Emaitzak: 7
2006 | ||
deitzen dituztenak, hots, identifika daitezkeen eraikitako unitate txikienak (leiho bat, horma zati bat, etab.). Berrerabilketa asko zeudenez eta, eraikina txikia izanik erraza zelako, unitate estratigrafiko indibidual gisa kontsideratu ahal izan ziren lehen une batean (bakoitzari unitate zenbaki bat esleituz). Gero, bere garaiko edo harremanetan izandako besteekin elkartu zituzten, zentzua | emateko bakoitzari bere testuintigrafia zaharrena hondaturik zegoen Behe Erdi Arotik (XIV. mende ingurutik) elizen barruan hildakoak lurperatzeko zegoen ohituragatik. XIX. mendera arte iraun zuena, oraingoz zehaztasun gehiagorik eman ezin den arren?, eta, alde horretatik, presbiterioa adierazgarriena izan zen horrexegatik (Azkarate, 1995a: 190 eta Azkarate, 196: | |
2009 | ||
– . Oi, Jaun hori, | emaiozu bakoitzari bere bere heriotza?). Horrela heriotza testuinguru sozial, musikal, poetiko eramangarri batean kokatzen da, tegiratzen da: | |
2012 | ||
4.7 Komunikazioa koordinazioa teknologia berriak debako kultur taldeen arteko komunikazioa ez da nahi eta behar adinakoa. hobeto esan, ez dago beste eragileekin (ez gainerako taldeekin ez udalarekin ere) informazioa elkartrukatzeko modu sistematizaturik ez zentralizaturik. Informazioa | ematerakoan bakoitzak bere bideak erabiltzen ditu (prentsa, kartelak, web orria...). ondorioz, koordinazio falta ikaragarria dago. | |
2016 | ||
1 Aztertu eboluzioaren irudia, eztabaidatu talde txikitan, eta | eman bakoitzak bere iritzia, arrazoituz. | |
H. Huxley zientifikoki darwinismoaren baiesle eta erlijiosoki agnostiko paratu da. Hainbat teologo garaikide manifestatu da pro nahiz contra; darwindarren herrixkako erretore anglikanoak ez zuen arazorik eboluzioaren tesi zientifikoa eta irakaspen biblikoa biak ontzat | emateko bakoitza bere zentzuan. Darwinek berak" ez dut arrazoi baliozkorik ikusten deklaratu duliburu honetan azalduriko iritziek inori bere erlijio sentimenduetan min degioten"(" I see no good reason why the views given in this volume Espezieen jatorria reneanshould shock the religious feelings of any one"). | |
2017 | ||
1 Aztertu eboluzioaren irudia, eztabaidatu talde txikitan, eta | eman bakoitzak bere iritzia, arrazoituz. | |
Ezpainak irakurtzen ikastera animatu nintzen. Lehendabiziko egunean eskola kideen aurrean ikastaroan izena | emateko bakoitzak bere arrazoiak aitortzeko orduan ezkutatu egin nuen nirea. Arrazoi profesionalak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 7 (0,05) |
Lehen forma
emateko | 3 (0,02) |
eman | 2 (0,01) |
emaiozu | 1 (0,01) |
ematerakoan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eman bakoitz | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eman bakoitz bera | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |