2011
|
|
Contaminación atmosférica. Manual
|
de
laboratorio, Universidad Politécnica de Valencia, 2005.
|
|
Contaminación atmosférica. Manual de laboratorio, Universidad Politécnica
|
de
Valencia, 2005.
|
|
Química atmosférica. Origen y efectos
|
de
la contaminación, Miraguano, 2000.
|
|
IHOBE: Guía técnica para la medición, estimación y cálculo
|
de
las emisiones al aire, IHOBE, 2003.
|
|
Moragues, J.: Manual
|
de
tecnología de medición de concentración de gases y material particulado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
|
|
Moragues, J.: Manual de tecnología
|
de
medición de concentración de gases y material particulado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
|
|
Moragues, J.: Manual de tecnología de medición
|
de
concentración de gases y material particulado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
|
|
Moragues, J.: Manual de tecnología de medición de concentración
|
de
gases y material particulado en chimeneas y atmósfera. (sarean: http://www.medioambiente.gov.ar/documentos/prodia/contaminacion/manual01.pdf).
|
|
OMS: Selección
|
de
procedimientos para medir la contaminación del aire, Organización Mundial de la Salud, 1976.
|
|
OMS: Selección de procedimientos para medir la contaminación del aire, Organización Mundial
|
de
la Salud, 1976.
|
|
MTA/ MA/ A87, Determinación
|
de
plomo en aire. Método filtro de membrana y espectrofotometría de absorción atómica.
|
|
MTA/ MA/ A87, Determinación de plomo en aire. Método filtro
|
de
membrana y espectrofotometría de absorción atómica.
|
|
MTA/ MA/ A87, Determinación de plomo en aire. Método filtro de membrana y espectrofotometría
|
de
absorción atómica.
|
|
MTA/ MA/ A92, Determinación
|
de
hidrocarburos aromáticos (benceno, tolueno, etilbenceno, p xilenos, 1,2, 4 trimetilbenceno) en aire. Método de adsorción en carbón activo y cromatografía de gases.
|
|
MTA/ MA/ A92, Determinación de hidrocarburos aromáticos (benceno, tolueno, etilbenceno, p xilenos, 1,2, 4 trimetilbenceno) en aire. Método
|
de
adsorción en carbón activo y cromatografía de gases.
|
|
MTA/ MA/ A92, Determinación de hidrocarburos aromáticos (benceno, tolueno, etilbenceno, p xilenos, 1,2, 4 trimetilbenceno) en aire. Método de adsorción en carbón activo y cromatografía
|
de
gases.
|
|
2.79 irudia. Diversas muestras
|
de
tipos de grimpado.
|
|
2.79 irudia. Diversas muestras de tipos
|
de
grimpado.
|
|
ERREGISTRO KUTXAETENGAILU POLOBAKARRAETENGAILU POLOBAKARRA. TALDEA PULTSADORE ARGITSUA. HOTEL? MOTAKO KOMMUTADOREAGURUTZAKETA KOMMUTADOREAKORRONTE HARGUNE BIPOLARRA TT 10/ 16 A REKINKORRONTE HARGUNE BIPOLARRA TT
|
DE
25 A REKINKORRONTE HARGUNE TRIPOLARRA TT REKINKORRONTE HARGUNE TRIPOLARRA+ NEUTROA+ TTDESKARGA LANPARAK. Adibidea:
|
|
2
|
de
0,50 x 1,0
|
|
2
|
de
0,75 x 1,0
|
|
Iberdrola Comercialización
|
de
Último Recurso, SAU
|
|
E.On Comercializadora
|
de
Último Recurso, SL
|
|
Gure lagun Juan Luis Castillo Girón BHIko irakasleari. Juan
|
de
la Ciervari (Madril), taulak eta eskema elektrikoak egiten eta prestatzen egindako lan eskergagatik.
|
|
EBROSA eraikinaren (Ferrovial Agrománek eraikia) jabetzari eta, bereziki, hango teknikari Francisco González eta Gonzalo
|
de
la Antoniari, eraikinak bisitatzeko emandako erraztasunengatik.
|
|
TILMON eraikuntza enpresako Juan Carlos Rodríguezi eta ATCko (Arquitectos Técnicos
|
de
Control) Jesús Fernández Vegari, Pozueloko (Madril) hainbat eraikinen argazki erreportajea egiteko aukera emateagatik.
|
|
Sanz serrano J. L. Toledano Gasea J.C, Técnicas y Procesos en las Instalaciones Eléctricas
|
de
Media y Baja Tensión, 6 argitalpena, Paraninfo argitaletxea, 2007.
|
|
Sanz serrano J. L., Instalaciones Eléctricas. Resumen del REBT 2002 Esquemas, Aplicaciones y Ejercicios Resueltos
|
de
acuerdo con el REBT, 2 argitalpena, Paraninfo argitaletxea, 2008.
|
|
Sanz serrano J. L. Toledano Gasea J.C, Proyectos para el Desarrollo
|
de
Instalaciones de Distribución, Paraninfo argitaletxea, 2000.
|
|
Sanz serrano J. L. Toledano Gasea J.C, Proyectos para el Desarrollo de Instalaciones
|
de
Distribución, Paraninfo argitaletxea, 2000.
|
|
Toledano Gasea J.C., Mecanismos Eléctricos y
|
de
telecomunicaciones en el interior de las Viviendas, Paraninfo argitaletxea, 2010.
|
|
Toledano Gasea J.C., Mecanismos Eléctricos y de telecomunicaciones en el interior
|
de
las Viviendas, Paraninfo argitaletxea, 2010.
|
|
Egilea (k): ÁngelBueno Martin; Ana I.
|
de
Soto Gorroño: Prácticas guiadas de Electrónica Analógica
|
|
Egilea (k): ÁngelBueno Martin; Ana I. de Soto Gorroño: Prácticas guiadas
|
de
Electrónica Analógica
|
|
Ana I.
|
de
Soto Gorroño
|
|
Ana I.
|
de
Soto Gorroño
|
|
Egilea (k): ÁngelBueno Martín; Ana I.
|
de
Soto Gorroño: Prácticas guiadas de Electrónica Digital
|
|
Egilea (k): ÁngelBueno Martín; Ana I. de Soto Gorroño: Prácticas guiadas
|
de
Electrónica Digital
|
|
Aguilera, D.; Messick, J.: Control
|
de
los conflictos emocionales, Interamericana, Mexiko, 1976.
|
|
[...] Izan ere, odolezko loturek askoz garrantzi txikiagoa zuten hautazko loturek baino, eta, erromatar batek aita zeregina bete nahi zuenean, nahiago izaten zuen beste norbaiten seme alaba bat adoptatu edo esklabo baten seme alaba edo haur abandonatu bat hezi, berak sortutako seme alabaz automatikoki arduratu baino.Álzate, M. V.: El' descubrimiento'
|
de
la infancia (I): historia de un sentimiento, Revista Electrónica de Educación y Pedagogía, 4 zk., 2004ko abendua.
|
|
El' descubrimiento' de la infancia (I): historia
|
de
un sentimiento, Revista Electrónica de Educación y Pedagogía, 4 zk., 2004ko abendua. Hemen ikusgai:
|
|
El' descubrimiento' de la infancia (I): historia de un sentimiento, Revista Electrónica
|
de
Educación y Pedagogía, 4 zk., 2004ko abendua. Hemen ikusgai:
|
|
Erreferentzia bibliografikoak1 Feito, R.: Balance
|
de
la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.:
|
|
Erreferentzia bibliografikoak1 Feito, R.: Balance de la participación
|
de
los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.:
|
|
Erreferentzia bibliografikoak1 Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares
|
de
Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.:
|
|
Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar
|
de
Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R.
|
|
Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament
|
de
la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R.
|
|
Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.2 Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat
|
de
Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R.
|
|
Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación
|
de
las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R. M.:
|
|
Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Barcelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.3 Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor
|
de
calidad educativa, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.4 Torres, R. M.:
|
|
M.: Repensando lo educativo desde el desarrollo local y desde el aprendizaje, Simposio Internacional sobre Comunidades
|
de
Aprendizaje, Bartzelonako Foruma, 2004.5 Arreta Goiztiarreko Profesionalen Elkarteen Estatuko Federazioa (AGL), Libro Blanco de la Atención Temprana, Madril, Minusbaliotasunari buruzko Errege Patronatua, 2005.
|
|
M.: Repensando lo educativo desde el desarrollo local y desde el aprendizaje, Simposio Internacional sobre Comunidades de Aprendizaje, Bartzelonako Foruma, 2004.5 Arreta Goiztiarreko Profesionalen Elkarteen Estatuko Federazioa (AGL), Libro Blanco
|
de
la Atención Temprana, Madril, Minusbaliotasunari buruzko Errege Patronatua, 2005.
|
|
elkarrizketa bat gurasoekinAzalpenaHezitzaile baten eta guraso batzuen arteko elkarrizketa baten rol jokoa egitean datza, horrek dakarren prestaketa prozesu guztiarekin.GarapenaBinaka, elkarrizketa bat prestatu behar duzue.Gelan, zenbait egoera azalduko dira, elkarrizketa testuinguru batean kokatzeko; egoera batzuk hauek dira, baina beste batzuk ere hauta daitezke.Hasierako elkarrizketa, haurra zentroan sartu aurrekoa.Esparru guztietan egoki aurrera doan haur baten gurasoei jarraipen elkarrizketa egitea.Ezohiko elkarrizketa, guraso batzuk kexu agertu direlako aste batean bigarren aldiz haien semea hozkada batekin itzuli delako etxera, eta eskolan uzten den bakoitzean negar egiten duelako.Bikote bakoitzak gai horietako bat hautatu behar du, eta elkarrizketarako gidoia prestatu.Gelan, zenbait elkarrizketa motaren rol jokoak egin behar dituzue; pertsona batek hezitzailearen papera egingo du, eta beste bik haurraren amarena eta aitarena.Gainerako gelakideek elkarrizketa ikusiko dute, eta, amaieran, horri buruz hitz egin behar duzue talde handian.GarapenaOrdubeteko saio bat erabil liteke elkarrizketa prestatzeko, eta beste bat rol jokoak egiteko eta eztabaidatzeko.3.4 jardueraFilma: El milagro
|
de
Candeal (Candealgo miraria) AzalpenaEl milagro de Candeal (Candealgo miraria) film dokumentala ikustean datza. Hausnartu beharrekoa da nola eraldatu zen komunitate oso bat Carlinhos Brownek Candealgo favelan musika eskola bat sortzeko zuen ametsaren bidez, ametsaz gain, hezkuntza apustu bat ere bazen?. GarapenaFernando Truebari egindako elkarrizketaren zatiak irakurtzea.
|
|
elkarrizketa bat gurasoekinAzalpenaHezitzaile baten eta guraso batzuen arteko elkarrizketa baten rol jokoa egitean datza, horrek dakarren prestaketa prozesu guztiarekin.GarapenaBinaka, elkarrizketa bat prestatu behar duzue.Gelan, zenbait egoera azalduko dira, elkarrizketa testuinguru batean kokatzeko; egoera batzuk hauek dira, baina beste batzuk ere hauta daitezke.Hasierako elkarrizketa, haurra zentroan sartu aurrekoa.Esparru guztietan egoki aurrera doan haur baten gurasoei jarraipen elkarrizketa egitea.Ezohiko elkarrizketa, guraso batzuk kexu agertu direlako aste batean bigarren aldiz haien semea hozkada batekin itzuli delako etxera, eta eskolan uzten den bakoitzean negar egiten duelako.Bikote bakoitzak gai horietako bat hautatu behar du, eta elkarrizketarako gidoia prestatu.Gelan, zenbait elkarrizketa motaren rol jokoak egin behar dituzue; pertsona batek hezitzailearen papera egingo du, eta beste bik haurraren amarena eta aitarena.Gainerako gelakideek elkarrizketa ikusiko dute, eta, amaieran, horri buruz hitz egin behar duzue talde handian.GarapenaOrdubeteko saio bat erabil liteke elkarrizketa prestatzeko, eta beste bat rol jokoak egiteko eta eztabaidatzeko.3.4 jardueraFilma: El milagro de Candeal (Candealgo miraria) AzalpenaEl milagro
|
de
Candeal (Candealgo miraria) film dokumentala ikustean datza. Hausnartu beharrekoa da nola eraldatu zen komunitate oso bat Carlinhos Brownek Candealgo favelan musika eskola bat sortzeko zuen ametsaren bidez, ametsaz gain, hezkuntza apustu bat ere bazen?. GarapenaFernando Truebari egindako elkarrizketaren zatiak irakurtzea.
|
|
Gustatuko litzaidake ikustea rockeko beste idolo batzuk, bai eta zinema zuzendariak ere (ni barne), gure auzoan gauzak hobetzearren plaza bat eraikitzeko pikatzen. Plazak El milagro
|
de
Candeal izena du, eta, orain, bertan egiten dira auzoko jarduera gehienak. Egunero egoten dira dantzak, emanaldiak, entseguak edo capoeira.
|
|
Komunitatearen erdigune bilakatu da. Eta han emango dugu filma.2 Deskriba ezazue Salvador
|
de
Bahiako komunitatea, dokumentalak ematen dituen datuen arabera. Idatz itzazue gizarte desabantaila egoeraren balizko adierazleak.3 Candealgo favela bere kideak hezten dituen komunitate bat da?
|
|
QUINTANA, A.: Planes Educativos
|
de
Entorno. Hemen ikusgai:
|
|
prentsako hainbat albiste.B dokumentua. Senar emazte batzuek La Pedraja mobilizatu dute haur bat harreran mantentzeagatik. Adingabeen Babesak El Royoko beste haur bat nahi du", zioten La Pedraja
|
de
Portilloko hormetan itsatsitako kartelek. Udalerri horretako familia batentzat, konparaziorik argiena da Diego Lucasen historiarekin bizitzen ari direna.
|
|
Aries, F.; Duby, G.: Historia
|
de
la vida privada, Taurus, Madril, 1992.
|
|
La atención a la primera infancia. Bases para una política socioeducativa
|
de
igualdad de oportunidades, Adingabearen ikasketa zentroak, Madril, 2001.
|
|
La atención a la primera infancia. Bases para una política socioeducativa de igualdad
|
de
oportunidades, Adingabearen ikasketa zentroak, Madril, 2001.
|
|
Lurcat, L.: Las necesidades y los derechos
|
de
las niñas y los niños, Rosa Sensat, Bartzelona, 1994.
|
|
Abc: la enseñanza
|
de
los derechos humanos, ejercicios prácticos para escuelas primarias y secundarias, Giza Eskubideen Zentroa, New York, 1989.
|
|
Panchón, C.: Manual
|
de
Pedagogía de la inadaptación Social. Dulac argitaletxea, Bartzelona, 1998.
|
|
Panchón, C.: Manual de Pedagogía
|
de
la inadaptación Social. Dulac argitaletxea, Bartzelona, 1998.
|
|
Zenbait egile: El Petit llibre dels Drets Humans, Ed. Institut
|
de
Drets Humans de Catalunya, Bartzelona, 1998.
|
|
Zenbait egile: El Petit llibre dels Drets Humans, Ed. Institut de Drets Humans
|
de
Catalunya, Bartzelona, 1998.
|
|
Aguilera, D. Messick, J.: Control
|
de
los conflictos emocionales, Interamericana, Mexiko, 1976.
|
|
Du Ranquet, M.: Los modelos
|
de
trabajo social. Intervención con personas y con familias, Siglo XXI, Madril, 1996.
|
|
Franco, M.; Blanco, L.: Modelo
|
de
enfoque sistémico en familia y trabajo social, Espacio Editorial, Buenos Aires, 1998.
|
|
Maltrato Infantil: Detección, notificación y registro
|
de
casos, Madril, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioa, 1996, 14 orr.2 Zenbait egile: El llibre d' en Pau.
|
|
El llibre d' en Pau. Guia per a l' abordatge del maltractament en la infancia per als professionals
|
de
la salut, Bartzelona, Kataluniako Generalitatea, Departament de Sanitat i Seguretat Social, 1996, 16 orr.3 Atención al maltrato infantil desde el ámbito educativo: Manual para el profesional, Murtzia, Murtziako Eskualdeko Autonomia Erkidegoa, 2007, 76 orr.Argitalpen elektronikoa, hemen:
|
|
El llibre d' en Pau. Guia per a l' abordatge del maltractament en la infancia per als professionals de la salut, Bartzelona, Kataluniako Generalitatea, Departament
|
de
Sanitat i Seguretat Social, 1996, 16 orr.3 Atención al maltrato infantil desde el ámbito educativo: Manual para el profesional, Murtzia, Murtziako Eskualdeko Autonomia Erkidegoa, 2007, 76 orr.Argitalpen elektronikoa, hemen:
|
|
Onartzen ez badu, Kantabriako Gobernuko Adingabeak Babesteko Zerbitzuaren gain geratuko dira haurrak.Era berean, debekatu egin zaio emakumeari haurrengandik 200 metrora baino gutxiagora hurbiltzea, Adingabeen Epaitegiak neurria berretsi edo aldatu arte, eta ezin izango du haiekin harremanik eduki Adingabea Babesteko Zerbitzu Teknikoek haiek ebaluatu arte eta akusatuarekin harremana izatearen ala ez izatearen komenientziari buruz eta, hala badagokio, adingabeek gertaeren ondorioz dituzten patologiei buruz dagozkion txostenak bidali arte.Hemendik aterata: C.
|
de
la P..: " Retiran la custodia de una mujer que azotaba a sus hijastros y a su bebé", El Diario Montañés, 2008ko otsailaren 15eko bertsio digitala. http://www.eldiariomontanes.es/
|
|
C. de la P..: " Retiran la custodia
|
de
una mujer que azotaba a sus hijastros y a su bebé", El Diario Montañés, 2008ko otsailaren 15eko bertsio digitala. http://www.eldiariomontanes.es/
|
|
" Desamparo: niños sin hogar con la esperanza
|
de
un ambiente familiar", La Opinión de Málaga, 2007ko azaroaren 19ko bertsio digitala. http://www.laopiniondemalaga.es/
|
|
" Desamparo: niños sin hogar con la esperanza de un ambiente familiar", La Opinión
|
de
Málaga, 2007ko azaroaren 19ko bertsio digitala. http://www.laopiniondemalaga.es/
|
|
El Royoko haurraDiego Lucas, jaioberritan, harrera zentro batean sartu zuten, haren amak. Margarita Bernalek? ezin baitzuen zaindu, buruko nahasmen bipolar bat izateagatik.1999an, 5 hilabete zituela, adoptatu aurreko erregimenean hartu zuten Raquel Gómezek eta Carlos
|
de
Franciscok, Soriako El Royo herriko senar emazte batzuek; haiekin 16 hilabetez bizi izan zen. Ama biologikoak neurriaren aurkako helegitea aurkeztu zuen, eta Salamancako 6 Zenbakiko Epaitegiak ebatzi zuen, 2000ko urrian, Margaritaren egoera mentalerako onuragarria izango zela semearengandik hurbilago egotea.
|
|
Arreta Goiztiarreko Profesionalen Elkarteen Estatuko Federazioa (AGL): Libro Blanco
|
de
la Atención Temprana, Minusbaliotasunari buruzko Errege Patronatua, Madril, 2005.
|
|
Elboj, C.; PuigdellIvol, I.; Soler, M. Valls, R.: Comunidades
|
de
aprendizaje. Transformar la educación, Ed. Graó, Bartzelona, 2002.
|
|
Feito, R.: Balance
|
de
la participación de los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.
|
|
Feito, R.: Balance de la participación
|
de
los padres en los Consejos Escolares de Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.
|
|
Feito, R.: Balance de la participación de los padres en los Consejos Escolares
|
de
Centro, Revista Cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado, 4 zk. Participación Educativa, 2007.
|
|
Moll, B.: La escuela infantil
|
de
0 a 6 años, Ed. Anaya, Madril, 1988.
|
|
Sarramona, J.; Roca, E.: La participación
|
de
las familias en la escuela como factor de calidad educativa, Revista cuatrimestral del consejo escolar del estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.
|
|
Sarramona, J.; Roca, E.: La participación de las familias en la escuela como factor
|
de
calidad educativa, Revista cuatrimestral del consejo escolar del estado, 4 zk., Participación Educativa, 2007.
|
|
Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar
|
de
Catalunya, Bartzelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, 2001.
|
|
Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Bartzelona, Departament d' Ensenyament
|
de
la Generalitat de Catalunya, 2001.
|
|
Sarramona, J.; Roca, E.; Barroso, A.: Recerca sobre la participació dels pares al sistema educatiu, Consell Escolar de Catalunya, Bartzelona, Departament d' Ensenyament de la Generalitat
|
de
Catalunya, 2001.
|
|
M.: Repensando lo educativo desde el desarrollo local y desde el aprendizaje," Simposio Internacional sobre Comunidades
|
de
Aprendizaje", Bartzelonako Foruma, 2004.
|
|
Costa, M.: Los programas
|
de
intervención social: criterios de pertenencia y estilos de intervención, Revista Papeles del Colegio, 37 zk., 1987ko urria.
|
|
Los programas de intervención social: criterios
|
de
pertenencia y estilos de intervención, Revista Papeles del Colegio, 37 zk., 1987ko urria.
|
|
Los programas de intervención social: criterios de pertenencia y estilos
|
de
intervención, Revista Papeles del Colegio, 37 zk., 1987ko urria.
|
|
Maltrato Infantil: Detección, Notificación y Registro
|
de
Casos, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioa, Madril, 2006.
|
|
Juárez, M.; De Miguel, M. J.: Política social y familia en el municipio
|
de
Madrid, Madrilgo Udaleko Gizarte Zerbitzuen Saila, 1994.
|
|
Romero Navarro, F.; La mediación familiar, Un ejemplo
|
de
aplicación práctica: la comunicación a los hijos de la separación de los padres.
|
|
Romero Navarro, F.; La mediación familiar, Un ejemplo de aplicación práctica: la comunicación a los hijos
|
de
la separación de los padres. El papel del mediador, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioaren aldizkaria, 40 zk., Madril, 2002.
|
|
Romero Navarro, F.; La mediación familiar, Un ejemplo de aplicación práctica: la comunicación a los hijos de la separación
|
de
los padres. El papel del mediador, Lan eta Gizarte Gaietarako Ministerioaren aldizkaria, 40 zk., Madril, 2002.
|
|
SolIs
|
de
Ovando, R.: Modelo de competencia social, Cuaderno de acción social.
|
|
SolIs de Ovando, R.: Modelo
|
de
competencia social, Cuaderno de acción social. Fundación Universidad y empresa, IX. kapitulua, Madril, 1999.
|