Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 209

2001
‎8,7 dm mm-tan eta ondotik hm-tan nola konberti?...
‎0 Begira ezazu Mirentxuk eta lnakik problema hau nola ebazten duten.
‎0 Begira ezazu bi problemak nola ebazten dituzten Mirentxuk eta liiakik.
2002
‎Bai ote da 3€ ko, 4 € ko, 6 € ko... billetik? Diharütza hauek nola osotzen dira?
‎Sekuentzia Zenbakien tau/ a Kanikarrek eta Dedek bezala jokoarekin hasten da (fitxategia ikus) ahoz" hirurogei..." ekin hasten diren zenbakien ezagutzeko. Laukitxo horietan fagoratua den deskonposaketa zenbaki horien adierazgarritasuna da(" hirurogeita hamahiru", 60+ 13 da)," hirurogei" ekin hasten den zenbaki bat zifraz nola idazten den jakiteko, zenbat hamarreko daukan jakin behar da (6 ala 7?). Beraz.
‎Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola , zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎zenbakiak desordenan diktatuak dira. lkasleek orrialde behereko zenbakien lerroa erreferentzia gisa erabiltzen dute. Adibidez," lau" nola idazten den jakiteko, ikasleak laukitxoak konta ditzake" lau,, entzun arte...
‎" hogeita..."," berrogeita..."," hirurogeita..." edo" lau� rogeita..." hitzekin hasten den zenbaki baten idazteko segida entzutea baitezpadakoa da nola hasten den jakiteko: 2 ala 3rekin, 4 ala Sekin, 6 ala 7rekin, 8 ala 9rekin?
‎Hamar, hogei, hogeita hamar, etab. serietik has daiteke; ahoz� katzen den bigarren zenbakia lehenaren arabera� koa dutenen seriak: zazpi, hamazazpi, hogeita zazpi, etab., eta azkenik hain erregularrak ez direnak, hala nola : bat, hamaika, hogeita bat, etab. lrakasleak zenbaki bat erraiten du, ikasleek 10 gehitu behar dute (behereko laukitxoa aipatuz}.
‎Norberak xüxentü problementako materiala (gordailüa baliatüz) lkus 142 ostoaldean nola erabil. i...
‎Erakasle honek nola idazten dü, eskü ezkerrez ala eskü esküinez, ldazteko baliatzen düzün esküa Üngüra ezazü eta hitzak irakur.
‎Gaur egun, kenketa CPn berean abiatzea ez da gehiago duda� tan emaiten. lzaitekotz, nola egin da eztabaidatzen.
2005
‎Foruak IX menpe, hala nola Aragoin, Errioxan, Araban, Gipuzkoan eta Gaskonia
2008
‎• Eta nola
‎Batzuetan, Ama etxen da eta Aita heldu delarik, erraten dio: Nola zara, nola iragan da eguna. Ongi, ihardesten dio Aitak, eta zuretzat, nola iragan da?
‎Nola zara, nola iragan da eguna? Ongi, ihardesten dio Aitak, eta zuretzat, nola iragan da. Ongi erraten dio Amak.
2012
‎• Testuan nola deitzen dituzte itsasoan ibiltzen diren itsasontziak. Zergatik zaie ontziei neke porturatzea?
‎Iraultza Europa guzira hedatu nahi zuen. Erresuman berean, erregetiarrak erregimen berriaren aurka altxatu ziren, hala nola Vendée eskualdean. " Frantzia lanjerrean zen".
‎1 dok. Baina emeki emeki arrangurak handituz zihoazen. Herri konkistatuak asaldatu ziren, hala nola Espainia. 2 dok. Oroit gaitezen erresuma honen geroa Baionan erabaki zela 1808an.
‎Europa bestelakotu zen: ozeanoen eta kontinenteen muga berriak ezagutu zituen, zibilizazio harrigarriak aurkitu, landare berriak ezagutu, hala nola tomatea, lursagarra eta artoa. 3 dok.
‎Esklaboak nola eramaten zituzten itsasontzietan?
‎Hiria, eta bereziki zitadela bisitatu zuen, hiriaren gerizatzeko obra handien egiten ari baitziren han. Besta frankotan parte hartu zuen, hala nola zezen lasterketetan eta Nafarroako eskualde guzietarik jinak ziren dantzarien ikusgarrietan eta lehiaketetan.
‎1537an, Ignazio Loiolakoak 1 dok. jesuiten anaidia sortu zuen. Jesuitek eskolak sortu zituzten; urrun joaten ziren misionest, hala nola Frantses Xabierkoa nafartarra Asiara. 2 dok.
‎• Soldaduek eta zibil katolikoek nola sarraskitzen dituzte protestanteak. Zer armarekin?
‎1 Aturri ibaia( nola izendatua da testuan?), Errobi ibaia, zurezko hiru zubiak (bat Aturri gainean, beste biak Errobi gainean), bi estekailuak (Errobiko portuaren gerizatzeko kate sistema).
‎Vauban ministroaren laguntzarekin, Frantziako muga bazterretako hiriak gotortu edo harresitu zituen, hala nola Baionako gotor plazan, San Izpirituko gotorleku edo zitadela berria eraikiaraziz. 3 eta 4 dok.
‎Zer du Maria Teresak buruaren gainean? Ezkontza nola adierazten da irudi honetan?
‎• 1782an," gabela" deitu gatz zerga ordaindu zutelakoan, Lapurdiko parrokia batzuk oldartu ziren, hala nola Kanbo, Heleta, Lekorne, Lekuine, Gixune. Azken herri honetan, 1784an, herriko ezkilak lurrean eman zituzten garaituak zirelako marka gisa.
‎Eskualde guzietan jendeak giristino kartsuak ziren eta beren fedea lekuko sainduak otoiztuz adierazten zuten, bai eta hurbileko zein urruneko beiletan parte hartuz ere, hala nola Konpostelako beilan. 1 dok. Hilen ehorzketetan lekuko ohiturei jarraikitzen zitzaizkien.
‎Gorte Nagusia deitu biltzarrak, errespetatu beharreko araudiak eta ezarri beharreko zigorrak erabakitzen zituen, hala nola isunak edo abeltzainen janari edota jantzien konfiskatzea eta azienda tropen bahitzea (carnal). Baigorriko ibarreko 1704ko araudien arabera eta XVIII. mendeko erregistroei berotzeko arraungintza artesaugintza urdeak ardiak begiratuz, debekatua zen:
‎Gorte Nagusiak ibarrari zegozkion erabaki nagusiak hartzen zituen, hala nola kapera baten eraikitzeko xedea.
‎kurtsako gerla zen. Kortsario batzuek fama handia zuten, hala nola Donibane Lohizuneko Joannot Peritz de Haranederrek edo Baionako" Kortsario ttipiak" (Coursic). 6 dok. kortsario:
‎Irudi honek metaturik diren bakailaoak eguzkitan nola idortzen ziren erakusten du.
2013
‎Senarrak ez baitzekien zer egin, nola kontsola eta nola irriño bat sorraraz haren ezpainetan, zazpi eginahalak egin zituen: lau haizetara igorri zituen zaldunak eros zezaten terik baliosena baina... alferrik.
‎Senarrak ez baitzekien zer egin, nola kontsola eta nola irriño bat sorraraz haren ezpainetan, zazpi eginahalak egin zituen: lau haizetara igorri zituen zaldunak eros zezaten terik baliosena baina... alferrik.
‎Senarrak ez baitzekien zer egin, nola kontsola eta nola irriño bat sorraraz haren ezpainetan, zazpi eginahalak egin zituen: lau haizetara igorri zituen zaldunak eros zezaten terik baliosena baina... alferrik.
‎Senarrak ez baitzekien zer egin, nola kontsola eta nola irriño bat sorraraz haren ezpainetan, zazpi eginahalak egin zituen: lau haizetara igorri zituen zaldunak eros zezaten terik baliosena baina... alferrik.
‎Golkoko itsaslasterrak (Gulf Stream) eta Mendebaldeko haizeak, ur epelarekin batean, hezetasuna ekartzen dute. Ondorioz, neguan nola udan, muturreko tenperaturak mugatuak dira. Klima hori klima ozeanikoa da.
2015
‎Irri batzuk alde guztietarik lehertu ziren ikaskide lerroetan. Orduan, ipuinaren kontatzen hasi zen den mendreneko xehetasunetan, esplikatuz zertako bigarren estaiko zizelkadura mehe luzea hautatu zuen, eta nola salbatu zituen, bera eta aingeru ttipia, margolan urdin neurrigabe liluragarritik.
2016
‎Egin denaren bilana, nola egin den, zer gai gustatu zaien, nola segituko den.
‎Egin denaren bilana, nola egin den, zer gai gustatu zaien, nola segituko den.
‎jestu kontrolatu baten bidez adieraztea eta irudimena lantzea. Jarduera desberdinei esker, haurrek beren gorputza nola orientatua den irudika dezakete. Badakite zer dagoen aitzinean, gibelean, gainean, azpian, eta eskuin, ezker, urrun eta hurbil.
‎◦ lehenak erabakitzen du nola lekualdatzen den beldarra; besteek segitzen dute.
‎• ohiko jokoak eta talde jokoak baloiarekin nola gabe: taldekideekin elkarlanean aritzea, elkarrekin aurkariei buru egiteko, arauak errespetatuz, eginkizun desberdinak ukanez (aitzinlari, defendatzaile, jokozain).
‎Saioa nola iraganen den aurkez.
‎Marrazkiaren bidez, 2 zikloko ikasle batek manera berezian mintzaraz dezake bere gorputza eta gogoan hobeki atxikiko du lehenago gimnastika gelan egin dituen motrizitateekintzak. Aholkatzen da marrazki liburuxka bat egitea ikasleak bere ekintza guziak bil ditzan, gimnastika ziklo hastapenetik bukaeraraino. ikasgelako suspertze jarduerak gimnastika saioen kronologiaren arabera eginen dira eta hauei esker ikertuko da nola ikasleek azaltzen duten beren gimnastika esperientzia.
‎◦ zenbat haurrek dantza eginen duten, ◦ zeinek, ◦ zer ordenatan sartuko diren eszenatokira, zein ibilbide eginen duten eta nola aterako diren, ◦ zer musika erabiliko duten.
‎berinak haurren begien arteko tarteari egokiak, kalitatezko ekaiez eginak... Gomendatzen da ikasgelan behar den denbora hartzea, erakusteko betaurrekoak nola ezartzen diren, haurrak ez duelako sekula bere baitarik egiten:" berinak" begi gainean ezar, elastikoa burezurraren gainaldera tira, puntu gorenean ezar (haurrek naturalki lepo gibelean ezartzen dituzte, betaurrekoen eraginkortasun hermetikoa ezeztatuz), behar bezala ezarri ondoan," berinen" gainean zapatu aire soberakina aterarazteko, elastikoaren tentsioa egokia dela segurta...
‎Ikasleak nola bana?
‎• agindu bat formulatzea edo birformulatzea (nork? nola –), • egin duguna, sentitu duguna deskribatzea, • nork bere ekintzari buruzko iritzia ematea, • beste norbaiten ekintzari buruzko iritzia ematea, • aholkuak ematea, • arbitratzea.
‎Ikasleak nola bana?
‎Joko batzuek, oinarrizko nota eta bere harmonikoak elkartzen dituzte. Adibidez, do nota, nota goragoekin elkar daiteke, hala nola sol, do, mi, sol, si bemol, do, re. Harmoniko horietarik batzuk hautatuz, soinuari kolore berezi bat ematen zaio.
‎Grabazio hau interesgarria da: erakusten du nola musikari bakar batek hainbat ahots bereiz grabatu ondotik, elkar ditzakeen. Bateria osoki elektronikoa da.
‎kobrezko haize instrumentuenak, besteak beste. Soinua bera, bi fitxa berezitan aipatzen da, musika tresnek soinu hori nola sortzen duten azalduz. Musika tresnen zerrenda bat ere aurkituko duzue, bakoitzaren hedadurarekin.
‎Haize musika tresnen familiak airea baliatzen duten musika tresna guziak biltzen ditu, hala nola zurezko musika tresnak (flauta, klarinetea, oboea, fagota, saxofoia) eta kobrezkoak (tronpeta, tronpa, tuba, tronboia, saxhornoak). Organoa, harmoniuma eta eskusoinua ere gehitzen ahal dira.
‎Zurezko musika tresnen familiak, izenak adierazten ez duen bezala, metalezko musika tresna batzuk ere biltzen ditu, hala nola flauta handia edo saxofoiak. Baina denek musikariaren hatsa behar dute; ahokadura sinplea dute (moko bat edo seskazko mihi bat) eta hodian dauden zilo zenbait hetsiz edo irekiz jotzen dira.
‎saquer= tiratu, bouter= pusatu). Gaur egun, tronboi mota desberdinak erabiltzen dira, hala nola mi bemol eko altua, ut eko tenorra, arruntena, baxua eta kontrabaxua. Badira ere pistoi tronboiak, irristailurik gabe, tronpetek bezala hiru pistoi dauzkatenak.
‎Mintz perkusioak eskuz kolpekatzen ahal dira, hala nola , pareka dabiltzan bongo ttipiak eta zurezko konga luzeagoak. Haien larruaren tentsioa besoaren presioak doitzen du, eskuek jotzen duten bitartean.
‎Mutikoek eta neskek ikas dezakete tronboia jotzen, 9 edo 10 urtetik goiti. Ikaskuntza fase desberdinetatik iragaten da, hala nola arnasketa, koordinaketa, irristailuaren teknika, tinbrea... eta ikasle gazteak ahalik eta goizen elkartzen dira binaka, hirunaka, launaka... Ikasketa tronboi baten prezioa 600 eta 1 500€ artekoa da.
2017
‎Zergati edo argibide anitz bada beraz, denak eztabaidagarriak. Hain segur, jendeak harpeak nola erabiltzen zituen jakin arte, artearen erran nahia ez da argitzen. Teoria bakoitzak egiaren zati bat dauka behar bada...
‎Ekai mota anitz erabiltzen zituzten, hala nola hezurrak, harria, zura, buztina eta bolia. Eskuak, zotzak (moldaketa), eta harri zorrotzak (eskultura eta grabadura) ziren orduko tresna erabilienak.
‎Harpeetako paretez gain, lehen artistek beste euskarri anitz erabiltzen zituzten, hala nola hezurrak, adarrak, buztina, bolia eta harria.
‎Laborantzarekin betan, europarrek kanpotik heldu beste usaia batzuk ere berenganatu zituzten, hala nola harpeetan ehorzten zituzten gorpuak kanpoan lurperatzea. Hilei megalito deitu harrizko aterpeak eraikitzen zizkieten.
‎Egile ezezaguneko kanturik ere izan da Euskal Herrian, hala nola Bereterretxeren khantoria. Musika egileak trobadoreak/ troberoak berak izan zitezkeen, eta batzuetan doinuak musika liturgikotik inspiratuak ziren.
‎Olerki hau XV. mendearen erditsukoa da, eta kontatzen du nola Bereterretxe zalduna eraila izan zen, Leringo konde eta beaumontarren leinuburu zen Luis Beaumonten manuz. Beraz agaramontarren eta beaumontarren arteko gatazkan kokatzen da.
‎Metala lantzen trebe ziren eta teknika anitz erabiltzen zituzten, hala nola bozeltzea, grabatzea eta moldera isurtzea. Urrezko, zilarrezko, brontzezko, kobrezko edota burdinazko gauzak begizta sarez eta itxura geometrikoz apaintzen zituzten.
‎Diru, ontzi eta beste gauza anitz atzeman dituzte, hala nola olio lanpa bat. Zeramikazko lanpa, kiribilez eta borrokalari baten itxuraz apaindua da.
‎6Azpiko marrazkiei eta laugarren dokumentuari begiratuz, esplika ezazu olio lanpako borrokalaria nola egin zuten. zurezko moldea buztina
‎Marrazkiko gaztelua urez inguratua da. Gatazkarik ez zelarik, nola egiten zuten gaztelutik ateratzeko. Marrazki batez adieraz ezazu.
‎Denek 778an Karlomagnoren armadaren atzeguardia nola suntsitua izan zen aipatzen dute. Obrak ez dira gatazka gertatu zen garaikoak, baizik eta mende batzuk berantago sortuak.
‎▪ Laukiak eta legendak osa itzazu, zentzumen organoek inguruneko estimulazioak nola hartzen dituzten eta informazioak burmuinari nola igortzen dizkieten erakusteko.
‎▪ Laukiak eta legendak osa itzazu, zentzumen organoek inguruneko estimulazioak nola hartzen dituzten eta informazioak burmuinari nola igortzen dizkieten erakusteko.
‎◦ Esplika ezazu nerbio mezuak neurona batetik bestera nola transmititzen diren.
‎◦ Zenbait erranaldiz esplika ezazu linfozitoek infekzio bati nola buru egiten dioten.
‎Sexuzko ugalketaz gain, lore landareak organo berezi batzuen bidez ere ugaltzen dira, hala nola estoloien edo erraboilen bidez. Organo horiek ez baitira ernalketaren bidez sortuak, sexugabeko ugalketa dela erraten da. Ugalketa mota honen bidez landareek banako berriak laster sor ditzakete eta ingurune berriak inbadi.
‎▪ Gorputzaren eta giharren eskemaren ondoan legenda ezar ezazu, pausan eta indar egitean, mugimendua nola agindua den erakusteko. Giharrek hartzen dituzten elementuak eta indar egitearen ondorioak osa itzazu.
‎Digestio sistemak organo franko baditu, hala nola hestea, gibela eta bihotza.
‎◦ Ondare genetikoaren transmisioa nola egiten den erakuts ezazu: erran ezazu zenbat kromosoma diren espermatozoidean, obuluan
‎◦ Testu labur bat idatz ezazu eta esplika nola ugalketa moldeak eraginik duen buraso (ar) en ondare genetikoaren transmisioan.
‎◦ Zenbait erranaldiz, esplika ezazu nola duen sexuzko ugalketak banako berdingabeko bakar bat sortzen.
‎Hautespen naturala (k): mutazioak eragiten ditu banako populazioetan. belaunaldiz belaunaldi ezaugarri egokiak hedatzen ditu banako populazioetan. ezaugarri egokiak nola desegokiak berdin hautatzen ditu. ez da bizidunen eboluzioaren arduraduna.
‎Ez dute denek ahultasun maila bera arriskugarritasunaren aitzinean. Arriskugarritasuna eta jokoan denaren ahultasunaren konbinazioa da arriskua, hala nola Frantzian den tornado arriskua.
‎Zenbat gakots atzeman ditu Anak orain arte? Errazu gakots bakoitza nola atzeman duen.
‎• karta bat har eta non eta nola atzemana izan den erran.
‎• Aztia! Irensten baldin badituzte, nola eginen dugu ipuinen kutxaren irekitzeko. Ezinezkoa izanen da!
‎Ez daki nola egin ipuinen kutxaren bidea segitzeko. Baina aztiak kantu bikaina abesten du eta ondotik Ana lasaitzen da.
‎Ez daki nola egin ipuinen kutxaren bidea segitzeko. Baina aztiak kantu bikaina abesten du eta ondotik Ana lasaitzen da.
‎Ha! nola engainatu ditugun! —dio Anak.
‎Ha! nola engainatu ditugun! —dio Anak.
‎• Nor zaitut? Eta nola lagunduko nauzu. Aspertzen naiz ganberan, ez dakit zer egin!
2018
‎Multimetroa nola balia?
‎◦ Argia nola hedatzen den beha, eta haren bidea bistara.
‎• ekintza aditz (ar) en (deskribatu, frogatu, etab.) edo/ eta galderazko aditzondoen eta izenordainen (nor, nola , zergatik, etab.) atzematea;
2020
‎Atxikarauko 55 orrialdea osa ezazu, aditzak nola jokatzen diren berrikusteko.
‎Ikatza nola egiten den jakiteko, Euskara 2 eskuliburuko 126 orrialdea berriz irakur ezazu. Eskuliburu horretako 119 orrialdean den Olentzerok sua dakar testua irakur ezazu.
‎Ni xoratu naiz, toki ederra eta baketsua baita. Txillidak espazio betea eta espazio hutsa nola adierazten dituen ikusteak, emozio handiak sorrarazi ditu ene baitan."
‎Arroka nola draina?
‎Eskeman oinarrituz, hondakinak hondartzara nola heltzen diren azal ezazu.
‎Ondotik zure azalpena burasoei irakur diezaiekezu. Itsasoaren eta itsasbazterraren gerizatzeko, etxeko hondarkin kantitatea nola ttipi zenezaketen aipa.
‎Hitz inguratuen aitzineko hitzak nola deklinatuak dira?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nola egin 19 (0,13)
nola iragan 4 (0,03)
nola jakin 4 (0,03)
nola atzeman 3 (0,02)
nola baliatu 3 (0,02)
nola eraiki 3 (0,02)
nola ez 3 (0,02)
nola hedatu 3 (0,02)
nola idatzi 3 (0,02)
nola Bereterretxe 2 (0,01)
nola Frantzia 2 (0,01)
nola adierazi 2 (0,01)
nola aurkitu 2 (0,01)
nola bana 2 (0,01)
nola ebatzi 2 (0,01)
nola egokitu 2 (0,01)
nola engainatu 2 (0,01)
nola erabili 2 (0,01)
nola erori 2 (0,01)
nola erran 2 (0,01)
nola etxebizitza 2 (0,01)
nola geldiarazi 2 (0,01)
nola handi 2 (0,01)
nola heldu 2 (0,01)
nola hezur 2 (0,01)
nola irriño 2 (0,01)
nola jokatu 2 (0,01)
nola kapera 2 (0,01)
nola komunikatu 2 (0,01)
nola kontsola 2 (0,01)
nola manifestaldi 2 (0,01)
nola meategi 2 (0,01)
nola segitu 2 (0,01)
nola sortu 2 (0,01)
nola Aitor 1 (0,01)
nola Alemania 1 (0,01)
nola Aljeria 1 (0,01)
nola Aragoi 1 (0,01)
nola Baiona 1 (0,01)
nola Bizkaia 1 (0,01)
nola Compostela 1 (0,01)
nola Dakar 1 (0,01)
nola Donibane 1 (0,01)
nola Espainia 1 (0,01)
nola Heleta 1 (0,01)
nola Jon 1 (0,01)
nola Kanbo 1 (0,01)
nola Ligi 1 (0,01)
nola Luziano 1 (0,01)
nola Paris 1 (0,01)
nola Vendée 1 (0,01)
nola agindu 1 (0,01)
nola aipatu 1 (0,01)
nola alarguntsa 1 (0,01)
nola antolatu 1 (0,01)
nola arnasketa 1 (0,01)
nola atera 1 (0,01)
nola azaldu 1 (0,01)
nola baratu 1 (0,01)
nola begi 1 (0,01)
nola bilakatu 1 (0,01)
nola bozeldu 1 (0,01)
nola brontze 1 (0,01)
nola buru 1 (0,01)
nola deitu 1 (0,01)
nola deklinatu 1 (0,01)
nola desegoki 1 (0,01)
nola diru 1 (0,01)
nola drain 1 (0,01)
nola elkar 1 (0,01)
nola eraikuntza 1 (0,01)
nola eraman 1 (0,01)
nola estoloi 1 (0,01)
nola ezarri 1 (0,01)
nola familia 1 (0,01)
nola flauta 1 (0,01)
nola frantses 1 (0,01)
nola gabe 1 (0,01)
nola gizon 1 (0,01)
nola gu 1 (0,01)
nola harpe 1 (0,01)
nola hartu 1 (0,01)
nola hasi 1 (0,01)
nola herri 1 (0,01)
nola hetsi 1 (0,01)
nola hezkuntza 1 (0,01)
nola hil 1 (0,01)
nola hilabete 1 (0,01)
nola ibili 1 (0,01)
nola idortu 1 (0,01)
nola igorri 1 (0,01)
nola ikasle 1 (0,01)
nola ikurrin 1 (0,01)
nola isun 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia