Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 129

2011
‎Aluminiozko eroale baten konexioa. Zorroaren konpresio ordena, puntzonaketa sakon bidez( NI 58.20.71).
‎1.1 jardueraAdingabearen babesa, nire autonomia erkidegoanAzalpenaZuen autonomia erkidegoan adingabea babesteari buruzko zer arau esparru dagoen jakin behar duzue.GarapenaOsa itzazue hirunakako edo launakako taldeak. Aurkitu ezazue Interneten zuen autonomia erkidegoak adingabeak babesteari buruz duen araudia.
‎1.4 jardueraHaurraren eskubideakAzalpenaJarduera honetan, ikerketa eta aurkezpen lan bat egin behar da, haurren eskubideekin lotutako alderdi bati buruzkoa.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.Talde bakoitzak haurren eskubideekin lotutako gai bat hautatu behar du. Nahi duzuen gaia hauta dezakezue, baina ideia batzuk proposatzen dizkizuegu: Haurraren eskubideak lortzea (bilakaera). Urratzen ote dira haurren eskubideak. Haurren eskubideak, nire herrian.Haurren eskubideekin erlazionatutako pertsonaia historikoak.Zuen lanerako, nahi duzuen euskarria hauta dezakezue: horma irudi edo taula bat, bideo bat, programa informatiko baten bidezko aurkezpena (PowerPoint, Flash?), edo bururatzen zaizuen beste edozer.Gai bati buruzko informazioa bildu behar duzue, eta zuen lana egin.Lana gelan aurkeztu behar duzue, eta irakasleari entregatu behar diozue.IraupenaTaldeak osatzen dituzuenean, eta gaia eta euskarria hautatzen dituzuenean, hamabost egun izango dituzue lana egiteko.
‎Baita Carlinhos ere, bere bizilagunekin batera pikatzen? Gustatuko litzaidake ikustea rockeko beste idolo batzuk, bai eta zinema zuzendariak ere( ni barne), gure auzoan gauzak hobetzearren plaza bat eraikitzeko pikatzen. Plazak El milagro de Candeal izena du, eta, orain, bertan egiten dira auzoko jarduera gehienak.
Nik , ­­____________________, baimena ematen diot_______________ seme alabari irtenaldi hori egiteko.
‎________________________ seme alabari________________ ­­­­­­­_________________________ diagnostikatu diote. Nik ,______________________________ (e) k, baimena ematen diot hezitzaileari nire seme alabari_______________________________________________ botika eman diezaion, dosi eta ordutegi hauetan: _______________________________________________________________________________________
‎________________________ seme alabari________________ ­­­­­­­_________________________ diagnostikatu diote. Nik,______________________________ (e) k, baimena ematen diot hezitzaileari nire seme alabari_______________________________________________ botika eman diezaion, dosi eta ordutegi hauetan: _______________________________________________________________________________________
‎Altzairu herdoilgaitzezko hodiaren konposizioak F 3504 (X 6 Cr Ni 19) motakoa izan behar du, UNE 36016 arauaren arabera. Ezaugarri eta dimentsioei dagokienez, altzairu herdoilgaitzezko hodiek UNE 19049 arauan zehaztutakoa bete behar dute
2012
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 4 Idatz itzazu honako esaldi hauek laburrago eta zehatzago: a) Nire ustez, agian egiturak berritu ditugu. b) Ekitaldi honetan galerak izango direla iruditzen zaigu. 5 Honako esaldi hauek ez dira oso argiak.
‎Langileen ikastaroak Kaixo, Iñaki: Harrituta nago gai hori aipatu didazulako; izan ere, nire aurreko mezuan azaldu nizunez, ez dugu IKASTARORIK programatuta zuk adierazitako datetarako. Aldiz, badugu maiatzean hasteko ikastaroei buruzko programazioa.
‎– ? Nire aurreko mezuan azaldu nizunez, ere metakomunikazio negatiboa da, dagokion informazioa emanda dagoela interpretatzen baita.
‎langileen ikastaroak Kaixo, Iñaki: Egia esan, ziur nengoen nire aurreko mezuan jakinarazi nizula zuk adierazitako datetarako ez genuela ikastarorik programatuta. Alabaina, badugu maiatzean ikastaroak hasteko programazioa.
‎– . Ziur nengoen nire aurreko mezuan jakinarazi nizula, esaldia metakomunikazio positiboa da, igorleak bere gain hartzen du gertatutako okerra, erantzukizuna beste inori leporatu gabe.
‎Egokitzen al dira nire premietara. Galdera egokia.
‎–Egun on. Pello Etxeberria dut izena, zuen bezeroa naiz eta hona nire deiaren arrazoia:...". –
‎Zumardi kaleko 6 zenbakian dugun abokatu bulegoko aire girotua hondatu egin zaigu eta lehenbailehen konpontzea behar genuke. Mesedez, jar zaitez harremanetan nirekin mezu hau entzun eta berehala, telefono honetara deituta: ; berriz esango dut:
‎Zer motatakoak? a) Oso politak diren emakumeak ez dira adimentsuak. b) Zuzendaritza eginkizunak gizonek betetzen dituzte. c) Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekin...
‎Zer motatakoak? a) Oso politak diren emakumeak ez dira adimentsuak. b) Zuzendaritza eginkizunak gizonek betetzen dituzte. c) Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekintzaileak dira. k) Proiektu hau porrot eginda hasi da. l) Oraindik ...
‎Zer motatakoak? a) Oso politak diren emakumeak ez dira adimentsuak. b) Zuzendaritza eginkizunak gizonek betetzen dituzte. c) Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekintzaileak dira. k) Proiektu hau porrot eginda hasi da. l) Oraindik garaiz gabiltza konpontzeko. m) Ez dut ge...
‎Zer motatakoak? ...Sistema informatikoak aldatu behar dira; enpresako adintsuenak ezin izango dira egokitu. d) Gazte guztiak dira trebeak informatikan. d) Nire nagusi berriak ingelesez hitz egiten digu beti langileoi eta nire maila ez da oso ona. f) Nahiago dut nire lantaldean gizonekin jardun emakumeekin baino. g) Hitzaldi gelan aire girotua hondatu egin da, eta bero handia egiten du. h) Mikrofonoak ez dabiltza. i) Nire lankideak esaten duen guztia neurtzen dut, iraganean funts desbideratzeari buruzko prozesu batean sartuta egon zelako. j) Gazteak ekintzaileak dira. k) Proiektu hau porrot eginda hasi da. l) Oraindik garaiz gabiltza konpontzeko. m) Ez dut gehiago jardungo gertatutakoarekin zerikusia duen ezertaz. n) Hizlaria oso hizkuntza teknikoa erabiliz ari da, eta entzuleak ez dira adituak.
‎(BOE), 1992ko azaroaren 27koa] 35 e) eta 79 artikuluetan xedatutakoaren arabera aurkezten dira. Lehenengoa Erakunde horrek lehen ere kontratatu izan nau, eta, hortaz, bere artxiboetan ditu nire lanbide eta ikasketa merituen frogagiriak. Bigarrena Ez dut aurrekari penalik.
‎ZER XEDAPENEN KONTRA AURKEZTEN DUDAN ERREKURTSOA: Udalaren Zerbitzu Teknikoek 20XXko otsailaren 13an emandako ebazpena, nire jabetzakoa den merkataritza lokalean. Galtzada zaharra 6, behea, Amurrio, egiten ari garen obrak gelditzeari buruzkoa.
‎Eta, zalantzarik gabe, bere buruarengan konfiantza lortzen joango da: ? Ni hori egiteko gai naiz?, pentsatuko du. Baina nola ulertzen da mugimendu libre espontaneoa?
‎Haurra pribatua da: " nire semea/ alaba"," nire ikaslea da". Gizarteak erabili, ahaztu, ezkutatu... egin dezakeen subjektuaren irudia gailendu da.
‎Haurra pribatua da: " nire semea/ alaba"," nire ikaslea da". Gizarteak erabili, ahaztu, ezkutatu... egin dezakeen subjektuaren irudia gailendu da.
‎Horiek guztiek haurren erritmoa eta premiak errespetatu behar dituzte. Horrenbestez, nortasuna sortzeko prozesua, ni ez ni bereiztekoa, ahalik eta atseginena izan dadin saiatuko gara. Hezitzaileak lagundu egin behar du, baina aurreratu gabe, egiten utzi behar du, entzun, hartu, jarrera argiak eta esanguratsuak hartuz, hitzen, keinuen eta posturen bidez.
‎Horiek guztiek haurren erritmoa eta premiak errespetatu behar dituzte. Horrenbestez, nortasuna sortzeko prozesua, ni ez ni bereiztekoa, ahalik eta atseginena izan dadin saiatuko gara. Hezitzaileak lagundu egin behar du, baina aurreratu gabe, egiten utzi behar du, entzun, hartu, jarrera argiak eta esanguratsuak hartuz, hitzen, keinuen eta posturen bidez.
‎Ezin ditugu parekatu naturari behatzea (kalean, talde handian eta denbora epe jakin batean) eta nik bultzatutako dorrea nola erortzen den ikustea (gelan, segundo bat hainbat aldiz errepikatua ikasturtean zehar, neuk bakarrik).
‎Gainera, komeni da hori guztia betetzea ardurak, lanak eta taldeak banatu behar baditugu; izan ere, haurren Ni osasuntsua bultzatzeko eta errazteko ardura lan zaila da, eta pertsona heldu gogobeteak behar dira horri ekiteko, beren egitekoa bi funtzio hauen baitan beteko dutenak: alde batetik, gauzak egitea eta egiten dutenari buruz hausnartzea, eta, bestetik, beren lan profesionala lankideekin konpartitzea, haur eskolan kultura komun bat sortzeko.
‎Hala, adibidez: , edo nire alde zaude edo nire aurka zaude?.
‎Hala, adibidez: , edo nire alde zaude edo nire aurka zaude?.
‎Nia: autoeskema, ni posibleak, nortasuna, egoaren garapena.
‎– Nire sentimenduak, ni mezuen, bidez adieraztea (lehen pertsonan transmititzen dira:
‎– Nire sentimenduak? ni mezuen, bidez adieraztea (lehen pertsonan transmititzen dira:
‎– ? Ni mezuen, bidez aldaketak iradoki edo eskatzea.
‎Ondo kritikatuz gero, ez da mintzen. Horregatik, elementu kritikagarriek gertakari objektiboak izan behar dute; ez, ordea,? nik uste nuen??.
‎– Umore oneko giroa (barre egin nirekin , ez niri).
‎– Umore oneko giroa (barre egin nirekin, ez niri ).
‎Sarritan, autodiagnostikatu eta automedikatzen da. Agian, egoera paradoxikoa dela uste du(? nik gaixotasunari aurre egiten dihardut eta ezin naiz gaixorik egon?), eta aurka egiten du edo egoeraren errua bere buruari leporatzen dio. Gainera, antsietate handiagoa sorrarazten dio, ager daitezkeen ondorio negatiboak ezagutzen dituelako eta horiek jasateko beldur delako.
‎Oraindik prestatu gabe al zaude? Zuk beti nire zain egon behar izaten duzu eta! –.
‎Min handia dut. Zergatik gertatzen zait niri dena??. Une horretan, ama edalontziarekin sartu da eta desenkusatu egin du:
‎Seme nerabearekiko komunikazioan, Josebak jakin beharra dauka mota honetako adierazpenak erabiltzeak ateak zabaltzen dituela: , sentitzen duzuna esateko eskubidea duzu?,, zeure ideiak eta pentsamenduak dituen pertsona gisa errespetatzen zaitut?,, zugandik zerbait ikas dezaket?,, egiaz, zure ikuspegia entzun nahi dut?,, zure ideiak entzutea garrantzitsua da niretzat –,, gertatzen zaizkizun gauzetan interesa dut?. Alderantziz gertatzen da agintzen, ohartarazi eta mehatxatzen, moralizatu eta erretolika botatzen, konponbideak ematen, epaitzen, berregarri uzten edo lezioak ematen diharduenean.
‎Berri txarrak ematen direnean jarraitu beharreko printzipioak 1 Argiak eta sinpleak izatea. 2 Aurretiaz, esan behar diodana pazientearentzat zer esan nahi duen nire buruari galdetzea. 3 Aurretik pazientea ezagutu behar da, hura mehatxatuta sentituko ez den eremu neutrala bilatu.
‎Heriotzaren aurrean, honako beldur hauek agertzen dira sarrien: , arrazoia ni izan al nintzen??,, zeinek zainduko nau?? –aita ama hilez gero?
‎–aita ama hilez gero? edo? niri gertatuko al zait??. Haurrek ez dute gurasoak bezala erreakzionatzen.
‎– haserre ikusten banaute, hobe da niri mesederik ez eskatzea?. Bestetik, norberarentzako informazioa da:
‎Gisa honetako esaldiak esango dituzte: , ezinezkoa da hau niri gertatzea?.
‎2 Hira, amorrua, egia onartzea: ezintasunaren ondoriozko amorru sentimenduak sortzen dira, baita besteekiko erresumin eta agresibitate sentimenduak ere; batez ere, gehien maite direnekiko(, zergatik niri –galdetzen diote bere buruari).
‎Kübler Ross-ek zehaztutako prozesu terminalaren hiru faseetako zeini dagokio ondorengo adierazpenetako bakoitza?: , hau ezin zait niri gertatu?,, zergatik gertatzen zait niri eta ez beste bati??,, nahastu egin dira?,, hil egingo naiz, baina, gutxienez, denbora izan nahi dut bilobaren ezkontza ikusteko?. 9??
‎Kübler Ross-ek zehaztutako prozesu terminalaren hiru faseetako zeini dagokio ondorengo adierazpenetako bakoitza?: , hau ezin zait niri gertatu?,, zergatik gertatzen zait niri eta ez beste bati??,, nahastu egin dira?,, hil egingo naiz, baina, gutxienez, denbora izan nahi dut bilobaren ezkontza ikusteko?. 9??
‎– Nire heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta nire emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
‎– Nire heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta nire emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
‎– Nire heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta nire emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
‎– Nire heriotza hurbil dagoenean, nire sentimenduak eta nire emozioak nire erara adierazteko eskubidea dut. –
‎– Nire heriotzaren onarpenean, nire familiaren eta nire familiarentzako laguntza jasotzeko eskubidea dut. –
‎– Nire heriotzaren onarpenean, nire familiaren eta nire familiarentzako laguntza jasotzeko eskubidea dut. –
‎– Nire heriotzaren onarpenean, nire familiaren eta nire familiarentzako laguntza jasotzeko eskubidea dut. –
‎– Nire banakotasunari eusteko eta nire erabakien ondorioz epaitua ez izateko eskubidea dut, erabaki horiek beste batzuen sinesmenen aurkakoak badira ere. –
‎– Nire banakotasunari eusteko eta nire erabakien ondorioz epaitua ez izateko eskubidea dut, erabaki horiek beste batzuen sinesmenen aurkakoak badira ere. –
‎«. Esklerosi anizkoitzak xurgatu egiten du!?. Barrez eta buruaz baietsiz hartu dute nire hasierako adierazpena. Esklerosi anizkoi­tzarekin bizi diren pertsonen­tzako eta familientzako lantegi bat egiten ari naiz.
‎eta, unean unean bizitzearen sentsazio biziagotua?. Hala eta guztiz, aldaketa positibo eta esangu­ratsuaren berme horiek gorabehera, nire lantegiko pertsona guzti guztiek honako hau erantsi dute: –Ez dut esango pozten naizenik gaixotasuna izateagatik?.
‎Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek nire beharrak ulertzen saiatu behar dute eta, nire heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute. –
‎Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek nire beharrak ulertzen saiatu behar dute eta, nire heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute. –
‎– Nire heriotzaren ondoren nire gorputza errespetatua izateko eskubidea dut.
‎– Nire heriotzaren ondoren nire gorputza errespetatua izateko eskubidea dut.
‎Peruk galdetu dio zehazki zer egiten duen, eta Montsek, oso teknikoki, honako hau erantzun dio: , erlaxazio isometrikoko ariketak egiten ditut nik –. Nola gidatuko duzu Peru erlaxazio metodo hori ikas dezan?
‎3 Jendeak gaixotasuna nola hautematen eta aurre egiten dion, laguntzeko edo gaixotasuna okerragotzeko faktore gisa. Uste badut niri ez zaidala ezer gertatuko, edozer gauza egiten dudala ere, lau ordu besterik ez lo egin eta gero laneratuko naiz eta ez dut aintzat hartuko orratz batekin oharkabean sastatuta istripu bat izateko arriskua.
‎–(?) Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek nire beharrak ulertzen saiatu behar dute eta, nire heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute(...)?. Beraz, profesionalek teknikoki eta psikologikoki prestatuta egon behar dute.
‎–(?) Pertsona sentikor eta gaituek zaindu nazaten eskubidea dut. Horiek nire beharrak ulertzen saiatu behar dute eta, nire heriotzari aurre egiten lagunduz, zenbait poztasun aurkitzeko gauza izan behar dute(...)?. Beraz, profesionalek teknikoki eta psikologikoki prestatuta egon behar dute.
Nire posta elektronikoaren helbidea ikasle0016@ciudadjardin.eu da, eta sartzeko erabiltzen dudan pasahitza. N10n3n4N41z?. Normalean, web bidez sartzen naiz, baina gaur?
‎Nahi duenak telnet bidez kontsultatu dezake posta?. Niretzat oso garrantzitsua da posta begiratzea, ikaskide batek Sareko Zerbitzuetako azken azterketa lapurtu diolako irakasleari, eta posta elektroniko bidez pasatuko digulako. Beraz, nire ordenagai­luan terminal bat ireki, eta lanerako prest jarri naiz.
‎Niretzat oso garrantzitsua da posta begiratzea, ikaskide batek Sareko Zerbitzuetako azken azterketa lapurtu diolako irakasleari, eta posta elektroniko bidez pasatuko digulako. Beraz, nire ordenagai­luan terminal bat ireki, eta lanerako prest jarri naiz. Zer idatzi dut ekintza hauek aurrera eramateko?
‎Mezua irakurtzean, konturatu naiz bidali didanak ez diola ikasle0023 ikaskideari bidali; beraz, nik bidaltzea erabaki dut. Konektatu SMTP protokoloa erabiliz.
‎Aldatu konfigurazio fitxategia. Ongi etorri nire FTP zerbitzarira, mezua ager dadin norbait konektatzen den bakoitzean.
‎Arau horietako bakoitzean TCP/IP protokoloko (eta beste protokolo askoren) paketeen jatorria eta helburua aztertzen dira, haiekin zer egiten den erabakitzeko. Adibidez, lehenengo irudian agertzen zaigun firewall a aztertuta, eta emanez gero nire enpresako sare lokala babesten duena dela, haren arau sorta honelako zerbait litzateke (pseudolengoaian idatzia):
Nire nagusiaren IP helbidetik (Internet) 1723 atakara (VPN) datorren guztia ONARTU
‎(Teoria) Azaldu zertan datzan kriptografia asimetrikoa. Nola lortzen da konfidentzialtasuna( nik bakarrik irakur dezakedala bidaltzen didatena). Nola lortzen da autentifikatzea (seguru nago mezua bidaltzen didana berak esaten duena dela)?
‎Hemen adierazten dugu zein den nire anaiaren IP helbidea (192.168.3.2), gure arteko erlazioa anaiena dela (sibling), eta berak gordeta daukana nik ez dudala gorde behar (proxy only).
‎Hemen adierazten dugu zein den nire anaiaren IP helbidea (192.168.3.2), gure arteko erlazioa anaiena dela (sibling), eta berak gordeta daukana nik ez dudala gorde behar (proxy only).
2013
‎Hotel bat, behe denboraldian, ekitaldiak sortzen has daiteke, edo segmentu jakin batzuetan espezializa daiteke, baina, nire ustez, neurri horiek ez dira nahikoa, ez baitago joera horri amaiera jarriko dion ideia magikorik. Beraz, hainbat ideia buruan erabili eta gero, beti ondorio bera ateratzen dut:
Nire ustez, diru-laguntza horiek gazteengana, batezbestekotik beherako diru sarrerak dituzten familietara edo segmentu zehatz batzuetara (zikloturismora, adibidez) ere zabaldu litezke. Neguan oso klima hotza duten herrialdeetara ere zuzen litezke, bidaiatzeko eroste ahalmen handia ez duten herritarrak nagusi direnetara; adibidez, Errusiara.
2014
‎Burdina matrize nagusi horrez gain, zenbait material aleatzaile dosifikatzen dira: Cr, Ni , Mo, Cu... Erratzeko beldur handirik gabe aurrera daiteke, ordea, material horiek nekez erabiliko direla inoiz zenbait esparrutan.
Ni
‎Zer prozesu jarraituko dut barazkiak produzitzeko: zuzenean erein, landarea erosi birlandatzeko, hazitegia egin?. Nolakoa izango da nire lanen eta zereginen egutegia. Noiztik noiz arte egingo dut bilketa. Zenbat ekoitziko dut. Zein dira landutako saila arriskuan jar dezaketen faktoreak. Arriskuak.
2015
‎Zu beti ilargian, Oskar, dio neskak?. Eskerrak nik dena apuntatu dudan. Eraman behar dugu klorhidrikoa, etanola, sodio hidroxidoa eta eterra.
‎A ze bidoi handia! Nik beste ontzi horretara pasatzen dudan bitartean, ea etanola aurkitzen duzun.
‎Zein da nire txanda?
Nire estaziotik zenbateko distantziara zaude?
‎Zein da nire maiztasun zehatza?
‎Zein da nire seinaleen intentsitatea? (1etik 5era arteko eskala)
Nire maiztasuna aldakorra al da?
Nire seinaleek ba al dute fading ik?
Nire seinalea gaizki jasotzen duzu. Nire seinaleak ahulak al dira?
‎Nire seinalea gaizki jasotzen duzu? Nire seinaleak ahulak al dira?
Nire manipulazioa akastuna al da?
‎Zein da nire seinaleen ulergarritasun maila? (1etik 5era arteko eskala)
‎Ba al daukazu zure seinaleen artean ni entzuterik. Zure transmisioa eten al dezaket?
‎Baduzue niretzako mezurik?
‎Zatoz ni ikustera.
Nire telefono zenbakia hau da: –
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
nire 44 (0,29)
Nire 23 (0,15)
nik 13 (0,09)
niri 13 (0,09)
ni 11 (0,07)
Ni 7 (0,05)
Nik 5 (0,03)
nire aurreko 3 (0,02)
nirekin 2 (0,01)
niretzat 2 (0,01)
NI 1 (0,01)
Nire aurreko 1 (0,01)
Niretzat 1 (0,01)
nire alde 1 (0,01)
nire aurka 1 (0,01)
niretzako 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ni mezu 8 (0,05)
ni gertatu 5 (0,03)
ni heriotza 5 (0,03)
ni seinale 5 (0,03)
ni uste 5 (0,03)
ni ez 3 (0,02)
ni seme 3 (0,02)
ni alaba 2 (0,01)
ni behar 2 (0,01)
ni den 2 (0,01)
ni egon 2 (0,01)
ni familia 2 (0,01)
ni guraso 2 (0,01)
ni maiztasun 2 (0,01)
ni nagusi 2 (0,01)
ni ordezkatu 2 (0,01)
ni sentimendu 2 (0,01)
ni FTP 1 (0,01)
ni PUZ 1 (0,01)
ni aho 1 (0,01)
ni ama 1 (0,01)
ni anaia 1 (0,01)
ni autonomia 1 (0,01)
ni bakarrik 1 (0,01)
ni banakotasun 1 (0,01)
ni barne 1 (0,01)
ni bereizi 1 (0,01)
ni beste 1 (0,01)
ni bidali 1 (0,01)
ni bultzatu 1 (0,01)
ni buru 1 (0,01)
ni datu 1 (0,01)
ni dei 1 (0,01)
ni emozio 1 (0,01)
ni enpresa 1 (0,01)
ni entzun 1 (0,01)
ni era 1 (0,01)
ni erabaki 1 (0,01)
ni erabili 1 (0,01)
ni erosotasun 1 (0,01)
ni estazio 1 (0,01)
ni gaixotasun 1 (0,01)
ni gogoratu 1 (0,01)
ni gorputz 1 (0,01)
ni haiek 1 (0,01)
ni hasiera 1 (0,01)
ni helbide 1 (0,01)
ni hori 1 (0,01)
ni ikasle 1 (0,01)
ni ikusi 1 (0,01)
ni interesgarri 1 (0,01)
ni iritzi 1 (0,01)
ni jabetza 1 (0,01)
ni lan 1 (0,01)
ni lanbide 1 (0,01)
ni lankide 1 (0,01)
ni lantalde 1 (0,01)
ni lantegi 1 (0,01)
ni maila 1 (0,01)
ni manipulazio 1 (0,01)
ni mesede 1 (0,01)
ni osasuntsu 1 (0,01)
ni oso 1 (0,01)
ni posible 1 (0,01)
ni posta 1 (0,01)
ni premia 1 (0,01)
ni telefono 1 (0,01)
ni txanda 1 (0,01)
ni zain 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
ni alaba andre 2 (0,01)
ni behar ulertu 2 (0,01)
ni guraso zahartzaro 2 (0,01)
ni heriotza aurre 2 (0,01)
ni mezu azaldu 2 (0,01)
ni mezu jakinarazi 2 (0,01)
ni seme alaba 2 (0,01)
ni aho miaketa 1 (0,01)
ni ama ekarri 1 (0,01)
ni anaia IP 1 (0,01)
ni bakarrik irakurri 1 (0,01)
ni banakotasun eutsi 1 (0,01)
ni beste ontzi 1 (0,01)
ni bidali erabaki 1 (0,01)
ni bultzatu dorre 1 (0,01)
ni buru galdetu 1 (0,01)
ni datu pertsonal 1 (0,01)
ni dei arrazoi 1 (0,01)
ni den apuntatu 1 (0,01)
ni emozio ni 1 (0,01)
ni enpresa sare 1 (0,01)
ni era adierazi 1 (0,01)
ni erabaki ondorio 1 (0,01)
ni erosotasun ere 1 (0,01)
ni estazio zenbateko 1 (0,01)
ni ez ni 1 (0,01)
ni familia laguntza 1 (0,01)
ni FTP zerbitzari 1 (0,01)
ni gaixotasun aurre 1 (0,01)
ni gertatu al 1 (0,01)
ni gorputz errespetatu 1 (0,01)
ni haiek egoera 1 (0,01)
ni hasiera adierazpen 1 (0,01)
ni helbide hau 1 (0,01)
ni heriotza hurbil 1 (0,01)
ni heriotza ni 1 (0,01)
ni heriotza onarpen 1 (0,01)
ni hori egin 1 (0,01)
ni lankide esan 1 (0,01)
ni lantalde gizon 1 (0,01)
ni lantegi pertsona 1 (0,01)
ni maila ez 1 (0,01)
ni maiztasun aldakor 1 (0,01)
ni maiztasun zehatz 1 (0,01)
ni manipulazio akastun 1 (0,01)
ni mesede ez 1 (0,01)
ni mezu hau 1 (0,01)
ni nagusi berri 1 (0,01)
ni nagusi IP 1 (0,01)
ni ordezkatu pertsona 1 (0,01)
ni osasuntsu bultzatu 1 (0,01)
ni oso garrantzitsu 1 (0,01)
ni posta elektroniko 1 (0,01)
ni PUZ datu 1 (0,01)
ni seinale ahul 1 (0,01)
ni seinale ba 1 (0,01)
ni seinale gaizki 1 (0,01)
ni seinale intentsitate 1 (0,01)
ni seinale ulergarritasun 1 (0,01)
ni telefono zenbaki 1 (0,01)
ni uste nu 1 (0,01)
ni uste ukan 1 (0,01)
ni zain egon 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia