Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 214

2011
‎Gasometroa: tresna zeharkatzen duen airearen bolumena eta analitoaren kontzentrazioa kalku­latzeko, nahitaezkoa da emaria jakitea (alegia, laginduriko aire bolumenaren eta denboraren arteko erlazioa); 1,5 L/ min ko emaria neurtzeko gauza izan behar du, haren errore marjina ezin da izan% 3 baino handiagoa, eta haren pantailak irakurtzeko erosoa izan behar du.
‎Generikoki, partikula esekiak edo materia esekia deritzo talde osoari. Airearen kalitatea ebalua­tzeko, ezinbestekoa da talde horrek ingurune atmosferikoan (immisioan) zer kontzentrazio duen jakitea . Gainera, oinarrizko parametro bat izaten da aire kalitatea neurtzeko erabiltzen diren adierazle gehienetan, (adierazle hauek administrazioek kudeatzen dituzte, hirietan bereziki).
‎Nitrito disoluzio patroiaren (D5 aren) faktorea zein den jakitea beharrezkoa da. Horretarako, diso­luzio horren molartasuna kalkulatuko dugu lehenik eta behin:
‎Aparatu horien intentsitateari eta tentsio izendatuari buruzko ezaugarriez gainera, ezinbestekoa da ezaugarri hauek jakitea :
‎Balio horien bidez elektrodoaren lurrerako erresistentziaren oso gutxi gorabeherako balioa ateratzen den arren, elektrodoaren lurrerako erresistentzia hori neurtuz eta 4.6 taulan agertzen diren formulak aplikatuz, lurraren batez besteko erresistibitatearen balioa kalkula daiteke. Balio hori jakitea erabilgarria izan daiteke, gerora, antzeko kondizioetan egiten diren lanetarako.
‎Lotura instalazioen epigrafe honetako argiztapen motak zein diren jakitea .
‎Kontadoreak eta neurketa ekipoak jartzeko moduluak araututa daude. Elektrizitate konpainiek beren arau partikularretan zehazten dituzte haien forma, kapazitatea, etab. Dena den, ez dago soberan kalkulu metodoren bat jakitea , enpresek kontadore zentralizazioen dimentsioak zehazteko erabiltzen dituzten irizpideak argitzeko.
‎Energia elektrikoa merkaturatzen duten enpresen energia elektrikoaren fakturazio ordainagiriak interpretatzen jakitea .
‎Energia elektrikoaren kontratazio egokia egiteko baldintzei buruzko aholkuak ematen jakitea erabiltzaileei: potentziari, kontsumoaren ordutegi bereizketari, energia erreaktiboari, neurketa ekipamenduari eta abarri buruzkoak, alegia.
‎Banaketa sareetan zer ekipo, gailu eta material erabiltzen diren jakitea .
‎Banaketa sareetan zer euskarri mota erabiltzen diren jakitea .
‎Presio taldeak. Zer talde instalatu behar den eta zer potentzia duen jakitea komeni da.
‎Instalatu beharreko igogailuaren potentzia zein den jakitea da onena, baina, jakin ezean, ondoren agertzen diren taulak erabil daitezke.
‎Barneko instalazioen eta instalazio hartzaileen alderdiak zein diren jakitea .
‎Eraikuntza berri bateko eraikin batean lurrerako babes instalazio bat jartzeko faseak zein diren jakitea .
‎1/ 1996 Lege Organikoa, 1996ko urtarrilaren 15ekoa, Adingabearen Babes Juridikoari buruzkoa, eta Kode Zibilaren eta Prozedura Zibilaren Legearen zati batzuk ere aldatzekoa. Hala ere, lege horren edukiarekin hasi aurretik, beharrezkoa da aldian aldian aipatuko ditugun zenbait figura juridikoren esanahia zein den jakitea .
‎Era berean, ikusi dugu pertsona edo familia jakin batzuek gainditzea lortzen ez duten egoerak gertatzen direla batzuetan, eta horrek zailtasun berriei aurre egiteko gaitasuna kentzen die, edo zailtasun horiei aurre egitea eragozten die. Kasu horretan, garrantzitsua da jakitea zer faktorek eragin dezaketen krisi bat, eta nola prebeni edo diagnostika daitezkeen. (2.2 dokumentua)
‎Elkarrizketa da, ziurrenik, zentroaren eta familiaren arteko harremanean garrantzi kualitatibo handiena duen komunikazio teknika; horregatik, garrantzitsua da jakitea zein den haren xedea, eta nola jarri behar den praktikan.
‎Proiektua talde eta pertsona hartzaileen benetako premiei erantzuteko gai den jakitea .
‎sukaldea, garbiketa, administrazioa, mantentze lanak? Adingabearekin egiten den gizarte eta hezkuntza arloko esku hartzean zuzenean parte hartzen ez duten arren, garrantzitsua da profesional horiek jakitea zer hezkuntza testuingurutan egiten duten beren lana; beraz, erakundearen funtzionamendu printzipioak ezagutu dituzte, haien arabera jokatzeko.
‎Galdera batzuk daude zerrendetan, eta bai edo ez erantzun behar zaie. Zerrenda horien helburua da jakitea zenbateraino betetzen dituen enpresak indarrean dauden arauak.
‎erabili eta botatzeko xiringak azido azetilsalizilikoa24 Zer da garrantzitsuagoa: zer egin jakitea ala zer ez egin jakitea. Arrazoitu zure erantzuna.25 Adierazi zer den egokiagoa:
‎erabili eta botatzeko xiringak azido azetilsalizilikoa24 Zer da garrantzitsuagoa: zer egin jakitea ala zer ez egin jakitea –Arrazoitu zure erantzuna.25 Adierazi zer den egokiagoa:
‎–Lan arriskuak prebenitzeari buruzko arauen berri izatea, eta prebentzio neurriak urratzeak dakartzan erantzukizun eta isunez jabetzea.. Prebentzio arloan eskumenak dituzten erakunde publikoak sailkatzea, eta haien funtzioak zein diren jakitea .. Prebentzio eta babes arloan indarrean dauden arauak kontsultatzea eta txertatzea, eta langileen eta enpresarien eskubide eta betebeharrak zein diren jakitea, baita lan arriskuen arloko babes eta prebentzio neurriak ere.. Babes eta prebentzio neurriak aplikatu eta errespetatzearren, trebakuntzaren garrantzia balioestea, arriskuaren izaera eta egoera kontuan izanik lan istripuen aurrean.. Lan arr...
‎–Lan arriskuak prebenitzeari buruzko arauen berri izatea, eta prebentzio neurriak urratzeak dakartzan erantzukizun eta isunez jabetzea.. Prebentzio arloan eskumenak dituzten erakunde publikoak sailkatzea, eta haien funtzioak zein diren jakitea.. Prebentzio eta babes arloan indarrean dauden arauak kontsultatzea eta txertatzea, eta langileen eta enpresarien eskubide eta betebeharrak zein diren jakitea , baita lan arriskuen arloko babes eta prebentzio neurriak ere.. Babes eta prebentzio neurriak aplikatu eta errespetatzearren, trebakuntzaren garrantzia balioestea, arriskuaren izaera eta egoera kontuan izanik lan istripuen aurrean.. Lan arriskuen prebentzio arloan erakunde barruko subjektuak, horien funtzioak eta langileen ordezkaritza zehaztea, haien erantzukizunak zein diren jakitearren.. Prebe...
‎Gaur egun, trichomoniasia, kandidiasia eta baginosi bakterianoak dira STG nagusiak. Zaila da, dena den, STGen egiazko eragina jakitea , arrazoi hauengatik:
‎Aldaketa horietako batzuk normalak dira; beste batzuk, berriz, egoera patologikoekin lotuta daude. Horregatik, komeni da aldaketen zergatia jakitea .
‎Garrantzitsua da gasaren sukoitasun muga horiek zein diren jakitea erregai gaseosoak seguru maneiatzeko; esaterako, gas zerbitzurako erabilitako ekipamenduak purgatzean, fabrika eta meatzeetako atmosferak kontrolatzean edo gas likidotuak maneiatzean.
2012
‎Baina, jakina, itxura fisikoa eta janzkera ere garrantzitsuak dira. Manerak pertsonen alderdi garrantzitsua dira, baina une bakoitzean nola agertu behar dugun jakitea ezinbestekoa da irudi ona emateko.
‎Lehen esaldiek dokumentu osoaren funtsezko elementuak laburbildu behar dituzte. Idazketa komertzialean, irakurleak beregandik zer nahi dugun jakitea ziurtatu behar dugu. Gainera, garrantzizkoa da informazioa zergatik iruditzen zaigun garrantzitsua azaltzea.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 3 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Merkataritza dokumentu guztiek egitura formal bera dute. b) Idazteko, beharrezkoa da idazkiaren xedea jakitea . c) Enpresa askok dokumentu komertzialen eredu propioa dute.
‎22 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Merkataritza dokumentu guztiek egitura formal bera dute. b) Idatzizko komunikazioak informazio konplexua zehatz mehatz transmititzeko balio du, eta hori abantaila handia da. c) Zirriborroak pertsona batek presta ditzake eta testua beste norbaitek idatz dezake. d) Idazteko, beharrezkoa da idazkiaren xedea jakitea . e) Enpresa askok idatzizko komunikazioko estilo propioa dute.
‎Enpresa eremuan, beharrezkoa da jakitea mezu elektronikoetan zehazki zer esan nahi den eta zer informazio interesatzen zaion hartzaileari.
‎Era berean, garrantzitsua da hartzailea nor den jakitea . Mezua jasoko duen pertsonari buruzko edozein datu izan daiteke lagungarria idazteko; adibidez:
‎Mezuaren pribatutasuna Mezu bera jende askori bidaltzen bazaizkio, hobe da jendea nor den ezkutatzea, haien helbideak BCC eremuan idatziz eta norberaren helbidea Norentzat atalean jarrita. Bidaltzen den mezua publikoa eta iraunkorra da; hortaz, ez da esan behar besteek jakitea nahi ez den ezar.
‎erortzea: zer erantzungo dugun jakitea besteak bere kontakizuna hasi baino egin ez duenean. Nola erabili aditze aktiboa Aditze aktiboko teknikak erabiltzea bereziki egokia da tentsio handiko egoeretan, edo maiz hitza kenduko digutela aurreikusten dugunean.
‎Organigramak interpretatzen jakitea .
‎Jarrerak jokabideak eta emozioak adierazten ditu, eta hizketa osatzen du. Gorputz jarrera kontrolatzea gomendatzen da, baita gure solaskideena identifikatzen jakitea ere. Adibidez:
‎Bestalde, kontuan hartu behar da, lan eremuan, komunikazio askotarako, lanbide jakin batzuetako hizkuntza teknikoa erabiltzen dela; eta, ondo moldatzeko, beharrezkoa da hizkuntza hori jakitea . Langileen prestakuntzaren zati handi bat lanbidearen hiztegi espezifikoa barneratzea da.
‎Enpresa komunikazioan, helburua argi izateak ideiak zehaztea eta kanal egokia aukeratzen jakitea esan nahi du. Adibidez, eskaera bat egiteko, komenigarria litzateke, zer eskatu nahi den garbi edukita, idazketa erabiltzea (eskaera inprimakia, eskaera gutuna, etab.), eskaera jasota gera dadin.
‎Garrantzitsua da hitz egingo den tokia ezagutzea, baita entzuleak non kokatuko dituzten eta esate baterako mahairik, mikrofonorik edo atrilik izango ote den jakitea ere.
‎Horrek guztiak hauxe eskatzen dio pertsona helduari: zain egotea, itxaroten jakitea , gertakarien aurretik ez jardutea, eta haurren ordez ez jardutea?.
‎Hezitzaile taldea antolatzen jakitea oinarrizkoa da haur eskolak ongi funtziona dezan eta langileak pozik egon daitezen. Hori lortzea onuragarria izango da arlo profesionalean.
‎Haurrak erraztasun gehiago izaten du goizean lan intelektualak egiteko. Beraz, jakitea , ulertzea, pentsatzea eta prestatzea eskatzen duten edukiekin hasten da eskolako zeregina.
‎Ingurune horrek ikasle bakoitzaren ongizatea bermatzeko eta haren segurtasun afektibo emozionala ziurtatzeko baldintzak jarri dira: besteekiko lotura gozamenez bizitzea eta bere behar eta desioak ezagutu, atzeman eta zainduko direla jakitea .
‎Gauzak horrela, helburua haurrek dituzten ideiak ezagutzea izango da, eta ideia horiekin zer egin jakitea .
‎Interesguneak Eskolan interesaren araberako pedagogia erabili ohi da, benetan; berariaz aktiboak diren metodoak erabiltzen dira, gai sinpleenetik (edo maiz, oker, sinpletzat jotzen denetik) konplexuenerako gaien hierarkizazioaren mende jokatu gabe. Decrolyren psikologia globalistaren arabera, zeina mende batean zehar egindako ikerketen bidez egiaztatu baita, haurrek berek proposatutako gaietan oinarrituta lan egin daiteke, eta eskatzen den baldintza bakarra da maisuak jakitea , une egokian, zein teknika, zein ezagutza eta zein erreferentzia erabili behar dituen. Haur eskolatik lehen hezkuntzako bigarren mailara arte (2, 58/ 9 urte), aldi baterako interesguneak lantzen dituzte, ezusteko deritzenen bidez, hau da, familia giroan edo ingurunean jakin mina piztu dieten objektuen bidez. Fruta bat edo abere bat, azterketa sentsorialaren bidez datu zehatzak ematen dituzten objektu behagarriak izan daitezke.
‎Esan ohi da haur hezitzaile baten eginkizun nagusietako bat inguru estimulagarria antolatzen jakitea dela, gela batera doazen haurrek jarduteko aukera mugagabeak eduki ditzatela ahalbidetzea, horrela aurkikuntza bizipenak eta esperientzien finkapena zabaltzeko (ikasketa, hain zuzen).
‎Helburua ez da hezkuntza asmoak gauza bihurtzea, ezta prozesua formalizatzea ere. Hori bai, behar dena da jakitea zer nahi den (ideia orokorra) eta hori lortzeko zein diren ezarritako prozesuaren ildo nagusiak.
‎Hain txikiak izanda, zaila izaten da une oro jakitea zer gertatzen zaien eta zergatik egiten duten negar. Une horiek siestara joan aurretik gertatzen badira, lasaitu egin behar ditugu.
‎Beste atal batean sakonago ikasiko badugu ere, txokoen araberako lana egiteko eta interesguneen araberako lana egiteko, denboraren eta lekuaren antolaketa modu bat baino gehiago izango da. Beraz, garrantzitsua da haurrak eta hezitzaileak estututa ez sentitzea, erabiliko den metodologia aukera hautatzea eta denborari dagokionez zein ondorio dituen jakitea .
‎Giza baliabide erabilgarriak. Partekatu daitekeen laguntzailerik dagoen ala ez jakitea eta, laguntzaileak izanez gero, non eta noiz lan egingo duten jakitea.
‎Giza baliabide erabilgarriak. Partekatu daitekeen laguntzailerik dagoen ala ez jakitea eta, laguntzaileak izanez gero, non eta noiz lan egingo duten jakitea .
‎Harremana aldatu egiten da familiatik familiara. Familia guztiengandik ikas dezakegu zerbait, baina oso garrantzitsua da mugak jartzen jakitea , eremu pribatuan ez sartzea eta gurean sartzen ez uztea, epaituak ez sentitzen edo sentiarazten saiatzea eta familien erabakiak eta gureak errespetaraztea.
‎Kontuan hartu behar da, halaber, gaur egun edukitzeak (informazio ugari izateak) jakiteak (informazioa prozesatzeko eta alde batera uzteko gaitasunak) baino garrantzi handiago duela. Joera da informazio ugari edukitzea, eta ez prozesatzen edo alde batera uzten jakitea .
‎Piklerren ustez, prebentzioa ez zen gaixotasunei aurre egiteko sendagaiak erabiltzea. Beretzat garrantzitsuena, prebentzioari buruzko ezagutzak edukita, haurrak gaixotu ez zitezen eguneroko lana nola egin behar zen jakitea zen. Era berean, gurasoei azaltzen zien haurrak beti ikasten duela berez, bere unea iristen denean.
‎Adibidez, hizkuntzaren garapenean, gure asmoa izan daiteke haurrek bi urtetik aurrera fonemak ikastea; horretarako, jardueren bidez, ikaskuntza sistematikoki indartuko dugu. Horrela, haur guztiek fonemak ondo ahoskatzen jakitea lortuko dugu, baina denek ez dute ikasitakoa egoki barneratuko, zeren bakoitzaren garapenaren eboluzioa ezin baita taldekoaren arabera orokortu.
‎Kontuan hartu behar da ematen zaion izenak ez duela garrantzirik. Garrantzitsua eskola bereko hezitzaile guztiek terminologia bera erabiltzea da, eta denek faktore komunak dituzten jardueren multzoa dela jakitea . Beraz, programazioa, hezitzaile taldeak ezarritako irizpideen arabera, ikasturte osoan zehar banatzen diren jardueren segida da.
‎Ikaskideekin egindako jolasetan parte hartzea. Objektuak eta materialak nola erabiltzen diren eta zertarako diren jakitea .
‎Kanten bukaerak, esaldiak, hitzak oroitzea eta errepikatzea. Gauzen izenak jakitea . (...)
‎Lan hori ez bada era egokian egiten, ahalegin handia egin behar izateaz gainera, lesio ugari gertatzen dira bizkar gerrietan. Langilearentzako ez ezik, pazientearentzako ere izan daiteke arriskutsua zamak era egokian garraiatzen ez jakitea osasun langileak.
‎Garrantzizkoa da gaixotasun bat zergatik agertzen den (etiologia) jakitea , eta, horretarako, beste kontzeptu hauek ulertu behar dira: agente edo germen patogenoak eta infekzioa.
‎Merkuriozko termometroak kentzen ari badira ere, oraindik oso erabiliak dira, eta haiek nola erabili jakitea komeni da. Toki desberdinak erabili daitezke tenperatura neurtzeko:
‎Arazo horiek kontuan izanda eta dagoeneko adierazitako suposizio orokorre­tatik abiatuta, gure asmoa izan da gizarte trebetasunen zientifikoki egiaztatutako ikuspegitik arazo horiek aztertzea, erizaintzaren arloan oso zabalduta dagoen topiko batean sartzea saihestuta, hots: , komunikatzen jakitea ––arte?
‎– Burnout aren faktore etiologikoei aurrea hartzen jakitea .
‎Pazienteen itxaropenak eta beldurrak arrazoizkoak, okerrekoak edo gehiegizkoak izan daitezke, eta hori jakitea garrantzitsua da dagokionaren arabera jardun ahal izateko.
‎– Kualifikazioa( jakitea ).
‎– Osasuna nola lortu jakitea . Ezagupenetan eta abilezietan trabatzea.
‎Egoera bakoitza antzematea: hezkuntza ekintza ziurtatzeko metodorik egokiena zein den jakitea .
‎Pasibotasuna eta lotsa eraketa erreaktibo bat izan daitezke bulkada nagusi handi baten aurka. Zaila da jakitea ekintza bat bulkada baten edo horren aurkakoaren agerpena den.
‎Garrantzitsua da ospitaleratutako haurraren eskubideak eta horren ondorio psikologikoak zein diren jakitea .
‎– Balioespen geriatriko zuzena egiten jakitea . –
‎– Paziente zaharrak zein gizarte eta osasun baliabide eskura ditzakeen jakitea .
‎Zahartzen jakitearen artea? Zahartzen jakitea jakituriaren maisu-lana da, eta bizitzearen arte handiaren zati zailenetakoa ere?. Henri Frèderic Amiel.
‎– Elkarteen helburua zein den jakitea eta haiek laguntzarako baliabide gisa balioestea.
‎OHEZa benetan eraginkorra izango da haren erabilgarritasunaz sinetsita egonez gero eta erizaintzako laguntzailea behar bezala prestatuta badago. Horrek eskatzen du dituen ezagupenak etengabe eguneratzea eta dagozkion berariazko egitekoak zein diren jakitea . Ane, erizaintzako laguntzai­lea denez, egoera hobezi­nean egongo da.
‎Gainera, beharrezkoa da arreta ahalik eta goiztiarrena izatea. Horregatik, ezinbestekoa da larrialdietarako sistema abian jartzen eta bihotz biriketako bizkortzea goiz aplikatzen jakitea . Bihotz biriketako bizkortzearen maniobrak zenbat eta jende gehiagok ezagutu, area eta bizi gehiago salbatu ahal izango dira.
‎–Jarrera bat, gizakienganako hurbilketa bat, talde edo eskola berezi bat baino gehiago[?]. Ez da terapia sistema bat, harekiko jarrera bat baizik; ez da teknika berrien multzo bat, gizakiaren egitura eta bere esperientzia ulertzeko kezka baizik; helburua da pertsonak ezagutzea, ez soilik haien berri jakitea –.
‎– Positiboki balioetsita sentitzea, gaixoa norbaitentzat garrantzitsua dela jakitea eta maitatzea funtsezkoa da bizitza osoan; baina, are gehiago, amaierako aldian. Gaixoaren baldintzarik gabeko onarpenak autoestimua hobetzen lagunduko dio, bai eta bere balio eta lorpen pertsonalak, eguneroko higienea, kanpoko itxura eta pertsona maiteekiko komunikazio afektiboa aintzatesten ere.
‎– Pazienteekiko tratuak sentimendu batzuk sorrarazten ditu, eta zein diren jakitea mesedegarria da ondoren horiek ebatzi ahal izateko.
‎– Zainketa aringarriak, eta horien oinarrizko tresnak eta oinarri terapeutikoak zer diren jakitea . –
‎Guretzat, garrantzitsuena da pazienteek jasaten duten antsietatearen aurrean zer egin dezakegun jakitea . Horretarako, jarraian azaltzen diren bitartekoak ditugu:
‎Horien artean, komunikazioa dago. Askotan, informatzea eta, entzuten jakitea –da gakoa.
‎Bi datu horiek haren izaera sendotasunari eta gertatzen ari zaionarekiko kontrol sentsazioari buruzko informazioa emango digute (suspertzea errazten duten elementuak dira). Haren gizarte sostengua balioesteko, komenigarria da zeinekin egon zen eta horiek berarekin zein motatako harremana (etsaitasuna, maitasuna, konplizitatea, etab.) izan zuten jakitea . Duen gizarte sostenguaren erakusgarri da hori.
‎– Familiak ere zein egoeratan laguntza behar duen jakitea . –
‎– Jarrera desegokiak harrarazten diena gaixotasuna dela jakitea . Beraz, oso ulerkor izan behar da eta ez zaie erantzukirik egin behar.
‎– Eskuragarri dauden baliabideei buruzko informazioa jasotzea (gizarte zerbitzuak, prestazioak, diru-laguntzak, etxebizitza hobetzeko laguntzak), eta horiek nola lortu jakitea .
‎Askotan, medikuek ez dute lortzen familiak zehazki jakitea gaixo dagoen senitartekoaren diagnostikoak berekin zer ekarriko duen.
‎Firewall bat konfiguratu baino lehen, oso garrantzitsua da jakitea zein den paketeek makinaren barruan jarraitzen duten bide zehatza. Gure suhesira heltzen den pakete bakoitzak bide zehatz bat jarraitzen du, eta bide horretan zenbait iragazte arau aplikatuko zaizkio.
‎Autentifikazio sistemari dagokionez, garrantzitsua da jakitea urruneko makina batean sartzen garenean, sistema horretako erabiltzaile baten kontuarekin egingo dugula, eta erabiltzaile horrek dituen baimen eta pribilegioak izango ditugula, baita murrizpenak ere. Hau da, ordenagailu batean zenbait kontu baditugu (root, admin, user1 eta user2, adibidez), eta ordenagailu horretara SSH erabilita beste toki batetik konektatzekoak bagara, kontu horietako edozein erabilita konektatu gara, betiere kontu horrek dituen baimenekin.
‎Interesgarria da jakitea , halaber, SSH bidez bi ordenagailutara konekta gaitezkeela eta fitxategien kopia batetik bestera egin daitekeela, bi ordenagailuetako erabiltzaile eta kontuak ezagutzen baditugu, noski.
‎Batzuetan zaila izaten da DHCP zerbitzari batek funtzionatzen duen ala ez jakitea . Izan ere, gutxienez sare berean konektatuak egongo diren 2 ordenagailu behar dituzu.
‎Aldez aurreko ezagutza. Garrantzitsua da bisitariek aldez aurretik zer ezagutza duten jakitea , programa eta jarduerak maila horretara egokitzeko.
‎Bisitari kopurua. Garrantzitsua da jakitea zenbat pertsonek osatzen duten taldea, horren arabera balioetsiko baita zenbat material inprimatu banatu behar den, jardueretan moldaketaren bat egin behar den edota jarduera bakoitzak zenbat denbora duen.
‎Nolanahi ere, praktikan, turismo baliabide horiek egokiro garatzea da garrantzitsuena, eta, horretarako, herrian, eskualdean edo lurraldean turismoa bultzatu nahi izanez gero, lehenik, zer baliabide dituen identifikatu, eta baliabide horiek ezagutu eta ebaluatu behar dira. Hiru ekintza horiek egin ezean, ezinezkoa da jakitea zer balio edo ahalmen turistiko duen leku batek ezta balio hori nola gara edo kudea daitekeen ere.
2013
‎Makinak txosten bat du sistemaren eskema guztiekin, eta bera hartu behar da oinarritzat funtzionamendu baldintza berriak sartzeko. Beraz, ezinbestekoa da elektrizitateko teknikariak txosteneko informazio guztia ondo interpretatzen jakitea (eskemak, bornetegiak, zorro kableak, kable eta bornetegiak zenbakitzeko sistemak, etab.). Horretaz gainera, lana amaitutakoan, aldaketek eragindako orriak ordeztu egin behar dira. Beraz, dokumentazio berria automatismo proiektuetako eskemak irudikatzeko indarrean dauden arauetara egokitu behar da.
‎hasierako kasupraktikoaKasu praktikoko ateen eragingailuak irteera digitalen moduluetara konek­tatzen dira.gehiago jakitekoSarrerak «Q» sinbolo mnemotekni­koarekin identifikatzen dira.gehiago jakitekoGarrantzitsua da irteeren ebakitze ahalmena jakitea , haietan eragin­gailu egokiak konektatzeko. Hori kontuan hartzen ez bada, hondatu egin litezke edo suntsitu.
‎Erreferentzia gurutzatuek automatismoaren elementu jakin baten kontaktuak aurkitzeko balio dute. Hala ere, interesgarria da, halaber, eskeman kontaktu bat ikusita, jakitea non dagoen haren organo higiarazlea (harila) eta, defektuz, haren erreferentzia gurutzatuen taula. Horri alderantzizko erreferentzia gurutzatua esaten zaio, eta hau da:
‎–Zirkuituaren aparatuak konektatu baino lehen, garrantzitsua da ondo jakitea zer elikatze saretan probatu behar duzun muntaketa. Kasu honetan, jotzen da multzoa korronte alternoko 400 V eko sare neutrodun batera konektatuko dela.
‎Oso garrantzitsua da ariketa bakoitzean zer muskuluk parte hartzen duten jakitea , landu nahi den eremuari arreta jartzeko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia