Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.797

2000
‎Ez dut inongo oztoporik. Ikus dezatela gauzak diren bezala. Ez da ezer asmatu behar.
‎Hala ere, azken aldian kezka ugari datozkit burura poema honen interpretazioari dagokionez. Ikus dezakegunez, batzuek apaiza atxilotzean eta berau defenda tzeko soilik mugitu behar dugula pentsatzen dute, komunista eta beste askoren atxiloketek justifikazioa izango balute bezala.
‎Hor salatzen duen garai hartako pedagogia bihurria, bere muinean antipedagogia zen. Ikus dezagun zer zioen:
‎Izan ere, TVE1ek eta Antena 3kkopuru baxuagoak dituzten bitartean, gora egiten du ETB1en audientziak eta, mailatxikiagoan, aipatzeko modukoa da Canal Plusen presentzia (%3, 6), Tele Donostilokalarena (%1, 7) eta Bestelakoak deiturikoena (%2, 5). Ikus dezagun ondoko taulanGipuzkoako audientzia rankinga.
‎Irrati emandegi hauen indarrakbigarren planoan uzten ditu gainerakoak, neurri handi batean emisio eremu lokalekoak direnak, hain zuzen ere. Ikus ditzagun segidan, entzule kopuru horiek protzentualki eta zenbaki absolutuetan.
Ikus dezagun ondoren, herrialdeka nolakoa den ageri zaigun irudi orokorra.
‎Radio FranceRoussillon izenekoa sarearen hogeita hemeretzigarren eta azken estazioa izan zen21.Politika publiko honen garapenak bat egin zuen 1981 eta 1982an Estatuak bultzaturikodeszentrali zazio politikoaren prozesu orokorraren moteldurarekin. Ikus dezakegunez,, hedabideen sistema publikoa(...) karakterizatzen duen muga nagusi bat da politikapublikoen mendekotasuna politikarekiko, prozesuen mendekotasuna substantziarekiko.? 22
Ikus dezakegunez, euskarazko eta gaztelaniazko kanalen arteko aldea ez damugatzen bertoko produkzioaren presentziara, eta ekoizpen espainolen presentzian ereerrepikatzen da. Euskarazko kanalak igortzen dituen emanaldietatik %4 diraEspainiako ekoizpenak; gaztelaniazko kanalean produkzio espainolaren presentzia laualdiz handiagoa da, ordea.
Ikus ditzagun orain aipaturiko datuak, egunkariak banan bana harturik:
Ikus dezagun gure inguruko prentsak zelan ikusten duen Euskal Herria, zelanmarrazten duen Euskal Herria bere mapetan, bere eguraldi tarteetan zelan ikusten duenEuskal Herria: bai Iparraldea baita Hegoaldea ere.
Ikus ditzagun egunkariok banan banan.
Ikus dezakegunez, gutxiengo egoeran dauden taldeekiko identifikazioak etaestatuarekiko identifikazioak koerlazio positiboa dute elkarren artean Andaluzian, eta negatiboa Katalunian eta Euskal Herrian. Lehenengo kasuan identitate harmoniatsuak dira eta, nolabait esateko,, erkaketa identitatea?
Ikus dezagun lehenik psikodrama zer den eta ondoren zein ekarpen egin dionteoria eta teknika psikoanalitikoak psikodramari.
‎Eta barne taldearen kontzeptuan funtsezkoa da batetik orain arte aipatu dugun barne objektua eta bestetik lotura. Ikus dezagun ondoren zer den lotura eta zer denbarne talde hori.
‎Prozesu analitikoa eta terapeutikoa aurrera eramateko teknikaren teorian, funtsezko elementua da transferentzia. Ikus dezagun laburki zertan datzan.
Ikus dezagun lehenik transferentzia zer den. Definizioa Diccionario dePsicoanalisis delakotik hartuz, transferentzia kontzeptuak, ezarritako harreman mota jakin baten barruan eta bereziki harreman analitikoaren barnean desirainkontzienteak zenbait objekturen gainean eguneratzen direneko prozesua, adierazten du psikoanalisian.
‎Ildo honetatik jarraituz, psikoanalisiaren orientabideetako batean subjektuakbere eraikuntzan barne objektua ardatza duen bezala, talde psikoterapiaanalitikoan barne taldea dugu, subjektuak bere harremanak eta taldearekiko elkareragina ulertzeko dituen oinarrizko elementu modura. Ikus dezagun nola den hori.
Ikus ditzagun adibide batzuk, besteen bildumetatik harturik edo neuk entzunak.
Ikus dezagun lehenik zeintzuk diren euskararen eremuan nagusiki erabiltzen direnhaize izenak3 Ezer baino lehen aipatu behar da itaunak eta jaso diren erantzunakbatzuetan ez datozela itxi itxian bat. Sarritan gertatzen ez den arren, herriarenorografiak baldintzatzen du noiz edo noiz haizeen norabidea, eta jazotzen da herribatzuetan ez izatea puntu kardinalei zehatz dagokien haizerik, halako puntukardinalera begira mendi handi bat duelako edo bestelako arrazoiak bitarte.
‎hitzari lagunduz adjektibo edo izenondo bat agertzen da, beronen nolakotasuna adierazteko. Ikus ditzagun izenak:
‎Euskalherri nortasunaren sisteman, gure aldetik, besteak beste, geruza maila hauek atzemanditugu. Ikus dezagun gainjarritako zirkuluen bidez adierazi nahi duguna:
Ikus dezagun orain beste arazo garrantzitsu bat: zein da hobea, moneta metalikoaala moneta fiduziarioa?
Ikus ditzagun normalean erabiltzen diren kontzeptuak, entzuleriari buruzkoak direnak, Martínez de Sousa (1992) eta Muñoz eta Gil (1986) autoreei segituz. Entzuleriaren esangura arruntaz hasiko gara:
Ikus ditzagun, laburki bada ere, irratibideak dituen propietate hauek zer adierazten duten:
Ikus dezagun beste adibide bat:
‎Udazkenetik badator karabana erraturik, Apunte eta azkurak eta Urliaren eskuak, olerki liburuak; Eldarniotan, ipuin sorta eta Zer gerta ere, nire nobela oso amaitu gabea, azken hau, erabaki berri dudanez, sekula argitaratuko ez dena. Ikus dezakezun bezala, irakurle, letren erresuman sartu izana nire lotsagabekeriaren eskutik zuri dezaket soil soilik, eta egun zabaltze urdin bat bezain argia da ez naizela ni deitua izango Parnasoko ezti gozoak dastatzera. Nire liburu hauek guztiak eta samintasunik gabe dio  tsut hau, oinak lurrean jarrita erreak izan litezke, suntsituak, eta ez luke horregatik literaturaren ozeanoak malko pare bat baino galduko:
‎hots, liburu honen jite ez itxia edo, beste era batera esanda, bertsio enpirista eta fenomenologistekiko atxikimendu itsuaren eza. Ikus dezagun atzartasun gehiagoz azken puntu hau116.
‎Eta ez bakarrik metafisika, baita teologia edo etika diziplinak ere; soziologia ere analizatzear zegoen, eta psikologia, ekonomia, historia, denak egiaztagarritasun frogaren azpian kokatuz. Ikus ditzagun kasu batzuk.
‎Beste arrazoi batzuek Zirkulukoek ezagutzaz, esanahiaz eta zientziaz ulertzen zutenarekin izan zuten zerikusirik. Ikus ditzagun hurrengo kapituluan.
‎Zentzu honetan, bere bizitza oso aberatsa izan zen ñabarduretan. Ikus ditzagun bikainenak.
‎Ikusmolde murriztaile hau ere —joerazko terminoak zeuzkaten enuntziatuak behaketazko enuntziatuetara (egiaztagarriak, azken finean) murriztea besterik ez zuen nahi— problematiko bilakatu zen. Ikus dezagun zergatik.
‎Izan ere, Vienako korronteak harreman erabat estua zuen orduko fisikarekiko, goi mailako zientziaren ondoan egotea, Kantekin mende eta erdi lehenago gertatu bezala, osasun eta indar intelektualaren seinale baitzen. Ikus dezagun hau arreta gehiagoz.
‎Batik bat, Schlick, Carnap eta Neurathi buruz ari gara, Reichenbachekin batera —hau Berlinen—, laurak izan baitziren enpirismo logikoari identitate ezaugarri ahaztezinak erantsi zizkiotenak. Ikus ditzagun, orduan, lehenengo hiruren ibilbideak.
‎Errepide zuzena aurretik erabakitako helburu batera eramaten duen errepidea da; nahiko argi geratu zaigu ez duela zentzurik errepide zuzenaz mintzatzeak aurretik erabakitako helburu hau kenduz. Ikus dezagun orain" erabat zuzena den errepide a" adierazpenarekin zer esan nahi dezakegun. Uste dut errepidea ikusitakoan edozeinek, beharrezkotasun logikoaz, jarraitu liokeela, edo ez jarraitzeagatik lotsatuta geratu.
2001
‎euskal kultura Euskal Herrian egiten dena edo euskaraz egiten dena ote den. (...) Ikus dezagun, hasteko, zertan oinarritzen diren zorioneko bigarren iritzi horren aldekoak direnak. Bada, euskal gizartean badela euskaraz jakitea baino garrantzitsuago denik, Euskadi maitatzea eta horren alde borrokatzea, alegia.
‎Segitu dut, halaber, gaztelaniazko egunkari nagusietako informazioa, eta nazkatuta nago. Ikus ditzagun adibide batzuk.
Ikus ditzagun horietako hiru: beste pertsona idealizatzea, harekiko miresmena eta pertsona horri ezaugarri positibo eta onak jarri eta planteamendu kritikoak albora lagatzeko joera.
Ikus ditzagun bere elementuak.
Ikus dezagun, biztanleriaren batez bestekoa estandartzat jota, horietako bakoitzak zer duen bereizgarriena, oraingoan eginiko galderetan.
Ikus dezagun.
Ikus dezakegun bezala, eredu berri honetan hauxe pentsatzen da, alegia, ikas/ irakas prozesua esperientzia komunikatiboen bidez eraikitzen dela eta ikasgelak esperientzia horiek ahalbidetu behar dituela, bertaratzen diren orotariko baliabideak (giza baliabideak eta baliabide materialak) eraginkortasunez aprobetxatuz.
‎Nik aukeratu dudan ideia orokorrak xuxen xuxen betetzen ditu bi baldintzahoriek. Ikus dezagun.
‎HEOK abian jartzeko estrategien artean, estrategia ber hezitzailearen aldekoapostua egin zuen HABEk, norabide bakarreko ikuspegitik datozenak baztertuz.Estrategia honek, ber hezitzaileak, partaidetza aktiboan eta inplikazioan jartzen duindarra; arazoak konpontzeko eta lankidetzarako planteamendua da. Ikus dezagun, bada, Kennedy-k honetaz esaten duena.
Ikus dezakezuenez, sailkapen honek dezente errazten du diskurtso orokorrarenagerpen ziklikoa ikas prozesuan zehar, eta zailtasunaren araberako graduazioa ereerrazten du. Ikasleek etengabe eta urrats askotan landuko dute diskurtso orokorra, honek duen azpisailkapenean agertzen diren zikloetan oinarrituz.
Ikus dezakezuenez, edukia zehazteko aukera asko dugu. Hauek guztiakegokiro lantzeak euskal hiztun batek dituen behar komunikatiboak asetzea dakar, zalantzarik gabe.
‎Kontuan hartu behar dugu, elkarrizketa baten aurrean gaudela eta jatorrizkohiztunek elkarrizketaren arauak ezagutzen dituztela; hau da, galdera egiten duenakerantzuleak egia esaten diola pentsatuko duela, eta erantzuleak, berriz, galderaegiten dionak zinez lortu nahi duela eskatutakoa. Ikus dezagun zer adieraztenduten diskurtsoaren ustezko jira eta bueltek:
‎Bestela esanda, Iruñeko erresumako gizarteaz hitz egiten dutenean, egiten duten deskribapenetikondorio hori atera daiteke behintzat. Ikus ditzagun azalpen honen ideia nagusiak.
‎Dedukzio metodologia hau praktika erritual taumaturgikoetako gurtzapaganoa izan zuten lekuetan kokatzen diren beste santutegietara estrapolatuz gero, kristautasunaren aurretiko medikuntza herrikoia sakonki ezagutzeko bidean egongo ginateke. Ikus dezagun antzeko adibide bat: Ostiako Jaun Done Gregoriorensantutegi nafarra, antza denez tenplu pagano baten gainean kokaturik dago.
‎1) euskara 2H bezala ikasten duten helduenaoro har, eta lagin orokorra deitu dioguna, eta 2) euskara 2H bezala transmisio kanpainetan ikasten duten helduena, eta horri transmisio kanpainako lagina deitudiogu. Ikus ditzagun ondoren, labur bada ere, lagin horiei buruzko zenbait datu:
Ikus dezagun zer gertatzen zaion I herrialdeari.
‎ez betetzeak ondorio zuzena dakar. Ikus dezagun zein den.
Ikus dezakegunez, Hegoaren hartzekodunak (HH) Iparreko egoiliarrak direnak beraien koegoiliarrek merkataritza inportazioetarako ordainketa gisa gastatzen duten errentaren azken onuradunak dira efektiboki. Egia da, irudikatu berri dugun transferra ez dela zuzena; hala ere, era berean da egia, Hegoaren hartzekodunek (HH) I diruan lorturiko errenta osoki datorrela beren etxeko ekonomiatik, edo, preseskiago, Iparreko merkataritza inportatzaileengandik.
Ikus ditzagun 1000 $ kopururainoko ordainketak; hurrengo urratsean inportazio netoak $ baliokoak aztertuko ditugu.
Ikus ditzagun orain A herrialdearen inportazio soberakinen ordainketa.
‎(vi) Ikus dezagun orain arazoaren muina: A k bere inportazioak ordaintzen dituenean, G herrialdeak, errealki?
Ikus ditzagun Mundu Bankuaren estatistikak hurrengo taulan.
‎Mikroorganismo horiek uretara pasa daitezke, eta handik hirigune garrantzitsuetara banatu. Ikus dezakegun bezala, gizarte modernoan, uraren kutsadura posible ez ezik egiazkoa ere bada, eta horrek esan nahi du tratatu gabeko kontsumoa lehen mailako arriskua dela. Nola tratatzen da ura?
‎Ongi. Ikus dezagun: bi gauza egin litezke:
‎Aita baten seme izanik, badute elkarren eitea, baina ez dira berdinak, ezta alderatzeko ere. Ikus dezagun zertan.
‎Handik, euskaldunok ere gogo eta gorputz bizi izan dugun historiatik, bigarren mundu gerra ere bizi izan baitugu iparreko haurrideengogo gorputzetan, atera genezakeen irakaspena jaulki dut. Ikus dezagun zein zen garai honetan Iparraldean ideologia nagusia.
‎Azaltzen duten giroa da inportantea, erabiltzen dituzten hitzak, kontzeptuak, aukeratzen dituzten testuinguruak, egiten dituzten deskribapenak. Ikus ditzagun azken orduan eskuetara iritsi zaidanBarb eri aren lanean agertzen diren kontzeptuak, hitzak, hitz elkarketak. Guztien artean deskribatzen da euskararenunibe rtsoa:
‎Azterketaren emaitzak dio Metafisika ezinezkoa dela zientzia gisa. Ikus dezagun arrazoia.
Ikus dezagun azalpen metafisikoa.
2002
‎KickAS nire mediku bilakatu da". Ikus dezakezuen bezala, beraz, eta bakoitzaren interesak kontuan izanik, komunitate birtual bateko kide izateak abantaila garrantzitsuak izan ditzake
Ikus dezagun orain, R. Okamika gure erriko istorigilleak, 1965 gn. urtean argitara liburuan, 243 gn. orrialdean:
Ikus ditzagun horietako batzuk, atal honetan ohi denez, ikuspegi psikologikotik begiratuta.
Ikus dezagun adibideekin: Vodafone ren Goizeko Planean, kontratu bidezko modalitatea izanik, errentagarriago ateratzen da goizez testuzko 3 mezu bidaltzea minutu batez hitz egitea baino, izan ere, deia ezartzearen prezioa (0,14 euro, BEZ barne) gehi minutuko tarifa (0,44 euro, BEZ barne) kostua 0,58 euro ateratzen baita; eta testuzko 3 mezu bidaltzea 0,51 euro kostatzen da (BEZ barne).
Ikus dezagun nola izan zen kontua.
‎– Ikus ezazue, bada! –esan zien Pertseok, turuta baten antzeko ahotsarekin.
Ikus dezagun lehenbizi doktoretza programei dagokiena (13 taula).
Ikus dezagun zein den EHUko Zientzia Fakultatearen egoera, berau baitairakas eskaintza handiena duen zentroa. Derrigorrezko kredituei dagokienez, Biologia eta Kimika dira eskaintza osoa euskaraz duten lizentziatura bakarrak (1.taula).
Ikus dezagun zertan diren bata nahiz bestea.
‎Behin matrikula egiteko asmoa duela, ikasleak formulario bat bete behar du.Bertan hainbat datu pertsonal emateaz gain, ikaslearen autoebaluazioa egin ahalizateko hainbat galderari erantzun die (ikus eranskina). Ikus dezakezuenez, bi atal nagusi azaltzen dira:
Ikus dezagun zabalxeago arestian esandakoa. Komunitate primitiboan, lanaren banaketa oraindik bermatu barik zegoenean, gizakiaren zeregin nagusia naturak berak eskaintzen zituen produktuez baliaturik bizimodua aurkitzea zenean, komunikazioaren beharrak oso ziren oinarri oinarrizkoak.
‎Gizabanakoaren gizarte formakuntza horretan, gizabanakoaren gizarteratze horretan, hedabideek etengabe igortzen dute mezu hezitzailea, gizabanakoari bere burua definitzen lagungarri gertatzen zaion makroseinale hezitzailea. Ikus dezagun zelan lerroka daitekeen albistea propagandarantz.
‎Dikotomia sistematiko eta, sarri askotan, exajeratu horrek informazioaren kalitateari egiten dio eraso zuzen zuzen, eta desinformazioa areagotzeko baino ez du balio. Ikus ditzagun historikoak diren adibide batzuk.
‎Irakur dezagun prentsa begi kritikoaz, irakurketa arruntak, estereotipatuak eta errazkeriaz betetakoak alde batera utzita?. Ikus dezagun telebista betaurreko konformagaitzekin. Begira dezagun zer dagoen publizitate gero eta omnipresenteagoaren azpian.
‎Hedabideek kapitalismoaren goraipamena egin eta langile klaseen subordinazioa bermatzen dutela esan ohi dute marxistek; kapitalismoaren dominazioa eta langileriaren menpekotasuna baino ez dute bilatzen hedabideek, horien ustez. Ikus ditzagun zenbait autoreren iritzia testuinguru honetan:
‎Ekoizleek eta produktu saltzaileek teknika ugari jartzen dituzte abian kontsumitzailea euren ekoizpenetara hurbildu eta produktuak eros ditzan. Ikus ditzagun publizitatearen kontsumo balioen sistema, publizitatearen signifikazioaren ibilbide sortzailetik abiatuta.
‎Arestian ikusi dugu hedabide idatzi baten araudiaren nondik eta norakoa. Ikus dezagun orain ikus entzunezkoetako baten adibidea. Hona hemen 2002 urtean Espainiako Irrati telebistako Administrazio kontseiluak bere berriketarientzat idatzitako araudi baten konklusioen laburpena.
Ikus dezagun modu grafikoan arestian esandakoa: 1E= egitateak gertatzen diren espazioa2E= komunikatuak diren errealitateen espazioanE= albisteen kontsumitzailearen interpretazioen espazioa
‎Ikerketa lerro horiek apologiaren eta kritikaren arteko zubi luzean kokatu ohi dira. Ikus ditzagun joera nagusiak.
Ikus ditzagun idatzizko adibide bi:
Ikus dezagun Jakobson-en oinarrizko paradigmaren osagaien deskripzioa:
‎Gune batetik bestera jario komunikatiboa hedatzen da; jario horretan, informazioa da garraiatzen dena, eramaten dena. Ikus dezagun funtzionamendua adibide batean:
Ikus dezagun zehatzago hori. Hedabideek, dio McQuail ek kupida barik?
Ikus dezagun hori guztia adibide batean. Zenbait ikerketaren arabera, lau dira telebistan behin eta berriro aurki daitezkeen makrogaiak, han eta hemen errepikatzen diren kontzeptu ideologiko itsaskorrak:
‎albisteen hierarkizazioa dakar eta hierarkizazio informatibo hori aurkitzen dugu, teoria horri segituta, iritzi publikoaren eraiketaren oinarrian. Ikus dezagun Fontcuberta k esandakoa modu zehatzagoan: gertakari bera gai edo tema desberdinen testuinguruan konta dezake berriketari profesionalak.
Ikus ditzagun azpilexikoak, kategoria nagusiak aurrena, eta lagungarriak hurrena.
Ikus ditzagun hori frogatuko duten adibide batzuk:
Ikus dezagun ondoko adibidean, lema edo hiztegi sarrera bat emanda, morfotaktika ondo definitua badago, eskura dezakeguna zenbat zabaltzen den:
‎Lehenengoan testu hitz baten osaera oinarrian gaude, baina bigarrenean sortua dugun testu hitz deklinatu bati beste atzizki bat erantsi diogu, izenlagungilea, hain zuzen ere. Ikus ditzagun banaka:
‎Baina horien erabilera egokirako aurredefinizio batzuk zehaztu ditugu: alfabetoa, ezaugarri morfologikoak, diakritikoak, multzoak eta definizioak50 Ikus ditzagun banaka51:
‎Horregatik, oso garrantzitsua da, erosketa hipoteka mailegu baten bidez finantzatuz gero, urteko ordainketak ahal den neurrian doitzea, abantaila fiskal horiek ahalik eta gehien aprobetxatzeko eta, azken batean, zergen ordainketa aurrezteko. Ikus dezagun, orain, zein abantaila fiskal izateko eskubidea duzun zure ohiko etxebizitza erosteko. Bi kasu har daitezke:
Ikus ditzagun zakurrei dagozkien atsotitz batzuk.
‎Berriz ere irakurri ondoren, gauza batzuk aldatu ditut eta e postan jarri dut bigarreneko aldiz, oraingoan hartuko duzulakoan. Ikus dezakezunez, bosgarren kapitulutik aurrera doana da zati hau. Nahi duzun artio
‎Euskararen batasuna bideratzen ari zenean ohartu ginen, beharrik, han ez zela inor ere bizi. Ikus dezagun, bada, zein diren Bonapartek aztertu ez zuen euskalki berri honen ezaugarriak.
‎Horregatik diot arto landetatik arlo landuetara igaro garela. Ikus dezakezunez, hori bai artezilarien lana! Barka giltzaditik usteketan ihes egin didan munstroa:
‎Joera hausalafijaizendatuizan da eta horri lotzen zaizkio islamista deitzen diren mugimenduak. Ikus ditzagun batzuk.
‎Aldaketa horiek gertatu ezean, baliteke ikasprozesuagizabanakoa zinez euskalduntzeko nahikoa ez izatea. Ikus ditzagun, bada, bi prozesu horien arteko balizko aldeak, ondoko koadroan laburbilduta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Ikus 1.797 (11,83)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
ikusi ezan zer 89 (0,59)
ikusi ezan adibide 79 (0,52)
ikusi ezan orain 61 (0,40)
ikusi ezan nola 59 (0,39)
ikusi ezan zein 29 (0,19)
ikusi ezan banan 24 (0,16)
ikusi ezan bideo 21 (0,14)
ikusi ezan bi 20 (0,13)
ikusi ezan nolako 15 (0,10)
ikusi ezan beste 14 (0,09)
ikusi ezan horiek 14 (0,09)
ikusi ezan jarraian 12 (0,08)
ikusi ezan kasu 12 (0,08)
ikusi ezan nor 12 (0,08)
ikusi ezan hori 11 (0,07)
ikusi ezan bera 10 (0,07)
ikusi ezan lehen 10 (0,07)
ikusi ezan ondoren 10 (0,07)
ikusi ezan ondorengo 10 (0,07)
ikusi ezan ea 8 (0,05)
ikusi ezan hiru 8 (0,05)
ikusi ezan zu 8 (0,05)
ikusi ezan berori 7 (0,05)
ikusi ezan ez 7 (0,05)
ikusi ezan guzti 7 (0,05)
ikusi ezan hurrengo 7 (0,05)
ikusi ezan zergatik 7 (0,05)
ikusi ezan arreta 6 (0,04)
ikusi ezan ondoko 6 (0,04)
ikusi ezan azken 5 (0,03)
ikusi ezan ba 5 (0,03)
ikusi ezan bada 5 (0,03)
ikusi ezan bat 5 (0,03)
ikusi ezan datu 5 (0,03)
ikusi ezan gu 5 (0,03)
ikusi ezan hamar 5 (0,03)
ikusi ezan hura 5 (0,03)
ikusi ezan mundu 5 (0,03)
ikusi ezan nahi 5 (0,03)
ikusi ezan ni 5 (0,03)
ikusi ezan segidan 5 (0,03)
ikusi ezan zelan 5 (0,03)
ikusi ezan zenbait 5 (0,03)
ikusi ezan aipatu 4 (0,03)
ikusi ezan animazio 4 (0,03)
ikusi ezan bigarren 4 (0,03)
ikusi ezan egin 4 (0,03)
ikusi ezan herri 4 (0,03)
ikusi ezan laburki 4 (0,03)
ikusi ezan xehetasun 4 (0,03)
ikusi ezan ze 4 (0,03)
ikusi ezan zehatz 4 (0,03)
ikusi ezan zeintzuk 4 (0,03)
ikusi ezan beraz 3 (0,02)
ikusi ezan berriz 3 (0,02)
ikusi ezan euskal 3 (0,02)
ikusi ezan gorpu 3 (0,02)
ikusi ezan haiek 3 (0,02)
ikusi ezan hainbat 3 (0,02)
ikusi ezan hau 3 (0,02)
ikusi ezan helbide 3 (0,02)
ikusi ezan honako 3 (0,02)
ikusi ezan hor 3 (0,02)
ikusi ezan labur 3 (0,02)
ikusi ezan lau 3 (0,02)
ikusi ezan lehenago 3 (0,02)
ikusi ezan neska 3 (0,02)
ikusi ezan non 3 (0,02)
ikusi ezan oraindik 3 (0,02)
ikusi ezan pasarte 3 (0,02)
ikusi ezan pixka 3 (0,02)
ikusi ezan telebista 3 (0,02)
ikusi ezan adierazpen 2 (0,01)
ikusi ezan alemaniar 2 (0,01)
ikusi ezan Araba 2 (0,01)
ikusi ezan argazki 2 (0,01)
ikusi ezan arretaz 2 (0,01)
ikusi ezan aurrena 2 (0,01)
ikusi ezan azalpen 2 (0,01)
ikusi ezan baina 2 (0,01)
ikusi ezan bala 2 (0,01)
ikusi ezan banaka 2 (0,01)
ikusi ezan batzuk 2 (0,01)
ikusi ezan benetako 2 (0,01)
ikusi ezan benetan 2 (0,01)
ikusi ezan bestela 2 (0,01)
ikusi ezan Internet 2 (0,01)
ikusi ezan Ruffini 2 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia