2008
|
|
433).
|
Zer
amaitzen du Oteizak Quousque tandem?! eko orrietan, eta zer gauza berri hasten du. Horri erantzuteko, Oteizaren ibilbideko zenbait pauso aipatu ditugu, zeinak, Quousque tandem?!
|
|
jendea harrituko du eta, askotan ere, jakin mina piztuko:
|
Zer
da izen hori. Zer esan nahi du?
|
|
Zer da izen hori?
|
Zer
esan nahi du. Nondik agertu da?
|
|
Horrela, bada, inork lortzen badu erregistroko sexu identitatea aldatzea, era berean aldatu behar du izena.
|
Zer
dela-eta bereizteko grina hau. Zer dela-eta sexua eta izena egokitzeko nahi sutsua?
|
|
Zer dela-eta bereizteko grina hau?
|
Zer
dela-eta sexua eta izena egokitzeko nahi sutsua. Jendea identifikatzeko?
|
|
|
Zer
esan nahi du Alaitz izenak. Horrelako galderak aski ezagunak ditu euskal izenik duen orok. Zenbat aldiz entzun dugu horrelakorik?
|
|
Eta badira talde kode mugatuak eta talde kode zabalak, oso mugatuak eta oso zabalak ere bai.
|
Zer
dioskute Jessica edo Yerai izenek. Horrelako izenak erruz topatuko ditugu goi klase sozioekonomikoetan?
|
|
1 Aurrez aztertu beharreko definizioak.
|
Zer
da irrati programazioa?
|
|
Ebazpen horren sarrerako azalpen laburrak dioenez, Donibane Lohizuneko auzapezak uko egin zion Baionako suprefetak eskatutako argibideak emateari administrazio egintza baten gainean, eta,, auzapez horrek parte hartu zuen era desegokian burututako deliberazio batean, zeinaren bidez Donibaneko udal kontseiluak aginte prefekturaleko erabaki baten kontra protestatu baitzuen, udalerrian eskola publiko bat eraikitzeko.
|
Zer
esanik ez, astekariaren azalpen eta iruzkin suminduak datoz prefekturako ebazpenaren ostetik. Nolanahi, prefekturaren suspentsioaz gainera, otsailaren 14ko zenbakian20, Frantziako Errepublikaren presidenteak sinaturiko Goienetxeren errebokazioa ikusiko duzu, alegia, kargugabetzea.
|
|
Goizean argitu gabe, hatzeman dute ohean hila; ez bertzeak ez eta, menturaz, bera ere ohartu gabe hila; ordu berean hila izan balitz bezen bero.
|
Zer
izialdura etxean, auzoetan, hiri eta herri guzian!
|
|
Gisa (sic) gaizoak!
|
Zer
dute bada?
|
|
|
Zer
esanik ez, Donibaneko euskal jaiek hartu zuten 1894ko abuztuaren 31ko Eskualdunaren azala eta zati handi bat49 Dirudienez, arrakasta handiz gertatu ziren, eta milaka bisitari eduki zituen herriak50 Nolanahi, kronika osotik puntu bakar bat aukeratu dugu hona aldatzeko, alegia, pastoralari dagokiona:
|
|
Hola beren oihua nekez adiaraz dezakete eta hortako laborarien nahi gaberi kasu egiten da.
|
Zer
behar diteke bada egin laborari jendeen laguntzeko?
|
|
Nola behar diren arthatu eta atchiki?
|
Zer
tratamendu behar duten arbolek, nola chertatzen diren. Horiek guziak laborari gehienek ez dakizkiten gauzak dire.
|
|
ez zuen lagundu Euskal Arma daren eraginkortasunean.
|
Zer
esan arma askoren kalitate kaskarrari buruz? 38 Borroken deskribapenek disparatu ezin zuten metrailadore edota kanoiei buruzko aipamen ugari dituzte, baita tiroen norabidea neurtzeko tresnarik ez zuten morteroen ingurukoak. Munizioa ez zen izan hasieran, beste une batzuetan bezala, arazoa Legutioko erasotzaileentzat; bai, ordea, defendatzaileentzat zenbait momentutan.
|
2009
|
|
Testuen barnealdea aztertzen hasiko gara orain.
|
Zer
nolako testuak dira esku artean ditugun hauek. Lehendabizi, corpusa osatzen duten testuak emango ditugu1:
|
|
Artikulu honen prestaketan Igone Zabalaren, Mikel Lersundiren eta Xabier Artolaren laguntza izan dut; testuak Jazinto Iturberi esker eskuratu ditut.
|
Zer
esanik ez, asmatutakoak denonak dira, baina okerrak nireak. Mila esker lauroi.
|
|
|
Zer
de la eta geldieraz i
|
|
|
Zer
gertatu zen jakiteko oso baliagarriak egingo zaizkigu garaiko bertako edo gertuko komunikabideek gaiari buruz esandakoa. Orduan gertatutakoa La Baskonia aldizkariak18 azalduko digu honako artikulu honetan, gai honen inguruan bere ikuspegia azalduz:
|
|
¿ Zertako balio du anaya ezagutu nai ez duen ernegatu gizacharrak? ¿
|
Zer
izen merezi du amari amorioaren ordez gaiztakeria ematen dion semeak, bere eriotza billatu naiean. Alako madarikatua «ez da euskalduna».
|
|
Ingurumena zaintzea garestia da, Gipuzkoan trenbidearen %66 lurpetik joango da.
|
Zer
nahi dugu ingurumena zaindu edo txikitu. Beraz, ez dugu batzuek dioten txikizioa egingo» (ARGIA 2041 zk.,).
|
|
|
Zer
esanik ez, unitate sinbolo konposatuen kasuan, aurrizkiak ager daitezke zenbakitzailean zein izendatzailean.
|
|
|
Zer
esanik ez, aldez aurretik sinbolo osoa nola irakurtzen den jakin behar da. Horretarako, «irakurbide teknikoa» erabiltzen da gehienetan:
|
|
4
|
Zer
dira nazioarteko sinboloak fisikan eta teknologian?
|
|
Aldi berean, diskurtso idatziei forma mintzatua esleitzen zaienez, sinboloak deskodetu egin behar izaten dira irakurketarako.
|
Zer
esanik ez, era uniboko egokian deskodetu ahal izateko, lehenik eta behin arautu egin behar izaten da izendapena, eta ondoren, arloan arloko zientzialariek buruz ikasi behar izaten dituzte sinboloen izenak.
|
|
3 Hirugarrena.
|
Zer
azalpen du hilerrien kontuak. Zergatik 8 bakarrik?
|
|
|
Zer
da Hipoteka Legea?
|
|
Hipoteka Lege hori 1946koa da, frankismo garaikoa.
|
Zer
gertatzen da 1998an. Gobernuak kendu egin zuen Reglamento Hipotecario delakoaren 5 artikulua, zeinak kultu lekuak espresuki immatrikulatzea debekatzen zuen.
|
|
3.1
|
Zer
immatrikulatu
|
2010
|
|
Kasu honetan eragin nabarmena izaten du heldutasunetik erretirora egiten den igaroaldiak, askorentzat zaila eta oso malkartsua izaten da trantsizio fase hau, bizitzan aldaketa handia suposatzen duelako.
|
Zer
esanik ez bikoteko kide bat hiltzen denean.
|
|
|
Zer
esan nahi ote dut, bada, Manex abertzale epel bat izan ote zela. Ez, ez da hori iradoki nahi izan dudana.
|
|
Zein puntutaraino?
|
Zer
ondorio izan zuen horrek bere lanean?
|
|
, Donostia: Elkarlanean, 2005, 339 [III?
|
Zer
dioxu, irrati saioan esandakoak].
|
|
Areago, haren azken urteetako lan nagusia Euskal Herri osorako historia bat idaztea zen.
|
Zer
balantze egingo ote zuen berak bost tomoko liburu horretaz, haren garapenaz eta ustekabeko bukaeraz?
|
|
Bi obrek erlijio helburu berak al zituzten?
|
Zer
zela-eta, interes mediebalista hura. Bi kasuetan, burgesia sortzen ari zela ikus daiteke.
|
|
Testuinguru horretan zigor bitartekaritzaren eta honen emaitzaren ofizialtasunaz mintzatu gara, baliabide hau ofizialtasun printzipioak informatzen duela adierazi nahian.
|
Zer
esan nahi du horrek. Zigor bitartekaritza jurisdikzioaren tresna dela, epaileen gainbegirapean edo/ eta kontrolpean eman beharrekoa, Estatuaren ius puniendia eta herritarren eskubideak mugatu gabe.
|
|
Frantziako zigor bitartekaritzaren beste ezaugarri nagusi bat haren izaera instituzionala da.
|
Zer
esan nahi du horrek? «Eremu judizial batean, epaileen aginduz eta kontrolpean garatzen dela»41 Ildo horretatik, Code de Procédure Pénale delakoaren 40 artikuluak xedatzen du Fiskaltzari dagokiola, bere aukera ahalmenen egikaritzan, jazarpen prozesua hastea, kausa artxibatzea edo prozedura alternatibo bat aplikatzea erabakitzea.
|
2011
|
|
Argi galderaz/ urratutako/ nere gau bidetan noa,/ itxas ogerik/ beiñere ez duken/ ibai uretan itoa./(...) Nun duke nere/ zalantza onek/ azken portuko leloa?// Etorkizun beltz!/
|
Zer
duk neretzat?/ Poza?... Ezaren zuloa?... (Etxaniz, 1978:
|
|
Baña, zer da «emen»?
|
Zer
da Euskalerria zure ustez. Badakit.
|
|
–, (1951a): ?
|
Zer
Naiz??, Gernika, 16.
|
|
Or zegon Diario de Navarra, nai dunak irakurri.
|
Zer
ari izan zan lenengo amabost egunetan? «Garbitu bear ditugu betiko Marx, kume ta Euskaditar guziak.
|
|
|
Zer
zara zu, ene gogoa, hemen?/ Zergatik jaio ta zergatik bizi'/ Bilhatzen dut eta ezin atzeman(.) Nora nai joan, gora naiz behera'/ Bethi ikhusiko dugu begi itsuez/ Gezurra bai ta gure Asturua/ Kosmos bai takhusagu estalduez (Krutwig, 1951a).
|
|
Oraintxe sartu da euskera gizabidean, Iainkoa ukatzen ikasi baitu. ¡
|
Zer
zadura badura nâsiak ematen ditugun zartari berri ortan! (Orixe, 1953).
|
|
|
Zer
nolako ideiak sostengatzen zituen. Hona P. Lafitte zuzendariaren arrapostua:
|
|
Baina, parte hartze horrek, benetan zer eragin eta ondorio dauka lurraldean?
|
Zer
aldaketa gertatzen dira plan baten hasierako planteamenduetatik behin betiko onarpena iristen den arte (tramitazio eta elaborazio fasean, hau da, maila operazionalean)?
|
|
Alegia, denboran zehar iraupena duen fenomeno baten aurrean al gaude?, hau da egitura zehatz bat duen zerbaiten aurrean, edo, bestela, etengabeko aldaketak jasaten dituen errealitate baten aurrean eta, beraz, prozesu bati buruz baino ezin dut hitz egin.
|
Zer
ari naiz zehazki ikertzen, egituratutako zerbait iraunkorra ala zerbait aldakorra. Edo, agian, nolabait alde biak betetzen dituen fenomeno bat ote da?
|
|
Adierazkortasunak emozioei eragiten die, edo hobe esan, emozioak sortzeko modu bat da16 Euskal aditzak dioen bezala, adieraztea norbaiti zerbait adiaraztea da, hots, entzunaraztea, ulertaraztea.
|
Zer
entzun/ ulertuko duen ez dago mezu igortzailearen esku, hartzaileen esku baizik. Baina, igortzailea eta hartzailea eginkizunak baino ez dira, normalean komunikatzaileak komunitate baten barruan ari dira eta hortxe sortzen dira mezuak eta mezuen kodetze eta deskodetzea:
|
|
Batetik, oraingo biziera soziosinbolikoetan Calefacciones beroeder motako izendatzeak topatzen ditugu.
|
Zer
dela-eta Beroeder, zergatik ez Calefacciones Buencalor eta kito. Izendatze horiek egoera hegemoniko bati aurre egiteko keinuak direlako.
|
|
Izen horiek entzutean edo irakurtzean zer ulertzen dugu?
|
Zer
ulertarazi, jakinarazi edo sentiarazten digute izen horiek. Eta zer egin edo izanarazten dute izen horiek?
|
|
kode horiek etengabeko negoziazio askoren emaitzak dira.
|
Zer
da euskal kultura ez bada negoziazio geldiezin horiek. Eta zer euskal identitatea kode horren eraikuntzaz eta erabileraz kanpo?
|
|
Prado, E. et al. (2008). . Tipología funcional de la televisión interactiva y de las aplicaciones de interacción con el televisor?,
|
Zer
, 25, 11
|
|
–La producción de ficción en España: Un cambio de ciclo (1)?,
|
Zer
, 7 <http://www.ehu.es /zer/zer7/monzoncillo67.html> (kontsulta data,).
|
2012
|
|
Eta erderaz kondenatu!
|
Zer
proposatzen diguteegindakoarenordez. Egoneanegotea.Politikanegoneanegoteaoraindela 34 urte proposatzen ziguten bezela». Traba horiek gainditzeko itxaropen osoa du bere baitan eta «gure gaztedia eta intelektualetan batez ere, bururaino joango dira euskararen batasunean eta prestaeran».
|
|
Alfabetatzen ari da jendea, baina zer irakurriko dute gizajo horiek?
|
Zer
pentsatuko dute euskarari buruz, elkar nekez ulertzen badute. Irratia edo antzerkia nekez aditzen baldin badute?
|
|
Esperientziak partekatzen ditugunean, jakintza sortzen dugu, jakintza zabaltzen dugu, partaideen eta proiektu osoaren boterea handitzen dugu.
|
Zer
enpresari edo exekutibori ez zaio interesatzen bere enpresak jakintza gehiago eta beraz botere gehiago izatea? »15.
|
|
7
|
Zer
egin dezakete Lehen Hezkuntzako irakasleek depresio sintomei aurre egiteko?
|
|
y desconfianza política. Estudio de caso de la cobertura mediática de los comicios electorales europeos?,
|
Zer
Aldizkaria, 13 (25), 121
|
|
–Nuevos temas noticiosos en las elecciones de 2004: la presencia de metacobertura en la prensa española?,
|
Zer
Aldizkaria,. 14 (26), 105
|
|
Aukeraturiko lehenengo magnitude adimentsionala angelua da, geometriako kontzeptua dena berez, baina arlo zientifiko askotan erabiltzen dena.
|
Zer
esanik ez, angelu kontzeptua erregistro linguistiko orokorrean ere erabiltzen da. Eta, azkenik, magnitude ereduen multzoa osatzeko, portzentajea aukeratu dugu, hau ere magnitude adimentsionala, mota eta dimentsio bereko bi kantitateren zatiketa matematikoaren ondorioa izanik, eta askotariko kantitateekin erabiltzen dena.
|
|
Gure ustez, mota horretako kasuen arteko azpitaldeen deskripzioak eta magnitude izenekin konbinatzen diren mota desberdinetako aditzen deskripzioak, aplikazio zuzena izan dezake zientzia eta teknikako euskararen erregistro espezializatuaren finkapenean5 Oro har, erregistro hori oso mugaturik dago nazioarteko erkidego zientifikoak onarturik duen kontzeptu sarearen eraginez; horregatik, interesgarria izan daiteke egiaztatzea, ea arlo honetako konbinazioak bereziak diren ala ez, beste erregistroetan gertatzen direnekin konparaturik.
|
Zer
motatako kolokazioez ari garen argitzeko, azterturiko kasuen zerrenda labur bat aipatuko dugu, adibide gisa:
|
|
2 saioa:
|
Zer
da euskaldun izatea
|
|
6 saioa:
|
Zer
dira hizkuntzak
|
|
Iparraldean idatzizko tradizio luzeagoa izan dute, eta hura erroagoturik dago; hala ere, erlijio testuak eta literatura sormena lantzen zituzten batik bat.
|
Zer
esanik ez Hegoaldean, literatur lanak alde batera utzita, eskasa baino eskasagoa izan baitzen XIX. mendeko hango euskarazko ekoizpena: kristau ikasbideak, gramatikak, ipuinak eta ezer gutxi gehiago.
|
|
Modernitateko gizaki masokistak bere barneko ezinegona baretu ezinik nahiago du autokontzientzia nagusi baten mende egon, nagusia masa gisa edota gizabanako nagusiaren itxura har dezakeelarik.
|
Zer
edo zeren menpe baino ezin du baretu masokistak bere ezinegona. Neurotiko gisa, ezkutatu behar du paradisu idealen batean, horretarako askatasunari uko egin behar badio ere.
|
|
Are gehiago, elkar komunikaturik egotearekin batera elkarren mendekoak izatera ere ailegatu garen neurrian, fededun ezberdinekin harremanak izatera beharturik egonik, baliteke gizabanakoen arteko harremanak oso bestelakoak bilakatu izana.
|
Zer
nolakoak dira harreman horiek?
|
|
–Euskarazko tokian tokiko prentsaren eduki analisi konparatiboa: Debabarreneko azterketa?,
|
Zer
, 31, 203 [hemendik jasoa: http://bit.ly/xcBMYT]
|
|
eta?????????????, (2003b): . Telebista lokalen panorama Euskal Herrian?,
|
Zer
, 15, 81 [hemendik jasoa: http://bit.ly/ydvgVr].
|
|
Horiek horrela, zer neurritan dauka generoa tokiko boterearen instituzioek egiten duten parte hartzerako eskaintzak?
|
Zer
alderditan nabaritzen dira genero politiken aplikazioaren (edo aplikazio ezaren) ondorioak emakumeen partaidetza praktiketan. Bilboko hiriaren partaidetza esparruaren azterketak, ohiko elkartean oinarrituriko ereduak, alegia, galdera horiei erantzuteko bidea emango digu.
|
2013
|
|
(10)
|
Zer
arraiotarako behar du euskaldun berriak jakin nola esaten diren «apogeo» eta «perigeo» (Nola esaten diren?). Bada ordu gure egitekoari lot gakizkion (euskara irakastea bada, ahalik ongien eta errazen irakasteari), hodeietatik apur batez jetxiaz (LIB II:
|
|
Zentzuzkoa da pentsatzea esatariak ez duela norentzakoak galdera horiek erantzuterik nahi.
|
Zer
da orduan esatariak galdera erretoriko bat formulatzen duenean erdietsi nahi duena?
|
|
17), baina trena hori ere galdu zuen.
|
Zer
geratzen zitzaion. Bakardadea; bakardadea eta pairamena.
|
|
Zelan eman zentzua bere proiektuari?
|
Zer
nolako edukiarekin metafisikaren zirkuluan galdu barik. Mamuaren konjurarekin, modu jakin batean gorpuztu behar ez duen mamuarekin, gorputz anitz har ditzakeen mamuarekin.
|
|
110).
|
Zer
esan nahi zuen horrekin guztiarekin. Zer adierazten zuen Jainkoaren heriotzak?
|
|
Zer esan nahi zuen horrekin guztiarekin?
|
Zer
adierazten zuen Jainkoaren heriotzak?
|
|
(Nietzsche, 1997).
|
Zer
esan nahi du honek guztiak. Nietzsche ikuskari eta igerkizun banaz baliatzen da hau dena azaltzeko, azaldu barik?.
|
|
Koskak baietza adierazten du, betiereko itzuleraren ideia onartzen den unea; unea adierazten du, gizabanakoaren hautaketa eta erabakia, norbera izatea erabakitzen duen unea; koskak pozoitik libratzen du artzaina, koskari esker ateratzen da amesgaiztotik, mendekotasunetik.
|
Zer
adierazten du, beraz, ideia honek? «bizitza berriaren zantzuak» (Nietzsche, 2008:
|
|
|
Zer
esan nahi du gizakiak zendu beharra duela. Artxiespektroak desagertu behar duela, mamu handiak, Gizakiak (maiuskulaz), non Gizakia orokortasun abstraktua den, ondorioz, gizakiak mamu orokortasun horren mendekoak dira eta horren irudira baino ez dira; edo bestela esanda, elkarren aurrean mamu gisa agertzen dira, modu fantasmatikoan.
|
|
Jon Juaristik, bere aldetik, Tomás Bilbao du eredu.
|
Zer
izan du Eusko Ekintzak hain jende ezberdina erakartzeko?
|
|
12 S4: No, no//
|
Zer
ein behar dogu hemen?/
|
|
Here...
|
Zer
da degree?
|
|
4.1
|
Zer
egin gaixoak hiltzeko borondatea adieraztean?
|
|
4.2
|
Zer
egin gaixotasuna oso aurreratua eta gaixoa hil edo biziko egoeran badago?
|
|
4.3
|
Zer
egin pertsona asko sufritzen ari denean?
|
|
4.4
|
Zer
egin pertsona batek hiltzeko nahia agertzen duenean?
|
|
|
Zer
irakurle motaren erreferentzia
|
2014
|
|
Hala ere, Euskal Unibertsitatea jomugatzat dela, UEUk egin duen eta egiten ari den bidean Euskal Herriko Unibertsitatea hor dagoela saihetsezineko errealitatea da.
|
Zer
nolakoa izan luke, beraz, bien arteko erlazioa. Bateragarriak, bateraezinak, bateratu beharrekoak... dira?
|
|
Turismoaren garapenerako politika bideratzeko beharrezkoa da ikertzaileen, turismo eragileen eta mugaz bi aldeetarako tokiko agintarien arteko elkarrizketa.
|
Zer
baliabide, zer tresna eta zer prozedura jar daitezke martxan ondasun ez materiala ikusgai izan dadin. Nola garatu populazio hauen inguruko interes turistikoa, populazioa bera desnaturalizatu gabe eta irabazi ekonomikoak izan ditzaten?
|
|
beren modura gobernatubaz probintzi t, erri bakoitza, ortik fuerora zer diferentzi dago, aitona?
|
Zer
–Utsa.
|
|
Trukagarria zaie.
|
Zer
axola du hizkuntza bat edo bestea, baldin eta hartan edo honetan esaten duguna gure nazioaren onerako bada. Ez dira Sabino Aranaren garaiko kontuak, bide luzea egin du pentsamendu honek (Izagirre, 2010:
|
2015
|
|
|
Zer
esanik ez, nabarmen bereizten da testuinguru hori, beheranzkoak ez diren testuinguruetatik:
|
|
|
Zer
esanik ez, marraztu predikatua bateragarria da inongo ez daramaten baiezko testuinguru batzuekin. Ikus bedi edonola (26) ko sortan ez dela beheranzko irakurketarik sortzen.
|
|
Eraginkorrak izan dira?
|
Zer
nolako eragin emozionala sortu eta zenbat lagundu dute erakundeekiko konfiantza hobetzen. Barkamen eskaerak egiazaletasunez eginak eta eraginkorrak izan direla uste al dute biztanleek?
|
|
Hala ere, normalean ez dira tresna hauek guztiak elkarrekin erabiltzen.
|
Zer
motatako bideak hautatzen diren, zenbait aldagairekin harreman zuzena izango du: bortxaketak edo biolentzia noiz gertatu den, ordutik pasatako denbora, zenbat eta zein talde izan ziren biolentziaren errudun, erakundeek eragindako presioa edo justiziak zigorgabetasunaren aurka duen konpromisoa, besteak beste.
|
|
2 RQ.
|
Zer
iritzi dute profesionalek sareko kazeta elektronikoek eskaintzen duten doako informazioaren kalitateari buruz. Eta ordainpeko informazioari buruz?
|
|
|
Zer
nolako edukiak partekatuko lituzketen galdetzean, ez dago iritzi adosturik. Xiberoko Botza, Herria, Xorroxin Irratia edota Xaloa Telebistakoek uste dute eduki lokalegiek ez dutela interesik beste eskualdeetako jendearentzat, eta, beraz, ez lituzkete partekatuko eduki horiek.
|
|
«Euskarazko tokian tokiko prentsaren eduki analisi konparatiboa: Debabarreneko azterketa»,
|
Zer
: Revista de estudios de comunicación= Komunikazio ikasketen aldizkaria, 203
|
|
|
Zer
den amaren begian egotea! (GP:
|
|
Hau da, negoziatu eta bakoitza momentu guztietan eroso egotea.
|
Zer
nahi duen, zer behar duen eta gauzak nola egin nahi dituen, hori eztabaidatu, inori minik egin gabe, bakoitzak mugak jakin, zureak jakinarazi eta horretan negoziazio hori (11.2 Iñaki, 30, harreman homosexuala).
|
|
Ez dakit, nik uste dut ateratzen dela, ez dakit, igual ez naiz kontziente, igual ez dakit, ez dut planteatu, baino, normalean hitz egiten dugu lasai.
|
Zer
edo zer egin behar badugu esaten dugu, ze benga, hau edo bestea, ez daukat gogoa edo bai honetarako? (14.2 Iratxe, 30, harreman homosexuala).
|
2016
|
|
Botere biomedikoa estatusa defendatzeko saiakerarekin lotuta dagoela ikusten dugu hemen.
|
Zer
den normala eta zer ez definitzeko orduan, bada, botere harremana dago jokoan. Alajaina, esleitzen diren definizio horien nagusigoa gizartean, botere harremanetan eraikitzen da.
|