
‎Bukaeran, proposamen eta erronka berri batekin gerturatu zaio ikasle horietako bat Iñaki Sanz biologo, proiektuaren bultzatzaile eta El Pilarreko irakasleari. " Gauza handia da mutiko hau irakaslearengana etortzea, eta ez irakaslea harengana joan behar izatea aitortu digu Sanzek. Azken finean, interesa eta jakin mina sortzea da inportanteena, interes horretatik abiatuta ikasitakoa ez dutelako ahaztuko eta jakin min hori delako motorra, gainerako guztirako".
‎Zerbitzu bikaina. Berak ezin zuen ikasi, konbultsioak izaten zituen maiz, eta zerbitzu honen bidez irakaslea etxera bidaltzen dute, mutilak jarrai dezan ikasketekin.
‎Nire kolaboratzaileak azaltzen duen ikuspegia, ikastetxe honetan irakasle askok duen ikuspegi bera da. Ikasle migratzailea arazo moduan kontsideratuta dagoela azaltzen du, eta ez berez dena bezala:
‎Horretarako, hainbat autorek (Morin, 2009; Delors, 1996; Perrenoud, 2012; Hargreaves eta Shirley, 2012) beharrezkotzat ikusten dute ezagutzaren erreprodukzioan oinarritutako ikaskuntza prozesuetatik haratago besteak beste sormenaz, pentsamendu kritikoaz, komunikazio eta elkarlanaz, autorregulazioaz, motibazioaz eta konpromisoaz loturiko konpetentzia berrien garapena. Errealitatea honek irakasleon formazioaz arduratzen garan profesionaloi eskolak eta irakasleriak ikaste prozesuetan jokatzen duten paperaz hausnartzera garamatza. Hots, gaur egun hezkuntza ikerketarako eremu garrantzitsua osatzen dute irakasleriaren perfil profesionalean nola bere prestakuntzaren oinarrian egon liratekeen printzipio metodologikoek.
‎Marko honen baitan, ikerlan honetan irakasle izateko prestatzen dauden ikasleek praktikan bizitako egoera errealen gaineko hausnarketa egiteko tutoreek eskainitako laguntzetan jartzen da arreta. Hots, ikerketa honen helburu nagusia, tutoreek ikasleei eskainitako laguntzak aztertzea da, ikasleak hausnarketan trebatzeko espazio eraginkorrenak sortu ahal izateko.
‎Ikerketa Practicum ikasgaiaren baitan burutu zen. Ikasgai hau irakasle graduko ikaste planaren baitan kokatzen da. Ikasgai honek barne hartzen ditu ikasleek ikastetxeetan burutzen dituzten praktika egonaldiak eta fakultateko tutoreekin unibertsitatean hausnarketa partekatuan oinarrituta burutzen dituzten mintegi saioak; azken hauetan kokatzen den ikaste ekintza izan da ikerketa honetako aztergaia.
‎Ikerketa esperientzia honek irakasle graduko (Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza) hainbat zeregin era kolektibo berregiten lagundu digu; egoera praktikoak ikasleak praktikak egiten dituen testuinguru lokalei lotuago ulertzen, aldaketarako kultura sustatzen eta elkar-lanean oinarritutako antolaketa ereduak ezartzen unibertsitate eremuan; zehazki irakasletzako titulazio akademikoetan eraginaz etorkizuneko irakasleak euren prakti...
‎Eta horretaz guztiaz baliatu izan da ugari gure EAB. Pribilegiatuak ere izan garela esan genezake, Biblia itzulpenaz liburu argiak idatzi dituen Carlo Buzzetti italiarra (goian bego), urteetan eta unibertsitateetan (Erromako Gregorianoan eta Salesianoan) arlo honetan irakaslea, gurekin izan dugulako EABren itzulpenaren ibilbide osoan, Bibli Elkarte Batuen (BEB) ordezkari eta aholkulari.
‎Alabaina, herritarrek osatutako batzorde horrek ez luke eskumenik izango pedagogian, eskolen planifikazioan eta zenbait edukitan baizik, beti ere udalen errealitatea kontuan harturik. Pedagogia, eskola bakoitzaren eskuetan legoke neurri handi batean, azken honek irakasleen autonomia moduren batean ere bermatuko lukeelarik, pedagogia ez bailitzateke zuzendaritzaren eskumena, komunitate osoarena baizik, irakasleei autonomia handia utziz, beti ere.
2018
‎gustatzen emakume honek irakasle bati esatea gaizki
‎Ahaztu politika. Institutu honetan irakasle bati erasotzearen
‎Herri eskolako irakasleen %76ak greba egin du gaur, bertako zuzendaritzak jakinarazi duenez. Oraingo honetan irakasleek bakarrik egin dute greba, irakaskuntzako gainontzeko alorretako langileak (jangela eta garbiketa) ez zeudelako greba egitera deituta.
‎1970etik aurrera kokatu ditugu Iruñeko Udalaren euskararen esparruko jarduerak. Udal honek irakasleen izendapenerako baremo ezberdinak erabili zituen arren, euskara ezagutzea baremoan sartzeko lehen eskaera xumea 1970eko urtean aurkitu dugu.315 Osoko bilkurak, ordea, ez zuen onartu. Bost urte pasatu behar izan ziren eskaera berraztertu eta onar zedin.
2019
‎Hasierako atal honetan irakasleak autorea aurkez dezake eta honen bizitza eta obren inguruan aipamenen bat egin. Bestalde ere egin liteke, etxean edota gelan tarte bat utzi, ikasleek autorearen inguruko informazioa bilatu eta denon artean bildutako datu interesgarrienekin material teoriko hori osa liteke.
‎Bestalde, Ramon Saizarbitoriari egindako elkarrizketa bat ere irakurri liteke eta honen bitartez autorea ezagutzen hasi; edota berak emandako hitzaldi bat ere entzun liteke. Hainbat ideia eta galdera aurkeztu ditugu atal honetan irakasle bakoitzak duen denbora, ikasle, egoera eta nahiaren arabera aukeratu eta aurrera eraman ditzan.
‎Zergatik. Azkoitiko lagun baten bidez etorri nintzen. Inguru honetan irakasle faltan zeudela, eta etortzeko eskatu zidan. Aurretik ere azpeitiarrak eta azkoitiarrak egonak ziren Oionen irakasle.Bi urterako etorri, eta 28 urte egin dituzu jadanik.Hasieran, gehiagotan joaten nintzen Azpeitira, asteburuetan.
‎Kanpo motibazioa aldaketak sustatzeko baliagarriabada ere, honek huts egiten duenean barne motibazioa garrantzitsua izan ohi da. Honek erabatbaldintzatuko du programa honek irakasleen irakaskuntza praktikan duen eragina; izan ere, kanpo motibazioak aldaketarako jokaerak bultzatzen dituen bitartean soilik, izango du eragina.Irakasle batek nahikoa sari jasotzen ez badu edo jasotzen duena ez baldin bada kanpo motibaziopizteko bezain indartsua, barne motibazio faltaren ondorioz, programak irakasle horrenirakaskuntza praktikaren gaineko eraginkortasuna galduko du....
‎Lehenik, bere burua ongi ulertarazi duelako kezkak, ondorioztatuko du, klasean, etengabesegurtatuko duela ikasleek ulertu dutela erran duena (hau ikasleen H2an irakasten duen irakasleororena da funtsean, hizkuntza hau irakaslearen H1 ala H2 izan).
‎Hala eta guztiz ere, Izartegi guraso elkartetik Ordezkagune plataforma abiatzeak sortutako egoera jasangaitzak salatu beharrean gaude. Plataforma honek irakasle ordezkoen izendapenak kudeatzen ditu, eta gaur gaurkoz (irailak 19) ez omen dugu konpontzeko biderik aurreikusten.
2020
‎Hori, irteten zirenak, zeren sektara tailerrera betirako itsatsita geratzen zirenak ere bazeuden. Eta hori zirudien Joelen kasua eta honen irakasle bezalako gainsoldatarena.
‎Saioetan, sei irakasle tutore izango dira, bakoitza adierazpide batekoa, eta haietako bakoitza hilabetez izango da ikasleekin. Honako hauek izango dira edizio honetako irakasleak: Andoni Egaña, Maddi Barber, Iñigo Aranbarri, Haizea Barcenilla, Xabier Erkizia eta Arantxa Iturbe.
‎Aldi berean, araudi horren beraren arabera, parte hartzaileen anonimotasuna ezinbestean bermatu behar da. Beraz, hori horrela izan dadin, ikerketa honetan irakasle bakoitzari zenbaki bat ezarri zaio. Kodifikazioan I hizkia(" irakaslea" hitzaren lehen hizkia) zenbaki baten aurrean (1etik 11ra) agertuko da elkarrizketatu bakoitza identifikatu ahal izateko, baina horren anonimotasuna mantenduz (ikus 1 taula).
‎Edozein kasutan ere, badaude parte hartzaile guztiek derrigor bete beharreko baldintzak. Izan ere, prestakuntza hau irakasle atxiki doktoreei dago zuzendua, unibertsitatean irakaslelanean urtebete baino gehiago eta 5 urte baino gutxiago eraman behar dute, arduraldi osoko kontratua izan behar dute eta irakaskuntza esleitua izan behar dute 2017/ 2018 ikasturteko graduetan (SAE/ HELAZh).
2021
‎Dena dela, batetik herrian esaten da, [animatu] gisa interpretatuz, baina bestetik herriarengan[+ animatu] gisa interpretatuz. Berdin Irakasle batengan fijatu nintzen esaten da, baina honen ondoan Irakasle batetik bestera alde handia dago esaten dugu. Nolanahi ere, batean galdera non?/ nondik?/ nora?
‎" Nahiz eta artikulu honek irakasleei eta haien irakaskuntza erabakiei erreparatzen dien, kontuz ibili ginen gure aukera teoriko eta analitikoek ikasgelako interakzioen irudikapen multifazetikoagoa ahalbidetuko zutela ziurtatzeko. Horretarako, Streeten (1984) alfabetatzea praktika sozial ideologiko gisa kontzeptualizatzean oinarritzen gara, alfabetatze praktikak testuinguru praktikak direla onartzeaz harago doana, botere harremanek alfabetatzearen irakaskuntzan eta ikaskuntzan eragina dutela esplizitatzeko (Street, 2012)".
‎Eta zer egin nahi duzue nik egitea herri alu honetan irakaslea egun osoan gainean baldin badaukat, ezin nintzen klasean kontzentratu eta kezkatua somatu orduko nigana galdezka ea zer nolako arazo nuen etorri zitzaidan, guzti guztia atera zidan.
‎Ez dut gehiegi ezagutzen. Ikastola honetako irakasle bat da, bestela ez luke inork berarengatik galdetuko. Galdetzen ari dena Arantxa da, horregatik ez du inork erantzuten.
2022
‎Zehazki, ingelesa 3 urtetik aitzina irakasten hastea eta ikasgai honetarako irakasle kopurua handitzea adostu da. Halaber, Lehen Hezkuntzan (lehen mailan) Gorputz Hezkuntzako irakasle gehiago ezartzea finkatu dute.
‎Gero eta ahots gehiago daude, baina emakume filosofo bezala ikasten dira, ez filosofo bezala. Guk ere ahaldundu behar dugu; monografiko hau irakasle sare baten ondorioa da, baina ezinbestekoa da instituzioek ere bat egitea.
‎Baina, oro har, EAEko hezkuntzan hamahiru urte emango duen edozein ikaslek du B2rako ahala, eta lortuko du baldin eta hezkuntza komunitatea osatzen duten guztien artean sentsibilitatea, kohesioa, profesionaltasuna eta ezagutza zientifikoa zaintzen eta aplikatzen badira. Aipaturikoetan hutsuneak badira, berriz, eta bide honetan irakasleak bakartuta uzten badira, zailagoa izango da.
‎Gizon hau irakaslea zen nire eskolan, inoiz izan dudan frantses irakasle hoberena. Bere kanta guztiak erakusten zizkigun klasean eta beti edukiko dut gogoan xxxxxxxxxx Hau irakurtzen baduzu, monsieur Nick, Jess naiz, Langlor Manorkoa, oroitzen bazara xx
‎Baina beste arlo batzuetara ere zabaltzen da MITeko jakintza metodoen seriotasuna. Noam Chomsky zentro honetako irakasle eta ikerlaria izan da beti. Chomsky aipatu diet hauei, eta" Denzelen kolega da" esan dit Haynesek.
‎gazteek euskara ezagun dute eta biziberritze prozesuak ari dira gertatzen tradizioz gune euskaldunak ez ziren lekuetan; halaber, hizkuntza gaitasuna ez da balio hutsezina errealitatea identifikatzeko, hobe litzatekeelarik hizkuntza identifikazioan sakontzea; globalizazioa eta migrazioa euskararen eremuetan aldaketak hauspotzen ari direla; euskara modernitatearekin lotzearen garrantzia; eta sandwich efektua delakoa, errenta eta euskara elkarlotzen dituena, hau da, erdi mailako klaseetan (irakasleak, funtzionarioak, lanpostu egonkordunak) euskararen erabilera nabarmenagoa dela. Hori dela bide, esku arteko ikerketa honek irakasleen, erdiko klase aktibo horren, hizkuntza hautaketa eta hizkuntzei atxikitako usteen azterketa du helburu.
2023
‎Kultur aniztasuna sustatzen duten proiektuak bultzatu nahi ditu, eta horregatik esperientzia hau aberasgarria izango dela uste du. Musikari ere arreta berezia eskainiko zaio, batez ere arlo honetako irakaslea den Garazi Fernandezen eskutik. Bere kasuan, asmoa euskal dantzen eta txistuaren inguruan lan egitea da, txikienentzako proposamen berezi bat egiteaz gain.
‎Teknikak horretarako tresnak proposatzen ditu, eta behin inprobisazioak landuta errepikak datoz. Eszenak behin eta berriz errepikatzen dira, zuzendariak, kasu honetan irakasleak, ezarritako ereduei jarraituz, emaitzara iritsi arte. Hiru urteko bide eta ikasketa horietan hezurmamitu ginen laborategiko aktoreak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
honetan 27 (0,18)
honetako 14 (0,09)
hau 12 (0,08)
honek 11 (0,07)
honen 4 (0,03)
honetarako 2 (0,01)
honi esker 2 (0,01)
Honen 1 (0,01)
Honen arabera 1 (0,01)
Honetarako 1 (0,01)
honekin 1 (0,01)
honen bidez 1 (0,01)
honen ondoan 1 (0,01)
honi 1 (0,01)
Argitaratzailea
UEU 15 (0,10)
Uztaro 8 (0,05)
Consumer 7 (0,05)
ELKAR 6 (0,04)
Berria 5 (0,03)
Argia 4 (0,03)
Pamiela 4 (0,03)
Bat Soziolinguistika Aldizkaria 4 (0,03)
Labayru 3 (0,02)
EITB - Sarea 2 (0,01)
ETB serieak 2 (0,01)
alea.eus 2 (0,01)
Ikas 2 (0,01)
Booktegi 2 (0,01)
Euskaltzaindia - Liburuak 1 (0,01)
Jakin 1 (0,01)
LANEKI 1 (0,01)
Uztarria 1 (0,01)
Aldiri 1 (0,01)
Euskera Ikerketa Aldizkaria 1 (0,01)
aiaraldea.eus 1 (0,01)
hiruka 1 (0,01)
Noaua 1 (0,01)
plaentxia.eus 1 (0,01)
Susa 1 (0,01)
Alberdania 1 (0,01)
Herria - Euskal astekaria 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia