2000
|
|
ANPUTAZIO GUZTIENGATIK
|
ERE
|
|
ANPUTAZIO GUZTIENGATIK
|
ERE
|
2004
|
|
Europako Kondairak erakasten duenez, ordea, gure etorkizuna GERONEN BURUAN
|
ERE
BA DAGO. Orain, Txekoslobakian Metternich en garaian bezela, geure" buditelé" asko behar dugu, herriz herri gure jendea argitzen ari.
|
|
Hor lege bat ageri da: HIZKUNTZA TRUKATU ONDOREN, HERRIKIDETASUNA
|
ERE
TRUKATU EGITEN DA. ANTZINAKO ABERKIDETASUNA, ETA ABERTZALETASUNA SEGIDAN, ITZALDU EGITEN DIRA; ETA BEREN ORDEZ HIZKUNTZA BERRIARI DAGOKION ABERKIDETASUNA PIZTUTZEN DA, ETA SEGIDAN ABERTZALETASUN BERRIA ERE.
|
|
HIZKUNTZA TRUKATU ONDOREN, HERRIKIDETASUNA ERE TRUKATU EGITEN DA. ANTZINAKO ABERKIDETASUNA, ETA ABERTZALETASUNA SEGIDAN, ITZALDU EGITEN DIRA; ETA BEREN ORDEZ HIZKUNTZA BERRIARI DAGOKION ABERKIDETASUNA PIZTUTZEN DA, ETA SEGIDAN ABERTZALETASUN BERRIA
|
ERE
.
|
2006
|
|
HALA
|
ERE
|
|
ZAKURRAK
|
ERE
LO
|
2007
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
2008
|
|
ITSASOA BERRIZ
|
ERE
|
2009
|
|
I ZAN
|
ERE
, ARIMA ZER DA. Nola asmatu da?
|
|
G IZARTE ARKAIKOENETAN
|
ERE
aurkitzen den ideia da, atzo arte gidatu gintuen aitaren, zahartzaroan eta azkeneko gaixotasunean zaindu genuen amaren heriotza, ezabaketa barik, desagerketa bat gure artetik izan zela, joate bat beste toki batera, han bestelako biziera bat bizitzen jarraitzeko, gugandik aparte, baina guztiz aparte ere ez, edozein momentutan, eta batez ere ametsetan, gurekin harremanetan sar baitaitezke.
|
|
R USSELLEK
|
ERE
, Sartrek legez gizakiaren askatasuna eta askitasuna aldarrikatzen du: gizakiaren eta giza adimenaren gainetik ez dago beste instantziarik, ez intelektual, ez moralik.
|
|
B: ETA GU
|
ERE
AMERIKA GINEN
|
|
URKAMENDIKO NEGARRAREN BALSA B: ETA GU
|
ERE
AMERIKA GINEN
|
2011
|
|
ORDUAN
|
ERE
EZ NUEN EUSKARRIRIK
|
2012
|
|
HERIOTZAK
|
ERE
SENDATUKO EZ DUEN ABERTZALE EGOSKORRAREN KASUA
|
2015
|
|
Esan al dizute zerbait bulegoan? Noiz arte jarraituko du
|
ERE
horrek. Desdeluego!
|
|
IJIJI AJAJA, BERRIRO
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
POBREAREN ETXEANXENTIMORIK
|
ERE
EZ SOBERAN
|
|
HERIOTZAK
|
ERE
SENDATUKOEZ DUENABERTZALE EGOSKORRAREN KASUA
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
KONTRATUAN AZALTZEN EZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
BURDUNTZIEI
|
ERE
ATSEGIN ZAIE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
EURIA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
NEUK
|
ERE
HARTU DUT EPO
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
2 LETRA TXIKIAZ BADA
|
ERE
|
|
(BERRIZ
|
ERE
)
|
|
BAINA ARRISKUAK
|
ERE
BADITUELA
|
|
AUKERA
|
ERE
BADITU?
|
2016
|
|
Zehatzago, lagunek garen modukoak garelako maite gaituzte? Sinetsita nengoen hau ez zela hola, ni nintzen modukua IZANDA
|
ERE
maite nindutela, bestelakoak eskaintzen zituelako nire konpainiak. Honen inguruan gehiago pentsatu baino lehen egokiena, logikoena, probetxugarriena litzateke etxera heldu eta La Rochefoucaulden liburua hartzea, berrirakurtzea, horren inguruko esaldia bilatu. La Rochefoucauldek halabeharrez ekarri behar zuen horren inguruko zeozer?
|
|
Baiña ez dut SINISTEN ezertara eramango dutenik. Alde batera utzi gabe, beste zerbait
|
ERE
pentsatu litzakeala uste dut. Abertzale naizen aldetik, ezkertarren aldea bete behar dugula iruditzen zait.
|
|
kapitalismoaren kritikarik zorrotzena Marx-ek egin duenaz gero, ekonomi sailera ere eramanez abertzaletasuna ezker aldera bultzatzeko, eta gure artean oso zabalduta zegoen liberalismo burges gexaren gezurra konpreni arazteko, marxismoaren hedaera hori oso onuragarria izan zaio Euskal Herriari. Honetaz ez dago dudarik enetzat(...) Marxismoa
|
ERE
behar du gaurko Euskal Herriak. Baina azalpide hori ematea EZ DA INUNDIK ERE ASKI Euskal Herrian ikusten dugun marxismoaren hazkundea ulertarazteko.
|
|
Honetaz ez dago dudarik enetzat(...) Marxismoa ERE behar du gaurko Euskal Herriak. Baina azalpide hori ematea EZ DA INUNDIK
|
ERE
ASKI Euskal Herrian ikusten dugun marxismoaren hazkundea ulertarazteko.
|
|
biak beren anti euskaltasunean) erein zuten ALIENAZIOA gainditu ala, BAT agertzen da Hego Euskadi. Eta BATERA senditzen, eta BATERA maitatzen; eta BATERA
|
ERE
beren hilak eta hero [i] ak ospatzen264.
|
|
Eta erantzuna garbi dago: Vojvodina, eta KOSOVO BATEZ
|
ERE
funtsean ESKUALDE ESLABIARRAK ez direlako. Bestela esanda, Vojvodinan, eta Kosovon batez ere, NAZIO ARAZOA begi bistan dagoelako(...) Soluzioa?
|
|
DAGOENEKO EZTA MORFINAK
|
ERE
|
|
EZTA BOTO ABERTZALE BAT
|
ERE
ZAKARRETARA
|
|
BELTZ
|
ERE
BADEN ZURIA
|
|
BEROTU DITZAKEGU, ETA BAITA ORKATILA HOZTU
|
ERE
!
|
|
TXARRA
|
ERE
EZ
|
|
37 Integrazio jarduera JANTZIEN DISEINUAN
|
ERE
ZENBAKIAK NAGUSI
|
2017
|
|
–GOIAN
|
ERE
BAZEKITEN?
|
|
ARTOLA BERRIZ
|
ERE
|
|
–Joseba, jarraitu zuen, eta besotik heldu zidan; nik arantzak eta aliketak une batez ahaztu eta berarengana jiratu nuen burua?, bederatzi gamelu baino gutxiagokoa bada eskaintza, entzun ere ez, e, ENTZUN
|
ERE
EZ!
|
|
(BAITA ZERA
|
ERE
)
|
|
ESKUBIDE HAUEK BERE ARRAZA, ERLIJIO EDO SORTERRIA EDOZEIN IZANIK
|
ERE
|
|
TXARRA
|
ERE
EZ
|
2019
|
|
UDAK
|
ERE
bere errituak ditu, batzuk loriosak, urte osoan zehar itxaron ditugunak; esaterako, terrazak; esaterako, haragizkotasuna. Solasaldiak ere hemendik aitzin bestelakoak direla ematen du.
|
|
GAUR
|
ERE
, EGUNERO BEZALA, etorkizunera iritsi gara, baina gaurkoan guztiak sona eta espantu handiagoa izanen du, Back to the Future filmaren bigarren parteak, 1989koak, gaurko egunerako iragarri eta irudikatutakoarekin aurrez aurre jarri eta erkatuko delako. Etorkizuneko biztanleok irri eta burla eginen diogu geure buruari, kontua leundu eta jada inorena ez den desilusioari ez ikusia eginez, gu, gerokook, ez garelako garai batekoak.
|
|
NIRE LAGUN. BERA
|
ERE
–EZKOR BATEK dio adiskide baikorrak eramaten zailagoak direla.
|
|
JENDEAK, HARREMANIK TXIKIENA IZANDA
|
ERE
, kalean topatu eta lotsarik gabe galdetzen dizu udan: –Aurten bakantzetan norabait zoaz (te)??.
|
2020
|
|
GROENLANDIA ETA ANTARTIKA
|
ERE
, URTZEN
|
|
HORI
|
ERE
BAGENEKIEN
|
|
GROENLANDIA ETA ANTARTIKA
|
ERE
, URTZEN
|
|
HORI
|
ERE
BAGENEKIEN
|
|
KULTURATIK
|
ERE
, EUSKAL HERRIA HELBURU
|
|
KULTURATIK
|
ERE
, EUSKAL HERRIA HELBURU
|
|
Komando Autonomoek elkarrizketa luze bat eman zioten
|
ERE
aldizkariari, 1979ko azaroaren 8/ 15eko alean argitaratu zena, lehen ere esan den bezala.
|
|
Ez ahaztu, gainera, lehen ere aipatu dugun bezala,
|
ERE
aldizkariak, hurrengo alean, 1979ko azaroaren 15/ 22 horretan, Escalerasen aurkako salaketa argitaratu zuela, argazki eta guzti. Oso litekeena da, hortaz, Bakuninen eskua hemen ere izatea.
|
|
76
|
ERE
aldizkaria, 80 VII," Naparra, ¿ un nuevo caso Pertur?"
|
|
90
|
ERE
aldizkaria, 40 zenbakia, 1980ko uztailaren 16, in" Naparra, ¿ un nuevo caso Pertur?".
|
|
Autonomoek
|
ERE
aldizkarian eman zuten elkarrizketan ere76, hauxe esaten zen:
|
|
Beste iturri batzuek (Juantxo Estebaranzen doktoretza tesiak, esaterako) esaten dute, artikulu hura ez ezik, beste liskar iturri bat izan zela ETA militarraren eta Naparraren artean, erakundeak ez omen ziolako argitaratu nahi izan Bakuninek, erakundearen enkargua betez, gainera, Nafarroako egoerari buruz egindako analisi bat. 1978 urtearen hasieran kokatzen du lehenengo liskar hura; gero goiko lekukotasuna biltzen du(
|
ERE
aldizkarikoa), baita Florencio Domínguez Iribarrenek egiten duen erreferentzia zehatza ere77:
|
|
Badaezpada, autonomoek publiko egin zuten Escaleras txibatoa zelako abisua, 1979ko azaroaren 22/ 29ko
|
ERE
aldizkarian, argazki eta guzti. Hauxe diote autonomoek:
|
|
Ondoren, Estebaranzek segitzen du komunikatuen berri ematen," Naparra, un nuevo caso Pertur" izenarekin Eginen uztailaren 11n argitaratu zenera iristen den arte (egun batzuk geroago
|
ERE
aldizkarian argitaratu zen elkarrizketarekin osatu zena; lehen ere horretaz mintzatu gara, 6 kapituluan). Orduan Estebaranzek hauxe dio:
|
|
" Egun desagertua den
|
ERE
aldizkarian argitaratu zen elkarrizketatik, komunikabide para estatalek informazioa kutsatzeko egin zuten maniobrak nahastu egin zituen luzaroan sektore abertzaleak".
|
|
BIKTIMA IZAERARI BERRIZ
|
ERE
UKOA
|
|
HATSA
|
ERE
GEZUR
|
|
1980ko uztailaren 9an
|
ERE
aldizkariak argitaratu zuen Arsuagari egindako elkarrizketa bat, zeinean Arsuaga" Solomok" esaten baitzuen EFEren albistea gezurra zela, goitik behera. Arsuagak orduan 25 urte zituen eta sei urte zeramatzan atzerrian.
|
|
Edozein kasutan, EFEk barreiatutakoak ibilibide laburra eduki zuen, inork ez zuelako asmakeria sinetsi; asmakeriak egiazko oinarri bat zeukan, baina oinarri hori aski ezaguna zen errefuxiatuen artean, eta are publikoki salatua ere
|
ERE
aldizkarian (79ko azaroan eta 80ko uztailean Autonomoei egindako elkarrizketak). Egiazko oinarri hori zen izan zela, bai, Autonomoetako kide bat armak erosteko dirua bere kontura gastatu zuena, baina hura ez zen Naparra izan, Julio Cabezas Centeno" Escaleras" baizik.
|
|
Ildo honetan, 1980ko uztailaren 16an Autonomoen ordezkari batzuek elkarrizketa bat eman zioten
|
ERE
aldizkariari, esateko BVEren erreibindikazioa zalantzan jartzen zutela eta uste zutela Naparraren desagertzea Pertur kasu berri bat izan zitekeela. Hasieratik nabarmentzen da miliak estalinismoaren metodoen ikasle fidelak zirelako eta disidenteak desagerraraztea haiengan ohitura bat zelako ideia zabaltzeko asmoa.
|
|
Frantziako epaileak komunikatu honen itzulpena sartu zuen instrukzioan. Bereziki kritikoak agertzen dira Autonomoen komunikatuarekin eta
|
ERE
aldizkariari emandako elkarrizketarekin:
|
|
...gertze honen erantzuleak, eman duzuen komunikatuaren ondoren, zeinean esaten baituzue argi eta garbi ez duzuela uste eskuin muturra izan dela, baizik eta ‘bere buruari esker abertzalea izena ematen dion sektore bat’(...) desagerketa honen eragilea ETA (m) baizik ezin da izan; ETA (m) akusazioaren jomugan ipinita, aferak hartu duen ñabardura politikoa aldatu da, eta are gehiago aldatu da
|
ERE
aldizkariari eman diozuen elkarrizketarekin. (...)
|
|
48
|
ERE
aldizkaria, 1979ko azaroaren 22
|
|
EZTA UTOPIARIK
|
ERE
|
|
39
|
ERE
aldizkaria, 1980ko uztailaren 16an
|
|
Ikasleek eragiten dituzten pankarta koloretsuetan ere aldarrikapen ugari irakur daitezke: " Klima banketxe bat izango balitz, berehala erreskatatuko zenukete";" Dirua ezin da arnastu";" Gradu bat gehiago EZ, espezie bat gutxiago
|
ERE
EZ". Baita etorkizunari buruzko egonezina agertzen dutenak ere:
|
2021
|
|
ESKAINTZA
|
ERE
BADEN SARRERA
|
|
ESKAINTZA
|
ERE
BADEN SARRERA
|
|
EZ DAUDE DIREN GUZTIAK (BADIRA EZ DAUDENAK
|
ERE
)
|
2022
|
|
HAIZEA ALDE DUZULA, EZBEHARRA
|
ERE
EDER ETORRI
|
|
31 HAIZEA ALDE DUZULA, EZBEHARRA
|
ERE
EDER ETORRI
|
|
34 ENTRETENIMENDUAREN GIZARTEAN, KAOSA
|
ERE
IKUSKIZUN
|
|
ENTRETENIMENDUAREN GIZARTEAN, KAOSA
|
ERE
IKUSKIZUN
|
|
HIRU TXORITZAR DABILTZA GAUEZ: SAGUZARRA, HONTZA ETA MUGALARIA; HAIEK ZU IKUSI BAIETZ, ZUK HAIEK INON
|
ERE
EZ
|
|
7 HIRU TXORITZAR DABILTZA GAUEZ: SAGUZARRA, HONTZA ETA MUGALARIA; HAIEK ZU IKUSI BAIETZ, ZUK HAIEK INON
|
ERE
EZ
|
|
Esperantza hura etsipen eta amorru bilakatu zen: " HAUEK
|
ERE
EZ. HAUEK ERE EZ DAUDE NIRETZAT.
|
|
" HAUEK ERE EZ. HAUEK
|
ERE
EZ DAUDE NIRETZAT. MISTER WONDERFUL PUTAKUME HORREK GERO ESANGO DU ESPERANTZA DELA AZKENA GALDU BEHAR DENA, ZE BETI IZAN BEHAR DUZULA ITXAROPENA GAUZAK ONDO ATERAKO DIRELA ETA GUK USTE EZ DUGUN ARREN EZ GAUDELA BAKARRIK, BETI DAGOELA GURI LAGUNTZEKO.
|
|
MISTER WONDERFUL PUTAKUME HORREK GERO ESANGO DU ESPERANTZA DELA AZKENA GALDU BEHAR DENA, ZE BETI IZAN BEHAR DUZULA ITXAROPENA GAUZAK ONDO ATERAKO DIRELA ETA GUK USTE EZ DUGUN ARREN EZ GAUDELA BAKARRIK, BETI DAGOELA GURI LAGUNTZEKO. BA, NI ESPERANTZAK POPATIK HARTZERA BIDALI NAU ZUZENEAN, EZ DIT ESAN ‘ESPERANTZA EZ DAGO ETXEAN BAINA UTZI ZURE MEZUA SEINALEAREN ONDOREN’ EZTA HORI
|
ERE
! POPATIK HARTZERA DENOK.
|