Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2002
Ikus dezagun jarraian oker bakoitza nola zigortu: gezurren aurka oldartzeko mordaza erabiltzea gomendatzen da, horrek irakatsiko baitie presoei egia beti esan behar dela eta gezurra, berriz, beren gogotik aldentzen; kolpeka hasten diren bortxatzaileei, berriz, eroei jantzarazten zaien atorra jantzaraziko zaie beren okerren ordainetan, inor gehiago jo ez dezaten; lanerako nagitasuna zigortzeko nahikoa izango da presoei jaten ez ematea, beren beharretara itzuli eta lana bukatzen duteino.
2003
Ikus dezagun jarraian, hizkuntza eta gizarte ezaugarribatzuk harremanetan jartzen dituzten beste lan bat.
2004
‎Esprit eningu ruan garatu zen pentsamendu horren arrastoa ikus daiteke Manexen artikuluetan, bai eta poesian ere. Ikus dezagun jarraian zein neurritan bat egiten zuen filosofia horren ideia nagusiekin (ikus Mounier 1949).
2006
‎Hasteko, ikus ditzagun jarraian dauden sintomak.
2010
‎Guztiarekin ere, badira Agirreren inguruan hiru lan monografiko eta oso, Agirrek hitzari buruz zuen balio pertsuasiboaren kontzientzia erakusten dutenak eta ikerketa honetarako baliagarri zaizkigunak. Ikus ditzagun jarraian.
2011
‎Hau da, erritualaren egitura osatzen duten oinarrizko elementuak izendatzeko. Ikus ditzagun jarraian zeintzuk diren Marijesien errituaren egituraren oinarrizko elementu horiek.
2012
‎Oraintsuko ikerketek frogatu duten bezala, estresak moteldu egiten du urdaileko edukia hustu eta hesteetara pasatzeko prozesua, digestioa zailduz; baina, aldi berean, kolonean zehar iragatea bizkortu egiten du, beherakoak eraginez, beste sintoma batzuen artean. Ikus ditzagun jarraian tentsio nerbiosoarekin lotutako digestio molestia usuenak: 1 Heste minberaren sindromea.
‎Hala eta guztiz ere, itzulpena ardatz hartuta egin izan dituen birsorkuntza jokoek eta itzulpenaren eta sorkuntzaren arteko mugaren lausotasuna agerian jartzeko baliatu izan dituen bestelako amarru eta estrategiek itzulpenaren ulerkera postmoderno bat islatzen dutelakoan gaude. Ikus ditzagun jarraian banan banan itzulpen estrategia horiek.
‎Esan dezakegu lan proiektuen ikuspegiak, mende bateko ibilbidea egina badu ere, oinarri metodologiko sendoa duela, eta egun indarrean dagoen Curriculumaren inguruko legediak biltzen dituen oinarriak barne hartzen dituela ikus dezakegu jarraian labur labur aurkezten diren oinarri pedagogikoetan:
2013
‎bereziki ikasleen mintzajarduna neurtzeko Mikel Zalbidek sorturiko Gela argazkia eta berau eraikitzeko baliatutako ikuspegi eta erreferentzia teorikoak. 2004 urtean sortu zen Gela argazkia (Zalbide 2004) eta geroztik EAEko hainbat ikastetxetako mintzajarduna aztertzeko erabili izan da3 Arrue Proiektuaren tresneria metodologikoan eta Gelaargazkia sortzeko erabili ziren oinarri teorikoetan elementu komun ugari dugu4 Ikus ditzagun jarraian elementu horietariko batzuk.
2014
‎Aldiz, galdegaia elementu kuantifikazionalekin harremanetan jartzeanbestelako efektuak ere ager daitezke. Ikus dezagun jarraian, bada, galdegai posizioanagertzeak kuantifikatzaileen interpretazioa nola eragiten duen.
‎Zure txakurra zoriontsua da ala tristura du? Ikus ezazu jarraian Irudia: saratogajean Nola jakin bizi dugun kanelarekin ezkorra den ala, aitzitik, bizitzaren aurrean ikuspegi positiboagoa duen?
2015
Ikus dezagun jarraian, Arabako euskararen izaeraz esan dena. Hiru aro bereiziko ditut:
2018
Ikus dezagun jarraian nola gauzatzen den gaur egun familia bidezko transmisioa Euskal Herrian. Horretarako, 3 eta 15 urte bitarteko seme alabak dituzten inkestatuek euskara nola transmititu dieten aztertu du VI. Inkesta Soziolinguistikoak, eta emaitzak inkestatu horien eta haien bikotekideen lehen hizkuntzaren eta hizkuntza gaitasunaren arabera gurutzatu dira.
‎Batez besteko euskarazko erabileraren datu hauek guneka bereizita ikus ditzakegu jarraian 1 taulan. Gune hauetan esperientziak garatu ahal izateko ezaugarri komun batzuk betetzen ziren arren, lankideen arteko euskarazko erabilerari dagokionez, aniztasuna handia da, datuetan ikus daitekeenez.
2020
‎Kontuak horrela, eta euskarazko corpus elebakar erraldoirik ez dugunez, euskaratik gaztelaniarakoitzultzailea izango litzateke bideragarria gaur eguneko baliabideekin. Itzulpen automatikoen adibide batzuk ikus ditzakezue jarraian:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia