Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 298

2013
‎Unitate honen hasieran, DBHko 1 mailako beste gazte euskaldun batekin informazioa trukatzen arituko zarela esan genuen. Honezkero, jakin minez egongo zara: nor ote da nire truke kidea?
‎3 Gaia zein den labur adierazi, hartzaileak jakin dezan zeri buruzkoa den mezua; esaterako," truke kidearen datuak".
‎Ikastetxetik irtendakoan, zer egin erabakitzen ari zaretela, Andonik proposamen bat egin du, eta Kepa urduri jarri da. Andoniren proposamenarekiko Keparen iritzia jakin nahi duzu.
‎Horrela ez bada, egon lasai, laster jasoko baituzu haren mezua. Behin galderak jaso dituzunean, erantzun, eta bidal iezazkiozu bueltan mailez; kidearen jakin mina aseko duzu.
‎1 Zer jakin nahi zenuke zure truke kideari buruz. Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu.
‎1 Zer jakin nahi zenuke zure truke kideari buruz? Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu. Ondoren, zure truke kideari bidaliko diozu taula, posta elektroniko bidez; mezuan azaldu behar diozu bere buruaren deskribapena egin behar duela, bere ezaugarriak zuk bidalitako taulan idatzi egin behar dituela, kategoria horien arabera, eta, azkenik, deskribapena idatzi behar duela.
‎Trukea benetan gauzatzen baduzue, horien tankerako galderak bururatuko zaizkizu. Trukaketa informazioa partekatzera mugatzen bada ere, jakin nahiko duzu nolakoa den kidearen ikastetxea, etxea, herria& Hortaz, atal honetan, halako informazioa ematen trebatuko zara, alegia, leku deskribapenak egiten.
‎Mireia, zure gelakide eta laguna, gaixorik egon da aurreko egunetan. Neska arduratsua da, eta egun horietan ikastetxean egindakoaren berri jakin nahi du. Hori dela eta, hitzordua jarri duzue astebururako.
‎Ametsak mututu ziren, munduak lilura eta zentzua galdu zituen, ez nintzen jada sirenen hotsak entzuteko gai izango: hori zen une hartan jakin eta ulertu nuena. Tupusteko tristura mingots batek hartu zidan barrena, eta inoiz sentitu ez nuen zerbait sortu zen nire barruan:
‎Izen bat berezia da, izaki, objektu, fenomeno& jakin eta bakar bati erreferentzia egiten dionean. Pertsona izenak, hirien izenak, auzoenak, herrialdeenak& izen bereziak dira.
‎Horrez gain, ez dago lehendik musika edo solfeoa jakin beharrik.
‎" Mari jainkosa" izenburua daraman testua idatzi berri duzu, eta, hura berrikusten ari zarela, aurrez ikusi duzu zer jakin lezakeen irakurleak gai horri buruz; hauxe erabaki duzu: informazio laburrak gehituko dizkiozu testuari, hainbat izen, ideia eta kontzeptu argiago gera daitezen.
‎Bere soiltasunean, sakon eta indartsu. Gainera, musikariek garai berrietara egokitzen jakin dute, txalapartaren doinuak beste estilo batzuekin nahasiz, aberastuz.
‎Sarmiento Plazan,' Gerora' Elkarteko neska mutilek Lantzeko pertsonaiak aurkeztu zizkioten bildutako ikuslegoari, bertaratutakoen jakin mina eta interesa piztuz. Nafarroatik ez oso hurbil, Miel Otxin, Zaldiko, Arotz, Ziripot eta Txatxoak Cordoban ere gailendu ziren herriko kabalkadan, txistu eta danbolinaren ahotsek lagunduta.
jakin dute, txalapartaren doinuak beste estilo batzuekin nahasiz, aberastuz.
‎1 Lehiaketan parte hartzeko, honako galdera hauetatik zeinen erantzuna da ezinbestean jakin beharrekoa. Hauta itzazu:
‎Badakizue, adibidez, Euskal Herrian eguna denean Japonian gaua dela, munduko toki guztietan ez dela beti ordu bera, alegia. Baina nola jakin dezakegu zer ordu den munduko beste lekuetan. Eta hautatu duzuen bizilekuan?
‎Larrun mendia/ ezin da jakin / satelite ikuspegian/ desberdintasunak/ ez dira elementuak ikusten/ Altitudeari buruzko informazioa/
‎. erliebe ikuspegian sestra kurbak begiratuta jakin
‎Ikusi dugu, nahiz mapa topografikoetan nahiz mapa digitaletako erliebe ikuspegian, erliebeelementuen altitudea jakin dezakegula. Orain, sakonago aztertuko dugu mapa horietako informazioa.
‎1 Zure lagun minak zurekin denboraldi bat pasatzeko asmoa du, eta zure bizileku berrian zer klima dagoen jakin nahi du, maletan sartzeko arropak eta oinetakoak ondo hautatzeko.
‎1 Kilometroak jaira joateko asmoa duzue, eta zuen ikastetxetik nola joan jakin nahian zabiltzate. Aurtengo Kilometroak non den jakin, eta bilatu zer distantzia dagoen zuen herritik haraino.
‎1 Kilometroak jaira joateko asmoa duzue, eta zuen ikastetxetik nola joan jakin nahian zabiltzate. Aurtengo Kilometroak non den jakin , eta bilatu zer distantzia dagoen zuen herritik haraino.
‎Historialariak garai bateko objektuen behaketan eta idatzizko dokumentuetan oinarrituta deskribatzen du iragana; baina duela milaka urteko bizitza (Historiaurrekoa, esaterako) nolakoa zen jakin nahi badu, aztarnategiak induskatzean lor ditzakeen aztarnak dira ia informazio iturri bakarra.
‎b) Zer jakin dezakete arkeologoek honako aztarna hauen bitartez?
‎Hezurren bitartez& jakin dezakete pertsonaren sexua, hil zenean zuen adina eta bizitzan zehar jasan zituen gaixotasunak.
‎1 Informazioa bilatzeko orduan, lehenik, zer bilatu nahi dugun jakin behar dugu zehazki. Gehienetan, irakasleak zehaztuko digu gai horri buruz zer ezaugarri edo atal bilatu behar dituzuen.
‎horien bidez osa dezakete zientzialariek iraganaren puzzlea. Garapen faseari bukaera emateko, bi ikuspegitatik aztertuko duzue objektuek duten balioa; alde batetik, garai hartan eragin zuten aurrerapena kontuan hartuko dugu, eta, bestetik, aurrerapen horiei esker gaur egun iraganari buruz zer jakin dezakegun. Horrela, objektu horien bidez, zer sekretu argitu den ikusiko dugu.
‎1 Beha iezaiezue arretaz honako objektu hauei, eta adierazi, ematen dizkiguten pistekin, ea zer jakin dezakegun iraganari buruz. Horren arabera, balioetsi zenbaterainokoa den aztarnaren garrantzia.
‎1 Zer jakin dezakegu iraganari buruz, objektu horri esker?
‎Objektu horri esker jakin dezakegu..............................................................
‎1 Zer jakin dezakegu iraganari buruz eraikin horri esker?
‎g) Zer jakin dezakegu aztarna horien bitartez?
‎d) Zer jakin dezakegu iraganari buruz egokitu zaizun gaiari esker?
‎2 Zer jakin dezakegu aztarna horien bidez?
‎Aztarna horien bitartez iraganari buruz zer jakin dezakegun zehaztean& Aurkikuntzaren garrantzia justifikatzeko arrazoiak bilatzean& Aurkikuntzaren balioespena eta arrazoiak gutunean idaztean
‎Baina nola jakin dezakegu Historiaurreko edo Antzinaroko bizimodua nolakoa zen. Hori da, hain zuzen ere, historialarien zeregina.
‎2 Margolanean eta egindako behaketan oinarrituta, jakin ote daiteke zerbait XX. mende hasierako bizimoduari buruz. Osatu honako taula hau.
‎Aurreko jardueran, XX. mende hasierako bizimoduaren berri jakin dugu margolan batean oinarrituta. Guk ere antzeko zerbait egingo dugu eskuartean duzuen unitatean.
‎Adibidez, Casilda parkearen luzera jakin nahiko bagenu, lehenik planoko distantzia neurtu genuke eta, ondoren, eskalako balio errealarekin (zatikiaren izendatzailearekin) biderkatu. Azkenik, emaitza adierazteko unitaterik egokiena aukeratuko genuke.
‎Baina, zer arau betetzen dute zenbaki horiek? Nola jakin dezakezu, erraz, bi zatiki baliokideak diren ala ez?
‎Hirutik batek du ura eta argindarra Chiapaseko biztanleen artean. Gehiago jakin nahian, Wikipedian begiratu eta bertako biztanleria gutxi gorabehera 4.500.000koa dela ikusi duzu. Zenbat biztanlek ez dute urik eta argindarrik Chiapasen?
‎1 Lana ondo planifikatzeko, lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeran planteatutako eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera, eta erantzun talde txikitan hasierako hausnarketa egin ondoren.
‎Hirugarren zatia, ikerketari buruzko galderak: ikerketaren helburuetara iristeko jakin beharreko datuei buruzko galderak.
‎2011 urtean Europar Batasun osoan egiten ari diren Biztanleriaren eta Etxebizitzen Zentsuen bidez biztanleek zein ezaugarri dituzten jakin ahal izango dugu, eta, horrela, planifikatu eta antolatu ahal izango dira zerbitzu publikoak (ospitaleak, errepideak eta ikastetxeak, gizarte politika egokia&) eta antolatu jarduera pribatuak (botikak, banketxeak&).
‎Emandako informazioa isilpekoa da, beraz, sekretu estatistikoak babesten du (Estatistikako Funtzio Publikoaren 12/ 1989 Legea). Izan ere, zeharka bada ere informazioa norena den jakin badaiteke ez da informazio hori argitaratuko.
‎2 Lana ondo planifikatzeko, lehenik, unitatearen 1 jardueran aurkeztutako eskaera zein den jakin behar duzue, beraz, irakurri arretaz egoera. Hasierako hausnarketa egin ondoren, talde txikitan, eztabaidatu galderak, eta idazkariak erantzun bateratua jaso dezala.
‎4 Zer ezagutu eta zer egiten jakin dugu eskaerari erantzuteko. Galderari erantzuteko har itzazue kontuan hirugarren zereginean adierazitako zehaztapenak.
‎1 Gaia: zer jakin nahi dugu?
‎3 Nola jakin zirkunferentziaren perimetroa kalkulatzeko formula zein den. Horretarako, ezinbestekoa da biderketaren eta zatiketaren arteko erlazioa ulertzea.
‎1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehendabizi, zer egin jakin behar duzu; eta, horretarako, irakurri arretaz 3 jarduerako egoera, eta, gelakideen artean, osatu taula.
‎2 Eskaera horri erantzuteko, zer ezagutu behar da, zer jakin , zer egin. Osa ezazu unitatearen norabidea izan daitekeena galderei erantzunez.
‎b) Zientziaren inguruan gertatzen diren fenomenoei buruz jakin mina eta galderak formulatzea zientzia egiteko eta garatzeko urrats garrantzitsua da.
‎Aurreko atalean azaldu duzu unibertsoari buruz zure jakin mina eta egin dituzu ikerketa galdera egoki (pertinente) ugari. Baina, gehiago sakontze aldera, badakizu nola sortu eta hedatu zen unibertsoa?
‎Unitatean zehar jasotako informazioarekin eta egin dituzun hainbat jarduera baliatuz, unibertso misteriotsuko osagaiak zein diren jakin duzu eta unibertsoan sortzen diren zenbait fenomeno astronomiko ikasi dituzu. Interesgarria izan da, ez da
‎1 Informazioa bildu duzue eta hasierako egoeran formulatutako galderak ere erantzun dituzue. Orain gelakideen jakin mina edo kuriositate mantentzeko edo areagotzeko ikerketarekin loturiko hainbat galdera egoki formulatu dituzue.
‎1 Planetarioko arduradunak kartel bat diseinatzen ari dira, eta aipatzen diren hiru gaien inguruko ikerketa galderak jarri behar dira kartelaren behealdean. Zein lirateke bisitarien jakin mina sorraraziko luketen galderak. Planetarioko arduradunak laguntza eskatu dizu, eta gai bakoitzeko ikerketa
‎nitate didaktiko honetan unibertso misteriotsua ikertzen arituko zara. Bide batez, unibertso hori ezagutzeko duzun jakin mina baliatu, galderak formulatu, zure ezagutza zabaldu eta, uste gabe, aditu izateko bidean jarriko zara, egindako
‎Lana ondo planifikatzeko, lehendabizi, zer egin jakin behar duzu; eta, horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta osatu taula gelakideen artean.
‎Iturri horietan edonork ipin dezake informazioa, eta nola jakin fidagarria den ala ez. Zer irizpide behar ditugu iturri digitalak aztertzeko?
‎Horrela, egilea edozein pertsona edo erakunde izan daiteke, agian ikasle bat, agian gai horretan aditua den norbait. Horregatik, egilea nor den jakin dugu, informazioaren fidagarritasuna ez baita bera izango webgunearen edo artikuluaren egilea bat edo bestea izan.
‎Badira webgunearen erabilgarritasuna errazten duten hainbat elementu, adibidez, webgunearen mapa. Mapa horren bitartez, elementuak nola banatuta dauden jakin genezake. Mapaz gain, interesgarria da ikono adierazgarriak txertatzea, erraz identifikatzeko moduko loturak edukitzea, letra mota egokiak izatea, atalak identifikatzeko hainbat kolore erabiltzea
‎Ikusi duzunez, nahikoa erraz jakin daiteke nork idatzi duen webgune bateko informazioa, baina askoz zailagoa da jakitea webgune hori zeinentzat dagoen idatzita; hau da, nolako trataera eman zaion informazio horri eta nori zuzendua dagoen. Horregatik, ziurtatu behar dugu aztertzen ari garen webgunea gure mailarako egokia dela.
‎1 Bildu talde txikitan, eta hasi arroken ikerketa planifikatzen. Planifikazio hori egiteko, taulan dituzue adierazita gaiari buruz jakin beharreko zenbait kontzeptu, galdera modura formulatuta. Zein da zuen eginbeharra?
‎Giltza hitzak/ kontzeptuak Zer jakin behar dugu?
‎Geologiari eta Lurraren dinamikari buruzko gauza asko ikastera zoaz, eta, gaiarekin hasi aurretik, galdera bat baino gehiago izango dituzu, dagoeneko, mihiaren puntan. Gainera, gogoa izango duzu gaiaren inguruan zure jakin mina pizten duen hainbat galdera argitzen saiatzeko. Has zaitez, bada, gaia arakatzen, pixkanaka bada ere.
‎Zer jakin behar dugu?
‎Hamar mineralez osatutako eskala hori erabiltzen da mineralen gogortasuna neurtzeko. Edozein mineralen gogortasuna jakin nahi badugu, eskalako mineral horiekin erkatzen edo konparatzen da, eta zeinen artean geratzen den ikusiz jakin dezakegu zein den mineral horren Mohs gogortasuna. Esate baterako, gogortasuna neurtu nahi diogun minerala topazioa baino gogorragoa bada baina korindoia baino bigunagoa, 8 eta 9 arteko gogortasuna izango du Mohs-en eskalan.
‎Hamar mineralez osatutako eskala hori erabiltzen da mineralen gogortasuna neurtzeko. Edozein mineralen gogortasuna jakin nahi badugu, eskalako mineral horiekin erkatzen edo konparatzen da, eta zeinen artean geratzen den ikusiz jakin dezakegu zein den mineral horren Mohs gogortasuna. Esate baterako, gogortasuna neurtu nahi diogun minerala topazioa baino gogorragoa bada baina korindoia baino bigunagoa, 8 eta 9 arteko gogortasuna izango du Mohs-en eskalan.
‎Giltza hitzak/ kontzeptuak Zer jakin behar dugu?
‎Lortu duzu jakitea jakin nahi zenuena?
‎1 Gaia. Zer jakin nahi dut?
‎Horiek bizidunen deskonposaketa eta desegitea eragiten dute, hau da, hildako izakiak ustelarazten dituzte, eta hori onuragarria da gainerako bizidunentzat. Gizakiak, bestalde, aspalditik jakin du bakterioen eragina baliatzen, esate baterako, esnekietan (jogurta, gazta&). Gaur egun araztegietako bakterioek hondakin urak garbitzen dituzte.
‎Lortu duzu jakitea jakin nahi zenuena?
‎1 Gaia. Zer jakin nahi dut?
‎1 Gaia. Zer jakin nahi dut?
‎1 Gaia. Zer jakin nahi dut?
‎Seguru asko, zuk ere entzun duzu horrelakorik behin baino gehiagotan. Baina nola jakin espezie bat desagertzeko zorian dagoela?
‎1 Gaia. Zer jakin nahi dut?
‎1 Ikerketaren helburua eztabaidatu dute, taldean zehaztu, edo jakin nahi dutena galdera moduan adostu.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehendabizi, zer egin jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, gelakideen artean, osatu taula.
‎1 Gaia. Zer jakin nahi dut?
‎1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro egoera, hausnartu talde txikian, eta erantzun ezazue.
‎1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
‎1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako egoeraren eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
2014
‎Asmatu al duzu? Agian, beti ez, baina ziur eleberri osoan jakin mina izan duzula bidelagun, aurreikuspen zuzenak egin dituzun ala ez berresteko.
‎Ekintzak nolakoak iruditu zaizkizu? Interesgarriak, jakin mina pizten dutenak, ondo kateatu eta jositakoak, korapilatsuak, harrigarriak& Bereizi nabarmentzekoa iruditu zaizun ekintzaren bat.
‎Nire ustez, irakurlea nahasteko estrategia bat izan da gutunaren igorlea nor den lehen lerrotik ez esatea. Hartara, irakurleak irakurtzen jarraitzeko jakin mina izango du.
‎protagonista eta pertsonaiak aipatzen ditu, baita arazoa eta arazoari aurre egiteko hainbat ekintza ere. Irakurle posibleen jakin mina pizteko eta irakurleak eleberria irakurtzera bultzatzeko galdera batzuekin bukatzen da testua.
‎Gainera, normalean, protagonista nor den esaten da. Argumentuaren kasuan, bestalde, irakurlearen jakin mina pizteko, hasierako egoeraz gain, arazoa eta ekintzaren bat edo beste ere ezagutarazten dira.
‎Zeri buruzkoa da liburua? Liburu bat aukeratu baino lehen, irakurleok, besteak beste, liburuaren edukiaren berri jakin nahi izaten dugu. Horixe adierazten da ohar kritikoaren 2 atalean:
‎5 Inoiz ez dira adierazten pertsonaiek arazoari aurre egiteko egiten dituzten ekintza guztiak. Hala egingo balitz, hartzaileek ez lukete eleberria irakurtzeko jakin minik izango
‎Zer erabaki hartuko ote dute? Gehiago eta gehiago jakin nahi izango dugu, gertaerak aurreikusiko ditugu& Ezekielen azalean biziko gara!
‎Zergatik ez? jakin nahi izan zuen Leonek. (&)
‎3 Istorio honetako sentimendu nagusia poza da, eta idazleak jakin du sentimendu hori era ikusgarrian islatzen.
‎f) irakurlearen jakin mina pizten eta mantentzen duena
‎Horretarako, idatzi liburuaren datu bibliografikoak eta haren edukia gelakideei azaltzeko testua. Gogoratu irakurle posibleen jakin mina piztea ere badela helburuetako bat; beraz, duzu dena kontatu. Gainera, galdera batekin amaituko duzu aurkezpena, hartzaileek zuk azaldutako liburuari buruzko hipotesiak egin ditzaten.
‎Ez dakit herriko araudiak zer dioen txakurren inguruan, eta, agian, jakin behar nuke, edo herritar guztiok jakin behar genuke; horrela, txakurrik izanez gero, hiritar arduratsu moduan jokatuko genuke, edo joka dezatela eskatuko genuke!
‎Ez dakit herriko araudiak zer dioen txakurren inguruan, eta, agian, jakin behar nuke, edo herritar guztiok jakin behar genuke; horrela, txakurrik izanez gero, hiritar arduratsu moduan jokatuko genuke, edo joka dezatela eskatuko genuke!
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
jakin nahi ukan 49 (0,32)
jakin behar ukan 47 (0,31)
jakin min piztu 10 (0,07)
jakin min ase 5 (0,03)
jakin ezan iragan 4 (0,03)
jakin batzuk ukan 3 (0,02)
jakin ezan zer 3 (0,02)
jakin beharreko zenbait 2 (0,01)
jakin denbora ez 2 (0,01)
jakin ezan aztarna 2 (0,01)
jakin min hori 2 (0,01)
jakin atomo bat 1 (0,01)
jakin bat bizidun 1 (0,01)
jakin bat hartu 1 (0,01)
jakin bat hitz 1 (0,01)
jakin bat identifikatu 1 (0,01)
jakin batzuetan jardun 1 (0,01)
jakin batzuk hartu 1 (0,01)
jakin beharreko arau 1 (0,01)
jakin beharreko datu 1 (0,01)
jakin beharreko erraz 1 (0,01)
jakin espezie bat 1 (0,01)
jakin ezan arkeologo 1 (0,01)
jakin ezan erreakzio 1 (0,01)
jakin ezan eskutitz 1 (0,01)
jakin ezan gorputz 1 (0,01)
jakin ezan herrialde 1 (0,01)
jakin ezan historiaurre 1 (0,01)
jakin ezan irakurle 1 (0,01)
jakin ezan pertsona 1 (0,01)
jakin ezan zein 1 (0,01)
jakin ezan zenbat 1 (0,01)
jakin garai hura 1 (0,01)
jakin grafiko sistema 1 (0,01)
jakin gura ezan 1 (0,01)
jakin hori ikasi 1 (0,01)
jakin min adibide 1 (0,01)
jakin min baliatu 1 (0,01)
jakin min egon 1 (0,01)
jakin min erantzun 1 (0,01)
jakin min geratu 1 (0,01)
jakin min gizaki 1 (0,01)
jakin min handi 1 (0,01)
jakin min sorrarazi 1 (0,01)
jakin min sortu 1 (0,01)
jakin mugimendu hori 1 (0,01)
jakin nahi adierazi 1 (0,01)
jakin nahi bada 1 (0,01)
jakin nahi baldin 1 (0,01)
jakin nahi gainera 1 (0,01)
jakin nahian ibili 1 (0,01)
jakin nahian inguratu 1 (0,01)
jakin nor interes 1 (0,01)
jakin zenbat elektroi 1 (0,01)
jakin zenbateko energia 1 (0,01)
jakin zirkunferentzia perimetro 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia