Emaitzak: 8
2006 | ||
Bertsozaleak gugandik zer nahi duen detektatu behar dugu. Eta bere | nahi horren aurrean guk zer eman nahi dugun ikusi, zeren noski, batzutan gizarteak nahi duelako ematea ez da interesgarria. | |
2008 | ||
LUKAS.-Ez dut | nahi horrek gure artekoa baldintzatzea. | |
2009 | ||
Sentimenduak goizetik gauera alda daitezke. Ginak arazo honetan zerikusia izan dudala uste du eta ez nuke | nahi horrek gure harremana hondatzerik. | |
2012 | ||
norbere emozioak antzeman eta identifikatzean datza (autokontzientzia emozionala). Hori lortzeko, gure buruarengandik nolabait «urrutiratu» behar dugu, gure eguneroko bizipenei kanpoko ikusle gisa so egiteko, antzokian bageunde bezala; horixe da lehenengo urratsa bizipen eta emozio horiek ulertzeko eta haietatik ikasteko6 Ikasi | nahi horretan gure arreta kontzentratzeak, sarri askotan, beldurraren energiaren ordez ikusmina eta aldaketa osasungarriak egiteko gogoa dakarzkigu. Beste era batean pentsatzen eta pentsamendu positiboago baten alde egiten den neurrian, gogo-aldarteak onera egiten du berez. | |
2016 | ||
Irisgarritasunaz ari garenean, mugitzea, komunikatzea, manipulatzea eta ezagutzea eragozten duten oztopoez ari gara, alde batetik; baina baita behar edo | nahi dugun hori gure kasa, eroso eta seguru erabiltzeaz, bestetik. | |
2021 | ||
egoistak ginela, infantilak, baliabide guztiak eskura izan arren ezer egin ez dugunak... Aukera bat sortu | nahi genuen horren aurrean guk hitz egiteko geure buruari buruz». Itu bandaren Ituskizuna-ko poemek obraren hastapenetan izandako pisua ere azpimarratu du. | |
2022 | ||
Alde horretatik, liburuan kritika egin nahi izan diegu desira horri uko egiten dieten ezkerreko diskurtsoei. | Nahi hori gure egunerokoan dago. Nor ez da kokoteraino egon lanegun luze bate ondoren? | |
Millennial izendatutako beren belaunaldia hartu zuten Formoleko kideek antzezlanerako gai gisa, eta, ikasleekin egindako tailerren bitartez, zeta belaunaldiaren berri izatea da orain asmoa. «Album sortzean, ikusten genuen bazegoela guri buruzko kanpo irakurketa bat, eta aukera bat sortu | nahi genuen horren aurrean guk hitz egiteko geure buruari buruz; orain, prozesu bera errepikatu dugu, eta, tailerren bitartez, gazte horien interesak ezagutu nahi ditugu», azaldu du Azkaratek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahi izan | 8 (0,05) |
Lehen forma
nahi | 4 (0,03) |
nahi genuen | 2 (0,01) |
Nahi | 1 (0,01) |
nahi dugun | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
ETB dokumentalak | 1 (0,01) |
Goenkale | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan hori | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan hori gu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |