Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2005
‎5 Adieraz ezazu nola zeuden banatuta agintaritza organoak irakasle praktikakegin dituzun ikastetxearen organigraman.
2008
‎Laguna motorrean behin ere bidaide izan gabea bada adieraz iezaiozu nola mugitu behar duen kasu bakoitzean.
‎Komunikabideetan oso gutxitan eskatzen diete iritzia. Guk mahai inguru bat antolatu dugu, beraiek adieraz dezaten nola ikusten duten hedabideek ematen duten estereotipo eta irudi okerra. Horiena ez ezik, kazetarien ahotsa ere entzun nahi dugu, horrela zergatik lan egiten duten esan dezaten.
2011
‎4 Aztertu ezazue zuen institutuan edo eskolan ba ote dagoen IGErik. Baldin badago, adieraz ezazue nola parte hartzen duen zentroko bizitzan eta zein diren haren zereginak.
‎Deialdia ikasturtea hasi eta hiru astera egingo da. Adieraz ezazue nola helaraziko diezuen deialdia gurasoei, zenbateko aurrerapenarekin eta zer ordutegitan egingo duzuen, bai eta bururatzen zaizuen beste edozein antolaketa neurri ere.
‎Arrazoitu ezazu. Adieraz ezazu nola egon daitekeen konfiguratuta eta zer ezaugarri dituen.
2012
‎Era berean, erreklamazio bat idatz dezakeela esan dio, produktu horren ordez produktu berri berria emateko. Adieraz ezazu nola bete diren bezeroari arreta emateko komunikazio jarraibideak.
2013
‎1 Adieraz ezazue nola sentitu den taldeko kide bakoitza; horretarako, erabili hemen jaso dugun taldekide bakoitzaren izaeraren deskribapena, egoera hori ilustratzen duten irudiak, eta, jakina, daukazuen eskarmentua. Betiere, zuen erantzunen zergatiak emango dituzue.
2014
‎d) Dagoeneko planifikatu duzue zer egingo duzuen, hori egiteko zer ikasiko duzuen, eta nola antolatuko zareten. Planifikazio hori aurrean duzula, adieraz ezazu nola sentituko zaren osagai bakoitzean proposatzen zaizun ikaskuntzaren aurrean eta bukaerako talde lanean. Zer izango duzu gustuko?
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu orain arte ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu orain arte ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
2015
‎gero Chavesek erregeari ager diezazkiola, edota Chavesek berak guztiaren azalpena eman diezaiola erregeari, egintzak eta pertsonak isilduz;? eta era berean adieraz diezaiola nola izan duen Jainkoa ez iraintzeko ardura aparteko agindu hau aldarrikatzean (kapitulura dei egitekoa?);, egiaz, ez zuela ongi egin (a.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia