2004
|
|
Hala, askok egiten dute demokrazia parte hartzailearekin bat, hitzez behintzat. Bestelako kontua da hitz horiei
|
zer
nolako edukia ematen zaien. Gogoan izan behar da, gainera, ekimen parte hartzaile gehienak instituzioetatik jaio direla, itxura batean haren sustraiak herrian daudela pentsa litekeen arren.
|
|
Eskola curriculumaren alderdi nagusiak bitan bana bagenitza, alde batetik ikasliburuetan jasoa dagoen esanahiaren eta ikuspegiaren
|
zer
nolakoa geneukake, eta beste aldetik, berriz, modu ez formalean hezurmamitzen den balio eskala: hots, irakasleriaren irizpide, uste eta nahimena.
|
2009
|
|
|
Zer
nolako edukiak behar ditu alokairu kontratu estandar batek?
|
2011
|
|
Izenaren azpian eta barnean idazleak
|
zer
nolako edukia eransten dion ezagutu eta bereiztu beharra dago. Izena nork eta zertarako erabiltzen duen, haren zergatia argituko digu.
|
2013
|
|
Zelan eman zentzua bere proiektuari?
|
Zer
nolako edukiarekin metafisikaren zirkuluan galdu barik. Mamuaren konjurarekin, modu jakin batean gorpuztu behar ez duen mamuarekin, gorputz anitz har ditzakeen mamuarekin.
|
2015
|
|
|
Zer
nolako edukiak partekatuko lituzketen galdetzean, ez dago iritzi adosturik. Xiberoko Botza, Herria, Xorroxin Irratia edota Xaloa Telebistakoek uste dute eduki lokalegiek ez dutela interesik beste eskualdeetako jendearentzat, eta, beraz, ez lituzkete partekatuko eduki horiek.
|
2021
|
|
|
Zer
nolako edukiak egiten dituzu?
|
2022
|
|
EITB hainbat ikerketa egiten ari da, jakiteko herritarrek —gazteek, bereziki—
|
zer
nolako edukiak nahi dituzten. Iparragirrek uste du emaitzek «arrastoak» emango dizkiela, «eduki bereizgarriak sortzeko».
|
2023
|
|
Idealismo edo, hobe esanda, ispilu desitxuratu haiekiko konparazioak frustrazioa eragingo du, bai geure buruari, bai gure bizimoduari dagokionez, nahi baino neurri handiagoan, kasuak kasu. Hori ekiditeko, nori jarraitzen diogun,
|
zer
nolako edukia saritzen dugun Interneten, zer aplikazio eta zertarako erabiltzen ditugun, horiek guztiak funtsezkoak dira, desitxuratze ispilu horrekin amaitu nahi badugu.
|
|
Horrelako gailu ahaltsu bat arriskuak ezin aurreikusi eta naturalki saria bilatzen duen nerabe baten garunean uztearen ondorio posible bezain tragikoa da50 Dena den, lehen egindako galdera egin behar dugu berriro ere: Orokorrean nerabeek
|
zer
nolako edukiak kon  tsumituko dituzte eta zer nolako eragina izango dute beraiengan nerabezaroaren ezaugarriak kontuan izanik?
|
|
Ildo beretik, oso ondo pentsatu behar du
|
zer
nolako edukiak igotzen dituen sarera, bidaltzen dituen eta horien zergatia.212 Baita Finstagram (fake instagram) kontuetan ere, hau da, gurasoek ez dakiten Instagram kontuetan ere. Nahiko ohikoa da gaur egungo nerabeen artean, Instagramen, adibidez, kontu bat baino gehiago izatea, kontaktu multzoen arabera.
|
|
Euskarazko hedabideek egin duten ibilbide historikoa ikertua dago. Zein hedabide noiz non nork sortu zuen jakin nahi duenak badu non begiratu, baita hedabide horietan, oro har,
|
zer
nolako edukiak argitaratu zituzten jakin nahi duenak ere. Díaz Nocik ikertua du Euskal Herriko kazetaritzaren historia osoa, euskarazko kazetaritzaren jatorriari eta bilakaerari buruzko doktore tesi aitzindariarekin hasi eta ondoren argitaratutako beste hainbat lan orokor eta monografikoren bidez (besteak beste:
|