Emaitzak: 11
2002 | ||
Hirugarren eta laugarren bileratik aurrera jasota daude aktak, 1995 23eta III datekin. Nagusiki, bi bilera horietan Eskolaren izendapenariburuz | adierazitako informazioa jaso zen, eta baita ikasleen euskararenezagutza maila neurtzeko tresnen emaitzen azterketa ere. | |
2004 | ||
Bisitatu diren establezimenduen %58k ez du | adierazten informazio kartelen bidez. | |
| Adierazitako informazioa | |
2005 | ||
5.Jendeari zerbitzua emateko ordutegia. Konponketa kontsumitzailearen etxean egiten bada, konponketa egiten duen teknikariak informazio orri bat eduki du erabiltzailearen eskura, aurreko atalean | adierazitako informazio guztia zehazten duena. Zerbitzuak ordezko piezarik ez duelako konponketa atzeratzen bada, atzerapen hori ez da hilabetetik gorakoa izango inportazioko aparatuetarako eskaera egiten denetik, eta ez 15 egunetik gorakoa aparatu nazionalei dagokienez. | |
2009 | ||
Biblioteken% 79k ez dute | adierazten informazio orri bidez han badutela erreklamazio liburua,% 63tan ez dugu ikusi inolako informazio oharrik esanez badagoela iradokizunak biltzeko postontzi bat, eta% 67tan ez dago kartelik esateko zer egin behar den larrialdi bat edo sute bat gertatzen denean. | |
2012 | ||
Dibortzioa gertatu bada edo ezkontidea hil bada, baliteke emandako datuak zehatzak ez izatea. Hori gertatzen denean, Ogasunak arreta handiagoa jartzen die adierazpen horiei, eta baliteke itzulketan denbora gehiago behar izatea Zerga Agentzia | adierazitako informazioaren zehaztasuna egiaztatzen ari delako. Aurreko edo ondorengo ahaide bakoitzeko gutxienekoa aplikatzean ere gerta daiteke hori. | |
2013 | ||
Grafikoetan | adierazitako informazioa interpretatu ondoren, arrazoitutako erabakia hartu dugu eta erabakia datuz hornitu dugu. | |
grafikoetan | adierazitako informazioa interpretatuz, arrazoitutako iruzkina idatzi badut eta behar d nean informazio berria sortu badut (ehunekoak eta joerak aztertuz datu berriak lortu&) | |
2014 | ||
5 Aztertu ea honako erlazio hauek proportzionalak diren ala ez, eta arrazoitu zure erantzuna. Erlazioa proportzionala den kasuetan, | adierazi informazioa beste modu batez ere: adibidez, formula idatziz edo dagokion grafikoa osatuz. | |
2018 | ||
Azkenik, Galeuscaren bilkura baten fruitutzat argitaraturiko Gabriel Aresti, Salvador Espriu, Celso Emilio Ferreiro. Antologia (Erein, Donostia, 1988) liburuaren hitzaurrean eta oharretan | adierazitako informazioaz ere baliatuko gara. | |
2023 | ||
Lege kontrol hori egin ahal izateko, aurreko puntuetan | adierazitako informazioa bidali behar zaio finantza zaintzako organo eskudunari. Lege kontrola egitea derrigorrezkoa da zorpetze eragiketa aurrera egin aurretik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
adierazi | 11 (0,07) |
Lehen forma
adierazitako | 7 (0,05) |
adierazten | 2 (0,01) |
Adierazitako | 1 (0,01) |
adierazi | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Ikaselkar | 3 (0,02) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
adierazi informazio | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
adierazi informazio interpretatu | 2 (0,01) |
adierazi informazio beste | 1 (0,01) |
adierazi informazio bidali | 1 (0,01) |
adierazi informazio ere | 1 (0,01) |
adierazi informazio guzti | 1 (0,01) |
adierazi informazio jaso | 1 (0,01) |
adierazi informazio kartel | 1 (0,01) |
adierazi informazio orri | 1 (0,01) |
adierazi informazio zehaztasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |