Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.778

2013
‎prozesatzailea erabili behar duzu. Amaitutakoan, ez ahaztu gordetzea!
‎Gelakide guztien artean, esapide horiek grabatu egingo dituzue. Kontuan hartu ondo ahoskatzea, erritmoa zaintzea, intonazioa& Grabazioan garbi adierazi behar dituzue honako datu hauek:
‎Egoera batean informazio bat behar dugunean edo daturen bat falta zaigunean egin ohi ditugu galderak; hau da, galderek informazio helburu bat izaten dute.
‎Elkartruke batera joan aurretik, badira eskuratu beharreko hainbat informazio, esate baterako, maletan zer sartu behar duzun jakiteko, hartuko zaituen familiaren etxean zer aurkituko duzun aurreikusteko, edota zenbat diru eramango duzun erabakitzeko. Hori guztia jakiteko, zer galdera egingo zenuke?
‎Ikusi dugun bezala, galderak helburuarekiko egokia izan behar du. Horretaz gainera, nori egiten zaion galdera ere garrantzitsua da, erantzun egokia jaso nahi badugu.
‎Badakigu, dagoeneko, helburuarekiko galdera egokia formulatu behar dela. Ikasi dugu, halaber, behar dugun erantzuna jasotzeko, pertsona egokiari galdetu behar zaiola. Bi baldintza horiek betetzen ditu Xabier Payari aspalditxo egindako elkarrizketak.
‎a) Zure herriko zer leku bisitatu behar genuke, derrigorrez, bertan egingo dugun egonaldian zehar?
‎Aurreko jardueran hitzen arteko loturak egiten jardun duzu. Oraingoan, esaldi zatiak lotu behar dituzu.
‎1 Elkartu ezkerreko zutabeko esaldiaren hasiera bakoitza dagokion eskuineko esaldi bukaerarekin. Emaitzak zentzua duen esaldi zuzena izan behar du.
‎Orain, bi hitz aukeratu behar dituzu esaldia osatzeko:
‎Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu. Ondoren, zure truke kideari bidaliko diozu taula, posta elektroniko bidez; mezuan azaldu behar diozu bere buruaren deskribapena egin behar duela, bere ezaugarriak zuk bidalitako taulan idatzi egin behar dituela, kategoria horien arabera, eta, azkenik, deskribapena idatzi behar duela.
‎Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu. Ondoren, zure truke kideari bidaliko diozu taula, posta elektroniko bidez; mezuan azaldu behar diozu bere buruaren deskribapena egin behar duela, bere ezaugarriak zuk bidalitako taulan idatzi egin behar dituela, kategoria horien arabera, eta, azkenik, deskribapena idatzi behar duela.
‎Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu. Ondoren, zure truke kideari bidaliko diozu taula, posta elektroniko bidez; mezuan azaldu behar diozu bere buruaren deskribapena egin behar duela, bere ezaugarriak zuk bidalitako taulan idatzi egin behar dituela, kategoria horien arabera, eta, azkenik, deskribapena idatzi behar duela.
‎Bertara joango banintz, zer auzotan legoke nire etxea? Makuluak behar ditut ibiltzeko; eroso mugitu naiz?
‎3 Orain, alderantziz egingo duzu; hiru izen multzo proposatzen dizkizugu, eta multzo bakoitza izendatzeko kategoria asmatu behar duzu. Alegia, zuk zehaztu behar dituzu hitzok sailkatzeko irizpideak.
‎3 Orain, alderantziz egingo duzu; hiru izen multzo proposatzen dizkizugu, eta multzo bakoitza izendatzeko kategoria asmatu behar duzu. Alegia, zuk zehaztu behar dituzu hitzok sailkatzeko irizpideak.
‎ZER URRATS EGIN BEHAR DITUT DESKRIBAPEN BAT EGITEKO?
‎4 Txakurraren deskribapenaz gain, gogoratu zurekin harremanetan jartzeko modua eskaini behar duzula kartelean.
‎Albaiteroarengana hurbildu zara laguntza bila, eta hark aholku bat eman dizu: kartelak jartzeaz gainera, basozainarekin hitz egin behar zenuke. Esan eta egin!
‎Basozainak, hasteko, gogorarazi dizu zer dioen legeak txakurrak mendian lotuta ez eramateari buruz. Ondoren, zure larritasuna ikusita, zer egin behar duzun proposatu dizu.
‎2 Bideoa ikusi ondoren, binaka jarri, eta Mertxeri egindako galderen zerrenda osatuko duzue. Kontuan izan zerrenda berria bi kideen ekarpenez osatu behar duzuela.
‎zer nolako informazioa partekatuko dugu? Zaila zaizu bat batean erantzutea; gelakideen laguntza behar duzu.
‎1 Ordenatu eta sailkatu Basajauni buruzko informazio guztia taula batean. Kategoriatan sailkatu behar dituzu, ordena logiko bati jarraituz; batetik, kategoria idatziko duzu, eta, bestetik, kategoria bakoitzari dagokion ezaugarria.
‎Horrela bada, osatu erantzunak, eta heldu adostasun batera. Horretarako, badakizu, kideek egindakoa entzun, onartu, eta iritziak begirunez eman behar dituzu.
‎10 Argi eduki behar dugu zein den egitekoaren helburua, beharrezkoa ez dena baztertzeko eta denborarik ez galtzeko.
‎Zer urrats eman behar dituzu eskakizunak gauzatzeko? 1
‎Zer ikasi behar duzu horretarako? 3
‎HORRETARAKO IKASI BEHAR DUT
‎Osatutako esaldietatik hiru hautatu behar bazenitu, zein hautatuko zenituzke?
‎gainerako taldekideek gehitutako hitzak erabili ditu horretarako. Kasu honetan ere, erlazioa ezartzeko zergatia adierazi behar du.
‎Bikote bakoitzak hautatu dituzuen hiruna izen eta adjektiboetatik, aukeratu izen edo adjektibo bat. Bikote guztien artean osatu duzuen hitz zerrenda hori aurrean duzuela, ordena itzazue hitz guztiak bolumen baxuena behar lukeenetik hasita, bolumen altuena lukeenera.
‎Errepara iezaiezue puntuaziomarkei: horiek adierazten dituzten zalantzak, harridurak eta etenak era nabarmenean ahoskatu behar dituzue. Grabatu irakurraldia, eta gorde.
‎3 Poema luzatu behar bazenu, zer hiru poema lerro gehituko zenizkioke. Hemen dituzu hiru aukera:
‎1 Jarri binaka, eta irakurri honako testu hauek, jarraian dituzuen ariketak eginez, txandaka. Kontuan izan hitzak osorik eta argi ahoskatu behar dituzuela. Irakurketa bakoitzaren bukaeran, esan elkarri zer moduz egin duzuen.
‎zait haren hitzik ere ulertzen ez badut. Orain haren irribarrearen beharra daukat, inguruan norbait dudala sentitu behar dut
‎Egin ezazu zure aukera. Horretarako, irizpideak behar dituzu. Hona hemen bi:
‎2) Bestetik, gogoratu, 45 eta 61 integrazio jardueretan, testu batzuen aldeko hautua egin duzula bildumarako; eta hiru osagaiko autorregulazio jardueretan (21, 44, eta 60 jarduerak), zehaztuta dituzu testuek bete behar dituzten hainbat ezaugarri. Horiek ere lagunduko dizute bildumarako aleak aukeratzen.
‎ere, bildumak unitatean ikasitakoaren erakusgarri izan behar duenez, testu idatziak, audioak eta bideoak egon dute; testuek sentimenduak adierazten dituzten izenak, adjektiboak, aditzak, loku zioak, metaforak eta konparazioak izan behar dituzte; adierazkortasunez irakurritako testuetan, ikasitako baliabideak erabili dira
‎ere, bildumak unitatean ikasitakoaren erakusgarri izan behar duenez, testu idatziak, audioak eta bideoak egon dute; testuek sentimenduak adierazten dituzten izenak, adjektiboak, aditzak, loku zioak, metaforak eta konparazioak izan behar dituzte; adierazkortasunez irakurritako testuetan, ikasitako baliabideak erabili dira
‎Taldean ikerketa lan bat egin behar dute Mikel, Xabi, Eunate, Miren eta Urkok. Taldea irakasleak osatu du.
‎Nitaz beldur ote dira? Ikasi behar dut besteak balioesten eta errespetuz tratatzen.
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎Aktoreok, pertsonaiak eraikitzeko, nola sentitzen eta bizitzen duten ulertzeko, ondo ezagutu behar ditugu geure burua, bihotza, azala& Gure sentimenduekin konektatzen dugunean soilik konektatzen dugu besteenekin.
‎Begiek pozoiaren berdea hartu diote, badirudi sugeak bota behar dituela ahotik.
‎3 Irakurri taldean sortutako testu guztiak, eta egin beharrezkoak diren aldaketak: batetik, zein irudiri dagozkion asmatu ahal izateko nahikoa pista eman behar dituzte testuek; bestetik, ez da komeni azalpenak ageri agerikoak izatea; bestela, errazegia eta emoziorik gabea izango baita jolasa.
‎8 Barrez hesteak bota behar dituena?
‎1 Adjektibo batekin adierazi behar bazenu, nola esango zenuke sentitzen dela poeta?
‎Irakasleak emango dizkizue testuok, eta, taldeka jarrita, paragrafoka irakurriko dituzue, ozen eta txandaka. Honako galdera hauek adieraziko dizuete zertarako irakurri eta entzun behar dituzuen.
‎Baina ez hori bakarrik: irakurleak erakarri egin behar ditu. Horretarako, Igorrek iradokitzaileago bihurtu nahi du sarrera.
‎Batetik, testuaren laburpen modukoa eginez, Bestetik, irakurlearen arreta bereganatzea. Bi ezaugarri horiengatik esan ohi da sarrerak testuaren edukiaren aztarnak izan behar dituela eta, era berean, izan behar duela.
‎Batetik, testuaren laburpen modukoa eginez, Bestetik, irakurlearen arreta bereganatzea. Bi ezaugarri horiengatik esan ohi da sarrerak testuaren edukiaren aztarnak izan behar dituela eta, era berean, izan behar duela.
‎1 Har ezazu tarte bat, eta azter ezazu ea eskuratu duzun kazetari batek behar duen testuaren planifikazio gaitasuna. Horretarako, bete ezazu taula hau:
‎Kontuan izan izenburuak, batetik, gaiarekin duela erlazioa. Eta, bestetik, aldizkari bateko artikuluaren izenburuak deigarria izan behar duela, irakurlearen arreta bereganatzeko.
‎Nola josiko edo egokituko duzue aurreko osagaietan hautatu, erregistratu eta antolatutako informazioa? Idatziko duzuen artikuluak hartzailearentzat ulergarria izan behar du. Horretarako, zer baliabide erabiliko duzue?
‎1 Arrantzarako erabiltzen zen trainerutik sortu ziren estropadak. Traineruak azkarra izan behar zuen arrainengana iristen, baita arina ere. Izan ere, ahalik eta azkarren itzuli behar zen portura.
‎a), esaterako, b), era berean, c) dena dela 2 Traineruak 12 metroko luzera eta 72 metroko zabalera izan behar du. Eta ontziaren pisuak gutxienez 200 kilokoa izan behar du.
‎a), esaterako, b), era berean, c) dena dela 2 Traineruak 12 metroko luzera eta 72 metroko zabalera izan behar du. Eta ontziaren pisuak gutxienez 200 kilokoa izan behar du.
‎ideiak lotzen, errepikapenak ordezkatzen& Alderdi garrantzitsuak dira horiek, testu bateko edukiak modu argi eta egokian adierazi nahi baditugu. Baina beste batek irakurri behar duen testu bat idazten dugunean, bada zaindu beharreko beste alderdi bat: testuaren aurkezpena.
‎Gogoratu sortu duzun testuari izen bat ipini behar diozula. Gogoratu, halaber, aldaketak gorde behar dituzula.
‎a) Gehien gustatzen zaizkigunak, ederrak, hartu behar ditugu kontuan.
‎b) Mezuarekin lotura dutenak hartu behar ditugu kontuan.
‎c) Gureak direnak hartu behar ditugu kontuan.
‎d) Internet baliatzekotan, libre direnak hartu behar ditugu kontuan.
‎Euskal musika tresnen historia zabaltzea helburu duen musika aldizkari espezializatu baterako artikulu bat idatzi behar duzu; artikuluaren gaia txalaparta da. Lehenik eta behin, informazioa eskuratu duzu.
‎1 Lehendabizi, zehaztu zein den sortu behar duzun testuaren komunikazio asmoa; alegia, zertarako idatzi nahi duzun. Taularen lehenengo atala osatuko duzu.
‎2 Ondoren, komeni da informazioaren bilaketa gidatuko duen galdera zerrenda egitea. Baina, kontuz, galderek bat etorri behar dute sortu behar duzun testuaren komunikazio asmoarekin. Honako galdera hauen artetik, hauta itzazu zehaztu duzun komunikazio asmoarekin bat datozenak:
‎2 Ondoren, komeni da informazioaren bilaketa gidatuko duen galdera zerrenda egitea. Baina, kontuz, galderek bat etorri behar dute sortu behar duzun testuaren komunikazio asmoarekin. Honako galdera hauen artetik, hauta itzazu zehaztu duzun komunikazio asmoarekin bat datozenak:
‎Formula itzazu beste bi edo hiru galdera. Gogoratu informazioa bilatzen lagunduko dizuten galderek komunikazio asmoarekin bat etorri behar dutela.
‎Identifikatze lan hori egiteko, lagungarri izango zaizu galderaren erantzuna aurreikustea, baita erantzun hori bilatzeko galderako zein hitz izan daitekeen gako hitza edo gako hitzak zehaztea ere. Batzuetan, gako hitza galderan bertan dago; esaterako," zein da txalapartaren itxura?" galderan, itxura da gako hitza, hau da, testuan bilatu behar duzuna; ondoren, haren inguruan irakurriz, behar den informazioa identifika dezazun.
‎Beste batzuetan, aldiz, gako hitza ez da esplizituki galderan ageri. Adibidez," noiz agertu zen txalaparta?" galderan, bilatu behar dena zenbaki bat (urtea, mendea&) dela aurrez ikusi behar duzu, eta begiak azkar mugituko dituzu testuan haren bila. Behin data bat identifikatu duzularik, azkar irakurriko duzu haren inguruan dagoena, ea data hori den txalaparta noiz agertu zen adierazten duena, eta ez beste bat.
‎Klik egin Edizioa> Bilaketa aurreratua aukeran, eta, modu horretan, dokumentuaren barneko bilaketari ekingo diozu. Bilaketak zehatza bezain azkarra izan behar du. Idatzi bilaketa bakoitzaren emaitza kopurua.
‎1 Idatzi behar duzun testuaren helburua kontrabandoa ez zela gaizkileen lanbidea ohartaraztea balitz, zein erabiliko zenuke jasotako informaziotik?
‎Gure elkartearen egitekoa euskal tradizioa ikertzea eta haren zabalkundeaz arduratzea da. Izan ere, Joxe Miguel Barandiaranek esan zuen bezala," lehendabizi zure herria ikasi behar duzu, eta, zure herria ikasi ondoren, beste herriak ikasi". Esaldi hori printzipio garrantzitsua da gure taldean; egungo gizarte globalizatu eta irekian, gure arbasoek sortu zuten euskal izaera ezagutu behar dugu, gure izaera modernoa eraikitzeko.
‎Izan ere, Joxe Miguel Barandiaranek esan zuen bezala," lehendabizi zure herria ikasi behar duzu, eta, zure herria ikasi ondoren, beste herriak ikasi". Esaldi hori printzipio garrantzitsua da gure taldean; egungo gizarte globalizatu eta irekian, gure arbasoek sortu zuten euskal izaera ezagutu behar dugu, gure izaera modernoa eraikitzeko. Identitatea ez da ezerezetik sortzen.
‎gure gizarteak gorde dituen kultura, esperientzia, ohiturak eta folklorea zabaltzea. Zeregin horretan, zuen laguntza behar dugu orain. 10 urteko gazteen artean ondare hori zabal dadin nahi dugu, horrek lagunduko baitizue, zalantzarik gabe, iraganean errotutako gizaki modernoak izaten.
‎Gure kolaboratzaile izan zaitezten nahi dugu, ikertzaile eta kazetari. Euskal tradizioko gai bat aukeratu behar duzue, hura miatu, arakatu, eta dibulgazio artikulu bana idatziko duzue. Artikulu guztiak Gure erroak aldizkarian argitaratuko ditugu.
‎c) Izena duenak izana du kultura elkarteko lehendakariak eskutitzean zioenez, gure arbasoengandik datorkigun euskal izaera ezagutu behar dugu, behinik behin, gure izaera modernoa eraikitzeko. Taldeka jarraituz, mintza zaitezte honako gai hauen inguruan:
‎Nork bere herria ezagutzetik hasi behar du, bestea ezagutzeko; hala esan zuen Barandiaranek. Latinoamerikako herrialde askotan, oraindik ere, ospatzen dute" puesta de largo" deritzon festa, neskak haur izatetik heldu izatera igaro direla ospatzeko.
‎Adar nagusietan, Aita Barandiaranek bereizten zituen gizakiaren zazpi oinarrizko premiak ageri dira. Ondoren, premia bakoitzari dagozkion kultur adierazpenek joan behar dute; eta, azkenik, adierazpen horien adibideek.
‎Astearte gaua iristean, inauterietako pertsonaiez mozorrotutako herritarrez betetzen dira kaleak. Herritarrek Miel Otxin lapurra harrapatu behar dute. Ondoren, plazara eramaten dute, Txatxoez inguraturik, eta han epaitu, tiroz hil, lurrera bota, zatitu eta erre egiten dute.
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun.
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
‎1 Ezer baino lehen, argi izan behar duzu zer nolako lan eskaera jaso duzun kazetari gisa: zer egin behar duzun, zergatik egin behar duzun, norentzat egin behar duzun eta zertarako egin behar duzun. Horrela ote da?
‎ZER EGIN BEHAR DUT?
‎ZERGATIK EGIN BEHAR DUT. NORENTZAT EGIN BEHAR DUT?
‎ZERGATIK EGIN BEHAR DUT? NORENTZAT EGIN BEHAR DUT?
‎a) Gure erroak aldizkarian argitaratu behar bada, zer gairen inguruan idatziko duzu? Gerora, gelako artikulu guztiak bildu eta aldizkaria argitaratu behar duzuenez, zergatik ez adostu denon artean zer gai jorratuko duzuen. Horrela, gaiak errepikatzea saihestuko duzue eta aldizkariak osotasun bat izango du.
‎7 Zer ezaugarri bete behar ditu lehiaketara aurkeztu beharreko blog proiektuak?
‎Talde bakoitzak blogaren deskribapena eta blogaren sarreraedo ongietorri bideoa aurkeztu behar ditu, blogproiektuaren nondik norakoak azalduz.
‎Gogoratu bideoak, gehienez, 1' 5 minutuko iraupena izan behar duela. Denbora tarte horretan esan edo irakur al daiteke zure sarrera ikus entzuleek ulertzeko moduan?
‎idatzi nahi den. Zertarako horrek lagunduko digu zer informazio behar dugun erabakitzen. Informazio behar horiek bihurtzea komeni izaten da.
‎Aldizkarirako idatzi behar dugun artikulurako informazioa, askotan, beste testu batzuetatik eskuratu dugu. Informazio iturritzat darabiltzagun testuetan informazioa azkar bilatzen, hautatzen eta erregistratzen trebatzea komeni zaigu.
‎2 galderaren erantzuna zein izan daitekeen aurrez ikustea horrela, testuan zer bilatu behar dugun aurrez ikus baitezakegu.
‎Eskuratutako informazioa antolatzeko, egituratzeko, modu bat baino gehiago dago. Jarraian ezagutuko duzu zein den, aukera ezberdin horietatik, sortu behar duzun dibulgazio artikuluari hobeto egokitzen zaiona: deskribapenezkoa.
‎Informazioa ematerakoan, hainbat modutara antola dezake informazioa igorleak. Komunikazio asmoak edo helburu orokorrak markatzen du zer modutan antolatu behar duen igorleak informazioa.
‎Dantzari arin dantza taldeko kideek dantzei buruzko artxibategia egin behar dute; horretarako, oinarrizko txantiloia prestatzen ari dira. Dantza bakoitzari buruz erantzun beharreko galderen zerrenda egin dute, baina horiek antolatzea falta zaie.
‎Bideoak hiru helburu bete behar ditu: 1) blog a aurkeztea, batez ere atalak azalduz; 2) bisitariak erakartzea; 3) bisitariekiko harremana hurbilagokoa eta pertsonalagoa egitea.
‎Parte hartzaileek honako material hau aurkeztu behar dute, gutun azal itxi batean:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan 1.761 (11,59)
behar 17 (0,11)
Lehen forma
behar 1.643 (10,82)
BEHAR 70 (0,46)
Behar 47 (0,31)
beharra 15 (0,10)
BEHAr 1 (0,01)
Beharra 1 (0,01)
beharrezko 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan kontu 60 (0,39)
behar ukan ikerketa 35 (0,23)
behar ukan energia 19 (0,13)
behar ukan informazio 16 (0,11)
behar ukan zeregin 14 (0,09)
behar ukan jakin 13 (0,09)
behar ukan baldintza 12 (0,08)
behar ukan zer 12 (0,08)
behar ukan denbora 10 (0,07)
behar ukan gu 8 (0,05)
behar ukan aurre 7 (0,05)
behar ukan guzti 7 (0,05)
behar ukan lan 7 (0,05)
behar ukan orain 7 (0,05)
behar ukan testu 7 (0,05)
behar ukan uste 7 (0,05)
behar ukan bera 6 (0,04)
behar ukan produktu 6 (0,04)
behar ukan beste 5 (0,03)
behar ukan erabaki 5 (0,03)
behar ukan oxigeno 5 (0,03)
behar ukan adierazi 4 (0,03)
behar ukan baliabide 4 (0,03)
behar ukan datu 4 (0,03)
behar ukan erreakzio 4 (0,03)
behar ukan horretarako 4 (0,03)
behar ukan osagai 4 (0,03)
behar ukan zehaztu 4 (0,03)
behar ukan zein 4 (0,03)
behar ukan auto 3 (0,02)
behar ukan aztertu 3 (0,02)
behar ukan bidaia 3 (0,02)
behar ukan bizi 3 (0,02)
behar ukan edan 3 (0,02)
behar ukan emaitza 3 (0,02)
behar ukan enpresa 3 (0,02)
behar ukan erabili 3 (0,02)
behar ukan ere 3 (0,02)
behar ukan esan 3 (0,02)
behar ukan esku 3 (0,02)
behar ukan ezaugarri 3 (0,02)
behar ukan funtzionatu 3 (0,02)
behar ukan hainbat 3 (0,02)
behar ukan hitz 3 (0,02)
behar ukan idazle 3 (0,02)
behar ukan ikasi 3 (0,02)
behar ukan kalkulatu 3 (0,02)
behar ukan kide 3 (0,02)
behar ukan kontzeptu 3 (0,02)
behar ukan laborategi 3 (0,02)
behar ukan laguntza 3 (0,02)
behar ukan lur 3 (0,02)
behar ukan substantzia 3 (0,02)
behar ukan talde 3 (0,02)
behar ukan taldeka 3 (0,02)
behar ukan agindu 2 (0,01)
behar ukan ala 2 (0,01)
behar ukan alderdi 2 (0,01)
behar ukan alor 2 (0,01)
behar ukan antzerki 2 (0,01)
behar ukan arau 2 (0,01)
behar ukan arazo 2 (0,01)
behar ukan argi 2 (0,01)
behar ukan arrain 2 (0,01)
behar ukan babes 2 (0,01)
behar ukan baino 2 (0,01)
behar ukan bakoitz 2 (0,01)
behar ukan berak 2 (0,01)
behar ukan bertikalki 2 (0,01)
behar ukan dado 2 (0,01)
behar ukan edonolako 2 (0,01)
behar ukan edozein 2 (0,01)
behar ukan egoera 2 (0,01)
behar ukan egunero 2 (0,01)
behar ukan ekintza 2 (0,01)
behar ukan ekoizle 2 (0,01)
behar ukan elementu 2 (0,01)
behar ukan elikagai 2 (0,01)
behar ukan errota 2 (0,01)
behar ukan eskaera 2 (0,01)
behar ukan eskailera 2 (0,01)
behar ukan gerra 2 (0,01)
behar ukan geu 2 (0,01)
behar ukan Mikel 2 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia