2005
|
|
5
|
Adieraz
ezazu nola zeuden banatuta agintaritza organoak irakasle praktikakegin dituzun ikastetxearen organigraman.
|
2008
|
|
Laguna motorrean behin ere bidaide izan gabea bada
|
adieraz
iezaiozu nola mugitu behar duen kasu bakoitzean.
|
|
Komunikabideetan oso gutxitan eskatzen diete iritzia. Guk mahai inguru bat antolatu dugu, beraiek
|
adieraz
dezaten nola ikusten duten hedabideek ematen duten estereotipo eta irudi okerra. Horiena ez ezik, kazetarien ahotsa ere entzun nahi dugu, horrela zergatik lan egiten duten esan dezaten.
|
2011
|
|
4 Aztertu ezazue zuen institutuan edo eskolan ba ote dagoen IGErik. Baldin badago,
|
adieraz
ezazue nola parte hartzen duen zentroko bizitzan eta zein diren haren zereginak.
|
|
Deialdia ikasturtea hasi eta hiru astera egingo da.
|
Adieraz
ezazue nola helaraziko diezuen deialdia gurasoei, zenbateko aurrerapenarekin eta zer ordutegitan egingo duzuen, bai eta bururatzen zaizuen beste edozein antolaketa neurri ere.
|
|
Arrazoitu ezazu.
|
Adieraz
ezazu nola egon daitekeen konfiguratuta eta zer ezaugarri dituen.
|
2012
|
|
Era berean, erreklamazio bat idatz dezakeela esan dio, produktu horren ordez produktu berri berria emateko.
|
Adieraz
ezazu nola bete diren bezeroari arreta emateko komunikazio jarraibideak.
|
2013
|
|
1
|
Adieraz
ezazue nola sentitu den taldeko kide bakoitza; horretarako, erabili hemen jaso dugun taldekide bakoitzaren izaeraren deskribapena, egoera hori ilustratzen duten irudiak, eta, jakina, daukazuen eskarmentua. Betiere, zuen erantzunen zergatiak emango dituzue.
|
2014
|
|
d) Dagoeneko planifikatu duzue zer egingo duzuen, hori egiteko zer ikasiko duzuen, eta nola antolatuko zareten. Planifikazio hori aurrean duzula,
|
adieraz
ezazu nola sentituko zaren osagai bakoitzean proposatzen zaizun ikaskuntzaren aurrean eta bukaerako talde lanean. Zer izango duzu gustuko?
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo,
|
adierazi
ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu orain arte ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo,
|
adierazi
ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu orain arte ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo,
|
adierazi
ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
|
2015
|
|
gero Chavesek erregeari ager diezazkiola, edota Chavesek berak guztiaren azalpena eman diezaiola erregeari, egintzak eta pertsonak isilduz;? eta era berean
|
adieraz
diezaiola nola izan duen Jainkoa ez iraintzeko ardura aparteko agindu hau aldarrikatzean (kapitulura dei egitekoa?);, egiaz, ez zuela ongi egin (a.
|