Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 536

2011
‎Gasometroa: tresna zeharkatzen duen airearen bolumena eta analitoaren kontzentrazioa kalku­latzeko, nahitaezkoa da emaria jakitea (alegia, laginduriko aire bolumenaren eta denboraren arteko erlazioa); 1,5 L/ min ko emaria neurtzeko gauza izan behar du, haren errore marjina ezin da izan% 3 baino handiagoa, eta haren pantailak irakurtzeko erosoa izan behar du.
‎Partikula arnasgarriak: 2,5 µm baino txikiagoak, ziliorik gabeko arnasbideak zeharkatzeko gauza dira.
‎Proiektu bakoitzean, zenbait plano egin behar dira, beste gauza batzuen artean. Planook nahikoak izan behar dute, kopuruz eta xehetasunez?
‎Desaktiba itzazu biak, kontagailuak kontatu ahal izan dezan. Gero, aplikatu erloju seinalea DOWN sarrerari UP= 1 dagoela, eta egin lehengo gauza bera.
‎Desaktiba itzazu biak, kontagailuak kontatu ahal izan dezan. Gero, aplikatu erloju seinalea DOWN sarrerari UP= 1 dagoela, eta egin lehengo gauza bera.
‎Aldez aurretik kargatutako datu bat memorizatuta gordetzeko, bi gauza egin daitezke: erloju sarreran pultsurik ez aplikatu, edo modua hautatzeko bi sarrerak 0 egoeran jarri.
‎Inoiz ez sartu modulu barruan metalezko gauzak edo su har dezaketenak. Sutea edo deskarga elek­trikoa eragin dezakete.
‎Irteera 1 egoeran jar dadin, bi gauza egin daitezke: preset sarrera asinkronoa aktibatu, edo J sarrera sinkronoa aktibatu eta erloju pultsu bat aplikatu, K bigarren sarrera sinkronoa nahiz sarrera asinkronoak desaktibatuta daudela.
‎Familiaren kohesioa jarrera hauetan ikusten da, besteak beste: gauza asko elkarrekin egitean, interes berak izatean, zaletasun berak izatean, lagun berak izatean?
‎Sei urte arteko haurrei haur eskoletan ematen zaie hezkuntza arreta. Bigarren zikloan eskolatzeko ez dago arazo handirik; lehen zikloan, ordea, ez da gauza bera gertatzen.
‎Tratu txarren definizioan, ez egitea edo arduragabekeria azpimarratu ditugu tratu txarren modalitate gisa.. Salaketa jarriz ez da lortzen familiaren egoera konpontzea?. Hori ez da egia, eta, kasu gehienetan behintzat, haur bat gehiegikeria edo abandonu egoeran baldin badago, gauzak bere horretan uztea da ezertarako balio ez duena da.. Haurtzaroan tratu txarrak jasan dituzten pertsona guztiek tratu txarrak emango dituzte etorkizunean". Tratu txarrak jasan dituzten pertsona guztiek ez dituzte tratu txarrak emango, eta seme alabak gaizki tratatzen dituzten pertsona guztiek ez dituzte tratu txarrak jasan haurtzaroan; hala ere, arrisku faktore bat da.. Giza izaerak seme alabak zaintzera eta haiei arreta ematera bultzatzen ditu gurasoak?.
‎Mapa familiarra pertsonak berak eraikitzen du, bere etxebizitzaren plano baten bidez. Plano horretan zehaztu du zein diren denentzako guneak, norena den etxeko gela bakoitza, zer lekutan hitz egin eta eztabaidatzen den gauza garrantzitsuez, non ikasten den, non bilatzen den babesa?
‎Nolanahi ere, Haur Hezkuntzako eskola kontseiluari dagokionez, bi gauza hartu behar dira kontuan:
‎Juan Campos AlonsoEsparru fisikoaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBurutik parasitoak kentzea.Berariazko produktua aplikatzea.Asteroko azterketa.Txertoen egoera egiaztatzea.Dagokion osasun profesionalekin hitz egitea.HPIIzena: ...o beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere gauzak nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia az... Lehengo egoeraren eta oraingoaren arteko aldea erakutsi behar zaio, hau da, egun guztian bakarrik egotearen eta beti haurrekin eta helduekin egotearen arteko aldea.Hilero berrikus liteke.Egoera hau aldi baterako dela azaldu behar zaio.Eskolaren edo ikaskuntzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontrolatzea, ama semeen arteko harremana ikusteko.
‎Juan Campos AlonsoEguneroko bizitzako esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinMahai tresnen erabileran aurrerapenak egitea.Otorduetan, haiek ongi erabiltzen erakutsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Mahaian, postura egokia lortzea.Otorduetan, nola eseri behar duen azaldu behar zaio, eta behin eta berriz errepikatu behar zaio, txukuntasuna gal ez dezan.Bi hiletik behin berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere gauzak nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke, garrantzitsua baita.Ez zaio erantzun behar, berak lehenago erantzun ez badu.Entzuteko ariketak eta jolasak egin behar dira.Taldean integratzea bultzatzea.Besteak bezala tratatu behar dugu, eta besteen aurrean baloratu.Hilero berrikus liteke.Taldeko jolasak bultzatu behar dira, integratua senti dadin.Gogo aldarte ona sustatzea.Bere egoera azaldu behar zaio. ...n esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontrolatzea, ama ...
‎Baita Carlinhos ere, bere bizilagunekin batera pikatzen? Gustatuko litzaidake ikustea rockeko beste idolo batzuk, bai eta zinema zuzendariak ere (ni barne), gure auzoan gauzak hobetzearren plaza bat eraikitzeko pikatzen. Plazak El milagro de Candeal izena du, eta, orain, bertan egiten dira auzoko jarduera gehienak.
‎Normalki, zentroek harrera protokolo bat izaten dute, han, kontuan hartzen dira premia fisikoak nahiz emozionalak?, eta hezitzailea bere lanean gidatzeko balio du. Oro har, adingabea hartzen denean, aldi batean biziko den etxe berria erakusten zaio, elkarbizitza arauak azaltzen zaizkio, eta logela eta armairu bat esleitzen zaizkio, bere gauzak gorde ditzan.
‎Esango dio bera dela bere tutorea, berekin egongo dela, eta behar duen guztian lagunduko diola. Berari kontatu behar dizkiola bere gauzak , arazoak eta estutasunak, berak zainduko duela, eta ez zaiola ezer faltako.
‎Likido egoerarekin kontaktuan dagoen botilaren xaflak barruko propanoaren tenperatura hartzen du, eta tenperatura hori botila inguratzen duen atmosferako airearen tenperatura baino txikiagoa denean, aireak duen ur lurruna kondentsatu egiten da xaflan. Botila bat hozkailutik ateratzen dugunean gertatzen den gauza bera gertatzen da: inguratzen duen atmosferako airea baino hotzagoa denez, aire lurruna haren gainean kondentsatzen da.
‎C motako suteak itzaltzeko egin daitekeen gauzarik onena da hornidura etetea, gasak eragindako sua etengo baita hala.
‎dira bertikalean dauden hodi guztiek eraman behar duten noranzkoa. Gauza bera egingo dugu instalazio hori osatzen duten gainerako elementuen ikurrekin.
‎Ebakuazioa eraginkorra izan dadin, eragozpen fisikoak dituzten pertsonen ebakuazioak aurreikusita egon behar du, besteak beste.Atal honetan, hauek jasotzen dira: ebakuazio jarraibideak, eta larrialdietako debekuak edo egin behar ez diren gauzak .
‎16 Aurora multinazional bateko telefonozaina da eta erretiroa hartzear da. Lan bikaina egin du urte luzez, baina gauzak aldatu egin dira orain. Enpresa asko hazi da, eta deien bolumena hirukoiztu egin da.
‎Horretarako, saltzaile guztiak bildu ditu, eta planak eguneratzea proposatu, merkataritza gunearenean txertatzeko. Bileran, batzuk ez dira Sandrarekin ados egon, eta gauzak bere horretan uztea erabaki dute.
‎Tratamendu ultrasonikoa ezin da material guztiekin erabili, baina herdoilezinezko altzairuzko tresnekin oso efikaza da, batez ere hortzetarako tresneriarekin eta antzeko gauza delikatuekin. Mikrokirurgiarako tresneria eta endoskopio zurrunak fabrikatzaileak baimentzen dituen kasuetan soilik garbi daitezke metodo horren bidez.
‎Bestalde, ultrasoinuak erabiltzen dituenean, ahalik eta gehien kargatzen du gailua, ahalik eta azkarren bukatzeko eta energia aurrezteko. Gauza gehiagotarako lekua egon dadin, tresneria artikulatua zabaldu gabe sartzen du.
‎Esterilizazio zentraleko gune zikineko atetik sartzen da, edo jasogailuaren bidez, materiala ebakuntza geletatik edo larrialdien eremutik badator. Edonola ere, materiala inbentario batekin iritsi ohi da, heltzen diren gauza guztiak kontrolatzeko. Inbentario horren kopia bat jatorrizko zerbitzuan gelditzen da, bidalitako materialak eta bueltan datorrenak (esterilizatua, jada) bat egiten duten begiratu behar izanda ere.
‎Fernandok egin dituen prozedura horietan, gauza batzuk ahaztu egin zaizkio, eta beste batzuk gaizki egin ditu. Esan zein.
Gauza hauek ahaztu zaizkio eta egin ditu gaizki:
‎Azkenik, autoklabea ez du ondo bete. Karga heterogeneoa denez, honela egon behar dute gauzek (goitik behera): ehunkiak, material metaliko soltea, edukiontzi metalikoak eta beirazko materiala.
‎b) Hamaika hilabeteko haurra da María, eta bere amaren lantegiaren ondoan dagoen haur eskola batera joaten hasi da, hainbat adinetako beste zenbait umerekin. Katamarka ibiltzen hasi da María, eta jostailuak eta topatzen dituen gauza guztiak eramaten ditu ahora.
‎1 Gauza bera al dira infekzio iturria eta gordailua?
‎Gaur egun, medikazioa nahikoa eraginkorra da, eta erabilgarri dagoen lurraldeetan hilgarria izan ordez gaitz kronikoa da. Tamalez, ez da gauza bera gertatzen gutxi garatutako herrietan, non lehenengo hilkortasun kausa den.
‎Esan Alaznek egindako gauza horietatik zein diren zuzenak eta zein ez.
‎Erdiko zurrustaren gernua nola jaso behar duen azaldu behar zaio pazienteari, horretarako gauza baldin bada, eta txiza egiten utzi, haren intimitatea eta autonomia errespetatuz. Pazienteak ezin badu lagina hartu, edo zundaturik badago, erizaintzako laguntzaileak jaso behar du.
‎Komunera bere kabuz joateko gauza baldin bada pazientea, esan eskuak urez eta xaboiz ondo garbitzeko, eta gogoratu ondo urberritu eta lehortu behar dituela. Altxatu ezin bada, ohean hartu behar zaio lagina.
‎Patogenizitatea eta infektibitatea ez dira gauza bera. Badaude oso infektiboak diren gaixotasunak baina patogenizitate txikikoak; poliomielitisa, adibidez.
Gauza bera egin ohazalarekin. Manta baino 10 bat cm gorago jarri behar da ohazala.
‎Handiak dira, adar zabalekoak. Ehunak edo lodiera handiko gauzak mozteko erabiltzen dira.
‎Prebentzioa eta kontrola ez dira gauza bera. Prebentzioan, gidak, protokoloak, prozedurak, arauak eta abar maila teorikoan ezartzen dira, hots,, gauzak nola egin behar diren?
‎Prebentzioa eta kontrola ez dira gauza bera. Prebentzioan, gidak, protokoloak, prozedurak, arauak eta abar maila teorikoan ezartzen dira, hots,? gauzak nola egin behar diren, esaten da; kontrolean, ordea, maila praktikoa adierazten da, hau da, prebentzio programak gauzatzen diren?, gauzak egiten diren??
‎Prebentzioan, gidak, protokoloak, prozedurak, arauak eta abar maila teorikoan ezartzen dira, hots,, gauzak nola egin behar diren? esaten da; kontrolean, ordea, maila praktikoa adierazten da, hau da, prebentzio programak gauzatzen diren?? gauzak egiten diren?, fasea da.
‎Ospitale batean hasiberria da Beatriz, erizaintzako laguntzailea, esterilizazio zentralean. Ebakuntza bateko materiala heldu zaio, eta inbentario orrian jartzen dituen gauza guztiak ez daudela ohartu da. Zer falta den idatzi du Beatrizek, eta dagoen materiala esterilizatzeko prozesatzen hasi da.
‎2 Gauza bera dira agente patogeno bat eta birulento bat. Arrazoitu erantzuna.
‎Familia, lana edo gauza pertsonalei buruz galdetu behar zaio.
2012
‎Gure irudia da besteek guregandik jasotzen duten lehen gauza . Gure janzkerak, portaerak eta harremanetan jarduteko moduak gutaz asko esaten dute; hortaz, alderdi hau hitzik gabeko komunikazioko gai baten barnean landu behar da.
‎Izan ere, ez da gauza bera denbora guztian jendearekin harremanetan aritzea eskatzen duen lanpostuetan jardutea eta jendearekin zuzenean harremanik izateko aukerarik ematen ez duten lanpostuetan jardutea.
‎Hortaz, kontuan hartu behar da, kasuan kasuan, mezuaren helburua papera aukeratzeko. Ez da gauza bera paper birziklatua erabiltzea edo paper berjuratua erabiltzea. Mezu bakoitza paper egokian egin behar da; izan ere, inprimatu, tolestu, gomaztatu eta garraiatu egin behar da, etab.
‎Horregatik, oso garrantzitsua da mezu elektronikoetan kontu handiz ibiltzea gauzak nola esaten diren. Ezin da guztiz kontrolatu hartzaileak nola interpretatuko duen mezua, baina idazkera neutralagoa erabil daiteke, gaizki ulerturik sor ez dadin.
‎Hizketan ari zaigunak gu errespetatzea lortzen dugu. Izan ere, errespetua, bizitzako beste gauza garrantzitsu batzuekin batera,, zenbat eta gehiago banatu, hainbat eta gehiago izaten da?. –
‎Zer arau? 15 Gauza bera al dira artxibatzea eta biltegiratzea? 16 Dokumentuak betiko gorde behar al dira?
‎17 Zer helburu dituzte artxiboek? 18 Gauza bera al dira artxibo aktiboak eta erdi aktiboak? 19 Aipa itzazu datu pertsonalak dituzten artxiboak dauzkaten enpresen betebeharrak.
‎Korrespondentzia erregistratutakoan, bidali beharreko gauza bakoitza, gutunak, paketeak, etab., pisatzea eta frankeatzea izango da azken urratsa.
‎Artxiboak edo karpetak ezabatzen direnean, sistemak beste karpeta batera bidaltzen ditu, Zakarrontzira (Papelera de reciclaje). Artxibo horiek han geratzen dira, eta bi gauza egin daitezke haiekin: berreskuratu (deskuiduan edo ustekabean ez ezabatzeko) edo ekipotik behin betiko ezabatu.
‎Bezeroarentzako arreta eta salmentak Bezeroari arreta ematearen oinarrizko helburuetako bat bezeroa gogobetetzea, eta, hortaz, leialtzea da. Hala ere, gauzak ez dira nahastu behar; alegia, bezeroaren arretarako zerbitzua ez da saltzeko aukeratzat hartu behar, produktu bati buruzko kexak produktu" hobea" saltzeko aprobetxatuta.
‎– Alferrikako eragiketak egitea, hainbat departamentutan gauza bera egiten dutelako.
‎Diru sarrerak sortzeko gustura dauden bezeroak eduki behar dira. Bezeroek pozik egoteko, gauzak ondo egin behar dira. Gauzak ondo egiteko, ez da okerrik egin behar.
‎Bezeroek pozik egoteko, gauzak ondo egin behar dira. Gauzak ondo egiteko, ez da okerrik egin behar. Kalitate estandarrak okerrik egin gabe lan egiteko aukera ematen duten arau egiaztatuak dira.
‎Motibazioaren eta premien arteko lotura bistakoa da. Premiatzat bizirik irauteko behar diren gauzak ez izatea har daiteke, edo aurka egin ezin zaion guztia. Nolanahi ere, kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, motibazioaren eta premiaren kontzeptuak parekatu egin daitezke; izan ere, erosteko arrazoia premia onartzea besterik ez da.
‎Izan ere, pertsonek, grabatzen dituztenean, ohikoak ez diren portaerak izaten dituzte, eta, jakina, bideokonferentzia eta elkarrizketa arrunta ez dira gauza bera; gainera, elkarrizketa arruntetan zuzeneko ikuste kontaktuak garrantzi handia izaten du.
‎– Tonua bolumenaren eta ahots tinbrearen aldaketa da, gauzak esateko modua berezi bihurtzen duena, hizlariaren asmoaren eta aldartearen arabera. Komenigarria da tonua kontrolatzen ikastea, premien arabera erabiltzeko.
‎Hartzailearen egoera pertsonalak, aldarteak, prestakuntzak eta kultura mailak eragin handia izango dute prozesuko une horretan. Batzuetan, gure nortasunaren edo unean unean dugun egoeraren arabera, gauza desberdinak interpretatzen ditugu. Atzeraelikadura Hartzailearen erantzuna da.
‎Gaien ahozko azalpena pertsona baten edo talde baten aurrean bakarrik edo taldean egin daiteke, eta, gainera, komunikazioa norabide bakarrean gauza daiteke (igorleak soilik hitz egiten du), edo bi norabideetan, bertaratutako guztiei parte hartzeko aukera emanez (igorlearen eta hartzailearen rolak etengabe aldatzen dira). Modu batean edo bestean, hainbat teknika erabil daitezke, honela bil daitezkeenak:
‎Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Komunikazioak ez du erantzunik behar. b) Informazioak erantzuna behar du, eutsiko bazaio. c) Komunikazioak portaerak aldatzeko helburua du. d) Komunikazioak jarreran eragina izateko helburua du. e) Gauza bera dira hizkuntza teknikoa eta jargoia. f) Gauza bera dira ingurumen informazioa eta informazio korporatiboa.
‎Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Komunikazioak ez du erantzunik behar. b) Informazioak erantzuna behar du, eutsiko bazaio. c) Komunikazioak portaerak aldatzeko helburua du. d) Komunikazioak jarreran eragina izateko helburua du. e) Gauza bera dira hizkuntza teknikoa eta jargoia. f) Gauza bera dira ingurumen informazioa eta informazio korporatiboa.
‎ADIBIDEAK Aurpegiera eta komunikazioa Aurpegierak komunikatzeko balio du, baina testuinguruaren eta egoera emozionalaren arabera. Esaterako, egiaztatu da honelako gauzak komunikatzeko erabiltzen dugula aurpegiera: –
‎MEZU KONTZIENTEAK ETA INKONTZIENTEAK Mezua distortsionatu egin daiteke igorleak kontzienteki esaten duena eta inkontzienteki transmititzen duena gauza bera ez badira. Komunikatzaile onak bateratu egin behar ditu nahita esaten duena eta inkontzienteki transmititzen duena.
‎Azalpeneko ordenari dagokionez, nahiz eta bezeroari ematen zaion mezu oro harentzat garrantzitsua izan, oso kontuan hartu behar da zer den esan behar dugun lehenengo gauza eta zer azkena, horiexek izaten baitira elkarrizketetatik ondoen gogoratzen diren zatiak. Dena den, erdiko zatiak ere argia izan behar du.
‎Adibidez, agurtzea eta gure burua aurkeztea, konplimenduren bat egitea, laguntza eskaintzea, aholkua eskatzea, iruzkin bat egitea? Esaldi errazak erabili behar dira; hobe da gai erraza bilatzea eta irribarrez jardutea; hartara, itxura atseginagoa emango dugu eta gauzak erraztu egingo ditugu.
‎Prozedura laudoa ematen denean amaitzen da. Laudoak, epai judizialek bezalaxe gatazka ebazten du eta gauza epaituaren eraginkortasuna du.
‎Bistako kontzeptu oro eta garrantzirik gabeko datu eta ideiak alde batera utziko ditugu, eta ez ditugu gauzak errepikatuko.
Gauza bera erreklamatzeko beste gutun bat bidali behar bada, mezua irmoagoa izan daiteke, eta, gertaeren garrantziaren arabera, erreklamazioa eragin duen arazoari irtenbidea emateko enpresak hartu dituen neurri zehatzak aipatu dira. Kasu horretan, bezeroak gutuna jasoko duela ziurtatzeko, jasotze agiria eskatzen duen gutun ziurtatua erabiliko da.
‎GASTEIZ, 2008ko URRIA LAGUN HORI: ZURE HIRIAN GURE OINARRI IMANDUEN ETA BESTELAKO ERLAXAZIO ETA ETXEKO GAUZEN AURKEZPEN BEREZIA EGINGO DUGULA ETA, EKITALDI HORRETARA GONBIDATZEN ZAITUGU. LEHEN ETA AZKENEKO ALDIZ GURE HAMARGARREN URTEURRENA DENEZ GERO, AHAZTUKO EZ DUZUN OPARI BAT EMANGO DIZUGU.
‎ESKATZEN DU edo ESKATZEN DUT formularen ondoren, eskaera edo eskaerak egiten dira. Gauza bat baino gehiago eskatzen badira, eskaerak ere paragrafoetan bereizi eta paragrafoak elkarren segidan zenbakitu behar dira.
‎– Gauza al daiteke enpresaren baliabide eta ahalmenekin?
‎Definizio horretatik, honako ondorio hau atera daiteke: edozein gauza ukigarri, objektu edo gauza ukiezin, zerbitzu edo ideia izan daiteke produktua, baldin eta kontsumitzailea, haren truke, ematen dion edo eman diezaiokeen baliagarritasunaren truke, ordaintzeko prest badago, eta, beren ezaugarriak direla-eta, merkaturatu egin badaiteke.
‎Definizio horretatik, honako ondorio hau atera daiteke: edozein gauza ukigarri, objektu edo gauza ukiezin, zerbitzu edo ideia izan daiteke produktua, baldin eta kontsumitzailea, haren truke, ematen dion edo eman diezaiokeen baliagarritasunaren truke, ordaintzeko prest badago, eta, beren ezaugarriak direla-eta, merkaturatu egin badaiteke.
‎Deskriba ezazu nola egin litzatekeen enpresak produktu horri buruz egin lukeen marketineko komunikazio prozesua, eraginkorra izateko. 12 Aurreko orrialdeak behar adinako arretaz irakurri ez badira, marketina, komunikazio prozesua den aldetik, eta publizitatea gauza bera direla ondoriozta daiteke. Adieraz itzazu bi kontzeptu horien arteko desberdintasunak.
‎12.4 Enpresen irudia ezaguna eta entzutetsua bihurtzen denean, merkatuko aktore guztiek berehala identifikatzen dute gauzak egiteko modu jakin bat irudian oinarrituta.
‎2 Zer da sailkatzea? Sailkatzea eta ordenatzea gauza bera al dira?
‎Altzariak baliabide gisa erabil ditzake hezitzaileak, zeren, ohiko erabileraz gainera, beste erabilera batzuk ere izan baititzakete. Adibidez, apalategia, berez, gauzak gordetzeko erabili ohi da, baina ikasgela banatzeko horma gisa ere erabil daiteke; era berean, aulkien gainean oihala jarriz gero, etxola egin dezakegu. Beraz, materiala alderdi guztietatik aztertu behar da eta, jakina, erabiltzeko ezaugarri batzuk izan behar ditu:
‎Komeni da behaketa lana egitea, materialei buruzko plangintza egiteko, bai materialak jartzean eragin egokia izan dezaten, bai horiek non jarri behar diren erabakitzeko. Adi egon behar dugu, eta, adierazitakoari jarraituz, ez ditugu gauza eta material gehiegi jarri behar; hobe da gutxiago jartzea eta horiek txandatzen ibiltzea, jolasteko moduen, erabileren, lorpenen, finkatutako gauzen eta erronka berrien arabera.
‎Komeni da behaketa lana egitea, materialei buruzko plangintza egiteko, bai materialak jartzean eragin egokia izan dezaten, bai horiek non jarri behar diren erabakitzeko. Adi egon behar dugu, eta, adierazitakoari jarraituz, ez ditugu gauza eta material gehiegi jarri behar; hobe da gutxiago jartzea eta horiek txandatzen ibiltzea, jolasteko moduen, erabileren, lorpenen, finkatutako gauzen eta erronka berrien arabera.
‎Ez da materiala alferrik xahutu behar; aitzitik, zaindu egin behar da, eta haren balioaz ohartarazi. Horretarako, ordea, ez da nahikoa arau jakin batzuk hitzez adieraztea, gauzak duintasunez erabiltzen ditugula ikusi behar dute haurrek: panpina bati besoa erori bazaio, josi egingo dugu, haurrak aurrean ditugula; ipuin bateko orriak askatu badira, haien laguntzaz itsatsiko ditugu, etab.
‎Lana errazteko, ikasgela aldi baterako antolatuta uztea komeni da, interesgunea lantzeko jardueretan erabiliko diren elementuak eta erabiltzeko edo girotzeko gauzak edo argazkiak prestatuta. Interesguneari dagokion girotze denbora hori ikaskuntza teknikaren parte bat da.
‎Horrez gain, funtsezkoa da jarduera bera behin baino gehiagotan egin ahal izateko aukera izatea, zeren haurrek gustukoa baitute eurek egindako edo esperimentatutako gauzak berriz egitea. Errepikatzeak eginkizun garrantzitsua du haurren heltzeko garapenean.
‎Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu.
‎Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu.
‎Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu. Txokoan nola eboluzionatzen duten behatuta, motibazioa bultza edo ikaskuntza indartu dezaketen elementu berriak erantsiko ditugu.
‎Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu. Txokoan nola eboluzionatzen duten behatuta, motibazioa bultza edo ikaskuntza indartu dezaketen elementu berriak erantsiko ditugu.
‎Haurrek eurek materialak ekartzea estrategia ona izan daiteke, familiaren eta eskolaren arteko elkarlana bultzatzeko eta haurrek, euren gauzak –besteekin partekatzen ikasteko.
‎Tailerrak programaziorako euskarria dira, eta, une jakin batean, haurrekin landu nahi den gauza zehazteko erabili ohi dira.
‎Txokoen bidez landuz gero, txikienekin kontuz ibili behar dugu, gehiegi busti ez daitezen. Txokoa esperimentatzeko lekua izan daiteke (ura oniletan edo hodietan zehar pasatzen da; uretan, zenbait gauza azalean gelditzen dira, beste zenbait hondoratu egiten dira eta beste batzuk murgildu egiten dira, baina hondora iritsi gabe). Haurrak ura jolasteko eta esperimentatzeko erabiliko dute(, arrantzan?
‎25 bat minutu pasatu ostean, edo, edozein arrazoirengatik, haurrek kontzentrazioa galtzen dutenean, hezitzaileak poltsak hartuko ditu, eta, eserita dagoen lekutik, keinuen edo esaldi laburren bidez, haurrei eskuan dauzkaten gauzak poltsetan sartzeko esango die. Haurrek lehenbiziko haurren jokabidea imitatzeko joera izango dute.
‎Guneetan gauzak gordetzeko elementuak honako hauek izan daitezke:
‎Une horiek ahozko komunikazioa lantzeko eta garatzeko aproposak dira. Ideia desberdinak kontrastatzeak gauza berriak ikasteko aukera eskaintzen du, deszentraziorako bidea irekitzen du, eta pentsamendua erregulatzeko aukera eskaintzen du.
‎Errutinei buruz hitz egiten dugunean, gehienetan, egunero gertatzen diren gauzez hitz egiten dugu. Jarduerak egunero errepikatuta lortzen da, beti modu berean eta egoera berdintsuetan eginda, eta, azkenean, pentsatu gabe egitera heltzen gara.
‎BIT multzo zaharrena kentzen da, eta berri batekin edo multzo bereko beste 5 BITekin ordezkatzen da. Hortik aurrera, egunero gauza bera egingo da.
‎Bigarren urtean, joan etorriak orekatuak eta koordinatuagoak izaten dira. Motrizitate fina ere gero eta hobea izaten da, eta hala ikusiko dugu jateko koilara hartzen dutenean, gauzak eskuez erabiltzen dituztenean, janaria mastekatzen dutenean, eta beste hainbat ekintza egiten dituztenean.
‎Adin horietan, beharrezkoa da arauen aplikazioa koherentea izatea, pertsona heldu guztien aldetik. Helduek gauza berdinak baimendu eta debekatu behar dituzte.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
gauza 290 (1,91)
gauzak 108 (0,71)
Gauza 37 (0,24)
Gauzak 26 (0,17)
gauzarik 13 (0,09)
gauzen 12 (0,08)
gauzekin 6 (0,04)
gauzaren 5 (0,03)
gauzatarako 5 (0,03)
gauzei buruz 4 (0,03)
Gauzen 3 (0,02)
gauzei 3 (0,02)
gauzek 3 (0,02)
gauzekiko 3 (0,02)
gauzetan 3 (0,02)
gauzetarako 2 (0,01)
GAUZA 1 (0,01)
GAUZEN 1 (0,01)
Gauzarik 1 (0,01)
Gauzazko 1 (0,01)
Gauzena 1 (0,01)
gauzari buruz 1 (0,01)
gauzazko 1 (0,01)
gauzazkoak 1 (0,01)
gauzen alde 1 (0,01)
gauzen arabera 1 (0,01)
gauzen artean 1 (0,01)
gauzetako 1 (0,01)
gauzez 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
gauza bera 110 (0,72)
gauza bat 20 (0,13)
gauza egin 19 (0,13)
gauza asko 12 (0,08)
gauza batzuk 12 (0,08)
gauza guzti 11 (0,07)
gauza horrela 10 (0,07)
gauza garrantzitsu 8 (0,05)
gauza berri 6 (0,04)
gauza gorde 6 (0,04)
gauza desberdin 5 (0,03)
gauza nola 5 (0,03)
gauza aldatu 4 (0,03)
gauza bakar 4 (0,03)
gauza bakoitz 4 (0,03)
gauza ez 4 (0,03)
gauza gertatu 4 (0,03)
gauza oker 4 (0,03)
gauza oso 4 (0,03)
gauza hartu 3 (0,02)
gauza hoberen 3 (0,02)
gauza hori 3 (0,02)
gauza horiek 3 (0,02)
gauza normal 3 (0,02)
gauza pertsonal 3 (0,02)
gauza utzi 3 (0,02)
gauza ahal 2 (0,01)
gauza azaldu 2 (0,01)
gauza baldin 2 (0,01)
gauza berdin 2 (0,01)
gauza bihurtu 2 (0,01)
gauza elkar 2 (0,01)
gauza erabili 2 (0,01)
gauza ere 2 (0,01)
gauza erraz 2 (0,01)
gauza erraztu 2 (0,01)
gauza esan 2 (0,01)
gauza eskatu 2 (0,01)
gauza ezan 2 (0,01)
gauza gehiago 2 (0,01)
gauza harreman 2 (0,01)
gauza instalazio 2 (0,01)
gauza interakzio 2 (0,01)
gauza interes 2 (0,01)
gauza izen 2 (0,01)
gauza kalte 2 (0,01)
gauza on 2 (0,01)
gauza ondo 2 (0,01)
gauza ordainsari 2 (0,01)
gauza txiki 2 (0,01)
gauza ukigarri 2 (0,01)
gauza zehatz 2 (0,01)
gauza zehaztu 2 (0,01)
gauza zer 2 (0,01)
gauza DNS 1 (0,01)
gauza adibide 1 (0,01)
gauza agenda 1 (0,01)
gauza aipagarri 1 (0,01)
gauza akats 1 (0,01)
gauza al 1 (0,01)
gauza alda 1 (0,01)
gauza aldi 1 (0,01)
gauza argitu 1 (0,01)
gauza arraro 1 (0,01)
gauza arrotz 1 (0,01)
gauza arrunt 1 (0,01)
gauza aski 1 (0,01)
gauza aurkezpen 1 (0,01)
gauza aurkitu 1 (0,01)
gauza aurre 1 (0,01)
gauza aurreikusi 1 (0,01)
gauza azal 1 (0,01)
gauza azalpen 1 (0,01)
gauza baliatu 1 (0,01)
gauza balio 1 (0,01)
gauza beldur 1 (0,01)
gauza berak 1 (0,01)
gauza berbera 1 (0,01)
gauza berriz 1 (0,01)
gauza beste 1 (0,01)
gauza bezalaxe 1 (0,01)
gauza bizi 1 (0,01)
gauza delikatu 1 (0,01)
gauza den 1 (0,01)
gauza detektatu 1 (0,01)
gauza domeinu 1 (0,01)
gauza duintasun 1 (0,01)
gauza eduki 1 (0,01)
gauza edukitza 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
gauza bera egin 15 (0,10)
gauza bera gertatu 15 (0,10)
gauza bera al 11 (0,07)
gauza bera beste 4 (0,03)
gauza berri ikasi 4 (0,03)
gauza bat eman 3 (0,02)
gauza bat erabilera 3 (0,02)
gauza bera esan 3 (0,02)
gauza bera ez 3 (0,02)
gauza nola esan 3 (0,02)
gauza asko gertatu 2 (0,01)
gauza bakoitz bera 2 (0,01)
gauza batzuk ar 2 (0,01)
gauza bera aginte 2 (0,01)
gauza bera hori 2 (0,01)
gauza egin ezan 2 (0,01)
gauza egin modu 2 (0,01)
gauza elkar egin 2 (0,01)
gauza hartu behar 2 (0,01)
gauza hoberen zahar 2 (0,01)
gauza instalazio fitxategi 2 (0,01)
gauza kalte eragin 2 (0,01)
gauza nola egin 2 (0,01)
gauza ondo egin 2 (0,01)
gauza pertsonal galdetu 2 (0,01)
gauza zehatz bat 2 (0,01)
gauza adibide txiki 1 (0,01)
gauza agenda bat 1 (0,01)
gauza akats arduratu 1 (0,01)
gauza aldatu egin 1 (0,01)
gauza aldatu hasi 1 (0,01)
gauza aldi baterako 1 (0,01)
gauza argitu eskatu 1 (0,01)
gauza arraro baino 1 (0,01)
gauza arrotz bat 1 (0,01)
gauza arrunt egin 1 (0,01)
gauza aski aldatu 1 (0,01)
gauza asko beldur 1 (0,01)
gauza asko egin 1 (0,01)
gauza asko egon 1 (0,01)
gauza asko elkar 1 (0,01)
gauza asko ipini 1 (0,01)
gauza asko itzuli 1 (0,01)
gauza asko komunikatu 1 (0,01)
gauza asko kontu 1 (0,01)
gauza asko zaindu 1 (0,01)
gauza aurkezpen berezi 1 (0,01)
gauza aurkitu bulego 1 (0,01)
gauza aurre kontrolatu 1 (0,01)
gauza aurreikusi esfortzu 1 (0,01)
gauza azal gelditu 1 (0,01)
gauza azaldu saiatu 1 (0,01)
gauza azalpen eman 1 (0,01)
gauza bakar eskatu 1 (0,01)
gauza bakar kontsola 1 (0,01)
gauza balio ukan 1 (0,01)
gauza bat apaindu 1 (0,01)
gauza bat baino 1 (0,01)
gauza bat balio 1 (0,01)
gauza bat egin 1 (0,01)
gauza bat ezaugarri 1 (0,01)
gauza bat galdu 1 (0,01)
gauza bat irudikapen 1 (0,01)
gauza bat pentsatu 1 (0,01)
gauza bat urruneko 1 (0,01)
gauza batzuk ahaztu 1 (0,01)
gauza batzuk egotzi 1 (0,01)
gauza batzuk erabili 1 (0,01)
gauza batzuk ere 1 (0,01)
gauza batzuk ezinbeste 1 (0,01)
gauza batzuk oso 1 (0,01)
gauza bera adierazi 1 (0,01)
gauza bera altu 1 (0,01)
gauza bera ari 1 (0,01)
gauza bera aurreko 1 (0,01)
gauza bera belaun 1 (0,01)
gauza bera bigarren 1 (0,01)
gauza bera buruz 1 (0,01)
gauza bera den 1 (0,01)
gauza bera denbora 1 (0,01)
gauza bera egon 1 (0,01)
gauza bera errealitate 1 (0,01)
gauza bera erreklamatu 1 (0,01)
gauza bera estalki 1 (0,01)
gauza bera ezker 1 (0,01)
gauza bera gu 1 (0,01)
gauza bera haserre 1 (0,01)
gauza bera ikusi 1 (0,01)
gauza bera kabu 1 (0,01)
gauza bera lortu 1 (0,01)
gauza bera mikrometro 1 (0,01)
gauza bera neutro 1 (0,01)
gauza bera normalizazio 1 (0,01)
gauza bera panel 1 (0,01)
gauza bera paper 1 (0,01)
gauza bera seme 1 (0,01)
gauza bera zahar 1 (0,01)
gauza berak leku 1 (0,01)
gauza berbera baina 1 (0,01)
gauza berdin baimendu 1 (0,01)
gauza berdin egin 1 (0,01)
gauza berri zein 1 (0,01)
gauza berriz egin 1 (0,01)
gauza desberdin interpretatu 1 (0,01)
gauza desberdin ulertu 1 (0,01)
gauza DNS zerbitzari 1 (0,01)
gauza domeinu bat 1 (0,01)
gauza duintasun erabili 1 (0,01)
gauza eduki behar 1 (0,01)
gauza edukitza legezko 1 (0,01)
gauza egin agertu 1 (0,01)
gauza egin ahalmen 1 (0,01)
gauza egin baizik 1 (0,01)
gauza egin ezgai 1 (0,01)
gauza egin nahi 1 (0,01)
gauza erabili prest 1 (0,01)
gauza ere hartu 1 (0,01)
gauza erraz bistaratu 1 (0,01)
gauza erraz gogoratu 1 (0,01)
gauza erraztu behar 1 (0,01)
gauza erraztu egin 1 (0,01)
gauza esan modu 1 (0,01)
gauza esan momentu 1 (0,01)
gauza garrantzitsu bat 1 (0,01)
gauza garrantzitsu batzuk 1 (0,01)
gauza garrantzitsu hartu 1 (0,01)
gauza garrantzitsu hura 1 (0,01)
gauza garrantzitsu zein 1 (0,01)
gauza gehiago leku 1 (0,01)
gauza gertatu ahal 1 (0,01)
gauza gorde aprobetxatu 1 (0,01)
gauza gorde elementu 1 (0,01)
gauza gorde erabili 1 (0,01)
gauza gorde erosle 1 (0,01)
gauza gorde ezan 1 (0,01)
gauza gorde leku 1 (0,01)
gauza guzti egin 1 (0,01)
gauza guzti eraman 1 (0,01)
gauza guzti ez 1 (0,01)
gauza guzti gain 1 (0,01)
gauza guzti kolore 1 (0,01)
gauza guzti kontrolatu 1 (0,01)
gauza guzti txikikeria 1 (0,01)
gauza guzti zergati 1 (0,01)
gauza harreman positibo 1 (0,01)
gauza hoberen irrikatu 1 (0,01)
gauza hori prezio 1 (0,01)
gauza hori ukan 1 (0,01)
gauza hori zaindu 1 (0,01)
gauza horiek birsaldu 1 (0,01)
gauza horiek ekoizpen 1 (0,01)
gauza horiek zein 1 (0,01)
gauza interakzio egin 1 (0,01)
gauza interes piztu 1 (0,01)
gauza interes ukan 1 (0,01)
gauza izen gogoratu 1 (0,01)
gauza izen jakin 1 (0,01)
gauza normal hartu 1 (0,01)
gauza normal hasi 1 (0,01)
gauza oker beldur 1 (0,01)
gauza oker egin 1 (0,01)
gauza oker norbera 1 (0,01)
gauza oso azkar 1 (0,01)
gauza oso desberdin 1 (0,01)
gauza oso posesibo 1 (0,01)
gauza pertsonal utzi 1 (0,01)
gauza txiki ere 1 (0,01)
gauza txiki zoriontsu 1 (0,01)
gauza ukigarri osatu 1 (0,01)
gauza utzi ahal 1 (0,01)
gauza utzi toki 1 (0,01)
gauza zehaztu behar 1 (0,01)
gauza zehaztu erabili 1 (0,01)
gauza zer gertatu 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia