Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 961

2001
‎[I] etik @J ra: Konbertsio taulak CM2 mailaren bukaeran erabilaraztea hautatu dugu. lkasleek tresna horrekin edozein konbertsio egin dezaketelako, unitate bakoitzaren handitasuna kontuan hartu gabe eta unitateen arteko arrazoiak ezagutu gabe, gure aukera zuzenesten da. Konbertsio aitzineko sekuentzietan, orain arte hautatuak izan diren funtsezko jokabideek ekar.ditzateken ondorio onak jadanik azpimarratu ditugu.
‎Ouen errezetaren arabera, 1O matahamiren egiteko 3 arroltze behar dira. 8 pertsonendako matahamiak egin nahi ditu, bakoitzak 5 jateko gisan.
‎4 ► 5 km-ren egiteko, lasterkari batek kirol zelaiaren 12 itzuli egin behar du. Zenbat itzuli egin du 15 km-ren egiteko?
‎4 ► 5 km-ren egiteko, lasterkari batek kirol zelaiaren 12 itzuli egin behar du. Zenbat itzuli egin du 15 km-ren egiteko. Eta 20 km-ren egiteko?
‎Orotara 2,750 kg ore egin da proportzio hauekin: � irin eta gurin.
‎Galerna egun batez, kantitate abantxu bukatua da. Eraikitzaileak luzera horren %15a egin du. osoaren 873 milarenak zilatuak ditu.
‎Zenbat euri egin du egun horretan?
‎Horra A eta B pisu aurtikitzaileen emaitzak (tehenak 4 entsegu egin ditu eta bigarrenak 3 entsegu):
‎�.oto gi�ari batek 112 km egin behar ditu• itzulia
‎Zenbat km egin du, zenbat km egin du?
‎Zenbat km egin du? zenbat km egin du?
2002
‎2 bildumaren batzeari doakion berdintza egin (2) lhardets ezazo.
‎Adibidez: " Dedek bezala 9 irudika, 9 2, emaitza idatz." Hastapenean bederen, 59 orrialdeko D ariketan bezala egin .
‎[! I 2 bildumaren batzeari doakion berdintza egin . 44 orrialdean ez bezala, hemen zenbakiak emaiten dira; ikasleek zenbaki horiei doazkien bildumak asmatu behar dituzte.
‎Zenbakikuntza hamartarrera buruz (5): 10eko multzoak egin
‎[Q] Emana den bola kopuruaren bilduma sortu eta erabilia den batuketazko deskonposaketa azaldu. Abako handia dakarren kartoiari esker ariketa osagarriak egin daitezke.
‎{ 7S. orrialdean bezala). baliatzen dutela ohartu. Diruaren taula erabil daiteke (fitxategiaren bukaeran ikus). lkasleek 10 euroko billeteak baizik ez baitituzte, egoera honetan ere deskonposaketak 10ekin egin dituzte. C eta D jardueretan, ikasleek billeteak eta txanponak eskematikoki marrazten dituzte, 104 orrialdeko A jardueran bezala.
‎Kanikarren kantua jakin nahi düzü? Hamarrekoak egin ta jakinen düzü.
‎10ekoak osatu. Satura 10 duten bi zenbaki inguratu eta elkarlotu egin molde hau baliatuko da 2 zifrako 2 zenbakiren batura kalkulatu delarik (113 orrialdean ikus).
‎Gehiketa bati doakion berdintza egin
‎29 ostoaldeko etxearen marrazkia osotüko düzü, Geomek bezala eginez. Zirrimarrak hiru oker egin dütü. Atzeman itzazü.
‎Beste 2 kanika gehitu behar dira... Ariketa osagailu zenbait egin daitezke liburu bukaerako kartoia baliatuz.
‎Urtxintxak 6 kontatzen du; 6 kontatzen [Q] Kanikarren kutxa irudikatuz kalkulatu. du eta 9 berriz kontatzen. Kanikarrek Beste ariketa zenbait egin daitezke kalkulatzen du: kutxan 6" ikusten" du; beste 3 liburuaren bukaerako kartoia baliatuz. irudikatzen ditu, orotara 9 heldu baita.
‎kutxan 6" ikusten" du; beste 3 liburuaren bukaerako kartoia baliatuz. irudikatzen ditu, orotara 9 heldu baita. [Il Gehiketari doakion berdintza egin .
‎Bildumak egin Snaka bilduz
‎Galtegina zaizün ttitta kopürüa marraz ezazü. Ürtxaintxak eta Dedek ber ariketa egin düe. Bietarik batek gaizki egin dü.
‎Ürtxaintxak eta Dedek ber ariketa egin düe. Bietarik batek gaizki egin dü. Zoinek?
‎[g Bilduma antolatuak egin Seko bildumak baliatuz.
‎". Bi zenbakietarik bat� 2 lotura egin Seko bildumarekin.
‎43 ostoaldeko marrazkia osotüko düzü Geomek bezala eginez. Zirrimarrak gaizki egin dü. Haren hiru hütsak atzeman itzazü.
‎[fil eta [g: Marrak erregela baliatuz egin , galdegin lekuetan geldituz eta B berriz abiatuz.
‎2 bildumaren batzeari doakion berdintza egin (1) lhardets ezazü. 0 koilara handi badira.
‎Bilduma handiak zenbatu. Xori kopuruaren asmatzeko, denak konta genitzake edo ainara kopurutik abia gaitezke W!, 21, 22, 23,...). Zenbakien balioa (20 eta 5) eta zenbaki handia lehenik finkatua izaiteak egin molde honi ohartzea errazten dute. C n, egin molde bera balia daiteke lehen zenbakia 20 ez izanik ere.
‎Xori kopuruaren asmatzeko, denak konta genitzake edo ainara kopurutik abia gaitezke W!, 21, 22, 23,...). Zenbakien balioa (20 eta 5) eta zenbaki handia lehenik finkatua izaiteak egin molde honi ohartzea errazten dute. C n, egin molde bera balia daiteke lehen zenbakia 20 ez izanik ere.
‎1rudi bat laukiduran egin (1)
‎Geomek bezala eginen düzü. Zirrimarrak gaizki egin dü. Hark egin 3 hütsak ediren itzazü.
‎Zirrimarrak gaizki egin dü. Hark egin 3 hütsak ediren itzazü.
‎[fil lrudi bat laukiduran egin . lrudia, pundu urdinetik abiaturik, ordulariaren orratzen mugimenduari jarraikiz marrazten baldin bada, Zirrimarraren hutsak gisa honetan azter daitezke: lehen irudiko lehen lerro horizontala (gainekoa) sobera laburra da; bigarrenekoaren marra bertikala sobera luzea da, etab. I>
‎Konta eta marra. t> Baina menturaz, haur batzuek lehenik puntuak kokatuko dituzte eta ondotik aldeak eginen. Orduan Zirrimarrak irudi bakoitzean bi huts egin dituela, aldi guziz bi puntu gaizki kokatu baititu, pentsa dezakete.
‎1rudi bat laukiduran egin (2)
‎[ID lrudi bat laukiduran egin . lkus 52 orrialdeetako egin moldea.
‎[ID lrudi bat laukiduran egin. lkus 52 orrialdeetako egin moldea.
‎Geometria saileko aitzinamendua oinarrizko jakingai eta joka� moldetan finkatzen da (ikus" Programmes de l' école primaire", CNDP Savoir Livre, 1995, 49 or.). CP mailan, erregelaz egin marrazketak, laukiduretan egin kokapena eta marrazketa, irudi sinpleetan hastea eta ereduen erabilpena lehenesten dira. Solido" sinpleak" eta haiei doazkien nozioak (aurpegiak, er� tzak, erpinak) CE1 mailan landuko dira.
‎Geometria saileko aitzinamendua oinarrizko jakingai eta joka� moldetan finkatzen da (ikus" Programmes de l' école primaire", CNDP Savoir Livre, 1995, 49 or.). CP mailan, erregelaz egin marrazketak, laukiduretan egin kokapena eta marrazketa, irudi sinpleetan hastea eta ereduen erabilpena lehenesten dira. Solido" sinpleak" eta haiei doazkien nozioak (aurpegiak, er� tzak, erpinak) CE1 mailan landuko dira.
‎lehenak marrazki guziak kausitzen ditu; besteak, aldiz, hiru huts egiten ditu aldi guziez. Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎Lerroan egin batuketara buruz Lerroan egin batuketa (1) Lerroan egin batuketa (2)
‎Lerroan egin batuketara buruz Lerroan egin batuketa (1) Lerroan egin batuketa (2)
‎Lerroan egin batuketara buruz Lerroan egin batuketa (1) Lerroan egin batuketa (2)
‎11 ostoaldeko eskelera osotü düzü Geomek bezala eginez. Zirrimarrak hiru hüts egin dütü. Bila itzazü.
‎19 ostoaldeko ainarbaren sarea osotü düzü Geomek bezala eginez. Zirrimarrak hiru hüts egin dütü. Atzeman itzazü.
‎Geom bezala egitera iseiatü da Zirrimarra. Hiru hüts egin dütü. Zoin?
‎Beste galtoer ihardets. (Marrazki bat egin dezakezü kaierean.)
‎Beste galtoer ihardets. (Marrazki bat egin dezakezü kaierean.) Alkarrekin, zonbat diharü düe Joanak eta Koxek?
‎Beste galtoer ihardets. (Marrazki bat egin dezakezü kaierean.) Erakasleak zonbat pakatüko dü 3 baluak erostean?
‎Maritxuk egin lana begista eta aitzina eraman.
‎Beste galtoer ihardets. (Marrazki bat egin dezakezü kaierean.) Zonbat mutiko dira ikasgela hortan?
‎Beste galtoer ihardets. (Marrazki bat egin c; lezakezü kaierean.)
‎Geroxeago beren lana frogatuko dute arbela altxatuz eta galdetua zen zenbakiari doakion laukitxoari begira� tuz (gisa horretan, taula nork bere lanaren zuzentzeko baliatzen da}. Hor ere, egin den lana azaltzen da, adibi� dez: " berrogeita zazpi", 4" hamar" (edo hamarreko} eta 7" bat" (edo bateko} da; badira 10 kanikako 4 kutxa eta beste 7 kanika; zenbaki hau" hamar" guzieri
‎Geom bezala egitera iseiatü da Zirrimarra. Hiru hüts egin dütü. Zoin ote?
‎[fileta [g: Ariketa 120 orrialdekoa baino zailagoa da eraikuntza izaite bereko baina izari ezberdineko irudiz egin daitekeelako (adibidez lehen elurrezko gizonttoaren hiru zirkuluak) C> ereduak baliatuz (2)
‎Zirrimarra Geom bezala egitera iseiatü da. Hiru hüts egin dütü. Zoin ote?
‎êdo irudiak bi irizpideen arabera aida daitezkeelako (adibidez etxea). Zirrimarrak bi huts egin ditu irudia jartzean (marra horizontala mozten duen ezkerreko gizonttoa eta etxeko teilatua) eta huts bat irudiaren hautatzean (eskuineko gizonttoa).
‎Batuketa zutabeka egin
‎" Odeietan idatz ezazü. l2S:] Kenketen ahozko kalkulua: ikus 48 or.[ [I Ezberdinki egin banaketa berrikus. [g Gauza bera 5naka multzokatuz.
‎Bestalde batuketa taula gogoz ikasiz ere ez da kalku� latzen ikasten. CE ikasmailan haurrek biderketa taularekin egin dezaketena (haurrek zenbakien ezagutza ona erdietsi baitute orduko) batuketa taularekin ez daiteke egin.
‎Bestalde batuketa taula gogoz ikasiz ere ez da kalku� latzen ikasten. CE ikasmailan haurrek biderketa taularekin egin dezaketena (haurrek zenbakien ezagutza ona erdietsi baitute orduko) batuketa taularekin ez daiteke egin .
‎5 puntu+ 3 puntu 10 irudikatzen duen" Kanikarren k•utx•an*)}_ • emaiten dituzte zenbakien ikasketetan berriki egin ikerketen emaitzek.
‎Gaur egun, kenketa CPn berean abiatzea ez da gehiago duda� tan emaiten. lzaitekotz, nola egin da eztabaidatzen.
‎• Lehen argitalpenean egin hautu bera atxikitzen dugu: a b idazkera(" a ken b") hein batean baizik ez lot b z ttipitzen den zenbakiaren egoerari eta" ken" edo" zenbat gelditzen da?" gisako galdeei.
2005
‎Besta egoera irudikatzen du. ainkoaren izenean eta haren graziaz. Hara Iruñeko Antso Erregeren eta Al Muqtadir Bi Llah ren artean ziurtatu eta zin egin duten bake ituna edo zina, Jainkoak beira ditzala! MCXIko ekaineko kalendetako VIII.ean, erran nahi baitu maiatzeko hilabetean, Caparroso eta Tutelgen eko (Tutera ondoan) gazteluen trukaketa egin den garaian eta egunean, hain zuzen ere, bi erregeek, beren artean dituzten maltzurkeria eta desadostasunak bukatzeko xede sendoarekin, eta horien ordez, zurikeriarik gabeko adiskide leialek bezala, elgar aditze eta adiskidantza azkar bat aginduz elgarri, batak bertzeari bakea eta adiskidantza hitzeman diote.
‎Hara Iruñeko Antso Erregeren eta Al Muqtadir Bi Llah ren artean ziurtatu eta zin egin duten bake ituna edo zina, Jainkoak beira ditzala! MCXIko ekaineko kalendetako VIII.ean, erran nahi baitu maiatzeko hilabetean, Caparroso eta Tutelgen eko (Tutera ondoan) gazteluen trukaketa egin den garaian eta egunean, hain zuzen ere, bi erregeek, beren artean dituzten maltzurkeria eta desadostasunak bukatzeko xede sendoarekin, eta horien ordez, zurikeriarik gabeko adiskide leialek bezala, elgar aditze eta adiskidantza azkar bat aginduz elgarri, batak bertzeari bakea eta adiskidantza hitzeman diote.
‎Zein? Oharrak egin itzazu.
‎Baserrietan arkumeak eta urdeak ere izaten zituztenez, haiek hiltzen zituzten eguna handia izan ohi zen. Urdea hiltzen zenean, ohidura zen odolgiak egin eta auzokoen artean banatzea. Barazkiei dagokienez, aza zen gehienik jaten eta babak ziren, berriz, eltze gehienetan egosten.
‎Nafarroa hegoaldean Aragoiko mugen zaintzeko egin gaztelua. XI. mendean eraikitzen hasia.
‎Ondorioz, Gaztelako erregeak agintzen zuen Nafarroan. Labriteko Joan Nafarroako erregeak ihes egin behar izan zuen Pauera. 1521 arte ahal guziak egin zituzten Nafarroako errege erreginek erresumaren berreskuratzeko baina debalde.
‎Labriteko Joan Nafarroako erregeak ihes egin behar izan zuen Pauera. 1521 arte ahal guziak egin zituzten Nafarroako errege erreginek erresumaren berreskuratzeko baina debalde. 1530etik harat, Nafarroa Behereko lurrak baizik ez zituzten eduki beren esku.
‎Hiru mapa hauei begiratu ondoan oharrak egin itzazu.
‎Gaztelako eta Aragoiko Fernando Katolikoak zuen Nafarroako erresuma desegin 1512 urtean, jauntto zenbaitekin tratuak eginik. Ondorioz, Katalina I.a Nafarroako erreginak eta Labriteko Joan erregeak ihes egin zuten Pauera. Azkenean, 1530ean, Nafarroako erregeak nafar lurraldeetatik Nafarroa Beherea baizik ez zuen bere esku.
‎...................................................................., ikazkinak, zorrotzaileak, sukaldariak, ola gizonak... horiek guziek bakarrik deus guti egin zezaketen baina antolakuntzaren bidez botere handia eskuratu zuten. [...]
‎Beirate: beiraz egin edergailua.
‎Azkoien, Tafalla, Zangoza eta beste nafar herri batzuk suntsitu zituen. Antso Garzes I. Iruñeko erregeak aurre egin zion Abd ar Rahman i Zangozako inguruetan. Erregeak ezin izan zituen musulmanak garaitu.
‎Gaztelako eta Aragoiko Fernando Katolikoak zuen Nafarroako erresuma desegin 1512 urtean, jauntto zenbaitekin tratuak eginik. Ondorioz, Katalina I.a Nafarroako erreginak eta Labriteko Joan erregeak ihes egin zuten Pauera. Azkenean, 1530ean, Nafarroako erregeak nafar lurraldeetatik Nafarroa Beherea baizik ez zuen bere esku.
‎–" Errege, zer egin nahi duzu. Joan nahi dudan lekura jarraiki nahi bazatzaizkit, haiei kalte egiteko lekuan jarriko zaitut." Erregek, hura konpreniturik, erran zion:
2008
‎Eta eskuaren jestu batez isiltzeko keinua egin zion, irratia entzun nahi baitzuen.
‎Daniel atezainaren parera heldu eta, gerri mugimendu batez alegia hurbiltzen zela egin zuen Pedrok, oinen artean baloia geldiarazi, Danielen gainetik altxatu, hau jadanik aitzinatua zela haren harrapatzeko, eta emeki pasarazi ate gisa baliatzen zituzten bi harrien artean.
‎— Gol! oihu egin zuen Pedrok, eta kirol zelaiaren erdira lasterka joan zen lagunek besoetan hartzeko gisan. Baina aldi honetan, nehor ez zen mugitu.
‎• Kasu! oihu egin zion. Don Danielek erran zuen:
‎Aitak semeari so egin zion lehenik, gero bere emazteari, eta ez zuen erantzun. Amak erran zion:
‎• Norbaitek zerbait egin dizu?
‎Gizonak semeari so egin zion, gero emazteari eta biek gero behatu zioten. Orduan aitak emeki burua apaldu eta altxatu zuen, ados zela erakutsiz.
‎Haurrak haur dituk, sinpleki. Hire adineko haurrek eskolara joan behar ditek, lan anitz egin , jostatu eta burasoekin prestuak izan.
‎• Zer egin dute hire burasoek barda, galdatu zuen Juanek.
‎• Ni entseatzen nauk sekula ez negar egitera. Badik urte bat nonbait han ez dudala negar egin .
‎Pedro doi bat baztertu zen eta begi keinu bat egin zion, irriño batekin. Gero, alegia idazten ari zela mintzatzen jarraiki zitzaion:
‎• Erotu haiz! oihu egin zion Pedrok.
‎• Adiskide maiteak, erran zien. Idazlan biziki politak egin dituzue. Guk, militarrek, biziki maitatu ditugu eta, ene lagunen izenean baita ere Perdomo jeneralaren izenean, goretsi behar zaituztegu zinez.
‎Aitak koilara azietaren barnera erortzen utzi zuen eta zopa xorta bat mahai estalgiaren gainera ziliportatu zen. Amari so egin zion.
‎Zein kapitain? oihu egin zion aitak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egin ezan 141 (0,93)
egin behar 96 (0,63)
egin aitzin 17 (0,11)
egin nahi 16 (0,11)
egin ondoan 10 (0,07)
egin gabe 9 (0,06)
egin molde 6 (0,04)
egin beharreko 5 (0,03)
egin ahal 4 (0,03)
egin baino 3 (0,02)
egin batuketa 3 (0,02)
egin biribildu 3 (0,02)
egin brauki 3 (0,02)
egin bulkada 3 (0,02)
egin buxon 3 (0,02)
egin ez 3 (0,02)
egin marrazki 3 (0,02)
egin ohi 3 (0,02)
egin asmatu 2 (0,01)
egin bestela 2 (0,01)
egin bidaia 2 (0,01)
egin ekintza 2 (0,01)
egin esperientzia 2 (0,01)
egin ezean 2 (0,01)
egin harrabots 2 (0,01)
egin hortz 2 (0,01)
egin ipuin 2 (0,01)
egin kopia 2 (0,01)
egin lan 2 (0,01)
egin ondotik 2 (0,01)
egin ote 2 (0,01)
egin seko 2 (0,01)
egin arau 1 (0,01)
egin argazki 1 (0,01)
egin arrapostu 1 (0,01)
egin arte 1 (0,01)
egin aurre 1 (0,01)
egin azkar 1 (0,01)
egin azpiko 1 (0,01)
egin baldin 1 (0,01)
egin banaketa 1 (0,01)
egin behin 1 (0,01)
egin berri 1 (0,01)
egin c 1 (0,01)
egin den 1 (0,01)
egin edergailu 1 (0,01)
egin egoera 1 (0,01)
egin eragiketa 1 (0,01)
egin eskaintza 1 (0,01)
egin fantasia 1 (0,01)
egin fitxa 1 (0,01)
egin galde 1 (0,01)
egin gau 1 (0,01)
egin gaztelu 1 (0,01)
egin gel 1 (0,01)
egin hargune 1 (0,01)
egin hautu 1 (0,01)
egin hemengo 1 (0,01)
egin huts 1 (0,01)
egin ibilaldi 1 (0,01)
egin ibilbide 1 (0,01)
egin ikerketa 1 (0,01)
egin iparraldeko 1 (0,01)
egin irri 1 (0,01)
egin irudi 1 (0,01)
egin kokapen 1 (0,01)
egin kolera 1 (0,01)
egin konturatu 1 (0,01)
egin leherketa 1 (0,01)
egin lepo 1 (0,01)
egin lotsatu 1 (0,01)
egin maketa 1 (0,01)
egin makur 1 (0,01)
egin margolan 1 (0,01)
egin marka 1 (0,01)
egin marrazketa 1 (0,01)
egin meta 1 (0,01)
egin muntaketa 1 (0,01)
egin ni 1 (0,01)
egin oihu 1 (0,01)
egin ondorio 1 (0,01)
egin orain 1 (0,01)
egin orde 1 (0,01)
egin orduko 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
egin behar ukan 43 (0,28)
egin nahi ukan 9 (0,06)
egin biribildu biribilkatu 3 (0,02)
egin bulkada bulkada 3 (0,02)
egin buxon flotagailu 3 (0,02)
egin aitzin laster 2 (0,01)
egin asmatu behar 2 (0,01)
egin baino lehen 2 (0,01)
egin beharreko ibilbide 2 (0,01)
egin brauki urpeko 2 (0,01)
egin ez jakin 2 (0,01)
egin ezan beste 2 (0,01)
egin ezan galdatu 2 (0,01)
egin ezan pentsatu 2 (0,01)
egin gabe jauzi 2 (0,01)
egin hortz usteldu 2 (0,01)
egin ipuin kutxa 2 (0,01)
egin molde hau 2 (0,01)
egin seko bilduma 2 (0,01)
egin ahal babes 1 (0,01)
egin ahal hurbil 1 (0,01)
egin aitzin ideia 1 (0,01)
egin arrapostu ihardetsi 1 (0,01)
egin arte segitu 1 (0,01)
egin aurre bezala 1 (0,01)
egin azkar hitz 1 (0,01)
egin azpiko hitz 1 (0,01)
egin baino ehun 1 (0,01)
egin banaketa berrikusi 1 (0,01)
egin batuketa lerro 1 (0,01)
egin behar ote 1 (0,01)
egin beharreko gorputz 1 (0,01)
egin beharreko ulermen 1 (0,01)
egin beharreko urrats 1 (0,01)
egin bidaia kontatu 1 (0,01)
egin bidaia luze 1 (0,01)
egin brauki pentoka 1 (0,01)
egin den ezagun 1 (0,01)
egin egoera jostagarri 1 (0,01)
egin ekintza guzi 1 (0,01)
egin ekintza zerrenda 1 (0,01)
egin eragiketa bat 1 (0,01)
egin eskaintza bat 1 (0,01)
egin esperientzia bat 1 (0,01)
egin esperientzia emaitza 1 (0,01)
egin ezan arnasa 1 (0,01)
egin ezan atsotitz 1 (0,01)
egin ezan baina 1 (0,01)
egin ezan bi 1 (0,01)
egin ezan binaka 1 (0,01)
egin ezan edota 1 (0,01)
egin ezan ekintza 1 (0,01)
egin ezan erresiñol 1 (0,01)
egin ezan ez 1 (0,01)
egin ezan gainalde 1 (0,01)
egin ezan galde 1 (0,01)
egin ezan hori 1 (0,01)
egin ezan kaier 1 (0,01)
egin ezan lasterketa 1 (0,01)
egin ezan literatura 1 (0,01)
egin ezan lotura 1 (0,01)
egin ezan musika 1 (0,01)
egin ezan nor 1 (0,01)
egin ezan ondoko 1 (0,01)
egin ezan perpaus 1 (0,01)
egin ezan punpa 1 (0,01)
egin ezan soka 1 (0,01)
egin ezan tresna 1 (0,01)
egin ezan Xabi 1 (0,01)
egin ezan zu 1 (0,01)
egin fitxa bat 1 (0,01)
egin gabe gainditu 1 (0,01)
egin gabe kopia 1 (0,01)
egin galde ihardetsi 1 (0,01)
egin gau guzi 1 (0,01)
egin gel baliatu 1 (0,01)
egin hargune elektriko 1 (0,01)
egin hautu bera 1 (0,01)
egin hemengo hautetsi 1 (0,01)
egin huts aurkitu 1 (0,01)
egin ibilaldi arriskutsu 1 (0,01)
egin ibilbide marraztu 1 (0,01)
egin ikerketa emaitza 1 (0,01)
egin iparraldeko irrati 1 (0,01)
egin kolera bulta 1 (0,01)
egin lan ongi 1 (0,01)
egin lotsatu binaka 1 (0,01)
egin makur ordain 1 (0,01)
egin marrazki magiko 1 (0,01)
egin meta hura 1 (0,01)
egin molde bera 1 (0,01)
egin molde hori 1 (0,01)
egin nahi ari 1 (0,01)
egin nahi baldin 1 (0,01)
egin ni ama 1 (0,01)
egin ondoan segida 1 (0,01)
egin ondorio aza 1 (0,01)
egin orain arte 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia