Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 345

2011
‎Laginketak luze jotzen badu, hobe da tresna toki itxian kokatzea, bilketa onila leihotik kanpora aterata. Horrelakoetan, ahoa behera begira jartzen da, eta, ahal bada, lurretik 3 m ra( jendearen eskuetatik urruti egon dadin).
‎(1) Bainugela komun gisa hartzen dira eskola, fabrika, kiroldegi eta abarretan jende guztiarentzako egoten diren bainugelak.
‎Barneko airearen kalitatea), DB SI3 atala (Segurtasuna sute kasuetarako. Jendearen ebakuazioa), DB SI4 atala (Suteetatik babesteko instalazioak) eta DB SU4 atala (Erabilera segurtasuna. Argiztapen desegokiak sortzen dituen arriskuen aurkako segurtasuna).
‎Azoketan eta postuetan jendeak eskuragarri dituen guneetan luminariek izan beharreko gutxieneko altuera (ITC BT 34).
‎Luminaria euskarrien zati metaliko irisgarriek lurrera konektatuta egon behar dute, isola­mendu bikoitza duten eta jendearentzat irisgarriak ez diren zatiek salbu.
‎Lurretik 3 m tik beherako altueran edo jendearentzako leku irisgarrian instalatuta dauden luminarien barrura sartzeko, tresna bereziak erabili behar dira.
‎Guraso gehienek adierazten dute ez dutela parte hartzen haien jardueretan, eta, ondorioz, ez dituztela partekatzen haien kezkak. Izan ere, haien funtzionamenduan eta jardueretan konprometitzen den jendearen proportzioak ez du% 14 gainditzen.Horrez gain, gurasoek oso gutxi hartzen dute parte eskola kontseiluen bidez. Lehenik eta behin, ia erdiak ez daki existitzen direnik ere, eta, hortaz, ez dakite haien bidez modu esanguratsuan eragin dezaketela beren seme alaben hezkuntzarako garrantzitsuak diren erabakietan.Ikerketa hori ez zegoen espezializatuta Haur Hezkuntzan, baina, esparru horretan, hemen ai...
‎Azkenaldian, ordea, atzerapauso larriak gertatu direla ikusi duzue, eskolara iristean duen higienea eta garbitasuna ere ez daude lehen bezain zainduak, eta bere jokabidea gogogabeagoa da. Goizero, aitarekin etortzen zen, baina, azkenaldian, jende desberdinarekin etortzen da. Arratsaldeetan, ama etortzen zaio bila beti bezala, baina askoz gogo gutxiago izaten du Davidi buruz ezer aipatzeko.
‎Kogeneraziorako nahiz beroa edo hotza sortzeko ekipo autonomoak leku hauetan instalatu behar dira: eraikinen kanpoaldean, aire zabalean, eraikinaren ohiko erabileragatik jendea –ekipo horiek edo beste batzuk mantentzeko langile espezializatuak izan ezik, igarotzen ez den lekuetan, kalearen edo alboko lurraren mailan dauden solairuetan, zabaltzetan edo terrazetan.
‎Etxolara zerbitzukoa ez den jendea sartu badaiteke, ateak sarraila izan du.
‎Baldin eta ura berotzeko aparatu horien bero kontsumo izendatua 14 kW-etik beherakoa bada, noizean behin erabiltzen den ohe gehigarria duten egoteko eremuetan ere instala daitezke, baldin eta errekuntza produktuen metaketa jendearentzat arriskutsu bilakatu aurretik funtzionamendua eteten duen segurtasun gailu bat badute.
‎Gasak jendearentzat eta ondasunetarako dituen arriskuak fenomeno hauen bitartez eragiten dira:
‎–Barandak. Jendea eta objektuak beheragoko solairuetara erortzea saihestu behar dute. Gutxienez 90 cm garai izan behar dute.. Etengailu diferentzialak.
‎Enpresak langileen ordezkari bat du, eta prebentzio ordezkari izendatu dute.Obren arriskuen ebaluazioa egin du, eta arrisku faktoreak hauteman ditu: jendearen eta objektuen erorikoak maila berean eta beste mailetara, kolpeak eta ebakiak ekipoen eta kargak eskuz manipulatzearen ondorioz. Prebentzioaren plangintza egin du, eta jarduerak zehaztu ditu; adibidez, banakoak eta taldea babesteko neurrien erabilera.
Jendea eta ondasunak babesteko ekintza eta neurri sistema, sor litezkeen larrialdi egoerei erantzun egokia eman ahal izateko, eta jokabide horiek babes zibileko sistema publikoan txertatzeko.
‎Produkzio prozesuan amoniakoa erabiltzen duen enpresa bateko istripu batek laino toxiko bat sor dezake, eta inguruneari eragin diezaioke.Agintariek eremuko larrialdietako plana jarri behar dute abian ahalik eta azkarrena, ahalik eta jende gutxiena zauritzeko. Hori dela eta, autobabeserako planak bateragarria izan behar du inguruko enpresen eta babes zibilaren planekin, eta erakunde publiko eskumendun batean erregistratu behar da, agintariek arriskuen eta larrialdietako planen berri izan dezaten.
‎–Larrialdi egoeran jardungo duen jendearen eta erabiliko diren ekipoen identifikazioa eta funtzioak:. Larrialdietako burua. Alarmak jasotzen ditu kontrol zentrotik, larrialdi motaren berri ematen du, eta kanpora eskatutako laguntzei harrera egin eta behar duten informazioa ematen die.. Esku hartzeetarako burua.
‎Bazenekien.... Konfinamendua da jendea istripu baten ondoren babesteko neurri bat. Barruan geratzen da jendea, babestuta, eta kanpotik isolatuta.
‎Bazenekien.... Konfinamendua da jendea istripu baten ondoren babesteko neurri bat. Barruan geratzen da jendea , babestuta, eta kanpotik isolatuta.
‎–Planean parte hartzen duen jendearentzako trebakuntza eta gaikuntza.. Langile guztientzako trebakuntza eta informazioa.. Erabiltzaileentzako informazio orokorra.. Bisitarientzako seinaleak eta arauak.. Bitarteko materialez eta baliabidez hornitzea eta horiek egokitzea.
‎Autobabeserako oinarrizko arauak larrialdietako jardun planaren gutxieneko edukia zehazten du (II. eranskina, 6 kapitulua). Erakundeek larrialdietan edo istripuetan jendeak edo talde guztiek aurrera eraman behar dituzten ekintzak definitu behar dituzte. Ikus dezagun jardun protokoloa:
‎Alarma jotzea da larrialdi egoeraren abisua ematea zentroko jende guztiari, eta eremua edo eremu arriskutsuak hustea. Bitarteko teknikoen bidez edo alarma eta huste ekipoetako langileen bidez igorriko da.
‎Apalen, armairuen eta erakusmahaien artean, ia ez dute mugitzeko lekurik Angela lankideak eta biek. Jende asko dagoen une batean, Angelak irekita utzi du botikak dituen tiradera bat. Marina makurtuta dago, beste botika batzuk hartzen, eta altxatzean, buruarekin jo du tiradera, eta odol ugari botatzen hasi da.
‎Hasierakoa??????. AldizkakoaEbaluazio data: 2008/ 01/ 17Arrisku identifikatuaProbabilitateaOndorioaArriskuaren zenbatespenaTEHAKKOkAJMOGJE1 Objektuak eta jendea erortzeaXXX2 Suteak eta leherketakXXX3 Erorikoak maila bereanXXX4 Arnastu daitezkeen substantziakXXX
‎Eremu horiek guztiak diseinatzean, kontuan izango da zer erabilera emango zaien, baita istripu arriskurik ez eragitea ere.Gainera, sute kasuetan eremua husteko eta jendea babesteko araudia bete behar dute, eta langile minusbaliatuentzat egokituta egon.
‎– Jendearen erorikoak, maila berean nahiz beste maila batera.. Objektuak erortzea, elementuak beren tokitik askatuta erortzea eta egitura bertikalak jaustea.. Kolpeak, ebakiak.
‎Jasotzeko makinak.. Karga nahiz jendea jasotzekoak. Adibidez, karga jasogailuak, garabiak, igogailuak...
‎–Eskumenak lanpostuka definitzea.. Agintearen banaketa.. Langileek parte hartze handia duten aginte estiloa erabiltzea.. Komunikazio eta informazio bide arinak, dinamikoak eta etengabeak izatea.. Harreman onak izatea bai departamentuen bai jendearen artean.. Garapen profesionala, prestakuntzarako eta barne sustapenerako aukera izatea.. Aldaketak egitean haien berri ematea, eta haietarako prestatzea.. Lan denboraren antolaketa errespetuzkoa izatea langileen familia bizitzarekin eta bizitza pertsonalarekin.
‎a) Jendea eta ondasunak babesteko ekintza eta neurri sistema, sor daitezkeen larrialdi egoerei erantzun egokia eman ahal izateko, eta jokabide horiek babes zibileko sistema publikokoan txertatzeko.
‎oso faktore garrantzitsua da. Haur txikiek, eskolara joaten direnek eta jende helduak dute arrisku gehien. Umeei dagokienez, giro berrietara iristean izaten dira infekzioak (parkean, eskolan, haur eskolan?).
‎Umeei dagokienez, giro berrietara iristean izaten dira infekzioak (parkean, eskolan, haur eskolan?). Jende helduari, berriz, immunitate funtzioa murriztu egiten zaio, eta babes mekanismoak galdu egiten ditu (mukiak zilioen bidez garbitzeko gaitasuna, adibidez).
‎Klima epela edo hotza duten inguruetan, handiagoa izaten da udaberrian eta neguan airetik hedatzen diren gaixotasunen eragina. Izan ere, neguan denbora gehiago ematen dugu leku itxietan, jende askorekin; udan, ordea, digestio aparatuko gaixotasunak hedatzen dira gehienbat.
‎Zenbait jendek nasofaringean eraman ohi du germena; beste batzuek, berriz, arnasbide altuetako infekzioak izaten dituzte, eta amigdalotomizatuek eta erretzaileek ere meningokokoak izateko arrisku handia dute. Transmisioa pertsonatik pertsonarakoa izaten da, airetik; gaixotasun meningokozikoa, berriz, nasofaringeko germenak odol korrontera sartzean sortzen da.
‎Sukarra, zefalea, mialgiak eta pneumonia ditu sintoma ohikoenak. Jende honek du legionella harrapatzeko arriskurik handiena:
‎– Jende askok ez du nahi izaten halako gaitzen bat duela inork jakitetik, eta ez dira medikuarengana joaten (beren kabuz hartzen dituzte botikak).
‎Horretarako trebatuta dagoen jendeak jarri behar du zunda eta egin behar du haren mantentze lana.
‎Arrunta (oztopo isolamendua): kutsatuta dagoen gaixoa bereizi egiten da jende osasuntsutik.
‎Metodo egoki, higieniko eta seguruak erabiltzen dira material mota hori suntsitzeko. Material suntsikorrari esker, sinplifikatu egiten dira mantentze lanak eta garbiketa eta esterilizazio prozesuak, eta aurreztu egiten da jendetan eta baliabidetan. Horrez gain, higiene arazoak eta gaixotasun kutsakorrak saihestu egiten dira, batez ere infekzio nosokomialak, eta areagotu egiten da pazientearen eta osasun alorreko langileen lasaitasuna.
‎Kalkulatu urdailera iristeko behar den zundaren neurria. Jende helduari, neurtu sudurreko zubiaren eta belarri gingilaren arteko distantzia, gehi azken horretatik xifoide apendizeraino (bularrezur edo esternoiraino) dagoena. Haurrei, neurtu xifoide apendizetik zilborrera bitarteko erdibideraino.
‎Prestakuntza handiko jendeak egin behar du teknika hori, zaila baita, eta mingarria gaixoarentzat. Erizaintzako laguntzaileak materiala prestatzen du, pazientea behar bezala ezarri, eta lagina laborategira bidaltzen edo eramaten.
‎zuzendaritzari aholku ematen dio, eta ospitaleko kalitate saileko partaide da. Ospitaleko sail guztietako jendeak dihardu batzorde horretan, helburu honekin: ospitale infekzioekin lotutako arazoak aztertzea eta prebentzio neurriak ezartzea, hau da, behaketaz, prebentzioaz eta kontrolaz arduratzen da.
‎Ospitale eremuko higienea ere bada, eta ospitale eremuan bete beharreko higiene neurri guztiak hartzen ditu barne. Ospitalizatutako jendearen eta osasun langileen osasuna zaintzea dute helburu neurri horiek.
‎Ospitalizatutako jendeak gaixotasun infekziosoak harrapatzeko arrisku handiagoa du, arrazoi hauengatik:
‎3 Immunitate sistema ahula duen jende gehiago egon ohi da ospitale eremuetan.
‎Ospitaleetan, usain txarrak ere egon ohi dira, ingresatutako jendearen gorputz iraizkinek eraginak, adibidez. Pazienteak sentikorragoak izaten dira usain horiekiko, eta deserosotasun handia, aztoramena eta goragalea eragiten diete.
‎Kontuan izan jende guztia ez dela gustura sentitzen tenperatura berarekin. Adibidez, bizimodu osasuntsua daramatenek eta gaixotasun arina dutenek tenperatura baxuagoa behar izaten dute zaharrek, ume txikiek edo larri dauden pazienteek baino.
‎4 pausoa: jarri gammaglobulina espezifiko bat lehenengo 25 orduetan (odolean dagoen proteina bat da; jende askoren odoletik gammaglobulina atera, eta infekzioen prebentzio edo tratamendu gisa erabiltzen da).
‎Pazientea kontsultan sartzean, harrerakoa izango da harekin harremana izango duen lehen pertsona. Harreman horrek emaitza positiboa izan dezan, harreragileak gai izan du jendearekin pazientziaz, modu ulerkorrean eta epeltasunez erlazionatzeko. Hau da, pazientea lasaitu eta konfiantza emango dion jarrera adeitsua eta lasaigarria izan du beti.
‎Pazientea informazioa jasotzen hasten da kontsultara sartzen den unetik beretik, eta, beraz, bere asmoak beteko diren edo ez baloratzen hasten da. Lokalaren dekorazioak, giro zaratak, harrerak, jende pilaketak eta erritmo arin edo geldoak eragina izango dute. Aldizkako telefono deiek edo lankide bat sartzeagatik egindako etenaldiek urduritasun eta kezka giroa sortzen dute, bai pazientearengan, bai profesionalarengan (azken horrek presaka lan egingo duelako).
2012
‎Ozenegia bada, agintea eta egoera menderatzeko gogoa adierazten du. Baxuegia bada, jende barnerakoi edo herabearekin lotzen da. Bi estereotipo horietako pertsonek ez dute enpresaren itxura onik emango.
‎Izan ere, ez da gauza bera denbora guztian jendearekin harremanetan aritzea eskatzen duen lanpostuetan jardutea eta jendearekin zuzenean harremanik izateko aukerarik ematen ez duten lanpostuetan jardutea.
‎Izan ere, ez da gauza bera denbora guztian jendearekin harremanetan aritzea eskatzen duen lanpostuetan jardutea eta jendearekin zuzenean harremanik izateko aukerarik ematen ez duten lanpostuetan jardutea.
‎2 Zer baliabide izan daitezke lagungarriak jendaurreko mintzaldiak prestatzeko? 3 Zein dira bezeroen eta, oro har, jendearen arretarako arau orokorrak? 4 Zure ustez, zer gomendio dira interesgarrienak jendaurreko mintzaldia egiteko?
‎16 Zer da espazio pertsonala? 17 Aipa itzazu jendearen itxura pertsonaleko hainbat alderdi, gustuko dituzunak. Kritika itzazu gustuko ez dituzun beste alderdi batzuk.
‎Familiari dagokionez, musu eman dezakete bikotekidea edo ezkontidea eta senitartekoak agurtzeko. Hego Amerikan, agurraren izaera latindarra eta soziala da nagusi, eta bostekoa ez ezik, jendeak musu ematen dio elkarri, baita gizonen artean ere. Dena den, emakumeen artean eta gizonen eta emakumeen artean da ohikoena.
‎Asiako herrialde askotan ere burua makurtzea da agurtzeko modurik ohikoena. Dena den, mendebaldeko jendearekin , batez ere lan eremuan, nazioartekoan zabalduago dagoen agurtzeko beste modu bat erabil dezakete. Herrialdearen, herrialdeko eskualdearen eta beste baldintza batzuen araberakoa izaten da agurra, neurri handi batean.
‎Gutunak esku askotatik pasatzen dira eta hartzailea ez den jende askok ireki eta irakur ditzake.
‎Mezuaren pribatutasuna Mezu bera jende askori bidaltzen bazaizkio, hobe da jendea nor den ezkutatzea, haien helbideak BCC eremuan idatziz eta norberaren helbidea Norentzat atalean jarrita. Bidaltzen den mezua publikoa eta iraunkorra da; hortaz, ez da esan behar besteek jakitea nahi ez den ezar.
‎Mezuaren pribatutasuna Mezu bera jende askori bidaltzen bazaizkio, hobe da jendea nor den ezkutatzea, haien helbideak BCC eremuan idatziz eta norberaren helbidea Norentzat atalean jarrita. Bidaltzen den mezua publikoa eta iraunkorra da; hortaz, ez da esan behar besteek jakitea nahi ez den ezar.
‎Azter ezazu akats horien arrazoiak zeri egotzi behar zaizkion, igorleari, hartzaileari edo mezua transmititzeko erabilitako beste elementu edo bitartekoei. a) Bi orduko prentsaurrekoak egitea. b) Prentsa ohar bat beranduegi bidaltzea. c) Arriskuen berri ez ematea, jendea ez izutzeko. d) Internet ahaztea. e) Gezurra esatea.
‎Gure solaskidearentzat saria izaten da. Hortaz, zuhur erabili behar da gehiegi hitz egiteko joera duen jendearekin jarduten dugunean. Komunikazioaren etsaiak Gure zenbait jokabidek, batzuk kontzienteak izaten dira eta beste batzuk inkontzienteak?
‎Bertan lan egiten duen giza taldea da enpresen aktiborik garrantzitsuena. Jendea gustura sentitzen bada lanean, giroak giza harremanak bultzatuko ditu, eta litekeena da harreman horiek lan eremutik kanpora eramatea ere. Eskuarki, langileen artean adiskidetasuna lortzen da eta lanetik kanpo jarduerak egiten dituzte, familia ere inplikatuta zenbait kasutan.
‎Oro har, asko begiratzen duen jendeak onarpen maila handiagoa izaten du. Begirada ondo erabiliz hitz egiten denean, segurtasuna eta gogatzeko ahalmena adierazten da; baina gehiegizko begi kontaktuak etsaitasun sentsazioa ematen du, baita pertsona menderatzailea delako sentsazioa ere.
‎– Finantza zerbitzuetako informazioa (adibidez, jendearen kontuen mugimenduei edo jendearen zorrei buruzko banku datuak).
‎– Finantza zerbitzuetako informazioa (adibidez, jendearen kontuen mugimenduei edo jendearen zorrei buruzko banku datuak).
‎Sistema informatikoek hiru zati dituzte: zati fisikoa (hardwarea edo ekipo informatikoa), zati logikoa (softwarea edo ordenagailua erabiltzeko aukera ematen diguten programen multzoa) eta giza zatia (sistema informatikoa erabiltzen duen jendea ).
‎Ez da premia ez duzulako izango, ziur. Gaur egun, jende guztiak kudeatu behar du informazioa, edozein motatakoa dela ere. Zure DVDko filmen bilduma, baita zure kontaktuak ere.
‎Datu baseak aipatzen diren guztietan, jendeak harridura edo ezaxola aurpegia jartzen du. Arrazoia edozein izanik ere, egia esan, era horretako aplikazioek ez dute inoiz gehiengoaren interesa piztu.
‎Bezeroaren nortasuna, kultura eta pertsonen portaera eragiten duten gainerako faktoreak erabakigarriak dira bezeroak gogobetetasunik ezari modu batean edo bestean erantzuteko. Nolanahi ere, gustura ez dagoen jendea ohiz baino haserreago eta pazientzia gutxiagoz jarduten duela.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 4 Bila ezazu interneten EAEko kontsumo zerbitzuaren web orria, eta aipa ezazu nola gauzatzen diren kontsumitzailearen informazio eta defentsa funtzioak. 5 Sar zaitez http:// www.eke fce. com/ euskera /asociaciones.htm helbidean eta deskriba itzazu erakunde horrek bere bazkideei eta jendeari oro har, kontsumoari loturik, ematen dizkien zerbitzuak.
‎– Kultura ez da banakoa, jende talde handiengan du eragina. Hortaz, kulturak eragindako portaerari dagokionez, jende askok izaten du portaera berdina, gizarte osoek ere bai.
‎Kultura ez da banakoa, jende talde handiengan du eragina. Hortaz, kulturak eragindako portaerari dagokionez, jende askok izaten du portaera berdina, gizarte osoek ere bai.
‎Arrazoitu erantzuna. 12 Ba al du eraginik nortasunak jendearen bizi estiloan. Arrazoitu erantzuna.
‎Habia betea III: mendeko seme alabak dituen jendea . –
‎– Malgutasuna jendearekiko tratuan. –
‎Zenbait lanpostutan egunero telefono elkarrizketa ugari izaten dira, eta horrek trebetasun jakin batzuk izatea eskatzen du, bai mezua ondo komunikatzeko, bai enpresaren eta gure buruaren irudi ona emateko. Telefonoz ematen den arretaren bidez hartzen dio jende askok tankera enpresari, lehen harremana izaten baita, eta, hortaz, garrantzi handia du.
‎Era askotako eta adin guztietako jendearentzako txat tematikoak daude. Gainera, txaten barnean, nahi den gaia (hezkuntza, osasuna, kirolak, lagun kluba, etab.) aukeratzea ahalbidetzen duten aretoak daude.
‎Bisitaldi gidatuak enpresetara Enpresa barrendik" erakustea? da enpresa jendearengana hurbiltzeko modu bat. Bisita normal batean, prozesua honelakoa izan daiteke, laburbilduz:
‎KASU PRAKTIKOAK 2 Abantailak eta desabantailak Telebistak abantailak ditu, beste komunikabide batzuen aldean: entzuleria handia; irudiak, soinuak eta mugimendua uztartzen ditu; erakartzeko ahalmen handia; etab. Irratia ere jende ugarirentzako hedabidea da; ez du telebistak bezain koste handia; era berean, mezuak hedatzeko zona geografikoa hauta daiteke; etab. Zein dira irratiaren eta telebistaren desabantailak. Soluzioa Desabantaila nagusia hau da:
‎Besteen ezaugarri onak nabarmendu behar dira, eta oso kontuz ibili behar da haien akatsei buruzko iruzkinekin. Ahal denean, jendeari bere izenaz deitu behar zaio. Besteen sentimenduekiko begirunea izan behar dugu.
‎Atal honetan, bereziki kontuan hartu behar dira zurrumurruak; izan ere, jatorrizko mezua desitxuratu egin daiteke, hartzaile bakoitzaren iragazkiengatik eta iruzkinengatik. Zurrumurruak saihestezinak izaten dira jendearentzat aldaketak ekar ditzakeen edo jendearen lasaitasuna kolokan jar dezakeen zerbait gertatzen den guztietan.
‎Atal honetan, bereziki kontuan hartu behar dira zurrumurruak; izan ere, jatorrizko mezua desitxuratu egin daiteke, hartzaile bakoitzaren iragazkiengatik eta iruzkinengatik. Zurrumurruak saihestezinak izaten dira jendearentzat aldaketak ekar ditzakeen edo jendearen lasaitasuna kolokan jar dezakeen zerbait gertatzen den guztietan.
‎Prozesuan parte hartzen duten pertsonen berezitasunak baloratzen ez badira, arazoak sortuko dira, eta, batzuetan, konponbidea zaila izango da. Inguruak beti baldintzatzen du jendea .
Jende askorentzat, arazo bihurtzen da jendaurrean hitz egin behar izatea; are gehiago, batzuentzat erronka pertsonala izaten da. Hori gainditzeko, ikasi eta praktikatu egin behar da.
‎Hori ez da garatu behar den trebetasun bakarra; izan ere, bezeroei eta jendeari oro har egoera guztietan arreta egoki emateko gaitasuna ere landu behar da, enpresaren eta norberaren ahalik eta irudirik onena emateko.
‎Alabaina, antolakundeko kide guztiek bete behar dituzte kanpo komunikazioko eta antolakundeko irudia hedatzeko funtzioak. Jendeak gustura lan egiten duenean eta enpresaren balioekin bat egiten duenean, hori kanporantz transmititzen da eta enpresaren ideia positiboa ematen da.
‎Inpertsonalak: Ez dago harreman pertsonal eta zuzenekorik; aldiz, talde handientzat edo jendearentzat oro har komunikabide masiboak erabiltzen dira (TB, prentsa, irratia, etab.).
Jendeari aditzea da, ezbairik gabe, alderdirik garrantzitsuena.
Jendeari ematen zaion informazioari dagokionez, hau izan behar dugu argi: mezua zenbat eta soil eta laburragoa izan, hainbat eta hobeto gogoratuko du hartzaileak.
‎Telefono gidak telefono enpresek ematen dituzten zerbitzuak dira, abonatuen zenbakiak biltzen eta eremu geografiko jakin bateko jendeari ematen dizkiotenak. Era berean, interes publikoko telefonoak dituzte, hala nola poliziarena, suhiltzaileena, ospitaleetakoa, babes zibilekoa, etab.
‎4.1.2 Jendearen arretarako trebetasuna
‎Atal honetan, jendearen arretarako trebetasunaren bi alderdi bereiziko ditugu.
‎– Jendearen arretarako arau orokorrak, ia egoera guztietan aplika daitezkeenak.
‎Hona hemen jendearen arretarako trebetasuna hobetzeko hainbat gomendio:
‎4.1.2 Jendearen arretarako trebetasuna 77
‎EZINBESTEKOA DA GUTUN HAU, GUTUN AZALA ETA NAN A AURKEZTEA. (HARTUKO DEN JENDE KOPURUA MUGATUA DA, OSTALARITZA ARAUARI JARRAIKI). OPARIREN BAT AGORTZEN BADA, BALIO BEREKO EDO HANDIAGOKO BESTE BAT EMANGO DA HAREN ORDEZ. a) Adieraz ezazu zergatik idatzi duten gutun hori eta nola lortu nahi duen erakuslearen interesa piztea. b) Zer iradokitzen dizu gutun horrek markaren nortasunari eta ematen duen enpresa irudiari buruz?
‎Alde bakarreko prozesua da; izan ere, produktoreak mezua igorri eta ez du berehalako erantzunik jasotzen. Masiboa da, iragarleak ahalik eta jende gehienarengana iristeko igortzen baitu mezua. Eta inpertsonala da, ezin baititu ezagutu mezua jasotzen duten pertsona guztiak.
‎– Jendeak diskoa erostea eta kontzertuetara joatea nahi du enpresak, eta, horretarako, diskoaren edukiaren berri ematen du, edukiaren ezaugarrien inguruan gogatzen du, eta taldearen ibilbidea eta taldeak izandako arrakastak gogorarazten ditu. Horrela, beraz, modu praktikoan identifikatu ditugu publizitatearen ezaugarriak, musika disko baten sustapenari dagokionez.
‎Enpresak jendeari bere publizitate mezua helarazteko, eskueran duen komunikazio masiboko edozein baliabide erabil deake.
‎– Eremu geografiko jakin batean jende ugarirengana iristeko aukera ematen du. –
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
jende 76 (0,50)
jendea 54 (0,36)
jendeak 46 (0,30)
jendearen 33 (0,22)
jendeari 20 (0,13)
Jendeak 17 (0,11)
Jendea 16 (0,11)
Jende 13 (0,09)
jendearekin 13 (0,09)
Jendearen 11 (0,07)
jendearentzat 10 (0,07)
jendearen bidez 6 (0,04)
jendearentzako 5 (0,03)
Jendearen bidez 4 (0,03)
Jendeari 4 (0,03)
jendearengan 2 (0,01)
jendearengana 2 (0,01)
JENDE 1 (0,01)
Jendearekin 1 (0,01)
Jendearengan 1 (0,01)
Jendearengandik 1 (0,01)
jendearekiko 1 (0,01)
jendearen aurkako 1 (0,01)
jendearen esku 1 (0,01)
jendearengandik 1 (0,01)
jendeen artean 1 (0,01)
jendek 1 (0,01)
jenderen 1 (0,01)
jenderik 1 (0,01)
jendetan 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
jende asko 22 (0,14)
jende gehiago 12 (0,08)
jende guzti 11 (0,07)
jende bera 8 (0,05)
jende gehien 7 (0,05)
jende ar 6 (0,04)
jende ez 6 (0,04)
jende lortu 6 (0,04)
jende bizi 5 (0,03)
jende erakarri 5 (0,03)
jende ugari 5 (0,03)
jende zer 5 (0,03)
jende egon 4 (0,03)
jende parte 4 (0,03)
jende heldu 3 (0,02)
jende multzo 3 (0,02)
jende ohiko 3 (0,02)
jende olde 3 (0,02)
jende oro 3 (0,02)
jende aldaketa 2 (0,01)
jende arreta 2 (0,01)
jende artean 2 (0,01)
jende aurreiritzi 2 (0,01)
jende baztertu 2 (0,01)
jende beste 2 (0,01)
jende desberdin 2 (0,01)
jende egin 2 (0,01)
jende elkartu 2 (0,01)
jende eman 2 (0,01)
jende eragin 2 (0,01)
jende esku 2 (0,01)
jende eskuragarri 2 (0,01)
jende gaixotasun 2 (0,01)
jende gustu 2 (0,01)
jende gutxi 2 (0,01)
jende interes 2 (0,01)
jende jardun 2 (0,01)
jende jarri 2 (0,01)
jende joan 2 (0,01)
jende kitzikatu 2 (0,01)
jende komunikatu 2 (0,01)
jende kopuru 2 (0,01)
jende leku 2 (0,01)
jende merezi 2 (0,01)
jende onarpen 2 (0,01)
jende ondare 2 (0,01)
jende oso 2 (0,01)
jende partaidetza 2 (0,01)
jende pazientzia 2 (0,01)
jende pilaketa 2 (0,01)
jende talde 2 (0,01)
jende zuzendu 2 (0,01)
jende aditu 1 (0,01)
jende agindu 1 (0,01)
jende ahal 1 (0,01)
jende aldendu 1 (0,01)
jende anbulatorio 1 (0,01)
jende arduragabekeria 1 (0,01)
jende arrisku 1 (0,01)
jende arriskutsu 1 (0,01)
jende arteko 1 (0,01)
jende askatasun 1 (0,01)
jende aukera 1 (0,01)
jende aurkezpen 1 (0,01)
jende aurkitu 1 (0,01)
jende babestu 1 (0,01)
jende baliabide 1 (0,01)
jende baliozko 1 (0,01)
jende barnerakoi 1 (0,01)
jende barruko 1 (0,01)
jende bat 1 (0,01)
jende begiratu 1 (0,01)
jende behartsu 1 (0,01)
jende berri 1 (0,01)
jende bina 1 (0,01)
jende disko 1 (0,01)
jende ebakuazio 1 (0,01)
jende edozein 1 (0,01)
jende eduki 1 (0,01)
jende erakargarri 1 (0,01)
jende eraso 1 (0,01)
jende ere 1 (0,01)
jende eremu 1 (0,01)
jende ero 1 (0,01)
jende erosi 1 (0,01)
jende erraz 1 (0,01)
jende erreal 1 (0,01)
jende erreprimitu 1 (0,01)
jende esperientzia 1 (0,01)
jende ezagun 1 (0,01)
jende fruta 1 (0,01)
jende gai 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
jende lortu informazio 6 (0,04)
jende ar trebetasun 4 (0,03)
jende guzti zuzendu 3 (0,02)
jende oro har 3 (0,02)
jende parte hartu 3 (0,02)
jende ar arau 2 (0,01)
jende asko bildu 2 (0,01)
jende asko egon 2 (0,01)
jende asko erakarri 2 (0,01)
jende asko ez 2 (0,01)
jende gehiago egon 2 (0,01)
jende gehiago ezagutu 2 (0,01)
jende gehien erabili 2 (0,01)
jende guzti egon 2 (0,01)
jende kitzikatu egin 2 (0,01)
jende merezi ukan 2 (0,01)
jende multzo jakin 2 (0,01)
jende ohiko ez 2 (0,01)
jende olde handi 2 (0,01)
jende ugari iritsi 2 (0,01)
jende agindu kategoriko 1 (0,01)
jende ahal ukan 1 (0,01)
jende aldaketa egin 1 (0,01)
jende aldaketa ekarri 1 (0,01)
jende anbulatorio joan 1 (0,01)
jende arreta handi 1 (0,01)
jende arreta piztu 1 (0,01)
jende arrisku argiro 1 (0,01)
jende arriskutsu bilakatu 1 (0,01)
jende artean aritu 1 (0,01)
jende arteko harreman 1 (0,01)
jende askatasun gehiago 1 (0,01)
jende asko aldi 1 (0,01)
jende asko bidali 1 (0,01)
jende asko ireki 1 (0,01)
jende asko lur 1 (0,01)
jende asko odol 1 (0,01)
jende asko tanke 1 (0,01)
jende asko uste 1 (0,01)
jende aurreiritzi maila 1 (0,01)
jende aurreiritzi sakon 1 (0,01)
jende babestu araudi 1 (0,01)
jende baliabide hori 1 (0,01)
jende baliozko zerbait 1 (0,01)
jende barruko joera 1 (0,01)
jende bat beste 1 (0,01)
jende baztertu egin 1 (0,01)
jende behartsu gero 1 (0,01)
jende bera biktima 1 (0,01)
jende bera etxe 1 (0,01)
jende bera ibilgailu 1 (0,01)
jende bera ingurune 1 (0,01)
jende bera izen 1 (0,01)
jende bera jokatu 1 (0,01)
jende bera pentsamendu 1 (0,01)
jende bera publizitate 1 (0,01)
jende beste ahalegin 1 (0,01)
jende beste kultura 1 (0,01)
jende bina dolar 1 (0,01)
jende bizi estilo 1 (0,01)
jende bizi ez 1 (0,01)
jende desberdin asko 1 (0,01)
jende desberdin etorri 1 (0,01)
jende disko erosi 1 (0,01)
jende edozein une 1 (0,01)
jende eduki azaldu 1 (0,01)
jende egin behar 1 (0,01)
jende egon ez 1 (0,01)
jende egon ohi 1 (0,01)
jende elkartu toki 1 (0,01)
jende eragin ere 1 (0,01)
jende erakarri ahalmen 1 (0,01)
jende erakarri arrazoi 1 (0,01)
jende erakarri gai 1 (0,01)
jende erakarri zenbaterainoko 1 (0,01)
jende eraso bultzatu 1 (0,01)
jende ere kriminalitate 1 (0,01)
jende eremu hori 1 (0,01)
jende erosi bultzatu 1 (0,01)
jende erreprimitu bulkada 1 (0,01)
jende esku jarri 1 (0,01)
jende esku urruti 1 (0,01)
jende eskuragarri ukan 1 (0,01)
jende esperientzia partekatu 1 (0,01)
jende ez izutu 1 (0,01)
jende ez ohi 1 (0,01)
jende ez ukan 1 (0,01)
jende fruta erosi 1 (0,01)
jende gai aurkeztu 1 (0,01)
jende gaixotasun infekzioso 1 (0,01)
jende gaixotasun nola 1 (0,01)
jende gehiago egin 1 (0,01)
jende gehiago eragin 1 (0,01)
jende gehiago erakarri 1 (0,01)
jende gehiago fidatu 1 (0,01)
jende gehiago hurbildu 1 (0,01)
jende gehiago planifikatu 1 (0,01)
jende gehiago txalo 1 (0,01)
jende gehien bera 1 (0,01)
jende gehien errespetatu 1 (0,01)
jende gehien iritsi 1 (0,01)
jende gehien ospitale 1 (0,01)
jende gehien portaera 1 (0,01)
jende gustu lan 1 (0,01)
jende gustu sentitu 1 (0,01)
jende gutxi egin 1 (0,01)
jende gutxi zauritu 1 (0,01)
jende guzti berak 1 (0,01)
jende guzti doan 1 (0,01)
jende guzti ez 1 (0,01)
jende guzti kudeatu 1 (0,01)
jende heldu ukan 1 (0,01)
jende interes indibidual 1 (0,01)
jende jardun batzorde 1 (0,01)
jende jarri behar 1 (0,01)
jende komunikatu behar 1 (0,01)
jende kopuru egokitu 1 (0,01)
jende kopuru mugatu 1 (0,01)
jende leku irisgarri 1 (0,01)
jende leku jakin 1 (0,01)
jende ohiko bizigune 1 (0,01)
jende olde turismo 1 (0,01)
jende onarpen maila 1 (0,01)
jende onarpen zabal 1 (0,01)
jende ondare egon 1 (0,01)
jende ondare hori 1 (0,01)
jende oso motel 1 (0,01)
jende partaidetza buruzko 1 (0,01)
jende partaidetza legeria 1 (0,01)
jende parte harrarazi 1 (0,01)
jende talde handi 1 (0,01)
jende talde nahasi 1 (0,01)
jende ugari hedabide 1 (0,01)
jende ugari ibili 1 (0,01)
jende ugari joan 1 (0,01)
jende zer egin 1 (0,01)
jende zer esan 1 (0,01)
jende zer ez 1 (0,01)
jende zer kosta 1 (0,01)
jende zer osasuntsu 1 (0,01)
jende zuzendu egon 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia