Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.750

2011
‎Bilketa-ontziak. Ontzien edukiera laginketa egin nahi den aroko ohiko plubiometriaren arabe­rakoa izango da. Erreferentzia gisa, toki lehorretan 10 L-ko ontzi bat erabil daiteke, eta leku euritsuagoetan, berriz, 20 edo 40 L-koak.
‎Hain zuzen ere, baliabide honekin, emisioen ondorioen mamira jo nahi da zuzenean. Lan honen helburu zehatza aire-kalitatearen ebaluazio-tresna izatea da.
‎Sarrerari amaiera emateko, eskerrak eman nahi dizkiot idazlan hau zuzendu duen irakasle eta lagunari, Iñaki Mozos Muxika jaunari. Iñakik eskainitako lanari, denborari eta aholkuei esker gauzatu da laborategiko eskuliburu hau.
‎Kutsatzaile atmosferikoen laginketa egiteko, berariazko zentroen sare bat eratzen da ikertu nahi den eremuan. Esate baterako, ikerketa eta kutsaduraren segimendua egiteko, 2 km2-an behin airearen kalitatea ebaluatzeko etxetxo edo gune bat ezartzen da hirian; eremu zabalagoetan, ordea, zentroak gehiago sakabanatzen dira.
‎Beraz, garran­tzitsua da lehenbailehen analizatzea. Lagina ez da luze laga behar biltegian, nahi ez diren erreakzioak gerta ez daitezen. Kutsatzaileak biltzeko ekipoaren egituran, ponpa beti xurgapenaren aldean jarri behar da, eta inola ere ez bultzadaren aldean.
‎Kutsatzaileak biltzeko ekipoaren egituran, ponpa beti xurgapenaren aldean jarri behar da, eta inola ere ez bultzadaren aldean. Horrela, bildu nahi ez den zenbait substantzia ez da kolektorera iritsiko (olioak eta hezetasuna, bereziki). Txostenetan analisien emaitzak adierazteko, berariazko unita­teak erabiltzen dira (ikus 4 taula).
‎Iragazkia: askotariko materialez egindakoak izaten dira (hainbat motatako paperak, beira-zuntza, polimero sintetikoak, eta abar), eta bata edo bestea erabiltzen da harrapatu nahi den partikula motaren edo haren diametroaren arabera; iragazki-ontzian ezartzen da, eta tresnak hermetikoki itxita gelditu behar du, iragazkia xurgaturiko aireak bakarrik zeharka dezan.
‎Garraiorako, tefloiz edo tefloiaren antzeko material batez egindako tapoi batekin ixten da flaskoaren ahoa (ez erabili kautxuzko tapoirik). Disoluzioa beste ontzi batetara pastu nahi bada (plastikozko ontziak erabiltzen dira lagin alkalinoentzat, eta beirazkoak azidoentzat), impinger edo burbuila-garbigailua disoluzio biltzailearekin garbitu behar da bi aldiz, eta garbiketa-urak laginaren ontzira isuri behar dira, ondoren laborategira eramateko.
‎Mota guztietako partikulak eta gasak atzemateko balio du, eta immisioan erabiltzen da. Partikula esekiak hartu nahi direnean , iragazte-laginketa egiten da. Kasu horretan grabitate-indarraren eragina nahikoa ez denez gero, ekipoak xurgatze-sistema bat dauka (ponpa).
‎Lagina bi norabide perpendikularretan hartu behar da, bi norabide horiek kebidearen arda­tzarekiko perpendikularrak izanik. Bestalde, lagina hartu nahi den altueran, kebidearen sekzioa koroa zentroki­detan zatitzen da. Laginketa egiteko, zunda laginak hartu nahi diren puntue­taraino sartzen da, alegia, bi norabide perpendikularrek koroen arteko mugak ebakitzen dituzten puntuetaraino.
‎Bestalde, lagina hartu nahi den altueran, kebidearen sekzioa koroa zentroki­detan zatitzen da. Laginketa egiteko, zunda laginak hartu nahi diren puntue­taraino sartzen da, alegia, bi norabide perpendikularrek koroen arteko mugak ebakitzen dituzten puntuetaraino.
‎Gainera, aireko NO-ak ere interferentzia eragin dezake, NO2-arekin batera atzematen baita, eta, gainera, NO2-raino oxidatua (batez ere laginketa-denbora oso luzea denean). Aireko NO2-aren kontzentrazioa soilik jakin nahi denean , laginketak eta analisi-denborak ordubete iraun behar dute, gehienez. Hemen azaldutako prozedura analitikoan, laginketa egiteko 2 h inguruko proposatzen da, eta ondoren analisia egiteko, berriz, gutxienez ordubete.
‎Whatman iragazpapera; normalean, 1 zenbakikoa, eta, O3-aren eragina kendu nahi bada , 41 zenbakikoa
‎Garraiatzeko, ongi itxi behar dira burbuila-garbigailua eta barnean daraman lagina. Beste modu batera lan egin nahi bada , lepo hariduneko flasko batera pasatu behar da, eta behar bezala itxi. Berehala eraman laborategira analisia egiteko.
‎Emaitza hori µg/ Nm3-tan adierazi nahi bada , CPb-aren balioa 103z biderkatzen da.
‎Aireko hainbat metalen kontzentrazioak nerutzeko, orain azalduko dugun analisi metodo hau eta honen antzekoak erabiltzen dira. Kasu bakoitzean, lanpara espektrofotometriko egokia erabili behar da, eta, horrekin batera, aztertu nahi den metal jakinari dagokion uhin-luzera, ekipoaren eta lanpararen fabrikatzaileak eskainitako argibideei jarraituz.
‎Horrela, laneko disoluzio hauek lortzen dira: 0,0, 5,0, 10,0, 15,0 eta 20,0 µg/ mL. Disoluzio horiek aurrerago beste analisietan erabili nahi baldin badira, matrazeetatik polietilenozko flaskoetara pasatu behar dira (ongi identifikatuta, eta etiketan prestaketaren data jarrita).
‎Ekipo pertsonaleko ponpa piztu, eta lagina hartzen da. Laginketa amaitutakoan, neurtu nahi diren konposatuak atzeman ondoren, ikatzetik askatzen dira pentanoaren disoluzio batekin. Gero, konposatu organikoak dauzkan pentano hori analizatzeko, gas-kromatografia (GC) erabiltzen da.
‎Gero, konposatu organikoak dauzkan pentano hori analizatzeko, gas-kromatografia (GC) erabiltzen da. Teknika hori asko erabiltzen da gas-fasean dauden substantziak bereizteko, batez ere konposatu organikoak analizatu nahi direnean . Zutabe kromatografikoan substan­tziak bereizi eta gero, garraren ionizazioaren detektagailuak (FID) identifikatu egiten ditu.
‎Adibidea: Senar-emazte batzuek apartamentu bat erosi berri dute, eta etxebizitza horretarako hornikuntza elektrikoa kontratatu nahi dute.Zehazki, 6.900 W-eko potentzia kontratatu nahi dute. Zer zenbateko ordaindu beharko diote enpresa merkaturatzaileari, kontuan hartuta sustatzaileak, hasieran, 9.200 W-eko potentziarako hedapen-eskubideak ordaindu zituela eta enpresa instalatzaileak emandako instalazio elektrikoaren ziurtagiria aurkeztu dutela?
‎Adibidea: Senar-emazte batzuek apartamentu bat erosi berri dute, eta etxebizitza horretarako hornikuntza elektrikoa kontratatu nahi dute.Zehazki, 6.900 W-eko potentzia kontratatu nahi dute . Zer zenbateko ordaindu beharko diote enpresa merkaturatzaileari, kontuan hartuta sustatzaileak, hasieran, 9.200 W-eko potentziarako hedapen-eskubideak ordaindu zituela eta enpresa instalatzaileak emandako instalazio elektrikoaren ziurtagiria aurkeztu dutela?
‎7.3 Demagun familiabakarreko sei etxebizitza eraiki behar dituztela eta 9.200 W-eko elektrifikazio-maila handia ezarri nahi dietela . Kalkulatu zenbat ordaindu behar dion sustatzaileak energia hornitzen duen enpresari etxebizitzetan hornidura hori ezartzeko.
‎Mantentze-lanak eraginkorrak izateko, ikuskapen-egutegi bat prestatu eta aldizka kontrolatu nahi ditugun zatiak adierazi behar ditugu. Batzuetan, instalatutako material batzuk, martxan egon arren, aldatu ere egin behar dira, zahartuta daudelako.
‎Muskuluak bortizki uzkurtzen dira, nahi gabe. Arnasa hartzeko zailtasunak izaten dira.
‎5.3 150 W-eko halogenuro metalikozko 50 lanparaz osatutako argiztapen publikoko sare bat diseinatu nahi dugu . Lanpara horien potentzia, ekipo osagarriena barne?
‎Errazagoa da isolamendua garbiro zulatu dela eta lurrera konektatuta dagoela edo eroale baten haustura garbia gertatu dela detektatzea, aldizkako kontaktu bat baino. Hori dela eta, batzuetan, nahi den akats garbia eragiten da, erresistentzia handitzen den puntuan, isolamendua ikazten duen edo eroalea urtzen duen adinako intentsitatea pasaraziz.
‎Lurrerako zirkuituen eroaleek kontaktu elektriko ona izan behar dute, bai lurrera konektatu nahi diren zati metalikoekin, bai elektrodoekin. Horretarako, lurrerako zirkuituek zati metalikoekin eta elektrodoekin dituzten konexioak oso kontuz egin behar dira, juntura-pieza egokien eta konpresio-elementuen bidez ukipen-azalerak ziurtatuz, hartara, konexioa eraginkorra izateko.
‎Bihotzez eskerrak eman nahi dizkiegu lan hau egiten lagundu diguten sektore elektrikoko pertsona eta enpresa guztiei, modu erabat desinteresatuan beren hondar-alea jarri baitute instalazio eta muntaia elektrikoen arloko lanpostuetan arituko diren etorkizuneko teknikariak eta langileak prestatzeko eta prestakuntza hori errealagoa eta osoagoa izateko. Haien laguntzarik gabe, ezinezkoa izango zen lan hau egitea.
‎Gure lankide Mariano Cecilia Fernán, Pedro Castellano Matas, Lisardo Recio Maillo, Agustín Martín Serrano, Alfonso García, Javier Aparicio, José Antonio Ruiz López, Alfredo Fernández Lopesino, Nicolás Martínez Cebrián, Mario Sánchez Corral, Juan Antonio Vadillo eta Luis Ángel Pascuali, instalazio elektrikoei buruzko ezagutzak jaso eta zabaldu nahi dituen ororentzat liburua nahikoa grafikoa eta erakargarria izan zedin eman dizkiguten ideia, aholku eta informazio teknikoengatik.
‎PKEa kalkulatzeko potentziak, proiektugileek etxebizitzak diseinatzeko erabiltzen dituztenak? alde batera utzita, gerora, eraikinaren jabeak edo maizterrak nahi duen potentzia kontrata dezake merkaturatzailearekin, betiere instalazioaren gaitasun teknikoa baino txikiagoa bada.
‎Erreguladoreetan, oro har, irteeran lortu nahi dugun tentsioa baino 3 V handiagoa den bat aplikatu behar dugu.
‎Audioaren munduan sarri-sarri erabiltzen da zirkuitu mota hori nahasketa-mahaietan, seinaleak nahasi eta anplifikatu edo indargabetu nahi direnean (mikrofonoak, kaseteak, disko-jogailuak, disko trinkoak eta abar).
‎3 VCE1-en anplitudea ahalik eta Vcc elikaduraren antzekoena izatea nahi badugu , zer hartu behar dugu kontuan?
‎3 VCE1-en anplitudea ahalik eta Vcc-elikaduraren atzekoena izatea nahi badugu , zer hartu behar dugu kontuan?
‎Sarrera bat 1era konektatzen da, eta bestean (aztertu nahi dugun horretan) CK1 erlojuaren seinalea (maiztasun txikikoa) aplikatzen da. Irteera behatzen da.
‎Horretarako, lortu nahi den gehieneko kontaketa-egoera gehi bat egin eta balio hori deskodetu egiten da NAND ate batekin; gero, ate horren irteera kontaketaren hasierako egoera lortzeko aukera ematen duten biegonkorretako Preset eta Clear sarrera asinkronoetara konektatzen da.
‎19 50 Hz-eko kontaketa-seinale batetik abiatuta orduak, minutuak eta segundoak bistaratzen dituen erloju digital bat inplementatu nahi badugu , zer maiztasun-zatitzaile diseinatu behar ditugu?
‎17 Zer lortu nahi da S1 sarreran 1 balioa jarrita. Eta 0 jarrita. Zergatik?
‎Modu sinkronoan, bai. Nahikoa da nahi dugun hasierako egoeraren konbinazio bitarra aplikatzea A, B, C eta D paraleloko sarreretan eta aurreko puntuko pausoak egitea.
‎Kitzikapen-taulak esaten du zer informazio aplikatu behar den nahi dugun egoera edo alda­kuntza lortzeko irteeran.
‎1 Zunda logikoa (TEST), LED diodoaren bidezkoa. Zirkuituko zer punturen egoera (0 edo 1) egiaz­tatu nahi den , hara konektatuko da hari elektriko baten bidez.
‎Oinarrizko ate logikoak aztertzeko prestatuta dago ate logikoen eta funtzioen txartela, eta, gainera, aukera ematen du erabiltzaileak nahi dituen funtzio logikoak muntatzeko.
‎19 50 Hz-eko kontaketa-seinale batetik abiatuta orduak, minutuak eta segundoak bistaratzen dituen erloju digital bat inplementatu nahi badugu , zer maiztasun-zatitzaile diseinatu behar ditugu?
‎Erreboteen aurkako zirkuiturik ez duen etengailu batetik aplikatzen bada sinkronizazio-seinalea, biegonkorrak ez du ondo funtzionatuko. Etengabeko erreboteek nahi ez ditugun aginduak emango dituzte, eta biegonkorrak ez du planifikatutako bilakaera izango.
‎17 Zer lortu nahi da S1 sarreran 1 balioa jarrita. Eta 0 jarrita. Zergatik?
‎Aurreko puntuan adierazi dugunez, lehenengo datu paralelo bat kargatzen da, kontagailua hasie­ratzeko, eta, gero, informazioa bitez bit eskuinera desplazatzen da, QAtik QDra modu ziklikoan, nahi dugun kode hori sor dezan.
‎Datuek adierazten dutenez, seme-alabak gaizki tratatzen dituzten eta nahasmen psikiatrikoren bat duten gurasoen proportzioa oso txikia da. Beraz, guztiz egia da balitekeela itxuraz normalak diren pertsonek, mendekotasun-arazorik edo buruko patologiarik ez dutenek, gaizki tratatzea beren seme-alabak.. Gurasoek nahi dutena egin dezakete beren seme-alabekin, eta inork ez du tartean sartu behar?. Seme-alabak ez dira gurasoen jabetza, eta komunitateak haien eskubideak babestu behar ditu, gurasoen interesen gainetik.. Haurrei gogor egin behar zaie, bestela ez baitute ikasten?.
‎Arreta erakarri nahi du etengabe.
‎Barnetegi batean sartu nahi dutela adierazten dute.
‎Ez du etxera joan nahi 23
‎Arreta erakarri nahi du 24
‎Tratu txarren kasu bat jakinarazten denean, komeni da gurasoei ere arazo horien berri ematea, eta protokoloak aktibatu direla jakinaraztea. Hala ere, zaila izan daiteke hori egitea erantzun oldarkor edo aurkako bat espero denean, egoera onartu nahi ez dutelako edo, besterik gabe, adingabeari kalte egin diezaioketelako.
‎5.3 dokumentuaEgoitzan hartzearen egungo joerakEgoitza-zentro batean hartzea giltzapetze gisa bizi eta hartzen ziren denbora haiek atzean geratu dira. Gaur egun, familiaren antzeko unitate txikien funtzionamendu ahalik eta antzekoena duten zentroak antolatu nahi dira , haurrei eta nerabeei betetasunez bizitzen eta garatzen lagunduko dietenak, herritar gehienek dituzten baldintzen ahalik eta antzekoenetan. Ideia hori egia bihurtzeko, adingabeen zentroetan, bi elementu uztartzen dira: Berotasun teknikoa.
‎Lortu nahi diren helburuak ezartzen dira, hala nola hezkuntzakoak, laguntzakoak, zerbitzuenak?
‎Proiektuaren egokitasuna ebaluatzea, eta hura ekin nahi zaion errealitatera egokitzea.
‎BA zentroaren tresna bat da, eta behar den kontrola bermatzen du, bai eta pertsona bakoitzaren edo erakundeko organoaren berezko zereginak betetzea ere. BAren bidez, zera lortu nahi da :
‎Urteko programazioak koherentea izan behar du ZHP eta BArekin, eta zentroaren uneko egoerara egokitu behar du. Hala, urtean zehar landu nahi diren helburuak zehaztu eta sistematizatu behar ditu, bai eta helburuok lortzeko ekintzak eta jarduerak ere. Era berean, jarduera horiek gauzatzeko behar diren giza baliabideak ere hartu beharko dira kontuan.
‎Esparru horietako bakoitzean, lortu nahi diren helburuak, garatuko diren estrategiak eta esku-hartzeak zenbatean behin egingo diren planifikatu behar dira.
‎Profesional baten (terapeuta) eta familiaren arteko bilakaera-prozesu batean oinarritzen da; prozesuan zehar, arazoa birdefinitu egiten da, eta irtenbide berriak proposatzen dira.Terapiak familiaren konpromisoa eskatzen du, hobekuntza-itxaropenak betetzeko. Itxaropen horiek kontratu moduko batean zehaztu daitezke, ahoz ala idatziz, eta lortu nahi diren helburuak ezartzen dira bertan. Helburu horietan oinarrituta arituko dira lankidetzan terapeuta eta familia.Familiako bitartekaritzaFamiliako bitartekaritzaren helburua da guztien gustuko akordioak gauzatzea elkarrizketaren bidez, gatazkari irtenbide bat bilatu ordez, terapia familiarrarekin gertatzen zen bezala.Bitartekaritzaren bidez, hirugarren pertsona batek, hots, bitartekariak, erdian jarri eta irtenbideak adosten laguntzen du modu neutro eta inpartzialean, aldeak akordio batera irits daitezen.Bitartekaritza esku hartzeko estrategia bat da, eta gatazka-egoeran dauden familiako pertsona guztiei dago zuzenduta, bikotekideak, guraso eta seme-alabak, anai-arrebak??.
‎Beraz, adingabea berriro ere bere familiara itzultzeko, familiak esku-hartzea onartu beharko du, eta esku-hartze horrek familiaren dinamika aldatuko duela jakin behar du; hala ere, familia ez baldin badago ados edo ez baldin badu egin nahi , profesionalak ezin izango du behartu aldaketa hori egitera. Are gehiago, esku-hartze horiek sarritan gaitzesten dira.
‎Gurasoek nahi dutena egin dezakete beren seme-alabekin, beti bilatzen baitute onena haientzat, nahiz eta batzuetan neurriz gain jokatu.
‎Hasierako elkarrizketan, amak aipatu zuen beste zentro batean egon zirela, baina aldatu egin zirela, arrazoirik eman gabe. Azkenaldian, haren bila etortzen direnean, negarrez hasten da, ez du joan nahi , eta hezitzaileari gogor heltzen dio. Gaur goizean, iritsi orduko, gelakide batekin hartutako ausazko kolpe batengatik, nahigabe handiz hasi da negarrez.
‎11 Azaldu ezazu zertan datzan hobekuntza-plan bat: Zer lortu nahi da hura ezarrita. Zer baldintza behar ditu arrakasta izan dezan?
‎Ez da ahaztu behar eskolaren zeregin gizarteratzailea; gizartean aniztasuna baldin badago, hezkuntza-zentroetan ere egon behar du. Haurrek beren hezkuntza-prozesua bukatzen dutenean, bizitza normalizatu bat egin nahi badute , komunitatearekin erlazionatu beharko dute; lana egiteaz gain eta familiarekin erlazionatzeaz gain, atera egingo dira, supermerkatuan erosketak egingo dituzte, osasun-zentroetara joango dira edo oporretara joango dira. Hori guztia zaila da txikitatik ez badute ikasi aniztasunean bizitzen.
‎Testuinguru horretan, Haur Hezkuntzako profesionalek prestatuta egon behar dute gizarte horretan egokitasunez esku hartzeko eta besteen ikuspuntua ulertzeko. Horrek, sarritan, norberaren sinesmenei buruz hausnartzeko beharra dakar; sinesmen horiek aurreiritziz eta estereotipoz josita daude nahi baino gehiagotan.
‎Gainera, hileta-errituen berri eman behar zaio: hiletara joan nahi badu , bere borondatea errespetatu behar da. Joango bada, komenigarria da aldez aurretik azaltzea zer ikusiko duen eta nola funtzionatzen duen, eta, ez bada joango, garrantzitsua da ospakizuna ez bizitzea ezkutukoa edo misteriotsua den zerbait bezala.
‎Seme-alabei nahi dutena egiten utzi behar dietela uste duten gurasoak, hala zoriontsuagoak izango baitira.
‎Lege horrek eta hartatik datozenek erantzun egin nahi diete Espainiako gizarteko eraldaketa sozial eta kulturalek haurren egoera sozialean sortu dituzten eskaerei.
‎Familiak lagundu dezan lortu nahi da , eta lehentasuna ematen zaio familiarekin jarraitzeari.
‎18 Jakin ezazu zure autonomia-erkidegoak edo udalak ba ote duen haurrei arreta emateko planik. Hala bada, identifika itzazu lortu nahi dituen helburuak, eta zerrendatu itzazu haiek lortzeko neurriak.
‎1.4 jardueraHaurraren eskubideakAzalpenaJarduera honetan, ikerketa-eta aurkezpen-lan bat egin behar da, haurren eskubideekin lotutako alderdi bati buruzkoa.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.Talde bakoitzak haurren eskubideekin lotutako gai bat hautatu behar du. Nahi duzuen gaia hauta dezakezue, baina ideia batzuk proposatzen dizkizuegu: Haurraren eskubideak lortzea (bilakaera). Urratzen ote dira haurren eskubideak. Haurren eskubideak, nire herrian.Haurren eskubideekin erlazionatutako pertsonaia historikoak.Zuen lanerako, nahi duzuen euskarria hauta dezakezue: horma-irudi edo taula bat, bideo bat, programa informatiko baten bidezko aurkezpena (PowerPoint, Flash?), edo bururatzen zaizuen beste edozer.Gai bati buruzko informazioa bildu behar duzue, eta zuen lana egin.Lana gelan aurkeztu behar duzue, eta irakasleari entregatu behar diozue.IraupenaTaldeak osatzen dituzuenean, eta gaia eta euskarria hautatzen dituzuenean, hamabost egun izango dituzue lana egiteko.
‎1.4 jardueraHaurraren eskubideakAzalpenaJarduera honetan, ikerketa-eta aurkezpen-lan bat egin behar da, haurren eskubideekin lotutako alderdi bati buruzkoa.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.Talde bakoitzak haurren eskubideekin lotutako gai bat hautatu behar du. Nahi duzuen gaia hauta dezakezue, baina ideia batzuk proposatzen dizkizuegu: Haurraren eskubideak lortzea (bilakaera). Urratzen ote dira haurren eskubideak. Haurren eskubideak, nire herrian.Haurren eskubideekin erlazionatutako pertsonaia historikoak.Zuen lanerako, nahi duzuen euskarria hauta dezakezue: horma-irudi edo taula bat, bideo bat, programa informatiko baten bidezko aurkezpena (PowerPoint, Flash?), edo bururatzen zaizuen beste edozer.Gai bati buruzko informazioa bildu behar duzue, eta zuen lana egin.Lana gelan aurkeztu behar duzue, eta irakasleari entregatu behar diozue.IraupenaTaldeak osatzen dituzuenean, eta gaia eta euskarria hautatzen dituzuenean, hamabost egun izango dituzue lana egiteko.
‎Adopzioa epailearen ebazpenez gauzatzen da; epaileak beti du kontuan adoptatuaren interesa eta hartzaileak edo hartzaileek guraso-ahala betetzeko duten egokitasuna, bai eta adoptatu nahi diren adingabeak mantentzeko adinako baldintza ekonomikoak badauden ere. Kasu jakin batzuetan izan ezik, adopzioak amaitu egiten ditu adoptatuaren eta haren aurreko familiaren arteko lotura juridikoak.
‎arautzen du. Adingabearen interesak errespetatuko dituen prozedura zigortzaile-hezitzaile bat aplikatu nahi du lege horrek, baina kaltetutako pertsonen edo adingabeak egindako ekintzaren biktimen interes propioa ahaztu gabe.
‎15 artikulua. Adingabeak nahi dutenekin elkartzeko askatasunaz arduratzen da. Nahi denarekin elkartzea aitortzen du, baldin eta egiten diren jarduerak ez badira beste pertsonen interesen aurkakoak.
‎Adingabeak nahi dutenekin elkartzeko askatasunaz arduratzen da. Nahi denarekin elkartzea aitortzen du, baldin eta egiten diren jarduerak ez badira beste pertsonen interesen aurkakoak.
‎Oro har, familiek ez dute ez hautatzen ez erabakitzen zer estilo jarri nahi duten praktikan; kontzienteki ala inkontzienteki, berei aplikatu zitzaizkien edo egokiak iruditzen zaizkien heziketa-estrategiak aplikatzen dituzte, sarritan, jokabide horrek zer ondorio izango dituen jakin gabe. Hori dela eta, beharrezkoa da gurasoek behar bezala hausnartzea eta erabakitzea zer heziketa-estilo hartu nahi duten, seme-alabentzat nahi dutenaren arabera.
‎Oro har, familiek ez dute ez hautatzen ez erabakitzen zer estilo jarri nahi duten praktikan; kontzienteki ala inkontzienteki, berei aplikatu zitzaizkien edo egokiak iruditzen zaizkien heziketa-estrategiak aplikatzen dituzte, sarritan, jokabide horrek zer ondorio izango dituen jakin gabe. Hori dela eta, beharrezkoa da gurasoek behar bezala hausnartzea eta erabakitzea zer heziketa-estilo hartu nahi duten , seme-alabentzat nahi dutenaren arabera.
‎Oro har, familiek ez dute ez hautatzen ez erabakitzen zer estilo jarri nahi duten praktikan; kontzienteki ala inkontzienteki, berei aplikatu zitzaizkien edo egokiak iruditzen zaizkien heziketa-estrategiak aplikatzen dituzte, sarritan, jokabide horrek zer ondorio izango dituen jakin gabe. Hori dela eta, beharrezkoa da gurasoek behar bezala hausnartzea eta erabakitzea zer heziketa-estilo hartu nahi duten, seme-alabentzat nahi dutenaren arabera .
‎Bakoitzak" bere? eredua aplikatu nahi badu , koherentziarik gabeko heziketa emango dute; horrek desorientatu egingo ditu haurrak, eta eragin negatiboa izango du haiengan. Garrantzitsua da bikoteak hitz egitea eta seme-alabak nola hezi nahi dituzten elkarrekin erabakitzea, irizpide batzuk hartzea, eta beti berdin aplikatzea.
‎eredua aplikatu nahi badu, koherentziarik gabeko heziketa emango dute; horrek desorientatu egingo ditu haurrak, eta eragin negatiboa izango du haiengan. Garrantzitsua da bikoteak hitz egitea eta seme-alabak nola hezi nahi dituzten elkarrekin erabakitzea, irizpide batzuk hartzea, eta beti berdin aplikatzea.
‎Gogoan izan! IGE-ek beren xede eta helburuak betetzeko eta eskolaren kudeaketan parte-hartze eraginkor eta zorrotza lortzeko, IGEan eta eskolaren kudeaketan parte hartu nahi duten gurasoek prestatuta eta informatuta egon beharko lukete, eta arazo larrienei buruz eta ekintza-proposamen egokienei buruz denen artean eztabaidatzen ikasi beharko lukete. Horretarako, IGE batek antolatzen dituen hainbat eta hainbat jardueraren artean, kideen prestakuntzak egon beharko luke.
‎Hezkuntza-esperientzia batzuek lortu nahi dute hezkuntza-zentroak sartuta dauden komunitatearekin lotzea. Lurralde-eremu jakin bateko, herria, hiria edo auzoa?
‎Hauek dira ikerketa horren ondorio garrantzitsuenetako batzuk: (3) Parte-hartze handiko zentroetako gurasoek lankidetza aktiboagoa dute eskolarekin, gusturago daude zentroko alderdi garrantzitsuekin, eta gogo gehiago agertzen dute guraso-eskolako berezko jarduerak egiteko.«Parte-hartze handiko zentroetako gurasoek zein irakasleek asko baloratzen dute familiek erakundeari ematen dioten laguntza, nahiz eta zuzendaritzak are konpromiso-maila handiagoa nahi izan.Parte-hartze handiko zentroetan, proposamen sakonak eta konprometituak egiten dira familien parte-hartzea hobetzeko. Zentro horiek nahi dute denak inplikatuta eta konprometituta sentituko diren hezkuntza-proiektu bat izatea, lidergorako botere eta gaitasun handiagoak dituzten zuzendaritza-taldeak, gurasoen parte-hartzearen alde gehiago egiten duten irakasleak eta zentroaren bizitzan aktiboagoak diren gurasoak.Parte-hartze handiko zentroetan, asko baloratzen da gurasoek eskola-kontseiluan duten parte-hartzea.Normalean, galde-eskeen?
‎(3) Parte-hartze handiko zentroetako gurasoek lankidetza aktiboagoa dute eskolarekin, gusturago daude zentroko alderdi garrantzitsuekin, eta gogo gehiago agertzen dute guraso-eskolako berezko jarduerak egiteko.«Parte-hartze handiko zentroetako gurasoek zein irakasleek asko baloratzen dute familiek erakundeari ematen dioten laguntza, nahiz eta zuzendaritzak are konpromiso-maila handiagoa nahi izan.Parte-hartze handiko zentroetan, proposamen sakonak eta konprometituak egiten dira familien parte-hartzea hobetzeko. Zentro horiek nahi dute denak inplikatuta eta konprometituta sentituko diren hezkuntza-proiektu bat izatea, lidergorako botere eta gaitasun handiagoak dituzten zuzendaritza-taldeak, gurasoen parte-hartzearen alde gehiago egiten duten irakasleak eta zentroaren bizitzan aktiboagoak diren gurasoak.Parte-hartze handiko zentroetan, asko baloratzen da gurasoek eskola-kontseiluan duten parte-hartzea.Normalean, galde-eskeen... atalean sartzen diren arren, parte-hartze handiko zentroetan borondate handiagoa dago eskola-kontseiluen bileretako gai-zerrendan gurasoek proposatutako gaiak sartzeko.Eskola-kontseiluko kide diren gurasoek beren kolektiboaren ordezkapen-paper handiagoa dute zentro publikoetan hitzartuetan baino, haietan nork bere kabuz egiten baita gehiago.Zentro publikoetako gurasoek antolatzen dituzten jarduerak anitzagoak dira zentro hitzartuetan baino, gurasoak gehiago inplikatzen dira gizarte-organismo eta-erakundeekin, eta IGEak paper esanguratsuago bat betetzen du.Parte-hartze handiko zentro gehienek IGEaren Batzordeko kide bat edo bi izaten dituzte, eta, aldi berean, eskola-kontseiluko ordezkariak dira; haien zeregina da bi organoen arteko koordinazioa lortzea.Parte-hartze handiko zentroek ordezkapen-balio handia ematen diote IGEari; haietan, aktiboa izaten da, eta zentroari laguntzen dio, baliabide materialak eta funtzionalak emanez.Hauteskundeetan parte-hartze handia eta txikia egon zen zentroen artean aurkitutako desberdintasunek erakusten dutenez, lehenengoetan, familiek parte-hartze eraginkorragoa eta kritikoagoa dute zentroaren bizitzan.Formalki behintzat, zentro guztiek beharrezkotzat jo dute gurasoen parte-hartzea bertan ematen den hezkuntzaren kalitatea hobetzeko.
‎Hala, planean parte hartuko dute: zenbait etapatako eskola jakin batzuek (Haur Hezkuntza, Lehen eta Bigarren Hezkuntza, planaren hezkuntza-jarraipena bermatzeko), gizarte-eta hezkuntza-arloko zenbait ekipamenduk, hezkuntzari lotutako edo haurtzaroarekin zerikusia duten administrazioek, eta, oro har, aktiboki parte hartu nahi duten herriko edo auzoko erakundeek eta elkarteek.
‎Haurraren nahiz familiaren egoerek hala eskatzen dutenean, behar adina elkarrizketa egin beharko dira. Elkarrizketa horiek zentroak eska ditzake, hezitzaileek haurren jokabidean anomaliaren bat, aldaketa handiak edo atzerapauso nabarmenak antzematen badituzte; edo familiek, eskolari familiako kontu garrantzitsuen berri eman nahi badiote –esaterako, gurasoak banantzea, edo seme-alabaren hezkuntzari eta zaintzari buruzko edozein gai?. Nolanahi ere, eskolak egin dezakeen guztia egin beharko du elkarrizketa gauzatzeko.
‎Kasu bakoitzean, modu argian eta egituratuan antolatu beharko da lortu eta eman nahi den informazioa. Informazio hori idatziz laburbildu beharko da, gidoi batean.
‎Azkenik, elkarrizketariak bildu nahi zuen informazio guztia lortu duela eta eman nahi zuen informazio guztia eman duela egiaztatzen duenean, amaiera eman behar dio elkarrizketari, gurasoek aipatu nahi duten gairik badagoen galdetu ondoren.
‎Azkenik, elkarrizketariak bildu nahi zuen informazio guztia lortu duela eta eman nahi zuen informazio guztia eman duela egiaztatzen duenean, amaiera eman behar dio elkarrizketari, gurasoek aipatu nahi duten gairik badagoen galdetu ondoren.
‎Azkenik, elkarrizketariak bildu nahi zuen informazio guztia lortu duela eta eman nahi zuen informazio guztia eman duela egiaztatzen duenean, amaiera eman behar dio elkarrizketari, gurasoek aipatu nahi duten gairik badagoen galdetu ondoren.
‎Deialdiari dagokionez. Deialdia denboraz bidali behar da, bertaratu nahi duten guztiek beren denbora antola dezaten; horrez gain, behar bezala iragarri behar da, agendaren edo iragarki-taularen bidez, eta irteeran ere gogorarazi behar da. Bileraren deialdian, argi azaldu behar dira jorratuko diren gaiak.
‎Elkarrizketa bat antolatzeko garrantzitsuak dira; bada, bilera baten kasuan, nahitaezkoak dira. Argi eduki behar dira jorratuko diren edukiak, eta zer sakontasunekin eta zer ordenatan jorratu nahi diren . Era berean, parte-hartzaileek egingo dituzten galderak aurreikusi behar dira, eta behar bezala erantzuteko erantzunak prestatu.
‎Etxean indarkeria-arazoak dituzten familiei edo adingabeei tratu txarrak ematen dizkieten edo sexu-gehiegikeriak egiten dizkieten familiei daude zuzenduta. Arreta eta tratamendua emateko zerbitzuak sortu eta/ edo zabaldu nahi dituzte , autonomia-erkidegoek eta udalek dituzten gizarte-zerbitzuen, GKE-en, fundazioen eta abarren bidez.
‎Gatazka-harreman ohikoenak gurasoen eta seme-alaba nerabeen artean gertatzen dira. Programa horiek gurasoak orientatu nahi dituzte seme-alaben hezkuntzari eta hazkuntza-eta bilakaera-krisiari lotutako gaiei buruz; haien xedea da gurasoen eta seme-alaben arteko komunikazioa erraztea, eta gatazka-egoera larriengatik hausturarik ez gertatzea lortzea. Programan sartzen dira, orobat, seme-alaba helduen eta guraso zaharren arteko gatazka-egoerak.
‎Programa horien helburu nagusia da ezkontideek (bereziki emakumeek) diskriminaziorik ez jasatea enplegurako sarbidean, ezta hango parte-hartzean ere, familiaren zama beren gain hartu behar izateagatik. Era berean, aldi batean familiako erantzukizunez arduratu ondoren lan-merkatuan sartzen diren pertsonei beharrezko prestakuntza ematea lortu nahi dute .
‎9 Bilatu ezazu programa, proiektu edo ekintzaren bat familiari laguntzera bideratuta dagoena eta zu bizi zaren inguruan egiten dena. Deskriba itzazu, labur, lortu nahi dituen helburuak eta garatzen dituen ekintzak.
‎oldarkortasuna eta beren buruarenganako oldarkortasuna, gezurrak, lapurretak, arauak onartzeko zailtasunak? Familian beste arazo batzuk gerta daitezke beste kulturetako haur adoptatuek beren erroak eta jatorria ezagutu nahi dituztenean.Kulturalki deserrotzea eta migratzea. Familia batek aldaketa soziokultural handiak izan dituenean, identitate-arazoak ager daitezke.
‎Arestian aipatutako kondizioetan eragina izan dezakeen ikerketa zientifikoa bultzatzea. Hala, herrien arteko ulermena handitzea eta munduan bakea finkatzea lortu nahi da .
‎–Naturak nahi du haurrak haur izatea gizon izan baino lehen. Guk ordena hori okertu nahi badugu, fruitu goiztiarrak ekoitziko ditugu; ez dute heldutasunik ez zaporerik izango, eta laster zimelduko dira?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
nahi den 183 (1,20)
nahi 174 (1,15)
nahi dugun 147 (0,97)
nahi da 86 (0,57)
nahi du 81 (0,53)
nahi diren 72 (0,47)
nahi dugu 69 (0,45)
nahi duen 62 (0,41)
nahi badugu 57 (0,38)
nahi bada 48 (0,32)
nahi duten 46 (0,30)
nahi ditugun 39 (0,26)
nahi dute 32 (0,21)
nahi duzun 31 (0,20)
nahi ditu 27 (0,18)
nahi dituen 26 (0,17)
nahi dira 25 (0,16)
nahi denean 24 (0,16)
nahi badu 21 (0,14)
nahi baduzu 19 (0,13)
nahi dituzten 16 (0,11)
nahi duena 15 (0,10)
nahi diogun 14 (0,09)
nahi dugunean 13 (0,09)
nahi baditugu 12 (0,08)
nahi ditugu 12 (0,08)
nahi dugula 12 (0,08)
Nahi 11 (0,07)
nahi badira 11 (0,07)
nahi direnean 11 (0,07)
nahi dituzte 11 (0,07)
nahi duguna 10 (0,07)
nahi dituzun 9 (0,06)
nahi duenean 9 (0,06)
nahi zaion 9 (0,06)
nahi dut 8 (0,05)
nahi duela 7 (0,05)
nahi genuen bezala 7 (0,05)
Nahi dugun 6 (0,04)
nahi dena 6 (0,04)
nahi duenak 6 (0,04)
nahi dutena 6 (0,04)
nahi duzu 6 (0,04)
nahi badute 5 (0,03)
nahi dela 5 (0,03)
nahi ditudan 5 (0,03)
nahi dituela 5 (0,03)
nahi dugunez 5 (0,03)
nahi duzuen 5 (0,03)
nahi duzula 5 (0,03)
nahi zuen 5 (0,03)
nahi zuten 5 (0,03)
Nahi duzuen 4 (0,03)
nahi badituzu 4 (0,03)
nahi die 4 (0,03)
nahi dio 4 (0,03)
nahi diogu 4 (0,03)
nahi dion 4 (0,03)
nahi dizkiegu 4 (0,03)
nahi dutenean 4 (0,03)
nahi genuen 4 (0,03)
nahi zaio 4 (0,03)
nahi ziren 4 (0,03)
Nahi duzun 3 (0,02)
nahi badiegu 3 (0,02)
nahi badiote 3 (0,02)
nahi baditu 3 (0,02)
nahi dien 3 (0,02)
nahi dioten 3 (0,02)
nahi dituztenean 3 (0,02)
nahi dudan 3 (0,02)
nahi duelako 3 (0,02)
nahi dugunaren 3 (0,02)
Nahi den 2 (0,01)
nahi badiogu 2 (0,01)
nahi badituzte 2 (0,01)
nahi denaren 2 (0,01)
nahi diete 2 (0,01)
nahi diezun 2 (0,01)
nahi diola 2 (0,01)
nahi diote 2 (0,01)
nahi diozun 2 (0,01)
nahi ditugunean 2 (0,01)
nahi dituztela 2 (0,01)
nahi dizkiogu 2 (0,01)
nahi dizkiozun 2 (0,01)
nahi dizkizuegu 2 (0,01)
nahi duen bezala 2 (0,01)
nahi duenaren 2 (0,01)
nahi dugulako 2 (0,01)
nahi dutelako 2 (0,01)
nahi duzuna 2 (0,01)
nahi duzunean 2 (0,01)
nahi genuke 2 (0,01)
nahi nizkioke 2 (0,01)
nahi zaien 2 (0,01)
nahi zaizkien 2 (0,01)
nahi zenuena 2 (0,01)
nahi zituen 2 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan ez 47 (0,31)
nahi izan helburu 39 (0,26)
nahi izan enpresa 27 (0,18)
nahi izan gabe 23 (0,15)
nahi izan informazio 15 (0,10)
nahi izan egin 12 (0,08)
nahi izan adierazi 11 (0,07)
nahi izan produktu 11 (0,07)
nahi izan aurpegi 10 (0,07)
nahi izan mezu 10 (0,07)
nahi izan beste 9 (0,06)
nahi izan modu 9 (0,06)
nahi izan baldin 8 (0,05)
nahi izan ez izate 8 (0,05)
nahi izan pertsona 8 (0,05)
nahi izan aukeratu 7 (0,05)
nahi izan ere 7 (0,05)
nahi izan eremu 7 (0,05)
nahi izan forma 7 (0,05)
nahi izan gai 7 (0,05)
nahi izan gu 7 (0,05)
nahi izan irudi 7 (0,05)
nahi izan argi 6 (0,04)
nahi izan egoera 6 (0,04)
nahi izan guzti 6 (0,04)
nahi izan izen 6 (0,04)
nahi izan substantzia 6 (0,04)
nahi izan xede 6 (0,04)
nahi izan aldaketa 5 (0,03)
nahi izan balio 5 (0,03)
nahi izan bezero 5 (0,03)
nahi izan elementu 5 (0,03)
nahi izan emaitza 5 (0,03)
nahi izan erabili 5 (0,03)
nahi izan erregistro 5 (0,03)
nahi izan hori 5 (0,03)
nahi izan ideia 5 (0,03)
nahi izan lortu 5 (0,03)
nahi izan material 5 (0,03)
nahi izan profesional 5 (0,03)
nahi izan akabera 4 (0,03)
nahi izan bera 4 (0,03)
nahi izan datu 4 (0,03)
nahi izan dokumentu 4 (0,03)
nahi izan hautatu 4 (0,03)
nahi izan helbide 4 (0,03)
nahi izan hura 4 (0,03)
nahi izan jakin 4 (0,03)
nahi izan kasu 4 (0,03)
nahi izan lan 4 (0,03)
nahi izan sistema 4 (0,03)
nahi izan testu 4 (0,03)
nahi izan zati 4 (0,03)
nahi izan abiadura 3 (0,02)
nahi izan ala 3 (0,02)
nahi izan aldagai 3 (0,02)
nahi izan arrisku 3 (0,02)
nahi izan bi 3 (0,02)
nahi izan ekintza 3 (0,02)
nahi izan era 3 (0,02)
nahi izan erabaki 3 (0,02)
nahi izan gaixotasun 3 (0,02)
nahi izan galdetu 3 (0,02)
nahi izan gizarte 3 (0,02)
nahi izan haur 3 (0,02)
nahi izan ile 3 (0,02)
nahi izan instalazio 3 (0,02)
nahi izan intentsitate 3 (0,02)
nahi izan kolore 3 (0,02)
nahi izan komunikatu 3 (0,02)
nahi izan komunikazio 3 (0,02)
nahi izan kurba 3 (0,02)
nahi izan landare 3 (0,02)
nahi izan leku 3 (0,02)
nahi izan likido 3 (0,02)
nahi izan loditasun 3 (0,02)
nahi izan makina 3 (0,02)
nahi izan morroi 3 (0,02)
nahi izan neurri 3 (0,02)
nahi izan nola 3 (0,02)
nahi izan oro 3 (0,02)
nahi izan portaera 3 (0,02)
nahi izan postu 3 (0,02)
nahi izan presio 3 (0,02)
nahi izan puntu 3 (0,02)
nahi izan salgai 3 (0,02)
nahi izan tarte 3 (0,02)
nahi izan zehaztu 3 (0,02)
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan ez ukan 17 (0,11)
nahi izan enpresa bat 5 (0,03)
nahi izan aurpegi hautatu 4 (0,03)
nahi izan beste denbora 4 (0,03)
nahi izan egin ezan 4 (0,03)
nahi izan helbide aukeratu 4 (0,03)
nahi izan helburu lortu 4 (0,03)
nahi izan izen jarri 4 (0,03)
nahi izan ala ez 3 (0,02)
nahi izan gabe egin 3 (0,02)
nahi izan helburu ezarri 3 (0,02)
nahi izan adierazi baliatu 2 (0,01)
nahi izan akabera lortu 2 (0,01)
nahi izan arrisku egon 2 (0,01)
nahi izan aukeratu ezan 2 (0,01)
nahi izan balio kontserbazio 2 (0,01)
nahi izan emaitza lortu 2 (0,01)
nahi izan enpresa informazio 2 (0,01)
nahi izan enpresa oso 2 (0,01)
nahi izan erregistro zenbaki 2 (0,01)
nahi izan gabe ziztatu 2 (0,01)
nahi izan galdetu ezan 2 (0,01)
nahi izan gu sare lokal 2 (0,01)
nahi izan helburu zehaztu 2 (0,01)
nahi izan informazio guzti 2 (0,01)
nahi izan intentsitate plubiometriko 2 (0,01)
nahi izan komunikazio funtzionamendu 2 (0,01)
nahi izan loditasun lortu 2 (0,01)
nahi izan mezu idatzi 2 (0,01)
nahi izan modu ulertu 2 (0,01)
nahi izan morroi hautatu 2 (0,01)
nahi izan postu arduradun 2 (0,01)
nahi izan produktu muga-zerga 2 (0,01)
nahi izan profesional ere 2 (0,01)
nahi izan salgai zuzen 2 (0,01)
nahi izan sistema datu 2 (0,01)
nahi izan tarte ur 2 (0,01)
nahi izan abiadura atera 1 (0,01)
nahi izan abiadura handi 1 (0,01)
nahi izan abiadura txiki 1 (0,01)
nahi izan akabera egoki 1 (0,01)
nahi izan aldagai izen 1 (0,01)
nahi izan aldagai nahi bezala 1 (0,01)
nahi izan aldaketa aurre egin 1 (0,01)
nahi izan aldaketa egin 1 (0,01)
nahi izan aldaketa hauetakoren bat 1 (0,01)
nahi izan aldaketa sozial 1 (0,01)
nahi izan argi bat 1 (0,01)
nahi izan argi modu 1 (0,01)
nahi izan argi piztu 1 (0,01)
nahi izan arrisku handi 1 (0,01)
nahi izan aukeratu ahal izan 1 (0,01)
nahi izan aukeratu behar izan 1 (0,01)
nahi izan aurpegi bat 1 (0,01)
nahi izan aurpegi hauta 1 (0,01)
nahi izan aurpegi multzo 1 (0,01)
nahi izan balio web 1 (0,01)
nahi izan balio zer 1 (0,01)
nahi izan bera adin 1 (0,01)
nahi izan bera negozio 1 (0,01)
nahi izan beste aldiz 1 (0,01)
nahi izan beste digitu 1 (0,01)
nahi izan beste direktorio 1 (0,01)
nahi izan beste domeinu 1 (0,01)
nahi izan beste etiketa 1 (0,01)
nahi izan bezero identifikazio 1 (0,01)
nahi izan bezero kexa 1 (0,01)
nahi izan bezero proiektu 1 (0,01)
nahi izan bezero zorrotz 1 (0,01)
nahi izan bi kontaktore 1 (0,01)
nahi izan bi lagun 1 (0,01)
nahi izan bi objektu 1 (0,01)
nahi izan datu jarri 1 (0,01)
nahi izan datu zerrenda 1 (0,01)
nahi izan dokumentu aukeratu 1 (0,01)
nahi izan dokumentu banaka 1 (0,01)
nahi izan dokumentu digitalizatu 1 (0,01)
nahi izan dokumentu hartzaile 1 (0,01)
nahi izan egin askatasun 1 (0,01)
nahi izan egin eske 1 (0,01)
nahi izan egin galarazi 1 (0,01)
nahi izan egin leku 1 (0,01)
nahi izan egin utzi 1 (0,01)
nahi izan egoera datu 1 (0,01)
nahi izan egoera egon 1 (0,01)
nahi izan egoera iritsi 1 (0,01)
nahi izan ekintza egin 1 (0,01)
nahi izan ekintza hori 1 (0,01)
nahi izan elementu aukeratu 1 (0,01)
nahi izan elementu datu 1 (0,01)
nahi izan elementu higikor 1 (0,01)
nahi izan elementu horiek 1 (0,01)
nahi izan emaitza deskribatu 1 (0,01)
nahi izan emaitza ebaluazio 1 (0,01)
nahi izan emaitza iritsi 1 (0,01)
nahi izan enpresa absentismo 1 (0,01)
nahi izan enpresa bete 1 (0,01)
nahi izan enpresa bezero 1 (0,01)
nahi izan enpresa ere 1 (0,01)
nahi izan enpresa handi 1 (0,01)
nahi izan enpresa langile 1 (0,01)
nahi izan enpresa Neiker 1 (0,01)
nahi izan enpresa oro 1 (0,01)
nahi izan enpresa zerbitzu 1 (0,01)
nahi izan era antolatu 1 (0,01)
nahi izan era kontestualizatu 1 (0,01)
nahi izan era zuzendu 1 (0,01)
nahi izan erabaki aukera eman 1 (0,01)
nahi izan ere erabili 1 (0,01)
nahi izan ere konfiguratu 1 (0,01)
nahi izan eremu aplikatu 1 (0,01)
nahi izan eremu arreta jarri 1 (0,01)
nahi izan eremu egon 1 (0,01)
nahi izan eremu geografiko 1 (0,01)
nahi izan eremu kokatu 1 (0,01)
nahi izan eremu mugitu 1 (0,01)
nahi izan erregistro hauek 1 (0,01)
nahi izan ez izate ere 1 (0,01)
nahi izan ez izate leporatu 1 (0,01)
nahi izan forma diseinatu 1 (0,01)
nahi izan forma egin 1 (0,01)
nahi izan forma lortu 1 (0,01)
nahi izan gabe eragin 1 (0,01)
nahi izan gabe ere 1 (0,01)
nahi izan gabe ez 1 (0,01)
nahi izan gabe igorri 1 (0,01)
nahi izan gabe IP helbide 1 (0,01)
nahi izan gabe makina 1 (0,01)
nahi izan gabe mugitu 1 (0,01)
nahi izan gabe tentsio 1 (0,01)
nahi izan gabe txiza egin 1 (0,01)
nahi izan gabe uzkurtu 1 (0,01)
nahi izan gabe ziztada 1 (0,01)
nahi izan gai egon 1 (0,01)
nahi izan gai erlazionatu 1 (0,01)
nahi izan gai eskema 1 (0,01)
nahi izan gai garrantzitsu 1 (0,01)
nahi izan gai hauta 1 (0,01)
nahi izan gai informazio 1 (0,01)
nahi izan gaixotasun kokaleku 1 (0,01)
nahi izan gaixotasun sentikortasun 1 (0,01)
nahi izan gizarte ingurumen 1 (0,01)
nahi izan gizarte oinarri 1 (0,01)
nahi izan gizarte paisaia 1 (0,01)
nahi izan gu enpresa 1 (0,01)
nahi izan gu eskuin 1 (0,01)
nahi izan gu firewall 1 (0,01)
nahi izan gu logo 1 (0,01)
nahi izan gu modulu 1 (0,01)
nahi izan guzti bat-batean 1 (0,01)
nahi izan guzti berak 1 (0,01)
nahi izan guzti bete 1 (0,01)
nahi izan guzti bildu 1 (0,01)
nahi izan guzti komunikatu 1 (0,01)
nahi izan haur eremu 1 (0,01)
nahi izan haur haur 1 (0,01)
nahi izan hautatu erregistro 1 (0,01)
nahi izan helburu abiatu 1 (0,01)
nahi izan helburu bat 1 (0,01)
nahi izan helburu bete 1 (0,01)
nahi izan helburu bete izan 1 (0,01)
nahi izan helburu ebaluazio 1 (0,01)
nahi izan helburu ere 1 (0,01)
nahi izan helburu etiko 1 (0,01)
nahi izan helburu finkatu 1 (0,01)
nahi izan helburu gidatu 1 (0,01)
nahi izan helburu kalkulatu 1 (0,01)
nahi izan helburu moldatu 1 (0,01)
nahi izan helburu planifikatu 1 (0,01)
nahi izan helburu zein 1 (0,01)
nahi izan hori aukeratu 1 (0,01)
nahi izan hori egokitu 1 (0,01)
nahi izan hori gu 1 (0,01)
nahi izan hura ahalik eta 1 (0,01)
nahi izan hura ezarri 1 (0,01)
nahi izan hura gelditu 1 (0,01)
nahi izan hura lortu 1 (0,01)
nahi izan ideia ezagutarazi 1 (0,01)
nahi izan ideia hausnarketa egin 1 (0,01)
nahi izan ideia igorle 1 (0,01)
nahi izan ideia nagusi 1 (0,01)
nahi izan ile luzera 1 (0,01)
nahi izan informazio ardatz 1 (0,01)
nahi izan informazio aukeratu 1 (0,01)
nahi izan informazio bakarrik 1 (0,01)
nahi izan informazio erregistratu 1 (0,01)
nahi izan informazio konplexu 1 (0,01)
nahi izan informazio lortu 1 (0,01)
nahi izan informazio publizitario 1 (0,01)
nahi izan informazio puntu 1 (0,01)
nahi izan informazio tentsio elektriko 1 (0,01)
nahi izan instalazio paralelo 1 (0,01)
nahi izan irudi garatu 1 (0,01)
nahi izan irudi instituzional 1 (0,01)
nahi izan irudi komunikatu 1 (0,01)
nahi izan irudi pertsonalizatu 1 (0,01)
nahi izan izen sartu 1 (0,01)
nahi izan jakin ezan 1 (0,01)
nahi izan jakin ziurtatu 1 (0,01)
nahi izan kasu izan ezik 1 (0,01)
nahi izan kolore hori 1 (0,01)
nahi izan komunikatu geratu 1 (0,01)
nahi izan lan hau 1 (0,01)
nahi izan landare % 1 (0,01)
nahi izan landare dentsitate 1 (0,01)
nahi izan leku arrastatu 1 (0,01)
nahi izan likido hiru 1 (0,01)
nahi izan likido presio 1 (0,01)
nahi izan lortu estrategia 1 (0,01)
nahi izan lortu ez 1 (0,01)
nahi izan lortu nahi izan 1 (0,01)
nahi izan makina konektatu 1 (0,01)
nahi izan makina lokal 1 (0,01)
nahi izan makina zabalera 1 (0,01)
nahi izan material gogortasun 1 (0,01)
nahi izan material lurruneztatu 1 (0,01)
nahi izan material nolako 1 (0,01)
nahi izan material solido 1 (0,01)
nahi izan mezu argumentu-egitura 1 (0,01)
nahi izan mezu estandarizatu 1 (0,01)
nahi izan mezu osotasun 1 (0,01)
nahi izan mezu prestatu 1 (0,01)
nahi izan modu agurtu 1 (0,01)
nahi izan modu bizi izan 1 (0,01)
nahi izan modu deskodetu 1 (0,01)
nahi izan modu erabili 1 (0,01)
nahi izan modu erreakzionatu 1 (0,01)
nahi izan modu konfiguratu 1 (0,01)
nahi izan neurri horiek 1 (0,01)
nahi izan neurri jarri 1 (0,01)
nahi izan nola aldatu 1 (0,01)
nahi izan nola erantsi 1 (0,01)
nahi izan nola kokatu 1 (0,01)
nahi izan oro adierazi 1 (0,01)
nahi izan oro erabili 1 (0,01)
nahi izan oro liburu 1 (0,01)
nahi izan pertsona elkarte 1 (0,01)
nahi izan pertsona informazio 1 (0,01)
nahi izan pertsona izen 1 (0,01)
nahi izan pertsona izen-abizen 1 (0,01)
nahi izan pertsona zenbaki 1 (0,01)
nahi izan portaera maila 1 (0,01)
nahi izan presio baino 1 (0,01)
nahi izan presio eutsi 1 (0,01)
nahi izan presio hori 1 (0,01)
nahi izan produktu aukeratu 1 (0,01)
nahi izan produktu bakoitz 1 (0,01)
nahi izan produktu egin 1 (0,01)
nahi izan produktu egon 1 (0,01)
nahi izan produktu kantitate 1 (0,01)
nahi izan produktu salmenta 1 (0,01)
nahi izan profesional aukeratu 1 (0,01)
nahi izan profesional egon 1 (0,01)
nahi izan puntu garrantzitsu 1 (0,01)
nahi izan puntu hain 1 (0,01)
nahi izan salgai bakoitz 1 (0,01)
nahi izan sistema erabili 1 (0,01)
nahi izan sistema trifasiko 1 (0,01)
nahi izan substantzia afinitate kimiko 1 (0,01)
nahi izan substantzia kontaktu 1 (0,01)
nahi izan substantzia likido 1 (0,01)
nahi izan substantzia ondo 1 (0,01)
nahi izan testu lortu 1 (0,01)
nahi izan xede nola 1 (0,01)
nahi izan zati adierazi 1 (0,01)
nahi izan zati metaliko 1 (0,01)
nahi izan zati purgatu 1 (0,01)
nahi izan zehaztu behar izan 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia