2011
|
|
Gasometroa: tresna zeharkatzen duen airearen bolumena eta analitoaren kontzentrazioa kalkulatzeko, nahitaezkoa da emaria jakitea (alegia, laginduriko aire bolumenaren eta denboraren arteko erlazioa); 1,5 L/ min ko emaria neurtzeko
|
gauza
izan behar du, haren errore marjina ezin da izan% 3 baino handiagoa, eta haren pantailak irakurtzeko erosoa izan behar du.
|
|
Partikula arnasgarriak: 2,5 µm baino txikiagoak, ziliorik gabeko arnasbideak zeharkatzeko
|
gauza
dira.
|
|
Proiektu bakoitzean, zenbait plano egin behar dira, beste
|
gauza
batzuen artean. Planook nahikoak izan behar dute, kopuruz eta xehetasunez?
|
|
Desaktiba itzazu biak, kontagailuak kontatu ahal izan dezan. Gero, aplikatu erloju seinalea DOWN sarrerari UP= 1 dagoela, eta egin lehengo
|
gauza
bera.
|
|
Desaktiba itzazu biak, kontagailuak kontatu ahal izan dezan. Gero, aplikatu erloju seinalea DOWN sarrerari UP= 1 dagoela, eta egin lehengo
|
gauza
bera.
|
|
Aldez aurretik kargatutako datu bat memorizatuta gordetzeko, bi
|
gauza
egin daitezke: erloju sarreran pultsurik ez aplikatu, edo modua hautatzeko bi sarrerak 0 egoeran jarri.
|
|
Inoiz ez sartu modulu barruan metalezko
|
gauzak
edo su har dezaketenak. Sutea edo deskarga elektrikoa eragin dezakete.
|
|
Irteera 1 egoeran jar dadin, bi
|
gauza
egin daitezke: preset sarrera asinkronoa aktibatu, edo J sarrera sinkronoa aktibatu eta erloju pultsu bat aplikatu, K bigarren sarrera sinkronoa nahiz sarrera asinkronoak desaktibatuta daudela.
|
|
Familiaren kohesioa jarrera hauetan ikusten da, besteak beste:
|
gauza
asko elkarrekin egitean, interes berak izatean, zaletasun berak izatean, lagun berak izatean?
|
|
Sei urte arteko haurrei haur eskoletan ematen zaie hezkuntza arreta. Bigarren zikloan eskolatzeko ez dago arazo handirik; lehen zikloan, ordea, ez da
|
gauza
bera gertatzen.
|
|
Tratu txarren definizioan, ez egitea edo arduragabekeria azpimarratu ditugu tratu txarren modalitate gisa.. Salaketa jarriz ez da lortzen familiaren egoera konpontzea?. Hori ez da egia, eta, kasu gehienetan behintzat, haur bat gehiegikeria edo abandonu egoeran baldin badago,
|
gauzak
bere horretan uztea da ezertarako balio ez duena da.. Haurtzaroan tratu txarrak jasan dituzten pertsona guztiek tratu txarrak emango dituzte etorkizunean". Tratu txarrak jasan dituzten pertsona guztiek ez dituzte tratu txarrak emango, eta seme alabak gaizki tratatzen dituzten pertsona guztiek ez dituzte tratu txarrak jasan haurtzaroan; hala ere, arrisku faktore bat da.. Giza izaerak seme alabak zaintzera eta haiei arreta ematera bultzatzen ditu gurasoak?.
|
|
Mapa familiarra pertsonak berak eraikitzen du, bere etxebizitzaren plano baten bidez. Plano horretan zehaztu du zein diren denentzako guneak, norena den etxeko gela bakoitza, zer lekutan hitz egin eta eztabaidatzen den
|
gauza
garrantzitsuez, non ikasten den, non bilatzen den babesa?
|
|
Nolanahi ere, Haur Hezkuntzako eskola kontseiluari dagokionez, bi
|
gauza
hartu behar dira kontuan:
|
|
Juan Campos AlonsoEsparru fisikoaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBurutik parasitoak kentzea.Berariazko produktua aplikatzea.Asteroko azterketa.Txertoen egoera egiaztatzea.Dagokion osasun profesionalekin hitz egitea.HPIIzena: ...o beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere
|
gauzak
nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia az... Lehengo egoeraren eta oraingoaren arteko aldea erakutsi behar zaio, hau da, egun guztian bakarrik egotearen eta beti haurrekin eta helduekin egotearen arteko aldea.Hilero berrikus liteke.Egoera hau aldi baterako dela azaldu behar zaio.Eskolaren edo ikaskuntzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen gauzei buruz galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontrolatzea, ama semeen arteko harremana ikusteko.
|
|
Juan Campos AlonsoEguneroko bizitzako esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinMahai tresnen erabileran aurrerapenak egitea.Otorduetan, haiek ongi erabiltzen erakutsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Mahaian, postura egokia lortzea.Otorduetan, nola eseri behar duen azaldu behar zaio, eta behin eta berriz errepikatu behar zaio, txukuntasuna gal ez dezan.Bi hiletik behin berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere gauzak nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke, garrantzitsua baita.Ez zaio erantzun behar, berak lehenago erantzun ez badu.Entzuteko ariketak eta jolasak egin behar dira.Taldean integratzea bultzatzea.Besteak bezala tratatu behar dugu, eta besteen aurrean baloratu.Hilero berrikus liteke.Taldeko jolasak bultzatu behar dira, integratua senti dadin.Gogo aldarte ona sustatzea.Bere egoera azaldu behar zaio. ...n esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer etxeko lan dituen ikusi, eta egin egin behar ditugu.Zentroan dagoen bitartean.Zer ez duen ulertzen galdetu behar zaio, azaldu ahal izateko.Arreta bultzatzea.Egunean zehar egin dituen
|
gauzei buruz
galdetu behar zaio, eta arreta hobetzeko ariketak egin behar dira.Bi hiletik behin berrikus liteke.Hizkuntza eta irakurketa indartzea.Hizkuntza egokiarekin hitz egin behar zaio, eta, berak ongi hitz egiten ez duenean, zuzendu egin behar zaio.Zentroan dagoen bitartean.Egunean minutu batzuk hartu behar dira, irakur dezan.Familia esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBisitak kontrolatzea, ama ...
|
|
Baita Carlinhos ere, bere bizilagunekin batera pikatzen? Gustatuko litzaidake ikustea rockeko beste idolo batzuk, bai eta zinema zuzendariak ere (ni barne), gure auzoan
|
gauzak
hobetzearren plaza bat eraikitzeko pikatzen. Plazak El milagro de Candeal izena du, eta, orain, bertan egiten dira auzoko jarduera gehienak.
|
|
Normalki, zentroek harrera protokolo bat izaten dute, han, kontuan hartzen dira premia fisikoak nahiz emozionalak?, eta hezitzailea bere lanean gidatzeko balio du. Oro har, adingabea hartzen denean, aldi batean biziko den etxe berria erakusten zaio, elkarbizitza arauak azaltzen zaizkio, eta logela eta armairu bat esleitzen zaizkio, bere
|
gauzak
gorde ditzan.
|
|
Esango dio bera dela bere tutorea, berekin egongo dela, eta behar duen guztian lagunduko diola. Berari kontatu behar dizkiola bere
|
gauzak
, arazoak eta estutasunak, berak zainduko duela, eta ez zaiola ezer faltako.
|
|
Likido egoerarekin kontaktuan dagoen botilaren xaflak barruko propanoaren tenperatura hartzen du, eta tenperatura hori botila inguratzen duen atmosferako airearen tenperatura baino txikiagoa denean, aireak duen ur lurruna kondentsatu egiten da xaflan. Botila bat hozkailutik ateratzen dugunean gertatzen den
|
gauza
bera gertatzen da: inguratzen duen atmosferako airea baino hotzagoa denez, aire lurruna haren gainean kondentsatzen da.
|
|
C motako suteak itzaltzeko egin daitekeen
|
gauzarik
onena da hornidura etetea, gasak eragindako sua etengo baita hala.
|
|
dira bertikalean dauden hodi guztiek eraman behar duten noranzkoa.
|
Gauza
bera egingo dugu instalazio hori osatzen duten gainerako elementuen ikurrekin.
|
|
Ebakuazioa eraginkorra izan dadin, eragozpen fisikoak dituzten pertsonen ebakuazioak aurreikusita egon behar du, besteak beste.Atal honetan, hauek jasotzen dira: ebakuazio jarraibideak, eta larrialdietako debekuak edo egin behar ez diren
|
gauzak
.
|
|
16 Aurora multinazional bateko telefonozaina da eta erretiroa hartzear da. Lan bikaina egin du urte luzez, baina
|
gauzak
aldatu egin dira orain. Enpresa asko hazi da, eta deien bolumena hirukoiztu egin da.
|
|
Horretarako, saltzaile guztiak bildu ditu, eta planak eguneratzea proposatu, merkataritza gunearenean txertatzeko. Bileran, batzuk ez dira Sandrarekin ados egon, eta
|
gauzak
bere horretan uztea erabaki dute.
|
|
Tratamendu ultrasonikoa ezin da material guztiekin erabili, baina herdoilezinezko altzairuzko tresnekin oso efikaza da, batez ere hortzetarako tresneriarekin eta antzeko
|
gauza
delikatuekin. Mikrokirurgiarako tresneria eta endoskopio zurrunak fabrikatzaileak baimentzen dituen kasuetan soilik garbi daitezke metodo horren bidez.
|
|
Bestalde, ultrasoinuak erabiltzen dituenean, ahalik eta gehien kargatzen du gailua, ahalik eta azkarren bukatzeko eta energia aurrezteko.
|
Gauza
gehiagotarako lekua egon dadin, tresneria artikulatua zabaldu gabe sartzen du.
|
|
Esterilizazio zentraleko gune zikineko atetik sartzen da, edo jasogailuaren bidez, materiala ebakuntza geletatik edo larrialdien eremutik badator. Edonola ere, materiala inbentario batekin iritsi ohi da, heltzen diren
|
gauza
guztiak kontrolatzeko. Inbentario horren kopia bat jatorrizko zerbitzuan gelditzen da, bidalitako materialak eta bueltan datorrenak (esterilizatua, jada) bat egiten duten begiratu behar izanda ere.
|
|
Fernandok egin dituen prozedura horietan,
|
gauza
batzuk ahaztu egin zaizkio, eta beste batzuk gaizki egin ditu. Esan zein.
|
|
|
Gauza
hauek ahaztu zaizkio eta egin ditu gaizki:
|
|
Azkenik, autoklabea ez du ondo bete. Karga heterogeneoa denez, honela egon behar dute
|
gauzek
(goitik behera): ehunkiak, material metaliko soltea, edukiontzi metalikoak eta beirazko materiala.
|
|
b) Hamaika hilabeteko haurra da María, eta bere amaren lantegiaren ondoan dagoen haur eskola batera joaten hasi da, hainbat adinetako beste zenbait umerekin. Katamarka ibiltzen hasi da María, eta jostailuak eta topatzen dituen
|
gauza
guztiak eramaten ditu ahora.
|
|
1
|
Gauza
bera al dira infekzio iturria eta gordailua?
|
|
Gaur egun, medikazioa nahikoa eraginkorra da, eta erabilgarri dagoen lurraldeetan hilgarria izan ordez gaitz kronikoa da. Tamalez, ez da
|
gauza
bera gertatzen gutxi garatutako herrietan, non lehenengo hilkortasun kausa den.
|
|
Esan Alaznek egindako
|
gauza
horietatik zein diren zuzenak eta zein ez.
|
|
Erdiko zurrustaren gernua nola jaso behar duen azaldu behar zaio pazienteari, horretarako
|
gauza
baldin bada, eta txiza egiten utzi, haren intimitatea eta autonomia errespetatuz. Pazienteak ezin badu lagina hartu, edo zundaturik badago, erizaintzako laguntzaileak jaso behar du.
|
|
Komunera bere kabuz joateko
|
gauza
baldin bada pazientea, esan eskuak urez eta xaboiz ondo garbitzeko, eta gogoratu ondo urberritu eta lehortu behar dituela. Altxatu ezin bada, ohean hartu behar zaio lagina.
|
|
Patogenizitatea eta infektibitatea ez dira
|
gauza
bera. Badaude oso infektiboak diren gaixotasunak baina patogenizitate txikikoak; poliomielitisa, adibidez.
|
|
|
Gauza
bera egin ohazalarekin. Manta baino 10 bat cm gorago jarri behar da ohazala.
|
|
Handiak dira, adar zabalekoak. Ehunak edo lodiera handiko
|
gauzak
mozteko erabiltzen dira.
|
|
Prebentzioa eta kontrola ez dira
|
gauza
bera. Prebentzioan, gidak, protokoloak, prozedurak, arauak eta abar maila teorikoan ezartzen dira, hots,, gauzak nola egin behar diren?
|
|
Prebentzioa eta kontrola ez dira gauza bera. Prebentzioan, gidak, protokoloak, prozedurak, arauak eta abar maila teorikoan ezartzen dira, hots,?
|
gauzak
nola egin behar diren, esaten da; kontrolean, ordea, maila praktikoa adierazten da, hau da, prebentzio programak gauzatzen diren?, gauzak egiten diren??
|
|
Prebentzioan, gidak, protokoloak, prozedurak, arauak eta abar maila teorikoan ezartzen dira, hots,, gauzak nola egin behar diren? esaten da; kontrolean, ordea, maila praktikoa adierazten da, hau da, prebentzio programak gauzatzen diren??
|
gauzak
egiten diren?, fasea da.
|
|
Ospitale batean hasiberria da Beatriz, erizaintzako laguntzailea, esterilizazio zentralean. Ebakuntza bateko materiala heldu zaio, eta inbentario orrian jartzen dituen
|
gauza
guztiak ez daudela ohartu da. Zer falta den idatzi du Beatrizek, eta dagoen materiala esterilizatzeko prozesatzen hasi da.
|
|
2
|
Gauza
bera dira agente patogeno bat eta birulento bat. Arrazoitu erantzuna.
|
|
Familia, lana edo
|
gauza
pertsonalei buruz galdetu behar zaio.
|
2012
|
|
Gure irudia da besteek guregandik jasotzen duten lehen
|
gauza
. Gure janzkerak, portaerak eta harremanetan jarduteko moduak gutaz asko esaten dute; hortaz, alderdi hau hitzik gabeko komunikazioko gai baten barnean landu behar da.
|
|
Izan ere, ez da
|
gauza
bera denbora guztian jendearekin harremanetan aritzea eskatzen duen lanpostuetan jardutea eta jendearekin zuzenean harremanik izateko aukerarik ematen ez duten lanpostuetan jardutea.
|
|
Hortaz, kontuan hartu behar da, kasuan kasuan, mezuaren helburua papera aukeratzeko. Ez da
|
gauza
bera paper birziklatua erabiltzea edo paper berjuratua erabiltzea. Mezu bakoitza paper egokian egin behar da; izan ere, inprimatu, tolestu, gomaztatu eta garraiatu egin behar da, etab.
|
|
Horregatik, oso garrantzitsua da mezu elektronikoetan kontu handiz ibiltzea
|
gauzak
nola esaten diren. Ezin da guztiz kontrolatu hartzaileak nola interpretatuko duen mezua, baina idazkera neutralagoa erabil daiteke, gaizki ulerturik sor ez dadin.
|
|
Hizketan ari zaigunak gu errespetatzea lortzen dugu. Izan ere, errespetua, bizitzako beste
|
gauza
garrantzitsu batzuekin batera,, zenbat eta gehiago banatu, hainbat eta gehiago izaten da?. –
|
|
Zer arau? 15
|
Gauza
bera al dira artxibatzea eta biltegiratzea? 16 Dokumentuak betiko gorde behar al dira?
|
|
17 Zer helburu dituzte artxiboek? 18
|
Gauza
bera al dira artxibo aktiboak eta erdi aktiboak? 19 Aipa itzazu datu pertsonalak dituzten artxiboak dauzkaten enpresen betebeharrak.
|
|
Korrespondentzia erregistratutakoan, bidali beharreko
|
gauza
bakoitza, gutunak, paketeak, etab., pisatzea eta frankeatzea izango da azken urratsa.
|
|
Artxiboak edo karpetak ezabatzen direnean, sistemak beste karpeta batera bidaltzen ditu, Zakarrontzira (Papelera de reciclaje). Artxibo horiek han geratzen dira, eta bi
|
gauza
egin daitezke haiekin: berreskuratu (deskuiduan edo ustekabean ez ezabatzeko) edo ekipotik behin betiko ezabatu.
|
|
Bezeroarentzako arreta eta salmentak Bezeroari arreta ematearen oinarrizko helburuetako bat bezeroa gogobetetzea, eta, hortaz, leialtzea da. Hala ere,
|
gauzak
ez dira nahastu behar; alegia, bezeroaren arretarako zerbitzua ez da saltzeko aukeratzat hartu behar, produktu bati buruzko kexak produktu" hobea" saltzeko aprobetxatuta.
|
|
– Alferrikako eragiketak egitea, hainbat departamentutan
|
gauza
bera egiten dutelako.
|
|
Diru sarrerak sortzeko gustura dauden bezeroak eduki behar dira. Bezeroek pozik egoteko,
|
gauzak
ondo egin behar dira. Gauzak ondo egiteko, ez da okerrik egin behar.
|
|
Bezeroek pozik egoteko, gauzak ondo egin behar dira.
|
Gauzak
ondo egiteko, ez da okerrik egin behar. Kalitate estandarrak okerrik egin gabe lan egiteko aukera ematen duten arau egiaztatuak dira.
|
|
Motibazioaren eta premien arteko lotura bistakoa da. Premiatzat bizirik irauteko behar diren
|
gauzak
ez izatea har daiteke, edo aurka egin ezin zaion guztia. Nolanahi ere, kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, motibazioaren eta premiaren kontzeptuak parekatu egin daitezke; izan ere, erosteko arrazoia premia onartzea besterik ez da.
|
|
Izan ere, pertsonek, grabatzen dituztenean, ohikoak ez diren portaerak izaten dituzte, eta, jakina, bideokonferentzia eta elkarrizketa arrunta ez dira
|
gauza
bera; gainera, elkarrizketa arruntetan zuzeneko ikuste kontaktuak garrantzi handia izaten du.
|
|
– Tonua bolumenaren eta ahots tinbrearen aldaketa da,
|
gauzak
esateko modua berezi bihurtzen duena, hizlariaren asmoaren eta aldartearen arabera. Komenigarria da tonua kontrolatzen ikastea, premien arabera erabiltzeko.
|
|
Hartzailearen egoera pertsonalak, aldarteak, prestakuntzak eta kultura mailak eragin handia izango dute prozesuko une horretan. Batzuetan, gure nortasunaren edo unean unean dugun egoeraren arabera,
|
gauza
desberdinak interpretatzen ditugu. Atzeraelikadura Hartzailearen erantzuna da.
|
|
Gaien ahozko azalpena pertsona baten edo talde baten aurrean bakarrik edo taldean egin daiteke, eta, gainera, komunikazioa norabide bakarrean
|
gauza
daiteke (igorleak soilik hitz egiten du), edo bi norabideetan, bertaratutako guztiei parte hartzeko aukera emanez (igorlearen eta hartzailearen rolak etengabe aldatzen dira). Modu batean edo bestean, hainbat teknika erabil daitezke, honela bil daitezkeenak:
|
|
Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Komunikazioak ez du erantzunik behar. b) Informazioak erantzuna behar du, eutsiko bazaio. c) Komunikazioak portaerak aldatzeko helburua du. d) Komunikazioak jarreran eragina izateko helburua du. e)
|
Gauza
bera dira hizkuntza teknikoa eta jargoia. f) Gauza bera dira ingurumen informazioa eta informazio korporatiboa.
|
|
Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Komunikazioak ez du erantzunik behar. b) Informazioak erantzuna behar du, eutsiko bazaio. c) Komunikazioak portaerak aldatzeko helburua du. d) Komunikazioak jarreran eragina izateko helburua du. e) Gauza bera dira hizkuntza teknikoa eta jargoia. f)
|
Gauza
bera dira ingurumen informazioa eta informazio korporatiboa.
|
|
ADIBIDEAK Aurpegiera eta komunikazioa Aurpegierak komunikatzeko balio du, baina testuinguruaren eta egoera emozionalaren arabera. Esaterako, egiaztatu da honelako
|
gauzak
komunikatzeko erabiltzen dugula aurpegiera: –
|
|
MEZU KONTZIENTEAK ETA INKONTZIENTEAK Mezua distortsionatu egin daiteke igorleak kontzienteki esaten duena eta inkontzienteki transmititzen duena
|
gauza
bera ez badira. Komunikatzaile onak bateratu egin behar ditu nahita esaten duena eta inkontzienteki transmititzen duena.
|
|
Azalpeneko ordenari dagokionez, nahiz eta bezeroari ematen zaion mezu oro harentzat garrantzitsua izan, oso kontuan hartu behar da zer den esan behar dugun lehenengo
|
gauza
eta zer azkena, horiexek izaten baitira elkarrizketetatik ondoen gogoratzen diren zatiak. Dena den, erdiko zatiak ere argia izan behar du.
|
|
Adibidez, agurtzea eta gure burua aurkeztea, konplimenduren bat egitea, laguntza eskaintzea, aholkua eskatzea, iruzkin bat egitea? Esaldi errazak erabili behar dira; hobe da gai erraza bilatzea eta irribarrez jardutea; hartara, itxura atseginagoa emango dugu eta
|
gauzak
erraztu egingo ditugu.
|
|
Prozedura laudoa ematen denean amaitzen da. Laudoak, epai judizialek bezalaxe gatazka ebazten du eta
|
gauza
epaituaren eraginkortasuna du.
|
|
Bistako kontzeptu oro eta garrantzirik gabeko datu eta ideiak alde batera utziko ditugu, eta ez ditugu
|
gauzak
errepikatuko.
|
|
|
Gauza
bera erreklamatzeko beste gutun bat bidali behar bada, mezua irmoagoa izan daiteke, eta, gertaeren garrantziaren arabera, erreklamazioa eragin duen arazoari irtenbidea emateko enpresak hartu dituen neurri zehatzak aipatu dira. Kasu horretan, bezeroak gutuna jasoko duela ziurtatzeko, jasotze agiria eskatzen duen gutun ziurtatua erabiliko da.
|
|
GASTEIZ, 2008ko URRIA LAGUN HORI: ZURE HIRIAN GURE OINARRI IMANDUEN ETA BESTELAKO ERLAXAZIO ETA ETXEKO
|
GAUZEN
AURKEZPEN BEREZIA EGINGO DUGULA ETA, EKITALDI HORRETARA GONBIDATZEN ZAITUGU. LEHEN ETA AZKENEKO ALDIZ GURE HAMARGARREN URTEURRENA DENEZ GERO, AHAZTUKO EZ DUZUN OPARI BAT EMANGO DIZUGU.
|
|
ESKATZEN DU edo ESKATZEN DUT formularen ondoren, eskaera edo eskaerak egiten dira.
|
Gauza
bat baino gehiago eskatzen badira, eskaerak ere paragrafoetan bereizi eta paragrafoak elkarren segidan zenbakitu behar dira.
|
|
–
|
Gauza
al daiteke enpresaren baliabide eta ahalmenekin?
|
|
Definizio horretatik, honako ondorio hau atera daiteke: edozein
|
gauza
ukigarri, objektu edo gauza ukiezin, zerbitzu edo ideia izan daiteke produktua, baldin eta kontsumitzailea, haren truke, ematen dion edo eman diezaiokeen baliagarritasunaren truke, ordaintzeko prest badago, eta, beren ezaugarriak direla-eta, merkaturatu egin badaiteke.
|
|
Definizio horretatik, honako ondorio hau atera daiteke: edozein gauza ukigarri, objektu edo
|
gauza
ukiezin, zerbitzu edo ideia izan daiteke produktua, baldin eta kontsumitzailea, haren truke, ematen dion edo eman diezaiokeen baliagarritasunaren truke, ordaintzeko prest badago, eta, beren ezaugarriak direla-eta, merkaturatu egin badaiteke.
|
|
Deskriba ezazu nola egin litzatekeen enpresak produktu horri buruz egin lukeen marketineko komunikazio prozesua, eraginkorra izateko. 12 Aurreko orrialdeak behar adinako arretaz irakurri ez badira, marketina, komunikazio prozesua den aldetik, eta publizitatea
|
gauza
bera direla ondoriozta daiteke. Adieraz itzazu bi kontzeptu horien arteko desberdintasunak.
|
|
12.4 Enpresen irudia ezaguna eta entzutetsua bihurtzen denean, merkatuko aktore guztiek berehala identifikatzen dute
|
gauzak
egiteko modu jakin bat irudian oinarrituta.
|
|
2 Zer da sailkatzea? Sailkatzea eta ordenatzea
|
gauza
bera al dira?
|
|
Altzariak baliabide gisa erabil ditzake hezitzaileak, zeren, ohiko erabileraz gainera, beste erabilera batzuk ere izan baititzakete. Adibidez, apalategia, berez,
|
gauzak
gordetzeko erabili ohi da, baina ikasgela banatzeko horma gisa ere erabil daiteke; era berean, aulkien gainean oihala jarriz gero, etxola egin dezakegu. Beraz, materiala alderdi guztietatik aztertu behar da eta, jakina, erabiltzeko ezaugarri batzuk izan behar ditu:
|
|
Komeni da behaketa lana egitea, materialei buruzko plangintza egiteko, bai materialak jartzean eragin egokia izan dezaten, bai horiek non jarri behar diren erabakitzeko. Adi egon behar dugu, eta, adierazitakoari jarraituz, ez ditugu
|
gauza
eta material gehiegi jarri behar; hobe da gutxiago jartzea eta horiek txandatzen ibiltzea, jolasteko moduen, erabileren, lorpenen, finkatutako gauzen eta erronka berrien arabera.
|
|
Komeni da behaketa lana egitea, materialei buruzko plangintza egiteko, bai materialak jartzean eragin egokia izan dezaten, bai horiek non jarri behar diren erabakitzeko. Adi egon behar dugu, eta, adierazitakoari jarraituz, ez ditugu gauza eta material gehiegi jarri behar; hobe da gutxiago jartzea eta horiek txandatzen ibiltzea, jolasteko moduen, erabileren, lorpenen, finkatutako
|
gauzen
eta erronka berrien arabera.
|
|
Ez da materiala alferrik xahutu behar; aitzitik, zaindu egin behar da, eta haren balioaz ohartarazi. Horretarako, ordea, ez da nahikoa arau jakin batzuk hitzez adieraztea,
|
gauzak
duintasunez erabiltzen ditugula ikusi behar dute haurrek: panpina bati besoa erori bazaio, josi egingo dugu, haurrak aurrean ditugula; ipuin bateko orriak askatu badira, haien laguntzaz itsatsiko ditugu, etab.
|
|
Lana errazteko, ikasgela aldi baterako antolatuta uztea komeni da, interesgunea lantzeko jardueretan erabiliko diren elementuak eta erabiltzeko edo girotzeko
|
gauzak
edo argazkiak prestatuta. Interesguneari dagokion girotze denbora hori ikaskuntza teknikaren parte bat da.
|
|
Horrez gain, funtsezkoa da jarduera bera behin baino gehiagotan egin ahal izateko aukera izatea, zeren haurrek gustukoa baitute eurek egindako edo esperimentatutako
|
gauzak
berriz egitea. Errepikatzeak eginkizun garrantzitsua du haurren heltzeko garapenean.
|
|
Txokoetan ez da
|
gauza
askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu.
|
|
Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina
|
gauza
eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu.
|
|
Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran,
|
gauza
gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera, gauzak erants ditzakegu. Txokoan nola eboluzionatzen duten behatuta, motibazioa bultza edo ikaskuntza indartu dezaketen elementu berriak erantsiko ditugu.
|
|
Txokoetan ez da gauza askorik ipini behar, baina haur guztiek erabiltzeko adina gauza eskaini behar da. Hasieran, gauza gutxi batzuk jar ditzakegu, eta, gero, haurren premien arabera,
|
gauzak
erants ditzakegu. Txokoan nola eboluzionatzen duten behatuta, motibazioa bultza edo ikaskuntza indartu dezaketen elementu berriak erantsiko ditugu.
|
|
Haurrek eurek materialak ekartzea estrategia ona izan daiteke, familiaren eta eskolaren arteko elkarlana bultzatzeko eta haurrek, euren
|
gauzak
–besteekin partekatzen ikasteko.
|
|
Tailerrak programaziorako euskarria dira, eta, une jakin batean, haurrekin landu nahi den
|
gauza
zehazteko erabili ohi dira.
|
|
Txokoen bidez landuz gero, txikienekin kontuz ibili behar dugu, gehiegi busti ez daitezen. Txokoa esperimentatzeko lekua izan daiteke (ura oniletan edo hodietan zehar pasatzen da; uretan, zenbait
|
gauza
azalean gelditzen dira, beste zenbait hondoratu egiten dira eta beste batzuk murgildu egiten dira, baina hondora iritsi gabe). Haurrak ura jolasteko eta esperimentatzeko erabiliko dute(, arrantzan?
|
|
25 bat minutu pasatu ostean, edo, edozein arrazoirengatik, haurrek kontzentrazioa galtzen dutenean, hezitzaileak poltsak hartuko ditu, eta, eserita dagoen lekutik, keinuen edo esaldi laburren bidez, haurrei eskuan dauzkaten
|
gauzak
poltsetan sartzeko esango die. Haurrek lehenbiziko haurren jokabidea imitatzeko joera izango dute.
|
|
Guneetan
|
gauzak
gordetzeko elementuak honako hauek izan daitezke:
|
|
Une horiek ahozko komunikazioa lantzeko eta garatzeko aproposak dira. Ideia desberdinak kontrastatzeak
|
gauza
berriak ikasteko aukera eskaintzen du, deszentraziorako bidea irekitzen du, eta pentsamendua erregulatzeko aukera eskaintzen du.
|
|
Errutinei buruz hitz egiten dugunean, gehienetan, egunero gertatzen diren
|
gauzez
hitz egiten dugu. Jarduerak egunero errepikatuta lortzen da, beti modu berean eta egoera berdintsuetan eginda, eta, azkenean, pentsatu gabe egitera heltzen gara.
|
|
BIT multzo zaharrena kentzen da, eta berri batekin edo multzo bereko beste 5 BITekin ordezkatzen da. Hortik aurrera, egunero
|
gauza
bera egingo da.
|
|
Bigarren urtean, joan etorriak orekatuak eta koordinatuagoak izaten dira. Motrizitate fina ere gero eta hobea izaten da, eta hala ikusiko dugu jateko koilara hartzen dutenean,
|
gauzak
eskuez erabiltzen dituztenean, janaria mastekatzen dutenean, eta beste hainbat ekintza egiten dituztenean.
|
|
Adin horietan, beharrezkoa da arauen aplikazioa koherentea izatea, pertsona heldu guztien aldetik. Helduek
|
gauza
berdinak baimendu eta debekatu behar dituzte.
|