Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 412

2001
‎Sekuentzia honek m2 aren anizkoitzen aurkezteko parada ekartzen du. Horien intuizioa landu behar da{ ad. :
‎25/ 100= 1/ 4 izanik, egiaztatzen da 0,25ez biderkatzea zenbaki baten laurdenaren hartzea ere dela. Berdin arrazoinatzen da 0,5entzat eta 0, 125entzat. lkasleak ohartzen dira zenbaki horiekin biderketa baten kalkuluak zatiketa batenarengana daramala. Kasu berezi hauetan ohartzen dira beraz kolegioan izanen den funtsezko jakitate bati.
‎Esplikatzen ahal zenuke zergatik horrela izendatzen diren? Altuera horien neurriak egiazta itzazu: a1= 49 mm
‎Zure lana artoski egina bada, hiru altuera horiek puntu beretik iraganen dira. D D f} Zuk hautatu dimentsioko hirukia egizu.
‎Lan bera egizu GHJ hirukiarentzat. (bi hiruki horiek hemen tipiturik agertzen dira).
2002
‎[KI Zenbakien diktaketa 50 arte bederen; horietarik zenbait 11 eta 16 artekoak izanen dira.
‎[! I 2 bildumaren batzeari doakion berdintza egin. 44 orrialdean ez bezala, hemen zenbakiak emaiten dira; ikasleek zenbaki horiei doazkien bildumak asmatu behar dituzte.
‎@ Zenbakien diktaketa 50 arte bederen; horietarik zenbait 11 eta 16 artekoak izanen dira.
‎(fileta [g: 10, 20, 30 gaiko bilduma antolatuak kontatu, Jkasleak lagunt daitezke kopuru horiek Kanikarren kutxetan edo Dederen 10naka bilduak diren gaiak gordeak direlarik. kaniketan bezala irudikatzera bultzatuz (ikus 64 sk.).
‎79 orrialdeko ariketa bera. jardueran bezala. laukitxoaren aurkitzeko (hodeiak bete ondoren, zenbaki horien irakurraraztea on da).
‎kenketak l] Jtik [Qra: Dirutza beraren osatzeko manera ezberdinak badirela eta manera horiek txanpon kopuru ezberdina
‎Sekuentzia Zenbakien tau/ a Kanikarrek eta Dedek bezala jokoarekin hasten da (fitxategia ikus) ahoz" hirurogei..." ekin hasten diren zenbakien ezagutzeko. Laukitxo horietan fagoratua den deskonposaketa zenbaki horien adierazgarritasuna da(" hirurogeita hamahiru", 60+ 13 da)," hirurogei" ekin hasten den zenbaki bat zifraz nola idazten den jakiteko, zenbat hamarreko daukan jakin behar da (6 ala 7?). Beraz.
‎Sekuentzia Zenbakien tau/ a Kanikarrek eta Dedek bezala jokoarekin hasten da (fitxategia ikus) ahoz" hirurogei..." ekin hasten diren zenbakien ezagutzeko. Laukitxo horietan fagoratua den deskonposaketa zenbaki horien adierazgarritasuna da(" hirurogeita hamahiru", 60+ 13 da)," hirurogei" ekin hasten den zenbaki bat zifraz nola idazten den jakiteko, zenbat hamarreko daukan jakin behar da (6 ala 7?). Beraz.
‎[Al Zenbakien diktaketa 10 arte bederen. lkasleek kantunoa urrunago ezagutzen baldin badute, zenbaki handiagoak proposatuko zaizkie. Orrialde behereko zenbakien lerroari esker, zenbaki horien zifrazko idazkera aurkituko dute.
‎� 30erainoko zenbakien diktaketa, horietarik [fil Batuketazko deskonposaketen artean, 7ri zenbait 11 eta 16 artekoak direlarik. doakionari ohartu.
‎� Zenbakien diktaketa 50 arte bederen; [fil Ereduzko zerrenda erabili" letratan idatzi" [I]... bai eta haien idazteko. horietarik zenbait 11 eta 16 artekoak zenbakien irakurtzeko... izanen dira. r Ahozko kalkulua
‎Alabainan, CP mailako ikasle bati 9 2 ulert erraza zaio egoera honetan. Hasteko, 9 gauza ikusi ditu, gero horietarik 2 gorde dira eta orain zenbat ikus daitezkeen bila� tzen du. Doakion gogoko irudia bere baitan eraikitzen duen ikasleak emaitza ere aiseago aurkituko du. i eta geometrikoak
‎lkasgela batetan, badira 23 ikasle. Horietarik 4 bedezi bijitala joan dira. Beste güziak txostakan ari dira kanpoan. lhardesten ahal ez delarik, galtoa marra.
‎� Zenbakien diktaketa 50 arte bederen;[[] Norberak zuzendu problema: 6ren eta 8ren osagaiak bilatu horietarik zenbait 11 eta 16 artekoak (16 orrialdeko egoera mota bera). izanen dira.
‎Hain zuzen, hautu horiek ontzat
‎" lrakasleak diferentzia horiek kontuan hartu behar ditu, hein bereko multzoak ez sortzeari kasu emanez" (pedagogia zikloko eskolaren antolaketaz 01/ 1991 argitaratu ministerioko testuaren arabera).
2005
‎Hara Iruñeko Antso Erregeren eta Al Muqtadir Bi Llah ren artean ziurtatu eta zin egin duten bake ituna edo zina, Jainkoak beira ditzala! MCXIko ekaineko kalendetako VIII.ean, erran nahi baitu maiatzeko hilabetean, Caparroso eta Tutelgen eko (Tutera ondoan) gazteluen trukaketa egin den garaian eta egunean, hain zuzen ere, bi erregeek, beren artean dituzten maltzurkeria eta desadostasunak bukatzeko xede sendoarekin, eta horien ordez , zurikeriarik gabeko adiskide leialek bezala, elgar aditze eta adiskidantza azkar bat aginduz elgarri, batak bertzeari bakea eta adiskidantza hitzeman diote.
‎Saltzaileek eta eskulangileek karrika hertsietan zituzten beren saltegiak. Ardura karrika horiek zikinak izaten ziren baina bizi handia iragaiten zen. Orduko jende gehienek irakurtzen ez zekitelako, ikurrak zintzilik ezartzen zituzten saltegi eta lantegien atalburuetan.
‎◦ Zertako dira iragarki horiek atalburuetan?
‎Ahuntz larruz egiten zen pergaminoa. Anitzetan marrazki ederrez apaintzen zituzten eskuizkribu horiek .
‎Erregeek foruak emaiten zituzten jendeak hiri horietan koka zitezen. Jende horiek frankoak deitzen ziren zergarik ez baitzuten pagatzen eta gehienak" Frantzia" aldetik heldu baitziren.
‎Erregeek foruak emaiten zituzten jendeak hiri horietan koka zitezen. Jende horiek frankoak deitzen ziren zergarik ez baitzuten pagatzen eta gehienak" Frantzia" aldetik heldu baitziren.
‎...................................................................., ikazkinak, zorrotzaileak, sukaldariak, ola gizonak... horiek guziek bakarrik deus guti egin zezaketen baina antolakuntzaren bidez botere handia eskuratu zuten. [...]
‎Erdi Aroan jaunttoek beren zerbitzuko eta bereziki beren lurren lantzeko bazituzten sehiak. Sehi edo jopu horiek lurrari lotuak ziren eta haren araberako zortea izaten zuten.
2008
‎ERE URTEBETETZE EGUNEAN, Pedrok baloi bat ukan zuen. Ez zen horretaz pozik agertu zeren eta larru zuri eta beltzezko bat nahi baitzuen, futbolari profesionalek jotzen zuten horietarik bezalakoa. Plastikozko hau arinegi iduritzen zitzaion.
‎Pedrok hitz horiek jadanik entzunak zituen. Irratiak arratsetan erabiltzen zituen, askotan.
‎• Jeep batean eraman dute, filmetan ikusten diren horietarik bezalako batean.
2012
‎Montesquieu, Voltaire, Diderot eta Rousseau bezalako filosofoek jendearen libertatea aldarrikatzen zuten, monarkia absolutua kritikatuz eta erreformak proposatuz. 1 dok. Ikusmolde horiek Entziklopedia bezalako liburuei esker zabaldu ziren.
‎1764an sortu zen" Euskal Herriaren Adiskideen Elkartea" ri esker, ikusmolde horiek Euskal Herrian ere hedatu ziren. 2 dok. filosofo:
‎1790ean, Frantzia 83 departamendutan zatitua da. Horietarik bat" Pirinio Behereak" (gaur egun" Pirinio Atlantikoak")
‎Luis XVI.aren hiltzearen ondorioz, europar erregeen koalizio bat sortu eta Frantziaren aurkako gerlan sartu zen. Bestalde, Vendée eskualdean erregetiarren altxamendua gertatu zen (altxatu horiek Chouans deitzen ziren). 3 dok.
‎Dokumentu horiek Le Pays Basque au XVIIIe siècle, éduc’ACTIFen argitaratu zituen Baiona Euskal Herriko Merkataritza eta Indistria Ganbarak 1994an
‎Konkistatzaileak, erran nahi baitu Espainiatik etorri soldadu batzuk, inperio horietaz jabetu ziren: Cortesek azteken hiriburua zen Tenochtitlan desegin zuen (Mexiko).
‎13 000ko bat bizilagun zituen hiri hori, negoziolari eta bankari batzuek kudeatzen zuten. Jende horien biziaren parte handiena portuko lanei lotua zitzaien.
‎XVI. mendearen amaieran, mundua hobeki ulertu nahi zuten jakintsu batzuek jendea ororen muinean ematen zuten: jakintsu horiek humanistak ziren. 1 dok.
‎• Horra emazte horien gainaldean idatziak diren argibideak:
‎Luis XIII.aren ihizi etxetoaren inguruan, Luis XIV.ak baratzez inguratu palazio izigarri handia eraikiarazi zuen, lehenik Le Vau eta gero Mansart arkitektoei galdeginik. Frantses moldean sortu baratze horiek , Le Nôtre erregearen baratzezainak asmatu zituen. Le Brunek palazio barneko eta oroz gainetik" Galerie des Glaces" 1 dok. gela ospetsuaren apaindurak egin zituen.
‎Leiho horiekin parez pare, miraila handi batzuez beztituriko 17 arku badira.
‎Frantses gehienak pobrezian bizi ziren. Behin baino gehiagotan jazarraldiak izan ziren baina oldartze horiek bortizki zapatzen zituzten. 5 dok.
‎◦ Bi pertsonaia horiek zein ordenatan eman zenitzake?
‎◦ Potret horietan pertsonaien ofizioa edo funtzioa salatzen duen xehetasun bat aurki ezazu.
‎• 1775ean, Guiberteko kondeak, Hazparneko bospasei mila jenderen oldartzearen berri eman zuen. Zioenaz, jende horien guzien artean emazte anitz bazen. Denen buru, emazte gazte eta polit batek[...] zioen:
Horiek guziek hilobien lekua adierazten zuten hilerri giristinoetan. Baionan, Bidaxunen eta Bastidan, juduek beren hilerriak bazituzten.
‎Lau hilarri horietan atzeman itzazu:
‎Donapaleu eta Hazparneren artean urde anitz ikusten da, kolorez zuri edo zuri eta beltz, ezkurrak janez eta arto broian gizenduak. Urde horiek Europa guzian fama handia duen Baionako xingarra hornitzen dute(...).
‎Jarduera horien arteko orekaren atxiki ahal izateko, etxeko nagusiak jarraikiro elkartzen ziren Anhauzeko eliza aitzinean.
‎Bakailaoketariak sarda horiek euskaldunek aurkitu zituzten baleen ihizin zebiltzala, Kristobal Kolonek bere bidaia egin baino ehun urte lehenago (garai hori haatik ez da frogatua).
2013
‎Lana ongi beterik, segur zen andere tristeak katilu bat gustukoa aurkituko zuela, altxor horien artean .
‎Lana ongi beterik, segur zen andere tristeak katilu bat gustukoa aurkituko zuela, altxor horien artean .
‎zer errespetu eskasa, zer kopeta! Nora joan zen egun horietan eta zergatik ez zen lanari lotu galdetua izan zitzaion bezala?
‎zer errespetu eskasa, zer kopeta! Nora joan zen egun horietan eta zergatik ez zen lanari lotu galdetua izan zitzaion bezala?
‎◦ Errazu, eltzegile jauna, nolaz dut lasaitasuna aurkitu, hilabete horietan gogoa histu zitzaidalarik. Dute ala katilu, zer da zure sekretua?
‎◦ Errazu, eltzegile jauna, nolaz dut lasaitasuna aurkitu, hilabete horietan gogoa histu zitzaidalarik. Dute ala katilu, zer da zure sekretua?
‎Gainera, uhinek itsasoko ur ziliporta erregarriak igortzen dituzte gelditu gabe. Ondorioz, itsas ezpondetako landaredia baldintza horiei buru egiteko gai izan behar da.
‎Itsas zabaleko haizeak jasaten dituzten kostetan, haize horien eraginaren neurtzeko, landarediaren goratasuna molde on bat izaten da.
‎Aerohalino hitzak (grezieraz aero= aire eta halas= gatz) ulertzera ematen du belar horiek itsas ur zipriztinak eta haizea jasan behar dituztela, lehen aipatu bezala. Baldintza horietan bizitzeko gai diren landareak guti dira.
‎Aerohalino hitzak (grezieraz aero= aire eta halas= gatz) ulertzera ematen du belar horiek itsas ur zipriztinak eta haizea jasan behar dituztela, lehen aipatu bezala. Baldintza horietan bizitzeko gai diren landareak guti dira. Hauetarik bat aipa daiteke:
‎otarre edo nasak beita batekin urperatzen dira. Sistema horiek erabiliz, krustazeoak eta moluskuak harrapatzen dira gehienik.
‎Gero eta jende gehiagok Lapurdiko itsasbazterrean bizi nahi du eta, ondorioz, bigarren etxeen kopurua handia da (2008an, bizitegien% 39 Biarritzen,% 43 Donibane Lohizunen). Arrazoi horiengatik , lurren prezioa azkarki goititzen da etxegintzako lursail bihurtuz, ingurune naturalari eta laborantzari gero eta toki gutiago utziz.
‎Itsas belar horiek lehorrera ekarri eta, laborariek biltzen zituzten. Baina 1990 urtetik goiti, arrain kopuruak gutitzen hasi zirelarik, arrantzale batzuk sareen bidez biltzen hasi ziren algak kostara heldu baino lehen.
2016
‎Horren bidez haurren arreta piztuko da, toki berria (kirol gela) ezagutuko dute eta besteekin harremanetan sartuko dira. Ariketa horiek ez dute hamar bat minutu baino gehiago iraun behar. Egoera bera zenbait saiotan berregitea egoki da, haurrek prestaketa hori beregana, uler eta prezia dezaten.
‎Gauza bera binaka: bi berme, eta bietarik bat bestearen gorputzaren gainean; bost berme, eta horietarik bi bestearen gorputz gainean, baina ez besoen, ez zangoen gainean, bermerik gabe lurrean, ahal bezain berme azalera handia lurrean.
‎Hori, 1 zikloko irakasleak laguntzeko haurren berezko jokamoldeak aberasten. Emeki emeki, jarduera horiek haurrak ikaskuntza bereziagoetara bideratuko dituzte, 1 zikloan landu ekintza aditzak erabiliz.
‎Jarduera horietan zehatz izaten hasten da.
‎Irakasleek jarduerak eta egoerak urte guziez berritu behar dituzte, eta gero eta konplexuagoak izan behar dira. Jarduera horiek , haurrek anitz praktikatzeko gisan antolatu behar dira, hobetzeko parada izan dezaten; eta menderatu dituzten gaitasun berriak azpimarratu behar zaizkie.
‎Jarduera fisiko libre edo gidatuak ingurumen mota desberdinetan praktikatuz, haurrek mugimendu gaitasunak garatzen dituzte, lekualdatuz (laster eginez, herrestan ibiliz, jauzi eginez, itzulipurdiak eginez, lerratuz, eskalatuz, igeri eginez...), oreka landuz, eskukatuz (mugiaraziz, tiratuz, pusatuz) edo objektuak aurtikiz eta harrapatuz. Jarduera horiek osatzeko, pilota jokoak, aurkarien arteko jokoak, trebetasun jokoak egiten dituzte. Haurrek ekintzak koordinatzen eta lotzen dituzte.
‎Jarduera horiei esker egoera diagnostikoak hauta daitezke bilatzen den helburuaren arabera. ikasketa saioetan berriz egin daitezke, ebaluazio egoeretan.
‎Egoera irekiak eta jostagarriak dira. Horiei esker , haurrak badu proposatu jardueraren ikuspegi orokorra.
‎Sekuentzia horiek zailtasunaren arabera sailkatuak dira; haurrek jakintza berezituak berenganatzea dute helburu.
‎Gorputz eta kirol heziketako jarduera zenbaitek zaintza sendoagoa eta segurtasun neurri bereziak behar dituzte (banakako eta talde segurtasun hornidurak, zaintza dispositibo bereziak...). Jarduera horiek plantan ezarri behar dira kasu eginez eta indarrean diren arauei jarraikiz.
‎Antolamendu mota bat baino gehiago erabiliko dira, aldizka. Zaindu da antolamendu horiek egokituak izan daitezen xedatu jokamoldeei eta haurren heldutasun heinari, lan usaiak har ditzaten, talde antolamendua eta, materiala errespetatuz.
‎Beroketak joko gisa eginen dira, aipatu sail nagusiak hunkiz. Joko horien bidez , haurren arreta pizten da, espazioa barneratzen du, besteekin harremanetan sartzen da eta besteek ikusiko duten motrizitate ekintza bat gauzatzen du.
‎Seinalean (musika gelditzean, adibidez), berme baten gainean geldi, 3 berme lurrean, 3 berme lurrean eskuak gabe, zangoak gabe, 4 berme eskuak eta zangoak gabe, 6 berme, 9 berme, 5 berme ipurdi mazelak gabe. Berdin binaka, 2 berme( horietarik bat bestearen gorputzaren gainean), 5 berme (horietarik 2 bestearen gorputzaren gainean) baina besoak eta zangoak gabe, batek lurrean bermerik gabe, lurrean ahal bezain berme azalera handia.
‎Seinalean (musika gelditzean, adibidez), berme baten gainean geldi, 3 berme lurrean, 3 berme lurrean eskuak gabe, zangoak gabe, 4 berme eskuak eta zangoak gabe, 6 berme, 9 berme, 5 berme ipurdi mazelak gabe. Berdin binaka, 2 berme (horietarik bat bestearen gorputzaren gainean), 5 berme( horietarik 2 bestearen gorputzaren gainean) baina besoak eta zangoak gabe, batek lurrean bermerik gabe, lurrean ahal bezain berme azalera handia.
‎◦ Bi talde: urdinek, uztai bedera; horiek , baloi bedera.
‎◦ Ekintza horiek egin itzazue, sinkronizaturik, musikak irauten dueno.
‎• Dantza horiek noizbehinka berregiten dira, ikasleek jestu memoria lan dezaten eta haiek sortu dantza bat berregiteak eta ikastaldeari erakusteak ematen duen plazera ezagut dezaten.
‎• ikasteko egoera guzi horiek saio bat baino gehiagoz landu behar dira, haurrek denbora aski ukan dezaten xerkatzeko, entseatzeko, egiteko eta berregiteko, jestu sentsazioak finkatzeko eta berezko ihardespenak, pittaka pittaka, ihardespen berezi, original eta egituratu bilakatzeko.
‎Ukan ditzaketen laguntzak: itzulipurdiak ardatzean zuzen egiteko, bi soka ezar tapizaren gainean. itzulipurdiak soka horien artean egin dira, edo saihetsean markak dituzten tapizak erabili.
‎Ukan ditzaketen laguntzak: zuzen itzulikatzeko, ardatzean, bi soka ezartzea tapizaren gainean, horien artean itzulikatzeko. Burua sarturik atxikitzeko, itzulipurdi denboran orri bat (edo zapi bat) atxikitzea kokotsaren eta papoaren artean kokaturik.
‎◦ Bost jarduera gune horietan ekintza zenbait eginen dira bat bestearen ondotik, lurrean: jauzi egitea, lotura elementua, orekan egotea, lotura elementua eta itzuli bat egitea.
‎◦ lurreko ekintza horiek ikasleak eginen ditu, irakaslearen laguntzaz. irudi banku bat ukanen dute elkarren segidan eginen dituzten ekintzen elementuak eraikitzeko.
‎• Musika hasten delarik, 4 bikotek beren dantza ematen dute, eszenatokiko lau izkinetara buruz joanez. Horiek gelditu bezain laster, ondokoak abiatzen dira.
‎Proposamen horietatik abiatuz, zikloko kontseiluak jardueren programa eraikitzen du, zenbait urterako, tokiko baldintzak eta baliabideak kontuan hartuz (jarduera non egiten den, zer kirol instalazio den, irakasleak zer gaitasun duen, kanpoko adituak ekarrarazteko paradarik badenetz eta zer gaitasun duten...).
‎Ikasteko egoerak. Egoera horiek zailtasun mailaren arabera sailkatuak dira; jakintza berezien menderatzea dute helburu. liburu honetan duten ordena ez da baitezpada segitu beharra. Jardueran gutieneko esperientzia ukaitea eskatzen dute.
‎bota, harrapa, truka, pusa ezazu... laburrak eta zehatzak dira, eta jarduerari egokituak, • aldatzeko, jarduera ideia zenbait, • ageri diren jokamoldeak (jardueran sartzea eta diagnostiko egoera urratsetan), galde gisa adieraziak. Galde horien helburua: agerian ematea ikasleak ba ote dituen ikaskuntza unitatean sartzeko behar diren gaitasunak.
‎Jarduera horien bidez , xedearen arabera, diagnostiko egoera ezberdinak sor daitezke. Jarduerak ebaluazio egoeretan ere berregiten dira, ikasteko saioetan.
‎Haurrak binaka; bikote bakoitzak mediku baloi bat; jokalari bakoitzak gune bat, bi guneen artean 12 m; 12 m horiek 4 m ko eremutan zatituak.
‎• Erranaldi bakoitzari dagokion lekualdatze mota bat hauta ezazue eta lekualdatze horiek egizkizue musika bukatu arte.
‎• Molde horietarik bat hauta ezazu.
‎2) Osagai horiek guziak erabiliz, ekintza segida bat sor.
‎Kontrabaxua jotzeko, musikaria tresnaren ondoan xutik ematen da. Lau musika tresna horiek , hari laukote deiturik, garrantzi handia dute orkestra klasikoan. Biolinaren arbasoa arabiar rabela da, lehenik 5 edo 7 hariko fidula, eta geroxeago 4 hariko biola bilakatu zena.
‎Hari bakoitzak nota bakar bat jotzen duenez geroz, musika tresna horiek hamarka hari dauzkate. Harpan, erresonantzia kaxa hariekiko perpendikularra da, zitaretan paraleloa.
‎Bigarren parteak musika tresnen ezagutzeko ariketak proposatzen ditu, eskuliburuaren fitxekin loturik. Ariketa horiek molde desberdinez erabil daitezke. Modurik aiseena hau da:
‎Eskakizunak ez dira berak izanen. Ariketa horiek guziak aski aise dira musika prestakuntza berezirik ez duten haurrentzat.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
horiek 228 (1,50)
horien 51 (0,34)
horietan 30 (0,20)
horietarik 25 (0,16)
horiei 13 (0,09)
horien artean 7 (0,05)
horietako 6 (0,04)
Horietarik 5 (0,03)
Horiek 4 (0,03)
Horien 4 (0,03)
horietatik 4 (0,03)
Horien artean 3 (0,02)
horiei esker 3 (0,02)
horiekin 3 (0,02)
horietaz 3 (0,02)
horiez 3 (0,02)
Horietan 2 (0,01)
horien arteko 2 (0,01)
horien bidez 2 (0,01)
horien bitartez 2 (0,01)
horien inguruan 2 (0,01)
Horiei esker 1 (0,01)
Horietatik 1 (0,01)
Horiez gain 1 (0,01)
horien azpian 1 (0,01)
horien gaineko 1 (0,01)
horien kontra 1 (0,01)
horien ondotik 1 (0,01)
horien ordez 1 (0,01)
horiengatik 1 (0,01)
horientzat 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
horiek guzi 14 (0,09)
horiek bat 11 (0,07)
horiek ez 10 (0,07)
horiek erran 7 (0,05)
horiek batzuk 5 (0,03)
horiek egin 5 (0,03)
horiek erabili 5 (0,03)
horiek zenbait 5 (0,03)
horiek zer 5 (0,03)
horiek animalia 4 (0,03)
horiek baliatu 4 (0,03)
horiek gogo 4 (0,03)
horiek bizi 3 (0,02)
horiek entzun 3 (0,02)
horiek joan 3 (0,02)
horiek osatu 3 (0,02)
horiek adierazi 2 (0,01)
horiek aldatu 2 (0,01)
horiek atxiki 2 (0,01)
horiek bakoitz 2 (0,01)
horiek beste 2 (0,01)
horiek bezalako 2 (0,01)
horiek bi 2 (0,01)
horiek bortizki 2 (0,01)
horiek buru 2 (0,01)
horiek egon 2 (0,01)
horiek ekintza 2 (0,01)
horiek eragin 2 (0,01)
horiek erro 2 (0,01)
horiek eskuz 2 (0,01)
horiek haur 2 (0,01)
horiek helburu 2 (0,01)
horiek ikusi 2 (0,01)
horiek ipuin 2 (0,01)
horiek jo 2 (0,01)
horiek nor 2 (0,01)
horiek nota 2 (0,01)
horiek ordena 2 (0,01)
horiek oro 2 (0,01)
horiek primantza 2 (0,01)
horiek zailtasun 2 (0,01)
horiek zerbait 2 (0,01)
horiek Baiona 1 (0,01)
horiek Biblia 1 (0,01)
horiek Europa 1 (0,01)
horiek Nafarroa 1 (0,01)
horiek XIV. 1 (0,01)
horiek abiatu 1 (0,01)
horiek adierazgarritasun 1 (0,01)
horiek agerian 1 (0,01)
horiek ahuldu 1 (0,01)
horiek aitzinean 1 (0,01)
horiek anplifikatu 1 (0,01)
horiek antzinate 1 (0,01)
horiek arazo 1 (0,01)
horiek argibide 1 (0,01)
horiek arriskugarritasun 1 (0,01)
horiek askatu 1 (0,01)
horiek atalburu 1 (0,01)
horiek atzeman 1 (0,01)
horiek atzizki 1 (0,01)
horiek azpiko 1 (0,01)
horiek barneratu 1 (0,01)
horiek bederazka 1 (0,01)
horiek begiratu 1 (0,01)
horiek begitarte 1 (0,01)
horiek begizta 1 (0,01)
horiek behar 1 (0,01)
horiek berak 1 (0,01)
horiek bereizgarri 1 (0,01)
horiek berina 1 (0,01)
horiek beti 1 (0,01)
horiek bibrazio 1 (0,01)
horiek bidaiari 1 (0,01)
horiek biderketa 1 (0,01)
horiek bigarren 1 (0,01)
horiek bista 1 (0,01)
horiek de 1 (0,01)
horiek deabru 1 (0,01)
horiek debekatu 1 (0,01)
horiek deitu 1 (0,01)
horiek dohain 1 (0,01)
horiek egiazko 1 (0,01)
horiek egoera 1 (0,01)
horiek egokitu 1 (0,01)
horiek ekosistema 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
horiek animalia nutrizio 4 (0,03)
horiek adierazi erabili 2 (0,01)
horiek atxiki nahikari 2 (0,01)
horiek bat ez 2 (0,01)
horiek buru egin 2 (0,01)
horiek ez ukan 2 (0,01)
horiek gogo histu 2 (0,01)
horiek gogo ikasi 2 (0,01)
horiek ipuin bat 2 (0,01)
horiek agerian ezarri 1 (0,01)
horiek aldatu joan 1 (0,01)
horiek aldatu molde 1 (0,01)
horiek antzinate erromatar 1 (0,01)
horiek arazo ekarri 1 (0,01)
horiek arriskugarritasun ondorio 1 (0,01)
horiek atzeman ezan 1 (0,01)
horiek azpiko eraikin 1 (0,01)
horiek bakoitz ehunka 1 (0,01)
horiek baliatu ezan 1 (0,01)
horiek bat beste 1 (0,01)
horiek bat ekarrarazi 1 (0,01)
horiek bat hauta 1 (0,01)
horiek bat hautatu 1 (0,01)
horiek bat hurbildu 1 (0,01)
horiek bat lotu 1 (0,01)
horiek bat Miarritze 1 (0,01)
horiek batzuk baizik 1 (0,01)
horiek batzuk bakarrik 1 (0,01)
horiek batzuk euskaldun 1 (0,01)
horiek batzuk jainko 1 (0,01)
horiek batzuk mea 1 (0,01)
horiek bederazka baliatu 1 (0,01)
horiek begiratu ezan 1 (0,01)
horiek begizta sare 1 (0,01)
horiek behar ez 1 (0,01)
horiek berak egitasmo 1 (0,01)
horiek berina leiho 1 (0,01)
horiek beste hainbat 1 (0,01)
horiek beste nota 1 (0,01)
horiek beti lan 1 (0,01)
horiek bezalako bat 1 (0,01)
horiek bi beste 1 (0,01)
horiek bi sexu 1 (0,01)
horiek Biblia pasarte 1 (0,01)
horiek bibrazio eragin 1 (0,01)
horiek bidaiari bizi 1 (0,01)
horiek biderketa bat 1 (0,01)
horiek bigarren urte 1 (0,01)
horiek bista kendu 1 (0,01)
horiek bizi gai 1 (0,01)
horiek bizi osoko 1 (0,01)
horiek bizi parte 1 (0,01)
horiek bortizki zapaldu 1 (0,01)
horiek bortizki zapatu 1 (0,01)
horiek deabru eman 1 (0,01)
horiek deitu ere 1 (0,01)
horiek dohain ukan 1 (0,01)
horiek egiazko jende 1 (0,01)
horiek egin ezan 1 (0,01)
horiek egoera diagnostiko 1 (0,01)
horiek egon bakar 1 (0,01)
horiek ekintza noiz 1 (0,01)
horiek ekintza zenbait 1 (0,01)
horiek ekosistema kutsatu 1 (0,01)
horiek erabili behar 1 (0,01)
horiek erabili ezan 1 (0,01)
horiek eragin neurtu 1 (0,01)
horiek erran abiatu 1 (0,01)
horiek erran nahi 1 (0,01)
horiek erran ondoan 1 (0,01)
horiek eskuz margotu 1 (0,01)
horiek Europa guzi 1 (0,01)
horiek ez bezala 1 (0,01)
horiek ez kolpatu 1 (0,01)
horiek guzi akitu 1 (0,01)
horiek guzi aski 1 (0,01)
horiek guzi bakarrik 1 (0,01)
horiek guzi behar 1 (0,01)
horiek guzi datu 1 (0,01)
horiek guzi emazte 1 (0,01)
horiek guzi erabili 1 (0,01)
horiek guzi gorputz 1 (0,01)
horiek guzi helburu 1 (0,01)
horiek guzi hilobi 1 (0,01)
horiek guzi lehen 1 (0,01)
horiek guzi soinu 1 (0,01)
horiek haur baldin 1 (0,01)
horiek haur ikaskuntza 1 (0,01)
horiek ikusi joan 1 (0,01)
horiek joan bilduma 1 (0,01)
horiek joan erranaldi 1 (0,01)
horiek nor bera 1 (0,01)
horiek nota baxu 1 (0,01)
horiek nota kopuru 1 (0,01)
horiek ordena aipatu 1 (0,01)
horiek ordena alfabetiko 1 (0,01)
horiek oro miretsi 1 (0,01)
horiek primantza bitxi 1 (0,01)
horiek primantza ukan 1 (0,01)
horiek XIV. mende 1 (0,01)
horiek zailtasun maila 1 (0,01)
horiek zailtasun sailkatu 1 (0,01)
horiek zenbait bizirik 1 (0,01)
horiek zer adierazi 1 (0,01)
horiek zer egin 1 (0,01)
horiek zer ekarri 1 (0,01)
horiek zer ukan 1 (0,01)
horiek zerbait gertatu 1 (0,01)
horiek zerbait komun 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia