2011
|
|
Aluminiozko eroale baten konexioa. Zorroaren konpresio ordena, puntzonaketa sakon bidez(
|
NI
58.20.71).
|
|
1.1 jardueraAdingabearen babesa,
|
nire
autonomia erkidegoanAzalpenaZuen autonomia erkidegoan adingabea babesteari buruzko zer arau esparru dagoen jakin behar duzue.GarapenaOsa itzazue hirunakako edo launakako taldeak. Aurkitu ezazue Interneten zuen autonomia erkidegoak adingabeak babesteari buruz duen araudia.
|
|
1.4 jardueraHaurraren eskubideakAzalpenaJarduera honetan, ikerketa eta aurkezpen lan bat egin behar da, haurren eskubideekin lotutako alderdi bati buruzkoa.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.Talde bakoitzak haurren eskubideekin lotutako gai bat hautatu behar du. Nahi duzuen gaia hauta dezakezue, baina ideia batzuk proposatzen dizkizuegu: Haurraren eskubideak lortzea (bilakaera). Urratzen ote dira haurren eskubideak. Haurren eskubideak,
|
nire
herrian.Haurren eskubideekin erlazionatutako pertsonaia historikoak.Zuen lanerako, nahi duzuen euskarria hauta dezakezue: horma irudi edo taula bat, bideo bat, programa informatiko baten bidezko aurkezpena (PowerPoint, Flash?), edo bururatzen zaizuen beste edozer.Gai bati buruzko informazioa bildu behar duzue, eta zuen lana egin.Lana gelan aurkeztu behar duzue, eta irakasleari entregatu behar diozue.IraupenaTaldeak osatzen dituzuenean, eta gaia eta euskarria hautatzen dituzuenean, hamabost egun izango dituzue lana egiteko.
|
|
Baita Carlinhos ere, bere bizilagunekin batera pikatzen? Gustatuko litzaidake ikustea rockeko beste idolo batzuk, bai eta zinema zuzendariak ere(
|
ni
barne), gure auzoan gauzak hobetzearren plaza bat eraikitzeko pikatzen. Plazak El milagro de Candeal izena du, eta, orain, bertan egiten dira auzoko jarduera gehienak.
|
|
|
Nik
, ____________________, baimena ematen diot_______________ seme alabari irtenaldi hori egiteko.
|
|
________________________ seme alabari________________ _________________________ diagnostikatu diote.
|
Nik
,______________________________ (e) k, baimena ematen diot hezitzaileari nire seme alabari_______________________________________________ botika eman diezaion, dosi eta ordutegi hauetan: _______________________________________________________________________________________
|
|
________________________ seme alabari________________ _________________________ diagnostikatu diote. Nik,______________________________ (e) k, baimena ematen diot hezitzaileari
|
nire
seme alabari_______________________________________________ botika eman diezaion, dosi eta ordutegi hauetan: _______________________________________________________________________________________
|
|
Altzairu herdoilgaitzezko hodiaren konposizioak F 3504 (X 6 Cr
|
Ni
19) motakoa izan behar du, UNE 36016 arauaren arabera. Ezaugarri eta dimentsioei dagokienez, altzairu herdoilgaitzezko hodiek UNE 19049 arauan zehaztutakoa bete behar dute
|
2012
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 4 Idatz itzazu honako esaldi hauek laburrago eta zehatzago: a)
|
Nire
ustez, agian egiturak berritu ditugu. b) Ekitaldi honetan galerak izango direla iruditzen zaigu. 5 Honako esaldi hauek ez dira oso argiak.
|
|
Langileen ikastaroak Kaixo, Iñaki: Harrituta nago gai hori aipatu didazulako; izan ere,
|
nire aurreko
mezuan azaldu nizunez, ez dugu IKASTARORIK programatuta zuk adierazitako datetarako. Aldiz, badugu maiatzean hasteko ikastaroei buruzko programazioa.
|
|
– ?
|
Nire aurreko
mezuan azaldu nizunez, ere metakomunikazio negatiboa da, dagokion informazioa emanda dagoela interpretatzen baita.
|
|
langileen ikastaroak Kaixo, Iñaki: Egia esan, ziur nengoen
|
nire aurreko
mezuan jakinarazi nizula zuk adierazitako datetarako ez genuela ikastarorik programatuta. Alabaina, badugu maiatzean ikastaroak hasteko programazioa.
|
|
– . Ziur nengoen
|
nire aurreko
mezuan jakinarazi nizula, esaldia metakomunikazio positiboa da, igorleak bere gain hartzen du gertatutako okerra, erantzukizuna beste inori leporatu gabe.
|
|
Egokitzen al dira
|
nire
premietara. Galdera egokia.
|
|
–Egun on. Pello Etxeberria dut izena, zuen bezeroa naiz eta hona
|
nire
deiaren arrazoia:...". –
|
|
Zumardi kaleko 6 zenbakian dugun abokatu bulegoko aire girotua hondatu egin zaigu eta lehenbailehen konpontzea behar genuke. Mesedez, jar zaitez harremanetan
|
nirekin
mezu hau entzun eta berehala, telefono honetara deituta: ; berriz esango dut:
|
|
Zer motatakoak? a) Oso politak diren emakumeak ez dira adimentsuak. b) Zuzendaritza eginkizunak gizonek betetzen dituzte. c) Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d)
|
Nire
nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekin...
|
|
Zer motatakoak? a) Oso politak diren emakumeak ez dira adimentsuak. b) Zuzendaritza eginkizunak gizonek betetzen dituzte. c) Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta
|
nire
maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekintzaileak dira. k) Proiektu hau porrot eginda hasi da. l) Oraindik ...
|
|
Zer motatakoak? a) Oso politak diren emakumeak ez dira adimentsuak. b) Zuzendaritza eginkizunak gizonek betetzen dituzte. c) Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut
|
nire
lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekintzaileak dira. k) Proiektu hau porrot eginda hasi da. l) Oraindik garaiz gabiltza konpontzeko. m) Ez dut ge...
|
|
Zer motatakoak? ...Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i)
|
Nire
lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekintzaileak dira. k) Proiektu hau porrot eginda hasi da. l) Oraindik garaiz gabiltza konpontzeko. m) Ez dut gehiago jardungo gertatutakoarekin zerikusia duen ezertaz. n) Hizlaria oso hizkuntza teknikoa erabiliz ari da, eta entzuleak ez dira adituak.
|
|
(BOE), 1992ko azaroaren 27koa] 35 e) eta 79 artikuluetan xedatutakoaren arabera aurkezten dira. Lehenengoa Erakunde horrek lehen ere kontratatu izan nau, eta, hortaz, bere artxiboetan ditu
|
nire
lanbide eta ikasketa merituen frogagiriak. Bigarrena Ez dut aurrekari penalik.
|
|
ZER XEDAPENEN KONTRA AURKEZTEN DUDAN ERREKURTSOA: Udalaren Zerbitzu Teknikoek 20XXko otsailaren 13an emandako ebazpena,
|
nire
jabetzakoa den merkataritza lokalean. Galtzada zaharra 6, behea, Amurrio, egiten ari garen obrak gelditzeari buruzkoa.
|
|
Eta, zalantzarik gabe, bere buruarengan konfiantza lortzen joango da: ?
|
Ni
hori egiteko gai naiz?, pentsatuko du. Baina nola ulertzen da mugimendu libre espontaneoa?
|
|
Haurra pribatua da: "
|
nire
semea/ alaba"," nire ikaslea da". Gizarteak erabili, ahaztu, ezkutatu... egin dezakeen subjektuaren irudia gailendu da.
|
|
Haurra pribatua da: " nire semea/ alaba","
|
nire
ikaslea da". Gizarteak erabili, ahaztu, ezkutatu... egin dezakeen subjektuaren irudia gailendu da.
|
|
Horiek guztiek haurren erritmoa eta premiak errespetatu behar dituzte. Horrenbestez, nortasuna sortzeko prozesua,
|
ni
ez ni bereiztekoa, ahalik eta atseginena izan dadin saiatuko gara. Hezitzaileak lagundu egin behar du, baina aurreratu gabe, egiten utzi behar du, entzun, hartu, jarrera argiak eta esanguratsuak hartuz, hitzen, keinuen eta posturen bidez.
|
|
Horiek guztiek haurren erritmoa eta premiak errespetatu behar dituzte. Horrenbestez, nortasuna sortzeko prozesua, ni ez
|
ni
bereiztekoa, ahalik eta atseginena izan dadin saiatuko gara. Hezitzaileak lagundu egin behar du, baina aurreratu gabe, egiten utzi behar du, entzun, hartu, jarrera argiak eta esanguratsuak hartuz, hitzen, keinuen eta posturen bidez.
|
|
Ezin ditugu parekatu naturari behatzea (kalean, talde handian eta denbora epe jakin batean) eta
|
nik
bultzatutako dorrea nola erortzen den ikustea (gelan, segundo bat hainbat aldiz errepikatua ikasturtean zehar, neuk bakarrik).
|
|
Gainera, komeni da hori guztia betetzea ardurak, lanak eta taldeak banatu behar baditugu; izan ere, haurren
|
Ni
osasuntsua bultzatzeko eta errazteko ardura lan zaila da, eta pertsona heldu gogobeteak behar dira horri ekiteko, beren egitekoa bi funtzio hauen baitan beteko dutenak: alde batetik, gauzak egitea eta egiten dutenari buruz hausnartzea, eta, bestetik, beren lan profesionala lankideekin konpartitzea, haur eskolan kultura komun bat sortzeko.
|
|
Hala, adibidez: , edo
|
nire alde
zaude edo nire aurka zaude?.
|
|
Hala, adibidez: , edo nire alde zaude edo
|
nire aurka
zaude?.
|
|
Nia: autoeskema,
|
ni
posibleak, nortasuna, egoaren garapena.
|
|
–
|
Nire
sentimenduak, ni mezuen, bidez adieraztea (lehen pertsonan transmititzen dira:
|
|
– Nire sentimenduak?
|
ni
mezuen, bidez adieraztea (lehen pertsonan transmititzen dira:
|
|
– ?
|
Ni
mezuen, bidez aldaketak iradoki edo eskatzea.
|
|
Ondo kritikatuz gero, ez da mintzen. Horregatik, elementu kritikagarriek gertakari objektiboak izan behar dute; ez, ordea,?
|
nik
uste nuen??.
|
|
– Umore oneko giroa (barre egin
|
nirekin
, ez niri).
|
|
– Umore oneko giroa (barre egin nirekin, ez
|
niri
).
|
|
Sarritan, autodiagnostikatu eta automedikatzen da. Agian, egoera paradoxikoa dela uste du(?
|
nik
gaixotasunari aurre egiten dihardut eta ezin naiz gaixorik egon?), eta aurka egiten du edo egoeraren errua bere buruari leporatzen dio. Gainera, antsietate handiagoa sorrarazten dio, ager daitezkeen ondorio negatiboak ezagutzen dituelako eta horiek jasateko beldur delako.
|
|
Oraindik prestatu gabe al zaude? Zuk beti
|
nire
zain egon behar izaten duzu eta! –.
|
|
Min handia dut. Zergatik gertatzen zait
|
niri
dena??. Une horretan, ama edalontziarekin sartu da eta desenkusatu egin du:
|
|
Seme nerabearekiko komunikazioan, Josebak jakin beharra dauka mota honetako adierazpenak erabiltzeak ateak zabaltzen dituela: , sentitzen duzuna esateko eskubidea duzu?,, zeure ideiak eta pentsamenduak dituen pertsona gisa errespetatzen zaitut?,, zugandik zerbait ikas dezaket?,, egiaz, zure ikuspegia entzun nahi dut?,, zure ideiak entzutea garrantzitsua da
|
niretzat
–,, gertatzen zaizkizun gauzetan interesa dut?. Alderantziz gertatzen da agintzen, ohartarazi eta mehatxatzen, moralizatu eta erretolika botatzen, konponbideak ematen, epaitzen, berregarri uzten edo lezioak ematen diharduenean.
|
|
Berri txarrak ematen direnean jarraitu beharreko printzipioak 1 Argiak eta sinpleak izatea. 2 Aurretiaz, esan behar diodana pazientearentzat zer esan nahi duen
|
nire
buruari galdetzea. 3 Aurretik pazientea ezagutu behar da, hura mehatxatuta sentituko ez den eremu neutrala bilatu.
|
|
Heriotzaren aurrean, honako beldur hauek agertzen dira sarrien: , arrazoia
|
ni
izan al nintzen??,, zeinek zainduko nau?? –aita ama hilez gero?
|
|
–aita ama hilez gero? edo?
|
niri
gertatuko al zait??. Haurrek ez dute gurasoak bezala erreakzionatzen.
|
|
– haserre ikusten banaute, hobe da
|
niri
mesederik ez eskatzea?. Bestetik, norberarentzako informazioa da:
|
|
Gisa honetako esaldiak esango dituzte: , ezinezkoa da hau
|
niri
gertatzea?.
|
|
2 Hira, amorrua, egia onartzea: ezintasunaren ondoriozko amorru sentimenduak sortzen dira, baita besteekiko erresumin eta agresibitate sentimenduak ere; batez ere, gehien maite direnekiko(, zergatik
|
niri
–galdetzen diote bere buruari).
|
|
Kübler Ross-ek zehaztutako prozesu terminalaren hiru faseetako zeini dagokio ondorengo adierazpenetako bakoitza?: , hau ezin zait
|
niri
gertatu?,, zergatik gertatzen zait niri eta ez beste bati??,, nahastu egin dira?,, hil egingo naiz, baina, gutxienez, denbora izan nahi dut bilobaren ezkontza ikusteko?. 9??
|
|
Kübler Ross-ek zehaztutako prozesu terminalaren hiru faseetako zeini dagokio ondorengo adierazpenetako bakoitza?: , hau ezin zait niri gertatu?,, zergatik gertatzen zait
|
niri
eta ez beste bati??,, nahastu egin dira?,, hil egingo naiz, baina, gutxienez, denbora izan nahi dut bilobaren ezkontza ikusteko?. 9??
|
|
–
|
Nire
heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta nire emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
|
|
– Nire heriotza hurbil dagoenean,
|
nire
sentimenduak eta nire emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
|
|
– Nire heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta
|
nire
emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
|
|
– Nire heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta nire emozioak
|
nire
erara adierazteko eskubidea dut. –
|
|
–
|
Nire
heriotzaren onarpenean, nire familiaren eta nire familiarentzako laguntza jasotzeko eskubidea dut. –
|
|
– Nire heriotzaren onarpenean,
|
nire
familiaren eta nire familiarentzako laguntza jasotzeko eskubidea dut. –
|
|
– Nire heriotzaren onarpenean, nire familiaren eta
|
nire
familiarentzako laguntza jasotzeko eskubidea dut. –
|
|
–
|
Nire
banakotasunari eusteko eta nire erabakien ondorioz epaitua ez izateko eskubidea dut, erabaki horiek beste batzuen sinesmenen aurkakoak badira ere. –
|
|
– Nire banakotasunari eusteko eta
|
nire
erabakien ondorioz epaitua ez izateko eskubidea dut, erabaki horiek beste batzuen sinesmenen aurkakoak badira ere. –
|
|
«. Esklerosi anizkoitzak xurgatu egiten du!?. Barrez eta buruaz baietsiz hartu dute
|
nire
hasierako adierazpena. Esklerosi anizkoitzarekin bizi diren pertsonentzako eta familientzako lantegi bat egiten ari naiz.
|
|
eta, unean unean bizitzearen sentsazio biziagotua?. Hala eta guztiz, aldaketa positibo eta esanguratsuaren berme horiek gorabehera,
|
nire
lantegiko pertsona guzti guztiek honako hau erantsi dute: –Ez dut esango pozten naizenik gaixotasuna izateagatik?.
|
|
Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek
|
nire
beharrak ulertzen saiatu behar dute eta, nire heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute. –
|
|
Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek nire beharrak ulertzen saiatu behar dute eta,
|
nire
heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute. –
|
|
–
|
Nire
heriotzaren ondoren nire gorputza errespetatua izateko eskubidea dut.
|
|
– Nire heriotzaren ondoren
|
nire
gorputza errespetatua izateko eskubidea dut.
|
|
Peruk galdetu dio zehazki zer egiten duen, eta Montsek, oso teknikoki, honako hau erantzun dio: , erlaxazio isometrikoko ariketak egiten ditut
|
nik
–. Nola gidatuko duzu Peru erlaxazio metodo hori ikas dezan?
|
|
3 Jendeak gaixotasuna nola hautematen eta aurre egiten dion, laguntzeko edo gaixotasuna okerragotzeko faktore gisa. Uste badut
|
niri
ez zaidala ezer gertatuko, edozer gauza egiten dudala ere, lau ordu besterik ez lo egin eta gero laneratuko naiz eta ez dut aintzat hartuko orratz batekin oharkabean sastatuta istripu bat izateko arriskua.
|
|
–(?) Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek
|
nire
beharrak ulertzen saiatu behar dute eta, nire heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute(...)?. Beraz, profesionalek teknikoki eta psikologikoki prestatuta egon behar dute.
|
|
–(?) Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek nire beharrak ulertzen saiatu behar dute eta,
|
nire
heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute(...)?. Beraz, profesionalek teknikoki eta psikologikoki prestatuta egon behar dute.
|
|
|
Nire
posta elektronikoaren helbidea ikasle0016@ciudadjardin.eu da, eta sartzeko erabiltzen dudan pasahitza. N10n3n4N41z?. Normalean, web bidez sartzen naiz, baina gaur?
|
|
Nahi duenak telnet bidez kontsultatu dezake posta?.
|
Niretzat
oso garrantzitsua da posta begiratzea, ikaskide batek Sareko Zerbitzuetako azken azterketa lapurtu diolako irakasleari, eta posta elektroniko bidez pasatuko digulako. Beraz, nire ordenagailuan terminal bat ireki, eta lanerako prest jarri naiz.
|
|
Niretzat oso garrantzitsua da posta begiratzea, ikaskide batek Sareko Zerbitzuetako azken azterketa lapurtu diolako irakasleari, eta posta elektroniko bidez pasatuko digulako. Beraz,
|
nire
ordenagailuan terminal bat ireki, eta lanerako prest jarri naiz. Zer idatzi dut ekintza hauek aurrera eramateko?
|
|
Mezua irakurtzean, konturatu naiz bidali didanak ez diola ikasle0023 ikaskideari bidali; beraz,
|
nik
bidaltzea erabaki dut. Konektatu SMTP protokoloa erabiliz.
|
|
Aldatu konfigurazio fitxategia. Ongi etorri
|
nire
FTP zerbitzarira, mezua ager dadin norbait konektatzen den bakoitzean.
|
|
Arau horietako bakoitzean TCP/IP protokoloko (eta beste protokolo askoren) paketeen jatorria eta helburua aztertzen dira, haiekin zer egiten den erabakitzeko. Adibidez, lehenengo irudian agertzen zaigun firewall a aztertuta, eta emanez gero
|
nire
enpresako sare lokala babesten duena dela, haren arau sorta honelako zerbait litzateke (pseudolengoaian idatzia):
|
|
|
Nire
nagusiaren IP helbidetik (Internet) 1723 atakara (VPN) datorren guztia ONARTU
|
|
(Teoria) Azaldu zertan datzan kriptografia asimetrikoa. Nola lortzen da konfidentzialtasuna(
|
nik
bakarrik irakur dezakedala bidaltzen didatena). Nola lortzen da autentifikatzea (seguru nago mezua bidaltzen didana berak esaten duena dela)?
|
|
Hemen adierazten dugu zein den
|
nire
anaiaren IP helbidea (192.168.3.2), gure arteko erlazioa anaiena dela (sibling), eta berak gordeta daukana nik ez dudala gorde behar (proxy only).
|
|
Hemen adierazten dugu zein den nire anaiaren IP helbidea (192.168.3.2), gure arteko erlazioa anaiena dela (sibling), eta berak gordeta daukana
|
nik
ez dudala gorde behar (proxy only).
|
2013
|
|
Hotel bat, behe denboraldian, ekitaldiak sortzen has daiteke, edo segmentu jakin batzuetan espezializa daiteke, baina,
|
nire
ustez, neurri horiek ez dira nahikoa, ez baitago joera horri amaiera jarriko dion ideia magikorik. Beraz, hainbat ideia buruan erabili eta gero, beti ondorio bera ateratzen dut:
|
|
|
Nire
ustez, diru-laguntza horiek gazteengana, batezbestekotik beherako diru sarrerak dituzten familietara edo segmentu zehatz batzuetara (zikloturismora, adibidez) ere zabaldu litezke. Neguan oso klima hotza duten herrialdeetara ere zuzen litezke, bidaiatzeko eroste ahalmen handia ez duten herritarrak nagusi direnetara; adibidez, Errusiara.
|
2014
|
|
Burdina matrize nagusi horrez gain, zenbait material aleatzaile dosifikatzen dira: Cr,
|
Ni
, Mo, Cu... Erratzeko beldur handirik gabe aurrera daiteke, ordea, material horiek nekez erabiliko direla inoiz zenbait esparrutan.
|
|
|
Ni
|
|
Zer prozesu jarraituko dut barazkiak produzitzeko: zuzenean erein, landarea erosi birlandatzeko, hazitegia egin?. Nolakoa izango da
|
nire
lanen eta zereginen egutegia. Noiztik noiz arte egingo dut bilketa. Zenbat ekoitziko dut. Zein dira landutako saila arriskuan jar dezaketen faktoreak. Arriskuak.
|
2015
|
|
Zu beti ilargian, Oskar, dio neskak?. Eskerrak
|
nik
dena apuntatu dudan. Eraman behar dugu klorhidrikoa, etanola, sodio hidroxidoa eta eterra.
|
|
A ze bidoi handia!
|
Nik
beste ontzi horretara pasatzen dudan bitartean, ea etanola aurkitzen duzun.
|
|
Zein da
|
nire
txanda?
|
|
|
Nire
estaziotik zenbateko distantziara zaude?
|
|
Zein da
|
nire
maiztasun zehatza?
|
|
Zein da
|
nire
seinaleen intentsitatea? (1etik 5era arteko eskala)
|
|
|
Nire
maiztasuna aldakorra al da?
|
|
|
Nire
seinaleek ba al dute fading ik?
|
|
|
Nire
seinalea gaizki jasotzen duzu. Nire seinaleak ahulak al dira?
|
|
Nire seinalea gaizki jasotzen duzu?
|
Nire
seinaleak ahulak al dira?
|
|
|
Nire
manipulazioa akastuna al da?
|
|
Zein da
|
nire
seinaleen ulergarritasun maila? (1etik 5era arteko eskala)
|
|
Ba al daukazu zure seinaleen artean
|
ni
entzuterik. Zure transmisioa eten al dezaket?
|
|
Baduzue
|
niretzako
mezurik?
|
|
Zatoz
|
ni
ikustera.
|
|
|
Nire
telefono zenbakia hau da: –
|