Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 189

2008
‎433). Zer amaitzen du Oteizak Quousque tandem?! eko orrietan, eta zer gauza berri hasten du. Horri erantzuteko, Oteizaren ibilbideko zenbait pauso aipatu ditugu, zeinak, Quousque tandem?!
‎jendea harrituko du eta, askotan ere, jakin mina piztuko: Zer da izen hori. Zer esan nahi du?
‎Zer da izen hori? Zer esan nahi du. Nondik agertu da?
‎Horrela, bada, inork lortzen badu erregistroko sexu identitatea aldatzea, era berean aldatu behar du izena. Zer dela-eta bereizteko grina hau. Zer dela-eta sexua eta izena egokitzeko nahi sutsua?
‎Zer dela-eta bereizteko grina hau? Zer dela-eta sexua eta izena egokitzeko nahi sutsua. Jendea identifikatzeko?
Zer esan nahi du Alaitz izenak. Horrelako galderak aski ezagunak ditu euskal izenik duen orok. Zenbat aldiz entzun dugu horrelakorik?
‎Eta badira talde kode mugatuak eta talde kode zabalak, oso mugatuak eta oso zabalak ere bai. Zer dioskute Jessica edo Yerai izenek. Horrelako izenak erruz topatuko ditugu goi klase sozioekonomikoetan?
‎1 Aurrez aztertu beharreko definizioak. Zer da irrati programazioa?
‎Ebazpen horren sarrerako azalpen laburrak dioenez, Donibane Lohizuneko auzapezak uko egin zion Baionako suprefetak eskatutako argibideak emateari administrazio egintza baten gainean, eta,, auzapez horrek parte hartu zuen era desegokian burututako deliberazio batean, zeinaren bidez Donibaneko udal kontseiluak aginte prefekturaleko erabaki baten kontra protestatu baitzuen, udalerrian eskola publiko bat eraikitzeko. Zer esanik ez, astekariaren azalpen eta iruzkin suminduak datoz prefekturako ebazpenaren ostetik. Nolanahi, prefekturaren suspentsioaz gainera, otsailaren 14ko zenbakian20, Frantziako Errepublikaren presidenteak sinaturiko Goienetxeren errebokazioa ikusiko duzu, alegia, kargugabetzea.
‎Goizean argitu gabe, hatzeman dute ohean hila; ez bertzeak ez eta, menturaz, bera ere ohartu gabe hila; ordu berean hila izan balitz bezen bero. Zer izialdura etxean, auzoetan, hiri eta herri guzian!
‎Gisa (sic) gaizoak! Zer dute bada?
Zer esanik ez, Donibaneko euskal jaiek hartu zuten 1894ko abuztuaren 31ko Eskualdunaren azala eta zati handi bat49 Dirudienez, arrakasta handiz gertatu ziren, eta milaka bisitari eduki zituen herriak50 Nolanahi, kronika osotik puntu bakar bat aukeratu dugu hona aldatzeko, alegia, pastoralari dagokiona:
‎Hola beren oihua nekez adiaraz dezakete eta hortako laborarien nahi gaberi kasu egiten da. Zer behar diteke bada egin laborari jendeen laguntzeko?
‎Nola behar diren arthatu eta atchiki? Zer tratamendu behar duten arbolek, nola chertatzen diren. Horiek guziak laborari gehienek ez dakizkiten gauzak dire.
‎ez zuen lagundu Euskal Arma daren eraginkortasunean. Zer esan arma askoren kalitate kaskarrari buruz? 38 Borroken deskribapenek disparatu ezin zuten metrailadore edota kanoiei buruzko aipamen ugari dituzte, baita tiroen norabidea neurtzeko tresnarik ez zuten morteroen ingurukoak. Munizioa ez zen izan hasieran, beste une batzuetan bezala, arazoa Legutioko erasotzaileentzat; bai, ordea, defendatzaileentzat zenbait momentutan.
2009
‎Testuen barnealdea aztertzen hasiko gara orain. Zer nolako testuak dira esku artean ditugun hauek. Lehendabizi, corpusa osatzen duten testuak emango ditugu1:
‎Artikulu honen prestaketan Igone Zabalaren, Mikel Lersundiren eta Xabier Artolaren laguntza izan dut; testuak Jazinto Iturberi esker eskuratu ditut. Zer esanik ez, asmatutakoak denonak dira, baina okerrak nireak. Mila esker lauroi.
Zer de la eta geldieraz i
Zer gertatu zen jakiteko oso baliagarriak egingo zaizkigu garaiko bertako edo gertuko komunikabideek gaiari buruz esandakoa. Orduan gertatutakoa La Baskonia aldizkariak18 azalduko digu honako artikulu honetan, gai honen inguruan bere ikuspegia azalduz:
‎¿ Zertako balio du anaya ezagutu nai ez duen ernegatu gizacharrak? ¿ Zer izen merezi du amari amorioaren ordez gaiztakeria ematen dion semeak, bere eriotza billatu naiean. Alako madarikatua «ez da euskalduna».
‎Ingurumena zaintzea garestia da, Gipuzkoan trenbidearen %66 lurpetik joango da. Zer nahi dugu ingurumena zaindu edo txikitu. Beraz, ez dugu batzuek dioten txikizioa egingo» (ARGIA 2041 zk.,).
Zer esanik ez, unitate sinbolo konposatuen kasuan, aurrizkiak ager daitezke zenbakitzailean zein izendatzailean.
Zer esanik ez, aldez aurretik sinbolo osoa nola irakurtzen den jakin behar da. Horretarako, «irakurbide teknikoa» erabiltzen da gehienetan:
‎4 Zer dira nazioarteko sinboloak fisikan eta teknologian?
‎Aldi berean, diskurtso idatziei forma mintzatua esleitzen zaienez, sinboloak deskodetu egin behar izaten dira irakurketarako. Zer esanik ez, era uniboko egokian deskodetu ahal izateko, lehenik eta behin arautu egin behar izaten da izendapena, eta ondoren, arloan arloko zientzialariek buruz ikasi behar izaten dituzte sinboloen izenak.
‎3 Hirugarrena. Zer azalpen du hilerrien kontuak. Zergatik 8 bakarrik?
Zer da Hipoteka Legea?
‎Hipoteka Lege hori 1946koa da, frankismo garaikoa. Zer gertatzen da 1998an. Gobernuak kendu egin zuen Reglamento Hipotecario delakoaren 5 artikulua, zeinak kultu lekuak espresuki immatrikulatzea debekatzen zuen.
‎3.1 Zer immatrikulatu
2010
‎Kasu honetan eragin nabarmena izaten du heldutasunetik erretirora egiten den igaroaldiak, askorentzat zaila eta oso malkartsua izaten da trantsizio fase hau, bizitzan aldaketa handia suposatzen duelako. Zer esanik ez bikoteko kide bat hiltzen denean.
Zer esan nahi ote dut, bada, Manex abertzale epel bat izan ote zela. Ez, ez da hori iradoki nahi izan dudana.
‎Zein puntutaraino? Zer ondorio izan zuen horrek bere lanean?
‎, Donostia: Elkarlanean, 2005, 339 [III? Zer dioxu, irrati saioan esandakoak].
‎Areago, haren azken urteetako lan nagusia Euskal Herri osorako historia bat idaztea zen. Zer balantze egingo ote zuen berak bost tomoko liburu horretaz, haren garapenaz eta ustekabeko bukaeraz?
‎Bi obrek erlijio helburu berak al zituzten? Zer zela-eta, interes mediebalista hura. Bi kasuetan, burgesia sortzen ari zela ikus daiteke.
‎Testuinguru horretan zigor bitartekaritzaren eta honen emaitzaren ofizialtasunaz mintzatu gara, baliabide hau ofizialtasun printzipioak informatzen duela adierazi nahian. Zer esan nahi du horrek. Zigor bitartekaritza jurisdikzioaren tresna dela, epaileen gainbegirapean edo/ eta kontrolpean eman beharrekoa, Estatuaren ius puniendia eta herritarren eskubideak mugatu gabe.
‎Frantziako zigor bitartekaritzaren beste ezaugarri nagusi bat haren izaera instituzionala da. Zer esan nahi du horrek? «Eremu judizial batean, epaileen aginduz eta kontrolpean garatzen dela»41 Ildo horretatik, Code de Procédure Pénale delakoaren 40 artikuluak xedatzen du Fiskaltzari dagokiola, bere aukera ahalmenen egikaritzan, jazarpen prozesua hastea, kausa artxibatzea edo prozedura alternatibo bat aplikatzea erabakitzea.
2011
‎Argi galderaz/ urratutako/ nere gau bidetan noa,/ itxas ogerik/ beiñere ez duken/ ibai uretan itoa./(...) Nun duke nere/ zalantza onek/ azken portuko leloa?// Etorkizun beltz!/ Zer duk neretzat?/ Poza?... Ezaren zuloa?... (Etxaniz, 1978:
‎Baña, zer da «emen»? Zer da Euskalerria zure ustez. Badakit.
‎–, (1951a): ? Zer Naiz??, Gernika, 16.
‎Or zegon Diario de Navarra, nai dunak irakurri. Zer ari izan zan lenengo amabost egunetan? «Garbitu bear ditugu betiko Marx, kume ta Euskaditar guziak.
Zer zara zu, ene gogoa, hemen?/ Zergatik jaio ta zergatik bizi'/ Bilhatzen dut eta ezin atzeman(.) Nora nai joan, gora naiz behera'/ Bethi ikhusiko dugu begi itsuez/ Gezurra bai ta gure Asturua/ Kosmos bai takhusagu estalduez (Krutwig, 1951a).
‎Oraintxe sartu da euskera gizabidean, Iainkoa ukatzen ikasi baitu. ¡ Zer zadura badura nâsiak ematen ditugun zartari berri ortan! (Orixe, 1953).
Zer nolako ideiak sostengatzen zituen. Hona P. Lafitte zuzendariaren arrapostua:
‎Baina, parte hartze horrek, benetan zer eragin eta ondorio dauka lurraldean? Zer aldaketa gertatzen dira plan baten hasierako planteamenduetatik behin betiko onarpena iristen den arte (tramitazio eta elaborazio fasean, hau da, maila operazionalean)?
‎Alegia, denboran zehar iraupena duen fenomeno baten aurrean al gaude?, hau da egitura zehatz bat duen zerbaiten aurrean, edo, bestela, etengabeko aldaketak jasaten dituen errealitate baten aurrean eta, beraz, prozesu bati buruz baino ezin dut hitz egin. Zer ari naiz zehazki ikertzen, egituratutako zerbait iraunkorra ala zerbait aldakorra. Edo, agian, nolabait alde biak betetzen dituen fenomeno bat ote da?
‎Adierazkortasunak emozioei eragiten die, edo hobe esan, emozioak sortzeko modu bat da16 Euskal aditzak dioen bezala, adieraztea norbaiti zerbait adiaraztea da, hots, entzunaraztea, ulertaraztea. Zer entzun/ ulertuko duen ez dago mezu igortzailearen esku, hartzaileen esku baizik. Baina, igortzailea eta hartzailea eginkizunak baino ez dira, normalean komunikatzaileak komunitate baten barruan ari dira eta hortxe sortzen dira mezuak eta mezuen kodetze eta deskodetzea:
‎Batetik, oraingo biziera soziosinbolikoetan Calefacciones beroeder motako izendatzeak topatzen ditugu. Zer dela-eta Beroeder, zergatik ez Calefacciones Buencalor eta kito. Izendatze horiek egoera hegemoniko bati aurre egiteko keinuak direlako.
‎Izen horiek entzutean edo irakurtzean zer ulertzen dugu? Zer ulertarazi, jakinarazi edo sentiarazten digute izen horiek. Eta zer egin edo izanarazten dute izen horiek?
‎kode horiek etengabeko negoziazio askoren emaitzak dira. Zer da euskal kultura ez bada negoziazio geldiezin horiek. Eta zer euskal identitatea kode horren eraikuntzaz eta erabileraz kanpo?
‎Prado, E. et al. (2008). . Tipología funcional de la televisión interactiva y de las aplicaciones de interacción con el televisor?, Zer , 25, 11
‎–La producción de ficción en España: Un cambio de ciclo (1)?, Zer , 7 <http://www.ehu.es /zer/zer7/monzoncillo67.html> (kontsulta data,).
2012
‎Eta erderaz kondenatu! Zer proposatzen diguteegindakoarenordez. Egoneanegotea.Politikanegoneanegoteaoraindela 34 urte proposatzen ziguten bezela». Traba horiek gainditzeko itxaropen osoa du bere baitan eta «gure gaztedia eta intelektualetan batez ere, bururaino joango dira euskararen batasunean eta prestaeran».
‎Alfabetatzen ari da jendea, baina zer irakurriko dute gizajo horiek? Zer pentsatuko dute euskarari buruz, elkar nekez ulertzen badute. Irratia edo antzerkia nekez aditzen baldin badute?
‎Esperientziak partekatzen ditugunean, jakintza sortzen dugu, jakintza zabaltzen dugu, partaideen eta proiektu osoaren boterea handitzen dugu. Zer enpresari edo exekutibori ez zaio interesatzen bere enpresak jakintza gehiago eta beraz botere gehiago izatea? »15.
‎7 Zer egin dezakete Lehen Hezkuntzako irakasleek depresio sintomei aurre egiteko?
‎y desconfianza política. Estudio de caso de la cobertura mediática de los comicios electorales europeos?, Zer Aldizkaria, 13 (25), 121
‎–Nuevos temas noticiosos en las elecciones de 2004: la presencia de metacobertura en la prensa española?, Zer Aldizkaria,. 14 (26), 105
‎Aukeraturiko lehenengo magnitude adimentsionala angelua da, geometriako kontzeptua dena berez, baina arlo zientifiko askotan erabiltzen dena. Zer esanik ez, angelu kontzeptua erregistro linguistiko orokorrean ere erabiltzen da. Eta, azkenik, magnitude ereduen multzoa osatzeko, portzentajea aukeratu dugu, hau ere magnitude adimentsionala, mota eta dimentsio bereko bi kantitateren zatiketa matematikoaren ondorioa izanik, eta askotariko kantitateekin erabiltzen dena.
‎Gure ustez, mota horretako kasuen arteko azpitaldeen deskripzioak eta magnitude izenekin konbinatzen diren mota desberdinetako aditzen deskripzioak, aplikazio zuzena izan dezake zientzia eta teknikako euskararen erregistro espezializatuaren finkapenean5 Oro har, erregistro hori oso mugaturik dago nazioarteko erkidego zientifikoak onarturik duen kontzeptu sarearen eraginez; horregatik, interesgarria izan daiteke egiaztatzea, ea arlo honetako konbinazioak bereziak diren ala ez, beste erregistroetan gertatzen direnekin konparaturik. Zer motatako kolokazioez ari garen argitzeko, azterturiko kasuen zerrenda labur bat aipatuko dugu, adibide gisa:
‎2 saioa: Zer da euskaldun izatea
‎6 saioa: Zer dira hizkuntzak
‎Iparraldean idatzizko tradizio luzeagoa izan dute, eta hura erroagoturik dago; hala ere, erlijio testuak eta literatura sormena lantzen zituzten batik bat. Zer esanik ez Hegoaldean, literatur lanak alde batera utzita, eskasa baino eskasagoa izan baitzen XIX. mendeko hango euskarazko ekoizpena: kristau ikasbideak, gramatikak, ipuinak eta ezer gutxi gehiago.
‎Modernitateko gizaki masokistak bere barneko ezinegona baretu ezinik nahiago du autokontzientzia nagusi baten mende egon, nagusia masa gisa edota gizabanako nagusiaren itxura har dezakeelarik. Zer edo zeren menpe baino ezin du baretu masokistak bere ezinegona. Neurotiko gisa, ezkutatu behar du paradisu idealen batean, horretarako askatasunari uko egin behar badio ere.
‎Are gehiago, elkar komunikaturik egotearekin batera elkarren mendekoak izatera ere ailegatu garen neurrian, fededun ezberdinekin harremanak izatera beharturik egonik, baliteke gizabanakoen arteko harremanak oso bestelakoak bilakatu izana. Zer nolakoak dira harreman horiek?
‎–Euskarazko tokian tokiko prentsaren eduki analisi konparatiboa: Debabarreneko azterketa?, Zer , 31, 203 [hemendik jasoa: http://bit.ly/xcBMYT]
‎eta?????????????, (2003b): . Telebista lokalen panorama Euskal Herrian?, Zer , 15, 81 [hemendik jasoa: http://bit.ly/ydvgVr].
‎Horiek horrela, zer neurritan dauka generoa tokiko boterearen instituzioek egiten duten parte hartzerako eskaintzak? Zer alderditan nabaritzen dira genero politiken aplikazioaren (edo aplikazio ezaren) ondorioak emakumeen partaidetza praktiketan. Bilboko hiriaren partaidetza esparruaren azterketak, ohiko elkartean oinarrituriko ereduak, alegia, galdera horiei erantzuteko bidea emango digu.
2013
‎(10) Zer arraiotarako behar du euskaldun berriak jakin nola esaten diren «apogeo» eta «perigeo» (Nola esaten diren?). Bada ordu gure egitekoari lot gakizkion (euskara irakastea bada, ahalik ongien eta errazen irakasteari), hodeietatik apur batez jetxiaz (LIB II:
‎Zentzuzkoa da pentsatzea esatariak ez duela norentzakoak galdera horiek erantzuterik nahi. Zer da orduan esatariak galdera erretoriko bat formulatzen duenean erdietsi nahi duena?
‎17), baina trena hori ere galdu zuen. Zer geratzen zitzaion. Bakardadea; bakardadea eta pairamena.
‎Zelan eman zentzua bere proiektuari? Zer nolako edukiarekin metafisikaren zirkuluan galdu barik. Mamuaren konjurarekin, modu jakin batean gorpuztu behar ez duen mamuarekin, gorputz anitz har ditzakeen mamuarekin.
‎110). Zer esan nahi zuen horrekin guztiarekin. Zer adierazten zuen Jainkoaren heriotzak?
‎Zer esan nahi zuen horrekin guztiarekin? Zer adierazten zuen Jainkoaren heriotzak?
‎(Nietzsche, 1997). Zer esan nahi du honek guztiak. Nietzsche ikuskari eta igerkizun banaz baliatzen da hau dena azaltzeko, azaldu barik?.
‎Koskak baietza adierazten du, betiereko itzuleraren ideia onartzen den unea; unea adierazten du, gizabanakoaren hautaketa eta erabakia, norbera izatea erabakitzen duen unea; koskak pozoitik libratzen du artzaina, koskari esker ateratzen da amesgaiztotik, mendekotasunetik. Zer adierazten du, beraz, ideia honek? «bizitza berriaren zantzuak» (Nietzsche, 2008:
Zer esan nahi du gizakiak zendu beharra duela. Artxiespektroak desagertu behar duela, mamu handiak, Gizakiak (maiuskulaz), non Gizakia orokortasun abstraktua den, ondorioz, gizakiak mamu orokortasun horren mendekoak dira eta horren irudira baino ez dira; edo bestela esanda, elkarren aurrean mamu gisa agertzen dira, modu fantasmatikoan.
‎Jon Juaristik, bere aldetik, Tomás Bilbao du eredu. Zer izan du Eusko Ekintzak hain jende ezberdina erakartzeko?
‎12 S4: No, no// Zer ein behar dogu hemen?/
‎Here... Zer da degree?
‎4.1 Zer egin gaixoak hiltzeko borondatea adieraztean?
‎4.2 Zer egin gaixotasuna oso aurreratua eta gaixoa hil edo biziko egoeran badago?
‎4.3 Zer egin pertsona asko sufritzen ari denean?
‎4.4 Zer egin pertsona batek hiltzeko nahia agertzen duenean?
Zer irakurle motaren erreferentzia
2014
‎Hala ere, Euskal Unibertsitatea jomugatzat dela, UEUk egin duen eta egiten ari den bidean Euskal Herriko Unibertsitatea hor dagoela saihetsezineko errealitatea da. Zer nolakoa izan luke, beraz, bien arteko erlazioa. Bateragarriak, bateraezinak, bateratu beharrekoak... dira?
‎Turismoaren garapenerako politika bideratzeko beharrezkoa da ikertzaileen, turismo eragileen eta mugaz bi aldeetarako tokiko agintarien arteko elkarrizketa. Zer baliabide, zer tresna eta zer prozedura jar daitezke martxan ondasun ez materiala ikusgai izan dadin. Nola garatu populazio hauen inguruko interes turistikoa, populazioa bera desnaturalizatu gabe eta irabazi ekonomikoak izan ditzaten?
‎beren modura gobernatubaz probintzi t, erri bakoitza, ortik fuerora zer diferentzi dago, aitona? Zer –Utsa.
‎Trukagarria zaie. Zer axola du hizkuntza bat edo bestea, baldin eta hartan edo honetan esaten duguna gure nazioaren onerako bada. Ez dira Sabino Aranaren garaiko kontuak, bide luzea egin du pentsamendu honek (Izagirre, 2010:
2015
Zer esanik ez, nabarmen bereizten da testuinguru hori, beheranzkoak ez diren testuinguruetatik:
Zer esanik ez, marraztu predikatua bateragarria da inongo ez daramaten baiezko testuinguru batzuekin. Ikus bedi edonola (26) ko sortan ez dela beheranzko irakurketarik sortzen.
‎Eraginkorrak izan dira? Zer nolako eragin emozionala sortu eta zenbat lagundu dute erakundeekiko konfiantza hobetzen. Barkamen eskaerak egiazaletasunez eginak eta eraginkorrak izan direla uste al dute biztanleek?
‎Hala ere, normalean ez dira tresna hauek guztiak elkarrekin erabiltzen. Zer motatako bideak hautatzen diren, zenbait aldagairekin harreman zuzena izango du: bortxaketak edo biolentzia noiz gertatu den, ordutik pasatako denbora, zenbat eta zein talde izan ziren biolentziaren errudun, erakundeek eragindako presioa edo justiziak zigorgabetasunaren aurka duen konpromisoa, besteak beste.
‎2 RQ. Zer iritzi dute profesionalek sareko kazeta elektronikoek eskaintzen duten doako informazioaren kalitateari buruz. Eta ordainpeko informazioari buruz?
Zer nolako edukiak partekatuko lituzketen galdetzean, ez dago iritzi adosturik. Xiberoko Botza, Herria, Xorroxin Irratia edota Xaloa Telebistakoek uste dute eduki lokalegiek ez dutela interesik beste eskualdeetako jendearentzat, eta, beraz, ez lituzkete partekatuko eduki horiek.
‎«Euskarazko tokian tokiko prentsaren eduki analisi konparatiboa: Debabarreneko azterketa», Zer : Revista de estudios de comunicación= Komunikazio ikasketen aldizkaria, 203
Zer den amaren begian egotea! (GP:
‎Hau da, negoziatu eta bakoitza momentu guztietan eroso egotea. Zer nahi duen, zer behar duen eta gauzak nola egin nahi dituen, hori eztabaidatu, inori minik egin gabe, bakoitzak mugak jakin, zureak jakinarazi eta horretan negoziazio hori (11.2 Iñaki, 30, harreman homosexuala).
‎Ez dakit, nik uste dut ateratzen dela, ez dakit, igual ez naiz kontziente, igual ez dakit, ez dut planteatu, baino, normalean hitz egiten dugu lasai. Zer edo zer egin behar badugu esaten dugu, ze benga, hau edo bestea, ez daukat gogoa edo bai honetarako? (14.2 Iratxe, 30, harreman homosexuala).
2016
‎Botere biomedikoa estatusa defendatzeko saiakerarekin lotuta dagoela ikusten dugu hemen. Zer den normala eta zer ez definitzeko orduan, bada, botere harremana dago jokoan. Alajaina, esleitzen diren definizio horien nagusigoa gizartean, botere harremanetan eraikitzen da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
zer esan 26 (0,17)
zer nolako 11 (0,07)
zer egin 10 (0,07)
zer gertatu 10 (0,07)
zer ote 5 (0,03)
zer zatiki 4 (0,03)
zer mota 3 (0,02)
zer ukan 3 (0,02)
zer adierazi 2 (0,01)
zer aldizkari 2 (0,01)
zer ari 2 (0,01)
zer baldintza 2 (0,01)
zer ekarri 2 (0,01)
zer eman 2 (0,01)
zer nahi 2 (0,01)
zer ondorio 2 (0,01)
zer aldaketa 1 (0,01)
zer alderdi 1 (0,01)
zer amaitu 1 (0,01)
zer armada 1 (0,01)
zer arraio 1 (0,01)
zer axola 1 (0,01)
zer azalpen 1 (0,01)
zer balantze 1 (0,01)
zer baliabide 1 (0,01)
zer behar 1 (0,01)
zer de 1 (0,01)
zer diskriminazio 1 (0,01)
zer emozio 1 (0,01)
zer enpresa 1 (0,01)
zer entzun 1 (0,01)
zer eragin 1 (0,01)
zer erakutsi 1 (0,01)
zer eskubide 1 (0,01)
zer etorri 1 (0,01)
zer ezkutatu 1 (0,01)
zer falta 1 (0,01)
zer gai 1 (0,01)
zer geratu 1 (0,01)
zer gudaroste 1 (0,01)
zer harreman 1 (0,01)
zer harrera 1 (0,01)
zer ikasi 1 (0,01)
zer immatrikulatu 1 (0,01)
zer iradoki 1 (0,01)
zer irakurle 1 (0,01)
zer iritzi 1 (0,01)
zer izen 1 (0,01)
zer izialdura 1 (0,01)
zer jakin 1 (0,01)
zer komunikabide 1 (0,01)
zer lan 1 (0,01)
zer leinu 1 (0,01)
zer letra 1 (0,01)
zer maila 1 (0,01)
zer pentsatu 1 (0,01)
zer proposatu 1 (0,01)
zer sentimendu 1 (0,01)
zer sentitu 1 (0,01)
zer tratamendu 1 (0,01)
zer ulertarazi 1 (0,01)
zer ulertu 1 (0,01)
zer uste 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia