Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 184

2001
‎7 ► Lau artzainek beren artaldeak konparatzen dituzte. Ximunek Lukasek baino 8 ardi gutiago du; Xanek Mirenek baino 2 aldiz ardi gutiago.
2002
Beren kanikak bateratzen dütüe.
‎Odeietan idatziak diren zonbakiak beren laukittoari lot.
‎[[] Lan bera haurrek billeteak eta txanponak berek marraztu behar dituztelarik. doazkion buruketak
‎Kanikak bil. beren kütxer lot eta bai edo ez ihardets.
‎5 eta 10 zonbakiak beren laukittoan idatz itzazü.
‎lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren / ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
Beren diharüa alkarretaratzen düe bideokasete baten erosteko; bideoak 14 € balio dü. lhardesten ahal ez delarik, galtoa marra.
‎Geroxeago beren lana frogatuko dute arbela altxatuz eta galdetua zen zenbakiari doakion laukitxoari begira� tuz (gisa horretan, taula nork bere lanaren zuzentzeko baliatzen da}. Hor ere, egin den lana azaltzen da, adibi� dez:
‎Zonbakiak beren laukittoari lo®t. ® ®
2005
‎Zaragozak 1 000 dinarreko zerga bat hilabetero ordain ziezaion zioen hitzarmenak bortz hilabete iraun zuen bakarrik. 1073an, bi kideek beren itunaren indartzearen beharra senditu zuten Aragoiko erregearen handi-nahiari aurre egiteko.
‎Erdi Aroko hiria ttipia zen eta harresiz inguratua etsaiengandik begiratzeko. Saltzaileek eta eskulangileek karrika hertsietan zituzten beren saltegiak. Ardura karrika horiek zikinak izaten ziren baina bizi handia iragaiten zen.
‎Hori zela eta, Nafarroako agintariek hitzarmen bat izenpetu zuten Baionako hiriarekin: Erriberri (Olite), Lizarra eta Tuterako tratulariek portua balia zezaketen beren mozkinen saltzeko. Horrela, Nafarroak hurbil zituen Akitaniako eta Ingalaterrako merkatuak.
‎1521 arte ahal guziak egin zituzten Nafarroako errege erreginek erresumaren berreskuratzeko baina debalde. 1530etik harat, Nafarroa Behereko lurrak baizik ez zituzten eduki beren esku .
‎eriak sendatzen, itsuek berriz ikusten, elbarrituak zutitzen, mutuak aldiz...................................................................... hasten, hots, fededunen agiantzak hor gauzatzen ziren. Hori zela eta, Europa alde guzietarik fededun batzuek beren bizian behin bederen Jakobe bidea egiten zuten......................................................................
‎IX. mendearen hastapenean, baskoiek beren lurrak karolingiar inperiotik atera nahi izan zituzten. Garai hartan, Eneko Aritza baskoi batzuen buruzagia izan zen.
‎1152az geroztik eta hiru mendez, Lapurdiko eta Zuberoako probintziak ingelesen meneko izan ziren. Garai hartan Zuberoak eta Lapurdik askatasun handia izan zuten beren ohituren eta legeen begiratzeko.
‎jabe baten menpean den pertsona. Erdi Aroan jaunttoek beren zerbitzuko eta bereziki beren lurren lantzeko bazituzten sehiak. Sehi edo jopu horiek lurrari lotuak ziren eta haren araberako zortea izaten zuten.
‎jabe baten menpean den pertsona. Erdi Aroan jaunttoek beren zerbitzuko eta bereziki beren lurren lantzeko bazituzten sehiak. Sehi edo jopu horiek lurrari lotuak ziren eta haren araberako zortea izaten zuten.
2008
‎Danielek airez harrapatu zituen. Jeepa abiatu zen eta amak karrikara etorri ziren tarrapataka, beren haurrak lepotik hartu eta etxera eraman. Pedro Danielen ondoan egon zen, jeepak abiatzean altxatu errautsaren erdian.
‎Biek arkatza ahoan eman zuten; anpula hilari eta murruko itzalei behatu zieten eta beren burua huts hutsa sentitu zuten, sosik gabeko eltzeitsu bat bezala. Pedro Juani hurbildu zitzaion eta ahapetik beharrira marmarikatu zion:
‎Are, Pedrito, haugi jatera, orduan mahaian jartzen gara eta beti denetarik jaten dut eltzekaria salbu, ez baitut maite. Gero, arratsero, ene ama eta ene aita beren besaulkietan jartzen dira eta xake jokoan ari dira, eta nik ene eskolako lanak bururatzen ditut.
2012
‎Lehen artikulua: Gizonak, libre eta eskubide berekin , sortzen eta bizitzen dira.
Beren etxea hustua eta lurrak larre utziak atzeman zituzten. Ezpeletako, Ainhoako eta Zuraideko jendeek ere gauza bera jasan zuten.
‎Europarrek giristinoen erlijioa eta beren hizkuntzak inposatu zituzten (gaztelera eta portugesa, latinetik datozen bi hizkuntza;" Amerika latina" erran moldea hortik heldu da). Euskaldun batzuek esku hartze handia izan zuten kolonizazioan.
‎Eskualde guzietan jendeak giristino kartsuak ziren eta beren fedea lekuko sainduak otoiztuz adierazten zuten, bai eta hurbileko zein urruneko beiletan parte hartuz ere, hala nola Konpostelako beilan. 1 dok. Hilen ehorzketetan lekuko ohiturei jarraikitzen zitzaizkien.
‎Horiek guziek hilobien lekua adierazten zuten hilerri giristinoetan. Baionan, Bidaxunen eta Bastidan, juduek beren hilerriak bazituzten. 5 dok.
‎Haur gehienek bizi gogorra bazuten eta beharrik astearte inauteri bezalako bestak bazituztela beren nahigabeen ahanzteko. 4 dok. astearte inauteri:
‎Euskaldunak, bereziki Lapurdikoak, lehen balea ihiztariak izan ziren," nahiz eta Iparraldeko itsasoak garratzak izan eta izotz mendiak zeharkatu behar izan". Beste populuak bultzatu zituzten arrantza mota horren egitera baina berek XVIII. mendean utzi zuten. Euskaldunak 30 ontzirekin, 50 gizonekin, sei hilabeteko hazkurriarekin (bixkotxak, arnoa, sagarnoa, barazkiak, sardina gazituak), bospasei txaluparekin eta material zerbaitekin (arpoiak, besteak beste) joaten ziren.
2013
‎• Eltzegile trebeenak, buztingile artexenak, ofiziale adituenak deituko ditut. Berrogeita bederatzi egunen buruan beren lana erakutsiko dizute eta den katilu ederrena hautatuko duzu, zure irriñoak ez baitu preziorik.
‎• Eltzegile trebeenak, buztingile artexenak, ofiziale adituenak deituko ditut. Berrogeita bederatzi egunen buruan beren lana erakutsiko dizute eta den katilu ederrena hautatuko duzu, zure irriñoak ez baitu preziorik.
2014
‎Haren segitzea aski dut! " Isil isila, tratulariak beren gisan utziz, zerbitzaria segitzen du, izari batean haatik...
‎Haren segitzea aski dut! " Isil isila, tratulariak beren gisan utziz, zerbitzaria segitzen du, izari batean haatik...
2016
‎◦ Gazelek: beren izena entzutean, aterpera ihes egin behar dute, lehoiek harrapatu aitzin.
‎• Lau erpurutxoak gordeak direlarik, lau taldeek beren erpurutxoa atzeman behar dute.
‎• Erbi defentsariek beren zapia hartzera ez uztea.
‎• Ohoinak ez daitezke beren gunetik atera.
‎Gidariaren seinalean (txaloa...), haur bakoitzak pertsona hurbilena segitu behar du. Zirkulu bat edo gehiago sortzen dira, berez .
‎Taldea borobilean da, libre. Haurretarik bat, ahalaz berak deliberaturik, borobilaren erdira joaten da eta mugimendu laster eta errepikakorra egiten du, soinu edo erranaldi labur bat eginez; bere tokira itzultzen da. Kide guziak, arizan berri dena barne, borobil erdira joaten dira eta gauza bera egiten dute, xede eta naturaltasun berarekin.
‎Haurrek beren gorputzaren ahalmenak ezagutzen dituzte; segurtasun osoz aritzen ikasten dute, arrisku neurtuak hartzea onartuz; gisa berean, energia kontrolatuz indarrak egiten ikasten dute. Sentitzen dutena adierazten dute, jarduerak eta erabili edo eskukatu objektuak izendatzen dituzte, zer egin nahi duten erraten dute.
‎" 1 zikloan, haurrek denbora behar dute, espazioa eta materiala ezagutzeko, aginduak ulertzeko, ekintzak gauzatzeko, jestuak fintzeko, ihardespen berriak atzemateko, trebatzeko, besteekin aritzeko, eta abar. Jarduerak ez baldin badira zorrozki antolatzen, haurrek denbora gehiago pasa lezakete beren aldiaren beha jarduera egiten baino."
‎jestu kontrolatu baten bidez adieraztea eta irudimena lantzea. Jarduera desberdinei esker, haurrek beren gorputza nola orientatua den irudika dezakete. Badakite zer dagoen aitzinean, gibelean, gainean, azpian, eta eskuin, ezker, urrun eta hurbil.
‎• irakasleak ipuin bat kontatzen du, edo animalia zerrenda bat ematen. Gazelek, beren izena entzutean, aterperaino ihes egin behar dute, ondotik dituzten lehoiek harrapatu aitzin.
‎◦ A puntutik pasatzean, lehen bagoia berekin eramaten du.
‎Biziarazten dituen sentsazio eta emozio anitzeko egoerak sortzen baititu, ikasleek kirol eta gorputz heziketa beharrezkoa dute, beren praktikez mintzatu ahal izateko (izendatzeko, adierazteko, komunikatzeko...).
‎Haientzat zentzua duten gorputz jarduera desberdinetan sartuz, haurrek lau gaitasun berezi gara ditzakete, funtsezko ekintzak bat bestearen ondotik eginez, beren trebetasuna aberastuz.
‎• Jokalariak beren gunean (herrialdean) egoten dira.
‎Jokalariek ez dute beren burua utzi behar sorgin batek hunkitzera. Sorginek jokalariak harrapatu behar dituzte ahal bezain zalu.
‎• 2 talderen arteko baloi jokoa: bakoitza bere aldean ari da, eginkizun berekin .
‎• Taldeek beren eremuan egon behar dute.
‎• Baloi jokoa 2 talderekin: bakoitza bere aldean ari da, eginkizun berekin .
‎▪ Beren forma atxikitzen ote dute?
‎Marrazkiaren bidez, 2 zikloko ikasle batek manera berezian mintzaraz dezake bere gorputza eta gogoan hobeki atxikiko du lehenago gimnastika gelan egin dituen motrizitateekintzak. Aholkatzen da marrazki liburuxka bat egitea ikasleak bere ekintza guziak bil ditzan, gimnastika ziklo hastapenetik bukaeraraino. ikasgelako suspertze jarduerak gimnastika saioen kronologiaren arabera eginen dira eta hauei esker ikertuko da nola ikasleek azaltzen duten beren gimnastika esperientzia.
‎• ikasleei dantzari eta ikusle eginkizunak maiz aldizkatzeko parada eman behar zaie, begirada lantzeko ahala ukan dezaten (kontenplaziozkoa, baita kritikoa eta zorrotza ere), eta, aldi berean, kideen sorkuntzak barnera ditzaten, beren jestu eta gorputz hizkuntza aberasteko.
‎• ikasleak parte harrarazteko eta haien motibazioa zaintzeko moldeak aldatzea: zailtasuna, ekintzen kopurua, egiten dituzten aitzinamenduak, egoera berriak (nahiz egoera berak berriz bizitzea gustukoa duten), jokoa, autonomia, binakako lana...
‎• Musika hasten delarik, 4 bikotek beren dantza ematen dute, eszenatokiko lau izkinetara buruz joanez. Horiek gelditu bezain laster, ondokoak abiatzen dira.
‎• Musika hastean, hiruzpalau taldek beren erranaldia dantzatzen dute, beren lerroan (joan eta etorri), eta hastapeneko tokira itzultzen dira.
‎• Musika hastean, hiruzpalau taldek beren erranaldia dantzatzen dute, beren lerroan (joan eta etorri), eta hastapeneko tokira itzultzen dira.
‎• Jokalariek beren eremuan egon behar dute.
‎• Jokalariak beren lerroan soilik mugitzen dira.
‎Haurren hezkuntza eta osasuna sustatzen dute: honi esker, beren gorputza hobeki ezagut dezakete. Halaber heziketa eta segurtasuna, haurra arriskuak manera kontrolatuan hartzera ekarriz.
‎Haurrak ez dira beren gain uzten ahal.
‎• Bideoa erabiltzea, ikasleek beren eta besteen ekintzak aztertu eta ebaluatu ahal izateko.
‎•" Eguna" seinalean, X taldekoak beren helmugaren gibelean aterpetzen saiatzen dira.
‎adibidez, talde bakoitzak banakako 3 partida eta binakako 2 partida eginen ditu, maila bereko taldearen kontra. Banaketa, ikasleek berek erabakiko dute. zein eginkizun eginaraz?
‎Artzainek beren pisua erabiltzen ote dute aurkaria lurrean plakatzeko?
‎Haurrak beren ikasketaren eragile izan daitezen eta beren ebaluazioan parte har dezaten, zerrenda komunean hartu ekintza segidaren osagaiak argi eta garbi aurkeztu dituzte, taula baten bitartez. " Talde ebaluatzaileek" taula hori erabiliko dute.
‎Haurrak beren ikasketaren eragile izan daitezen eta beren ebaluazioan parte har dezaten, zerrenda komunean hartu ekintza segidaren osagaiak argi eta garbi aurkeztu dituzte, taula baten bitartez. " Talde ebaluatzaileek" taula hori erabiliko dute.
‎Erdiko nota bakoitza hiru hariren bibrazioaren bidez lortzen da. Piano egileek beren jeinu guzia baliatzen dute desafio bati erantzuteko: teklen jokoa ahal bezain sentibera eta arina bilakatuko duen mekanismo baten sortzea.
‎Lautearen kabila etxeak 6 hari baditu (hauetarik 5 bikoitzak) eta biziki berezia da, giderrarekiko angelu zuzen bat egiten baitu; tiorba gider luzeko lautea da, eta bi kabila etxe ditu: batak 8 hari bikoitz ditu doinuarentzat, besteak berez soinu egiten duten 8 hari, pordoiarentzat; zistroa laute ttipi bat da, jotzeko aiseagoa eta merkeagoa. Hondo laua du, gitarrak bezala, eta 4 hari bikoitz edo hirukoitz dauzka.
‎Musika tresna hauek ere aipa ditzakegu: indiar vinak bi kalabazaz (hustuak diren fruitu handiak) eginiko kaxa du, eta doinuarekin batera berez dardaratzen duten hari sinpatikoak; sitarraren koska sabelduei esker, joileak hariak bazterretatik tira ditzake, soinu" lerratuak" sortuz.
‎moko flauta, saxofoia, fagota, klarinetea) zailagoak dira familia bereko edo hurbileko musika tresnak biltzen baitituzte. Eskakizunak ez dira berak izanen. Ariketa horiek guziak aski aise dira musika prestakuntza berezirik ez duten haurrentzat.
‎Musika tresna baten kasuan, bibrazioak periodikoki sortzen eta transmititzen dira, erran nahi baitu segundo guziez kopuru handian arraberritzen direla, ber berak egonez. " Segundoko aldi kopurua" hori soinuaren frekuentzia deitzen da.
‎Soinu horietatik beste nota batzuk erdiesten ahal dira pistoiak zapatuz. Lehenago entzun ditugun nota berak entzunen ditugu. Segidan, lehen pistoia beheitituz lortzen diren notak entzunen ditugu.
‎Perkusio musika tresnak ugari dira eta zaila da guzien zerrendatzea. Gehienek doinuak erritmikaz laguntzen dituzte, nahiz musika motiboa berek osa lezaketen.
‎Baina tronpak gehien erabiltzen dituztenak txarangak, harmoniak eta musika militarrak dira: daukaten soinu bolumenari, tesiturari eta, ttipienen kasuan, zalutasunari esker, saxhorno guziek, bugle tik helikoira, beren lekua dute musika talde horietan.
2017
‎Aro paleolitikokoak bezalako joiak egiteko, lehenik garai hartan erabiltzen ziren gauzak bildu behar dira, hots harritxoak, maskorrak, lumak, makilatxoak, hortzak eta hezurrak (oilasko edo untxi hezurrak, adibidez). Horiez gain, berez gogortzen den orea erabiliz, perlak egin daitezke. Ondotik, gauza guzi horiek hari bati lotzea aski da lepokoen edo eskumuturrekoen egiteko.
‎K.a. I. mendean, erromatarrak Europako hego mendebaldean nagusitu ziren, beren kultura eta zibilizazioa zabalduz.
Beren artelanetan, metal ezberdinak (urrea eta brontzea bereziki), harribitxiak, korala, eta berina erabiltzen zituzten.
‎Erromatarrek inguruko artistak (grekoak, etruskoak) anitz kopiatu baldin bazituzten ere, potretaren eta bustoen garapena erromatarrei zor zaie. Erabiltzen zituzten ekaiak eta teknikak, greziarrek baliatzen zituzten berak ziren.
‎• Sinagogek, eraikiak diren herriko arkitektura ezaugarri berak hartu dituztela jakitea.
‎Minaretea, otoitz gelaren parean eraikia den dorre handia da, muezinak handik fededunak otoitzera deitzeko egina. Fededunek beren ikuzteko gune bat bazuten korralean.
‎Horren lekuko, Kordoban eraiki meskita ikusgarria, minarete, korrale eta otoitz gela neurrigabeekin. Juduek ere beren kultu gelak bazituzten baina hauek ez dute ezaugarri bereizgarririk. espazio arteak
‎Erdi Aroan gatazka anitz bazen. Beren buruen gerizatzeko, jaunek gazteluak eta gotorlekuak eraiki zituzten. Maiz, arroila batez inguraturik ziren.
‎Gotorlekuaren inguruko harresian, dorreak ere baziren. Soldaduak merloien gibelean gordetzen ziren beren burua aurkarien gezietarik gerizatzeko. Harresi arteketatik eta gezileihoetatik geziak aurtikitzen ahal zituzten kolpatuak izan gabe.
‎a: Erasotzaileak manteleten gibelean gordetzen dira beren burua gezietarik gerizatzeko. b: Trabukete deitu armei esker, 100 kg ko harriak 200 m ra igor zitzaketen. c:
‎▪ Panda bat eta haren kumea, beren ingurunean atxikitzen ditut gogoan.
‎Zenbait animalia, beren nutrizioan eragina duten mikroorganismo batzuekin elkarreraginean dira:
‎Hostoetan karbono dioxidoa estometatik sartzen da. Erroek ura lurretik hartzen dute beren ile xurgatzaileei esker. Hostoei eta ile xurgatzaileei esker, hostoen klorofila zeluletan gauzatzen den fotosintesirako beharrezkoak diren elementuak hartzen dira.
Beren ingurunean egoteko, bizidunek beharrezkoak dituzten habitata eta elikadura atzeman behar dituzte: elikagai kantitateak ditu banakoen ugalketa eta iraupena baldintzatzen.
‎• 2 multzoa: animaliek beren bizi guzian zehar partikula erradioaktibo kantitate ttipia duen ura edaten dute. Organoek erradioaktibitate maila ttipia dute, beraz.
‎Populazio bateko banakoek beren espeziearen ezaugarriak badituzte eta zenbait ezaugarriren aldaketak.
‎Meiosia egiten delarik, pare bereko kromosomak menturara bereizten dira: beren aleloek nahasketa jasaten dute. Ondorioz, ekoitziak diren gametoek aniztasun genetiko handia dute.
‎berriztagarriak dira jendeen bizi mailan. Lurrazal guzian zehar berdin banatuak dira. jendeek erabiltzen dituzte beren beharren parte baten asetzeko.
‎Ekosistema guziek neurri bera ez badute ere, molde berean funtzionatzen dute denek. Bizidunak hurbileko harremanetan dira beren ingurunean, eta horrela ekoizten duten materia organikoa birziklatzen dute. Espezieen aniztasunaren eragileak, ekosistema batetik bestera aldatzen diren parametro fisikoak dira.
‎Ekosistemak aldatuz jendeek beren elikadura beharrak ase ditzakete. Horrela, agrosistemetan erabili teknika frankok laborantzako lurren emaitza emendatzen ahal badute ere, kalteak eragiten dituzte ingurumenean (adibidez, kutsadura).
‎Ekosistema: guziek parametro fisiko berak dituzte. guziak neurri berekoak dira. guziak elkarren arteko harremanetan diren bizidunez osatuak dira. guziek espezie berak dituzte.
‎Bizidun guziek parametro fisiko berak behar dituzte.
‎◦ Hitz gurutzatuen laukiak definizioei doazkien hitzez osa itzazu, eta hitz kukutua atzemazu. a. Ekosistemak babesten dituen erreserbak. a b. Bere errendimenduaren emendatzeko laborantza lur bati gehitzen zaion elementu minerala. c. Ekosistema baten aniztasuna, bereziki biltzen dituen c espezie kopuruaren arabera estimatua. d. Beren elikadura beharren asetzeko jendeek d eraldatu ekosistema. e e. Oihanen ordez landutako lurrak ezartzea datzan jende jarduera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
beren 124 (0,82)
Beren 14 (0,09)
berak 14 (0,09)
berez 10 (0,07)
berek 9 (0,06)
berekin 5 (0,03)
beren gisan 2 (0,01)
Berez 1 (0,01)
beren aldekoak 1 (0,01)
beren esku 1 (0,01)
beren gain 1 (0,01)
beren ondoan 1 (0,01)
berendako 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berak buru 8 (0,05)
berak lan 7 (0,05)
berak ingurune 5 (0,03)
berak bizi 3 (0,02)
berak eskubide 3 (0,02)
berak gorputz 3 (0,02)
berak puska 3 (0,02)
berak utzi 3 (0,02)
berak behar 2 (0,01)
berak bide 2 (0,01)
berak borondate 2 (0,01)
berak egoera 2 (0,01)
berak egon 2 (0,01)
berak elikadura 2 (0,01)
berak ere 2 (0,01)
berak eremu 2 (0,01)
berak etxe 2 (0,01)
berak haur 2 (0,01)
berak izen 2 (0,01)
berak kabala 2 (0,01)
berak kultu 2 (0,01)
berak lerro 2 (0,01)
berak lur 2 (0,01)
berak plan 2 (0,01)
berak tokiko 2 (0,01)
berak XVIII. 1 (0,01)
berak aho 1 (0,01)
berak alaba 1 (0,01)
berak aldi 1 (0,01)
berak alelo 1 (0,01)
berak altitude 1 (0,01)
berak antolaketa 1 (0,01)
berak antolatu 1 (0,01)
berak arbaso 1 (0,01)
berak artalde 1 (0,01)
berak artelan 1 (0,01)
berak atxiki 1 (0,01)
berak aulki 1 (0,01)
berak berriz 1 (0,01)
berak besaulki 1 (0,01)
berak bidaia 1 (0,01)
berak bizileku 1 (0,01)
berak dantza 1 (0,01)
berak dardaratu 1 (0,01)
berak deliberatu 1 (0,01)
berak digestio 1 (0,01)
berak ebaluazio 1 (0,01)
berak egitasmo 1 (0,01)
berak elkarrizketa 1 (0,01)
berak eltze 1 (0,01)
berak emaitza 1 (0,01)
berak eman 1 (0,01)
berak entzun 1 (0,01)
berak erabaki 1 (0,01)
berak eraiki 1 (0,01)
berak eraman 1 (0,01)
berak erpurutxo 1 (0,01)
berak erranaldi 1 (0,01)
berak eserleku 1 (0,01)
berak esperientzia 1 (0,01)
berak espezie 1 (0,01)
berak familia 1 (0,01)
berak fede 1 (0,01)
berak forma 1 (0,01)
berak garbi 1 (0,01)
berak garraiatu 1 (0,01)
berak gimnastika 1 (0,01)
berak gogortu 1 (0,01)
berak gun 1 (0,01)
berak gune 1 (0,01)
berak hartu 1 (0,01)
berak helburu 1 (0,01)
berak helmuga 1 (0,01)
berak herri 1 (0,01)
berak hilerri 1 (0,01)
berak hizkuntza 1 (0,01)
berak ikasketa 1 (0,01)
berak ikuzi 1 (0,01)
berak ile 1 (0,01)
berak inperio 1 (0,01)
berak itun 1 (0,01)
berak jeinu 1 (0,01)
berak jestu 1 (0,01)
berak jostatu 1 (0,01)
berak kanika 1 (0,01)
berak kanpamentu 1 (0,01)
berak karta 1 (0,01)
berak kudeatu 1 (0,01)
berak kurios 1 (0,01)
berak larru 1 (0,01)
berak leku 1 (0,01)
berak lekukotasun 1 (0,01)
berak lohi 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
berak bide segitu 2 (0,01)
berak elikadura behar 2 (0,01)
berak eremu egon 2 (0,01)
berak izen entzun 2 (0,01)
berak lan erakutsi 2 (0,01)
berak puska bildu 2 (0,01)
berak tokiko biztanle 2 (0,01)
berak aho egin 1 (0,01)
berak alaba izen 1 (0,01)
berak aldi beha 1 (0,01)
berak alelo nahasketa 1 (0,01)
berak altitude ondorio 1 (0,01)
berak antolaketa propio 1 (0,01)
berak antolatu armada 1 (0,01)
berak arbaso kultu 1 (0,01)
berak artalde konparatu 1 (0,01)
berak atxiki xede 1 (0,01)
berak aulki zutitu 1 (0,01)
berak behar parte 1 (0,01)
berak behar ukan 1 (0,01)
berak berriz bizi 1 (0,01)
berak besaulki jarri 1 (0,01)
berak bidaia luze 1 (0,01)
berak bizi behin 1 (0,01)
berak bizi guzi 1 (0,01)
berak bizi sekula 1 (0,01)
berak bizileku ukan 1 (0,01)
berak borondate joan 1 (0,01)
berak buru aurkari 1 (0,01)
berak buru gerizatu 1 (0,01)
berak buru gezi 1 (0,01)
berak buru huts 1 (0,01)
berak buru utzi 1 (0,01)
berak dantza eman 1 (0,01)
berak digestio sistema 1 (0,01)
berak ebaluazio parte 1 (0,01)
berak egitasmo gauzatu 1 (0,01)
berak egoera aldatu 1 (0,01)
berak egoera hobetu 1 (0,01)
berak egon bakterio 1 (0,01)
berak elkarrizketa lagun 1 (0,01)
berak emaitza ebaluatu 1 (0,01)
berak eraiki txabola 1 (0,01)
berak ere deitu 1 (0,01)
berak erpurutxo atzeman 1 (0,01)
berak erranaldi dantzatu 1 (0,01)
berak eskubide berriz 1 (0,01)
berak eskubide borrokatu 1 (0,01)
berak eskubide lortu 1 (0,01)
berak esperientzia kontatu 1 (0,01)
berak espezie ezaugarri 1 (0,01)
berak etxe atera 1 (0,01)
berak etxe hustu 1 (0,01)
berak fede lekuko 1 (0,01)
berak forma atxiki 1 (0,01)
berak garraiatu ahal 1 (0,01)
berak gimnastika esperientzia 1 (0,01)
berak gorputz ahalmen 1 (0,01)
berak gorputz hobeki 1 (0,01)
berak gorputz nola 1 (0,01)
berak gun atera 1 (0,01)
berak haur egin 1 (0,01)
berak haur lepo 1 (0,01)
berak helburu lortu 1 (0,01)
berak helmuga aterpetu 1 (0,01)
berak hilerri ukan 1 (0,01)
berak hizkuntza inposatu 1 (0,01)
berak ikasketa eragile 1 (0,01)
berak ikuzi gune 1 (0,01)
berak ile xurgatzaile 1 (0,01)
berak ingurune atxiki 1 (0,01)
berak ingurune egon 1 (0,01)
berak ingurune ekai 1 (0,01)
berak inperio kolonial 1 (0,01)
berak itun indartu 1 (0,01)
berak jeinu guzi 1 (0,01)
berak kabala bizi 1 (0,01)
berak kabala salmenta 1 (0,01)
berak kanika bateratu 1 (0,01)
berak kanpamentu segurik 1 (0,01)
berak karta balios 1 (0,01)
berak kudeatu hotel 1 (0,01)
berak kultu gel 1 (0,01)
berak lan bukatu 1 (0,01)
berak lan frogatu 1 (0,01)
berak lan utzi 1 (0,01)
berak larru zuri 1 (0,01)
berak leku ukan 1 (0,01)
berak lekukotasun balios 1 (0,01)
berak lerro soilik 1 (0,01)
berak lohi putzu 1 (0,01)
berak lur karolingio 1 (0,01)
berak lur landu 1 (0,01)
berak plan obratu 1 (0,01)
berak puska nahasi 1 (0,01)
berak utzi ahal 1 (0,01)
berak XVIII. mende 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia