Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 774

2013
‎Bizkaiko txapeldun izandako guztiak, niretzat, oso errespetagarriak dira, kalitate handiko pertsonak. Eta, bat batean, esatea gradu hori niri eman didatela edota nik irabazi dudala... Urtetan egindako lanaren emaitza da, baina ez nik egindakoarena bakarrik; nigatik egin dutena eskertzeko modua ere bada.
‎Bai, duda barik. Bertso udalekuek aukera eman didate bertsolaritza oso modu informalean bizitzeko eta gozatzeko. Bertsolaritza ez da gaia, aitzakia da.
‎Askotan ibili naiz bertsoak itzultzen. Eta horrek oso ikuspegi zabala eman dit: komunikazio legez ikusteko, inprobisazio legez...
‎b) Bakar bat esatekotan, aitonak, esango nuke. Isilean, eredu bikainak eman zizkigun inguruko guztioi.
‎nformazioa trukatzea ez da galderak egitera mugatzen. Galderei erantzutean, informazioa eman ere egin behar da. Galderen erantzunak oso laburrak izan daitezke (bai, ez&), esaldi bakarrekoak& Beste batzuetan, berriz, galderak azalpen luze bateko erantzuna eskatzen du:
‎galderei dagozkien erantzunak eman badizkiet.
‎erantzun osoak eta argiak eman baditut.
‎Bi informazio mota erabil dezakegu pertsona baten deskribapena egiten dugunean: batetik, ikusi duzun bezala, ezaugarri fisikoen eta izaeraren deskribapena egin daiteke; bestetik, haren ekintzen eta jokamoldearen berri eman daiteke.
‎2 Talde txikietan elkartu, eta partekatu zure kideekin zerk eraman zaituen hautaketa hori egitera. Beti bezala, begirunez entzun zure kideen hautaketa, eta begirunez eman zure iritzia.
‎2 Pertsonen arteko harremanetan hartu eta eman egiten denez, orain, zuri dagokizu ematea. Zure truke kideak sortu duen eta bidali dizun taula osatu duzu.
‎Orokorretik xehera: ikuspegi orokorra eman aurrena, eta xehetasunetaraino iritsi.
‎Eskatutako kategorien baitako informazioa eman dut.
‎Txakur galduaren bilaketa arrakastatsua gerta dadin, ahalik eta zabalkunderik handiena ematea pentsatu duzu. Albaiteroarengana hurbildu zara laguntza bila, eta hark aholku bat eman dizu: kartelak jartzeaz gainera, basozainarekin hitz egin behar zenuke.
‎eskatutako kategorien baitako informazioa eman badut.
‎b) Zertarako izan zaie baliagarria elkartruke esperientzia Altsasuko gazteei? Saia zaitez identifikatzen elkartruke esperientziaren balioari buruz eman dituzten iritziak.
‎Jaio zen kaleari izen desberdina eman izan zaio garai bakoitzean: Calle del Mirador izan zen lehenengo, gero, Calvo Sotelo kalea, eta, orain, Ipar kalea da.
‎1 Mireiari eman behar diozun azalpena antolatzeko, jaso itzazu taula batean zein diren planteatu zaizuen egoeraren eskakizunak:
‎Norbait haren bizilekura sartuz gero, zigortu egiten du; eta, haren baimenarekin norbait hurbiltzen bazaio, beti hika hitz egin behar dio, ez da inoiz eseri behar haren aurrean, eta ez zaio inoiz bizkarra eman behar. Bestela
‎Horrela bada, osatu erantzunak, eta heldu adostasun batera. Horretarako, badakizu, kideek egindakoa entzun, onartu, eta iritziak begirunez eman behar dituzu.
‎Hainbat gairen inguruko iritziak eman
‎Zer urrats eman behar dituzu eskakizunak gauzatzeko? 1
‎Amodioa eman , maitasuna jaso, hozkil naun, besarka nazan.
‎Amodioa eman , maitasuna jaso hozkil besarkatuko.
‎Jarraitu, binaka, probak egiten. Entzun arretaz hiru audioak, eta eman segida bakoitzean hasitako poemaren irakurketa adierazkorrari.
‎Herorri bare ederra, hi & atzo izorrai jo eta orain hemen & lata eta zikina jarrita & eman ezak bakea, motel, bakea eman ezak
‎Herorri bare ederra, hi & atzo izorrai jo eta orain hemen & lata eta zikina jarrita & eman ezak bakea, motel, bakea eman ezak
‎Hona hemen taldean irakurtzeko beste poema bat. Osatu, zentzua eman , eta, eztarria eta gorputza berotuta, ea nola taularatzen duzuen!
‎2 Hara hemen bi taldek zer esanahi eman dioten poemari:
‎Sentimenduen inbentariotik, bihotzeko hitzetatik abiatuta, eman ahotsa eta keinua bihotzari!
‎3 Bildumari osotasuna eta aurkezpen zaindua ematea falta zaizu. Unitate honi eguneroko sentimental baten sarrerarekin eman zaio hasiera. Zure
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman , talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎Egunek eman didatena jasotzen da hemen. Egunek, lagunek, etsaiek, maitatu ditudanek guraso eta anai arrebek...
‎nahi baino urrunago daudenek eman eta kendu didatena dago hemen. Nire pozak eta zorionak.
‎Zer ote da unitate honetako egitekoa? Zer eta zer, zertzeladarik eman al dizue. Zerbaiten arrastoan jarri al zaituzte?
‎1 Irakurri berri duzun poemari Juanek, Galderrek eta Olatzek oso esanahi desberdinak eman dizkiote. Baina haien hitzak bitan banatu dira; hemen dituzu, bi zutabetan.
‎2 Eta zuk, poema irakurri duzunean, zer esanahi eman diozu. Irakurritakoari zuk eman diozun esanahia adierazterakoan, kontuan hartu zer hitz erabili dituzten Juanek, Galderrek eta Olatzek.
‎2 Eta zuk, poema irakurri duzunean, zer esanahi eman diozu? Irakurritakoari zuk eman diozun esanahia adierazterakoan, kontuan hartu zer hitz erabili dituzten Juanek, Galderrek eta Olatzek.
‎3 Irakurri taldean sortutako testu guztiak, eta egin beharrezkoak diren aldaketak: batetik, zein irudiri dagozkion asmatu ahal izateko nahikoa pista eman behar dituzte testuek; bestetik, ez da komeni azalpenak ageri agerikoak izatea; bestela, errazegia eta emoziorik gabea izango baita jolasa.
‎musu eman Aitona amonek
‎besarkada eman
‎bizkarrean zaplada eman
‎belarrondokoa eman
‎Musu eman diot nik Josuneri gaur, jolas orduan, langatik alde egin digun baloia bilatzen lagundu didanean. Maitatua eta lagundua sentitu naiz.
‎Aitona amonek niri, lepo lepotik helduta, musu eman zidaten herenegun, etxera bisitan ustekabean joan nintzaielako. Nik emandako sorpresarekin haiek hain pozik ikusita, egindakoaz harro sentitu nintzen.
‎su eman
‎Jokatu egiten da: musu eman dit, ireki zion, dago, ziruditen
‎2 Bi sarrerak irakurrita, zein dira, zure ustez, bi artikuluetan garatzen diren azpigaiak edo kategoriak? Konparatu sarrera batean eta bestean nola eman diren aditzera azpigai horiek.
‎a) Esaldi batean beste batean esaten denaren adibidea ematen da; zeinetan? Zerk eman dizu hori ondorioztatzeko pista?
‎Txistua dantzak laguntzen dituen instrumentua izan ohi da, erromerietan eta gorazarreko udalekitaldietan. Zenbait urtetatik hona, txistuaren aukera itzelak erakusten dituzten kontzertuak eman izan dira.
‎Txistua dantzak laguntzen dituen instrumentua izan ohi da, erromerietan eta gorazarreko udalekitaldietan. Zenbait urtetatik hona, musika tresnaren aukera itzelak erakusten dituzten kontzertuak eman izan dira.
‎b) Testuari formatua eman behar diozu. Horretarako, hautatu, honako eredu hauen artean, gustukoen duzuna, eta, horren ereduari jarraituz, sortu antzeko testu bat.
‎Aurreko jarduerako testuari formatua eman diozu, baina ez al zaizu iruditzen irudiren bat txertatuta irakurlearentzat ulergarriagoa eta erakargarriagoa izango dela. Eta irudi guztiek balio al dute?
‎Taldeka elkartu, eta berretsi egindako hipotesiak. Horretarako, eman begiratu bat unitateko garapen faseko 3 osagaiari: erreparatu izenburuei, irakurri sarrerak, arakatu lantzen diren edukiak
‎Itxurari eta zereginari begiratzen badiogu, oso zaharra dela esan daiteke, baina ez dago hori baieztatzen duen daturik. Izan ere, ez dago txalapartari buruzko berririk XX. mendeko hirurogeiko hamarkada arte; kultura mailan bazterturik egon zen ordura arte, eta ez zitzaion soinu tresnei dagokien garrantzia eman . Baina txalapartaren historia eta iradokitzen duen mundu magikoa sustrai sakonekoak dira; ez hori bakarrik, bizi bizirik jarraitzen du tresna horrek.
‎Esan daiteke, beraz, jauzi handi bat eman duela txalapartaren egoerak XXI. mendean. Txalapartarien kopurua hazi egin da, eta Euskal Herriko mugetatik kanpo ere entzun daiteke txalaparta.
‎Ttakun ttakun, ttakun ttakun& Komunikazio asmo, galdera eta gako hitzekin, azalpen askotarako informazioa eman du" Txalapartaren indarra eta zalaparta" testuak. Izan ere, testu bat beste askoren iturri izan daiteke.
‎2 Testuaren informazio gehiago izan gabe, jakingo al zenuke zer ataletara jo honako galdera hauei erantzuteko? Zerk eman dizu pista?
‎Neguko solstizioak argia eman digu hainbat elementuri erreparatzeko: testu idatzien izenburua eta azpiizenburua, tipografia eta hitzezkoak ez diren baliabideak.
‎2 Eskaintza ederra jaso duzue! Talde txikitan elkartuta, azter itzazue orain arte eman zaizkizuen bi testuen mezuak: aldizkariarena eta kultura elkarteko eskutitzarena.
‎Itxurari eta zereginari begiratzen badiogu, oso zaharra dela esan daiteke, baina ez dago hori baieztatzen duen daturik. Izan ere, ez dago txalapartari buruzko berririk XX. mendeko hirurogeiko hamarkada arte; kultura mailan bazterturik egon zen ordura arte, eta ez zitzaion soinu tresnei dagokien garrantzia eman . Baina txalapartaren historia eta iradokitzen duen mundu magikoa sustrai sakonekoak dira; ez hori bakarrik, bizi bizirik jarraitzen du tresna horrek.
‎Herriko aitona amona nagusienei oroigarria eman die udalak.
‎Kantatzen, dantzatzen eta jolasten duen herria atalari buruzko irudi baten bila ibili zara, eta aurkitutako guztiak" Blogproiekturako irudi karpetan" gorde dituzu. Ireki ezazu karpeta hori, eta hautatu egokiak iruditzen zaizkizun bi irudi; eman zure hautaketaren arrazoiak. Ondoren, txertatu irudiak sarreraedo ongietorri bideorako prestatu duzun testuaren ondoan.
‎agoeneko eman dituzu kazetari ikertzaile baten lehenengo urratsak: sortu nahi den testuaren komunikazioasmoaren baitan testuetan informazioa bilatzea, hautatzea eta erregistratzea.
‎d) Zein testutan aipatzen dira zerbait egiteko eman beharreko urratsak?
‎2 Honako bi eskema grafiko hauetatik zeinek irudikatzen du zerbait egiteko eman beharreko urratsak adierazten dituen testua. Eta zeinek gai nagusi baten hainbat alderdiri buruzko informazioa ematen duen testua?
‎Deskribapenaren atal bakoitza gehienez hiru lerroko paragrafo batean azaldu behar da. Ideiak ezin dira modu soltean eman .
‎Hona etortzen zaretenerako, elkarrekin ikus ditzakegun lekuen berri eman nahi dizuet, baita horiek hobeto ikusteko mapa ere.
‎6 Zer erabilera eman zaio Doñanari mendeetan?
‎Hasieran hautatutako bizilekuari buruz datu pila dituzue jada; aukeratutako lurraldeari buruzko balioespena egingo duzu, datu horietan oinarrituta. Horrela, unitatean bakarka egin behar zenuen zeregina bukatutzat eman zenezake.
‎1 Egin gabe baduzue, bil ezazue zuen bizilekuei buruzko informazioa dokumentu batean txukun txukun, eta eman irakasleari gelako balizko bizilekuen txostena osatzeko.
‎Mapari izena eman (adibidez, Txurruka Ikastetxea DBH 1A).
‎Horretarako, ziurtatu lekuak ez direla errepikatzen, eta munduko alde askotakoak daudela. Ondoren, talde handian, eman ezazue bakoitzak bere erabakien berri, eta, behar izanez gero, irakaslearen laguntzarekin, egin egokitze lanak.
‎Lagungarri izango zaizkizu Satelite ikuspegiak, Earth ikuspegiak eta Google Mapsek eskaintzen dizkizun argazkiak. Lehenengoa egina eman dizugu, eredu gisa.
‎Marta izena duen neska gazte bat agertu da larrialdi zerbitzuetan amnesiak jota. Amnesia zerk eragin dion jakitea oso garrantzitsua da zer tratamendu eman erabakitzeko, eta hori argitzen saiatu behar duzue.
‎4 Giltza hitzekin hainbat artikuluren izenburu eta azalpen laburrak agertzen zaizkigu. Izenburuetan oinarrituz, aproposenak diruditenak aukeratuko ditugu; gainbegiratu bat eman , ea egokiak diren guk bilatu behar duguna aurkitzeko. Honako hauek dira aipatutako estekatik joanda, giltza hitz horiek sartuz agertzen diren artikuluak:
‎Horretarako, topatu informazioa entziklopediaren batean (Wikipedian, adibidez). Amaitutakoan, eman ikaskideari balioets dezan, eta osatu eta egokitu testua. Horretarako, honen antzeko fitxa bat erabil dezakezu.
‎1 Ikus ezazue bideo animazioa, ondoren agertzen zaizkizuen urratsak eman aurretik.
‎Zalantzarik dagoen galdetu eta, hala balitz, azalpenak eman . Galderaren bat erantzuteko gai ez bazara, galdera jaso, eta beste une batean erantzungo dela adierazi.
‎Arlo bakoitzari data ezberdina eman eta deskribapena txertatu.
‎b) Nire ustetan, erromatarren garaian beirari eman zitzaion erabilera gehienentzat ez zen izan batere onuragarria.
‎6 Zer egin litzateke hain informazio garrantzitsua eman duen eta eman dezakeen momia batekin?
‎6 Zer egin litzateke hain informazio garrantzitsua eman duen eta eman dezakeen momia batekin?
‎2 Dagoeneko ohituta zaude objektuei eta aztarnei buruzko balioespen arrazoituak egiten. Idatz ezazu gertaera horri buruzko balioespena, galderei eman diezun erantzunetan oinarrituta. Ez ahaztu arrazoi bidez justifikatzea.
‎1 Beraz, eman itzazue honako urrats hauek osatu dituzuen arkeopuzzleen laguntzaz, Historiaurrearen eta Antzinaroaren aurkezpena egin aurretik:
‎Albisteak mundu guztia asaldatu du, han bizi diren aitona amonak oso ezagunak baitira. Zuen lana izango da, ikasitakoa erabiliz, azalpenak eman eta herriko giroa bere onera ekartzea.
‎1 Denetik entzun da herrian, hainbat iritzi eman du jendeak. Azter itzazu arretaz jendeak dioena eta eskaintzen zaizun informazioa.
‎Azter itzazu arretaz jendeak dioena eta eskaintzen zaizun informazioa. Ondoren, jendearen burutazioak baztertzeko arrazoiak eman , eta egin itzazu hipotesi sinesgarriak.
‎a) Herritarren esanak eta informazio iturriak aztertu, eta eman itzazu haiek baieztatzeko edo
‎c) Aurreko fitxan lortutako informazioarekin, osatu Etxebizitzak historian zehar denbora lerroari dagozkion datuak. Eredu gisa, denbora lerroan jada txertaturik dagoen beste bizileku baten informazioa ere eman dizuete; Ekigunean daukazue esteka.
‎ergatik ez ar h eZer ezaugarri baztertuko zenituzkete derra a ke atzeko? Zergatik, e Z ir bide eman et) e g uen ko liderra edo ordezkaria aukeratu a duzue ki bat baino gehiagok nahi duelaegink un hori Z r eg n tek orrelakoetan, c) Z rren atu liderr au ze jarraitu beharreko pausoak) Zer ab ntaila du lider zateak. Eta zer eragozpen, f o t a n d gu e g ragintea?
‎Neurria, unitatea& hau komeria! Hori gutxi ez, eta gainera, hainbatetan ezin izaten da neurria zehatz mehatz eman eta hurbilketak behar izaten dira. Eta, nola egiten da hori guztia?
‎3 Erabil ezazu kalkulu orria eta ziurtatu bigarren zeregineko erantzunak zuzenak direla. Horretarako, unitate aldaketak eta biribilketak automatikoki egiteko urratsak eman dituzu. Lagungarri izango zaizu tutoretza bideoa ikustea.
‎j) Maldagoiti herriko festetan gazte mailako txirrindularitza proba bat antolatu dute. Proban parte hartuko duten txirrindulari gazteek, 750 m dituen zirkuitu bati 16 itzuli eman dizkiote. Gazteen mailako txirrindularitza araudiak dioenez, maila horretako probak ezin dira 17 km baino luzeagoak izan.
‎Letraz idazteko arazoak eman ditzaketen hainbat zenbakiren adibideak dituzu hemen:
‎Dendariari hamar eta bost euroko billete bana eman dizkiozu eta berak euroko hiru txanpon eta 50 zentimoko txanpon bat itzuli dizkizu. Konforme al zaude eragiketarekin?
‎b) Osakidetzak aurten egindako lan eskaintza batean 915 lagunek eman dute izena. Horietatik% 64 emakumeak izan dira.
‎Emakumeen artean, bostetik hiru hogeita hamar urte baino gazteagoak dira. Zenbat gizonezkok eman dute izena lan eskaintzan. Hogeita hamar urte baino gutxiagoko zenbat emakume aurkeztu dira deialdira?
‎c) Aste honetan, herrian VII. olinpiada herrikoiak ospatuko dira eta atletismoko hamar kilometroko proban izena eman duzu.
‎Alderdi guztiak kontuan hartuta, bidaiaren antolaketaren eta aurreikuspen ekonomikoaren proposamena tutoreari eman diozue, guztietatik egokiena aukeratu eta ikaskide guztiei banatzeko.
‎Iaz 3/ ikasle eman zituzten. Aurten,% 2ko igoera izan dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
eman behar 60 (0,39)
eman ezan 49 (0,32)
eman nahi 39 (0,26)
eman arrazoi 20 (0,13)
eman beharreko 17 (0,11)
eman ohi 6 (0,04)
eman al 5 (0,03)
eman ez 5 (0,03)
eman emaitza 4 (0,03)
eman zu 4 (0,03)
eman adibide 3 (0,02)
eman ere 3 (0,02)
eman honako 3 (0,02)
eman Visa 2 (0,01)
eman ahal 2 (0,01)
eman bakoitz 2 (0,01)
eman bera 2 (0,01)
eman egin 2 (0,01)
eman elkar 2 (0,01)
eman froga 2 (0,01)
eman irakasle 2 (0,01)
eman lanari 2 (0,01)
eman B 1 (0,01)
eman abisu 1 (0,01)
eman ados 1 (0,01)
eman ahots 1 (0,01)
eman ahozko 1 (0,01)
eman aitona 1 (0,01)
eman ala 1 (0,01)
eman album 1 (0,01)
eman aldaketa 1 (0,01)
eman alde 1 (0,01)
eman amaiera 1 (0,01)
eman argudio 1 (0,01)
eman arma 1 (0,01)
eman aurre 1 (0,01)
eman aurrena 1 (0,01)
eman azken 1 (0,01)
eman aztertu 1 (0,01)
eman b 1 (0,01)
eman balio 1 (0,01)
eman baliokide 1 (0,01)
eman begiratu 1 (0,01)
eman beharrean 1 (0,01)
eman desberdin 1 (0,01)
eman digitalki 1 (0,01)
eman diol 1 (0,01)
eman erabaki 1 (0,01)
eman erantzun 1 (0,01)
eman errepublika 1 (0,01)
eman et 1 (0,01)
eman ezean 1 (0,01)
eman ezin 1 (0,01)
eman familia 1 (0,01)
eman gai 1 (0,01)
eman gaztelania 1 (0,01)
eman guzti 1 (0,01)
eman haiek 1 (0,01)
eman harritu 1 (0,01)
eman hori 1 (0,01)
eman horiek 1 (0,01)
eman ideia 1 (0,01)
eman ikaskide 1 (0,01)
eman iritzi 1 (0,01)
eman izen 1 (0,01)
eman jan 1 (0,01)
eman merezi 1 (0,01)
eman neska 1 (0,01)
eman norbera 1 (0,01)
eman orde 1 (0,01)
eman segida 1 (0,01)
eman testu 1 (0,01)
eman udaletxe 1 (0,01)
eman unibertso 1 (0,01)
eman webgune 1 (0,01)
eman zenbait 1 (0,01)
eman zenbaki 1 (0,01)
eman zientzia 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
eman behar ukan 14 (0,09)
eman behar esan 10 (0,07)
eman nahi ukan 10 (0,07)
eman beharreko urrats 9 (0,06)
eman beharreko pauso 4 (0,03)
eman nahi esan 3 (0,02)
eman zu iritzi 3 (0,02)
eman adibide bana 2 (0,01)
eman beharreko lehenengo 2 (0,01)
eman emaitza honako 2 (0,01)
eman honako pauso 2 (0,01)
eman lanari lotu 2 (0,01)
eman nahi den 2 (0,01)
eman Visa txartel 2 (0,01)
eman abisu igorle 1 (0,01)
eman adibide bat 1 (0,01)
eman ados egon 1 (0,01)
eman ahal agortu 1 (0,01)
eman ahozko azalpen 1 (0,01)
eman aitona amona 1 (0,01)
eman ala ez 1 (0,01)
eman album berri 1 (0,01)
eman aldaketa hori 1 (0,01)
eman alde horiek 1 (0,01)
eman amaiera hasiera 1 (0,01)
eman arma atze 1 (0,01)
eman arrazoi zu 1 (0,01)
eman azken emaitza 1 (0,01)
eman aztertu ari 1 (0,01)
eman b irristailu 1 (0,01)
eman B landu 1 (0,01)
eman bakoitz bera 1 (0,01)
eman bakoitz paper 1 (0,01)
eman balio hori 1 (0,01)
eman baliokide zuzen 1 (0,01)
eman begiratu bat 1 (0,01)
eman behar diol 1 (0,01)
eman beharreko azalpen 1 (0,01)
eman beharreko pausu 1 (0,01)
eman bera definizio 1 (0,01)
eman bera informazio 1 (0,01)
eman desberdin ustel 1 (0,01)
eman digitalki ere 1 (0,01)
eman diol Txina 1 (0,01)
eman elkar berri 1 (0,01)
eman elkar zuek 1 (0,01)
eman emaitza pascal 1 (0,01)
eman emaitza sinplifikatu 1 (0,01)
eman erantzun arrazoitu 1 (0,01)
eman ere bai 1 (0,01)
eman ere egin 1 (0,01)
eman ez bake 1 (0,01)
eman ez ezan 1 (0,01)
eman ezan aditu 1 (0,01)
eman ezan arrasto 1 (0,01)
eman ezan babestu 1 (0,01)
eman ezan bakoitz 1 (0,01)
eman ezan begiratu 1 (0,01)
eman ezan beharrezko 1 (0,01)
eman ezan bera 1 (0,01)
eman ezan beste 1 (0,01)
eman ezan gu 1 (0,01)
eman ezan haiek 1 (0,01)
eman ezan hainbat 1 (0,01)
eman ezan honako 1 (0,01)
eman ezan iritzi 1 (0,01)
eman ezan izenburu 1 (0,01)
eman ezan landare 1 (0,01)
eman ezan lehenengo 1 (0,01)
eman ezan leku 1 (0,01)
eman ezan liburu 1 (0,01)
eman ezan momia 1 (0,01)
eman ezan nahi 1 (0,01)
eman ezan orain 1 (0,01)
eman ezan pantaila 1 (0,01)
eman ezan proiektu 1 (0,01)
eman ezan sustatu 1 (0,01)
eman ezan termino 1 (0,01)
eman ezan zuzen 1 (0,01)
eman gai bakoitz 1 (0,01)
eman gaztelania ' 1 (0,01)
eman harritu tarte 1 (0,01)
eman honako urrats 1 (0,01)
eman hori arrazoi 1 (0,01)
eman horiek arrazoi 1 (0,01)
eman ideia elkar 1 (0,01)
eman ikaskide balioetsi 1 (0,01)
eman irakasle gela 1 (0,01)
eman iritzi egungo 1 (0,01)
eman jan animalia 1 (0,01)
eman nahi duda 1 (0,01)
eman nahi ez 1 (0,01)
eman neska eskola 1 (0,01)
eman norbera buru 1 (0,01)
eman segida bakoitz 1 (0,01)
eman testu informazio 1 (0,01)
eman udaletxe entregatu 1 (0,01)
eman unibertso ezagutu 1 (0,01)
eman webgune aurkitu 1 (0,01)
eman zenbait ideia 1 (0,01)
eman zenbaki bat 1 (0,01)
eman zientzia arlo 1 (0,01)
eman zu hautaketa 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia