Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.100

2011
‎Contaminación atmosférica. Manual de laboratorio, Universidad Politécnica de Valencia, 2005.
‎Contaminación atmosférica. Manual de laboratorio, Universidad Politécnica de Valencia, 2005.
‎Química atmosférica. Origen y efectos de la contaminación, Miraguano, 2000.
‎IHOBE: Guía técnica para la medición, estimación y cálculo de las emisiones al aire, IHOBE, 2003.
‎Moragues, J.: Manual de tecnología de medición de concentración de gases y material parti­cu­lado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
‎Moragues, J.: Manual de tecnología de medición de concentración de gases y material parti­cu­lado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
‎Moragues, J.: Manual de tecnología de medición de concentración de gases y material parti­cu­lado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
‎Moragues, J.: Manual de tecnología de medición de concentración de gases y material parti­cu­lado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
‎OMS: Selección de procedimientos para medir la contaminación del aire, Organización Mundial de la Salud, 1976.
‎OMS: Selección de procedimientos para medir la contaminación del aire, Organización Mundial de la Salud, 1976.
‎MTA/ MA/ A87, Determinación de plomo en aire. Método filtro de membrana y espectro­fotometría de absorción atómica.
‎MTA/ MA/ A87, Determinación de plomo en aire. Método filtro de membrana y espectro­fotometría de absorción atómica.
‎MTA/ MA/ A87, Determinación de plomo en aire. Método filtro de membrana y espectro­fotometría de absorción atómica.
‎MTA/ MA/ A92, Determinación de hidrocarburos aromáticos (benceno, tolueno, etilben­ceno, p xilenos, 1,2, 4 trimetilbenceno) en aire. Método de adsorción en carbón activo y cromatografía de gases.
‎MTA/ MA/ A92, Determinación de hidrocarburos aromáticos (benceno, tolueno, etilben­ceno, p xilenos, 1,2, 4 trimetilbenceno) en aire. Método de adsorción en carbón activo y cromatografía de gases.
‎MTA/ MA/ A92, Determinación de hidrocarburos aromáticos (benceno, tolueno, etilben­ceno, p xilenos, 1,2, 4 trimetilbenceno) en aire. Método de adsorción en carbón activo y cromatografía de gases.
‎2.79 irudia. Diversas muestras de tipos de grimpado.
‎2.79 irudia. Diversas muestras de tipos de grimpado.
‎ERREGISTRO KUTXAETENGAILU POLOBAKARRAETENGAILU POLOBAKARRA. TALDEA PULTSADORE ARGITSUA. HOTEL? MOTAKO KOMMUTADOREAGURUTZAKETA KOMMUTADOREAKORRONTE HARGUNE BIPOLARRA TT 10/ 16 A REKINKORRONTE HARGUNE BIPOLARRA TT DE 25 A REKINKORRONTE HARGUNE TRIPOLARRA TT REKINKORRONTE HARGUNE TRIPOLARRA+ NEUTROA+ TTDESKARGA LANPARAK. Adibidea:
‎2 de 0,50 x 1,0
‎2 de 0,75 x 1,0
‎Iberdrola Comercialización de Último Recurso, SAU
‎E.On Comercializadora de Último Recurso, SL
‎Gure lagun Juan Luis Castillo Girón BHIko irakasleari. Juan de la Ciervari (Madril), taulak eta eskema elektrikoak egiten eta prestatzen egindako lan eskergagatik.
‎EBROSA eraikinaren (Ferrovial Agrománek eraikia) jabetzari eta, bereziki, hango teknikari Francisco González eta Gonzalo de la Antoniari, eraikinak bisitatzeko emandako erraztasunengatik.
‎TILMON eraikuntza enpresako Juan Carlos Rodríguezi eta ATCko (Arquitectos Técnicos de Control) Jesús Fernández Vegari, Pozueloko (Madril) hainbat eraikinen argazki erreportajea egiteko aukera emateagatik.
‎Sanz serrano J. L. Toledano Gasea J.C, Técnicas y Procesos en las Instalaciones Eléctricas de Media y Baja Tensión, 6 argitalpena, Paraninfo argitaletxea, 2007.
‎Sanz serrano J. L., Instalaciones Eléctricas. Resumen del REBT 2002 Esquemas, Aplicaciones y Ejercicios Resueltos de acuerdo con el REBT, 2 argitalpena, Paraninfo argitaletxea, 2008.
‎Sanz serrano J. L. Toledano Gasea J.C, Proyectos para el Desarrollo de Instalaciones de Distribución, Paraninfo argitaletxea, 2000.
‎Sanz serrano J. L. Toledano Gasea J.C, Proyectos para el Desarrollo de Instalaciones de Distribución, Paraninfo argitaletxea, 2000.
‎Toledano Gasea J.C., Mecanismos Eléctricos y de telecomunicaciones en el interior de las Viviendas, Paraninfo argitaletxea, 2010.
‎Toledano Gasea J.C., Mecanismos Eléctricos y de telecomunicaciones en el interior de las Viviendas, Paraninfo argitaletxea, 2010.
‎Egilea (k): ÁngelBueno Martin; Ana I. de Soto Gorroño: Prácticas guiadas de Electrónica Analógica
‎Egilea (k): ÁngelBueno Martin; Ana I. de Soto Gorroño: Prácticas guiadas de Electrónica Analógica
‎Ana I. de Soto Gorroño
‎Ana I. de Soto Gorroño
‎Egilea (k): ÁngelBueno Martín; Ana I. de Soto Gorroño: Prácticas guiadas de Electrónica Digital
‎Egilea (k): ÁngelBueno Martín; Ana I. de Soto Gorroño: Prácticas guiadas de Electrónica Digital
‎Aguilera, D.; Messick, J.: Control de los conflictos emocionales, Interamericana, Mexiko, 1976.
‎[...] Izan ere, odolezko loturek askoz garrantzi txikiagoa zuten hautazko loturek baino, eta, erromatar batek aita zeregina bete nahi zuenean, nahiago izaten zuen beste norbaiten seme alaba bat adoptatu edo esklabo baten seme alaba edo haur abandonatu bat hezi, berak sortutako seme alabaz automatikoki arduratu baino.Álzate, M. V.: El' descubrimiento' de la infancia (I): historia de un sentimiento, Revista Electrónica de Educación y Pedagogía, 4 zk., 2004ko abendua.
‎El' descubrimiento' de la infancia (I): historia de un sentimiento, Revista Electrónica de Educación y Pedagogía, 4 zk., 2004ko abendua. Hemen ikusgai:
‎El' descubrimiento' de la infancia (I): historia de un sentimiento, Revista Electrónica de Educación y Pedagogía, 4 zk., 2004ko abendua. Hemen ikusgai:
‎Erreferentzia bibliografikoak1 Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.:
‎Erreferentzia bibliografikoak1 Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.:
‎Erreferentzia bibliografikoak1 Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.:
‎Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R.
‎Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R.
‎Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R.
‎Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R. M.:
‎Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R. M.:
‎M.: Repensando lo educativo desde el desarrollo local y desde el aprendizaje, Simposio Internacional sobre Comunidades de Aprendizaje, Bartzelonako Foruma, 2004.5 Arreta Goiztiarreko Profesionalen Elkarteen Estatuko Federazioa (AGL), Libro Blanco de la Atención Temprana, Madril, Minusbaliotasunari buruzko Errege Patronatua, 2005.
‎M.: Repensando lo educativo desde el desarrollo local y desde el aprendizaje, Simposio Internacional sobre Comunidades de Aprendizaje, Bartzelonako Foruma, 2004.5 Arreta Goiztiarreko Profesionalen Elkarteen Estatuko Federazioa (AGL), Libro Blanco de la Atención Temprana, Madril, Minusbaliotasunari buruzko Errege Patronatua, 2005.
‎elkarrizketa bat gurasoekinAzalpenaHezitzaile baten eta guraso batzuen arteko elkarrizketa baten rol jokoa egitean datza, horrek dakarren prestaketa prozesu guztiarekin.GarapenaBinaka, elkarrizketa bat prestatu behar duzue.Gelan, zenbait egoera azalduko dira, elkarrizketa testuinguru batean kokatzeko; egoera batzuk hauek dira, baina beste batzuk ere hauta daitezke.Hasierako elkarrizketa, haurra zentroan sartu aurrekoa.Esparru guztietan egoki aurrera doan haur baten gurasoei jarraipen elkarrizketa egitea.Ezohiko elkarrizketa, guraso batzuk kexu agertu direlako aste batean bigarren aldiz haien semea hozkada batekin itzuli delako etxera, eta eskolan uzten den bakoitzean negar egiten duelako.Bikote bakoitzak gai horietako bat hautatu behar du, eta elkarrizketarako gidoia prestatu.Gelan, zenbait elkarrizketa motaren rol jokoak egin behar dituzue; pertsona batek hezitzailearen papera egingo du, eta beste bik haurraren amarena eta aitarena.Gainerako gelakideek elkarrizketa ikusiko dute, eta, amaieran, horri buruz hitz egin behar duzue talde handian.GarapenaOrdubeteko saio bat erabil liteke elkarrizketa prestatzeko, eta beste bat rol jokoak egiteko eta eztabaidatzeko.3.4 jardueraFilma: El milagro de Candeal (Candealgo miraria) AzalpenaEl milagro de Candeal (Candealgo miraria) film dokumentala ikustean datza. Hausnartu beharrekoa da nola eraldatu zen komunitate oso bat Carlinhos Brownek Candealgo favelan musika eskola bat sortzeko zuen ametsaren bidez, ametsaz gain, hezkuntza apustu bat ere bazen?. GarapenaFernando Truebari egindako elkarrizketaren zatiak irakurtzea.
‎elkarrizketa bat gurasoekinAzalpenaHezitzaile baten eta guraso batzuen arteko elkarrizketa baten rol jokoa egitean datza, horrek dakarren prestaketa prozesu guztiarekin.GarapenaBinaka, elkarrizketa bat prestatu behar duzue.Gelan, zenbait egoera azalduko dira, elkarrizketa testuinguru batean kokatzeko; egoera batzuk hauek dira, baina beste batzuk ere hauta daitezke.Hasierako elkarrizketa, haurra zentroan sartu aurrekoa.Esparru guztietan egoki aurrera doan haur baten gurasoei jarraipen elkarrizketa egitea.Ezohiko elkarrizketa, guraso batzuk kexu agertu direlako aste batean bigarren aldiz haien semea hozkada batekin itzuli delako etxera, eta eskolan uzten den bakoitzean negar egiten duelako.Bikote bakoitzak gai horietako bat hautatu behar du, eta elkarrizketarako gidoia prestatu.Gelan, zenbait elkarrizketa motaren rol jokoak egin behar dituzue; pertsona batek hezitzailearen papera egingo du, eta beste bik haurraren amarena eta aitarena.Gainerako gelakideek elkarrizketa ikusiko dute, eta, amaieran, horri buruz hitz egin behar duzue talde handian.GarapenaOrdubeteko saio bat erabil liteke elkarrizketa prestatzeko, eta beste bat rol jokoak egiteko eta eztabaidatzeko.3.4 jardueraFilma: El milagro de Candeal (Candealgo miraria) AzalpenaEl milagro de Candeal (Candealgo miraria) film dokumentala ikustean datza. Hausnartu beharrekoa da nola eraldatu zen komunitate oso bat Carlinhos Brownek Candealgo favelan musika eskola bat sortzeko zuen ametsaren bidez, ametsaz gain, hezkuntza apustu bat ere bazen?. GarapenaFernando Truebari egindako elkarrizketaren zatiak irakurtzea.
‎Gustatuko litzaidake ikustea rockeko beste idolo batzuk, bai eta zinema zuzendariak ere (ni barne), gure auzoan gauzak hobetzearren plaza bat eraikitzeko pikatzen. Plazak El milagro de Candeal izena du, eta, orain, bertan egiten dira auzoko jarduera gehienak. Egunero egoten dira dantzak, emanal­diak, entseguak edo capoeira.
‎Komunitatearen erdigune bilakatu da. Eta han emango dugu filma.2 Deskriba ezazue Salvador de Bahiako komunitatea, dokumentalak ematen dituen datuen arabera. Idatz itzazue gizarte desabantaila egoeraren balizko adierazleak.3 Candealgo favela bere kideak hezten dituen komunitate bat da?
‎QUINTANA, A.: Planes Educativos de Entorno. Hemen ikusgai:
‎prentsako hainbat albiste.B dokumentua. Senar emazte batzuek La Pedraja mobilizatu dute haur bat harreran mantentzeagatik. Adingabeen Babesak El Royoko beste haur bat nahi du", zioten La Pedraja de Portilloko hormetan itsatsitako kartelek. Udalerri horretako familia batentzat, konparaziorik argiena da Diego Lucasen historiarekin bizitzen ari direna.
‎Aries, F.; Duby, G.: Historia de la vida privada, Taurus, Madril, 1992.
‎La atención a la primera infancia. Bases para una política socioeducativa de igualdad de oportunidades, Adingabearen ikasketa zentroak, Madril, 2001.
‎La atención a la primera infancia. Bases para una política socioeducativa de igualdad de oportunidades, Adingabearen ikasketa zentroak, Madril, 2001.
‎Lurcat, L.: Las necesidades y los derechos de las niñas y los niños, Rosa Sensat, Bartzelona, 1994.
‎Abc: la enseñanza de los derechos humanos, ejercicios prácticos para escuelas primarias y secundarias, Giza Eskubideen Zentroa, New York, 1989.
‎Panchón, C.: Manual de Pedagogía de la inadaptación Social. Dulac argitaletxea, Bartzelona, 1998.
‎Panchón, C.: Manual de Pedagogía de la inadaptación Social. Dulac argitaletxea, Bartzelona, 1998.
‎Zenbait egile: El Petit llibre dels Drets Humans, Ed. Institut de Drets Humans de Catalunya, Bartzelona, 1998.
‎Zenbait egile: El Petit llibre dels Drets Humans, Ed. Institut de Drets Humans de Catalunya, Bartzelona, 1998.
‎Aguilera, D. Messick, J.: Control de los conflictos emocionales, Interamericana, Mexiko, 1976.
‎Du Ranquet, M.: Los modelos de trabajo social. Intervención con personas y con familias, Siglo XXI, Madril, 1996.
‎Franco, M.; Blanco, L.: Modelo de enfoque sistémico en familia y trabajo social, Espacio Editorial, Buenos Aires, 1998.
‎Maltrato Infantil: Detección, notificación y registro de casos, Madril, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioa, 1996, 14 orr.2 Zenbait egile: El llibre d' en Pau.
‎El llibre d' en Pau. Guia per a l' abordatge del maltractament en la infancia per als professionals de la salut, Bartzelona, Kataluniako Generalitatea, Departament de Sanitat i Seguretat Social, 1996, 16 orr.3 Atención al maltrato infantil desde el ámbito educativo: Manual para el profesional, Murtzia, Murtziako Eskualdeko Autonomia Erkidegoa, 2007, 76 orr.Argitalpen elektronikoa, hemen:
‎El llibre d' en Pau. Guia per a l' abordatge del maltractament en la infancia per als professionals de la salut, Bartzelona, Kataluniako Generalitatea, Departament de Sanitat i Seguretat Social, 1996, 16 orr.3 Atención al maltrato infantil desde el ámbito educativo: Manual para el profesional, Murtzia, Murtziako Eskualdeko Autonomia Erkidegoa, 2007, 76 orr.Argitalpen elektronikoa, hemen:
‎Onartzen ez badu, Kantabriako Gobernuko Adingabeak Babesteko Zerbitzuaren gain geratuko dira haurrak.Era berean, debekatu egin zaio emakumeari haurrengandik 200 metrora baino gutxiagora hurbiltzea, Adingabeen Epaitegiak neurria berretsi edo aldatu arte, eta ezin izango du haiekin harremanik eduki Adingabea Babesteko Zerbitzu Teknikoek haiek ebaluatu arte eta akusatuarekin harremana izatearen ala ez izatearen komenientziari buruz eta, hala badagokio, adingabeek gertaeren ondorioz dituzten patologiei buruz dagozkion txostenak bidali arte.Hemendik aterata: C. de la P..: " Retiran la custodia de una mujer que azotaba a sus hijastros y a su bebé", El Diario Montañés, 2008ko otsailaren 15eko bertsio digitala. http://www.eldiariomontanes.es/
‎C. de la P..: " Retiran la custodia de una mujer que azotaba a sus hijastros y a su bebé", El Diario Montañés, 2008ko otsailaren 15eko bertsio digitala. http://www.eldiariomontanes.es/
‎" Desamparo: niños sin hogar con la esperanza de un ambiente familiar", La Opinión de Málaga, 2007ko azaroaren 19ko bertsio digitala. http://www.laopiniondemalaga.es/
‎" Desamparo: niños sin hogar con la esperanza de un ambiente familiar", La Opinión de Málaga, 2007ko azaroaren 19ko bertsio digitala. http://www.laopiniondemalaga.es/
‎El Royoko haurraDiego Lucas, jaioberritan, harrera zentro batean sartu zuten, haren amak. Margarita Bernalek? ezin baitzuen zaindu, buruko nahasmen bipolar bat izateagatik.1999an, 5 hilabete zituela, adoptatu aurreko erregimenean hartu zuten Raquel Gómezek eta Carlos de Franciscok, Soriako El Royo herriko senar emazte batzuek; haiekin 16 hilabetez bizi izan zen. Ama biologikoak neurriaren aurkako helegitea aurkeztu zuen, eta Salamancako 6 Zenbakiko Epaitegiak ebatzi zuen, 2000ko urrian, Margaritaren egoera mentalerako onuragarria izango zela semearengandik hurbilago egotea.
‎Arreta Goiztiarreko Profesionalen Elkarteen Estatuko Federazioa (AGL): Libro Blanco de la Atención Temprana, Minusbaliotasunari buruzko Errege Patronatua, Madril, 2005.
‎Elboj, C.; PuigdellIvol, I.; Soler, M. Valls, R.: Comunidades de aprendizaje. Transformar la educación, Ed. Graó, Bartzelona, 2002.
‎Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.
‎Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.
‎Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.
‎Moll, B.: La escuela infantil de 0 a 6 años, Ed. Anaya, Madril, 1988.
‎Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista cuatrimestral del consejo escolar del estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.
‎Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista cuatrimestral del consejo escolar del estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.
‎Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Bartzelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.
‎Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Bartzelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.
‎Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Bartzelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.
‎M.: Repensando lo educativo desde el desarrollo local y desde el aprendizaje," Simposio Internacional sobre Comunidades de Aprendizaje", Bartzelonako Foruma, 2004.
‎Costa, M.: Los programas de intervención social: criterios de pertenencia y estilos de intervención, Revista Papeles del Colegio, 37 zk., 1987ko urria.
‎Los programas de intervención social: criterios de pertenencia y estilos de intervención, Revista Papeles del Colegio, 37 zk., 1987ko urria.
‎Los programas de intervención social: criterios de pertenencia y estilos de intervención, Revista Papeles del Colegio, 37 zk., 1987ko urria.
‎Maltrato Infantil: Detección, Notificación y Registro de Casos, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioa, Madril, 2006.
‎Juárez, M.; De Miguel, M. J.: Política social y familia en el municipio de Madrid, Madrilgo Udaleko Gizarte Zerbitzuen Saila, 1994.
‎Romero Navarro, F.; La mediación familiar, Un ejemplo de aplicación práctica: la comunicación a los hijos de la separación de los padres.
‎Romero Navarro, F.; La mediación familiar, Un ejemplo de aplicación práctica: la comunicación a los hijos de la separación de los padres. El papel del mediador, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioaren aldizkaria, 40 zk., Madril, 2002.
‎Romero Navarro, F.; La mediación familiar, Un ejemplo de aplicación práctica: la comunicación a los hijos de la separación de los padres. El papel del mediador, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioaren aldizkaria, 40 zk., Madril, 2002.
‎SolIs de Ovando, R.: Modelo de competencia social, Cuaderno de acción social.
‎SolIs de Ovando, R.: Modelo de competencia social, Cuaderno de acción social. Fundación Universidad y empresa, IX. kapitulua, Madril, 1999.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
de 1.060 (6,98)
DE 40 (0,26)
Lehen forma
de 1.060 (6,98)
DE 40 (0,26)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
de la 120 (0,79)
de turismo 20 (0,13)
de Katalunia 8 (0,05)
de al 8 (0,05)
de Compostela 7 (0,05)
de Espainia 6 (0,04)
de Madril 5 (0,03)
de Torres 5 (0,03)
de destino 5 (0,03)
de soto 5 (0,03)
de La 4 (0,03)
de Windows 4 (0,03)
de un 4 (0,03)
DE zati 4 (0,03)
de Extremadura 3 (0,02)
de Janeiro 3 (0,02)
de Sevilla 3 (0,02)
de Antequera 2 (0,01)
de Burgos 2 (0,01)
de Ceuta 2 (0,01)
de In 2 (0,01)
de León 2 (0,01)
de Riotinto 2 (0,01)
de Spinoza 2 (0,01)
de l 2 (0,01)
de marketin 2 (0,01)
de unatu 2 (0,01)
de Alacant 1 (0,01)
de Asturias 1 (0,01)
de Asón 1 (0,01)
de Bohemia 1 (0,01)
de Borja 1 (0,01)
de Bulnes 1 (0,01)
de Calatrava 1 (0,01)
de Campo 1 (0,01)
de Campos 1 (0,01)
de Duero 1 (0,01)
de Ebro 1 (0,01)
de Eva 1 (0,01)
de Formentera 1 (0,01)
de Francisco 1 (0,01)
de Goya 1 (0,01)
de Granada 1 (0,01)
de Gregorio 1 (0,01)
de Guadarrama 1 (0,01)
de Huelva 1 (0,01)
de Ibiza 1 (0,01)
de Internet 1 (0,01)
de Lillo 1 (0,01)
de Lima 1 (0,01)
de Mallorca 1 (0,01)
de Marco 1 (0,01)
de Menorca 1 (0,01)
de Miguel 1 (0,01)
de Málaga 1 (0,01)
de Nancy 1 (0,01)
de Nebrija 1 (0,01)
de Osma 1 (0,01)
de PE 1 (0,01)
de PVC 1 (0,01)
de Paul 1 (0,01)
de Retolaza 1 (0,01)
de San 1 (0,01)
de Sanabria 1 (0,01)
de Santander 1 (0,01)
de Silos 1 (0,01)
de Teruel 1 (0,01)
de Tormes 1 (0,01)
de Tramontana 1 (0,01)
de Urbina 1 (0,01)
de Valentzia 1 (0,01)
de Xixona 1 (0,01)
de administrazio 1 (0,01)
de ahalgo 1 (0,01)
de baño 1 (0,01)
de bezero 1 (0,01)
de ceuta.html 1 (0,01)
DE Burgos 1 (0,01)
DE Espainia 1 (0,01)
DE Francisco 1 (0,01)
DE Katalunia 1 (0,01)
DE LA 1 (0,01)
DE Miguel 1 (0,01)
DE Pablo 1 (0,01)
DE arbitraje 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
de turismo de 6 (0,04)
de la Vega 4 (0,03)
de soto Gorroño 4 (0,03)
de turismo hotel 3 (0,02)
de Compostela katedral 2 (0,01)
de In fan 2 (0,01)
de la cru 2 (0,01)
de la Generalitat 2 (0,01)
de la naturaleza 2 (0,01)
de la plat 2 (0,01)
de Torres landa 2 (0,01)
DE zati berogailu 2 (0,01)
de administrazio prozedura 1 (0,01)
de Antequera inguru 1 (0,01)
de Asón baserri 1 (0,01)
de bezero enpresa 1 (0,01)
de Bohemia lan 1 (0,01)
de Bulnes paregabe 1 (0,01)
de Burgos erakunde 1 (0,01)
DE Burgos korrespondentzia 1 (0,01)
de Campo de 1 (0,01)
de Ceuta Melilla 1 (0,01)
de Compostela ingurumen 1 (0,01)
de Compostela turismo 1 (0,01)
de destino > 1 (0,01)
de Ebro tipula 1 (0,01)
de Espainia logotipo 1 (0,01)
de Espainia SA 1 (0,01)
de Extremadura sor 1 (0,01)
de Guadarrama okela 1 (0,01)
de l ' 1 (0,01)
de La Alhambra 1 (0,01)
de la alta 1 (0,01)
de la Antonia 1 (0,01)
de la dorre 1 (0,01)
de la flora 1 (0,01)
de la fresa 1 (0,01)
de la granja 1 (0,01)
de La lagun 1 (0,01)
de la LO 1 (0,01)
de la muestra 1 (0,01)
de la ordena 1 (0,01)
de la p. 1 (0,01)
de la plan 1 (0,01)
de la Reala 1 (0,01)
de Madril SA 1 (0,01)
de Madril sor 1 (0,01)
de Marco polo 1 (0,01)
DE Miguel M. 1 (0,01)
de PE atal 1 (0,01)
de Retolaza Arrue 1 (0,01)
de Riotinto turismo 1 (0,01)
de Santander sukurtsal 1 (0,01)
de soto madari 1 (0,01)
de Teruel fundazio 1 (0,01)
de turismo esteka 1 (0,01)
de turismo sozietate 1 (0,01)
de turismo telebista 1 (0,01)
de unatu figura 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia