Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 22

2002
‎eta, zientifikoak?. . Historiografia abertzalea?, antza, egon badago, baina inoiz ez da egiten aipamen zuzenik; ondorioz, zaila da jakitea, zehatz mehatz, zer ulertu behar dugun kontzeptu horren azpian. Azken urteotan, gainera, zenbait liburu argitaratu dira, espresuki,. Euskal Estatuaren?
2004
‎Gure gizarteak garatu behar duen kontzeptua da inondik inora ere. Pertsonak gizartean integratzeko kontzeptua da.
‎Bigarren liburuan, bertute morala eta atsegintasuna bcrriro elkarturik agertu arren, aztertzen den kontzeptua erdigune justuarerrd da, Ongi ulertu behar dugun kontzeptua da, aitzitik; ez dauka zerikusirik baliogabeko zerbait horrekin, ez du mcdiokritatca seinalatzen, goreneko kualitate bat baizik, areten, zeren eskuarki arrazoitzen duenak hutsean arrazoitzen baitu. Egoerak definituko du bertutea, adoreak arriskua definitzcn duen legez, cdoabcrastasunak emankortasuna (IV. eta V. libk.). Aristoteles, hortaz. cz da aratui edo norma baten atzetik ari, gizaki bertutedun partikularrak deskribatzen baino.
2007
‎Burtsan" oso epe laburrean" egindako inbertsioek tresna ezin hobea aurkitu dute Interneten merkatuko mugimenduen jakitun egoteko eta edozein tokitatik, munduko edozein merkatutan, denbora errealean eta komisio apalagoekin jarduteko. Burtsan" oso epe laburrean" inbertitzea erabakitzen bada, erabiltzaileak oso argi izan behar ditu kontzeptuak, eta, batez ere, jakin behar du non sartzen den. Ez da ahaztu behar zenbat eta txikiagoa izan inbertsio epea, orduan eta handiagoa dela arriskua.
2009
‎Espainian kontrakoa gertatzen da. Espainiarrek zintzo eta artez mintzatzen ikasi dute, komunikatu behar dituzten kontzeptu sinpleak adierazten, eta gainera animatu egiten dituzte beren gogoeta eta sentipenak azaleratu nahian ari diren atzerritarrak berdin jokatzera. Eta hau gertatzen da ideiaren atzean dagoen pertsona ideia bera baino gehiago interesatzen zaielako, eta jakin badakitelako hizkuntzak nekez eman dezakeela halako ezagutza.
‎Azken finean, proiektu bakoitzaren atzean egundoko lan pila dago, hausnarketa mordoa kasutan, mila parametro ezberdinen batuketa? eta azkenean A1 formatuko planoan kristalizatu behar dituzu kontzeptu horiek guztiak, udaletxeak bisatu dezan.
‎Baina bere errepresentazioa," intuizioa" Kanten hiztegian, eginez baino ezin dugu bere gainean operatu, lan egin. Adimenetik, kontzeptuen egoitzatik, sentsibilitatearen formetara igaro behar dugu kontzeptu matematikoekin lan egiteko. Eta forma horiek," toki huts" hori, espazioa eta denbora baino ez dira.
2011
‎Emaitzak idazlan koherentea izan behar du, laburbiltzen den edukiaren funtsezko eta funtsezko edukia adierazten duena, eta bigarren mailakoa saihesten duena. Hartara, irakurketaren bidez, ikasleak ikasi behar dituen kontzeptu eta ezagutza garrantzitsuenen ideia orokorra lortzen du. Eskema:
2012
‎Beti errebisioan egon behar duen kontzeptua da tokikotasuna. Orain hogei urte tokikoa herrikoa zen, gaur egun tokikoa izan daiteke eskualde geografiko, administratibo edo soziologiko batekoa.
2014
‎Talde etnologiko edo linguistikoak ez direla zinez existenteak ulertu behar ote da? Etnologiko edo linguistikoak izan gabeko gizatalde moduak (Estatua zuzenki ez izendatzearren Renanek asmatu beharra duen kontzeptu aldrebesa) zinezkiago existitzen dira?
‎2 Osatu behar dituzuen kontzeptu mapek Erdi Aroko gizarteari buruzko hainbat kontzeptu falta dituzte. Oraingoan, lana erraztearren, eman egingo zaizkizue falta diren hitzak.
2016
‎1 Idatzi buletdun eskema batean higidura deskribatzeko behar ditugun kontzeptuen ikurrak eta bakoitzaren
‎s Interpretazioa artea da, eta arte ugari konbinatzen ditu aurkeztutako gaiak azaltzeko. Zentzumen guztiak erabili behar ditu kontzeptuak eraikitzeko eta norbanakoarengan erreakzioak erdiesteko.
‎s Interpretazioak DENAREN (eta ez zati isolatuen) aurkezpen bat izan behar du; aurkeztutako gaiek elkarrekin loturik egon behar dute kontzeptu esparru komun batean.
‎Metodologia honek eskatzen zien lana gehiegizkoa zela uste zuten eta hori, AOIren faktore ezkorra bihurtzen zuten. Haien ustez, irakasleak egin behar zuen kontzeptu teorikoen azken laburpen orokorra eta ez haiek elkarlanean.
2017
‎1 Idatzi buletdun eskema batean higidura deskribatzeko behar ditugun kontzeptuen ikurrak eta bakoitzaren
‎Ikasgaian zehar hainbat kontzeptu mapa eraikitzea eskatu zitzaien ikasleei eta irakasleak kontzeptu mapeneraikuntzaren gaineko oharrak helarazten zizkien ikasleei. Horren helburua ez zen ikasleek jakitea zerjarri behar zuten kontzeptu mapan, baizik eta kontzeptu mapa bat eraikitzen ikas zezaten.
‎Gorputz jakin baten higidura, oro har, era matematikoan deskribatzeko ezagutu behar ditugun kontzeptuak lantzen aritu zara, baita higidura uniformeari dagozkion ezaugarriak ere. Aurrera egin aurretik, ikasitako ideiak berrikusi eta egituratzeko garaia da.
‎1 Idatzi buletdun eskema batean higidura deskribatzeko behar ditugun kontzeptuen ikurrak eta bakoitzaren esanahi zientifikoa.
2019
‎Mugagabe/ mugatu oposizioa nola hartu, eta guretzat garrantzitsuagoa dena, euskararen historian non kokatu behar dugu kontzeptu horren eskurapena?
‎Inkesta sortu baino lehen, erabili behar genituen kontzeptuak argi izan behar ziren. Baina ez zen hola.
2023
‎Bai, guztiz ados, etiketatu egiten ditugu eta. Aniztasuna, inklusioa; landu behar ditugun kontzeptuak dira, eta terminologian ere igual lan bat egiteko daukagu. Sentsibilitate handiz egin behar da prozesua, terminologia zainduz, eta pertsona horiek kontuan hartuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia