Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 671

2013
‎5 Mireiari adierazi diozu azaldu beharrekoa, eta berak honela erantzun dizu: " Nik lehendik ere idatzi izan ditut deskribapenak, baina, tira, orain, hobeto egiten ikasiko dut.
‎3 Gaia zein den labur adierazi , hartzaileak jakin dezan zeri buruzkoa den mezua; esaterako," truke kidearen datuak".
‎Gelakide guztien artean, esapide horiek grabatu egingo dituzue. Kontuan hartu ondo ahoskatzea, erritmoa zaintzea, intonazioa& Grabazioan garbi adierazi behar dituzue honako datu hauek:
‎2 Birtualak badira ere, horiek elkarrizketak dira, ezezagunen artekoak. Nola adierazi diote begirunea elkarri. Erantzun galderari bakarka, eta, ondoren, eztabaidatu gelan denon artean.
‎galdera/ erantzun zuzenak adierazi baditut.
‎Dagoeneko azaldu dugun bezala, leku baten deskribapena egitean, espazio horretako elementuak modu ordenatu batean izendatu behar dira. Horrekin batera, elementu horien arteko erlazioa ongi adierazi behar da, irakurleak argi irudika dezan nolakoa den deskribatzen ari garen leku hori.
‎a) Gelakideei ahoz azalduko diezu nor den eta nolakoa den zure truke kidea: izaera, zaletasunak, gustuak& Horretarako, idatz ezazu lagunaren deskribapen labur bat; aurrez aurre ezagutzen ez baduzu ere, adierazi nola irudikatzen duzun, unitatean zehar jaso duzun informazioaren arabera.
‎Nola egituratuko duzu ahoz adierazi beharreko deskribapena, zure gelakideek ulertzeko modukoa izan dadin?
‎Galdera/ erantzun egokiak prestatu, eta egoki adierazi
‎Herriko edo eskualdeko eguneroko albisteak elkarri adierazi
‎Sentimendu berak adierazi al dituzue eraldatze guztietan?
‎gainerako taldekideek gehitutako hitzak erabili ditu horretarako. Kasu honetan ere, erlazioa ezartzeko zergatia adierazi behar du.
‎Bildumaren sarreran, bilduma zergatik, norentzat eta zertarako egin den adierazi da. Bildumaren sarreran, hautatutako testuak zergatik aukeratu diren adierazi da.
‎Bildumaren sarreran, bilduma zergatik, norentzat eta zertarako egin den adierazi da. Bildumaren sarreran, hautatutako testuak zergatik aukeratu diren adierazi da.
‎a) Sentimenduak adierazi edo iradokitzen dituzten izenak, adjektiboak, metaforak eta konparazioak identifikatu, eta ordezkatu eskatutako sentimendua edo jarrera adieraz ditzaten.
‎Literaturan ez ezik, gure eguneroko bizitzan ere presente daude sentimenduak: sentitu, ahotsez eta keinuz adierazi , eta sentiarazi.
‎aztertutako taldekideen sentimenduak hitzez adierazi baditut: sentimenduak adierazteko izenak, adjektiboak, aditzak, lokuzioak, metaforak edota konparazioak erabiliz.
‎Askotan, beharrezkoa ere ez da; nahikoa da sentimenduak bizitzea, onartzea eta, nahi izanez gero, partekatzea. Halere, adierazi nahi badugu testu bat zergatik gustatu zaigun edo ez zaigun gustatu, zer sentiarazi digun eta zergatik& baliagarria izango zaigu egitura jakin batzuk ikastea.
‎1 Honako bi zutabe hauetako hitzak lotuz, adierazi , ahoz, zerekin erlazionatzen duzuen eta zer esanahi ematen diozuen kolore bakoitzari. Kolore horiek hemen ez dauden beste elementu batzuekin erlazionatzen badituzue, adierazi zein diren.
‎1 Honako bi zutabe hauetako hitzak lotuz, adierazi, ahoz, zerekin erlazionatzen duzuen eta zer esanahi ematen diozuen kolore bakoitzari. Kolore horiek hemen ez dauden beste elementu batzuekin erlazionatzen badituzue, adierazi zein diren.
‎2 Sugearen buruan dagoenak sentimendu bat hautatuko du, ozenki esango du, eta, aurpegia eta gorputza erabiliz, adierazi egingo du.
‎Elkarri bizkarra ematen zioten, memento hartan ez zuten elkar ikusi ere egin nahi. Ez zeuden ados eta desadostasun betea adierazi nahi zioten elkarri. Batari iruditzen zitzaion besteak ez zuela ulertzen, eta alderantziz ere berdin.
‎2 Taldekide bakoitzak egokitu zaion irudiari buruzko testu labur bat idatziko du, aurreko zeregineko testuen antzekoa: deskribatu irudiko pertsonaien aurpegia, gorputza eta jarrera, eta adierazi zer sentimendu ezkutatzen duen.
‎Hala bada, zein? Zorroztu sudurra eta dastamenpapilak, eta adierazi zer usainek edo zaporek duen garrantzi berezia zuretzat, zer gogorarazten dizun, eta zer sentiarazten dizun.
‎1 Zer usain bidaliko zenioke honako sentimendu hauek eragiten dizkizun pertsonari? Idatzi esaldiak, eta adierazi zergatiak, ikasi dituzun egiturak erabiliz. Laguntza modura, usainekin erlazionatutako hainbat hitz eskaintzen dizkizugu.
‎1 Zer sentimendu adierazi ditu testuan artikuluaren egileak. Zein hitz, hitz multzo edo esaldi dira sentimendu horien adierazgarri?
‎3 Honaino iritsita, ez al zaizu iruditzen hautatu duzun testua eraldatzeko adina izen badituzula? Ausartu zaitez, eta adierazi , poetikoki, nolakoa den zure bihotz hori.
‎1 Irakurri honako informazio hau, eta adierazi :
‎Lagun batek" Hi ez hago ganbaratik ondo!" esaten badigu, ganbara hitzarekin ez du hiztegian irakurtzen dugun honako hau adierazi nahi:
‎2 Erabili al duzu metaforarik edo konparaziorik Joxantonio Ormazabalena eraldatuz sortu duzun olerki berrian? Hala bada, zer adierazi nahi izan duzu aukeratu dituzun hitzekin?
‎1 Adjektibo batekin adierazi behar bazenu, nola esango zenuke sentitzen dela poeta?
‎Testu poetiko bat idatzi nahi diozu erakartzen zaituen pertsonari. Nola adierazi ote daiteke erakarpena. Konparazioa erabiltzea izan daiteke bide bat.
‎1 Har ezazu 8 jardueran hasitako eta 20.ean osatutako sentimenduen inbentarioa. Metaforak eta konparazioak erabiliz, adierazi nolakoak diren han jaso dituzun hiru sentimendu.
‎1 Bana ezazu testua paragrafotan, eta adierazi zergatik erabaki duzun banaketa hori egitea.
‎Informazio testu bat idatzi behar denean, hartzaileak gaiari buruz eduki ditzakeen ezagutzak aurre ikusi behar dira. Gaiari buruzko ezagutza maila baxua duela pentsatzen bada, ideiak ahalik eta hiztegi arruntenarekin adierazi behar dira, eta ezinbestean aipatu beharreko hitz teknikoen esanahia esplikatzea edo argitzea da egokiena.
‎Hainbat testuren lanketak egiten aritu zara orain arte: ideiak lotzen, errepikapenak ordezkatzen& Alderdi garrantzitsuak dira horiek, testu bateko edukiak modu argi eta egokian adierazi nahi baditugu. Baina beste batek irakurri behar duen testu bat idazten dugunean, bada zaindu beharreko beste alderdi bat:
‎1 Horretaz gehiago jakiteko, irakur ezazu jarraian duzun informazio testua, eta adierazi honako baieztapen hauek zuzenak ala okerrak diren:
‎2 Norentzat da bloga eta, beraz, sarrera? Erabiltzaileek ulertzeko eta erakartzeko moduan adierazi behar da mezua. Haien interesa erakartzeko, erabil ezazu unitatean ikasitako baliabideren bat:
‎azpigai bakoitzeko ideiak ongi lotuta adierazi baditut.
‎bere ezagutzetara egokitu ideiak ondo adierazi
adierazi zer koloretan irudikatuta dauden adierazten diren erliebe elementuak.
‎Demagun, dagoeneko bizileku berrian bizi zarela eta zure lagun edo familiakoei hainbat informazio labur adierazi nahi diezula: non bizi zaren, non kokatzen den zure bizilekua, zer ordutan komunikatu zurekin, nolakoa den inguratzen zaituen erliebea...
‎3 Eguraldi mapetan hainbat ikur daudela ohartuko zineten. Horiek interpretatzen hasteko, adierazi honako ikur bakoitzaren esanahia.
‎1 Bikoteka, adierazi eguraldian eta kliman eragiten duten faktoreak honako diagrama honetan, eguraldi mapetan landutakoa eta zuen ezaguerak erabiliz.
‎Jarri taldekideok binaka, eta identifika itzazue leku horietako bakoitzak dituen alde onak eta txarrak. Ondoren, adierazi , bakarka, lurralde horien deskribapen fitxan leku hori programaren grabazioa egiteko egokia den edo ez. Taldekide guztion iritziak dituen maparen lotura telebistara bidali.
‎1 Aukeratu mapa honek adierazten duena, eta adierazi zer mapa mota den.
‎2 Aukeratu mapa honek adierazten duena, eta adierazi zer mapa mota den.
‎3 Aukeratu mapa honek adierazten duena, eta adierazi zer mapa mota den.
‎Munduko biomak hobeto ezagutzeko, klimekin egin duzuen moduan, munduko biomen ezaugarrien laburbiltze bat egingo duzue, eta hori ikaskideei adierazi .
‎Datu horrekin gutxi gorabeherako distantziak kalkula ditzakezue. Hori horrela, adierazi :
‎New Yorken longitudea, aldiz, 74 W da, Greenwich meridianotik mendebaldera 74 ra dago. Horren arabera, zer adierazi nahi du 60 S 30 E koordenatuak?
‎Munduko herrialde edo guneren baten kokapena norbaiti adierazteko modurik zehatzena koordenatuen bidez egiten da. Ezagutza hori ondo etor dakizuke zure bizilekuaren kokapen zehatza edonori adierazi behar diozunerako. Ikus dezagun!
‎1 Talde txikitan, bakoitzak lekukotza bat arretaz ikusi eta entzun. Ondoren, entzundakoa adierazi elkarri, eta erantzun galderei.
‎Atzealdean, aldiz, irudietan azaltzen diren sei objekturen garaien eta funtzioen deskribapen fitxak erantsiko dituzue. Dena amaitutakoan, txikiei adierazi diezue informazio hori guztia ahozko azalpenean.
‎1 Historia zer den zehazteko, adierazi zein diren, zure ustez, adierazpen zuzenak:
‎b) Taldeak puzzleen arabera antolatu behar dituzue; beraz, bideo animazioan agertzen den bezala, seiko taldetan antolatuko zarete. Horretarako, batak besteari zuen objektua zer izan daitekeen adierazi , komentatu zerez egina dagoen eta zer garaitakoa izan daitekeela uste duzuen. Ezer bururatzen ez bazaizue, laguntza eskatu diezaiekezu kideei.
‎2 Irakurri arretaz honako testu hau, eta adierazi testu hori idazteko zer iturri edo aztarna topatu zituzten; horretarako, jarraitu adibideari.
‎Zergatik uste duzu hipotesiak direla eta ez burutazioak? Hipotesiak ez diren bi hautatu, eta adierazi zertan oinarritu zaren hori esateko.
‎Batzuetan, irakasleak esango digu non bilatu; beste batzuetan, aldiz, guri dagokigu informazio iturriak non topatu bilatzea. Gure kasuan, irakasleak adierazi digu.
‎Paleontologoek artelan horien esanahiari buruzko hainbat teoria dituzte, baina ez dirudi gauza erraza denik irudi horiek adierazi nahi dutena asmatzea.
‎Argi adierazi arlo bakoitzeko ideia nagusiak. Kontzeptu esanguratsuen esanahia argitu.
‎Ideiak era ordenatuan adierazi , zehazki zein arloz (ekonomia...) eta zein azpiatalez (jarduerak...) ari zaren zehaztu.
‎Zalantzarik dagoen galdetu eta, hala balitz, azalpenak eman. Galderaren bat erantzuteko gai ez bazara, galdera jaso, eta beste une batean erantzungo dela adierazi .
‎Mapako ikurrak aztertu, eta adierazi munduko zer lekutan agertu ziren, lehenengo aldiz, nekazaritza eta abeltzaintza?
‎Gai bati buruz gure balioespena ematen dugunean (aztarna baten garrantziaz, adibidez), datuekin justifikatu behar dugu; hau da, adierazi egin behar dira balioespena eta arrazoiak.
‎1 Beha iezaiezue arretaz honako objektu hauei, eta adierazi , ematen dizkiguten pistekin, ea zer jakin dezakegun iraganari buruz. Horren arabera, balioetsi zenbaterainokoa den aztarnaren garrantzia.
‎b) Osa ezazu zure hipotesia eta adierazi zertan oinarritu zaren hori pentsatzeko. Horretarako, herritarrek aurkeztutako hipotesiez gain, unitatean arkeologiaz, informazio iturriez eta historian zehar izan diren bizilekuez ikasi duzunaz eta Ekigunean bila dezakezun informazioaz balia zaitezke.
‎Gure ikerketak Historiaurrean eta Antzinaroan oinarrituko direla adierazi bazaizu ere, ez dugu informazio gehiegi garai haiei buruz; beraz, lehenbizi, zertxobait gehiago ikasiko dugu aro haiei buruz.
‎Bete ezazue binaka taulako lehen zutabea, taldeetan hitz egindakoa kontuan hartuta. Ondoren, hirugarren zutabean, adostu eta adierazi gizartean horren isla izan litekeena, eta, ahal baduzue, adibideren bat jarri. Kontzepturen bat ezezaguna suertatzen bazaizue, ea lortzen duzuen gelakideon artean argitzea.JOLASEAN KONTZEPTUA GIZARTEANLiderra aukeratu da.
‎4 Emaitza unitate egokiarekin adierazi
‎Eskala erabiliz kalkulatu gela bakoitzaren zabalera eta luzera. Ondoren, adierazi unitate egokiak erabiliz. Horretarako, taula osatzea lagungarri izango zaizu:
‎c) Kalkulu orria ireki eta formula egokiak txertatuz Donostia Bilbo eta Londres Cambridge arteko distantzia bi sistemetako unitateetan adierazi .
‎2 Irakur ezazu Adierazpen matematikoak irakurtzeko eta idazteko arauak testua eta adierazi bi moduetara:
‎2 Zenbat aldiz agertu da erdia hitza? Zenbat modutan adierazi duzu. Zein dira adierazpen horiek?
adierazi hiru moduetara:
‎1 Zenbaki lehenak eta konposatuak informazio testua irakurri. Ondoren, adierazi , zenbaki hauetatik, zein dira lehenak. Eta, zein konposatuak?
‎1 Bila itzazue, talde txikitan, gutxienez zortzi zenbaki hainbat iturritan (Internet, egunkaria, aldizkariak, iragarkiak, publizitatea, argazkiak, irudiak&). Ondoren, adierazi zein funtzio duen bakoitzak.
‎problemaren azken emaitza esaldi osatu baten bidez adierazi badut.
‎Emaitzak lehen zehaztutako baldintzak betetzen dituen aztertu dugu. Azken emaitza esaldi osatu baten bidez adierazi dugu.
‎erantzuna unitate egokiarekin adierazi badut.
‎erantzuna esaldi oso baten bidez adierazi badut.
‎erantzuna unitate egokiarekin adierazi badut.
‎erantzuna esaldi oso baten bidez adierazi badut.
‎erantzuna unitate egokiarekin adierazi badut.
‎Taulak lagunduko dizu talde laneko dinamika baloratzen eta jarduera batetik bestera talde laneko funtzionamenduaren inguruan hartu beharreko erabakiak hartzen. Horretarako, bertan agertzen den adierazpen bakoitzarekin daukazun adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez nago batere ados eta 5 guztiz ados nago.
‎Adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez nago batere ados eta 5 guztiz ados nago.
‎1 Esan zein diren, ondorengo erlazioen artean, proportzionalak, erlazio proportzionalei eta proportzionaltasun konstanteari buruz ikasitakoa sendotzearren. Proportzionalak badira, proportzionaltasun konstantea kalkulatu eta adierazi modu egokian bakoitzaren unitatea. Tauletan hutsuneak agertzen badira, bete itzazu.
‎Hala ere, hor ez da amaitzen ikerketa, izan ere, informazioa ulergarriagoa izan dadin, datuak grafikoki adierazi ohi dira. Adi, lan hori ez baita txantxetakoa!
‎b) Aukeratu koordenatu sistema kartesiar bat eta adierazi bertan, honako puntuak: A (1, 0); B (3, 2); C (1, 4); D (0, 4); E (3, 5); F (4, 1); G (5, 5); H (0, 5)
‎b) Izenburua bat dator adierazi nahi den informazioarekin?
‎Harriazpi eta ikastetxeetako DBH 1eko kideei kirolik gustukoena zein duten galdetu zaie eta datuak grafiko honetan adierazi
‎b) Zer adierazi eta neurtzen dute ardatzek. Zein dira erabiltzen diren unitateak?
‎Atal honetan, aldagai motaren arabera grafiko egokiena aukeratzen eta grafikoak egiten ikasi duzu. Horrez gain, grafikoen deskribapenak nola egin eta ondorioetan zer adierazi ere badakizu.
‎Bidea luzea izan da: diseinatu, datuak jaso, informazioa antolatu, grafikoki adierazi eta ondorioak atera. Horrekin guztiarekin, gogoratu unitatearen hasieran aurkeztutako egoerari aurre egin behar diozula.
‎Kalkulu orria zuzen erabili dugu eskakizunei erantzuteko (maiztasun taulak eta grafikoak) eta osagaiak egoki adierazi ditugu.
‎Grafikoak aztertu eta bertan adierazitako datuak konparatu ondoren, ikerketaren ondorioak adierazi ditugu.
‎Erantzunak unitate egokiarekin eta behar adinako zehaztasunarekin adierazi ditugu. Ikerketaren atal bakoitzaren erantzunak errealitatean kokatu ditugu.
‎b) Konparazio hori ikerketaren txostenean aurkeztu nahi denez, zure ikastetxeko datuak ere grafikoki adierazi .
‎fitxa teknikoaren kategoriak adierazi baditut eta bakoitzari dagokion informazioa egoki identifikatu badut.
‎erantzunak zereginaren eskakizunean kokatu, unitate egokiarekin adierazi eta behar denean biribildu baditut.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
adierazi nahi 52 (0,34)
adierazi zer 38 (0,25)
adierazi behar 31 (0,20)
adierazi zein 13 (0,09)
adierazi ezan 10 (0,07)
adierazi honako 9 (0,06)
adierazi ohi 7 (0,05)
adierazi bertan 4 (0,03)
adierazi emaitza 4 (0,03)
adierazi zu 4 (0,03)
adierazi ahal 3 (0,02)
adierazi bera 3 (0,02)
adierazi egin 3 (0,02)
adierazi nola 3 (0,02)
adierazi nolako 3 (0,02)
adierazi orde 3 (0,02)
adierazi bakoitz 2 (0,01)
adierazi beharreko 2 (0,01)
adierazi bezala 2 (0,01)
adierazi bi 2 (0,01)
adierazi bukaera 2 (0,01)
adierazi ekintza 2 (0,01)
adierazi elementu 2 (0,01)
adierazi elkar 2 (0,01)
adierazi ere 2 (0,01)
adierazi esaldi 2 (0,01)
adierazi funtzio 2 (0,01)
adierazi hurrengo 2 (0,01)
adierazi ideia 2 (0,01)
adierazi marrazki 2 (0,01)
adierazi ote 2 (0,01)
adierazi paragrafo 2 (0,01)
adierazi sistema 2 (0,01)
adierazi taula 2 (0,01)
adierazi testu 2 (0,01)
adierazi X 1 (0,01)
adierazi agertu 1 (0,01)
adierazi al 1 (0,01)
adierazi alde 1 (0,01)
adierazi argi 1 (0,01)
adierazi arlo 1 (0,01)
adierazi arrazoi 1 (0,01)
adierazi astro 1 (0,01)
adierazi atal 1 (0,01)
adierazi auto 1 (0,01)
adierazi balorazio 1 (0,01)
adierazi bat 1 (0,01)
adierazi bizi 1 (0,01)
adierazi bonbilla 1 (0,01)
adierazi datu 1 (0,01)
adierazi den 1 (0,01)
adierazi denbora 1 (0,01)
adierazi diagrama 1 (0,01)
adierazi diferentzial 1 (0,01)
adierazi ea 1 (0,01)
adierazi egoera 1 (0,01)
adierazi eguraldi 1 (0,01)
adierazi ehuneko 1 (0,01)
adierazi erantzun 1 (0,01)
adierazi erreakzio 1 (0,01)
adierazi eskema 1 (0,01)
adierazi etorkizun 1 (0,01)
adierazi euskal 1 (0,01)
adierazi ezin 1 (0,01)
adierazi faktore 1 (0,01)
adierazi fase 1 (0,01)
adierazi fluxu 1 (0,01)
adierazi gai 1 (0,01)
adierazi garbi 1 (0,01)
adierazi gas 1 (0,01)
adierazi gauza 1 (0,01)
adierazi gizarte 1 (0,01)
adierazi globo 1 (0,01)
adierazi grafia 1 (0,01)
adierazi grafikoki 1 (0,01)
adierazi guztizko 1 (0,01)
adierazi hiru 1 (0,01)
adierazi hobetu 1 (0,01)
adierazi hori 1 (0,01)
adierazi identifikatu 1 (0,01)
adierazi infografia 1 (0,01)
adierazi informazio 1 (0,01)
adierazi keinu 1 (0,01)
adierazi kolore 1 (0,01)
adierazi kontrol 1 (0,01)
adierazi liburu 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
adierazi nahi ukan 24 (0,16)
adierazi behar ukan 17 (0,11)
adierazi nahi esan 8 (0,05)
adierazi nahi ote 4 (0,03)
adierazi ezan ikasi 3 (0,02)
adierazi ezan nola 3 (0,02)
adierazi zer gertatu 3 (0,02)
adierazi zer mapa 3 (0,02)
adierazi zer oinarritu 3 (0,02)
adierazi behar esan 2 (0,01)
adierazi bukaera polinomio 2 (0,01)
adierazi elementu bakoitz 2 (0,01)
adierazi honako baieztapen 2 (0,01)
adierazi paragrafo bat 2 (0,01)
adierazi ahal beste 1 (0,01)
adierazi alde bakoitz 1 (0,01)
adierazi argi energia 1 (0,01)
adierazi arlo bakoitz 1 (0,01)
adierazi astro posizio 1 (0,01)
adierazi atal bakoitz 1 (0,01)
adierazi auto ukan 1 (0,01)
adierazi bakoitz noiz 1 (0,01)
adierazi bakoitz organo 1 (0,01)
adierazi balorazio orri 1 (0,01)
adierazi bat beste 1 (0,01)
adierazi beharreko deskribapen 1 (0,01)
adierazi beharreko eremu 1 (0,01)
adierazi bera datu 1 (0,01)
adierazi bera formula 1 (0,01)
adierazi bera izen 1 (0,01)
adierazi bertan agertu 1 (0,01)
adierazi bi irudi 1 (0,01)
adierazi bi modu 1 (0,01)
adierazi bizi funtzio 1 (0,01)
adierazi datu deigarri 1 (0,01)
adierazi denbora datu 1 (0,01)
adierazi diagrama hutsune 1 (0,01)
adierazi diferentzial bakoitz 1 (0,01)
adierazi ea honako 1 (0,01)
adierazi egin behar 1 (0,01)
adierazi egoera bakoitz 1 (0,01)
adierazi ehuneko ondorengo 1 (0,01)
adierazi ekintza berbera 1 (0,01)
adierazi ekintza hori 1 (0,01)
adierazi elkar zer 1 (0,01)
adierazi emaitza egoki 1 (0,01)
adierazi emaitza esanahi 1 (0,01)
adierazi emaitza ikur 1 (0,01)
adierazi emaitza zenbakizko 1 (0,01)
adierazi ere jakin 1 (0,01)
adierazi erreakzio hasi 1 (0,01)
adierazi esaldi aipatu 1 (0,01)
adierazi esaldi zuzen 1 (0,01)
adierazi eskema funtzional 1 (0,01)
adierazi etorkizun zer 1 (0,01)
adierazi euskal lirika 1 (0,01)
adierazi ezan abiadura 1 (0,01)
adierazi ezin den 1 (0,01)
adierazi faktore abio 1 (0,01)
adierazi fase bakoitz 1 (0,01)
adierazi fluxu diagrama 1 (0,01)
adierazi funtzio horiek 1 (0,01)
adierazi funtzio izen 1 (0,01)
adierazi garbi elkarrizketatu 1 (0,01)
adierazi gas portaera 1 (0,01)
adierazi gauza bera 1 (0,01)
adierazi gizarte hori 1 (0,01)
adierazi globo egon 1 (0,01)
adierazi grafia desberdin 1 (0,01)
adierazi grafikoki karga 1 (0,01)
adierazi guztizko biztanleria 1 (0,01)
adierazi hiru modu 1 (0,01)
adierazi hobetu alderdi 1 (0,01)
adierazi honako gatazka 1 (0,01)
adierazi honako hauek 1 (0,01)
adierazi honako ikur 1 (0,01)
adierazi honako paragrafo 1 (0,01)
adierazi honako poema 1 (0,01)
adierazi honako taula 1 (0,01)
adierazi honako zatiki 1 (0,01)
adierazi hori arrazoi 1 (0,01)
adierazi hurrengo esaldi 1 (0,01)
adierazi hurrengo orri 1 (0,01)
adierazi ideia erlazio 1 (0,01)
adierazi ideia horiek 1 (0,01)
adierazi identifikatu objektu 1 (0,01)
adierazi informazio beste 1 (0,01)
adierazi keinu gogotsu 1 (0,01)
adierazi kolore bakoitz 1 (0,01)
adierazi kontrol zerra 1 (0,01)
adierazi liburu azal 1 (0,01)
adierazi marrazki erabili 1 (0,01)
adierazi marrazki zer 1 (0,01)
adierazi nahi duda 1 (0,01)
adierazi nola adierazi 1 (0,01)
adierazi nola irudikatu 1 (0,01)
adierazi nola jakin 1 (0,01)
adierazi nolako salbuespen 1 (0,01)
adierazi orde kilometro 1 (0,01)
adierazi orde zentigradu 1 (0,01)
adierazi sistema hori 1 (0,01)
adierazi sistema horiek 1 (0,01)
adierazi taula hau 1 (0,01)
adierazi testu hori 1 (0,01)
adierazi testu labur 1 (0,01)
adierazi X bat 1 (0,01)
adierazi zein baieztapen 1 (0,01)
adierazi zein ez 1 (0,01)
adierazi zein funtzio 1 (0,01)
adierazi zein hartu 1 (0,01)
adierazi zer akats 1 (0,01)
adierazi zer egin 1 (0,01)
adierazi zer ekosistema 1 (0,01)
adierazi zer eman 1 (0,01)
adierazi zer era 1 (0,01)
adierazi zer erabaki 1 (0,01)
adierazi zer eragiketa 1 (0,01)
adierazi zer erakarri 1 (0,01)
adierazi zer esanahi 1 (0,01)
adierazi zer ezaugarri 1 (0,01)
adierazi zer falta 1 (0,01)
adierazi zer gai 1 (0,01)
adierazi zer higikari 1 (0,01)
adierazi zer hitz 1 (0,01)
adierazi zer hizkuntza 1 (0,01)
adierazi zer iaz 1 (0,01)
adierazi zer kasu 1 (0,01)
adierazi zer kolore 1 (0,01)
adierazi zer lurralde 1 (0,01)
adierazi zer material 1 (0,01)
adierazi zer narratzaile 1 (0,01)
adierazi zer ondorio 1 (0,01)
adierazi zer operadore 1 (0,01)
adierazi zer osagai 1 (0,01)
adierazi zer osatu 1 (0,01)
adierazi zer sentimendu 1 (0,01)
adierazi zer talka 1 (0,01)
adierazi zer usain 1 (0,01)
adierazi zu egokitu 1 (0,01)
adierazi zu goma 1 (0,01)
adierazi zu iritzi 1 (0,01)
adierazi zu lanbide 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia